To kako planeta Zemlja rotira pa inercija pomalo "rasteže" PrenjAlfons Kauders wrote: ↑07/01/2020 15:17Svaki put kad pomenu Tunel Prenj, on za 500-1000m duži. Dok potpišu tender, ima da bude 20 kilometara.Preduzeće Autoceste FBiH namjerava krenuti u izgradnju dionica: tunel Prenj (dužina 12,4 km), Ovčari - Prenj i Prenj - Mostar Sjever (koje treba definirati).
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 452
- Joined: 29/04/2004 09:48
- Location: Zenica
#16826 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#16827 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tunel Prenj se mislim sastoji iz dva dijela. Prvi od oko 10 kilometara i onda na izlazu cesta mota lijevo i mora opet kroz stijenu, mozda je to taj produzetak.
A Tunel Ovcari je pretpostavljam kroz masiv istocno od Konjica od Ovčara do doline Bijele, negdje iznad Titovog bunkera.
A Tunel Ovcari je pretpostavljam kroz masiv istocno od Konjica od Ovčara do doline Bijele, negdje iznad Titovog bunkera.
-
- Posts: 8
- Joined: 26/11/2010 22:29
#16828 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Šta je najavljenim priključkom Vlakovo-Mostarsko raskršće?
- dadoka84
- Posts: 3476
- Joined: 04/08/2006 00:30
-
- Posts: 452
- Joined: 29/04/2004 09:48
- Location: Zenica
#16830 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Baš i nema jer ovo je Profil, a ne Page, pa da bi vidjeli te slike i videa moramo "poslati zahtijev za Prijateljstvo Rudex"-u na Facebookudadoka84 wrote: ↑07/01/2020 19:13 https://www.facebook.com/rudexdoo
Ovdje ima par klipova i fotki sa dionice pocitelj zvirovici.
- dadoka84
- Posts: 3476
- Joined: 04/08/2006 00:30
#16831 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mislio sam da su javne fotke i da moze bez toga.
- mk ultra
- Posts: 19529
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#16832 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tender je ponisten
https://www.klix.ba/biznis/privreda/sve ... /190807093
https://sa-c.net/news-archive/infrastru ... obilaznice
A ovo se vuce po tenderima vec 3 godine, sto znaci da im nije u interesu da ovo prave, a vjetovatno nece biti gotovo jos u barem narednih 5 godina... a jako bitna dionica za razvoj bjelasnice i puteva prema gorazdu kroz FBiH
-
- Posts: 952
- Joined: 14/12/2017 15:51
#16833 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kad tender za jebenu petlju pada 3 godine onda ce tender za Prenj biti tender svih tendera, nista ispod 5-6 godina. To ce biti epsko nasteljavanje ko ce dobiti sta da radi.
Ali najava je bitna, samo treba najavit.
Ali najava je bitna, samo treba najavit.
- kurty
- Posts: 45060
- Joined: 17/08/2008 23:29
- Location: Made in Breza
- studeni76
- Posts: 5422
- Joined: 03/06/2009 14:12
#16835 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mozda nas iznenade pa uvedu neke strance u taj megaprojekat! Mislim da je Prenj prevelik zalogaj za danasnji EA, al ko zna.
- Haris.ba
- Posts: 24884
- Joined: 08/09/2005 20:08
#16836 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Misliš da će ići onaj projekat što je neko ofrlje nacrtao da se sa Blažuja diže cesta na Igman, pa dalje na Bjelašnicu? I to pravolinijski na Igman sa petlje Blažuj na Zapadnoj zaobilaznici u Sarajevo
Tako, taj put nema veze sa spojem autoputa na Mostarsko raskršće. A, i nema smisla. Što onda autoceste prave tunel Hranjen. Vlada FBiH daje milione da autoceste prave dionicu koja je mimo svih dionica koje bi išla dionica koja bi izgledala čitavom svojom dužinom ko Zenička zaobilaznica - sve u tunelu ili zraku.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
- escobar__
- Posts: 8881
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
-
- Posts: 1188
- Joined: 05/01/2013 16:16
#16839 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kec ko kuća na EA. Sigurica
-
- Posts: 952
- Joined: 14/12/2017 15:51
-
- Posts: 7206
- Joined: 06/07/2009 15:44
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#16842 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
- Thorgerson
- Posts: 8549
- Joined: 15/04/2015 11:26
#16843 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pazi, pricamo o tunelu od 10km. Pa nije to neka zajebancija.
