Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#20401 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

Sierra club wrote: 13/01/2021 17:31
MorningStar wrote: 13/01/2021 17:20 Poredis nesto od prije 30 godina i danas

TE tuzla sama vrijedi koliko autoput haman , doduse kad se ugrade turbonasi onda defitnitivno ne.Dalje od sa do mostara i mora nije napravljen autoput al je zato napravljeno koliko hidrocentrala


Danas se prosi a kinezi vuku za rukav jedan blok te da naprave
Pa Beogradski režim je pravio TE i po srbiji, a nuklearnu elektranu u sloveniji. Pa je pored toga ipak gradio autoputeve po Hr, Srbiji i sloveniji. A kod nas kolko kilometara autoputa za 75 godina okupacije?
U bih imas najvise el energetskih objekata , kao i recimo stab za smjestaj vlade u slucaju rata koji je kostao 6 milijardi dolara :D , u tadasnje vrijeme nije bilo prijeke potrebe da se kroz bih pravi autoput jer je transport roba isao dosta preko zeljeznica a auta nije bilo mnogo, autoput od makedonije preko bg za zagreb i dalje je bio isplativ jer je bio i danas je jedan od eu koridora (turska grcka bugarska -eu) da je spominjemo ostale megaprojekte od zeljezara,livnica,aluminija,famosa,tas-a itd itd itd.....


Nego sve ja ovo djaba pisem znam - turbobosnjak je uporan mos pisat sta hos :lol:
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20402 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 13/01/2021 16:04 Ja samo malo nešto o inženjerskim čudima da natuknem...

Image
Kakav sam ja glupan, nisam shvatio da se radi o jugonostalgicarskom Facebook postu koji su najčešće neka teža bomba i ne razumijem zašto odmah nisam izguglao ko je gradio Asuansku branu.

U pitanju je egipatski Al Mokawloon Al Arab i sovjetski Gidroprojekt.
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#20403 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

I zenicku obilaznicu nismo mi pravili :lol:

Za to glupan ne znam to ti kazes. :D
Procitaj malo bolje - gradili ne znaci da su je samo oni gradili :thumbup:
Sierra club
Posts: 736
Joined: 17/04/2011 11:52

#20404 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sierra club »

MorningStar wrote: 13/01/2021 17:51 I zenicku obilaznicu nismo mi pravili :lol:

Za to glupan ne znam to ti kazes. :D
Procitaj malo bolje - gradili ne znaci da su je samo oni gradili :thumbup:
Slabo vam ide Jugo propaganda. I to ste bolje radili 1960-ih. A zagrebačke i Beogradske firme na Aswanu su mogle samo Rusima mazat kriške paštetom.

Sad imamo svoju državu, gradimo autoputeve, čak je i Srbima u BiH bolje. Da smo ostali pod beogradskom okupacijom nebi Banja Luka vidjela autoputa još 50 godina. Prije bi Kraljevo dobilo dva Ring Road-a nego Banja Luka centimetar Autoputa.
Login7777
Posts: 1722
Joined: 30/12/2020 11:28

#20405 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Login7777 »

drug_profi wrote: 13/01/2021 16:04 Ja samo malo nešto o inženjerskim čudima da natuknem...

Image
:-)
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#20406 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

Sierra club wrote: 13/01/2021 18:18
MorningStar wrote: 13/01/2021 17:51 I zenicku obilaznicu nismo mi pravili :lol:

Za to glupan ne znam to ti kazes. :D
Procitaj malo bolje - gradili ne znaci da su je samo oni gradili :thumbup:
Slabo vam ide Jugo propaganda. I to ste bolje radili 1960-ih. A zagrebačke i Beogradske firme na Aswanu su mogle samo Rusima mazat kriške paštetom.

Sad imamo svoju državu, gradimo autoputeve, čak je i Srbima u BiH bolje. Da smo ostali pod beogradskom okupacijom nebi Banja Luka vidjela autoputa još 50 godina. Prije bi Kraljevo dobilo dva Ring Road-a nego Banja Luka centimetar Autoputa.
Eto zasto imamo viceve o nama :lol:
User avatar
nosara
Posts: 22695
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#20407 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by nosara »



Jel' ovo moguce? Da li je zaista i kada on ovo izjavio?
Last edited by nosara on 13/01/2021 19:04, edited 1 time in total.
Dzontra_Volta
Posts: 6485
Joined: 20/01/2011 11:10

#20408 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

nosara wrote: 13/01/2021 18:56
Ovo kao da kaže: Adnane, što si krao? A on odgovori: Pa kradu i drugi.
User avatar
drug_profi
Posts: 50575
Joined: 16/07/2012 16:00

#20409 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

So What! wrote: 13/01/2021 17:47
drug_profi wrote: 13/01/2021 16:04 Ja samo malo nešto o inženjerskim čudima da natuknem...

