Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
costacurta
Posts: 3508
Joined: 05/05/2005 08:25

#19276 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by costacurta »

Naslovnica wrote: 25/09/2020 08:32
So What! wrote: 25/09/2020 03:21
Naslovnica wrote: 24/09/2020 21:38 Jeste, ali na autoputu možeš na mnogo lakši način zavrnuti mnogo više para. ;-)
Nego, hoće li se otvoriti ovo "poviš" Zenice za dva mjeseca?
Ne vjerujem da bi se ovoliko potenciralo kroz medije od strane JPAC da neće biti otvaranja.
Ja se samo bojim da u ovoj žurbi u zadnjih mjesec-dva ne bude težih povreda ili smrtnih slučajeva, a to se nerijetko događa kada su ovakvi rokovi u pitanju.
A i ako se otvori na vrijeme siguran sam da će ostati dosta repova koji će se naknadno završavati. I Vlakovo-Tarčin je bila otvorena (pa zatvorena), a do prije koji mjesec se vazda nešto radilo oko Treševina i Ban Brda, a ta dionica u poređenju s KDG, što se tiče geologije, je neuporediva.
Ja sam se poodavno izmakao s foruma što se tiče gradilišta i svega, zaista me sramota nakon 4 godine i toliko utrošenih para reći bilo kome da sam na neki način bio upleten u to gradilište.
Najradije bih da nikada nisam imao ništa s ovim i da nisam vidio to što sam vidio, kako se radi i šta se radi, kako se krčme milioni koje će otplaćivati moja djeca i njihovi unuci.
Da je država kako treba to bi se sve gore odavno rastjeralo govnjivom motkom u zatvore, oduzela imovina i uradila kompletna revizija od početka do kraja.
Ali država je u qrtzu, ovi koji krčme su sve preuzeli, korupcija je rak rana a niko ni za šta nije niti će ikada odgovarati.
Znači, imam jedno apsolutno razočarenje u kompletan sistem izgradnje autocesta u FBiH (i svega što se pod tim podrazumijeva, od projektovanja, tendera, do izvođenja radova, itd.) .
A moglo je toliko bolje.
Neću više pisati na ovoj temi i ovo što sam do sada pisao je previše.
:thumbup:
Svaka čast.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19277 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Budući autoput će oživjeti i luku na Savi - Brčko oformilo radnu grupu za identifikaciju najpovoljnije trase
Image

Budući autoput koji će povezivati Beograd i Sarajevo, odnosno Banjaluku i Sarajevu daće veliki pečat i Brčko distriktu, jer ćemo postati čvorište važnih saobraćajnica, a time će biti stvoreni i uslovi da naša luka bude dostupnija i interesantnija.

Istakao je to u intervjuu za Glas Srpske gradonačelnik Brčko distrikta Siniša Milić.

- Taj projekat značiće mnogo za distrikt. Riječ je o dionici autoputa koji ide iz pravca Vukosavlja prema Bijeljini i dionice iz pravca Sarajeva ka Beogradu. To će učiniti i da luka Brčko, koja je jedina riječna luka u BiH, postane atraktivnija za potencijalne investitore. I na sjednici Vlade smo nedavno oformili radnu grupu koja će raditi na identifikaciji najpovoljnije trase autoputa - istakao je Milić.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19278 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dijela Sarajevske obilaznice javni interes - Autocestama FBiH naložena eksproprijacija
Image

Federalna vlada utvrdila je da je izgradnja dijela Sarajevske obilaznice na dionici LOT 3 Butila - Vlakovo - Mostarsko raskršće od javnog interesa za Federaciju BiH i da je korisnik eksproprijacije nekretnina potrebnih za njenu izgradnju JP Autoceste FBiH, kojem je naloženo da pokrene ovaj postupak.

Kako je obrazloženo, Vlada Federacije BiH je 2011. godine donijela Odluku o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju dijela Sarajevske obilaznice.

