Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Brisbane
Posts: 742
Joined: 07/09/2007 04:03

#13051 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Brisbane »

Sefik i SDA nije obecala niti metra autoputa, tako da ce prebaciti normu i iznenaditi nas sa par km, tamo nekad pred izbore 2022. :D
User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#13052 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drndalo »

Brisbane wrote:Sefik i SDA nije obecala niti metra autoputa, tako da ce prebaciti normu i iznenaditi nas sa par km, tamo nekad pred izbore 2022. :D
Da, s obzirom da su obecali 0, da puste i 1 metar, to ce biti prebacaj norme od beskonacno... :mrgreen:
detroit-mercy
Posts: 16059
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#13053 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by detroit-mercy »

drug_profi wrote:
insaneinthebrain wrote:Ocekujem da SDA izgradi u naredne 4 godine jos ovoliko autoputa kao u prosle 4. Ako ne i duplo vise :izet: :oops: :zzzz:
Bice i troduplo. 3 puta nula jednako je tri nule.
Jos ako uzmu Tornjaka u koaliciju, imat ce po sest traka sa svake strane :mrgreen:
Ono ko kad ulzis u LA :mrgreen:
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#13054 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Gray »

MMM1977 wrote:Jučer sam se provozao komplet dionicom, stvarno extra. Od Doboja do BL čas posla.

Uključio sam tempomat na 160 u Doboju i isključio pred BL. Toliko o strašnim krivinama.

I ja sam išao prije dva dana, doduše tempomat mi je bio na 150 :D


Iz Sarajeva (Novi Grad) sam do centra Banja Luke stigao za 2:55, normalnom vožnjom.
statixx
Posts: 8786
Joined: 15/12/2011 14:40
Location: Sarajevo

#13055 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by statixx »

Dzaba akcize i krediti, daj sad emituj 100 mil KM u obveznicama... :D

http://www.jpautoceste.ba/objavljen-jav ... ih-papira/
RJ57
Posts: 3384
Joined: 10/04/2017 15:12

#13056 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

stalno čitam da će RS kao slijedeće graditi dio Vc "johovac-rudanka". to bi otprilike značilo da će se doboj zaobilaziti sa zapadne strane.

ima li negdje tačna trasa tog puta, tj zna li se to već? ide li onda dalje trasa na tešanj pa na žepče ili je to samo zaobilaznica oko doboja i dalje ostaje sve po starom preko maglaja??
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#13057 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

statixx wrote:Dzaba akcize i krediti, daj sad emituj 100 mil KM u obveznicama... :D

http://www.jpautoceste.ba/objavljen-jav ... ih-papira/
Istina, para im ne bi trebalo faliti, ali sad su obveznice jeftin novac. Prije par dana je vlada emitovala 20.miliona maraka u obveznicama koje dospijevaju dogodine. gdje je postignuta negativna kamatna stopa. Drzava je od banaka uzela 20.015.000 maraka, a vratice 20.000.000. Razlog zasto banke tako plasiraju novac ni meni nije najjasniji.
Osim ako neko nije zvanicno debelo slagao.
Danas je održana 62. aukcija trezorskih zapisa Federacije Bosne i Hercegovine (privremeni simbol: FBHTZ118). Metodom višestrukih cijena upisano je ukupno 2.000 trezorskih zapisa po ponderisanoj prosječnoj cijeni od 100,0786% od nominalne vrijednosti, čime je za emitenta prikupljeno ukupno 20.015.720,00 KM.
http://www.sase.ba/v1/SASE/O-SASE/SASE- ... 954/type/0
statixx
Posts: 8786
Joined: 15/12/2011 14:40
Location: Sarajevo

#13058 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by statixx »

Zato sto vise placaju na depozite u CB.

