Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
mk ultra
Posts: 19443
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#13101 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

zar nije Hering ovo dobio prije godinu, al se još nešto čeka?

ništa dok se barem ne poveže mostar sa zvirovićima, ove dionice koje ne vode nikuda sve više postaju hit
User avatar
Dozer
Posts: 28378
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#13102 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dozer »

Eto, prodjoh onom novom dionicom Prnjavor-Drugovici, i sve je OK. Uredno se pici, nema nikakvih cudnih krivina i sl. (ostaje enigma kako je na onim slikama cesta ispala onako kratka u odnosu na druge objekte oko ceste).
Elem, Sarajevo - Zenica - Doboj - Prnjavor - Banja Luka (sve autoputevima gdje ih ima) = 2h 50min.

Jos kad bi nasi vajni zakonodavci uveli i zabrane voznje slepera i kamiona tezih od 7t na magistralnim cestama u vremenu od 7.00 d0 22.00 radnim danom, a vikendom od 06.00-00.00...mozda bi se nasim cestama i moglo normalno voziti....
User avatar
drug_profi
Posts: 50524
Joined: 16/07/2012 16:00

#13103 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

mk ultra wrote:zar nije Hering ovo dobio prije godinu, al se još nešto čeka?

ništa dok se barem ne poveže mostar sa zvirovićima, ove dionice koje ne vode nikuda sve više postaju hit
Ja mislim da je po treći put raspisan tender.
User avatar
drug_profi
Posts: 50524
Joined: 16/07/2012 16:00

#13104 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Dozer wrote:Eto, prodjoh onom novom dionicom Prnjavor-Drugovici, i sve je OK. Uredno se pici, nema nikakvih cudnih krivina i sl. (ostaje enigma kako je na onim slikama cesta ispala onako kratka u odnosu na druge objekte oko ceste).
Elem, Sarajevo - Zenica - Doboj - Prnjavor - Banja Luka (sve autoputevima gdje ih ima) = 2h 50min.

Jos kad bi nasi vajni zakonodavci uveli i zabrane voznje slepera i kamiona tezih od 7t na magistralnim cestama u vremenu od 7.00 d0 22.00 radnim danom, a vikendom od 06.00-00.00...mozda bi se nasim cestama i moglo normalno voziti....
Nije ba bila enigma. Objasnjeno je ali niste htjeli da prihvatite. Uzeli ste opticku varku kao faktičko stanje.
User avatar
Dozer
Posts: 28378
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#13105 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dozer »

Ma ne moze objekat na 1km daljine imati iste ili pravo priblizne proporcije kao i onaj na 50m od mjesta slikanja. Ono je slikano nekim cudnim aparatom, ili je nekako editovano softwareski...

Ali, nebitno. Put je sasvim ok, jos uvijek ga ne naplacuju iz pravca Doboja, a iz pravca Banja Luke je 6,5 KM (prva naplata prije odvajanja za Doboj, 2,5 KM, a druga na izlazu kod Doboja, 4 KM). Nisu mi znali reci koliko ce kostati kada se postave i naplatne kucice na Mahovljanskoj petlji.

Meni je to trenutno najudobniji pravac prema BL ili ZG. Do ZG, ako se nigdje ne staje i ako nije prevelika guzva na granici, moze se sada tuda stici za manje od 4h.
User avatar
drug_profi
Posts: 50524
Joined: 16/07/2012 16:00

#13106 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Imao si na sarajevo construction temi isto sliku slikanu objektivom sa cca. 1500-2000 metara udaljenosti gdje dva velika objekta izgledaju istih proporcija, te kao da su jedan uz drugi, a faktička distanca između njih je 400 metara, dok je do bližeg od kamere preko 1000 m.
To je kompresija i proporcije necega na 1100 metara i necega na 1500 metara ti izgledaju isto.
archi_a
Posts: 10386
Joined: 11/12/2011 18:11

#13107 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by archi_a »

Pojmovi, fokusna tačka i žarišna daljina. Sve bude objašnjeno. :)
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#13108 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

Dozer wrote:Ma ne moze objekat na 1km daljine imati iste ili pravo priblizne proporcije kao i onaj na 50m od mjesta slikanja. Ono je slikano nekim cudnim aparatom, ili je nekako editovano softwareski...

Ali, nebitno. Put je sasvim ok, jos uvijek ga ne naplacuju iz pravca Doboja, a iz pravca Banja Luke je 6,5 KM (prva naplata prije odvajanja za Doboj, 2,5 KM, a druga na izlazu kod Doboja, 4 KM). Nisu mi znali reci koliko ce kostati kada se postave i naplatne kucice na Mahovljanskoj petlji.

