Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
archi_a
Posts: 10404
Joined: 11/12/2011 18:11

#13401 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by archi_a »

un1ted wrote:Pišeš gluposti. Postoji nesto sto se zove priprema. Ovdje toga nema. Padne pola metra snijega i tek tada čiste. Da su spremni sa prvom pahuljom stanje bi bilo bolje za 70%, barem.

Jesi li se ti pomjerio od svog naselja?
Ne, ja ne mrdam iz svog naselja. :D
Samo za nas neuke, kako izgleda ta priprema?
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#13402 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by un1ted »

Palo je koliko snijega? Ceste blokirane, visesatnono stojanje u koloni, Ap nekciscen pola dana, ograničenje na istom 60km/h.

Nisu imali pripremljene grtalice na m17 zaobilaznici u Vranduk. Je li trebam nesto dodatno pisati?
archi_a
Posts: 10404
Joined: 11/12/2011 18:11

#13403 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by archi_a »

Jesi ti gledao ikad grtalicu koja prolazi i u roku od 5 minuta kao da nije ni bila tu? Koliko grtalica, na koliko kilometara puta treba da bude, da u trenutku padavina očisti sve i da ostane čisto? O čemu mi pričamo? Eto, cijeli svijet budale, samo kod nas pametni. Pogledaj malo izvještaje, evo samo primjera: SAD, Njemačka, Italija, Francuska, Austrija. Da ne pričam o istočnoj Evropi. Ne postoji zemlja, osim malobrojnih sretnika koji imaju toplovode ispod autocesta na određenim relacijama, a da nema probleme u prvih dva tri dana početka jačih padavina. U principu i nebitna je ova prepiska. :oops:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24854
Joined: 08/09/2005 20:08

#13404 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Laertes wrote: Pa za Sarajevo će se uvijek koristiti cesta preko Karaule, bilo preko Žepča ili ne, kao što je Alfons već pisao.
Ovo za Orašje, naravno da bi bilo ok, ali je bolje da na putu prema Zagrebu i dalje, putarina ostaje u državi, zar ne?
Tuzli treba i prema Doboju i prema Orašju i prema Sarajevu. I prema Bijeljini. Sve to prije ovog na Žepče.
Prežvakana priča milion puta. Nema saobraćaja za neka ogromna ulaganja u Sarajevo - Tuzla preko Karaule. Nikada ga nije ni bilo. Neće ga nikada ni biti.

Put preko Žepča je najvažniji put Tuzli. Od svih tih pobrojanih. Jer otvara trenutno nepostojeći pravac. Povezuje Sarajevo, Zenicu i Tuzlu u jednu transferzalu.

I ne samo Zenicu i Tuzlu. Povezuje Banoviće, Živinice, Zavidoviće, Žepče. Čitav taj kraj koji sada isto ko da je povezan konjskim zapregama.

Nije smisao povezati Tuzlu i Sarajevo. Smisao je povezati Sarajevsko - zenički bazen sa Tuzlanskim bazenom. I sutra sa dobrom vezom prema Mostaru preko Konjica imati povezan jednom transferzalom najpotentniji dio Bosne.

Uhvatila se Tuzla ceste prema Doboju, a ne konta da ima šanse da postane čvorište kao Doboj. A modernizacija puta prema Doboju treba da se traži neovisno od Žepče-Tuzla.
costacurta
Posts: 3515
Joined: 05/05/2005 08:25

#13405 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by costacurta »

Nivelacija wrote:Covjek bi rekao prica se o Minhenu a ne gradicu od 100 hiljada ljudi.
:roll:
Radi se o kantonu sa 400k stanovnika, najjačom privredom u državi a i šire, ima 130k registrovanim motornih vozila, a ima najkatastrofalniju putnu infrastrukturu.
Nek se Sarajevo opasalo zaobilaznicom, koja polazi od nikud i završava nigdje. Milijarda se zgruhala u to, a kakve koristi imamo od nje mi iz TK koji najviše izdvajamo za puteve, što kroz akcize iz goriva što kroz putarine?
300M od akciza stoji na računu UIO, živi bili pa vidjeli koliko će (ako i podijele) se izdvojiti za TK.
Čuj ga "stotinjak hiljada"?! :roll:
Jedna napomena ovima što imaju razumijevanja za putare, putari su dobili pare koje sam opet JA, TI, On, Mi i Vi izdvojili kroz registraciju, cijenu goriva, poreze. Prijaviti se na tender, dobiti posao održavanja puteva i staviti svoj potpis na to znači da se ti obavezuješ da ćeš za sumu od npr 1.5M KM održavati prohodnim put Stupari-Kladanj, Ili Jablanica-Konjic. Eh, fol je što si ti dobio taj tender ispred firme XY koji su za isti posao ponudili 3M jer su računali da će snijeg pasti u novembru i ostati do marta, 6 mjeseci čišćenja treba toliko tona posipnog materijala, goriva, struje za punktove itd itd. Ti, bosanski međed, si se dosjetio da bi mogao UKRASTI neku kintu računajući da snijeg padne u februaru i da umjesto soli forsiraš rizlu i prodaješ raji muda pod bubrege tvrdeći da je rizla dobra za šlajdranje, a sad ako e snijeg padne u decembru ti ćeš se pozivati na stanje puteva u Njemačkoj i Austriji, Srbiji, Kosovu......
Jel jasnije?
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#13406 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:
Alfons Kauders wrote:Za mene je preveliki luksuz uloziti skoro milijardu u nesto sto nece biti u eksploataciji barem 15 godina, a vjerovatno i puno vise ako se prvo bude radio sjeverni dio. Dosta propustenog prihoda od putarina, da i ne navodimo neka druga pitanja (tipa da nece imati punu ucinka na lokalnu privredu narednih 20 godina).