Image
Kakav sam ja glupan, nisam shvatio da se radi o jugonostalgicarskom Facebook postu koji su najčešće neka teža bomba i ne razumijem zašto odmah nisam izguglao ko je gradio Asuansku branu.

U pitanju je egipatski Al Mokawloon Al Arab i sovjetski Gidroprojekt.
Hahaha, da kao i Energoinvest, Energoprojekt, itd. EX-YU kompanije.
Postoje svjedoci živi drug moj.
User avatar
nosara
Posts: 22695
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#20410 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by nosara »

Jesu zakrpljene rupice na autoputu? Zalijepite bajlage, a vozaci neka jure 30, bu to se dobro. :lol:
Sierra club
Posts: 736
Joined: 17/04/2011 11:52

#20411 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sierra club »

drug_profi wrote: 13/01/2021 19:06 E sto bi volo da vidim sta bi ovdje postojalo da nije bilo te "okupacije" pi*da ti mate*ina
Ti možeš lajat kolko hoćeš, ali ta beogradska okupacija je završena. nadam se da uživaš u vožnji na našim bosanskim autoputevima. I zapamti, preko 200 kilometara izgdadjeno sa srušenom ekonomijom, i ovakvim rasulom kakav postoji u BiH.

A okupatori 75 goodia = 0 kilometara.
User avatar
nosara
Posts: 22695
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#20412 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by nosara »

drug_profi wrote: 13/01/2021 19:21
Sierra club wrote: 13/01/2021 19:20
drug_profi wrote: 13/01/2021 19:06 E sto bi volo da vidim sta bi ovdje postojalo da nije bilo te "okupacije" pi*da ti mate*ina
Ti možeš lajat kolko hoćeš, ali ta beogradska okupacija je završena. nadam se da uživaš u vožnji na našim bosanskim autoputevima. I zapamti, preko 200 kilometara izgdadjeno sa srušenom ekonomijom, i ovakvim rasulom kakav postoji u BiH.

A okupatori 75 goodia = 0 kilometara.
Otfakaj lagano u džampovima
⬆️
Sierra club wrote:

Narod ima puno para, pogotovo u sarajevu. Sarajevo kanton sigurno ima veći standard nego Hrvatska. Negdje sam pročito da je BDP po stanovniku u Starom Gradu negdje oko 24,000 Eura godišnje ili maraka. Ali sigurno vrtoglavo veliki.
:lol:
Sierra club
Posts: 736
Joined: 17/04/2011 11:52

#20413 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sierra club »

drug_profi wrote: 13/01/2021 19:33 Ali pazi sad, ja cu ovdje dobit ban jer mene modovi rado potkace, valjda im na zivce ide avatar.

A ovakvi bilmezi imaju slobodu govora i njih niko ne dira.
Ja samo iznosim činjenice u vezi autoputeva, sve tačno i ispravno. A ti laješ i vrijedjaš. Ne samo mene, nego vrijedjaš napore moje države koja je uložila svoj novac i trud da se ovako izgrade autoputevi naspram raznih blokada i ne-efikasnih procedura.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20414 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 13/01/2021 19:13Hahaha, da kao i Energoinvest, Energoprojekt, itd. EX-YU kompanije.
Postoje svjedoci živi drug moj.
Nije nikakva tajna da je Energoinvest radio velike projekte u zemljama nesvrstanih, pa to rade čak i danas, ali za Asuansku hidroelektranu im se ne mogu pripisati zasluge.

Ali rade i druge kompanije iz BiH rade na velikim projektima. Na tender za spominjani Pelješki most su se prijavili Intergral Inžinjering iz Laktaša i konzorcij GP Krk i Euro-Asfalt. Spomenute kompanije rade na projektima izvan BiH također.

Ispravi me ako griješim slobodno i ponudi izvor, ja uvijek volim naučiti nešto novo, ali je nigdje nisam uspio pronaći izvor da su jugoslovenske kompanije radile bilo šta na Asuanskoj hidroelektrani.