Meni je to trenutno najudobniji pravac prema BL ili ZG. Do ZG, ako se nigdje ne staje i ako nije prevelika guzva na granici, moze se sada tuda stici za manje od 4h.
Pa nece moci od grane do ZG za pola sata, ako racunamo da od odvajanja za Bos.Gradisku kod skretanja za B.Luku treba 30 min uz tih 2.50 min iz SA. Preoptimistican si!
User avatar
drndalo
Posts: 22794
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#13109 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drndalo »

shake69 wrote:
Dozer wrote:Ma ne moze objekat na 1km daljine imati iste ili pravo priblizne proporcije kao i onaj na 50m od mjesta slikanja. Ono je slikano nekim cudnim aparatom, ili je nekako editovano softwareski...

Ali, nebitno. Put je sasvim ok, jos uvijek ga ne naplacuju iz pravca Doboja, a iz pravca Banja Luke je 6,5 KM (prva naplata prije odvajanja za Doboj, 2,5 KM, a druga na izlazu kod Doboja, 4 KM). Nisu mi znali reci koliko ce kostati kada se postave i naplatne kucice na Mahovljanskoj petlji.

Meni je to trenutno najudobniji pravac prema BL ili ZG. Do ZG, ako se nigdje ne staje i ako nije prevelika guzva na granici, moze se sada tuda stici za manje od 4h.
Pa nece moci od grane do ZG za pola sata, ako racunamo da od odvajanja za Bos.Gradisku kod skretanja za B.Luku treba 30 min uz tih 2.50 min iz SA. Preoptimistican si!
Pa od tog skretanja za BL do grada ima jedva malo manje nego brzinom autoputa do kraja ceste kraj Gradiske... Dakle, ako je za 2:50 bio u BL, za 3:00 je mogao biti pred Gradiskom dokle autoput ide... Onda od ceste kroz gradic i prelaza zavisi dalje... Nije realno da se od Gradiske moze za sat sa granicom do ZG, ali ako ne,a guzve na grani. Za sat i pol moze...
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#13110 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by madner »

Moglo se i dosad za 4 sata. :D
User avatar
drndalo
Posts: 22794
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#13111 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drndalo »

madner wrote:Moglo se i dosad za 4 sata. :D
Ti i Dodo, helikopterom... :run:
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#13112 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

madner wrote:Moglo se i dosad za 4 sata. :D
Isto htjedoh napisati! :mrgreen:
Malo je zbunjujuce, kao da Laktashenko nista nije ubrzao!
User avatar
Dozer
Posts: 28378
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#13113 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dozer »

shake69 wrote:
Dozer wrote:Ma ne moze objekat na 1km daljine imati iste ili pravo priblizne proporcije kao i onaj na 50m od mjesta slikanja. Ono je slikano nekim cudnim aparatom, ili je nekako editovano softwareski...

Ali, nebitno. Put je sasvim ok, jos uvijek ga ne naplacuju iz pravca Doboja, a iz pravca Banja Luke je 6,5 KM (prva naplata prije odvajanja za Doboj, 2,5 KM, a druga na izlazu kod Doboja, 4 KM). Nisu mi znali reci koliko ce kostati kada se postave i naplatne kucice na Mahovljanskoj petlji.

Meni je to trenutno najudobniji pravac prema BL ili ZG. Do ZG, ako se nigdje ne staje i ako nije prevelika guzva na granici, moze se sada tuda stici za manje od 4h.
Pa nece moci od grane do ZG za pola sata, ako racunamo da od odvajanja za Bos.Gradisku kod skretanja za B.Luku treba 30 min uz tih 2.50 min iz SA. Preoptimistican si!
Ne treba od Mahovljana do Gradiske 30 min. ba... To je samo 35 km, plafon 20 min.
Ja sam od centra Banja Luke do izlaska s auto puta kod Doboja vozio okruglo 45 min.. Autoputa, od naplatnih kucica prije Mahovljanske petlje, tacno 30 min., sto znaci da je od ulaska na autoput do Gradiske max. 50 min.
Ja od Sarajeva do Doboja vozim 1h 45min., s kamionima na cesti, 1.35 kad ih nema previse. 10 min. od Doboja do ulaska na autoput, to je 1.55-2h. 50 min. do Gradiske = 2.50. Autoputem ne prelazim 150 km/h.
Od ulaska na autoput kod Okucana do ZG ima 116 km, sto je oko 45 min. pri 140 km/h. Ostaje samo sporna granica, ali nikad do sada nisam cekao duze od 20 min. na obe granice (BH i HR), tako da je to onda tu negdje oko 4h do ZG.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#13114 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by madner »

