Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Qler
Posts: 23604
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#13976 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Qler »

Sto se same navigacije tice, here We go je dosta bolji od Gmaps...
User avatar
zforumas
Posts: 8619
Joined: 25/10/2016 20:35

#13977 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zforumas »

Hvala vam :thumbup:
User avatar
Dozer
Posts: 28401
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#13978 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dozer »

Imas i Sigic, free na Google Play. Odlicna.
Seyfo
Posts: 4338
Joined: 23/08/2011 14:12

#13979 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Seyfo »

Slažem se da je HereWeGO puno bolji. Ja sam recimo prije puta za Njemačku skinuo mape koje mi trebaju na putu do tamo, čak imaju posebne mape za svaku pokrajinu u Njemačkoj a ne čitava Njemačka, što je zaista pohvalno. Skinuo sam Bavarsku i Hessen, pa mi je uzeo manje memorije.

Druga stvar je što novi autoputevi dugo ne budu ucrtani kod nas, u tom slučaju se služiti samo natpisima i logikom. Ja sam se vozio dionicom AP Bosanska Gradiška-Banja Luka 3 mjeseca nakon rezanja vrpce, navigacija vrišti i pokazuje kao da vozim po livadi.
User avatar
mousstapha
Posts: 4181
Joined: 14/07/2008 03:13
Location: Stuttgart

#13980 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mousstapha »

Waze je isto dobar. Ima i integrisanu podrsku za radare i policijske kontrole.
User avatar
Qler
Posts: 23604
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#13981 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Qler »

Waze je super, kad imas internet, pricamo o offline navigaciji :)
bit101
Posts: 297
Joined: 31/08/2009 23:51

#13982 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by bit101 »

Dozer wrote:
bit101 wrote:
Seyfo wrote:Ima ih od 20.3 s tim sto su neakvi ""binarni""ili tako nesto,tj.drukciji od onih do sad; internetom se dopunjavaju i ocitavaju pa se ne treba skidati tag sa nosaca. Samo uvijek imati username i password u glavi.
Da, uzeo sam odmah, ne znam kakvi su prije bili ali dobio sam username I password, I pise da se mogu dopuniti preko uplate na račun. Postoji i web portal gdje se sve može pratiti.
A link...?
http://tag.jpautoceste.ba
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13983 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Most Svilaj je ušao u finalizaciju, još jedan raspon, a betoniranje platforme je uveliko započelo.

Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#13984 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Gray »

Jesu li im došli tag uređaji? Nisu ih imali mjesecima.
User avatar
mk ultra
Posts: 19522
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#13985 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Image

Image

Dionica od druvuse do vijadukta babina rijeka
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#13986 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BadBoy »

Koliko je zeničke zaobilaznice do sada završeno?
Naslovnica
Posts: 27915
Joined: 20/03/2013 15:38

#13987 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

BadBoy wrote:Koliko je zeničke zaobilaznice do sada završeno?
2.2 km
User avatar
dadoka84
Posts: 3476
Joined: 04/08/2006 00:30

#13988 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by dadoka84 »

Mogli su je i u nebo dići... Srećom imamo mi para.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13989 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

600 radnika u punom pogonu na gradilištu
Vijadukt Pehare karakterističan jer za sada na dionici Koridora 5C ima najduži raspon stubova.

Image

Nakon snijega i minusa koji su nakratko zaustavili radove na izgradnji Zeničke zaobilaznice na Koridoru 5C, lijepo vrijeme ponovno je omogućilo da se gradnja nastavi punom parom. Ekipa "Dnevnog avaza" posjetila je trenutno najveće gradilište u BiH, gdje smo zatekli brojne radnike kako užurbano rade.

Više lokacija

Oko 600 njih obavljaju poslove izgradnje na nekoliko lokacija Koridora 5C, odnosno na kompletnoj dionici Drivuša - Donja Gračanica.

Prema riječima Reufa Kadrića iz „Autocesta FBiH“, uspješno je riješen i problem složene geologije područja.

- Izvode se apsolutno svi radovi na kompletnoj trasi, objektima, mostovima... Na tunelima se, također, završavaju svi radovi. Radimo i na montaži elektromašinskih instalacija, a dolaskom lijepog vremena, svi radovi su intenzivirani - kaže Kadrić.

Posebno je bio specifičan vijadukt Pehare, koji se, kako ističe Kadrić, veže na tunel Ričice, jer se dijelom nalazi na klizištu Pehare, a dijelom na čvrstom tlu.

- Riješili smo sve probleme, radovi su nastavljeni. Izvršena je analiza projekta dionice Klopče - Donja Gračanica i procjena je da će svi radovi biti završeni do kraja godine - napominje Kadrić.

Stubovi i asfalt

Na vijaduktu Klopče u toku su radovi na izradi stubova, dok se privode kraju asfalterski radovi i finaliziraju svi preostali na tunelu Ričice, vijaduktu Pehare, koji se veže na tunel Ričice, ali i vijadukt Babina rijeka koji se veže za vijadukt Pehare.

