Svaka čast čovjeku na trudu. Samo neka ovako nastavi.
Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
#19452 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
zenica sjever, prilazni put na m17. kako misle ovo završiti do dana republike a da bude kako treba mi nije baš jasno.




- Nivelacija
- Posts: 3901
- Joined: 24/08/2018 23:15
- Location: Travnik
#19453 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Bit ce nevjerovatno ako stignu sve zavrsiti za 35 dana.
#19454 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nije, nešto ima tamo, nešto nema, uglavnom i tamo se postaju uglavnom informacije i multimedijalni sadržaj sa portala.
Ne bih rekao da ima, idejni projekti su se mijenjali, a finalni projekat još nije ni u tenderskoj proceduri. Prema posljednjim opisima trase, to zvuči ovako:
Dionica Poprikuše – Medakovo duga je 35 kilometara, a ukupna procijenjena vrijednost izgradnje inadzora nad izgradnjom je 362 miliona eura. Dionica se sastoji od dva dijela i to Medakovo – Ozimice i Ozimice – Poprikuše. Na ovoj trasi je i tunel dužine 1.800 metara te dvostrana odmorišta Tugovo i Galovac.
Sekcija od Ozimica do Tatarbudžaka je u koridoru trase koju je prethodno usvojila lokalna zajednica. Od Tatarbudžaka se trasa spušta na područje naselja Šećin Han između koridora trase magistralne ceste i željeznice, s jedne, te korita rijeke Bosne, s druge strane. Dalje, trasa uglavnom ide tim koridorom do početka naredne dionice Poprikuše – Zenica sjever. Trasa dodiruje naselja Varišište, Šećin Han, Brezovo Polje i u Golubinji završava. Na samom spoju dionica predviđena je petlja Poprikuše. Na ovoj trasi je predviđeno 10 mostova dužina od 35 metara do najdužeg od 406 metara. Uglavnom su veći i zahtjevniji objekti projektovani preko korita rijeke Bosne, magistralne ceste i željezničke pruge. Trasa uključuje i četiri tunela dužina od 225 do 770 metara, te jedno odmorište.
Last edited by So What! on 18/10/2020 04:24, edited 1 time in total.
#19455 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
I meni zaista izgleda kao nemoguća misija završiti sve za nekih mjesec dana. Ne znam čemu žurba, šest godina čekamo, javnost je svakako razočarana dinamikom izgradnje Zeničke obilaznice, tako da sačekati još neki kraći period dok sve ne dođe na svoje mjesto, ne bi bila katastrofa.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 41167
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
#19456 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da ne pricamo da nema sanse da lokalne puteve obnove u tom roku
-
- Posts: 2098
- Joined: 05/05/2005 08:25
#19457 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
@SoWhat
Welcome back
Nema te ne pišeš kontam zahatorio nešto, a tvoji postovi i slike su mi jedni od interesantnijih na forumu

Welcome back

Nema te ne pišeš kontam zahatorio nešto, a tvoji postovi i slike su mi jedni od interesantnijih na forumu


- Bobi
- Forum administrator
- Posts: 18426
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Contact:
#19458 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma nikako, sve je to predizborno. Kako je ova corona sve da prostite... u narednom periodu vladi je najbolje da intenzivira izgradnju da se pokrene malo drzava..ima prostora na pretek, lova je tu samo treba volje.
#19459 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ja čak ni u to da ima para nisam siguran
#19460 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ok, hvala.
nije sad da je to bitno, ali znaš li slučajno gdje tunel u golubinji treba da izađe, bliže hanovima ili bliže pumpi, mislim da je hifa, i prije svega koliko visoko? pitam zbog toga jer bi tu trebao biti taj izlaz a ja svaki put kad tuda prođem gledam gdje bi ga mogli uvaliti i nikako mi nije jasno gdje.
naravno oni to zovu poprikuše ali kao što znamo tako nešto ne postoji

#19463 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma tu sam, samo pratim trenutno više temu o ratu u Nagorno Karabahu.costacurta wrote: ↑18/10/2020 09:56@SoWhat
Welcome back![]()
Nema te ne pišeš kontam zahatorio nešto, a tvoji postovi i slike su mi jedni od interesantnijih na forumu![]()
![]()

Projekat za tu dionicu je završen, izabran je nadzor, fali nam još izvođač, što znači da je utvrđena trasa za taj tunel, a ona kaže da isti ulazi u Topčić Polju, kod onih željezničkih mostova, i zatim ispod brda ide 3,5 kilometra, u potpunosti obilazi Begov Han te izbija u Golubinji, u blizni terminala kompanije Banjotrans.RJ57 wrote: ↑18/10/2020 11:43ok, hvala.
nije sad da je to bitno, ali znaš li slučajno gdje tunel u golubinji treba da izađe, bliže hanovima ili bliže pumpi, mislim da je hifa, i prije svega koliko visoko? pitam zbog toga jer bi tu trebao biti taj izlaz a ja svaki put kad tuda prođem gledam gdje bi ga mogli uvaliti i nikako mi nije jasno gdje.
naravno oni to zovu poprikuše ali kao što znamo tako nešto ne postoji![]()
Biće visok, ali zaista ne znam koliko, jer s obe strane tunela će se nalaziti po jedan most.


