Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#14751 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

Thorgerson wrote:Jel im INA ovo zabranila da se postavi neka vanjska klupa, zasadi pokoje drvo ili šta?
Sve dionice grade tri lika, a za klupe i hortikulturu bi morali dovesti četvrtog... Znaš ti bolan koliko danas košta radnik?! Pa vidiš da nikad nema više od trojice odjednom, ko će to platiti?

Dobro, mogli bi jednog od njih trojice poslati da radi klupe i sadi drveće, ali onda će ona dvojica sami morati napraviti preostalih 200 kilometara autoputa!
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#14752 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

El_comadante wrote:drago mi je da ovo počnje konačno. ova dionica stoji par godina niko ništa nije radio, pričao niti bilo šta. samo nek se gradi
Za sada je raspisan tender za nadzor na istoj dionici, ali ne nazire se kada bi mogao biti raspisan tender za kompletnu dionicu, plus tender za tunel Ivan je odavno raspisan, ali nikakvi vijesti ni o tome nema.
Nivelacija wrote:Sta mislis o jednom modernom odmaralistu sjeverno u blizini Vranduka?
Ne ovo sto imamo do sada na dionici Ze-Sa..pumpa obicna ili izlazak sa autoputa.
Da li je planirano odmaraliste iznad Zenice ukinuto zbog terena?
Koliko sam pregledao projekte autoputeva, od Zenice do petlje Poprikuše predviđeno je neko manje odmaralište kod Nemile, ali samo iz pravca Doboja prema Zenici.

Koliko sam upoznat u blizini Tešnja kod mjesta Tugovići je predviđeno odmaralište sa obe strane prema projektu.

Image
User avatar
mk ultra
Posts: 19511
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#14753 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Nivelacija wrote:
Ima vec vatrogasni dom kod petlje zenica jug..

COKP Drivusa..
i još jedna COKP treba
bio je planiran i vatrogasni u vlakovu, al ništa od toga izgleda
User avatar
Hajvan
Posts: 9637
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#14754 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Hajvan »

F.U.C.K. INA
RJ57
Posts: 3400
Joined: 10/04/2017 15:12

#14755 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

So What! wrote:.

Koliko sam upoznat u blizini Tešnja kod mjesta Tugovići je predviđeno odmaralište sa obe strane prema projektu.
znači cca. 2050 dobivamo jedno odmorište :D
detroit-mercy
Posts: 16071
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#14756 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by detroit-mercy »

Naslovnica wrote:
Alfons Kauders wrote:https://www.klix.ba/biznis/uskoro-gradn ... /190715008

Eto uskoro tender i za Ivan, nadajmo se će ići glatko...

A što se tiče odmorišta i benzinskih, smatram da bi najskuplji infrastrukturni objekt u istoriji države ipak trebao imati poneki WC i benzinsku. Nekako mi nije ok da autoput platimo ko zna koliko milijardi, pa da onda svaki put kad nam se ide u WC moramo silaziti s njega na magistrale i regionalne ceste.

Bio bi red da se između Zenice i Tarčina ima gdje bacit piš i popit kafa.
Apsolutno se slažem da je premalo benzinskih i odmorišta na relaciji Zenica-Tarčin (Petrol puNpa i INA lijevo/desno kod Lepenice, i odmorište Kameni dvorac kod Kaknja).
Jučer vozio od Subotice do Novog Sada, na 90-tak kilometara otprilike desetak odmorišta ili pumpi. Možda je previše, ali kada sam vidio koliko prometa ima - nije previše. Puna odmorišta, pune pumpe, vidim pojedinci spavaju na travi. Valjda turska dijaspora ode na godišnji.
Na ulaznoj rampi izašli oni što rade u kućarama i samo štancaju karte i daje vozačima, da oni ne gube vrijeme.
88km - 350 RSD (cca 6KM)
E ono je biznis! 8-)
Glupost obicna nakrcavat tolike pumpe jedne do druge, odmorista/pumpe su svugdje nekih 50-80km udaljenosti, toliko mislim da mozes voziti na rezervi.
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#14757 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Pogledajte fotografije izgradnje mosta Svilaj
Image

Hrvatske autoceste, Ministarstvo komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine i Hering održali su sastanak o realizaciji gradnje mosta Svilaj. Na sastanku je razmatran trenutni status izgradnje mosta.