Kadrić još jednom ističe da je ovaj vijadukt kapitalni projekt na ovoj dionici, jer za sada na dionici Koridora 5C ima najduži raspon stubova od 165 metara.

Priprema za dionicu Donja Gračanica - tunel Zenica

Podsjećanja radi, ugovor o izgradnji dionice autoceste A1 Donja Gračanica (Zenica sjever) - tunel Zenica potpisan je krajem prošle godine. Vrijednost ugovora je 67.360.069 eura.

Radovi na trećem lotu Zeničke obilaznice su već počeli, a trenutno se radi na pripremi zemljišta za nastavak radova autoceste A1 Donja Gračanica - tunel Zenica.

Brojke
1.000 metara dug tunel Pečuj

625 metara dug tunel Ričice

180 metara dug vijadukt Ričice

165 metara raspon stubova na vijaduktu Babina rijeka
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Avaz
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13990 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Uskoro urbanistička suglasnosti za izgradnju brze ceste Vitez - Nević polje
Image

Predsjednik Federacije BiH Marinko Čavara održao je radni sastanak u Franšiznom centru u Vitezu na temu ubrzanja aktivnosti izgradnje dionice Vitez – Nević polje, brze ceste Lašva – Travnik - Jajce, poddionice Vitez istok – Vitez zapad.

Na sastanku su o toj temi razgovarali federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, federalni ministar prostornog uređenja Josip Martić, direktor JP "Ceste FBiH" Ljubo Pravdić, pomoćnica federalnog ministra prostornog uređenja Ljuba Tadić, savjetnik federalnog ministra prostornog uređenja FBiH Zdenko Antunović te savjetnik federalnog ministra prometa i komunikacija Pavo Boban.

Nakon prezentacije realiziranih aktivnosti u svezi projekta izgradnje dionice Vitez – Nević polje, brze ceste Lašva – Travnik - Jajce, zaključeno je kako su stečeni preduvjeti za izdavanje urbanističke suglasnosti Federalnog ministarstva prostornog uređenja te su dogovorene daljnje aktivnosti kako bi svi ključni sudionici uključeni u ovaj strateški projekt uskladili potrebne procedure iz mjerodavnosti općinskih, županijskih i federalnih institucija i tijela vlasti, priopćeno je iz Ureda predsjednika FBiH.

"Danas smo razgovarali sa svim relevantnim nositeljima aktivnosti koji u narednom razdoblju trebaju pridonijeti ubrzanju aktivnosti na izgradnji dionice Vitez – Nević polje, brze ceste Lašva – Travnik - Jajce, prvenstveno na izdavanju urbanističke suglasnosti i ostalih dokumenata koji će omogućiti realizaciju izvođenja radova", izjavio je predsjednik Federacije BiH nakon sastanka.
Akta
User avatar
mk ultra
Posts: 19522
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#13991 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

So What! wrote: Image
Avaz[/quote]

Danas pusten ovaj kran, na slici jos i ZGP masina za busenje, i banjotrans crvena 75t dizalica za montazu krana... ovamo su glavni radovi, na dionici drivusa babina rijeka i prije stuba s1
4 33T rovokopaca i jos nekoliko manjih... svi rade
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#13992 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

mk ultra wrote:
So What! wrote: Image
Avaz
Danas pusten ovaj kran, na slici jos i ZGP masina za busenje, i banjotrans crvena 75t dizalica za montazu krana... ovamo su glavni radovi, na dionici drivusa babina rijeka i prije stuba s1
4 33T rovokopaca i jos nekoliko manjih... svi rade[/quote]


odlicno. za 12 godina 11 kilometara.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13993 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Tempo wrote:odlicno. za 12 godina 11 kilometara.
A kako si došao do te računice?
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#13994 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

So What! wrote:
Tempo wrote:odlicno. za 12 godina 11 kilometara.
A kako si došao do te računice?
poucen prethodnim neimarskim poduhvatima nacionalistickih oligarhija. ove stubove drljaju vec cetri godine. nisu ni blizu kraja. zajebancija oko zenice nije duza od 11 kilometara. pet godina su potrosili. znaci treba im tu negdje jos oko 7 godina. ako nesto ne krene po zlu. a onda hrabro naprijed prema nemili.
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#13995 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by славянин »

Jos malo pa ce se rekordi obarati.. zamisli kilometar godisnje :D
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#13996 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

славянин wrote:Jos malo pa ce se rekordi obarati.. zamisli kilometar godisnje :D
godinu dana za 25 sekundi voznje. spektakl.
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#13997 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by славянин »

Sad ce ispod komentar "ta vi znate tezak teren radi se podzemne vode nadzemne vode granit krecnjak pravi se ide most teska dionica" i tako :D
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13998 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Tempo wrote:poucen prethodnim neimarskim poduhvatima nacionalistickih oligarhija. ove stubove drljaju vec cetri godine. nisu ni blizu kraja. zajebancija oko zenice nije duza od 11 kilometara. pet godina su potrosili. znaci treba im tu negdje jos oko 7 godina. ako nesto ne krene po zlu. a onda hrabro naprijed prema nemili.
Ako su ovi radovi pri kraju, dakle do kraja godine otprilike, a znamo da je Cengiz ušao na gradilište treće pod-dionice, vleika je vjerovatnoća da Zeničku obilaznicu dobivamo za nekih 30 mjeseci otprilike.