Bice kamate na ovim obveznicama. I nemam ja nista protiv emisija u ovim uslovima, ali implementacija projekata uzasno im je spora.
statixx
Posts: 8786
Joined: 15/12/2011 14:40
Location: Sarajevo

#13059 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by statixx »

User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#13060 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

RJ57 wrote:stalno čitam da će RS kao slijedeće graditi dio Vc "johovac-rudanka". to bi otprilike značilo da će se doboj zaobilaziti sa zapadne strane.

ima li negdje tačna trasa tog puta, tj zna li se to već? ide li onda dalje trasa na tešanj pa na žepče ili je to samo zaobilaznica oko doboja i dalje ostaje sve po starom preko maglaja??
Pa jeste sa zapadne strane ali je problem sto je 6 km prekratko i jos nece doci do grada, koliko znam. Trenutni spoj na AP za Bosansku Gradisku je nekih 12 km sjeverno od Doboja, mislim. Svejedno ce biti ugodno izbjeci onu sporu dionicu bar i za tih 6 km.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24806
Joined: 08/09/2005 20:08

#13061 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

RJ57 wrote:stalno čitam da će RS kao slijedeće graditi dio Vc "johovac-rudanka". to bi otprilike značilo da će se doboj zaobilaziti sa zapadne strane.

ima li negdje tačna trasa tog puta, tj zna li se to već? ide li onda dalje trasa na tešanj pa na žepče ili je to samo zaobilaznica oko doboja i dalje ostaje sve po starom preko maglaja??
Ma ne pravi se tolika dionica. Ovo je nešta malo što približava postojeći autoput Doboju. Nešta slično ko kada bi sa petlje Mahovljani napravili dionicu prema Banja Luci. Koristiće se to u budućnosti za tranzit. A u biti to je priprema za dionicu koja će se praviti kada Terzićeve Autoceste odluče zakopati sa federalne strane.

Image

Načekaće se Tešanj na autoput.
RJ57
Posts: 3384
Joined: 10/04/2017 15:12

#13062 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

shake69 wrote:
RJ57 wrote:stalno čitam da će RS kao slijedeće graditi dio Vc "johovac-rudanka". to bi otprilike značilo da će se doboj zaobilaziti sa zapadne strane.

ima li negdje tačna trasa tog puta, tj zna li se to već? ide li onda dalje trasa na tešanj pa na žepče ili je to samo zaobilaznica oko doboja i dalje ostaje sve po starom preko maglaja??
Pa jeste sa zapadne strane ali je problem sto je 6 km prekratko i jos nece doci do grada, koliko znam. Trenutni spoj na AP za Bosansku Gradisku je nekih 12 km sjeverno od Doboja, mislim. Svejedno ce biti ugodno izbjeci onu sporu dionicu bar i za tih 6 km.
koliko sam ja skontao upravo je johovac taj spoj, odatle se ide na jugozapad

a na ovoj slici iznad se fakat vidi da je plan prvo na tešanj pa na žepče ... ukoliko je to validna mapa (nemam pojma odakle dolazi).
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#13063 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

Haris.ba wrote:
RJ57 wrote:stalno čitam da će RS kao slijedeće graditi dio Vc "johovac-rudanka". to bi otprilike značilo da će se doboj zaobilaziti sa zapadne strane.

ima li negdje tačna trasa tog puta, tj zna li se to već? ide li onda dalje trasa na tešanj pa na žepče ili je to samo zaobilaznica oko doboja i dalje ostaje sve po starom preko maglaja??
Ma ne pravi se tolika dionica. Ovo je nešta malo što približava postojeći autoput Doboju. Nešta slično ko kada bi sa petlje Mahovljani napravili dionicu prema Banja Luci. Koristiće se to u budućnosti za tranzit. A u biti to je priprema za dionicu koja će se praviti kada Terzićeve Autoceste odluče zakopati sa federalne strane.

Image

Načekaće se Tešanj na autoput.
Nisam upucen u to, koliko ce se AP pribliziti Tesnju? Ono je tuga kako je ruzan ulaz u jedan od industrijski najpotentnijih gradova u BiH po glavi stanovnika.
Max_Bunker
Posts: 51
Joined: 20/11/2017 15:53

#13064 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Max_Bunker »

Petlja Medakovo će se kačiti na put koji ide od Tešanjke do Tešnja, prije industrijske zone. Odatle do Tešnja je otprilike 2 km.

Image

Ovo će se graditi kod Doboja sledeće godine. Velika "T" petlja kao veza AP BL-Do i VC, mala petlja sa mostom preko Bosne za spoj sa M17 i šest km autoputa između.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13065 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoput ide od Novog Šehera (Ozimice), tunelom ispod planine Crni Vrh će doći do Tešnja i prolazit će odmah uz industrijsku zonu u Bukvi i veoma blizu samog grada.