Po mom misljenju, ako ce to trajati 15-20 godina, onda pitanje modernizacije magistrale TZ-SA postaje vaznije. Tu bi vec za pet godina mogli imati neke rezultate, tipa 15-20 minuta kraca voznja, par miliona maraka ustede na gorivu. Eh sad, koliko bi to kostalo pojma nemam, ali pretpostavljam da bi se dosta moglo napraviti s 1/5 ili cak 1/10 sredstava namijenjenih za ovih 55.4km prema Zepcu.
Ja mislim da je magistrala Tuzla - Sarajevo kao trasa prevaziđena kapacitetima i da bez duplog kolosijeka (2x2 ceste), bez uspona, divljih priključaka, stalnih patrola, naseljenih mjesta, ova dva grada ne mogu imati zadovoljavajuću konekciju.

Kada kažem zadovoljavajući, mislim na onu kojom bi se veoma brzo trasnportovali robe i ljudi, a uz sve to, ona koja i ima alternativu. Dakle izgradnjom ove brze ceste, dobili bi i alternativu.

Onom kome je skupo voziće se preko Karaule (sada se doduše već vozi ispod Karaule), a onom kome nije, voziće se brzom cestom.

Sljedeća stvar je da svaka rekonstrukcija na magistralnoj cesti M-18 će uzrokovati dodatne zastoje, a pored toga, kako napraviti funkcionalne gradske obilaznice.

Recimo Olovo u startu bi imalo visinski problem, Kladanj sličan manje više, plus naseljenost, ispod Živinica bi trebalo prokopati tunel da se napokon riješi prenaseljenosti uz cestu itd...

Uglavno moje mišljenje je da se ne isplati lupati novac u tu trasu i u tu cestu, ali svakako je treba poboljšavati, peglati gdje može i održavati.
Malo si protivrjecan ovdje. Kazes da se ne isplati ulagati, ali da je treba poboljsavati, peglati, odrzavati. Pa to zagovaramo i mi koji je koristimo. Niko ovdje nije rekao da treba graditi autoput tu, jer je nemoguce, niti izvoditi neke nemoguce projekte. Niko nije izmisljao projekte tek tako, jer smo laici.

Npr. nije moja ideja da se rade trake za preticanje, vec ideja direkcije i cesta FBiH. Ako mi ne vjerujes, proguglaj, naci ces to na netu. To ti odgovara i na pitanje uspona kod Olovo. Da, mi koji tuda vozimo smo svjesni da uspona mora biti, jer se penje na visoravan i ne moze se pravit tunel od 40km kako bi se zaobisla. Zato su tu i predvidjali trake za preticanje.

Drugi primjer su zaobilaznice - vec je radjena studija za zaobilaznicu oko Kladnja, ne znam da li je i projekt uradjen, ali opet to nisam radio ja ili neko deseti, vec nadlezni. Sto se tice Zivinica, ponavljam sto sam ti rekao prije koji mjesec - grijesis i u to se lako uvjeriti ako pogledas Google Maps.