Na današnji dan situirani su radovi od 18.659.000 eura, što predstavlja 83,64 posto od ukupno ugovorenih radova.

Konstatirano je da su dovršeni svi radovi na izgradnji donjeg ustroja mosta.

Uprkos vremenskim nepogodama, zalaganjem izvođača Hering d.d. Široki Brijeg, 9. aprila 2019. godine spojena je čelična konstrukcija oba mosta, a za uzvodni i nizvodni most ukupno su montirana 102 segmenta čelične konstrukcije.

Trenutno traju radovi na izvedbi armiranobetonske ploče, a izvedeno je 49 od ukupno 102 armiranobetonske ploče, što predstavlja realizaciju ovog dijela više od 48 posto.

Preostale aktivnosti za dovršetak mosta su izvedba armiranobetonske ploče, armiranobetonskog vijenca, odvodnja mosta, hidroizolacija i asfaltni zastor mosta, te ugradnja opreme, promet, rasvjeta, meteostanica.

Uzimajući u obzir da je spajanjem oba mosta prestala mogućnost utjecaja nivoa rijeke Save na radove, ne očekuju se problemi u realiziranju ove faze radova.

Zaključujući sastanak, predsjednik Uprave HAC Boris Huzjan i sekretar Ministarstva Igor Pejić izrazili su zadovoljstvo trenutnim radovima a sljedeći sastanak je zakazan za oktobar tekuće godine.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Avaz
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#14758 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Potpisan ugovor o izgradnji mosta preko rijeke Save kod Gradiške
Image

U sjedištu Hrvatskih cesta u Zagrebu zamjenik ministra komunikacija i prometa BiH Saša Dalipagić i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić s Dragomirom Jevtovićem, u ime konzorcija gospodarskih subjekata, potpisali su Ugovor o izgradnji međudržavnog mosta između BiH i Republike Hrvatske na rijeci Savi kod Gradiške na završetku autoceste Banja Luka – Gradiška.

Most je dug 426 metara, širok 22,6 metara i imat će četiri saobraćajne trake, po dvije u svakom smjeru. Gradit će se po Ugovoru 30 mjeseci od dana uvođenja izvođača u posao, a rok za uvođenje izvođača je 105 dana od dana potpisivanja Ugovora.

Ugovorna vrijednost radova je 23.498.800 eura. Kako je izjavio zamjenik Dalipagić, Sporazumom između Vijeća ministara BiH i Vlade Republike Hrvatske, potpisanim davne 2011. godine, definirano je da svaka zemlja snosi polovinu tog iznosa.

Image

BiH je osigurala svoj dio sredstava dijelom iz UMTS sredstava, tj. od uplata telekom operatera, a dijelom iz sredstava nepovratnog granta u iznosu od 6,8 miliona eura, dobijenog od WBIF-a (Investicijski fond za Zapadni Balkan) na samitu zemalja Zapadnog Balkana održanom u Beču 2015. godine.

Zamjenik Dalipagić je izjavio da je izuzetno zadovoljan što je ministarstvo kojim on rukovodi, u saradnji s Hrvatskom, uspjelo u zadnje dvije i po godine pokrenuti dva izuzetno velika i značajna infrastrukturna projekta, odnosno izgradnju dva mosta na rijeci Savi.

Kao što je poznato, most kod Svilaja na završetku Koridora 5C je u završnoj fazi izgradnje i trebao bi biti pušten u promet do kraja ove godine. Ministarstvo je uspjelo završiti i tendersku proceduru za izgradnju mosta kod Gradiške. Završetkom ta dva objekta cestovna povezanost BiH i Hrvatske, odnosno BiH i EU, bila bi znatno poboljšana.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#14759 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Odmorište na autoputu Banjaluka – Doboj na proljeće
Image

Izgradnja prvog odmorišta “Brkića voda” na autoputu Banjaluka – Doboj, trebalo bi da počne iduće građevinske sezone, a vrijednost projekta je više od tri miliona maraka.