Kroz tešanjsku opštinu, trasa će uglavnom pratiti doline rijeke Trebačke i Tešanjke.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13066 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Uskoro početak radova na dionici koridora 5C
Image

Iako pušten u saobraćaj tek prije dvije sedmice, autoput Doboj-Banjaluka sve više dobija na značaju. Autoput nije samo povezao ova dva grada već je cijelu BiH približio Evropi.

U Kladarima kod Doboja, gdje počinje autoput za Banjaluku, sve je više vozila. Vozači su uglavnom zadovoljni jer voze kraće i brže.

Iako u javnosti ima nedoumica u vezi s naplatom korištenja autoputa, u preduzeću Autoputevi kažu da se ništa nije promijenilo. Postojeći sistem naplate primjenjivaće se još petnaestak dana, nakon čega će dionica Doboj-Banjaluka dobiti zatvoreni sistem naplate.

"Putarina će se naplaćivati na starim naplatnim kućicama, a to su Kladari, Prnjavor i Jakupovci. Za otprilike 15 dana pustitićemo u funkciju naplatne kućice u Drugovićima i Laktašima, te privremene naplatne kućice u Mahovljanima", izjavio je direktor JP „Autoputevi Republike Srpske“ Dušan Topić.

Vozačima nije problem gdje će da plate već kako što prije da stignu. To je prioritet svih putnika, naročito onih koji iz unutrašnjosti BiH putuju ka Evropi i obrnuto, jer su im dionice gdje nema autoputa, kako kažu, pravo mučenje.

Za nastavak gradnje autoputeva pripremaju se i u Srpskoj i u FBiH. Od brzine radova zavisiće koliko će dugo ovakve gužve vladati magistralnim putevima.

"Mi imamo 105 kilometara, a u FBiH negdje oko 100 km plus 20 u izgradnji, s tim što u narednom periodu i oni i mi imamo obezbijeđena sredstva, pa ćemo ići paralelno kako smo i planirali", dodao je Topić.

Prvi sljedeći korak Autoputeva je gradnja koridora 5C kroz Republiku Srpsku, od Johovca do Rudanke, u dužini šest kilometara, uključujući izgradnju dvije petlje. Biće to prva faza izgradnje koridora i nastavak izgradnje auto-puta "9. januar".
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13067 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Konačno rastu prihodi od putarina
Image

Prihodi od putarina na autoputevima RS se povećavaju iz kvartala u kvartal, što pokazuje da je sve veći broj vozila koja ih koriste, te da se vozači manje služe alternativnim pravcima.

Prema podacima preduzeća "Autoputevi RS", u prvih devet mjeseci ostvareno je oko sedam miliona KM prihoda od putarina, preciznije 7.256.556,87 KM bez PDV-a.

"U prvom kvartalu ove godine ostvaren je prihod u iznosu od 1.963.649,73 KM bez PDV-a, u drugom kvartalu 2.457.520,93 bez PDV-a, a u trećem 2.835.386,21 KM bez PDV-a", rekli su u "Autoputevima RS" i istakli da se prihodi povećavaju iz kvartala u kvartal.

Dodali su da se putarina na autoputevima u RS trenutno naplaćuje na naplatnoj stanici Jakupovci, na autoputu Gradiška - Banjaluka, te na naplatnim stanicama Prnjavor i Kladari na autoputu "9. januar" Banjaluka - Doboj.

"U toku je priprema za puštanje u rad naplatnih stanica Laktaši i Drugovići, kao i privremene naplatne stanice na petlji Mahovljani. Po završetku izgradnje naplatnih stanica u Aleksandrovcu, Novoj Topoli i Čatrnji biće stvoreni uslovi za kompletno zatvaranje sistema naplate i naplatu putarine po pređenom kilometru", istakli su u "Autoputevima RS".

Dušan Topić, direktor "Autoputeva RS", kaže da ovaj podatak jasno pokazuje da se povećava broj vozila na autoputu te da se očekuje da će ih biti sve više.