Nego, pitanje je zasto se ne ide u realizaciju tih projekata ako alternativni pravac preko Zepca nece biti u upotrebi narednih 15, a mozda i 20 godina? Smatras da su i oni preskupi i besmisleni? Ok, mozda jesu, ali zasto je onda struka radila na njima? Zasto su usvajani, projektovani, obecavani i nerealizirani ako su besmisleni kao sto ti kazes?
Ci-Nick
Posts: 5178
Joined: 15/03/2015 17:38

#13407 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Ci-Nick »

Ne razumijem kako neko može braniti firme koje održavaju puteve.
Autoputa 80 km i da su samo tri grtalice konstantno čistile imale bi prolaz svaka dva sata.
Ja sam od Zenice do Mostara vozio 4 i po sata i sreo samo dvije grtalice na autoputu negdje između Kaknja i Visokog i skoro kod Mostara jednu koja je imala podignutu ralicu.
Posebno taj dio od Konjica do Donje Jablanice,.. to je bila katarstrofa.
Deset cm ugaženog snijega ( leda ) govori o tome da nije nikako čišćeno.
Automobili i kamioni gazili i čistili.
Lova se uzme na tenderu a onda se štede mašine, ljudstvo, gorivo, posipni materijal.
Jer treba ostvariti dobit. Sa našim nepoštenim stranačkim kompanijama taj sistem kao i sve ostalo ide direktno preko leđa građana.
User avatar
studeni76
Posts: 5422
Joined: 03/06/2009 14:12

#13408 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studeni76 »

Evo snijeg više ne pada. Danas će glavni pravci biti očišćeni i šta sad! Nema toga ko će očistiti cestu dok onako pada.
Jedino ako se zavaravamo da su u Titino doba dočekivali pahulje u zraku :)
User avatar
studeni76
Posts: 5422
Joined: 03/06/2009 14:12

#13409 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studeni76 »

goshpar wrote:
archi_a wrote:Pa dobro, nije baš lijepo džumu spominjati u ovom kontekstu. I nije ovo svojstveno samo za "pojedince" u Sarajevu. Toga sam se nagledao i naslušao po cijeloj Bosni i Hercegovini, a i šire. Ljudi jednostavno nemaju strpljenja. Svake godine isto. Počne padati snijeg, ibrećenje na sve strane. Padaju na glavu. Mediji samo o tome pišu, bruje. Fotoreporteri svaku raskrsnicu slikaju da pokažu kako ima snijega, bljuzgavice. Već sutra, situacija stabilna. Očišćena većina važnih pravaca. Ne možeš ljudima objasniti da nema te grtalice koja može očistoti dok i kad pada, da nema te količine soli koja može ukloniti nanose u minuti. Al džaba.
drug, trebao si malo doci danas u neke od padinskih naselja, pa vidjeti kako je put prohodan. od jucer nije prosla grtalica. sreca, potrefila se subota, vecini ljudi neradni dan, pa nisu morali izlaziti iz kuce. samo moliti boga da nekome ne zatreba hitna pomoc.
E to je i do mještana, da bi da je čisto a da se ne krene guzicom! ja imam kuću na padinskom dijelu, al je cesta najčišća na opštinu. Zašto, zato što mještani se prihvate lopate i očiste do asfalta. Nema čekanja tu
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#13410 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

costacurta wrote:
Nivelacija wrote:Covjek bi rekao prica se o Minhenu a ne gradicu od 100 hiljada ljudi.
:roll:
Radi se o kantonu sa 400k stanovnika, najjačom privredom u državi a i šire, ima 130k registrovanim motornih vozila, a ima najkatastrofalniju putnu infrastrukturu.
Nek se Sarajevo opasalo zaobilaznicom, koja polazi od nikud i završava nigdje. Milijarda se zgruhala u to, a kakve koristi imamo od nje mi iz TK koji najviše izdvajamo za puteve, što kroz akcize iz goriva što kroz putarine?
300M od akciza stoji na računu UIO, živi bili pa vidjeli koliko će (ako i podijele) se izdvojiti za TK.
Čuj ga "stotinjak hiljada"?! :roll:
Jedna napomena ovima što imaju razumijevanja za putare, putari su dobili pare koje sam opet JA, TI, On, Mi i Vi izdvojili kroz registraciju, cijenu goriva, poreze. Prijaviti se na tender, dobiti posao održavanja puteva i staviti svoj potpis na to znači da se ti obavezuješ da ćeš za sumu od npr 1.5M KM održavati prohodnim put Stupari-Kladanj, Ili Jablanica-Konjic. Eh, fol je što si ti dobio taj tender ispred firme XY koji su za isti posao ponudili 3M jer su računali da će snijeg pasti u novembru i ostati do marta, 6 mjeseci čišćenja treba toliko tona posipnog materijala, goriva, struje za punktove itd itd. Ti, bosanski međed, si se dosjetio da bi mogao UKRASTI neku kintu računajući da snijeg padne u februaru i da umjesto soli forsiraš rizlu i prodaješ raji muda pod bubrege tvrdeći da je rizla dobra za šlajdranje, a sad ako e snijeg padne u decembru ti ćeš se pozivati na stanje puteva u Njemačkoj i Austriji, Srbiji, Kosovu......
Jel jasnije?
Ok sve ali onaj nabraja 6 pravaca u svim smjerovima i jos ringoroad oko kantona je trebao spomenuti kao da se prica o Sangaju ili Londonu,

Sto se tice privrede nevjerujem da je jaca od kantona ZDK
Sto se tice ono najmnogoljudniji i slicno slguran sam da je KS danas najmnogoljudniji.