Kod te hidroelektrane, postavljen je spomenik egipatsko-sovjetskom prijateljstvu, s obzirom da se ovaj projekat vodio kao udruženi poduhvat ove dvije zemlje.

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20415 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 13/01/2021 19:33 Ali pazi sad, ja cu ovdje dobit ban jer mene modovi rado potkace, valjda im na zivce ide avatar.

A ovakvi bilmezi imaju slobodu govora i njih niko ne dira.
Ne vidim zašto bi dobio, ja zaista tebe smatram, normalnim sagovornikom, koji argumentovano raspravlja, bez obzira što znamo biti neistomišljenici.

Trollova ima u svim taborima, potrudi se da ignorišeš.
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#20416 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

Sierra club wrote: 13/01/2021 19:20
drug_profi wrote: 13/01/2021 19:06 E sto bi volo da vidim sta bi ovdje postojalo da nije bilo te "okupacije" pi*da ti mate*ina
Ti možeš lajat kolko hoćeš, ali ta beogradska okupacija je završena. nadam se da uživaš u vožnji na našim bosanskim autoputevima. I zapamti, preko 200 kilometara izgdadjeno sa srušenom ekonomijom, i ovakvim rasulom kakav postoji u BiH.

A okupatori 75 goodia = 0 kilometara.
Opet djeca, kazem ja roditelji danasnji su katastrofa.Ovo se desi kad samarcinom neke stvari se ne objasne :D

I to sumnjam da se radi o naopako nasadjenoj childrncadi iz dijaspore. :D
Login7777
Posts: 1722
Joined: 30/12/2020 11:28

#20417 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Login7777 »

Sierra club wrote: 13/01/2021 17:31
MorningStar wrote: 13/01/2021 17:20 Poredis nesto od prije 30 godina i danas

TE tuzla sama vrijedi koliko autoput haman , doduse kad se ugrade turbonasi onda defitnitivno ne.Dalje od sa do mostara i mora nije napravljen autoput al je zato napravljeno koliko hidrocentrala


Danas se prosi a kinezi vuku za rukav jedan blok te da naprave
Pa Beogradski režim je pravio TE i po srbiji, a nuklearnu elektranu u sloveniji. Pa je pored toga ipak gradio autoputeve po Hr, Srbiji i sloveniji. A kod nas kolko kilometara autoputa za 75 godina okupacije?
Poražavajuća činjenica je da je kleptoSDA izgradila više km autoputa po BiH u odnosu na Komuniste.
Dešava se, jbga.
User avatar
Haris033
Posts: 3862
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#20418 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris033 »

So What! wrote: 13/01/2021 20:11
drug_profi wrote: 13/01/2021 19:33 Ali pazi sad, ja cu ovdje dobit ban jer mene modovi rado potkace, valjda im na zivce ide avatar.

A ovakvi bilmezi imaju slobodu govora i njih niko ne dira.
Ne vidim zašto bi dobio, ja zaista tebe smatram, normalnim sagovornikom, koji argumentovano raspravlja, bez obzira što znamo biti neistomišljenici.

Trollova ima u svim taborima, potrudi se da ignorišeš.
Zasto su se meni brisali komentari kada sam argumentima ukazivao na lopovluk EA, Heringa, ACFBiH i VFBiH, te iste označavao kao glavne krivce za saobraćajne nesreće sa smrtnim ishodom na magistralnim cestama gdje je trebao proći koridor Vc? Sram da vas bude sta radite narodu.. Sad Crnaja, pa onaj priključak kod Vlakova... Šta je sa tunelom Prenj j komplet dionicom od Ivana do Mostara? Raspišite tender odmah za komplet dionicu, pa da se na tender mogu javiti strane i gigantske firme, a ne ove domaće, mafijaške...
User avatar
drug_profi
Posts: 50575
Joined: 16/07/2012 16:00

#20419 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

So What! wrote: 13/01/2021 20:10
drug_profi wrote: 13/01/2021 19:13Hahaha, da kao i Energoinvest, Energoprojekt, itd. EX-YU kompanije.
Postoje svjedoci živi drug moj.
Nije nikakva tajna da je Energoinvest radio velike projekte u zemljama nesvrstanih, pa to rade čak i danas, ali za Asuansku hidroelektranu im se ne mogu pripisati zasluge.

