So What znaš li slučajno ide li i gasovod u paketu sa ovom cestom?
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 4577
- Joined: 05/06/2008 00:46
#19302 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kad si zadnji put prosao ovom dionicom? Jesi li nekad tokom zimskog perioda prolazio ovom dionicom? Daleko je ona dionica od dobrog, i taj tunel na Hranjenu ce imati potpunog smisla onda kada se kompletna cesta od Pala do Hrenovice presvuce novim asfaltom i kada se uradi sva potrebna signalizacija.mistek wrote: ↑30/09/2020 10:47 Što je bolja? Pa ne bi Bošnjaci Sarajeva išli preko Hadžića u Goražde, taman da imam autocestu. Kakva je logika? Put preko Hranjena je najmanje 20 puta jeftiniji. Konačno, šta je toliki problem u tom prelasku preko RS? Pa nema granice pobogu. Prelazimo i prema Krajini preko onog džepa, pa šta je frka? Nije baš toliko teško uključiti RS da rade taj put, a i trenutni do Prače uopšte nije kritičan. Bolji je trenutno nego bilo koji dio puta preko Grepka.
- mk ultra
- Posts: 19479
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#19303 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
nema nacionalizam veze sa bezobrazlukom
sve je to u 100m, al tjeranje inata nije uredu i to očigledno ne ide bošnjaku u glavu.
nije nacionalizam kad RS neće da 20 godina bilo kakvu promjenu na putu trnovo foča urade? što ne možeš bez 5 punktova proći do goražda preko rogatice, ili kroz hajdučiju od podgraba pa na praču.
bitno je da je foča povezana sa Bilećom, i ostatkom. to nije nacionalizam, ali bi bio nacionalizam ukazati da te jebu
između gradnje nove ceste i naguženja, izabrano je naguženje.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19304 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Prema ovom planu, izgleda da nema.
Kuzmin - Sremska Rača Road Km: 0 + 000,00 / Km: 18 + 786,74
Location: The Belgrade - Zagreb motorway is separated from the Kuzmin region; It is between the Sava river crossing on the Serbia-Bosnia border and Bosnia.
Length of the road: 18786,74 meters
Road Width: 27.00 meters
Road Type: 2x2
Serbia Section Height: 17190,36 meters
Sava river crossing length: 330 meters
Bosnian Division Height: 1326,37 meters
Sava river crossing Serbia side approach bridge length: 536.06 meters
Sava river bridge length: 330 meters
Sava river crossing Bosnia side approach bridge length: 450 meters
Bridges:
- Kuzmin highway crossroad no.3 road bridge 263.00 meters
- Kuzmin highway crossroad no.4 road bridge 301.40 meters
- Borsut crossroad bridge: 250.40 meters
- Sremska Racha Railway bridge 20.00 meters
- Bosut river bridge 123,00 meters
- Canal and road crossing bridge 44.00 meters
- Twenty-two irrigation canals and field road crossing bridges
Excavation: 1 376 000 m3
Infill: 4 728 000 m3
Road Superstructure Works:
Wearing layer: 38400 tons
Bituminous treated base: 59800 tons
Sub-base layer with crushed stone: 200 000 m3
- Logovan
- Posts: 94353
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#19305 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nedžad Branković: Zastoj gradnje autoputa je posljedica naslijeđenog modela, radimo na novom
-
- Posts: 16059
- Joined: 07/04/2009 16:54
- Location: povis jajca
- escobar__
- Posts: 8876
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
- geralt
- Posts: 5187
- Joined: 14/09/2017 12:45
#19308 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Po cemu ti je patrola s radarom, koja ne zna da li se zoves Hasan ili Milan dok te ne zaustavi, "punkt" ili "nacionalizam"? Lose stanje puta Trnovo-Foca puno vise pogadja "njih" nego "nas". Hajmo malo popustiti sa paranojom.mk ultra wrote: ↑30/09/2020 14:09nema nacionalizam veze sa bezobrazlukom
sve je to u 100m, al tjeranje inata nije uredu i to očigledno ne ide bošnjaku u glavu.
nije nacionalizam kad RS neće da 20 godina bilo kakvu promjenu na putu trnovo foča urade? što ne možeš bez 5 punktova proći do goražda preko rogatice, ili kroz hajdučiju od podgraba pa na praču.
bitno je da je foča povezana sa Bilećom, i ostatkom. to nije nacionalizam, ali bi bio nacionalizam ukazati da te jebu
između gradnje nove ceste i naguženja, izabrano je naguženje.