Potvrdio je to za “Glas Srpske” vlasnik kompanije “Brčko gas” Đorđe Kojić i naglasio da bi u idućih desetak dana trebalo da potpišu ugovor o dodjeli koncesije. Vlada RS je upravo na inicijativu tog privrednog društva pokrenula postupak za dodjelu koncesije za izgradnju prvog odmorišta na autoputu “9. januar”. U rješenju Komisije za koncesije RS navedeno je da se koncesija dodjeljuje ne period od 30 godina, te da je koncesionar dužan da nakon zaključenja ugovora uplati jednokratnu koncesionu naknadu u iznosu od 92.700 maraka.

“Visina koncesione naknade za pravo korišćenja predmeta koncesije iznosi dva odsto od ukupnog godišnjeg prihoda ostvarenog obavljanjem koncesione djelatnosti” – navedeno je u rješenju Komisije za koncesije.

Kojić kaže da nema primjedbe na ponuđeni ugovor, te da samo čeka zvaničan termin za potpisivanje ugovora o dodjeli koncesije.

“Odmah nakon toga počećemo projektovanje, kako bismo iduću građevinsku sezonu dočekali potpuno spremni. Nadam se da ćemo sve dozvole dobiti na vrijeme i da će bageri s prvim danima proljeća početi kopati” – rekao je Kojić.

Dodao je da će na lokalitetu “Brkića voda” sa obje strane autoputa biti izgrađene benzinske pumpe sa restoranima i prodavnicama, kao i punjači za automobile na električni pogon.

“Okvirna vrijednost projekta je nešto više od tri miliona maraka” – istakao je Kojić.

Ministar saobraćaja i veza RS Neđo Trninić kaže za “Glas Srpske” da bi, prema propisima, na svakih 50 kilometara autoputa trebalo da postoji odmorište sa benzinskim stanicama i pratećim sadržajima.

“Zadovoljan sam što je domaća firma iskazala interes da gradi odmorište i uvjeren sam da će svi rokovi biti ispoštovani” – rekao je Trninić.

Dodao je da na ovoj dionici “9. januara” za sada nije planirana izgradnja drugih odmorišta, te da će u skladu sa izgradnjom novih kilometara autoputa dodjeljivati i koncesije za nova odmorišta sa pratećim sadržajima.

Autoput “9. januar” od Banjaluke do Doboja, ukupne dužine 72 kilometra, u potpunosti je otvoren za saobraćaj u oktobru prošle godine.

Radnici

Đorđe Kojić je istakao da će posao na odmorištu dobiti 30 radnika. S obzirom na to da se “Brkića voda” nalazi na teritoriji Dervente, dodao je, prioritet u zapošljavanju imaće zainteresovani radnici iz te opštine.
Banjaluka.com
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#14760 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

A šta je s tunela Ivan? Tender prošle godine i od tad muk. Najavljivalo se da će početi radovi, a čini se da nisu ni izabrali izvođača (ili jesu ali su to zaboravili objaviti).
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#14761 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line »

Direktor JP Autoceste Federacije BiH Adnan Terzić:

"Sredinom augusta mašine kineskih kompanija izlaze na gradilište dionice autoputa na Koridoru Vc, Zvirovići - Počitelj"
kakaljin
Posts: 11639
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14762 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kakaljin »

Q_Line wrote:Direktor JP Autoceste Federacije BiH Adnan Terzić:

"Sredinom augusta mašine kineskih kompanija izlaze na gradilište dionice autoputa na Koridoru Vc, Zvirovići - Počitelj"