Jedan autoput ok, ali 6 pravaca nabrajati nema smisla.
Naslovnica
Posts: 27904
Joined: 20/03/2013 15:38

#13411 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

studeni76 wrote:Evo snijeg više ne pada. Danas će glavni pravci biti očišćeni i šta sad! Nema toga ko će očistiti cestu dok onako pada.
Jedino ako se zavaravamo da su u Titino doba dočekivali pahulje u zraku :)
Ako prelistaš temu na petak, vidjećeš moj post gdje sam pisao o katastrofalnom stanju A1 od Zenice do Sarajeva.
Minus je bio 'nikakav', -2 u vrh glave. Da su posuli posipni materijal po standardu ništa se ne bi desilo od ovoga što se desilo.
Nije u pitanju zima i snijeg, nego, pored svega, nesposobnost službi za održavanje i ostvarivanje ekstra profita na uštrb kvalitete održavanja. Uostalom, kao i sve ostalo. Održavanje cesta se svodi na krpljenje asfalta od proljeća do proljeća, bez ikakve metodologije, nadzora ili provjere kvalitete. Apsolutno amaterski.
Kao i, manje-više, sve u ovoj državi.
Amaterizam i fušeraj na svakom polju.
Kamiondžije, neadekvatne gume, loša koordinacija nadležnih (policija, direkcije puteva, uprava cesta i autocesta...), sve je to jedan od lančanih problema koji dovode do situacije u kojoj smo se našli.
Većini sigurno nije poznato da grtalice (mislim da su Sarajevoputevi) ne mogu izaći na autocestu da rade posao dok im baje iz autocesta ne kažu da mogu i ne daju odobrenje. Možete vi vjerovati u to ili ne, ali je tako. Nevjerovatno, zar ne?
Ovo nije bio snijeg od metra da se stvori ovakav kolap
Opšti amaterizam, fušeraj i ugrađivanje u svakom aspektu.
I iz godine u godinu je stanje sve lošije i lošije. Dobro da išta funkcioniše obzirom da niko nije nadležan i odgovoran za bilo šta kada su problemi, a kada se treba para uzeti, k'o muhe na govno.
FUJ!
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#13412 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

Nivelacija wrote: Ok sve ali onaj nabraja 6 pravaca u svim smjerovima i jos ringoroad oko kantona je trebao spomenuti kao da se prica o Sangaju ili Londonu,

Sto se tice privrede nevjerujem da je jaca od kantona ZDK
Sto se tice ono najmnogoljudniji i slicno slguran sam da je KS danas najmnogoljudniji.

Jedan autoput ok, ali 6 pravaca nabrajati nema smisla.
Kojih 6 pravaca?

Sto se tice vjerovanja ili ne vjerovanja u statistiku i zvanicne podatke, to je nebitno.

Primjera radi, zaboli ikog da li ti "vjerujes" da Gorazde ima vise stanovnika od npr. Zenice ili Tuzle. Zaboli ikog da li ti "vjerujes" da TK ima jacu privredu od SBK ili ZDK.

Radi se o cinjenicama. Vjerovao ili ne, one se ne mijenjaju tako sto odbijes vjerovati u njih.
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#13413 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Gray »

Naslovnica wrote:
studeni76 wrote:Evo snijeg više ne pada. Danas će glavni pravci biti očišćeni i šta sad! Nema toga ko će očistiti cestu dok onako pada.
Jedino ako se zavaravamo da su u Titino doba dočekivali pahulje u zraku :)
Ako prelistaš temu na petak, vidjećeš moj post gdje sam pisao o katastrofalnom stanju A1 od Zenice do Sarajeva.
Minus je bio 'nikakav', -2 u vrh glave. Da su posuli posipni materijal po standardu ništa se ne bi desilo od ovoga što se desilo.
Nije u pitanju zima i snijeg, nego, pored svega, nesposobnost službi za održavanje i ostvarivanje ekstra profita na uštrb kvalitete održavanja. Uostalom, kao i sve ostalo. Održavanje cesta se svodi na krpljenje asfalta od proljeća do proljeća, bez ikakve metodologije, nadzora ili provjere kvalitete. Apsolutno amaterski.
Kao i, manje-više, sve u ovoj državi.
Amaterizam i fušeraj na svakom polju.
Kamiondžije, neadekvatne gume, loša koordinacija nadležnih (policija, direkcije puteva, uprava cesta i autocesta...), sve je to jedan od lančanih problema koji dovode do situacije u kojoj smo se našli.
Većini sigurno nije poznato da grtalice (mislim da su Sarajevoputevi) ne mogu izaći na autocestu da rade posao dok im baje iz autocesta ne kažu da mogu i ne daju odobrenje. Možete vi vjerovati u to ili ne, ali je tako. Nevjerovatno, zar ne?
Ovo nije bio snijeg od metra da se stvori ovakav kolap
Opšti amaterizam, fušeraj i ugrađivanje u svakom aspektu.
I iz godine u godinu je stanje sve lošije i lošije. Dobro da išta funkcioniše obzirom da niko nije nadležan i odgovoran za bilo šta kada su problemi, a kada se treba para uzeti, k'o muhe na govno.
FUJ!