- mk ultra
- Posts: 19479
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#19309 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Idem jednom u 10 dana otprilike, najmanje
Ujutro se do 7, pola 8 moze voziti, bude 1 patrola
Od 12 do 18 ne bi lud. Hajdučki putevi, šticara i blata na svakom koraku, prljavo, zapusteno, horizontalna i veritikalna signalizacija se u putu nisu srele pa ako pretices popusio si kako god, zadnjih 20 godina nije metar asfalta novog urađen, a 80% prometa koji ide tu je ili krenuo u gorazde ili ide van drzave. Lokalci ionako ih pola bez tablica voza ili na slovenackim tablama.
Jednom stoji policija i usmjerava kolonu u sumu, da bi se na krajj ispkstavilo da su sav saobracaj sto je tu bio zadnjih 10 min usmjerili na sahranu
Jel realno da se nije mogla uspostaviti normalna cestovna relacija kroz FBiH?
Kad si zadnji put isao dijelom Dobro polje - Ustikolina? Kod nas rade sanaciju Crnaje
Ako mi ne vjerujes, ili upali bilo sta sto vozi preko 750kg ili pitaj jos nekoga ko vozi. I dalje vjeruj u bajke...
-
- Posts: 16
- Joined: 16/03/2014 12:15
-
- Posts: 3386
- Joined: 23/05/2010 15:16
#19311 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Prije 10 dana Prošao i tuda i preko Grepka, prvi put u životu oboje. Dakle, i jedini (što implicira da zimi nisam išao).ibizza wrote: ↑30/09/2020 13:57Kad si zadnji put prosao ovom dionicom? Jesi li nekad tokom zimskog perioda prolazio ovom dionicom? Daleko je ona dionica od dobrog, i taj tunel na Hranjenu ce imati potpunog smisla onda kada se kompletna cesta od Pala do Hrenovice presvuce novim asfaltom i kada se uradi sva potrebna signalizacija.mistek wrote: ↑30/09/2020 10:47 Što je bolja? Pa ne bi Bošnjaci Sarajeva išli preko Hadžića u Goražde, taman da imam autocestu. Kakva je logika? Put preko Hranjena je najmanje 20 puta jeftiniji. Konačno, šta je toliki problem u tom prelasku preko RS? Pa nema granice pobogu. Prelazimo i prema Krajini preko onog džepa, pa šta je frka? Nije baš toliko teško uključiti RS da rade taj put, a i trenutni do Prače uopšte nije kritičan. Bolji je trenutno nego bilo koji dio puta preko Grepka.
Fakat treba novi asfalt, ali to i nije neki spektakl od projekta. Put je sve vrijeme dovoljne širine, nema nekih zafrkanih dionica. Dakle, danas je to nivo ceste Konjic-Kalinovik, ali sa vrlo finom strukturom i potencijalom da se uradi za vrlo male pare. S druge strane, preko Grepka nisam više znao gdje sam i kuda idem. Dakle, ne postoji metar te dionice koja bi bila odmah u mogućoj upotrebi za neku magistralu, sve ili treba širiti ili mijenjati trasu. I pravo mi se oteglo A čak tu nije uopšte problem i da prihvatim da je ok napraviti dio Trnovo-Ustikolina, problem je što Hadžići-Trnovo u prosjeku izgledaju i gore.
Moj zaključak je da je relacija Sarajevo-Pale-Prača-Goražde desetine puta jeftinija za napraviti od relacije Sarajevo-Hadžići-Dejčići-Delijaš-Ustikolina-Goražde. Drugo, prva relacija je možda 65km duga, a druga ne bi mogla biti ispod 110-115km uz megaprojekte. Fakat ne vidim smisao popravljanja te druge. Taj put je u skladu s onim što treba i biti.
