Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- Qler
- Posts: 23604
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#13976 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sto se same navigacije tice, here We go je dosta bolji od Gmaps...
- zforumas
- Posts: 8619
- Joined: 25/10/2016 20:35
- Dozer
- Posts: 28401
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#13978 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Imas i Sigic, free na Google Play. Odlicna.
-
- Posts: 4338
- Joined: 23/08/2011 14:12
#13979 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Slažem se da je HereWeGO puno bolji. Ja sam recimo prije puta za Njemačku skinuo mape koje mi trebaju na putu do tamo, čak imaju posebne mape za svaku pokrajinu u Njemačkoj a ne čitava Njemačka, što je zaista pohvalno. Skinuo sam Bavarsku i Hessen, pa mi je uzeo manje memorije.
Druga stvar je što novi autoputevi dugo ne budu ucrtani kod nas, u tom slučaju se služiti samo natpisima i logikom. Ja sam se vozio dionicom AP Bosanska Gradiška-Banja Luka 3 mjeseca nakon rezanja vrpce, navigacija vrišti i pokazuje kao da vozim po livadi.
Druga stvar je što novi autoputevi dugo ne budu ucrtani kod nas, u tom slučaju se služiti samo natpisima i logikom. Ja sam se vozio dionicom AP Bosanska Gradiška-Banja Luka 3 mjeseca nakon rezanja vrpce, navigacija vrišti i pokazuje kao da vozim po livadi.
- mousstapha
- Posts: 4181
- Joined: 14/07/2008 03:13
- Location: Stuttgart
#13980 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Waze je isto dobar. Ima i integrisanu podrsku za radare i policijske kontrole.
- Qler
- Posts: 23604
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#13981 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Waze je super, kad imas internet, pricamo o offline navigaciji
-
- Posts: 297
- Joined: 31/08/2009 23:51
#13982 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
http://tag.jpautoceste.baDozer wrote:A link...?bit101 wrote:Da, uzeo sam odmah, ne znam kakvi su prije bili ali dobio sam username I password, I pise da se mogu dopuniti preko uplate na račun. Postoji i web portal gdje se sve može pratiti.Seyfo wrote:Ima ih od 20.3 s tim sto su neakvi ""binarni""ili tako nesto,tj.drukciji od onih do sad; internetom se dopunjavaju i ocitavaju pa se ne treba skidati tag sa nosaca. Samo uvijek imati username i password u glavi.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#13983 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Most Svilaj je ušao u finalizaciju, još jedan raspon, a betoniranje platforme je uveliko započelo.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#13984 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jesu li im došli tag uređaji? Nisu ih imali mjesecima.
- mk ultra
- Posts: 19522
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#13986 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Koliko je zeničke zaobilaznice do sada završeno?
-
- Posts: 27915
- Joined: 20/03/2013 15:38
#13987 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
2.2 kmBadBoy wrote:Koliko je zeničke zaobilaznice do sada završeno?
- dadoka84
- Posts: 3476
- Joined: 04/08/2006 00:30
#13988 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mogli su je i u nebo dići... Srećom imamo mi para.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#13989 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
600 radnika u punom pogonu na gradilištu
Vijadukt Pehare karakterističan jer za sada na dionici Koridora 5C ima najduži raspon stubova.
Nakon snijega i minusa koji su nakratko zaustavili radove na izgradnji Zeničke zaobilaznice na Koridoru 5C, lijepo vrijeme ponovno je omogućilo da se gradnja nastavi punom parom. Ekipa "Dnevnog avaza" posjetila je trenutno najveće gradilište u BiH, gdje smo zatekli brojne radnike kako užurbano rade.
Više lokacija
Oko 600 njih obavljaju poslove izgradnje na nekoliko lokacija Koridora 5C, odnosno na kompletnoj dionici Drivuša - Donja Gračanica.
Prema riječima Reufa Kadrića iz „Autocesta FBiH“, uspješno je riješen i problem složene geologije područja.
