Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
burekodsira
Posts: 3535
Joined: 09/07/2006 00:23

#12676 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by burekodsira »

e jeste mi poluprofesionalci pravi :izet: :D
User avatar
So What!
Posts: 11156
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#12677 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoput se otvara sljedeći mjesec, imaćemo znači kroz mjesec snimke vožnje sa istog, ja bih preporučio ekipi koja zagovara ove ideje krivudave ceste, da makar smanji intenzitet odbrane svoje teze, jer vjerujte kad se autoput otvori, drugi će možda i zaboraviti ovu raspravu, ali ja neću i imat ćemo jedan mega quote svih ovih bisera.
konan17
Posts: 4
Joined: 10/06/2017 15:42

#12678 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by konan17 »

Ekipa je fulala lokaciju 8 km. Vjerovali ili ne, te "opasne krivine" koje će imati ograničenje šokantnih 130 km/h se nalaze između ova dva nadvožnjaka https://www.google.ba/maps/@44.8696409, ... !1e3?hl=hr
Slikano je sa desnog nadvožnjka u pravcu zapada odnosno Banjaluke.
mistek
Posts: 3390
Joined: 23/05/2010 15:16

#12679 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Neko spomenu znak stop. Kakve su rupe u ogradi iza njega? I djeluje mi kao da su šine preko ceste. Da ovo nije nekakav pružni prijelaz? I ja sam mišljenja da je ovo neki pristupni put i ni slučajno autoput.
User avatar
Jedinstvo_Manchester
Posts: 587
Joined: 06/01/2011 19:14

#12680 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Jedinstvo_Manchester »

Maraschino wrote:Image

:lol: :lol:

kakva perspektiva, ovo je totalno neperspektivno za ap.

kako god probam iz pticije perspektive sagledati predmete pored ceste, ovo je ostro i za brzu cestu.
Proveo sam godinu i po na izgradnji ovog autoputa i ovom dionicom sam od kad se asfaltirala ladno vozio 150-160 km/h tako da ne brinite za brzine.
kakavdanakneiskustvu
Posts: 58726
Joined: 03/08/2010 19:04

#12681 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kakavdanakneiskustvu »

So What! wrote:
Maraschino wrote:@ So What, izvini sto ti remetimo bas dobru temu ali da razjasnimo ovo...
Ova rasprava je k'o milost, u odnosu na onu, da li je moralno voziti se po autoputevima u RS-u. :D

nekome to nije moralno??
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#12682 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maraschino »

Jedinstvo_Manchester wrote: Proveo sam godinu i po na izgradnji ovog autoputa i ovom dionicom sam od kad se asfaltirala ladno vozio 150-160 km/h tako da ne brinite za brzine.
Recimo da se vise zezamo nego ozbiljno raspravljamo, mozes li nam na karti oznaciti ovaj dio o kome se mi salimo. Ne sumnjam ni sekunde da se takve stvari mogu desiti na ap jer sve prolazi kontrole i nadzor a i tehnicki prijem.
User avatar
Jedinstvo_Manchester
Posts: 587
Joined: 06/01/2011 19:14

#12683 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Jedinstvo_Manchester »

Maraschino wrote:
Jedinstvo_Manchester wrote: Proveo sam godinu i po na izgradnji ovog autoputa i ovom dionicom sam od kad se asfaltirala ladno vozio 150-160 km/h tako da ne brinite za brzine.
Recimo da se vise zezamo nego ozbiljno raspravljamo, mozes li nam na karti oznaciti ovaj dio o kome se mi salimo. Ne sumnjam ni sekunde da se takve stvari mogu desiti na ap jer sve prolazi kontrole i nadzor a i tehnicki prijem.
Kao sto je naveo konan17 u svom prethodnom postu, te nazovi krivine se nalaze između nadvožnjaka Mihajlovići koji je na 10-om kilometru a koji se vidi na slici i nadvožnjaka Stegići na 12-om kilometru koji se vidi na slici koja je u tvom postu, a lokacija na google maps je iz konanovog posta
https://www.google.ba/maps/@44.8698681, ... !1e3?hl=hr

Autoput Banja Luka - Doboj je sa svih tehničkih aspekata urađen vrhunski, i hladno se čitavom trasom može voziti 150-160 na sat.
Ja sam u poslednjih osam mjeseci vodio gradiliste na tunelu Potočani koji se radio Cut and Cover metodom, gdje smo proizvodili lučne omnia ploče i montirala kompletna svodna konstrukcija tunela a nakon toga se betonirala gornja ploča bez korištenja skela.
Čak su dolazili i predstavnici Euro Asfalta da vide kako je urađen tunel jer imaju problem na jednoj sekciji kod Zenice sa klizanjem tla pa hoće da urade isti takav samo duži tunel.
Last edited by Jedinstvo_Manchester on 22/09/2018 09:53, edited 1 time in total.
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#12684 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maraschino »

