Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
izvrsni direktor
Posts: 9367
Joined: 20/12/2018 16:11

#14476 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by izvrsni direktor »

Naslovnica wrote:Meščini mi se da brzu cestu Lašva - Nević polje niko više i ne spominje?!
:gunjastajl:
Projekat gotov, pare obezbijedjene od klirinskog duga. Sta se ima vise spominjati. Sve rijeseno :D
bit101
Posts: 297
Joined: 31/08/2009 23:51

#14477 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by bit101 »

Sutra potpisivanje Ugovora o izgradnji poddionice Vranduk-Ponirak

Sutra potpisivanje Ugovora o izgradnji poddionice Vranduk-Ponirak
Ugovora o izgradnji dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionica Vranduk – Ponirak, bit će potpisan sutra u sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru.
Ugovor će potpisati Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime konzorcija izvođača radova Ahmet Murat Turkoglu, direktor Azvirt L.L.C (Azerbejdžan) i Mario Bevanda, u ime Hering d.d. Široki Brijeg (BiH) te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka.

Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Vranduk – Ponirak je 76.592.799,03 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).

Trasa autoceste poddionica Vranduk – Ponirak je dio dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica) koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Nemila – Vranduk i na jugu na poddionicu Ponirak – Vraca.

Na dužini od 5,3 kilometra gradit će se potporni zidovi, dva mosta, tri vijadukta i tunel.
Predviđeni rok izgradnje je 24 mjeseci.

(klix.ba)
RJ57
Posts: 3403
Joined: 10/04/2017 15:12

#14478 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

opet prave piklić autoputa koji ninašta neće biti spojen X godina ... fali im "samo" zenica sjever-ponirak (OK, i da se završi ovo do zenice sjever)

priča se da sličan autoput iz 348 neuvezanih dijelova ima i u uzbekistanu, ali nikako da uhvatim vremena da skoknem tamo da to provjerim
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#14479 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

jebi ti to, izgurace oni i 15 kilometara za dva mandata.
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#14480 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

ako ih vrijeme posluzi.
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#14481 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

mozda...
Nadzorna_ploca
Posts: 11043
Joined: 05/12/2013 16:06

#14482 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nadzorna_ploca »

Lijepa suma gore na slikama. :mrgreen:
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#14483 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

RJ57 wrote:opet prave piklić autoputa koji ninašta neće biti spojen X godina ... fali im "samo" zenica sjever-ponirak (OK, i da se završi ovo do zenice sjever)

priča se da sličan autoput iz 348 neuvezanih dijelova ima i u uzbekistanu, ali nikako da uhvatim vremena da skoknem tamo da to provjerim
Za Vraca - Ponirak, se bira izvođač, to je u principu samo jedan tunel u dužini od 2,4 kilometra, a prijavili su se Cengiz Insaat i Euro-Asfalt.

Najvjerovatnije Cengiz i dobija jer već izvode radove na susjednoj dionici Donja Gračanica - Vraca.

S tim da ne znam čemu spominjanje bespotrebno Uzbekistana, ti si živ dokaz one tvrdnje "Ne valja kada rade, ne valja kada ne rade.".

Ja zaista ne vidim, kako izgradnja bilo čega na trasi koridora Vc, može biti negativna, ali eto nađe se jedan ovakav da to proglasi negativnim.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#14484 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Ja sam siguran da ce do iduce godine sve do Zepca biti u izgradnji. Sad je 15 km ukljucujuci ovu dionicu od sutra..Fali tunel moraju hitno zavrsiti tender.