"Sada očekujemo značajan porast jer smo uvezali sto kilometara autoputa. Već se to primijeti, ali ćemo pravu slikati imati za neki duži period. Ovo uvezivanje trebalo bi da privuče i tranzitni saobraćaj, što dosad nije bio slučaj. Očekujemo povećan međugradski - lokalni saobraćaj, ali posebno tranzitni koji povezuje centralnu BiH sa Evropom", rekao je Topić i dodao da će se izgradnjom mosta na Savi broj vozila definitivno još više povećati, ali da na to još treba sačekati.

Predrag Duduković, ekonomski analitičar, kaže da su prihodi od putarina veći jer ljudi ipak izbjegavaju alternativne pravce zbog toga što se na njima stvaraju ogromne gužve te vozači sada pribjegavaju autoputevima.

"Što se više bude širila mreža autoputeva, sigurno će ih ljudi i više koristiti. Isplativije je ići autoputem, nego gužvama po alternativnim pravcima", rekao je Duduković i dodao da se u narednom periodu može očekivati sve više vozila na autoputevima u RS, posebno ako se u dogledno vrijeme izgradi most na Savi i time poveže autoput dalje do Hrvatske, odakle bi imali pravce za Beograd ili za zapad.

Sistem naplate Banjaluka - Doboj
Dušan Topić, direktor "Autoputeva RS", rekao je da još nisu počeli sa novom politikom cijena, ali da se radi na tome da se uskoro zatvori sistem naplate Banjaluka - Doboj.

Zasad, kad se ide iz Banjaluke za Doboj, plaća se na dvije naplatne kućice, a iz Doboja za Banjaluku samo na jednoj.

"Opet će biti slobodnih dionica, ali generalno će se spustiti dosadašnji nivo cijena 10 do 15 odsto, što će dodatno da privuče vozače koji će koristiti autoput. Konačna cijena se još ne zna, radimo na tome. Idemo sa prijedlogom ka Vladi RS, a oni daju odluku", rekao je Topić.
Nezavisne
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13068 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Dalipagić: BiH izrazito zainteresirana za Jadransko-jonsku autocestu
Image

Zamjenik ministra komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine Saša Dalipagić sudjelovao je na 1. zajedničkoj konferenciji Foruma jadransko-jonskih gospodarskih komora, gradova i sveučilišta održanoj u Splitu.

Govoreći o temi "Mogućnost prolaska Jadransko-jonske autoceste kroz Bosnu i Hercegovinu“, zamjenik ministra Dalipagić je prisutne informirao da je konkretna aktivnost projekta Jadransko-jonske autoceste nastala kao rezultat dogovora zainteresiranih zemalja na Konferenciji europskih ministara prometa u Ljubljani 2004. godine na kojoj je usvojena deklaracija „Strategija razvoja prometne infrastrukture u širem dijelu Europe“.

Također, podsjetio je da je temelj Deklaracije prijedlog proširenja dotadašnjih paneuropskih koridora usvojenih na Konferenciji u Helsinkiju 1997. godine, pod nazivom „PETRA“, a odnosi se na područja koja su ostala nepopunjena odgovarajućim cestovnim koridorima, prvenstveno na širem području jugoistočne Europe. U sklopu Deklaracije potpisana je Zajednička izjava tadašnjih ministara prometa Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Albanije, te naknadno Italije, Slovenije i Grčke, a jedan od elemenata ovog prometnog koridora je Jadransko-jonska autocesta, ukupne dužine oko 1.100 km.

Dalipagić je naglasio da je Bosna i Hercegovina izrazito zainteresirana da Jadransko-jonska autocesta prolazi kroz BiH u dužini od 110 km umjesto prvobitno planiranih 7 km. Shodno tome, autocesta bi krenula od Počitelja, gdje bi bilo interregionalno čvorište s koridorom Vc, prolazila kroz Popovo polje do usuglašene spojne točke s Crnom Gorom na rejonu Aranđelovo/Nudo. Navedena ruta bi znatno utjecala na gospodarski razvoj tog dijela BiH i povezivanje ove bh. regije sa zapadnom Europom i Azijom.