Zar autoceste nemaju svoju službu za čišćenje koja cisti samo autoceste?
Naslovnica
Posts: 27904
Joined: 20/03/2013 15:38

#13414 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

Sarajevoputevi su dobili na tenderu, 4 godine za zimsko i redovno održavanje, jedini ponuđač, cca 11 MILIONA KM bez PDV-a.
Do oktobra 2021.
Ima negdje na stranicama JPAC FBiH.
User avatar
Laertes
Posts: 4255
Joined: 08/01/2015 18:25

#13415 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Laertes »

Alfons Kauders wrote:
Nivelacija wrote: Ok sve ali onaj nabraja 6 pravaca u svim smjerovima i jos ringoroad oko kantona je trebao spomenuti kao da se prica o Sangaju ili Londonu,

Sto se tice privrede nevjerujem da je jaca od kantona ZDK
Sto se tice ono najmnogoljudniji i slicno slguran sam da je KS danas najmnogoljudniji.

Jedan autoput ok, ali 6 pravaca nabrajati nema smisla.
Kojih 6 pravaca?

Sto se tice vjerovanja ili ne vjerovanja u statistiku i zvanicne podatke, to je nebitno.

Primjera radi, zaboli ikog da li ti "vjerujes" da Gorazde ima vise stanovnika od npr. Zenice ili Tuzle. Zaboli ikog da li ti "vjerujes" da TK ima jacu privredu od SBK ili ZDK.

Radi se o cinjenicama. Vjerovao ili ne, one se ne mijenjaju tako sto odbijes vjerovati u njih.
Ja sam taj "onaj" što ga on spominje. Rekao sam da su pravi prema Doboju, Karauli i Bijeljini važniji od tog na Žepče (3 pravca, ali on "vjeruje" da je 6 :mrgreen:) i nigdje nisam rekao da tu treba ići autoput. Ali uz onaj "gradić od sto hiljada", očito da dečko ima neke traume od Tuzle.
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#13416 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by славянин »

Haris.ba wrote:
Laertes wrote:Za Tuzlu bi nemjerljivo korisnija bila cesta za Doboj, pa dalje prema Zapadu. Ali, ko pita Tuzlake i za šta...
Pa ne kontam. Ako se hoće cesta za Doboj, kako onda ići za Sarajevo? Kad je ta tura puna kilometara puno više od preko Žepča, a to se prigovara trasi preko Žepča?

I šta će Tuzli trasa preko Doboja? Kada bi trasa preko Orašja vodila prema Brčkom, a onda se račvaj kud ti duša želi. Ili Zagreb, ili Beograd, ili Budimpešta.

Ovdje se želi napraviti od Tuzle tranzitno područje, ali jok. Daj do Doboja. Šta će ti cesta do Doboja kada ima boljih veza za svijetom.
Nije cilj uvezati Tuzlu i Sarajevo nego Tuzlu sa ostatkom BiH , najjednostavnije i najjeftinije je to uraditi spajanjem brzom cestom na Doboj - odatle imas vezu za Banja Luku,za Hrvatsku tj.Zagreb-Beograd,mozes na Budimpestu,nakon sto se zavrsi sa hajrom autoput a1 onda imas Doboj-Zenica-Sarajevo-Mostar-Jadran. Sve to malom brzom cestom do Doboja.Ali ne ti ocito posmatras koliko kilometara onda ima do Sarajeva - Pa terba onda pravo liniju povuci i praviti cestu Tuzla Sarajevo jel ??
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13417 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