Ali rade i druge kompanije iz BiH rade na velikim projektima. Na tender za spominjani Pelješki most su se prijavili Intergral Inžinjering iz Laktaša i konzorcij GP Krk i Euro-Asfalt. Spomenute kompanije rade na projektima izvan BiH također.

Ispravi me ako griješim slobodno i ponudi izvor, ja uvijek volim naučiti nešto novo, ali je nigdje nisam uspio pronaći izvor da su jugoslovenske kompanije radile bilo šta na Asuanskoj hidroelektrani.

Kod te hidroelektrane, postavljen je spomenik egipatsko-sovjetskom prijateljstvu, s obzirom da se ovaj projekat vodio kao udruženi poduhvat ove dvije zemlje.

Image
Jedino da ti dovedem čovjeka iz Energoinvesta. 84-godisnjaka.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20500
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#20420 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Bullet Tooth Tony »

Jeste dosadni sa egiptom :-)

Malo danasnjice jer se od proslosti ne zivi jel :D

Pa sta sad? :lol: :lol:

BadBoy
Posts: 8077
Joined: 01/11/2005 21:55

#20421 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BadBoy »

Hhahaha ovo je u rangu "Ja, i?"

Ubi ga nogama reporterka, treba nam više ovakvih hrabrih žena :D
User avatar
geralt
Posts: 5184
Joined: 14/09/2017 12:45

#20422 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

Login7777 wrote: 13/01/2021 21:00
Sierra club wrote: 13/01/2021 17:31
MorningStar wrote: 13/01/2021 17:20 Poredis nesto od prije 30 godina i danas

TE tuzla sama vrijedi koliko autoput haman , doduse kad se ugrade turbonasi onda defitnitivno ne.Dalje od sa do mostara i mora nije napravljen autoput al je zato napravljeno koliko hidrocentrala


Danas se prosi a kinezi vuku za rukav jedan blok te da naprave
Pa Beogradski režim je pravio TE i po srbiji, a nuklearnu elektranu u sloveniji. Pa je pored toga ipak gradio autoputeve po Hr, Srbiji i sloveniji. A kod nas kolko kilometara autoputa za 75 godina okupacije?
Poražavajuća činjenica je da je kleptoSDA izgradila više km autoputa po BiH u odnosu na Komuniste.
Dešava se, jbga.
Nije mi mrsko citirati svoj raniji post sa ove teme:
SFRJ je u prvih 25 godina postojanja izgradila 1031 km sirokotracne zeljeznice. Dejtonska BiH je u prvih 25 godina postojanja izgradila 0 km bilo kakve zeljeznice, a dobar dio naslijedjene mreze je pusten da propadne.

SFRJ je tokom citavog postojanja izgradila 1373 km magistralnih puteva prvog reda, 984 km magistralnih puteva drugog reda, 1231 km regionalnih puteva prvog reda, i 1173 km regionalnih puteva drugog reda. Ne znam koliko od toga je izgradjeno u prvih 25 godina, neka bude da je pola. Dejtonska BiH je u prvih 25 godina svog postojanja izgradila 207 km autoputa (od toga 102 km u FBiH), 27,5 km magistrale (12 km na M17.3, 11,5 km na Cemernu, i 4 km na Karauli), za regionalne nemam informacije.

SFRJ je tokom prvih 25 godina postojanja pustila u rad 1789 MW proizvodnje u elektroenergetski sistem. Dejtonska BiH je tokom prvih 25 godina postojanja pustila u rad 645 MW proizvodnje u elektroenergetski sistem, od cega EP BiH 0 MW.

SFRJ je tokom prvih 25 godina postojanja izgradila 5 novih gradova (Novi Travnik, Banovici, Zivinice, Ilijas, Vogosca), a dejtonska BiH jedan (Istocno Sarajevo).
Forumas SoWhat me je ispravio da je napravljeno nesto vise km magistrale nego sto sam ja naveo + dosta regionalnih puteva, ali ostatak posta stoji.
User avatar
drug_profi
Posts: 50575
Joined: 16/07/2012 16:00