Ako ispunajvaju i ako mogu zavrsiti u roku, naravno da je bolje da radi domaca firma. Pa bila ona Hering, EA ili Integral. Daje pameti radili bi svi zajedno i mirna Bosna [i Hercegovina (i RS)]
-
- Posts: 7206
- Joined: 06/07/2009 15:44
#16844 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
iz ranijih iskustava (Tunel 1. mart), stranci su ti koji su odugovlačili i mrljavili, a domaće firme te koje su posao završavale, i to to dobro...drug_profi wrote: ↑08/01/2020 11:01 Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
- parappa
- Posts: 3313
- Joined: 02/09/2014 21:43
- Grijem se na: struju
- Vozim: Lotus Esprit TurboSE
#16845 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ama nije problem da domaci grade... ovo sto su do sada izgradili u bih, hr i slo je kvalitetno.drug_profi wrote: ↑08/01/2020 11:01 Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
nego kada svakako nisu nista jeftiniji od stranaca neka onda zaposle jos 50% radnika (iz inostranstva ako treba) pa neka udare na vise projekata.
mislim ako se vec gleda da se nasteli njima neka rade ali neka rade punom parom. cijena svakako nije bitna.
znaci zaposlite ljude, dajte im dobre plate, kupite ili iznajmite masine i pocnite raditi. dosta zabusavanja i cekanja da se zavrsi jedno gradiliste pa da se onda pocinje sa drugim.
- parappa
- Posts: 3313
- Joined: 02/09/2014 21:43
- Grijem se na: struju
- Vozim: Lotus Esprit TurboSE
#16846 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
i sarajevska zaobilaznica... koji je ono cirkus bio sa STC-ombreuer wrote: ↑08/01/2020 11:12iz ranijih iskustava (Tunel 1. mart), stranci su ti koji su odugovlačili i mrljavili, a domaće firme te koje su posao završavale, i to to dobro...drug_profi wrote: ↑08/01/2020 11:01 Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
-
- Posts: 27932
- Joined: 20/03/2013 15:38
#16847 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dajte ba ljudi, kakve domaće firme?!
Znate li vi koliko su razvučeni postojeći ljudski resursi u domaćim firmama?!
Nema radnika ljudi moji.
Pogotovu za ove firme tipa EA, gdje je radno vrijeme izrazito fleksibilan pojam, o praznicima, godišnjim i nekim drugim benefitima za radnika kojima bi ga firma zadržala za sebe da ne govorimo.
Mijenjaju se ljudi kao na traci.
Neće više ljudi da trpe "teror" i da budu iskorištavani.
Pametne građevinske firme daju bolje uslove za inžinjere i stručnu radnu snagu (a i za NK) i radnici prelaze na bolje.
Znate li vi koliko su razvučeni postojeći ljudski resursi u domaćim firmama?!
Nema radnika ljudi moji.
Pogotovu za ove firme tipa EA, gdje je radno vrijeme izrazito fleksibilan pojam, o praznicima, godišnjim i nekim drugim benefitima za radnika kojima bi ga firma zadržala za sebe da ne govorimo.
Mijenjaju se ljudi kao na traci.
Neće više ljudi da trpe "teror" i da budu iskorištavani.
Pametne građevinske firme daju bolje uslove za inžinjere i stručnu radnu snagu (a i za NK) i radnici prelaze na bolje.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#16848 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Novija iskustva nam pokazuju da ne postuju rokove. I imaju uvijek podrsku investitora za to.breuer wrote: ↑08/01/2020 11:12iz ranijih iskustava (Tunel 1. mart), stranci su ti koji su odugovlačili i mrljavili, a domaće firme te koje su posao završavale, i to to dobro...drug_profi wrote: ↑08/01/2020 11:01 Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
ja nisam protiv domace firme upravo radi toga sto si ti naveo.
Međutim, EA ne moze dobiti sad taj posao jer nema referensu za tako velik proboj, a ako cemo cekati da je stekne, odose godine, plus sto ce se onda tender namjestati dok se grenland ne otopi....
- kurty
- Posts: 45060
- Joined: 17/08/2008 23:29
- Location: Made in Breza
#16849 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
pa zar svi ovi sad tuneli koje je EA dobio, nisu "zbog Prenja"???drug_profi wrote: ↑08/01/2020 11:20Novija iskustva nam pokazuju da ne postuju rokove. I imaju uvijek podrsku investitora za to.breuer wrote: ↑08/01/2020 11:12iz ranijih iskustava (Tunel 1. mart), stranci su ti koji su odugovlačili i mrljavili, a domaće firme te koje su posao završavale, i to to dobro...drug_profi wrote: ↑08/01/2020 11:01 Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
ja nisam protiv domace firme upravo radi toga sto si ti naveo.
Međutim, EA ne moze dobiti sad taj posao jer nema referensu za tako velik proboj, a ako cemo cekati da je stekne, odose godine, plus sto ce se onda tender namjestati dok se grenland ne otopi....
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#16850 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
PA to i kazem. ako je to tacno, moramo cekati da steknu referense.