costacurta wrote: :roll:
Radi se o kantonu sa 400k stanovnika, najjačom privredom u državi a i šire, ima 130k registrovanim motornih vozila, a ima najkatastrofalniju putnu infrastrukturu.
Nek se Sarajevo opasalo zaobilaznicom, koja polazi od nikud i završava nigdje. Milijarda se zgruhala u to, a kakve koristi imamo od nje mi iz TK koji najviše izdvajamo za puteve, što kroz akcize iz goriva što kroz putarine?
300M od akciza stoji na računu UIO, živi bili pa vidjeli koliko će (ako i podijele) se izdvojiti za TK.
Čuj ga "stotinjak hiljada"?! :roll:
Jedna napomena ovima što imaju razumijevanja za putare, putari su dobili pare koje sam opet JA, TI, On, Mi i Vi izdvojili kroz registraciju, cijenu goriva, poreze. Prijaviti se na tender, dobiti posao održavanja puteva i staviti svoj potpis na to znači da se ti obavezuješ da ćeš za sumu od npr 1.5M KM održavati prohodnim put Stupari-Kladanj, Ili Jablanica-Konjic. Eh, fol je što si ti dobio taj tender ispred firme XY koji su za isti posao ponudili 3M jer su računali da će snijeg pasti u novembru i ostati do marta, 6 mjeseci čišćenja treba toliko tona posipnog materijala, goriva, struje za punktove itd itd. Ti, bosanski međed, si se dosjetio da bi mogao UKRASTI neku kintu računajući da snijeg padne u februaru i da umjesto soli forsiraš rizlu i prodaješ raji muda pod bubrege tvrdeći da je rizla dobra za šlajdranje, a sad ako e snijeg padne u decembru ti ćeš se pozivati na stanje puteva u Njemačkoj i Austriji, Srbiji, Kosovu......
Jel jasnije?
Nevjerovatno je kakve ti gluposti pišeš ovdje, Sarajevo tvoj i moj glavni grad čovječe, pa u svakoj normalnoj zemlji glavni grad je prioritet.

Zaobilaznica oko Sarajeva, ima tačno svoj pravac i o tvom intelektu dovoljno govori činjenica da si izjavio da "polazi od nikud i završava nigdje" i da je plaćena milijardu.

Ostale netačnosti se ne isplati ni objašnjavat ti.
Alfons Kauders wrote:
Malo si protivrjecan ovdje. Kazes da se ne isplati ulagati, ali da je treba poboljsavati, peglati, odrzavati. Pa to zagovaramo i mi koji je koristimo. Niko ovdje nije rekao da treba graditi autoput tu, jer je nemoguce, niti izvoditi neke nemoguce projekte. Niko nije izmisljao projekte tek tako, jer smo laici.

Npr. nije moja ideja da se rade trake za preticanje, vec ideja direkcije i cesta FBiH. Ako mi ne vjerujes, proguglaj, naci ces to na netu. To ti odgovara i na pitanje uspona kod Olovo. Da, mi koji tuda vozimo smo svjesni da uspona mora biti, jer se penje na visoravan i ne moze se pravit tunel od 40km kako bi se zaobisla. Zato su tu i predvidjali trake za preticanje.

Drugi primjer su zaobilaznice - vec je radjena studija za zaobilaznicu oko Kladnja, ne znam da li je i projekt uradjen, ali opet to nisam radio ja ili neko deseti, vec nadlezni. Sto se tice Zivinica, ponavljam sto sam ti rekao prije koji mjesec - grijesis i u to se lako uvjeriti ako pogledas Google Maps.

Nego, pitanje je zasto se ne ide u realizaciju tih projekata ako alternativni pravac preko Zepca nece biti u upotrebi narednih 15, a mozda i 20 godina? Smatras da su i oni preskupi i besmisleni? Ok, mozda jesu, ali zasto je onda struka radila na njima? Zasto su usvajani, projektovani, obecavani i nerealizirani ako su besmisleni kao sto ti kazes?
Apsolutno sam upoznat sa svakom korekcijom zamišljenoj na ovoj dionici, prioritetno uključujući treću traku na Nišićima i između Stupara i Kladnja, obilaznice itd...

Samo sam naveo problematičnost izvedbe pojedinih, u svakom slučaju, postoje planovi za obilaznicu i oko Olova, ali trasa je manje više još uvijek upitna.

Nisam proturječan, ulaganja u korekcije nisu skupe, i sve što se da ispeglati, neka se ispegla.

Recimo radovi na Karauli otprilike koštaju oko 35 hiljada KM, što nije puno za takav poduhvat.

Oni tunelčići prije Karaule, također nisu koštali puno, a izgradnja trećih traka bi trebala koštati najmanje po svakoj logici.

Dakle nikada nisam rekao da ne treba ulagati, odavno postoje planovi za mnoge korekcije na ovoj dionici.