- Porodice Foht
- Posts: 2825
- Joined: 14/01/2019 04:56
#19312 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ovi Turci ce one stubove mosta kod Pocitelja dici do bajrama naredne godine kako su krenuli.
Od sest stubova ova prva dva su na najgoroj lokaciji a ostali su laksi, cini mi se. Da su njima i Kinezima dali pola trase, manje bi frustracija bilo gradnjom.
Od sest stubova ova prva dva su na najgoroj lokaciji a ostali su laksi, cini mi se. Da su njima i Kinezima dali pola trase, manje bi frustracija bilo gradnjom.
- klixoris
- Posts: 6329
- Joined: 07/11/2012 09:36
- Location: u zavoju....na koljenu
- mk ultra
- Posts: 19479
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#19314 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dobro si zakljucio, pogledaj na google mapi povuci par linija ako dobijes vise od 65km na dionici hadzici ustikolina molim te da postavis slikumistek wrote: ↑30/09/2020 16:12
Moj zaključak je da je relacija Sarajevo-Pale-Prača-Goražde desetine puta jeftinija za napraviti od relacije Sarajevo-Hadžići-Dejčići-Delijaš-Ustikolina-Goražde. Drugo, prva relacija je možda 65km duga, a druga ne bi mogla biti ispod 110-115km uz megaprojekte. Fakat ne vidim smisao popravljanja te druge. Taj put je u skladu s onim što treba i biti.
Samo Hreša Pale Prača će ostati u identičnom stanju narednih 50 godina
Trnovo Foča isto
Bolja je opcija sigurno "Bosno moja poharana" i naguženje za neku uslugu da bi PC odobrio novac za, sudeci po rekonstrukcijama npr tunela sumbulovac ili kalovita brda, vrlo losu rekonstrukciju, nego "bosno moja borbena", i napravis cestu bez guzenja i ucinis uslugu kompletnoj dionici i povratnicima... i opet u skladu sa Dejtonskim sporazumom koji je to stavio pod obavezu.
Toliko od mene o ovome, rijeci vise napisati necu.
@klixoris
Bitno je da celik drzi... nije ovo veliki problem
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19315 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izvođač radova za LOT 2 (Most Počitelj) je konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbejdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina).Porodice Foht wrote: ↑30/09/2020 16:24 Ovi Turci ce one stubove mosta kod Pocitelja dici do bajrama naredne godine kako su krenuli.
Od sest stubova ova prva dva su na najgoroj lokaciji a ostali su laksi, cini mi se. Da su njima i Kinezima dali pola trase, manje bi frustracija bilo gradnjom.
Nema na hercegovačkim gradilištima turskih kompanija, barem ne još.
- Porodice Foht
- Posts: 2825
- Joined: 14/01/2019 04:56
#19316 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Azeri su iz turskog etnickog stabla, to je to!
-
- Posts: 15545
- Joined: 13/05/2009 19:04
- Location: TK
#19317 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
vidio sam i ja ali vidim niko ne komentarise,pa necu ni ja
btw.izgleda da na ovoj slici upravo postavljaju novi stub,da podupre ovaj puknuti
- parappa
- Posts: 3302
- Joined: 02/09/2014 21:43
- Grijem se na: struju
- Vozim: Lotus Esprit TurboSE
#19318 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nadam se ozbiljno da neće biti kašnjenja zbog rata u njihovoj domoviniSo What! wrote: ↑30/09/2020 16:39Izvođač radova za LOT 2 (Most Počitelj) je konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbejdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina).Porodice Foht wrote: ↑30/09/2020 16:24 Ovi Turci ce one stubove mosta kod Pocitelja dici do bajrama naredne godine kako su krenuli.
Od sest stubova ova prva dva su na najgoroj lokaciji a ostali su laksi, cini mi se. Da su njima i Kinezima dali pola trase, manje bi frustracija bilo gradnjom.
Nema na hercegovačkim gradilištima turskih kompanija, barem ne još.
- Haris033
- Posts: 3862
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#19319 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?