- Izvode se apsolutno svi radovi na kompletnoj trasi, objektima, mostovima... Na tunelima se, također, završavaju svi radovi. Radimo i na montaži elektromašinskih instalacija, a dolaskom lijepog vremena, svi radovi su intenzivirani - kaže Kadrić.
Posebno je bio specifičan vijadukt Pehare, koji se, kako ističe Kadrić, veže na tunel Ričice, jer se dijelom nalazi na klizištu Pehare, a dijelom na čvrstom tlu.
- Riješili smo sve probleme, radovi su nastavljeni. Izvršena je analiza projekta dionice Klopče - Donja Gračanica i procjena je da će svi radovi biti završeni do kraja godine - napominje Kadrić.
Stubovi i asfalt
Na vijaduktu Klopče u toku su radovi na izradi stubova, dok se privode kraju asfalterski radovi i finaliziraju svi preostali na tunelu Ričice, vijaduktu Pehare, koji se veže na tunel Ričice, ali i vijadukt Babina rijeka koji se veže za vijadukt Pehare.
Kadrić još jednom ističe da je ovaj vijadukt kapitalni projekt na ovoj dionici, jer za sada na dionici Koridora 5C ima najduži raspon stubova od 165 metara.
Priprema za dionicu Donja Gračanica - tunel Zenica
Podsjećanja radi, ugovor o izgradnji dionice autoceste A1 Donja Gračanica (Zenica sjever) - tunel Zenica potpisan je krajem prošle godine. Vrijednost ugovora je 67.360.069 eura.
Radovi na trećem lotu Zeničke obilaznice su već počeli, a trenutno se radi na pripremi zemljišta za nastavak radova autoceste A1 Donja Gračanica - tunel Zenica.
Brojke
1.000 metara dug tunel Pečuj
625 metara dug tunel Ričice
180 metara dug vijadukt Ričice
165 metara raspon stubova na vijaduktu Babina rijeka
Avaz
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#13990 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Uskoro urbanistička suglasnosti za izgradnju brze ceste Vitez - Nević polje
Akta
Predsjednik Federacije BiH Marinko Čavara održao je radni sastanak u Franšiznom centru u Vitezu na temu ubrzanja aktivnosti izgradnje dionice Vitez – Nević polje, brze ceste Lašva – Travnik - Jajce, poddionice Vitez istok – Vitez zapad.
Na sastanku su o toj temi razgovarali federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, federalni ministar prostornog uređenja Josip Martić, direktor JP "Ceste FBiH" Ljubo Pravdić, pomoćnica federalnog ministra prostornog uređenja Ljuba Tadić, savjetnik federalnog ministra prostornog uređenja FBiH Zdenko Antunović te savjetnik federalnog ministra prometa i komunikacija Pavo Boban.
Nakon prezentacije realiziranih aktivnosti u svezi projekta izgradnje dionice Vitez – Nević polje, brze ceste Lašva – Travnik - Jajce, zaključeno je kako su stečeni preduvjeti za izdavanje urbanističke suglasnosti Federalnog ministarstva prostornog uređenja te su dogovorene daljnje aktivnosti kako bi svi ključni sudionici uključeni u ovaj strateški projekt uskladili potrebne procedure iz mjerodavnosti općinskih, županijskih i federalnih institucija i tijela vlasti, priopćeno je iz Ureda predsjednika FBiH.
"Danas smo razgovarali sa svim relevantnim nositeljima aktivnosti koji u narednom razdoblju trebaju pridonijeti ubrzanju aktivnosti na izgradnji dionice Vitez – Nević polje, brze ceste Lašva – Travnik - Jajce, prvenstveno na izdavanju urbanističke suglasnosti i ostalih dokumenata koji će omogućiti realizaciju izvođenja radova", izjavio je predsjednik Federacije BiH nakon sastanka.