:thumbup: :thumbup:
User avatar
So What!
Posts: 11156
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#12685 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

kakavdanakneiskustvu wrote:nekome to nije moralno??
Prescrollaj nekoliko stranica unazad. :D
Jedinstvo_Manchester wrote:
Autoput Banja Luka - Doboj je sa svih tehničkih aspekata urađen vrhunski, i hladno se čitavom trasom može voziti 150-160 na sat.
Ja sam u poslednjih osam mjeseci vodio gradiliste na tunelu Potočani koji se radio Cut and Cover metodom, gdje smo proizvodili lučne omnia ploče i montirala kompletna svodna konstrukcija tunela a nakon toga se betonirala gornja ploča bez korištenja skela.
Čak su dolazili i predstavnici Euro Asfalta da vide kako je urađen tunel jer imaju problem na jednoj sekciji kod Zenice sa klizanjem tla pa hoće da urade isti takav samo duži tunel.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Piši nam češće.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66128
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#12686 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by _BataZiv_0809 »

Kad ce ovo iznad Zenice vise biti gotovo? Mislim od Klopca do sjevernog izlaza iz grada?
User avatar
drug_profi
Posts: 50604
Joined: 16/07/2012 16:00

#12687 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

@Jedinstvo_Manchester
Hvala za post. Molim te javi se češće, da čujemo iz prve ruke šta ima.
User avatar
Jedinstvo_Manchester
Posts: 587
Joined: 06/01/2011 19:14

#12688 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Jedinstvo_Manchester »

Hoću kad uhvatim vremena, sad sam na drugom objektu nevezanom za autoput pa nemam dana slobodno, bolje mi je bilo na terenu, tad sam bar znao kad odmaram.
Naslovnica
Posts: 27891
Joined: 20/03/2013 15:38

#12689 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

_BataZiv_0809 wrote:Kad ce ovo iznad Zenice vise biti gotovo? Mislim od Klopca do sjevernog izlaza iz grada?
3-4 godine do spoja s magistralom i petljom.
Daj bože da griješim.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#12690 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

_BataZiv_0809 wrote:Kad ce ovo iznad Zenice vise biti gotovo? Mislim od Klopca do sjevernog izlaza iz grada?
30 mjeseci nakon potpisivanja ugovora za izgradnji treće dionice, ali to samo ako ikada saznamo tko je dao najpovoljniju ponudu na tenderu završenom 02/2018. To nažalost je izgleda tajna.
User avatar
Jedinstvo_Manchester
Posts: 587
Joined: 06/01/2011 19:14

#12691 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Jedinstvo_Manchester »

Otvaranje AP Banja Luka - Prnjavor 2,3 ili 4.10. Radovi su u samom finišu, a datum otvaranja se šteli po rasporedu zvanica koje će prisustvovati. :-)
Uglavnom i to je gotovo.
User avatar
drndalo
Posts: 22815
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#12692 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drndalo »

Nadao sam se tome pred izbore, bar neka korist od istih...

Meni ce to zimi turu SA-BL-SA skatiti po satak u svakom pravcu... A obzirom kad pada mrak zimi, veliko je to...
Naslovnica
Posts: 27891
Joined: 20/03/2013 15:38

#12693 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

Završile bi i pederalne vlasti većinu dionica Vc da imaju jednog BAJU, 100%.
:thumbup:
User avatar
Jedinstvo_Manchester
Posts: 587
Joined: 06/01/2011 19:14

#12694 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Jedinstvo_Manchester »

Naslovnica wrote:Završile bi i pederalne vlasti većinu dionica Vc da imaju jednog BAJU, 100%.
:thumbup:
Ne mislim da je to do jednog Baje al ima i toga. Veći je problem sto su dionice iscjepkane, sto se ne raspise tender za kompletnu dionicu od 20 km i onda napadne. Gore kad je bio problem sa imovinskopravnim odnosima ako se trebala kakva njiva otkupiti i slično išao je integral i otkupljivao jer ga je stajanje koštalo više nego zemlja. U Zenici kad zapne sa ekspropriacijom Strabag stane i pise zastoje. Gore se radilo po Zutom FIDICu i Integral i Granit su radili sva projektna rjesenja ako su imali problem sa klizistima i slično dok se u Zenici radi po Crvenom FIDICu gdje ima od problema do rjesenja milion procedura da se provede. Moje je misljenje da kad bi na neku dionicu koridora VC kao Joint Venture isli skupa Integral i Euro Asfalt da bi oni to "pojeli" u rekordnom roku.
User avatar
Jedinstvo_Manchester
Posts: 587
Joined: 06/01/2011 19:14

#12695 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Jedinstvo_Manchester »

drndalo wrote:Nadao sam se tome pred izbore, bar neka korist od istih...