To je nekih 30 kilometara u izgradnji ukljujuci i Ze obilaznicu, ako se otkoci 11 kilometara kod Pocitelja, poceti prema Konjicu i oko Doboja moglo bi biti nekog vidljivog napretka
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#14485 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

bilo bi zanimljivo saznati, a so what bi mogao izracunati, koliko su kilometara uradile domace firme u mandatima sda, a koliko u mandatima sdp-a, racunajuci od premijera bicakcica. usput bi mogao dati pregled ukupno izgradjenih kilometara od alijanse za promjene do danas, po mandatima.
RJ57
Posts: 3403
Joined: 10/04/2017 15:12

#14486 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

So What! wrote:
RJ57 wrote:opet prave piklić autoputa koji ninašta neće biti spojen X godina ... fali im "samo" zenica sjever-ponirak (OK, i da se završi ovo do zenice sjever)

priča se da sličan autoput iz 348 neuvezanih dijelova ima i u uzbekistanu, ali nikako da uhvatim vremena da skoknem tamo da to provjerim
Za Vraca - Ponirak, se bira izvođač, to je u principu samo jedan tunel u dužini od 2,4 kilometra, a prijavili su se Cengiz Insaat i Euro-Asfalt.

Najvjerovatnije Cengiz i dobija jer već izvode radove na susjednoj dionici Donja Gračanica - Vraca.

S tim da ne znam čemu spominjanje bespotrebno Uzbekistana, ti si živ dokaz one tvrdnje "Ne valja kada rade, ne valja kada ne rade.".

Ja zaista ne vidim, kako izgradnja bilo čega na trasi koridora Vc, može biti negativna, ali eto nađe se jedan ovakav da to proglasi negativnim.

nije ništa negativno, ali je redoslijed gradnje malouman

inače FYI, uzbekistan je poznat po tome da su sagradili gomilu sektora autoputa pa ih već godinama spajaju, po principu prvo ono najlakše. a naš princip ja ni uz najbolju volju ne mogu razaznati!

a da je sve što se gradi dobro, tj. da je bolje od onoga što se ne gradi, o tome ne treba raspravljati. ali malo zdrave logike u izgradnji ne bi bilo naodmet!
bit101
Posts: 297
Joined: 31/08/2009 23:51

#14487 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by bit101 »

Ova mi je vijest promakla, ali ako je ovo tacno onda izgleda da bi se i tunel Prenj nekad ubrzo mogao poceti raditi. Kljucna rijec ovdje je "sufinansiranje" tako da bi vjerovatno morali da trazimo kredit i od EIB-a, OFID-a, KFAED-a?
Novalić i Lasić s predstavnicima EBRD-a: Zainteresovani da i dalje budu uključeni u izgradnju koridora 5c

EBRD je, kazala je direktorica tima za infrastrukturu u Evropi Susan Goeransson, zainteresiran za sufinanciranje dionica Ovčari - tunel Prenj - Mostar sjever, zatim Mostar sjever - Mostar jug, te Medakovo - Poprikuše

Premijer Federacije Bosne i Hercegovine Fadil Novalić i federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić razgovarali su danas, u sjedištu Federalne vlade u Sarajevu, s predstavnicima Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) o modelima uključenja ove finansijske institucije u izgradnju novih dionica autoceste na Koridoru 5-C.

EBRD je, kazala je direktorica tima za infrastrukturu u Evropi Susan Goeransson, zainteresiran za sufinanciranje dionica Ovčari - tunel Prenj - Mostar sjever, zatim Mostar sjever - Mostar jug, te Medakovo - Poprikuše.

To se, kako je rekao premijer Novalić, podudara s prioritetima Vlade FBiH, koja želi nastavak izgradnje autoceste iz pravca juga i sjevera ka centru BiH.

Gosti su naglasili želju da budu i dalje uključeni u izgradnju Koridora 5-C, jer je riječ, kako su naveli, o reprezentativnom projektu.

Novalić i Lasić zahvalili su EBRD-u na dosadašnjoj odličnoj saradnji i na značajnim novim sredstvima planiranim za ove namjene.

U radu današnjeg sastanka učestvovao je i šef Ureda EBRD-a u BiH Ian Brown, saopćeno je iz Ureda za odnose s javnošću Vlade FBiH.