S obzirom na to da je u dijelu trase došlo do izmjene projektnog rješenja, samim tim je izmijenjen i elaborat eksproprijacije za potrebu izgradnje iz aprila 2018. godine, kojim su obuhvaćene nove parcele ili pak dijelovi ranije potrebnih parcela u manjim površinama.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19279 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja međudržavnog mosta Rača [BIH - SRB] [330 m]

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Haris033
Posts: 3861
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#19280 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris033 »

Joj dobrih slika!
Koliko smo to hiljada km napali u izgradnji?
User avatar
mk ultra
Posts: 19442
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#19281 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

So What! wrote: 28/09/2020 12:52 Izgradnja dijela Sarajevske obilaznice javni interes - Autocestama FBiH naložena eksproprijacija
Image

Federalna vlada utvrdila je da je izgradnja dijela Sarajevske obilaznice na dionici LOT 3 Butila - Vlakovo - Mostarsko raskršće od javnog interesa za Federaciju BiH i da je korisnik eksproprijacije nekretnina potrebnih za njenu izgradnju JP Autoceste FBiH, kojem je naloženo da pokrene ovaj postupak.

Kako je obrazloženo, Vlada Federacije BiH je 2011. godine donijela Odluku o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju dijela Sarajevske obilaznice.

S obzirom na to da je u dijelu trase došlo do izmjene projektnog rješenja, samim tim je izmijenjen i elaborat eksproprijacije za potrebu izgradnje iz aprila 2018. godine, kojim su obuhvaćene nove parcele ili pak dijelovi ranije potrebnih parcela u manjim površinama.
eKapija
Jel tebi realno da se ulazi u 10tu godinu izgradnje 1.8km ceste :-)

Ovo bi mnogo znacilo za Hadzice i industrijsku zonu, izlaz ka Bjelasnici, popravak trenutne ceste i povezivanje sa Trnovom i dalje sa ustikolinom i Gorazdem
the_stick
Posts: 1170
Joined: 16/02/2002 00:00

#19282 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by the_stick »

mk ultra wrote: 29/09/2020 17:30
So What! wrote: 28/09/2020 12:52 Izgradnja dijela Sarajevske obilaznice javni interes - Autocestama FBiH naložena eksproprijacija
Image

Federalna vlada utvrdila je da je izgradnja dijela Sarajevske obilaznice na dionici LOT 3 Butila - Vlakovo - Mostarsko raskršće od javnog interesa za Federaciju BiH i da je korisnik eksproprijacije nekretnina potrebnih za njenu izgradnju JP Autoceste FBiH, kojem je naloženo da pokrene ovaj postupak.

Kako je obrazloženo, Vlada Federacije BiH je 2011. godine donijela Odluku o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju dijela Sarajevske obilaznice.

S obzirom na to da je u dijelu trase došlo do izmjene projektnog rješenja, samim tim je izmijenjen i elaborat eksproprijacije za potrebu izgradnje iz aprila 2018. godine, kojim su obuhvaćene nove parcele ili pak dijelovi ranije potrebnih parcela u manjim površinama.
eKapija
Jel tebi realno da se ulazi u 10tu godinu izgradnje 1.8km ceste :-)

Ovo bi mnogo znacilo za Hadzice i industrijsku zonu, izlaz ka Bjelasnici, popravak trenutne ceste i povezivanje sa Trnovom i dalje sa ustikolinom i Gorazdem
kakve veze ima ovaj izlaz sa Trnovom, Ustikolinom i Gorazdem? Ne vidim rezon da se u Trnovo ide preko Bjelasnice, a ne preko Stupa.
User avatar
mk ultra
Posts: 19442
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#19283 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Ne vidim ni ja razlog zašto bošnjaci nemaju strategiju povezivanja goražda trnova i ustikoline jedinstvenom cestom kroz FBiH
User avatar
Dope_Man
Posts: 7770
Joined: 03/06/2016 16:31

#19284 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man »

mk ultra wrote: 29/09/2020 18:48 Ne vidim ni ja razlog zašto bošnjaci nemaju strategiju povezivanja goražda trnova i ustikoline jedinstvenom cestom kroz FBiH
Odrastao sam u Gorazdu, i taj grad smatram "svojim" iako nisam rodjen.. i kao neko kome je Gorazde bitan grad - ta ideja je besmislena. Prema Gorazdu vec postoje dvije dobre rute, i jos dvije losije, nekad za 10+ godina ce mozda biti i ta treca dobra preko Hranjena. Graditi do tamo novi put preko planina samo da bi put isao kroz FBiH je besmisleno. Ovo je SVE BOSNA I HERCEGOVINA, dakle i put kraj Foce, i preko Romanije je Bosna i Hercegovina. Tek kad ih tako budemo posmatrali mozemo se nadati da ih ''integrisemo'', a takvim razmisljanjem se samo legitimise zelja onih bosanaca koji bi da se odvoje od BiH.