Po meni ova dionica nema svrhu dok se ne napravi do Bune i puste u isto vrijeme, jer vecina ce i dalje ici na preko Capljine na Zviroviće, jer djaba kruzenje ce biti
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#14763 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

kakaljin wrote:
Q_Line wrote:Direktor JP Autoceste Federacije BiH Adnan Terzić:

"Sredinom augusta mašine kineskih kompanija izlaze na gradilište dionice autoputa na Koridoru Vc, Zvirovići - Počitelj"

Po meni ova dionica nema svrhu dok se ne napravi do Bune i puste u isto vrijeme, jer vecina ce i dalje ici na preko Capljine na Zviroviće, jer djaba kruzenje ce biti
Ni prva ni posljednja dionica koju tako rade...

Mene više zanima zašto šute u vezi tendera za Ivan. Izvođač je trebao biti poznat prije desetak mjeseci, a već se trebalo krenuti u izgradnju. Ali nema izvođača i ne zna se šta se desilo s tendera. Sad raspisuju tender za nadzor, a još se ne zna izvođač, a ne znamo ni zašto je prošlogodišnji tender propao, ni kad će raspisati novi...

JPAC ko da vode djeca iz obdaništa, nemaju ni mrvice profesionalizma i odgovornosti.
doktor78
Posts: 3017
Joined: 14/09/2006 11:02

#14764 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by doktor78 »

kakaljin wrote:
Q_Line wrote:Direktor JP Autoceste Federacije BiH Adnan Terzić:

"Sredinom augusta mašine kineskih kompanija izlaze na gradilište dionice autoputa na Koridoru Vc, Zvirovići - Počitelj"

Po meni ova dionica nema svrhu dok se ne napravi do Bune i puste u isto vrijeme, jer vecina ce i dalje ici na preko Capljine na Zviroviće, jer djaba kruzenje ce biti
Pa ova dionica kod Bune se već pravi koliko znam, i biće vjerovatno završena prije dionice Zvirovići-Počitelj.
Tako ćemo imati sličnu situaciju kao za Odžak-Svilaj, imaćemo izgrađenu dionicu koja se ne može koristiti.
mijonja
Posts: 124
Joined: 28/10/2015 14:11

#14765 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mijonja »

kakaljin wrote:
Q_Line wrote:Direktor JP Autoceste Federacije BiH Adnan Terzić:

"Sredinom augusta mašine kineskih kompanija izlaze na gradilište dionice autoputa na Koridoru Vc, Zvirovići - Počitelj"

Po meni ova dionica nema svrhu dok se ne napravi do Bune i puste u isto vrijeme, jer vecina ce i dalje ici na preko Capljine na Zviroviće, jer djaba kruzenje ce biti
Mislim da su predvidjeli priključenje na M17 nekoliko kilometara prije Počitelja (iz pravca Mostara), odnosno nešto prije Ševaš njiva...
kakaljin
Posts: 11639
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14766 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kakaljin »

mijonja wrote:
kakaljin wrote:
Q_Line wrote:Direktor JP Autoceste Federacije BiH Adnan Terzić:

"Sredinom augusta mašine kineskih kompanija izlaze na gradilište dionice autoputa na Koridoru Vc, Zvirovići - Počitelj"

Po meni ova dionica nema svrhu dok se ne napravi do Bune i puste u isto vrijeme, jer vecina ce i dalje ici na preko Capljine na Zviroviće, jer djaba kruzenje ce biti
Mislim da su predvidjeli priključenje na M17 nekoliko kilometara prije Počitelja (iz pravca Mostara), odnosno nešto prije Ševaš njiva...
Ako je tako onda ok, a ako je ovo sto mislim onda nema smisla, jer sam tako vidio slike i prijedloge izlaza
probook
Posts: 4591
Joined: 13/10/2013 22:38

#14767 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by probook »

Nista se ne radi po prioritetima. Od Mostara prema jugu sve ravno put ljepota, gore prema sjeveru samo brda i oni prave prvo prema jugu :run:
mistek
Posts: 3390
Joined: 23/05/2010 15:16