Zamjenik ministra Dalipagić je naglasio da je izrazito važno ovo pitanje usuglasiti s Republikom Hrvatskom, s obzirom na to da je ova trasa već planirana i u prostorno-urbanističkom planu Dubrovačko-neretvanske županije na trasi Ploče – Dubrovnik.

Međutim, JASPERS, konzultantska kuća Europske unije za infrastrukturu, dala je sugestiju Hrvatskoj da se autocesta ne bi trebala graditi na navedenoj dionici isključivo zato što bi ometala izgradnju i kasniju poziciju Pelješkog mosta te da bi, s obzirom na tešku konfiguraciju terena, izgradnja te autoceste bila izuzetno skupa.

S obzirom na to da je Jadransko-jonska autocesta za Bosnu i Hercegovinu jedan od prioritetnih infrastrukturnih projekata koji istovremeno ima i regionalnu važnost, nadležna tijela u BiH kontinuirano sudjeluju u svim planiranim aktivnostima u kontekstu Jadransko-jonske inicijative koja je u međuvremenu prerasla u Jadransko-jonsku regiju EU (EUSAIR) sa izrađenom strategijom razvoja, a u kojoj je također istaknut problem slabe prometne povezanosti regije, jugoistočnog dijela Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Albanije.

Vijeće ministara Bosne i Hercegovine je izdvojilo 4,4 milijuna KM za izradu planersko-studijske dokumentacije Jadransko-jonske autoceste kroz Bosnu i Hercegovinu, čiji je rok završetka do početka listopada 2019. godine.

Zamjenik ministra je naglasio da je Jadransko-jonska autocesta identificirana kao jedan od važnijih projekata za razvoj Bosne i Hercegovine, te je kao takva našla mjesto u entitetskim i državnoj "Okvirnoj strategiji prometa Bosne i Hercegovine za razdoblje od 2016. do 2030. godine“.

Zamjenik ministra Dalipagić je predložio zaključke za aktivnosti koje bi se u narednom razdoblju trebale poduzeti kada je u pitanju trasa ove autoceste, a to su: razgovori između Vijeća ministara Bosne i Hercegovine i Vlade Republike Hrvatske, trilateralni sastanak između Europske komisije, Bosne i Hercegovine i Republike Hrvatske koji bi vodila komesarka EU za promet Violeta Bulc, a koji je dogovoren prilikom njenog nedavnog posjeta Sarajevu, zatim uspostava komunikacije s Dubrovačko-neretvanskom županijom u cilju verifikacije određenih rješenja iz njihovog važećeg Prostornog plana u kontekstu povezivanja s projektom Jadransko-jonske autoceste kroz Bosnu i Hercegovinu, saopćeno je iz Ministarstva komunikacija i prometa BiH.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13069 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoceste FBiH idu na berzu po 100 miliona KM za nove investicije
Image

Preduzeće "Autoceste FBiH" će u dva navrata na Sarajevsku berzu plasirati ukupno milion obveznica kako bi osigura 100 miliona KM za nova ulaganja u savremenu cestovnu infrastrukturu.

"Emisija obveznica putem javne ponude iz člana 1. ove odluke realizovati će se emitovanjem 700.000 obveznica, u nematerijalizovanom obliku, nominalne vrijednosti 100 KM po obveznici, odnosno u ukupnom iznosu od 70.000.000 KM, sa valutnom klauzulom u eurima po kursu 1 KM = 0,5113 EUR, koji ce se primijenjivati kako prilikom isplate kupona, tako i prilikom isplate glavnice", saopćeno je u odluci Autocesta Federacije BiH.

U drugoj emisiji emitovat će se 300.000 obveznica iste vrijednosti od 100 KM, u ukupnom iznosu od 30 miliona KM.

Rok za upis obveznica prve emisije će početi 3.12.2018. godine i trajat će do 21.12.2018. godine (do 13:25 sati). Rok za upis obveznica druge emisije će početi 21.12.2018. godine i trajat će do 31.12.2018. godine (do 13:25 sati).

U dijelu obrazloženja kapitalnog stanja preduzeća, "Autoceste" ističu da pored osnivačkog kapitala društva, ostali osnovni kapital društva iznosi 389.870.012 KM, akumulirana dobit prethodnrh godina iznosi 363.623.096 KM, a akumulirana dobit tekućeg perioda iznosi 65.393.160 KM, tako da ukupan kapital društva na dan 31.12.2017. godine iznosi 818.888.268 KM.