Ako ista na putu prema Gorazdu treba, to je tunel kroz Rogoj. On bi skratio i put prema Gorazdu, a i prema Crnoj Gori (naravno, tu nam onda treba i taj dugo najavljivani put i novi GP kod Scepan Polja.

A kome se bas ide u Gorazde a da ne prelazi u drugu "drzavu" (kako je posmatraju neki) moze lagano preko Dejcica, pa onda na Grebak i u Gorazde.
User avatar
mk ultra
Posts: 19442
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#19285 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Dope_Man wrote: 29/09/2020 19:55
mk ultra wrote: 29/09/2020 18:48 Ne vidim ni ja razlog zašto bošnjaci nemaju strategiju povezivanja goražda trnova i ustikoline jedinstvenom cestom kroz FBiH
Odrastao sam u Gorazdu, i taj grad smatram "svojim" iako nisam rodjen.. i kao neko kome je Gorazde bitan grad - ta ideja je besmislena. Prema Gorazdu vec postoje dvije dobre rute, i jos dvije losije, nekad za 10+ godina ce mozda biti i ta treca dobra preko Hranjena. Graditi do tamo novi put preko planina samo da bi put isao kroz FBiH je besmisleno. Ovo je SVE BOSNA I HERCEGOVINA, dakle i put kraj Foce, i preko Romanije je Bosna i Hercegovina. Tek kad ih tako budemo posmatrali mozemo se nadati da ih ''integrisemo'', a takvim razmisljanjem se samo legitimise zelja onih bosanaca koji bi da se odvoje od BiH.

Ako ista na putu prema Gorazdu treba, to je tunel kroz Rogoj. On bi skratio i put prema Gorazdu, a i prema Crnoj Gori (naravno, tu nam onda treba i taj dugo najavljivani put i novi GP kod Scepan Polja.

A kome se bas ide u Gorazde a da ne prelazi u drugu "drzavu" (kako je posmatraju neki) moze lagano preko Dejcica, pa onda na Grebak i u Gorazde.
Republika srpska nikad te dionice nece napraviti, pa ni dionicu do tunela hranjen od pala preko podrgaba do prace, nikad. Prije ce proci autocesta kroz dejcice :lol:

A do tad vozanje preko romanije i 6 patrola za jebanje u zdrav mozak na 100km, ili kreni na kanjon prema miljevini i rogoju gdje je jako lijep put... :-)
User avatar
Dope_Man
Posts: 7770
Joined: 03/06/2016 16:31

#19286 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man »

Vrlo dobro znam da nece nikad do Prace praviti, osim ako im se ne ustupi neka debela politicka usluga.

A put prema Foci je kao i vecina magistrala u drzavi. Na Rogoju jeste los, i poslije ima nekoliko odvratnih prelaza na mostovima, ostatak nije nista specificno losiji od 90% drugih magistrala. Eto krenes u Vitez preko Kiseljaka i kvalitet ceste je tu negdje.
User avatar
drug_profi
Posts: 50512
Joined: 16/07/2012 16:00

#19287 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Jedna je zemlja, jedna drzava, ali treba ipak strateski razmisljati. Bolje da su busili Grebak nego Hranjen.
neki
Posts: 6674
Joined: 17/02/2005 07:57

#19288 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

Smanjite doživljaj...trasa kvalitetnog puta do Goražda kroz federaciju bi sadržala najmanje 40km tunela
mistek
Posts: 3384
Joined: 23/05/2010 15:16

#19289 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Ma vala nije :D Preko Grepka ja fakat ne znam kako bi i gdje bio taj ko biva tunel. Grebak jeste prevoj, ali ima tamo još masu nekakvih brda i planina koje se presjecaju. Drugo, čak evo i da od Trnova do Ustikoline imamo ravnu cestu, idealnu, kako doći do Trnova? Opet ovisiš o RS. Od Hadžića do Trnova, preko Bjelašnice, treba makar sat vremena. Eh sad, znači kad bi modernizovali neku rutu preko Bjelašnice, što je budalaština, pa onda napravili dionicu Trnovo-Ustikolina, imali bi cestu kroz FBiH. Helem, uz sva ta ravnanja, tunele, od Hadžića do Ustikoline bi imali najmanje 70-80km (danas je to oko 95km). Znači, taman da imamo autoput od Hadžića do Ustikoline, ta dionica bi zahtjevala 30-35 minuta vožnje. Od neke sredine Sarajeva, recimo Pofalića, do Hadžića, imamo 20km i teško se može iskoprcati za manje od 20 minuta, a znamo da je i to nerealno. Konačno, od Ustikoline do Goražda je slična situacija.