Ono čemu bi se protivio je, pokušaj spuštanja ove dionice, u tunele, mostove, jer bi to bilo preskupo, a ne bi se dobilo puno.

Da ne ponavljam, kolega Haris se na prethodnoj stranici ljepše izrazio o brzoj cesti Sarajevo - Žepče.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#13418 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

Laertes wrote: Ja sam taj "onaj" što ga on spominje. Rekao sam da su pravi prema Doboju, Karauli i Bijeljini važniji od tog na Žepče (3 pravca, ali on "vjeruje" da je 6 :mrgreen:) i nigdje nisam rekao da tu treba ići autoput. Ali uz onaj "gradić od sto hiljada", očito da dečko ima neke traume od Tuzle.
Znaci, Tuzla - Bijeljina i Bijeljina - Tuzla su mu dva razlicita pravca? Ok, da ne gubim vise vrijeme na ikakve rasprave s njim.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#13419 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:
Alfons Kauders wrote:
Malo si protivrjecan ovdje. Kazes da se ne isplati ulagati, ali da je treba poboljsavati, peglati, odrzavati. Pa to zagovaramo i mi koji je koristimo. Niko ovdje nije rekao da treba graditi autoput tu, jer je nemoguce, niti izvoditi neke nemoguce projekte. Niko nije izmisljao projekte tek tako, jer smo laici.

Npr. nije moja ideja da se rade trake za preticanje, vec ideja direkcije i cesta FBiH. Ako mi ne vjerujes, proguglaj, naci ces to na netu. To ti odgovara i na pitanje uspona kod Olovo. Da, mi koji tuda vozimo smo svjesni da uspona mora biti, jer se penje na visoravan i ne moze se pravit tunel od 40km kako bi se zaobisla. Zato su tu i predvidjali trake za preticanje.

Drugi primjer su zaobilaznice - vec je radjena studija za zaobilaznicu oko Kladnja, ne znam da li je i projekt uradjen, ali opet to nisam radio ja ili neko deseti, vec nadlezni. Sto se tice Zivinica, ponavljam sto sam ti rekao prije koji mjesec - grijesis i u to se lako uvjeriti ako pogledas Google Maps.

Nego, pitanje je zasto se ne ide u realizaciju tih projekata ako alternativni pravac preko Zepca nece biti u upotrebi narednih 15, a mozda i 20 godina? Smatras da su i oni preskupi i besmisleni? Ok, mozda jesu, ali zasto je onda struka radila na njima? Zasto su usvajani, projektovani, obecavani i nerealizirani ako su besmisleni kao sto ti kazes?
Apsolutno sam upoznat sa svakom korekcijom zamišljenoj na ovoj dionici, prioritetno uključujući treću traku na Nišićima i između Stupara i Kladnja, obilaznice itd...

Samo sam naveo problematičnost izvedbe pojedinih, u svakom slučaju, postoje planovi za obilaznicu i oko Olova, ali trasa je manje više još uvijek upitna.

Nisam proturječan, ulaganja u korekcije nisu skupe, i sve što se da ispeglati, neka se ispegla.

Recimo radovi na Karauli otprilike koštaju oko 35 hiljada KM, što nije puno za takav poduhvat.

Oni tunelčići prije Karaule, također nisu koštali puno, a izgradnja trećih traka bi trebala koštati najmanje po svakoj logici.

Dakle nikada nisam rekao da ne treba ulagati, odavno postoje planovi za mnoge korekcije na ovoj dionici.

Ono čemu bi se protivio je, pokušaj spuštanja ove dionice, u tunele, mostove, jer bi to bilo preskupo, a ne bi se dobilo puno.

Da ne ponavljam, kolega Haris se na prethodnoj stranici ljepše izrazio o brzoj cesti Sarajevo - Žepče.
Ali onda ne razumijem zasto se ovdje uporno krvis sa mnom kad pomenem upravo te projekte s kojim si i sam upoznat? Nisam ih ja pravio, pravila ih je struka. Ako su toliko problematicni da su fakticki neizvodivi ili neisplativi, zaista mi nije jasno zasto su ih uopste radili? Zali se onim koji su ih radili, a ne meni.

I da ponovim po ko zna koji put, niko ovdje nije zagovarao izgradnju potpuno nove dionice ili mase tunela koji bi je "spustili" jer se NE MOZE SPUSTITI. Ko god je ijednom prosao tim putem, svjestan je da je tu Nisicka visoravan, a ispod nje se ne moze raditi tunel od 35 kilometara. Ovo stvarno vise nemam namjeru ponavljati - niko ovdje nije predlagao izgradnju potpuno nove magistrale ili autopota TZ-SA i ja vise stvarno nemam ni namjeru raspravljati o takvim glupostima. Ja to sigurno nisam predlagao, a ne znam da je i bilo ko drugi (osim mozda u zajebanciji), pa mi nije jasno zasto i navodis takve bajke kao neki protuargument?