- mk ultra
- Posts: 19522
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#13991 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Avaz[/quote]So What! wrote:
Danas pusten ovaj kran, na slici jos i ZGP masina za busenje, i banjotrans crvena 75t dizalica za montazu krana... ovamo su glavni radovi, na dionici drivusa babina rijeka i prije stuba s1
4 33T rovokopaca i jos nekoliko manjih... svi rade
-
- ZeModerator
- Posts: 5186
- Joined: 07/12/2003 00:00
#13992 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Danas pusten ovaj kran, na slici jos i ZGP masina za busenje, i banjotrans crvena 75t dizalica za montazu krana... ovamo su glavni radovi, na dionici drivusa babina rijeka i prije stuba s1mk ultra wrote:AvazSo What! wrote:
4 33T rovokopaca i jos nekoliko manjih... svi rade[/quote]
odlicno. za 12 godina 11 kilometara.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#13993 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A kako si došao do te računice?Tempo wrote:odlicno. za 12 godina 11 kilometara.
-
- ZeModerator
- Posts: 5186
- Joined: 07/12/2003 00:00
#13994 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
poucen prethodnim neimarskim poduhvatima nacionalistickih oligarhija. ove stubove drljaju vec cetri godine. nisu ni blizu kraja. zajebancija oko zenice nije duza od 11 kilometara. pet godina su potrosili. znaci treba im tu negdje jos oko 7 godina. ako nesto ne krene po zlu. a onda hrabro naprijed prema nemili.So What! wrote:A kako si došao do te računice?Tempo wrote:odlicno. za 12 godina 11 kilometara.
- славянин
- Posts: 11281
- Joined: 30/05/2013 21:43
- Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)
#13995 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jos malo pa ce se rekordi obarati.. zamisli kilometar godisnje
-
- ZeModerator
- Posts: 5186
- Joined: 07/12/2003 00:00
#13996 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
godinu dana za 25 sekundi voznje. spektakl.славянин wrote:Jos malo pa ce se rekordi obarati.. zamisli kilometar godisnje
- славянин
- Posts: 11281
- Joined: 30/05/2013 21:43
- Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)
#13997 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sad ce ispod komentar "ta vi znate tezak teren radi se podzemne vode nadzemne vode granit krecnjak pravi se ide most teska dionica" i tako
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#13998 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ako su ovi radovi pri kraju, dakle do kraja godine otprilike, a znamo da je Cengiz ušao na gradilište treće pod-dionice, vleika je vjerovatnoća da Zeničku obilaznicu dobivamo za nekih 30 mjeseci otprilike.Tempo wrote:poucen prethodnim neimarskim poduhvatima nacionalistickih oligarhija. ove stubove drljaju vec cetri godine. nisu ni blizu kraja. zajebancija oko zenice nije duza od 11 kilometara. pet godina su potrosili. znaci treba im tu negdje jos oko 7 godina. ako nesto ne krene po zlu. a onda hrabro naprijed prema nemili.
S obzirom da je Cengiz do sada izvodio radove od Vlakova do Tarčina i ubjedljivo najbrže je izveo radove na veoma složenom terenu, tako i je ovdje očekivati. Treća pod-dionica je podijeljena na prvi dio do petlje i drugi dio od petlje do ulaza u tunel Zenica, tako da vjerovatno napadaju prvi dio odmah.
Ako uzmemo u obzir da je gradilište otvoreno pred kraj 2014. a stvarni radovi da su počeli 2015. i sve da bude gotovo 2021., to je opet 6-7 godina, što je daleko od tvojih predviđenih 12 godina. Apsolutni rekorder po problemima, Sarajevska obilaznica je uspješno privedena kraju za nešto manje od deset godina.
