kakaljin wrote:Q_Line wrote:Direktor JP Autoceste Federacije BiH Adnan Terzić:
"Sredinom augusta mašine kineskih kompanija izlaze na gradilište dionice autoputa na Koridoru Vc, Zvirovići - Počitelj"
Po meni ova dionica nema svrhu dok se ne napravi do Bune i puste u isto vrijeme, jer vecina ce i dalje ici na preko Capljine na Zviroviće, jer djaba kruzenje ce biti
Planirana je izgradnja priključka sa M-17 na petlju Počitelj, otprilike na oko 4 kilometra prije (sjeverno od) Počitelja, a za one koji često idu prema jugu, mogu na tom priključnom mjestu gotovo uvijek vidjeti policijsku patrolu
(s lijeve strane puta, na kraju onog dugačkog pravca).
Tu već sada postoji 40-ak godina star asfaltiran priključni put širok 2 do 2,5 metara, jako uzak i opasan (bez bankina), ali idu i automobili njime, a koriste ga većinom stanovnici Bivolja Brda koji silaze u kanjon Neretve na svoju obradivu zemlju (cik-cak put se jasno vidi na Google Maps).
Dio tog puta će biti iskorišten za izgradnju 2 standardne trake "gore" na petlju Počitelj, a onda s petlje ko želi može preko spoja sa Domanovićima direkt za Stolac i dalje prema Trebinju, tj. ne mora se ići na novi kružni tok na M-17 u Čapljini pa opet prema Stocu.
Sve dalje što se gradi prema Mostaru biće TOTALNO NEUPOTREBLJIVO, dakle dionica koja se sada gradi, Počitelj - Buna (u biti to nije Buna, nego kilometar sjeverno od Stanovića i kilometrima usred ničega), te ova druga koja se nastavlja na nju, Buna - tunel Kvanj. Tek kada čujete da se izgradila dionica tunel Kvanj - Mostar jug, e onda će sve te tri dionice sjeverno od Počitelja biti upotrebljive, jer nakon petlje Počitelj prva naredna petlja je ona Mostar jug.
Za ovu dionicu koja je trenutno izgradnji, Počitelj - Buna, mogu slobodno garantovati da neće biti u upotrebi narednih 5 do 7 godina, tj. koliko treba Terzićevim autocestama da dobace do južnog ulaza u Mostar! I tu sam još s ovom procjenom bio skromno optimističan...