#14768 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Vala nema šanse da ga kod Ševaš Njiva sa M17 spoje na autoput. Pa razlika u nadmorskoj visini je nepremostiva. Može se i sad popeti putem za Ševaš Njive ali je besmislica. Možda je čak lakša i bolja opcija da privremeno to ide sa postojećeg puta Buna-Domanovići. Znači, u Buni se isključiš sa M17 na Stocu. Nakon 500 metara, skreneš za Domanoviće (i sad je tu ozbiljan putokaz pa bi čovjek rekao da put i nije loš, mada čisto sumnjam). Odatle do Gubavice ima možda 2km i tu bi se uključili direktno na početak dovršenog autoputa.

Helem, nije to strašno i neizvodivo, kad spoje dalje, sve do Bijače. Prilično fin cug bi se tu napravio i omogućilo da od Bune do državne granice putuješ 20 minuta. Mrsko mi sad da tražim, ali mislim da tu nema ni 30-35km po ovom novom :-D
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#14769 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

kakaljin wrote:
Q_Line wrote:Direktor JP Autoceste Federacije BiH Adnan Terzić:

"Sredinom augusta mašine kineskih kompanija izlaze na gradilište dionice autoputa na Koridoru Vc, Zvirovići - Počitelj"

Po meni ova dionica nema svrhu dok se ne napravi do Bune i puste u isto vrijeme, jer vecina ce i dalje ici na preko Capljine na Zviroviće, jer djaba kruzenje ce biti
Kako nema, ova upravo ima smisla vodi od Međugorja do Počitelja i tu će imati petlju sa M-17, daće potpun smisao dionici Međugorje - Bijača.

S druge strane, Počitelj - Buna nema smisla bez dionica, Buna - Kvanj i Kvanj - Mostar Jug.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#14770 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Kaze Terzic danas poznat izvodjac radova tunel Zenica..

Znaci za 1-2 mjeseca sve u izgradnji od Klopca do iza Vranduka..

Nekih 20 kilometara u cjelini.
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#14771 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line »

kakaljin wrote:
Q_Line wrote:Direktor JP Autoceste Federacije BiH Adnan Terzić:

"Sredinom augusta mašine kineskih kompanija izlaze na gradilište dionice autoputa na Koridoru Vc, Zvirovići - Počitelj"

Po meni ova dionica nema svrhu dok se ne napravi do Bune i puste u isto vrijeme, jer vecina ce i dalje ici na preko Capljine na Zviroviće, jer djaba kruzenje ce biti
Planirana je izgradnja priključka sa M-17 na petlju Počitelj, otprilike na oko 4 kilometra prije (sjeverno od) Počitelja, a za one koji često idu prema jugu, mogu na tom priključnom mjestu gotovo uvijek vidjeti policijsku patrolu :D (s lijeve strane puta, na kraju onog dugačkog pravca).

Tu već sada postoji 40-ak godina star asfaltiran priključni put širok 2 do 2,5 metara, jako uzak i opasan (bez bankina), ali idu i automobili njime, a koriste ga većinom stanovnici Bivolja Brda koji silaze u kanjon Neretve na svoju obradivu zemlju (cik-cak put se jasno vidi na Google Maps).

Dio tog puta će biti iskorišten za izgradnju 2 standardne trake "gore" na petlju Počitelj, a onda s petlje ko želi može preko spoja sa Domanovićima direkt za Stolac i dalje prema Trebinju, tj. ne mora se ići na novi kružni tok na M-17 u Čapljini pa opet prema Stocu.

Sve dalje što se gradi prema Mostaru biće TOTALNO NEUPOTREBLJIVO, dakle dionica koja se sada gradi, Počitelj - Buna (u biti to nije Buna, nego kilometar sjeverno od Stanovića i kilometrima usred ničega), te ova druga koja se nastavlja na nju, Buna - tunel Kvanj. Tek kada čujete da se izgradila dionica tunel Kvanj - Mostar jug, e onda će sve te tri dionice sjeverno od Počitelja biti upotrebljive, jer nakon petlje Počitelj prva naredna petlja je ona Mostar jug.

