Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#16826 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line »

Alfons Kauders wrote: 07/01/2020 15:17
Preduzeće Autoceste FBiH namjerava krenuti u izgradnju dionica: tunel Prenj (dužina 12,4 km), Ovčari - Prenj i Prenj - Mostar Sjever (koje treba definirati).
Svaki put kad pomenu Tunel Prenj, on za 500-1000m duži. Dok potpišu tender, ima da bude 20 kilometara.
To kako planeta Zemlja rotira pa inercija pomalo "rasteže" Prenj :D
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#16827 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Tunel Prenj se mislim sastoji iz dva dijela. Prvi od oko 10 kilometara i onda na izlazu cesta mota lijevo i mora opet kroz stijenu, mozda je to taj produzetak.
A Tunel Ovcari je pretpostavljam kroz masiv istocno od Konjica od Ovčara do doline Bijele, negdje iznad Titovog bunkera.
strongx
Posts: 8
Joined: 26/11/2010 22:29

#16828 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by strongx »

Šta je najavljenim priključkom Vlakovo-Mostarsko raskršće?
User avatar
dadoka84
Posts: 3476
Joined: 04/08/2006 00:30

#16829 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by dadoka84 »

https://www.facebook.com/rudexdoo

Ovdje ima par klipova i fotki sa dionice pocitelj zvirovici.
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#16830 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line »

dadoka84 wrote: 07/01/2020 19:13 https://www.facebook.com/rudexdoo

Ovdje ima par klipova i fotki sa dionice pocitelj zvirovici.
Baš i nema jer ovo je Profil, a ne Page, pa da bi vidjeli te slike i videa moramo "poslati zahtijev za Prijateljstvo Rudex"-u na Facebooku :D :D
User avatar
dadoka84
Posts: 3476
Joined: 04/08/2006 00:30

#16831 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by dadoka84 »

Mislio sam da su javne fotke i da moze bez toga.
User avatar
mk ultra
Posts: 19529
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#16832 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

strongx wrote: 07/01/2020 17:30 Šta je najavljenim priključkom Vlakovo-Mostarsko raskršće?
Tender je ponisten

https://www.klix.ba/biznis/privreda/sve ... /190807093

https://sa-c.net/news-archive/infrastru ... obilaznice

A ovo se vuce po tenderima vec 3 godine, sto znaci da im nije u interesu da ovo prave, a vjetovatno nece biti gotovo jos u barem narednih 5 godina... a jako bitna dionica za razvoj bjelasnice i puteva prema gorazdu kroz FBiH ;-)
Concord
Posts: 952
Joined: 14/12/2017 15:51

#16833 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Concord »

Kad tender za jebenu petlju pada 3 godine onda ce tender za Prenj biti tender svih tendera, nista ispod 5-6 godina. To ce biti epsko nasteljavanje ko ce dobiti sta da radi.
Ali najava je bitna, samo treba najavit.
User avatar
kurty
Posts: 45060
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#16834 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kurty »

Concord wrote: 07/01/2020 21:28 Kad tender za jebenu petlju pada 3 godine onda ce tender za Prenj biti tender svih tendera, nista ispod 5-6 godina. To ce biti epsko nasteljavanje ko ce dobiti sta da radi.
Ali najava je bitna, samo treba najavit.
Nece... Malo ko od "nasih" ima potrebne reference...
User avatar
studeni76
Posts: 5422
Joined: 03/06/2009 14:12

#16835 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studeni76 »

Mozda nas iznenade pa uvedu neke strance u taj megaprojekat! Mislim da je Prenj prevelik zalogaj za danasnji EA, al ko zna.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24884
Joined: 08/09/2005 20:08

#16836 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

mk ultra wrote: 07/01/2020 21:15 A ovo se vuce po tenderima vec 3 godine, sto znaci da im nije u interesu da ovo prave, a vjetovatno nece biti gotovo jos u barem narednih 5 godina... a jako bitna dionica za razvoj bjelasnice i puteva prema gorazdu kroz FBiH
Misliš da će ići onaj projekat što je neko ofrlje nacrtao da se sa Blažuja diže cesta na Igman, pa dalje na Bjelašnicu? I to pravolinijski na Igman sa petlje Blažuj na Zapadnoj zaobilaznici u Sarajevo :D

Tako, taj put nema veze sa spojem autoputa na Mostarsko raskršće. A, i nema smisla. Što onda autoceste prave tunel Hranjen. Vlada FBiH daje milione da autoceste prave dionicu koja je mimo svih dionica koje bi išla dionica koja bi izgledala čitavom svojom dužinom ko Zenička zaobilaznica - sve u tunelu ili zraku.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#16837 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

studeni76 wrote: 07/01/2020 22:11 Mozda nas iznenade pa uvedu neke strance u taj megaprojekat! Mislim da je Prenj prevelik zalogaj za danasnji EA, al ko zna.
:D

Euroasfalt će dobiti Prenj taman i da se ne prijavi na tender...
User avatar
escobar__
Posts: 8881
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#16838 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by escobar__ »

studeni76 wrote: 07/01/2020 22:11 Mozda nas iznenade pa uvedu neke strance u taj megaprojekat! Mislim da je Prenj prevelik zalogaj za danasnji EA, al ko zna.
Kakav danak neiskustvu. 😜
Dr Arsla
Posts: 1188
Joined: 05/01/2013 16:16

#16839 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dr Arsla »

Kec ko kuća na EA. Sigurica :izet:
Concord
Posts: 952
Joined: 14/12/2017 15:51

#16840 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Concord »

Dr Arsla wrote: 08/01/2020 10:19 Kec ko kuća na EA. Sigurica :izet:
Hering likes your post.
breuer
Posts: 7206
Joined: 06/07/2009 15:44

#16841 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by breuer »

Dr Arsla wrote: 08/01/2020 10:19 Kec ko kuća na EA. Sigurica :izet:
jel to nije bolje da gradi domaća firma?
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#16842 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#16843 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Thorgerson »

breuer wrote: 08/01/2020 10:47
Dr Arsla wrote: 08/01/2020 10:19 Kec ko kuća na EA. Sigurica :izet:
jel to nije bolje da gradi domaća firma?
Pazi, pricamo o tunelu od 10km. Pa nije to neka zajebancija.