Ponavljam, drzim se stvari koje niko od nas s foruma nije izmislio. Nisu to moji projekti, vec postojeci projekti s kojim si i sam upoznat. Zato molim te, spusti tersu i ne stavljaj mi u usta rijeci koje nisu moje. Drzimo se projekata i cinjenica.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#13420 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Trasa o kojoj se prica je ustvari trasa Sarajevo-Zenica-Tuzla, direktni spoj najveca tri grada u FBIH i nikako ne moze biti promasaj.

A ne kako se zeli predstaviti neko Zepce ili slicno Zavidovici, Vozuca itd.
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#13421 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by славянин »

Nivelacija wrote:Trasa o kojoj se prica je ustvari trasa Sarajevo-Zenica-Tuzla, direktni spoj najveca tri grada u FBIH i nikako ne moze biti promasaj.

A ne kako se zeli predstaviti neko Zepce ili slicno Zavidovici, Vozuca itd.
Jeste samo je pitanje kako to uraditi - lupati kroz brda i komplet novu cestu praviti do vec gdje oce ili jednostavno prosiriti i korigovati postojecu na Doboj......
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#13422 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Nivelacija wrote:Trasa o kojoj se prica je ustvari trasa Sarajevo-Zenica-Tuzla, direktni spoj najveca tri grada u FBIH i nikako ne moze biti promasaj.

A ne kako se zeli predstaviti neko Zepce ili slicno Zavidovici, Vozuca itd.
Takva veza ce svakako postati glavni put za BG i iz BG ka hercegovini, juznoj dalmaciji.... od Tuzle napraviti tranzitni grad sa svime sto to donosi
Milenkov buraz
Posts: 6956
Joined: 27/11/2018 13:02

#13423 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Milenkov buraz »

studeni76 wrote:Evo snijeg više ne pada. Danas će glavni pravci biti očišćeni i šta sad! Nema toga ko će očistiti cestu dok onako pada.
Jedino ako se zavaravamo da su u Titino doba dočekivali pahulje u zraku :)
Treba se čistiti i dok pada. Ja ne mogu govoriti to za Jablanicu i Konjic, autoput ali po onome što raja govore i sa slika bilo je baš loše. Konkretno Sarajevo glavne saobraćajnice su bile primjrno očišćene s tim da su trotoari bili katastrofa.
costacurta
Posts: 3515
Joined: 05/05/2005 08:25

#13424 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by costacurta »

8)
So What! wrote:
Nevjerovatno je kakve ti gluposti pišeš ovdje, Sarajevo tvoj i moj glavni grad čovječe, pa u svakoj normalnoj zemlji glavni grad je prioritet.

Zaobilaznica oko Sarajeva, ima tačno svoj pravac i o tvom intelektu dovoljno govori činjenica da si izjavio da "polazi od nikud i završava nigdje" i da je plaćena milijardu.

Ostale netačnosti se ne isplati ni objašnjavat ti.

.
Naravno da je moj glavni grad, ponosim se time, volim ga i vazda se u njega svratim. ALI,
šta smo mi Sarajevu!?
Ima Bosne dalje od Semizovca i Tarčina haveru. Pod ZAOBILAZNICA sam mislio na dio trase VC koridora, od Vogošće do Tarčina, kolko se zgruhalo novca?
100km 15 godina radimo, svijet nam se smije moj Reufe. Da li je baš bio prioritet uvezati Zenicu i Sarajevo autoputem iako je ta dionica magistralne ceste M17 bila u najboljem stanju od svih magistralnih pravaca?
Smiju se Dodiku što je napravio put BL-DO a isti qrac mi napravili sa VC, od Ze do Sa. TK i Krajina isto trinaesto prase. Još hajvani iz Cesta FBiH htjedoše da zatvore tunel na Ormanici na 5 mjeseci zbog rekostrukcije, a da ti približim značaj tog tunela, samo do oktobra je kroz taj tunel prošlo roba vrijednosti 850M KM. REKONSTRUKCIJA znači da nema nikakvih planova za igradnju brze ceste Tuzla OrašLJe. Znachi hebani smo. Putevi na TK su PREOPTEREĆENI a nikakvih ulaganja nema.
Znaš ti da sam na to mislio, al praviš se tošo.
User avatar
Laertes
Posts: 4255
Joined: 08/01/2015 18:25

#13425 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Laertes »

Što je davno čika Orvel rekao: "Sve su životinje jednake, samo su neke jednakije od drugih." A znamo koje.
Post Reply