Danas je, kako smo već objavili, potpisan sporazum o finansiranju izgradnje još jedne dionice koridora 5c.

OSLOBOĐENJE PORTAL
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5953
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#14488 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studiorum_tuzlaensis »

Kinezi uletili u privredu i još počeli nuditi povoljne kredite, EBRD se zabrinula i odma gura sa svojim prljavim parama.

Kina će preko Balkana do Evrope. :)
User avatar
mk ultra
Posts: 19537
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#14489 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Spominje li iko tu famoznu dionicu tarcin ovcari
Ima li ista od tendera iz jula prosle godine za prikljucak Hadzica na petlju Vlakovo?
bit101
Posts: 297
Joined: 31/08/2009 23:51

#14490 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by bit101 »

mk ultra wrote:Spominje li iko tu famoznu dionicu tarcin ovcari
Ima li ista od tendera iz jula prosle godine za prikljucak Hadzica na petlju Vlakovo?
Mene licno najvise zanima kako misle spustiti autocestu od Bradine do Ovcara tj. do Konjica. Mislim da sam negdje procitao da bi ruta trebala da ide zapadno od sadasnje ceste M-17, po onim gore brdima. Ali zivo me interesuje kako ce savladati onoliku razliku nadmorske visine. Sudeci po svemu, uz tunel Prenj ovo ce biti vjerovatno posljednja dionica koridora koja ce biti izgradjena.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24894
Joined: 08/09/2005 20:08

#14491 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Pa ne misle ni spuštati autocestu.

Nema tu nekog dramatičnog dizanja ili spuštanja trase. Trasa neće doći ni blizu nadmorski gdje je sada magistralna cesta u centru Konjica (neće silaziti tako nisko). Sve to ide iznad, iznad Konjica ide most prema ulazu u tunel kroz Prenj. Zato bi iz Prenja prema Mostaru i trebao autoput izaći po onim brdima iznad Vrapčića.

Od Tarčina prema Konjicu trasa ide dosta niže nego što je na magistrali tunel Ivan, onda izlazi otprilike na nadmorskoj gdje je ona velika okuka pred Bradinu. Negdje u Ovčarima se pravi petlja za Konjic. Spojna cesta sa tom petljom i magistralom će biti pod nagibom. Neće autoput.

Otprilike nešta slično ko u Zenici što se pravi, i u Mostaru što je planirano, biće i u Konjicu. Autoput iznad gradova, po brdima.
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#14492 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line »

Haris.ba wrote:Pa ne misle ni spuštati autocestu.

Nema tu nekog dramatičnog dizanja ili spuštanja trase. Trasa neće doći ni blizu nadmorski gdje je sada magistralna cesta u centru Konjica (neće silaziti tako nisko). Sve to ide iznad, iznad Konjica ide most prema ulazu u tunel kroz Prenj. Zato bi iz Prenja prema Mostaru i trebao autoput izaći po onim brdima iznad Vrapčića.

Od Tarčina prema Konjicu trasa ide dosta niže nego što je na magistrali tunel Ivan, onda izlazi otprilike na nadmorskoj gdje je ona velika okuka pred Bradinu. Negdje u Ovčarima se pravi petlja za Konjic. Spojna cesta sa tom petljom i magistralom će biti pod nagibom. Neće autoput.

Otprilike nešta slično ko u Zenici što se pravi, i u Mostaru što je planirano, biće i u Konjicu. Autoput iznad gradova, po brdima.
Petlja na Bradini će biti otprilike tačno ondje gdje počinju tri trake na M-17 kada idete (sjeverno) prema tunelu Ivan.