Ako ispunajvaju i ako mogu zavrsiti u roku, naravno da je bolje da radi domaca firma. Pa bila ona Hering, EA ili Integral. Daje pameti radili bi svi zajedno i mirna Bosna [i Hercegovina (i RS)] :D
breuer
Posts: 7206
Joined: 06/07/2009 15:44

#16844 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by breuer »

drug_profi wrote: 08/01/2020 11:01 Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
iz ranijih iskustava (Tunel 1. mart), stranci su ti koji su odugovlačili i mrljavili, a domaće firme te koje su posao završavale, i to to dobro...
User avatar
parappa
Posts: 3313
Joined: 02/09/2014 21:43
Grijem se na: struju
Vozim: Lotus Esprit TurboSE

#16845 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by parappa »

drug_profi wrote: 08/01/2020 11:01 Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
ama nije problem da domaci grade... ovo sto su do sada izgradili u bih, hr i slo je kvalitetno.
nego kada svakako nisu nista jeftiniji od stranaca neka onda zaposle jos 50% radnika (iz inostranstva ako treba) pa neka udare na vise projekata.

mislim ako se vec gleda da se nasteli njima neka rade ali neka rade punom parom. cijena svakako nije bitna.
znaci zaposlite ljude, dajte im dobre plate, kupite ili iznajmite masine i pocnite raditi. dosta zabusavanja i cekanja da se zavrsi jedno gradiliste pa da se onda pocinje sa drugim.
User avatar
parappa
Posts: 3313
Joined: 02/09/2014 21:43
Grijem se na: struju
Vozim: Lotus Esprit TurboSE

#16846 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by parappa »

breuer wrote: 08/01/2020 11:12
drug_profi wrote: 08/01/2020 11:01 Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
iz ranijih iskustava (Tunel 1. mart), stranci su ti koji su odugovlačili i mrljavili, a domaće firme te koje su posao završavale, i to to dobro...
i sarajevska zaobilaznica... koji je ono cirkus bio sa STC-om
Naslovnica
Posts: 27932
Joined: 20/03/2013 15:38

#16847 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

Dajte ba ljudi, kakve domaće firme?!
Znate li vi koliko su razvučeni postojeći ljudski resursi u domaćim firmama?!
Nema radnika ljudi moji.
Pogotovu za ove firme tipa EA, gdje je radno vrijeme izrazito fleksibilan pojam, o praznicima, godišnjim i nekim drugim benefitima za radnika kojima bi ga firma zadržala za sebe da ne govorimo.
Mijenjaju se ljudi kao na traci.
Neće više ljudi da trpe "teror" i da budu iskorištavani.
Pametne građevinske firme daju bolje uslove za inžinjere i stručnu radnu snagu (a i za NK) i radnici prelaze na bolje.
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#16848 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

breuer wrote: 08/01/2020 11:12
drug_profi wrote: 08/01/2020 11:01 Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
iz ranijih iskustava (Tunel 1. mart), stranci su ti koji su odugovlačili i mrljavili, a domaće firme te koje su posao završavale, i to to dobro...
Novija iskustva nam pokazuju da ne postuju rokove. I imaju uvijek podrsku investitora za to.
ja nisam protiv domace firme upravo radi toga sto si ti naveo.
Međutim, EA ne moze dobiti sad taj posao jer nema referensu za tako velik proboj, a ako cemo cekati da je stekne, odose godine, plus sto ce se onda tender namjestati dok se grenland ne otopi....
User avatar
kurty
Posts: 45060
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#16849 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kurty »

drug_profi wrote: 08/01/2020 11:20
breuer wrote: 08/01/2020 11:12
drug_profi wrote: 08/01/2020 11:01 Nije jer ce se zbog domace firme otezati tender, pa onda padati dok ga ne ne nastele. Za to izgubljneo vrijeme moglo bi se odmah sad raspisati međunarodni tender kako treba da ne bude oboren i za 4-5 godina završiti tunel.
A ovako cemo potpisivanje ugovora cekati do 2028-2029.
iz ranijih iskustava (Tunel 1. mart), stranci su ti koji su odugovlačili i mrljavili, a domaće firme te koje su posao završavale, i to to dobro...
Novija iskustva nam pokazuju da ne postuju rokove. I imaju uvijek podrsku investitora za to.
ja nisam protiv domace firme upravo radi toga sto si ti naveo.
Međutim, EA ne moze dobiti sad taj posao jer nema referensu za tako velik proboj, a ako cemo cekati da je stekne, odose godine, plus sto ce se onda tender namjestati dok se grenland ne otopi....
pa zar svi ovi sad tuneli koje je EA dobio, nisu "zbog Prenja"???
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#16850 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

PA to i kazem. ako je to tacno, moramo cekati da steknu referense.
Post Reply