Na aukciji moći će učestvovati sva pravna i fizička lica, a detalje odnosno prospekt za prvu i drugu emisiju obveznica možete pročitati OVDJE i OVDJE.

Društvo procjenjuje da će efekti investiranja prikupljenih sredstava i redovni poslovni prihodi društva biti dovoljni za nesmetano servisiranje obaveza, te da ova emisija ni u kojem slučaju neće ugroziti finansijski položaj Autocesta FBiH.

Podsjećamo, Autoceste FBiH su početkom ove godine predstavile plan početka gradnje čak 190 kilometara autoputeva i brzih puteva. Vlada FBiH je plan usvojila, ali nijedno novo gradilište nije otvoreno od početka godine.

Trenutno se gradi Zenička zaobilaznica u dužini od blizu 8 kilometara, a čiji završetak ne možemo očekivati prije sredine 2019. godine.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13070 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Počitelj - Buna - 06. 10. 2018.



Izgradnja mosta Svilaj - 12. 10. 2018.

Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#13071 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Ova dionica pocitelj buna je bila u istom paketu sa 3lot ZE, zajedno i tender prosli, na jednoj radovi a druga nestala vec 8 mjeseci apsolutno iz javnosti..

Nevjerovatno, cude me novinari, imam osjecaj da oni samo pisu sta im se servira iz autocesta i terzica, nigdje kontrapitanja kako se desavaju nevjerovatne stvari da dionice i tender jednostavno nestanu :?:
Max Bunker
Posts: 2406
Joined: 19/03/2010 00:16

#13072 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Max Bunker »

So What! wrote:Autoceste FBiH idu na berzu po 100 miliona KM za nove investicije



Klix
Kod nas je zaduživanje za izgradnju autoputa/puta postala glavna privredna djelatnost u državi kojom se popunjava budžet.
Koliko sam upratio do sada smo se za izgradnju autoputa:
1. Zadužili kod banaka
2. Digli akcize
3. Emitovali obveznice

Mogli smo autoput za te pare do sada napraviti od Bosanskog Broda do Neuma, sve ispod zemlje i sa tri trake u oba pravca.
Naslovnica
Posts: 27902
Joined: 20/03/2013 15:38

#13073 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

Max Bunker wrote:
So What! wrote:Autoceste FBiH idu na berzu po 100 miliona KM za nove investicije



Klix
Kod nas je zaduživanje za izgradnju autoputa/puta postala glavna privredna djelatnost u državi kojom se popunjava budžet.
Koliko sam upratio do sada smo se za izgradnju autoputa:
1. Zadužili kod banaka
2. Digli akcize
3. Emitovali obveznice

Mogli smo autoput za te pare do sada napraviti od Bosanskog Broda do Neuma, sve ispod zemlje i sa tri trake u oba pravca.
Ne zaboraviti i naplatu putarine.
8-)
User avatar
mk ultra
Posts: 19479
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#13074 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Naslovnica wrote:
Max Bunker wrote:
So What! wrote:Autoceste FBiH idu na berzu po 100 miliona KM za nove investicije



Klix
Kod nas je zaduživanje za izgradnju autoputa/puta postala glavna privredna djelatnost u državi kojom se popunjava budžet.
Koliko sam upratio do sada smo se za izgradnju autoputa:
1. Zadužili kod banaka
2. Digli akcize
3. Emitovali obveznice

Mogli smo autoput za te pare do sada napraviti od Bosanskog Broda do Neuma, sve ispod zemlje i sa tri trake u oba pravca.
Ne zaboraviti i naplatu putarine.
8-)
putarina jedva pokrije održavanje i plate JPAC...

valja isplatiti svaki kvadrat zemlje autoceste prije izgradnje
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#13075 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Sto se tice Jadransko-Jonske autoceste, tu ne bi valjalo da nas izguraju ovi konsultanti iz EU. Imamo interes itekakav i mislim da bi morali krenuti od Pocitelja sto prije prema Popovom polju, tako da makar do iza Neuma stignemo, a i da tako imamo argument više zašto treba da se nastavi do CG.
Post Reply