I što je još zanimljivo, biti će tri tunela jedan iznad drugog - najdojnji je sadašnji željeznički tunel, pa će biti tunel autoputa iznad njega i najgornji je sadašnji tunel Ivan na M-17 :D

User avatar
parappa
Posts: 3313
Joined: 02/09/2014 21:43
Grijem se na: struju
Vozim: Lotus Esprit TurboSE

#14493 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by parappa »

User avatar
mk ultra
Posts: 19537
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#14494 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

ovo_mi_je_nick
Posts: 1798
Joined: 04/09/2013 10:02
Contact:

#14495 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ovo_mi_je_nick »

Da se prisjetimo 2015 i bajki Ensada Karića

Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#14496 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

ovo_mi_je_nick wrote:Da se prisjetimo 2015 i bajki Ensada Karića


prisjeti se ti bakirovih bajki da ce bosna postati veliko gradiliste.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#14497 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

ovo_mi_je_nick wrote:Da se prisjetimo 2015 i bajki Ensada Karića
Ensad Karić je bio najbolji direktor ovog preduzeća, imenovan od možda najbolje federalne vlade (2010-2014) u historiji ovog entiteta.

Za njegovo vrijeme, dionice su se i otvarale, otvarana su gradilišta, ACFBiH je dobila jedno ozbiljno naličje.

Pod Terzićem to izgleda čemerno i tom čovjeku se ništa ne može vjerovati što kaže, a za ovaj period otkako je na čelu preduzeća, stigao je otvoriti jednu dionicu, koja je napravljena za vrijeme Karićevog mandata (Svilaj - Odžak), ali nije finalizirana jer bi bila neupotrebljiva, s obzirom da nije bilo mosta.
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#14498 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

So What! wrote:
ovo_mi_je_nick wrote:Da se prisjetimo 2015 i bajki Ensada Karića
Ensad Karić je bio najbolji direktor ovog preduzeća, imenovan od možda najbolje federalne vlade (2010-2014) u historiji ovog entiteta.

Za njegovo vrijeme, dionice su se i otvarale, otvarana su gradilišta, ACFBiH je dobila jedno ozbiljno naličje.

Pod Terzićem to izgleda čemerno i tom čovjeku se ništa ne može vjerovati što kaže, a za ovaj period otkako je na čelu preduzeća, stigao je otvoriti jednu dionicu, koja je napravljena za vrijeme Karićevog mandata (Svilaj - Odžak), ali nije finalizirana jer bi bila neupotrebljiva, s obzirom da nije bilo mosta.
bilo bi zanimljivo saznati, a so what bi mogao izracunati, koliko su kilometara uradile domace firme u mandatima sda, a koliko u mandatima sdp-a, racunajuci od premijera bicakcica. usput bi mogao dati pregled ukupno izgradjenih kilometara od alijanse za promjene do danas, po mandatima.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#14499 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Tempo wrote:bilo bi zanimljivo saznati, a so what bi mogao izracunati, koliko su kilometara uradile domace firme u mandatima sda, a koliko u mandatima sdp-a, racunajuci od premijera bicakcica. usput bi mogao dati pregled ukupno izgradjenih kilometara od alijanse za promjene do danas, po mandatima.
To je vrlo teško, ali mogli bi nešto probati skrojiti, iz tih perioda fali materijala dosta.

Prva izgrađena dionica je bila Jošanica - Podlugovi i bila je adaptacija postojeće magistralne ceste M-17 te izgradnja i proširenje dodatnog kolovoza.

Ova dionica je otvorena u septembru 2002. godine, njena dužina je iznosila 11,5 kilometara i otvorena je mandatu Vlade pod premijerom Alijom Behmenom (SDP).

Podlugovi - Visoko je puštena u promet u julu 2006. godine, dužina je iznosila 8,5 km, i otvorena je u periodu Vlade predvođene rahmetli Ahmetom Hadžipašićem (SDA).

Dionica Visoko - Dobrinje je puštena u promet u decembru 2007. godine, a njena dužina je iznosila 7,6 kilometara i prva je otvorena u sazivu Vlade pod premijerom Nedžadom Brankovićem (SDA).