Kada misliš da ne može gore, javi se mafijaš sa kupljenom diplomom i saomdodjeljenim zlatnim ljiljanom zbog navodnih zasluga za projekat Tunel spasa Dobrinja - Butmir (u kojem sam zbog visine tunela od 120cm, više x polomio glavu) sa slijedećim izjavom..
Nedžad Branković: Zastoj gradnje autoputa je posljedica naslijeđenog modela, radimo na novom.
Čim ovaj zlikovac progovori, znajte da se veliki kriminal sprema
Nedžad Branković: Zastoj gradnje autoputa je posljedica naslijeđenog modela, radimo na novom.
Čim ovaj zlikovac progovori, znajte da se veliki kriminal sprema
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19320 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja pojma nemam imaju li oni svojih radnika u BiH ikako, jer izvode radove i na Ponirak - Vranduk zajedno sa Heringom.
Mislim da oni pretežno domaće podivođače angažuju, dok recimo u slučaju Cengiz Insaata, tu njihova operativa preovladava.
Svakako sve i da ispadnu iz igre na mostu, ova dva kineska operatera to mogu preuzeti.
- mayab
- Posts: 27139
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#19321 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?
Mafijaška kleronaci vlast, njima po difoltu paše da narod ostaje u "srednjem vijeku", morate toga biti svjesni , sudstvo i tužilaštvo u njihovoj službi, dakle može se pljačkati i radit šta se hoće, a pravna država i njena snaga će se izvrsno iskazati na nekom "jadniku" !
I onda tu takvu vlast još pohvale ovi iz EU, evo juče troglavo predsjedništvo i država BiH pohvaljeni za izvrstan napredak i predan rad ...bla bla bla...
I onda tu takvu vlast još pohvale ovi iz EU, evo juče troglavo predsjedništvo i država BiH pohvaljeni za izvrstan napredak i predan rad ...bla bla bla...
-
- Posts: 3386
- Joined: 23/05/2010 15:16
#19322 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa čekaj ljudino, do Hadžića imaš 20km, te od Ustikoline do Goražda malo više čak. To ti je preko 40km.mk ultra wrote: ↑30/09/2020 16:36Dobro si zakljucio, pogledaj na google mapi povuci par linija ako dobijes vise od 65km na dionici hadzici ustikolina molim te da postavis slikumistek wrote: ↑30/09/2020 16:12
Moj zaključak je da je relacija Sarajevo-Pale-Prača-Goražde desetine puta jeftinija za napraviti od relacije Sarajevo-Hadžići-Dejčići-Delijaš-Ustikolina-Goražde. Drugo, prva relacija je možda 65km duga, a druga ne bi mogla biti ispod 110-115km uz megaprojekte. Fakat ne vidim smisao popravljanja te druge. Taj put je u skladu s onim što treba i biti.
Kad povučeš ravnu crtu Hadžići-Trnovo, a zatim Trnovo-Ustikolina, dobiješ 56km. Dakle, RAVNE LINIJE. Svi znamo da to ne mogu biti ravne linije, a trenutna dužina tom rutom je 92km. Eto, nek se nađemo na sredini za novu trasu, opet je još gore nego što sam ranije pisao.
- Better Man
- Posts: 16763
- Joined: 01/10/2006 20:10
#19323 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?
A taj naslijeđeni model su uspostavili on i njegova kriminalna stranka.Haris033 wrote: ↑30/09/2020 22:45 Kada misliš da ne može gore, javi se mafijaš sa kupljenom diplomom i saomdodjeljenim zlatnim ljiljanom zbog navodnih zasluga za projekat Tunel spasa Dobrinja - Butmir (u kojem sam zbog visine tunela od 120cm, više x polomio glavu) sa slijedećim izjavom..
Nedžad Branković: Zastoj gradnje autoputa je posljedica naslijeđenog modela, radimo na novom.