Za 1. mart 2021. godine je zakazano otvorenje Mosta Svilaj i graničnog prijelaza Svilaj, što će u potpnusti staviti u funkciju i ranije otvorenu dionicu Odžak - Svilaj.
Sljedeće godine je moguće i otvaranje dionice Rudanka - Johovac, ali velika je vjerovatnoća da i to ide za 2022. godinu.
U 2022. godini bi se trebali otvoriti Tarčin - Ivan i Počitelj - Zvirovići, a nakon toga mislim da se do 2025. godine neće ništa otvoriti.
#19464 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
2022 ce se otvoriti Zenica sjever- Nemila
2024 Nemila-Zepce.
2024 Nemila-Zepce.
#19465 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ako se napravi privremeni spoj u Nemili, možda 2023. godine da se otvori, a Nemila - Žepče nema šanse da bude 2024. godine, jer se nije počelo još ni graditi, a za tunel od 3,5 kilometra će trebati jedno 3 godine minimalno.
#19466 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ako ugovor bude skoro za Buna - tunel Kvanj onda bi negdje 2024. mogla biti u funkciji cijela dionica od petlje Počitelj (uskoro će asfaltirati Počitelj - Buna) do privremene petlje tunel Kvanj (spoj na cestu Stolac - Mostar).
#19467 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Radovi na poddionici Vranduk – Ponirak nisu i neće biti obustavljeni, JP Autoceste FBiH uredno izmiruje svoje obaveze i to iz vlastitih sredstava
JP Autoceste FBiH
U informativnoj emisiji BHRT “Dnevnik 2”, emitovanoj 07.10.2020. godine, u prilogu Haruna Bošnjaka koji govori o obustavljanju radova na izgradnji poddionice Vranduk – Ponirak zbog neizvršavanja finansijskih obaveza. Kako je propuštena Vaša profesionalna obaveza da ovu navodnu informaciju provjerite u JP Autoceste FBiH, upućujemo reagovanje u kojem skrećemo pažnju na sljedeće činjenice:
To je apsolutna neistina i teška dezinformacija da će radovi na poddionici Vranduk-Ponirak biti obustavljeni.
JP Autoceste FBiH uredno izmiruje svoje obaveze i to iz vlastitih sredstava, a ne kredita koji su osigurani kod Banke za finansiranje poddionice Vranduk- Ponirak.
Razlog tome je što administrativna procedura da bi sredstva bila operativna još uvijek nije okončana.
Naime ratifikacija ugovora o zajmu s OPEC Fondom za međunarodni razvoj (OFID) za finansiranje izgradnje poddionice Vranduk – Ponirak je potpisana tek u martu 2020., a 1. juna 2020. potpisan je podugovor o zajmu između Federacije BiH i JP Autoceste FBiH čime je ispunjen dio uslova da bi kredit bio efektivan. U narednom periodu se očekuje ispunjenje svih uslova za efektivnost kredita.
U međuvremenu, napominjemo još jednom, JP Autoceste FBiH izmiruju sve obaveze prema izvođaču iz vlastitih sredstava.
#19468 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradnja dionice Tarčin - Ivan [Vijadukt Raštelica 2] - 09. 10. 2020. @ amarovski1010 (Skyscrapercity forum)




#19469 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradnja Zeničke obilaznice [Klopče - Donja Gračanica] - 10. 10. 2020. @ smogovac (Skyscrapercity forum)