Znači, potencijalno Sarajevo-Hadžići-Trnovo-Goražde, uz ultra mega giga modernizaciju, tunele i autoceste, ne može biti manje od 100km (a teško i ispod 110 recimo). Ovaj projekat bi koštao milijarde. Uz sve to, za ovu relaciju bi nam trebalo preko sat vremena, vjerovatno sat i po :)

I Bog me ubio ako bi iko iz Sarajeva išao ovim putem za Goražde. Meni prvom bi se baš rijetko kad dalo ići na Hadžiće da dođem do Goražda. Hajde eto nekakav tranzit. Ovako, kroz Hranjen, put će se svesti na 65 km otprilike. Kako god, bolje je.
User avatar
drug_profi
Posts: 50512
Joined: 16/07/2012 16:00

#19290 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Tako bi bar imao put, ovako ga vrlo vjerovatno neces imati, a pare ce otici u havu.
baglama
Posts: 986
Joined: 13/11/2010 16:09

#19291 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by baglama »

Posto smo na temi autoputevi u BIH,
Ja opet, mislim da se trebalo na busenju tunela PRENJ, trenirati kako nekada u buducnosti probijati tunele koji ne vode nigdje.
User avatar
escobar__
Posts: 8869
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#19292 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by escobar__ »

Dope_Man wrote: 29/09/2020 19:55
mk ultra wrote: 29/09/2020 18:48 Ne vidim ni ja razlog zašto bošnjaci nemaju strategiju povezivanja goražda trnova i ustikoline jedinstvenom cestom kroz FBiH
Odrastao sam u Gorazdu, i taj grad smatram "svojim" iako nisam rodjen.. i kao neko kome je Gorazde bitan grad - ta ideja je besmislena. Prema Gorazdu vec postoje dvije dobre rute, i jos dvije losije, nekad za 10+ godina ce mozda biti i ta treca dobra preko Hranjena. Graditi do tamo novi put preko planina samo da bi put isao kroz FBiH je besmisleno. Ovo je SVE BOSNA I HERCEGOVINA, dakle i put kraj Foce, i preko Romanije je Bosna i Hercegovina. Tek kad ih tako budemo posmatrali mozemo se nadati da ih ''integrisemo'', a takvim razmisljanjem se samo legitimise zelja onih bosanaca koji bi da se odvoje od BiH.

Ako ista na putu prema Gorazdu treba, to je tunel kroz Rogoj. On bi skratio i put prema Gorazdu, a i prema Crnoj Gori (naravno, tu nam onda treba i taj dugo najavljivani put i novi GP kod Scepan Polja.

A kome se bas ide u Gorazde a da ne prelazi u drugu "drzavu" (kako je posmatraju neki) moze lagano preko Dejcica, pa onda na Grebak i u Gorazde.
Fina pričica. U praksi je pak situacija nešto drukčija i 25 godina iza rata smo i dalje duboko podijeljena zemlja u kojoj je besmisleno bacat milione maraka u ceste koje sutra možda neće ni bit moguće koristit.
mistek
Posts: 3384
Joined: 23/05/2010 15:16

#19293 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

drug_profi wrote: 30/09/2020 01:46 Tako bi bar imao put, ovako ga vrlo vjerovatno neces imati, a pare ce otici u havu.
A što ga ovako neću imati? :)
breuer
Posts: 7202
Joined: 06/07/2009 15:44

#19294 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by breuer »

escobar__ wrote: 30/09/2020 09:26
Dope_Man wrote: 29/09/2020 19:55
mk ultra wrote: 29/09/2020 18:48 Ne vidim ni ja razlog zašto bošnjaci nemaju strategiju povezivanja goražda trnova i ustikoline jedinstvenom cestom kroz FBiH
Odrastao sam u Gorazdu, i taj grad smatram "svojim" iako nisam rodjen.. i kao neko kome je Gorazde bitan grad - ta ideja je besmislena. Prema Gorazdu vec postoje dvije dobre rute, i jos dvije losije, nekad za 10+ godina ce mozda biti i ta treca dobra preko Hranjena. Graditi do tamo novi put preko planina samo da bi put isao kroz FBiH je besmisleno. Ovo je SVE BOSNA I HERCEGOVINA, dakle i put kraj Foce, i preko Romanije je Bosna i Hercegovina. Tek kad ih tako budemo posmatrali mozemo se nadati da ih ''integrisemo'', a takvim razmisljanjem se samo legitimise zelja onih bosanaca koji bi da se odvoje od BiH.