S obzirom da je Cengiz do sada izvodio radove od Vlakova do Tarčina i ubjedljivo najbrže je izveo radove na veoma složenom terenu, tako i je ovdje očekivati. Treća pod-dionica je podijeljena na prvi dio do petlje i drugi dio od petlje do ulaza u tunel Zenica, tako da vjerovatno napadaju prvi dio odmah.

Ako uzmemo u obzir da je gradilište otvoreno pred kraj 2014. a stvarni radovi da su počeli 2015. i sve da bude gotovo 2021., to je opet 6-7 godina, što je daleko od tvojih predviđenih 12 godina. Apsolutni rekorder po problemima, Sarajevska obilaznica je uspješno privedena kraju za nešto manje od deset godina.
славянин wrote:Sad ce ispod komentar "ta vi znate tezak teren radi se podzemne vode nadzemne vode granit krecnjak pravi se ide most teska dionica" i tako :D
Pa realnost je da vas je većina pokazala razumijevanje u tematiku kao otprilike razumijevanje "Mare u krivo drvo".
User avatar
kurty
Posts: 45059
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#13999 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kurty »

So What! wrote:
Tempo wrote:poucen prethodnim neimarskim poduhvatima nacionalistickih oligarhija. ove stubove drljaju vec cetri godine. nisu ni blizu kraja. zajebancija oko zenice nije duza od 11 kilometara. pet godina su potrosili. znaci treba im tu negdje jos oko 7 godina. ako nesto ne krene po zlu. a onda hrabro naprijed prema nemili.
Ako su ovi radovi pri kraju, dakle do kraja godine otprilike, a znamo da je Cengiz ušao na gradilište treće pod-dionice, vleika je vjerovatnoća da Zeničku obilaznicu dobivamo za nekih 30 mjeseci otprilike.

S obzirom da je Cengiz do sada izvodio radove od Vlakova do Tarčina i ubjedljivo najbrže je izveo radove na veoma složenom terenu, tako i je ovdje očekivati. Treća pod-dionica je podijeljena na prvi dio do petlje i drugi dio od petlje do ulaza u tunel Zenica, tako da vjerovatno napadaju prvi dio odmah.

Ako uzmemo u obzir da je gradilište otvoreno pred kraj 2014. a stvarni radovi da su počeli 2015. i sve da bude gotovo 2021., to je opet 6-7 godina, što je daleko od tvojih predviđenih 12 godina. Apsolutni rekorder po problemima, Sarajevska obilaznica je uspješno privedena kraju za nešto manje od deset godina.
славянин wrote:Sad ce ispod komentar "ta vi znate tezak teren radi se podzemne vode nadzemne vode granit krecnjak pravi se ide most teska dionica" i tako :D
Pa realnost je da vas je većina pokazala razumijevanje u tematiku kao otprilike razumijevanje "Mare u krivo drvo".
Jest da neko nije rekao "za dva mjeseca mora biti zavrsen, ko misli drugačije nikad vise nece raditi na autoputu"
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#14000 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

So What! wrote:
Tempo wrote:poucen prethodnim neimarskim poduhvatima nacionalistickih oligarhija. ove stubove drljaju vec cetri godine. nisu ni blizu kraja. zajebancija oko zenice nije duza od 11 kilometara. pet godina su potrosili. znaci treba im tu negdje jos oko 7 godina. ako nesto ne krene po zlu. a onda hrabro naprijed prema nemili.
Ako su ovi radovi pri kraju, dakle do kraja godine otprilike, a znamo da je Cengiz ušao na gradilište treće pod-dionice, vleika je vjerovatnoća da Zeničku obilaznicu dobivamo za nekih 30 mjeseci otprilike.

S obzirom da je Cengiz do sada izvodio radove od Vlakova do Tarčina i ubjedljivo najbrže je izveo radove na veoma složenom terenu, tako i je ovdje očekivati. Treća pod-dionica je podijeljena na prvi dio do petlje i drugi dio od petlje do ulaza u tunel Zenica, tako da vjerovatno napadaju prvi dio odmah.

Ako uzmemo u obzir da je gradilište otvoreno pred kraj 2014. a stvarni radovi da su počeli 2015. i sve da bude gotovo 2021., to je opet 6-7 godina, što je daleko od tvojih predviđenih 12 godina. Apsolutni rekorder po problemima, Sarajevska obilaznica je uspješno privedena kraju za nešto manje od deset godina.
славянин wrote:Sad ce ispod komentar "ta vi znate tezak teren radi se podzemne vode nadzemne vode granit krecnjak pravi se ide most teska dionica" i tako :D
Pa realnost je da vas je većina pokazala razumijevanje u tematiku kao otprilike razumijevanje "Mare u krivo drvo".

a sta ako grijesis? hoces li se javno najesti vanago?
Post Reply