drndalo wrote:
madner wrote:Moglo se i dosad za 4 sata. :D
Ti i Dodo, helikopterom... :run:
Doduse ne do centra ZG :D
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#13115 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

drug_profi wrote:Ranija je vlast ostavila i pare i projekat za Počitelj-Zvirovići pa ovi nisu znali ni da odaberu izvođača. U posavini napravili onaj patrljak, a ovi ga samo otvorili i to kao lokalnu cestu i prikazuju to kao investiciju od preko 100 miliona u svom mandatu.
Pare od klirinškog duga isparile, a ovi uredno nacrtali cestu od tih para. Ključna riječ "nacrtali".
Itd. itd. ne mogu da ulazim dalje u ovu Fadilovu nebulozu. Od njega se manja glupost nije ni mogla očekivati.
onomad prije 4 godine, pred one izbore, ova tema je bila puna likova koji su na sav glas arlaukali kako ce sda napraviti silne kilometre. sjetim im se ja mame ovom prilikom.
User avatar
drndalo
Posts: 22794
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#13116 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drndalo »

Tempo wrote:
drug_profi wrote:Ranija je vlast ostavila i pare i projekat za Počitelj-Zvirovići pa ovi nisu znali ni da odaberu izvođača. U posavini napravili onaj patrljak, a ovi ga samo otvorili i to kao lokalnu cestu i prikazuju to kao investiciju od preko 100 miliona u svom mandatu.
Pare od klirinškog duga isparile, a ovi uredno nacrtali cestu od tih para. Ključna riječ "nacrtali".
Itd. itd. ne mogu da ulazim dalje u ovu Fadilovu nebulozu. Od njega se manja glupost nije ni mogla očekivati.
onomad prije 4 godine, pred one izbore, ova tema je bila puna likova koji su na sav glas arlaukali kako ce sda napraviti silne kilometre. sjetim im se ja mame ovom prilikom.
Potpuno su isti strucnjaci u primjeni hladne fuzije u NE Cevljanovici...
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13117 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Dozer wrote:Ma ne moze objekat na 1km daljine imati iste ili pravo priblizne proporcije kao i onaj na 50m od mjesta slikanja. Ono je slikano nekim cudnim aparatom, ili je nekako editovano softwareski...

Ali, nebitno. Put je sasvim ok, jos uvijek ga ne naplacuju iz pravca Doboja, a iz pravca Banja Luke je 6,5 KM (prva naplata prije odvajanja za Doboj, 2,5 KM, a druga na izlazu kod Doboja, 4 KM). Nisu mi znali reci koliko ce kostati kada se postave i naplatne kucice na Mahovljanskoj petlji.

Meni je to trenutno najudobniji pravac prema BL ili ZG. Do ZG, ako se nigdje ne staje i ako nije prevelika guzva na granici, moze se sada tuda stici za manje od 4h.
Ljudski je priznati grešku, a na forumima gotovo nemoguće za pronaći. Svaka čast. :thumbup:
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13118 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

U novih 36 kilometara autoceste biće investirano 530 miliona eura
Image

Federacija BiH još uvijek nije povezana autocestom. U narednom period plan je započeti aktivnosti na izgradnji autoputa na dionici Mostar jug - Buna, poddionica tunel Kvanj - Buna. Ovaj projekt je trenutno u fazi izrade pretkvalifikacijske tenderske dokumentacije.

U JP Autoceste Federacije BiH za Akta.ba su kazali su kako su u periodu od 2015. do 2018. godine završeni svi radovi na dionici autoceste Svilaj - Odžak dugoj 10,7 kilometara. U završnoj su fazi radovi na poddionici Drivuša - Klopče dugoj 2,23 kilometra.

Navode kako je u maju 2016. godini potpisan ugovor za izgradnju dionice Klopče - tunel Pečuj u dužini blizu 6 kilometara. Radovi su u toku.

"U maju ove godine potpisna je ugovor o izgradnju dionice Buna - Počitelj dugoj 7,2 kilometra. Radovi su u toku. U septembru je potpisan ugovor o izgradnji prve faze brze ceste Sarajevo - Goražde: probijanje glavne i servisne cijevi i izrada primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen u dužini od 5,8 kilometara. Fokus JP Autoceste FBiH u ovom period je bio na zatvaranju finasijskih konstrukcija za nastavak izgradnje Koridora Vc", pojasnili su u Autocestama.