Ako ista na putu prema Gorazdu treba, to je tunel kroz Rogoj. On bi skratio i put prema Gorazdu, a i prema Crnoj Gori (naravno, tu nam onda treba i taj dugo najavljivani put i novi GP kod Scepan Polja.

A kome se bas ide u Gorazde a da ne prelazi u drugu "drzavu" (kako je posmatraju neki) moze lagano preko Dejcica, pa onda na Grebak i u Gorazde.
Fina pričica. U praksi je pak situacija nešto drukčija i 25 godina iza rata smo i dalje duboko podijeljena zemlja u kojoj je besmisleno bacat milione maraka u ceste koje sutra možda neće ni bit moguće koristit.
ništa onda, ostajmo podijeljeni i narednih 25 godina...
User avatar
drug_profi
Posts: 50512
Joined: 16/07/2012 16:00

#19295 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

mistek wrote: 30/09/2020 10:25
drug_profi wrote: 30/09/2020 01:46 Tako bi bar imao put, ovako ga vrlo vjerovatno neces imati, a pare ce otici u havu.
A što ga ovako neću imati? :)
Kako što? Pa ne postoji. Niti će biti ikad završen. A ako i bude završen, ostaje da ide kroz teritoriju kojom ne upravljas. Sta god to u buducnosti donijelo.
User avatar
mk ultra
Posts: 19442
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#19296 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

mistek wrote: 30/09/2020 10:25
drug_profi wrote: 30/09/2020 01:46 Tako bi bar imao put, ovako ga vrlo vjerovatno neces imati, a pare ce otici u havu.
A što ga ovako neću imati? :)
cca 60km ceste Hadžići Ustikolina...

ovako radiš tunel od 6km, skrhat će u pristupnu cestu iz Goražda najmanje još toliko, izlaziš na 600m KM u totalu

put preko grebka trenutni je solidan i može se na njemu raditi da se smanje usponi i sl
isto tako i kroz ova sela preko bjelašnice i treskavice

i da izađe preko milijarde, to je najbolja opcija po bošnjački narod, međutim bolje je izgleda trpiti tuđa sranja i podjebavanja
vidio bi da se ovo krene kako bi omekšali, jer bi komotno od mokrog do rogatice mogao da pomnoži sa nulom. samo nabaciti table za izlaz prema istoku sa autoceste i napraviti dobar magistralni put ka goraždu, nijedan kamion na romaniju otišao ne bi ;-)
mistek
Posts: 3384
Joined: 23/05/2010 15:16

#19297 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Što je bolja? Pa ne bi Bošnjaci Sarajeva išli preko Hadžića u Goražde, taman da imam autocestu. Kakva je logika? Put preko Hranjena je najmanje 20 puta jeftiniji. Konačno, šta je toliki problem u tom prelasku preko RS? Pa nema granice pobogu. Prelazimo i prema Krajini preko onog džepa, pa šta je frka? :-) Nije baš toliko teško uključiti RS da rade taj put, a i trenutni do Prače uopšte nije kritičan. Bolji je trenutno nego bilo koji dio puta preko Grepka.
Concord
Posts: 952
Joined: 14/12/2017 15:51

#19298 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Concord »

Zasto se po treci put na temi o izgradnji autoputa razvezuje prica o nekom imaginarnom putu za Gorazde preko Bjelasnice i Hadzica?
User avatar
mk ultra
Posts: 19442
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#19299 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Robovski narod :skoljka:
User avatar
anex
Nindža revizor
Posts: 3564
Joined: 20/02/2007 13:25
Location: Grad sa željezarom bez dima
Grijem se na: čumur
Vozim: točak skot
Horoskop: imam
Contact:

#19300 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by anex »

Manite se nacionalizma
Post Reply