Čim ovaj zlikovac progovori, znajte da se veliki kriminal sprema
- mk ultra
- Posts: 19479
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#19324 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pravis poveznicu gorazda i svih mjesta na potezu hadzici ustikolina sa Autocestom. Kilometraza na kraju je najmanji problem, kad imas nesto sto moras imati.mistek wrote: ↑01/10/2020 09:02Pa čekaj ljudino, do Hadžića imaš 20km, te od Ustikoline do Goražda malo više čak. To ti je preko 40km.mk ultra wrote: ↑30/09/2020 16:36Dobro si zakljucio, pogledaj na google mapi povuci par linija ako dobijes vise od 65km na dionici hadzici ustikolina molim te da postavis slikumistek wrote: ↑30/09/2020 16:12
Moj zaključak je da je relacija Sarajevo-Pale-Prača-Goražde desetine puta jeftinija za napraviti od relacije Sarajevo-Hadžići-Dejčići-Delijaš-Ustikolina-Goražde. Drugo, prva relacija je možda 65km duga, a druga ne bi mogla biti ispod 110-115km uz megaprojekte. Fakat ne vidim smisao popravljanja te druge. Taj put je u skladu s onim što treba i biti.
Kad povučeš ravnu crtu Hadžići-Trnovo, a zatim Trnovo-Ustikolina, dobiješ 56km. Dakle, RAVNE LINIJE. Svi znamo da to ne mogu biti ravne linije, a trenutna dužina tom rutom je 92km. Eto, nek se nađemo na sredini za novu trasu, opet je još gore nego što sam ranije pisao.
Neko iz Gz ako hoce u zenicu i onako mora od vijecnice pola grada proci, tako da je razlika 10km najvise. Od gorazda do krivoglavaca 110km, od gorazda do hadzica i ukljucenja na AC 120 trenutnim putem, smanjenem krivina i uspona moze se dobiti od 5 do 10km najmanje... na cijeloj dionici.
Ja vise o tome ne pisem
-
- Posts: 3386
- Joined: 23/05/2010 15:16
#19325 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa vala i nemoj pisati kad pišeš ovako Ja ne znam fakat u kakvom svijetu ti živiš i vidiš li išta osim svojih poluargumenata? Na tom području između Hadžića i Ustikoline živi brat bratu 1.000 ljudi, i to kad dodaš one koji su sezonski tu. Znači, pustahija do vražje majke. Drugo, treba imati poveznicu Sarajeva i Goražda i to je osnova. Između nečega što je dugo 65km i košta 200 miliona KM i nečega što je dugo 110km i košta 1 milijardu, ja fakat ne vidim gdje je logika da je ovo drugo bolje, taman da između imaš dvije državne granice, a nemaš, niti ćeš ikad imati.
I čisto zamazivanje je da će nešto bitan promet Goražde-Zenica, jer ćeš na 1 čovjeka koji ide u tom pravcu imati 10 koji idu samo do Sarajeva, odnosno na 1KM koja se transportuje na relaciji Goražde-Zenica (i dalje) imati 100KM na relaciji Goražde-Sarajevo. I konačno, koji ba klinac i 110km do Krivoglavaca? Od Goražda do Krivoglavaca je danas 85km. Sa Hranjenom i putem od tunela do Goražda, to će biti 10km manje.
U krajnjoj liniji, jeftinije će da te ispadne i gradski autoput, i nekakva sjeverna obilaznica koja će opet ići na Pale, nego zajebavanje po Bjelašnici i Grepku. To bi bilo samo bacanje najmanje stotina miliona, a vrlo upitno ko bi to koristio.
I čisto zamazivanje je da će nešto bitan promet Goražde-Zenica, jer ćeš na 1 čovjeka koji ide u tom pravcu imati 10 koji idu samo do Sarajeva, odnosno na 1KM koja se transportuje na relaciji Goražde-Zenica (i dalje) imati 100KM na relaciji Goražde-Sarajevo. I konačno, koji ba klinac i 110km do Krivoglavaca? Od Goražda do Krivoglavaca je danas 85km. Sa Hranjenom i putem od tunela do Goražda, to će biti 10km manje.
U krajnjoj liniji, jeftinije će da te ispadne i gradski autoput, i nekakva sjeverna obilaznica koja će opet ići na Pale, nego zajebavanje po Bjelašnici i Grepku. To bi bilo samo bacanje najmanje stotina miliona, a vrlo upitno ko bi to koristio.