Pa realnost je da vas je većina pokazala razumijevanje u tematiku kao otprilike razumijevanje "Mare u krivo drvo".славянин wrote:Sad ce ispod komentar "ta vi znate tezak teren radi se podzemne vode nadzemne vode granit krecnjak pravi se ide most teska dionica" i tako
- kurty
- Posts: 45059
- Joined: 17/08/2008 23:29
- Location: Made in Breza
#13999 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jest da neko nije rekao "za dva mjeseca mora biti zavrsen, ko misli drugačije nikad vise nece raditi na autoputu"So What! wrote:Ako su ovi radovi pri kraju, dakle do kraja godine otprilike, a znamo da je Cengiz ušao na gradilište treće pod-dionice, vleika je vjerovatnoća da Zeničku obilaznicu dobivamo za nekih 30 mjeseci otprilike.Tempo wrote:poucen prethodnim neimarskim poduhvatima nacionalistickih oligarhija. ove stubove drljaju vec cetri godine. nisu ni blizu kraja. zajebancija oko zenice nije duza od 11 kilometara. pet godina su potrosili. znaci treba im tu negdje jos oko 7 godina. ako nesto ne krene po zlu. a onda hrabro naprijed prema nemili.
S obzirom da je Cengiz do sada izvodio radove od Vlakova do Tarčina i ubjedljivo najbrže je izveo radove na veoma složenom terenu, tako i je ovdje očekivati. Treća pod-dionica je podijeljena na prvi dio do petlje i drugi dio od petlje do ulaza u tunel Zenica, tako da vjerovatno napadaju prvi dio odmah.
Ako uzmemo u obzir da je gradilište otvoreno pred kraj 2014. a stvarni radovi da su počeli 2015. i sve da bude gotovo 2021., to je opet 6-7 godina, što je daleko od tvojih predviđenih 12 godina. Apsolutni rekorder po problemima, Sarajevska obilaznica je uspješno privedena kraju za nešto manje od deset godina.
Pa realnost je da vas je većina pokazala razumijevanje u tematiku kao otprilike razumijevanje "Mare u krivo drvo".славянин wrote:Sad ce ispod komentar "ta vi znate tezak teren radi se podzemne vode nadzemne vode granit krecnjak pravi se ide most teska dionica" i tako
-
- ZeModerator
- Posts: 5186
- Joined: 07/12/2003 00:00
#14000 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
So What! wrote:Ako su ovi radovi pri kraju, dakle do kraja godine otprilike, a znamo da je Cengiz ušao na gradilište treće pod-dionice, vleika je vjerovatnoća da Zeničku obilaznicu dobivamo za nekih 30 mjeseci otprilike.Tempo wrote:poucen prethodnim neimarskim poduhvatima nacionalistickih oligarhija. ove stubove drljaju vec cetri godine. nisu ni blizu kraja. zajebancija oko zenice nije duza od 11 kilometara. pet godina su potrosili. znaci treba im tu negdje jos oko 7 godina. ako nesto ne krene po zlu. a onda hrabro naprijed prema nemili.
S obzirom da je Cengiz do sada izvodio radove od Vlakova do Tarčina i ubjedljivo najbrže je izveo radove na veoma složenom terenu, tako i je ovdje očekivati. Treća pod-dionica je podijeljena na prvi dio do petlje i drugi dio od petlje do ulaza u tunel Zenica, tako da vjerovatno napadaju prvi dio odmah.
Ako uzmemo u obzir da je gradilište otvoreno pred kraj 2014. a stvarni radovi da su počeli 2015. i sve da bude gotovo 2021., to je opet 6-7 godina, što je daleko od tvojih predviđenih 12 godina. Apsolutni rekorder po problemima, Sarajevska obilaznica je uspješno privedena kraju za nešto manje od deset godina.
Pa realnost je da vas je većina pokazala razumijevanje u tematiku kao otprilike razumijevanje "Mare u krivo drvo".славянин wrote:Sad ce ispod komentar "ta vi znate tezak teren radi se podzemne vode nadzemne vode granit krecnjak pravi se ide most teska dionica" i tako
a sta ako grijesis? hoces li se javno najesti vanago?