#20423 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

A pri tom se zanemaruje cinjenica da u to doba nije bilo nikakve potrebe za autoputevima u BiH. Potreba se pojavljuje tek u osamdesetim godinama kada je broj vozila poceo naglo rasti. Sav robni transport se fakticki obavljao zeljeznicom. Vikendom i praznicima je bilo zabranjeno prometovanje sleperima. Kao sto je i danas u uređenijim zemljama.
Prvi planovi o gradnji autoceste od Save do - Ploča govorili su o dvije milijarde tadasnjih dolara, cija je vrijednost bila otprilike 2,7x visa nego danas, tj danasnjih 5,4 milijarde dolara, iliti 4,5 milijarde eura, cca. 9 milijardi maraka.
Da nije bilo rata, i da je tranzicija isla mirno prema Markovicevom modelu, pa cak i uz mirni razlaz Republika iz SFRJ (gdje bi onda logicno uslijedila neka konfederacija iz ekonomskih razloga), vjerovatno bi gradnja autoceste u BiH krenula jos u devedesetim godinama.
Da podsjetim ove novokomponovane, da je SFRJ bila POZVANA da se pridruzi EEZ. Nudjeno je mnogo novca za tranziciju sistema, plus jeftini krediti, a uslov je bio samo privatizacija i slobodni izbori.

A nas narod je vrlo pametno glasao. Kao i uvijek.
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#20424 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line »

Bullet Tooth Tony wrote: 14/01/2021 10:36 Jeste dosadni sa egiptom :-)

Malo danasnjice jer se od proslosti ne zivi jel :D

Pa sta sad? :lol: :lol:

Ne znam ko je jači od njih dvojice, on ili el Bake :D

Od Izetbegovićevog “Ja, i”, do Terzićevog “Pa šta sad”, kratak je put!
Sierra club
Posts: 736
Joined: 17/04/2011 11:52

#20425 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sierra club »

drug_profi wrote: 14/01/2021 11:36 A pri tom se zanemaruje cinjenica da u to doba nije bilo nikakve potrebe za autoputevima u BiH. Potreba se pojavljuje tek u osamdesetim godinama kada je broj vozila poceo naglo rasti. Sav robni transport se fakticki obavljao zeljeznicom. Vikendom i praznicima je bilo zabranjeno prometovanje sleperima. Kao sto je i danas u uređenijim zemljama.
Prvi planovi o gradnji autoceste od Save do - Ploča govorili su o dvije milijarde tadasnjih dolara, cija je vrijednost bila otprilike 2,7x visa nego danas, tj danasnjih 5,4 milijarde dolara, iliti 4,5 milijarde eura, cca. 9 milijardi maraka.
Da nije bilo rata, i da je tranzicija isla mirno prema Markovicevom modelu, pa cak i uz mirni razlaz Republika iz SFRJ (gdje bi onda logicno uslijedila neka konfederacija iz ekonomskih razloga), vjerovatno bi gradnja autoceste u BiH krenula jos u devedesetim godinama.
Da podsjetim ove novokomponovane, da je SFRJ bila POZVANA da se pridruzi EEZ. Nudjeno je mnogo novca za tranziciju sistema, plus jeftini krediti, a uslov je bio samo privatizacija i slobodni izbori.

A nas narod je vrlo pametno glasao. Kao i uvijek.
Fina demagogija, nije Bosni trebalo autoputeva za vrijeme juge, a trebalo je Slovencima, Hrvatskoj i Srbiji. Interesantno. Oni dobili a mi nismo.

U Jugi izgleda da ni Tuzli nije trebalo da ima vode. Tuzla je tek dobila normalno snadbjevane vode koje godine? 2010?

Kažeš samo je istočno sarajevo izgradjeno poslje deytona? Pa jesil ti vidio na što je Sarajevo izgledalo poslje rata? A Mostar? Znaš li koliko se stambenih jedinica izgradilo u Sarajevu of 1995? u vogošći, gdje su RS-ovci palili svoje kuće pred odlazak u Istočno Sarajevo? u Mostaru? znaš li u kakvom je stanju bila vodvodna mreža u sarajevu do skoro?

Pričaš o putevima, a većina magistrala se već izgradilo do 1995. zar postoji potreba da se još toliko izgradi? naravno da ne? Ali ću to reći da u selu odakle sam ja porijeklom blizu tuzle, nije bilo vode, a putevi su bili makadam. Sad imaš asfalt svugdje. Prije rata u jugi imaš sela 2km od centra tuzle koji nisu imali struje ni vode ni asfalta. Sad imaš.

Mani je drago da se Autoputevi ovado grade, iako malo sporo, ali puno brže nego da smo ostali pod tom beogradskom okupacijom.
Post Reply