Dionica Dobrinje - Kakanj, otvorena je u septembru 2009. godine, a njena dužina je iznosila 9,4 kilometra i također je otvorena tokom Vlade u mandatu Nedžada Brankovića (SDA).

Dionica Kakanj - Bilješevo je otvorena u augustu 2012. godine, njena dužina je iznosila 10 kilometara i otvorena je u mandatu Nermina Nikšića (SDP).

U augustu 2014. godine je otvoren tunel 1. mart i dionica Gorica - Drivuša, koja vodi do petlje u Drivuša, približne dužine 6 kilometara, također otvorena u mandatu Nermina Nikšića (SDP).

U julu 2014. godine otvorena je Sarajevska obilaznica (Jošanica - Butila - Vlakovo), u dužini od 9,2 kilometra, također u mandatu Nermina Nikšića (SDP).

Nevjerovatnih 20 kilometara autoputa je otvoreno u oktobru 2014. godine, na dionici Vlakovo - Tarčin, također u mandatu vlade Nermina Nikšića (SDP).

U septembru 2014. godine otvorena je dionica Zvirovići - Bijača u dužini od oko 10 kilometara sa najsavremenijim graničnim prijelazom i prvom vezom BiH sa europskom mrežom autoputeva i posljednja od nabrojanih koja je otvorena u sazivu vlade Nermina Nikšića (SDP).

U novembru 2015. godine otvoren je LOT2B (Butila - Briješće), prvi segment gradskog autoputa i ukupno drugi otvoren u sklopu Sarajevske obilaznice koji je dug, 3,5 kilometra, te iako je kasnije svrstana u brze ceste, ovo je bila prva otvorena dionica u mandatu Vlada sa Fadilom Novalićem (SDA) kao premijerom.

Dvije godine kasnije, u novembru 2017. godine, otvoren je LOT2C (Briješće - ulica Safeta Zajke), produžetak postojeće dionice u dužini od 1,2 kilometra, i iako je ovo jedva vrijedno pomena, i ovaj posao pripisujemo Vladi Fadila Novalića (SDA).

Mjesec dana poslije, u decembru 2017. godine, otvorena je dionica Svilaj - Odžak u dužini od 10,7 kilometara. Važno je istaći da je ova dionica plod prethodne Vlade, koji jednostavno nije mogao u finalizaciju zbog kašnjenja u pregovorima oko graničnog mosta. Trenutna Vlada u sazivu Fadila Novalića (SDA) je započela most i kako se čini, isti će biti završen do kraja ove godine, ali su bespotrebno dvije godine ranije otvorili potpuno beznačajnu dionicu.

Molim vas, nemojte da mi sada računate decimale u ovim brojevima, negdje su zaokružene, manje ili veće, nije ništa što pretjerano utiče na konačan ishod, cilj je prikazati brojeve različitih federalnih Vlada.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#14500 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Po ovome ispadne da su svi uradili nešto (čak i jadni Branković), samo dilFa i ekipa ništa.

Treba uzeti u obzir, da su neki sazivi Vlada stizali na gotovo i pripremljeno od strane prethodnih Vlada, bilo da se radi o obezbjeđenim finansijama, okončanoj eksproprijaciji, potpisanim ugovorima, započetim gradilištima ili u nekim slučajevima napuštenim i poluzavršenim gradilištima.

Trenutna Vlada je napravila put za sljedeći saziv da se proslavi skoro kao i Nikšićev, dakle imaju jedinstvenu priliku da otvore Zeničku obilaznicu, zatim dio od Zenice od Nemile, granični most i prijelaz kod Svilaja (iako je Novalić taj bonus već kupio), LOT3B (Vlakovo - Mostarsko raskršće) Sarajevske obilaznice, od Međugorja pa sve do južnog Mostara i od Tarčina do ispod Ivana.

Naravno bilo bi fino kada bi pripremili sljedećoj Vladi isto tako, od Ivana do Konjica te od Doboja do Žepča i tada bi već imali nešto mnogo konkretnije.
Post Reply