Od projekata koji su započeti, odnosno dionice za koje se trenutno provodi postupak nabavke po međunarodnim procedurama su: Poprikuše – Nemila, Nemila – Vranduk, Vranduk – Ponirak, Ponirak – Vraca, poddionica Vraca (južni izlaz iz tunela Zenica) - Donja Gračanica (Tunel Pečuj), Tarčin - Ivan, LOT 2: tunel Ivan, te Počitelj – Zvirovići.

"Izgradnjom ovih dionica dobivamo novih 36 kilometara autoceste, ukupne investicijske vrijednosti 530 miliona eura", navode iz Autocesta.
Akta
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#13119 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by madner »

shake69 wrote:
madner wrote:Moglo se i dosad za 4 sata. :D
Isto htjedoh napisati! :mrgreen:
Malo je zbunjujuce, kao da Laktashenko nista nije ubrzao!
Samo Doboj Brod, ostalo ide pararelno. :D
BadBoy
Posts: 8074
Joined: 01/11/2005 21:55

#13120 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BadBoy »

Pogledajte šta sve kamera može :D

Image
User avatar
Dozer
Posts: 28378
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#13121 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dozer »

Ti i govorim. Ono nije regularna slika s prirodnim perspektivama, nego nesto snimljeno uz digitalne efekte, poput ovoga iznad. Zasto je tako snimljeno, a ne u prirodnoj i faktickoj varijanti, nebitno je.
User avatar
drug_profi
Posts: 50524
Joined: 16/07/2012 16:00

#13122 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ma nije bolan. Fokus kamere je na temelju, a objektiv zumira i savija okolinu. Nema tu efekata. Samo optika.
objasniće ti to bolje neko ko se bavi time.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#13123 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

madner wrote:
shake69 wrote:
madner wrote:Moglo se i dosad za 4 sata. :D
Isto htjedoh napisati! :mrgreen:
Malo je zbunjujuce, kao da Laktashenko nista nije ubrzao!
Samo Doboj Brod, ostalo ide pararelno. :D
Da. Zato jedva cekam Svilaj. Iako ce trebati magistralom voziti 35 km do spoja u Odzaku naredne godine (valjda) pa na Svilaj, cekanje na mostu Bosanska Gradiska je teska muka od cetvrtka do nedjelje tako da Laktashenko nista nece dobiti u ubrzanju transfera ljudi i dobara ka zapadnoj Evropi. O zastavetinama i srbovanju na svakom koraku kao (licnom) razlogu odbijanja voznje AP od Doboja do Bos.Gradiske da i ne govorim.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7773
Joined: 03/06/2016 16:31

#13124 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man »

Dozer wrote:Ti i govorim. Ono nije regularna slika s prirodnim perspektivama, nego nesto snimljeno uz digitalne efekte, poput ovoga iznad. Zasto je tako snimljeno, a ne u prirodnoj i faktickoj varijanti, nebitno je.
Nisu to nikakvi digitalni efekti, ovo je jedna od prvih stvari koja se uci kad uzmes bilo kakav DSLR sa zoom objektivom. Primjera i detaljnih objasnjenja pojma ''lens compression'' koliko hoces na netu. U sustini neces dobiti istu sliku ako se odmaknes od objekta koji slikas pa zumiras na njega, ili kad pridjes objektu ali slikas sirom lecom/odzumiras i to je prikazano na primjeruj iznad.

Mogao bi reci da su efekti igranja sa objektivom/pozicijom u odnosu na objekat, i naravno da nije prirodna slika koju ljudsko oko vidi, tome i sluzi igranje sa objektivima. Ali to nije nikakva digitalna manipulacija slikom, niti je potrebno savijati stvarnost, samo malo hodati i okretati zoom ring na objektivu na razlicite pozicije.

U konkretnom slucaju autoputa snimljeno je tako jer je neko stajao daleko, vjerovatno slikajuci druge dijelove AP-a i onda uperio objektiv prema krivinama i zumirao da ih prblizi umjesto da je setao/vozao par kilometara da dodje do njih. I zato je dobijena takva slika umjesto ''realne''.
User avatar
Dozer
Posts: 28378
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#13125 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dozer »

Nisam fotograf niti se bavim time. Samo kazem da ona slika nije regularna prirodna slika, a nebitno je na koji nacin je napravljena, bilo digitalnom obradom, bilo igranjem zumovima na objektivu kamere.
Post Reply