Za ovu dionicu koja je trenutno izgradnji, Počitelj - Buna, mogu slobodno garantovati da neće biti u upotrebi narednih 5 do 7 godina, tj. koliko treba Terzićevim autocestama da dobace do južnog ulaza u Mostar! I tu sam još s ovom procjenom bio skromno optimističan... :(
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#14772 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

mistek wrote:Vala nema šanse da ga kod Ševaš Njiva sa M17 spoje na autoput. Pa razlika u nadmorskoj visini je nepremostiva. Može se i sad popeti putem za Ševaš Njive ali je besmislica. Možda je čak lakša i bolja opcija da privremeno to ide sa postojećeg puta Buna-Domanovići. Znači, u Buni se isključiš sa M17 na Stocu. Nakon 500 metara, skreneš za Domanoviće (i sad je tu ozbiljan putokaz pa bi čovjek rekao da put i nije loš, mada čisto sumnjam). Odatle do Gubavice ima možda 2km i tu bi se uključili direktno na početak dovršenog autoputa.

Helem, nije to strašno i neizvodivo, kad spoje dalje, sve do Bijače. Prilično fin cug bi se tu napravio i omogućilo da od Bune do državne granice putuješ 20 minuta. Mrsko mi sad da tražim, ali mislim da tu nema ni 30-35km po ovom novom :-D
Evo ga ovdje vizualizirano kako će spajati M17 i petlju Počitelj, mislim da se da snaći u ovoj video prezentaciji.


Nivelacija wrote:Kaze Terzic danas poznat izvodjac radova tunel Zenica..

Znaci za 1-2 mjeseca sve u izgradnji od Klopca do iza Vranduka..

Nekih 20 kilometara u cjelini.
Imaš li link slučajno, dakle izbor je pao na dvije firme Cengiz Insaat ili Euro-Asfalt, mislim da će prije Cengiz Insaat prije dobiti posao, jer ova dionica je nastavak na njihovo trenutno gradilište, Donja Gračnica - Vraca, a Euro-Asfalt mislim da nema više slobodne operative za ovaj poduhvat.
kakaljin
Posts: 11639
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14773 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kakaljin »

E ako bude ovakav prikljucak sa M17 sa Savas njive na autoput, to je vec druga stvar kako sam ja imao informaciju.

Ovo ce onda odlicno biti i tu se iskljucis sa M17 i pravac autoput.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#14774 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

@so what

Krećemo sada s Počiteljom, izgradnjom mosta, zatim tunela Kvanj. Radimo punom parom na dionoci Klopče - Donja Gračanica, a već je odabran i izvodač radova za tunel Zenica. Potpisan je i ugovor za dionicu od Ponirka do Vranduka – kaže Terzić.

Novi 12 kilometara autoputa

On je naglasio da je očekuje da će već sredinom slijedeće godine biti završena poddionica Klopče - Donja Gračanice.

To znači da ćemo ukupno dobiti novih 12 kilometara autoputa kada je u pitanju zenička zaobilaznica – kaže Terzić.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#14775 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

Nivelacija wrote:@so what

Krećemo sada s Počiteljom, izgradnjom mosta, zatim tunela Kvanj. Radimo punom parom na dionoci Klopče - Donja Gračanica, a već je odabran i izvodač radova za tunel Zenica. Potpisan je i ugovor za dionicu od Ponirka do Vranduka – kaže Terzić.

Novi 12 kilometara autoputa

On je naglasio da je očekuje da će već sredinom slijedeće godine biti završena poddionica Klopče - Donja Gračanice.

To znači da ćemo ukupno dobiti novih 12 kilometara autoputa kada je u pitanju zenička zaobilaznica – kaže Terzić.
Još kad bi rekao zašto nisu mogli odabrati izvođača za tunel Ivan i onaj potez od Tarčina do Bradine... Ali naravno da ne može, tj. ne smije.
Post Reply