#19470 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradnja Zeničke zaobilaznice privodi se kraju
Federalna
Radovi na koridoru 5c traju godinama. Desetak kilometara za lokalne, pa nekoliko za opće izbore. Svečano otvaranje zaobilaznica i tunela rezervirano je za velike datume. Izgradnju Zeničke zaobilaznice privode kraju te bi novih 11 kilometara autoceste trebalo biti u funkciji odmah poslije lokalnih izbora. Uporedo s tim intenzivirani su radovi na nastavku Koridora 5c kod Zenice, na gradilištima koja su otvorena prošle godine i to na dvije poddionice dužine oko osam kilometara, a koje bi trebale biti završene do 2022. godine, dakle, pred opće izbore.
Videoprilog Admira Pripoljca (Dnevnik 2)
Radovi na poddionici Vranduk - Ponirak odvijaju se planiranom dinamikom. Geološki uslovi u dolini rijeke Bosne uslovili su graditelje da na dužini od 5,3 kilometra traže najpovoljnija inženjerska rješenja.
- Ova dionica ima dva mosta: Vranduk 1 i Vranduk 2, koji su prosječne dužine 400 metara. Grade se tri vijadukta: Crni potok, Koprivna 1 i Koprivna 2. Počinje se raditi tunel Vranduk, koji će biti dug 400 metara - navodi Ahmed Mušija, predstavnik investitora JP Autoceste FBiH.
76,5 miliona eura vrijedni su poslovi izgradnje ove poddionice koja se pretežno provlači u brdima zeničke kotline. To je veliki izazov i za izvođača radova, s obzirom na to da je ovo prvi projekat azerbjedžanske kompanije u našoj zemlji, koji radi u konzorciju s domaćim građevinarima.
- Imamo jedan sistem potporne konstrukcije koji je donekle inovativan za Bosnu i Hercegovinu. Radi se o spektru kombinaciji šipova zajedno s pasivnim sistemom podrške terena - objašnjava Saša Mićić, direktor projekta kompanije Azvirt LLC.
Spomenuta poddionca naslanja se na trasu Ponirak – Vraca, koja je, također, u izgradnji, a čini je objekt tunel Zenica dužine oko tri kilometra. Teški uslovi gradnje prilagođeni su situaciji na terenu, a do sada je iskopano 680 s jedne i 600 metara s druge strane tunelskih cijevi.
- U tunelu Zenica imamo stalno prisustvo vode iznad deset litara. U smjernicama za građenje tunela je bilo projektovano do 10 litara, a mi smo u jednom trenutku imali i do 3.500 litara u minuti - ističe Mušija.
Trenutno je na ovim gradilištima angažovano oko 220 radnika koji svakodnevno rade zahtjevne poslove u veoma složenim uslovima. U narednom periodu ih očekuju nepovoljni vremenski uslovi s obzirom na to da će radovi biti izvođeni i na temperaturama nižim od 0 stepeni Celzijevih, ali ukoliko bude sve teklo prema planu i ne bude većih problema, novih osam kilometara autoceste bit će u funkciji na ljeto 2022. godine.
#19471 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Radovi na Koridoru 5C: Tunel “Počitelj” bit će probijen u ponedjeljak
AvazOstalo je iskopavanje još desetak metara, kaže Podhradski.
Tunel „Počitelj“: Radi se bez prestanka
Tunel „Počitelj“ bit će probijen početkom naredne sedmice, potvrđeno je za „Avaz“ iz državne kompanije “Autoceste FBiH”.
Desna cijev
Radi se o tunelu u sklopu dionice autoputa na Koridoru 5C Počitelj - Zvirovići, čija je ukupna dužina 11,75 kilometara.
Kako nam je potvrđeno, dužina desne tunelske cijevi koja će biti probijena je 1.163 metra, a lijeve 1.192 metra. Na ove radove, koje finansira Evropska investiciona banka, čekalo se pet godina.
Izvođač radova vrijednih više od 100 miliona KM je kineska kompanija „China State Construction”.
Vanja Podhradski, šef projekta “Autocesta FBiH” na ovoj dionici, rekao je za „Avaz“ da je preostalo probijanje još desetak metara desne cijevi.
- Radovi na ovoj dionici, ali i samom tunelu, odvijaju se punom parom i prema planu. Već naredne sedmice, najvjerovatnije u ponedjeljak, tunel će biti probijen - kazao je Podhradski.
Tri trake
Cijevi tunela ''Počitelj'' bit će povezane s tri pješačke poprečne veze i jednim prolazom za interventna vozila.
- Radi se o zahtjevnom projektu, tunel će biti moderno opremljen i urađen prema svim standardima - rekao je Podhradski.
Temelji najvišeg mosta
U okviru ove dionice predviđena je gradnja kolosalnog mosta ''Počitelj''. Prvi temelji mosta, čija je ukupna dužina 945, a visina 100 metara, postavljeni su prije nekoliko dana. On je najviši na Koridoru 5C, a njegovom gradnjom, koja će koštati više od 65 miliona maraka, predviđeno je spajanje dvije obale rijeke Neretve.
#19472 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ima li igdje konkretan plan, KAD ce 5C biti zavrsen?
Ono oficijelno.
Ono oficijelno.