Meni ce to zimi turu SA-BL-SA skatiti po satak u svakom pravcu... A obzirom kad pada mrak zimi, veliko je to...
30 minuta do Zenice, 1 i 30 minuta Zenica - Doboj, Doboj - Banja Luka 30 - 45 minuta, dužina puta 240 km prosječna brzina može komotno biti 80km/h
Preko Vlašića 190 km, prosječna brzina 55 km/h
Naslovnica
Posts: 27891
Joined: 20/03/2013 15:38

#12696 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

Sva tvoja priča stoji, ali kada vidim ko sjedi u upravnom odboru JPAC FBiH, ko su direktori, ko je u ministarstvu, kome se šilje tenderi i zbog koga padaju po 2-3 puta...dobro išta rade.
User avatar
Jedinstvo_Manchester
Posts: 587
Joined: 06/01/2011 19:14

#12697 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Jedinstvo_Manchester »

Naslovnica wrote:Sva tvoja priča stoji, ali kada vidim ko sjedi u upravnom odboru JPAC FBiH, ko su direktori, ko je u ministarstvu, kome se šilje tenderi i zbog koga padaju po 2-3 puta...dobro išta rade.
To da se tenderi štele nije novost, al realno od domaćih firmi samo 2 mogu raditi autoput. Ostali il nemaju pare za garancije il nemaju kadar i mehanizaciju da ga rade. Strane firme uglavnom pokupe kajmak i uzmu domaću sirotinju da radi.
Ima i u Autocestama dobrih stručnjaka, nisu to bas sve uhljebi kako se voli ovde reći sa nekima sam i studirao i bili su studenti za primjer, koji su u roku zavrsavali građevinu.
Činjenica je da je projekat zeničke obilaznice promašaj i da je greška što su otišli u brda umjesto da idu preko M17, jeftinije i brže bi bilo napraviti alternativni put kroz Zenicu a da se M17 pretvori u autoput nego ovo što se radi. Opet mislim da je greška federalne vlasti što su forsirali Zenicu toliko, lakse bi bilo da su forsirali dionicu od Žepča prema Doboju i bila bi gotova za ove 4 godine jer je od Zenice do Žepča magistrala ekstra i može se brzo voziti sad bi imali potez od Žepča do Gradiške koji bi bio auto-put, a ovako nemamo ništa.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#12698 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Naslovnica wrote:Sva tvoja priča stoji, ali kada vidim ko sjedi u upravnom odboru JPAC FBiH, ko su direktori, ko je u ministarstvu, kome se šilje tenderi i zbog koga padaju po 2-3 puta...dobro išta rade.
Adnan Terzic je po meni najnesposobniji direktor svih JP u drzavi od lokalnog do drzavnog nivoa.

Kada sam cuo da jos nije zapoceo dionicu kod Zenice a tender zavrsio prije 7-8 mjeseci :run:
User avatar
So What!
Posts: 11156
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#12699 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Jedinstvo_Manchester wrote:
Naslovnica wrote:Sva tvoja priča stoji, ali kada vidim ko sjedi u upravnom odboru JPAC FBiH, ko su direktori, ko je u ministarstvu, kome se šilje tenderi i zbog koga padaju po 2-3 puta...dobro išta rade.
To da se tenderi štele nije novost, al realno od domaćih firmi samo 2 mogu raditi autoput. Ostali il nemaju pare za garancije il nemaju kadar i mehanizaciju da ga rade. Strane firme uglavnom pokupe kajmak i uzmu domaću sirotinju da radi.
Ima i u Autocestama dobrih stručnjaka, nisu to bas sve uhljebi kako se voli ovde reći sa nekima sam i studirao i bili su studenti za primjer, koji su u roku zavrsavali građevinu.
Činjenica je da je projekat zeničke obilaznice promašaj i da je greška što su otišli u brda umjesto da idu preko M17, jeftinije i brže bi bilo napraviti alternativni put kroz Zenicu a da se M17 pretvori u autoput nego ovo što se radi. Opet mislim da je greška federalne vlasti što su forsirali Zenicu toliko, lakse bi bilo da su forsirali dionicu od Žepča prema Doboju i bila bi gotova za ove 4 godine jer je od Zenice do Žepča magistrala ekstra i može se brzo voziti sad bi imali potez od Žepča do Gradiške koji bi bio auto-put, a ovako nemamo ništa.
Nevjerovatno je koliko si osvježio ovu temu. :sax:
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66128
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#12700 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by _BataZiv_0809 »

Jedinstvo_Manchester wrote: Činjenica je da je projekat zeničke obilaznice promašaj i da je greška što su otišli u brda umjesto da idu preko M17, jeftinije i brže bi bilo napraviti alternativni put kroz Zenicu a da se M17 pretvori u autoput nego ovo što se radi. Opet mislim da je greška federalne vlasti što su forsirali Zenicu toliko, lakse bi bilo da su forsirali dionicu od Žepča prema Doboju i bila bi gotova za ove 4 godine jer je od Zenice do Žepča magistrala ekstra i može se brzo voziti sad bi imali potez od Žepča do Gradiške koji bi bio auto-put, a ovako nemamo ništa.
Da ovo jeste tacno i manje vise svako u Zenici ce ti reci isto. Kud su gore otisli u nebesa kad su se mogla naci najmanje 2 alternativna rjesenja koja su vise nego izvodiva. Sjecam se vrlo dobro da se raja cudila kad je ta informacija izasla, a bilo je i svakakvih teorija obzirom da eksproprijacija prevashodno zahvata srpska i hrvatska sela.

Ali eto sta je tu je, sad kad je dotjerano do ovdje samo da se hoce vise zavrsiti...jer izgradnja autoputa utice direktno i indirektno na zivote onih malih nedivljivih ljudi o kojima malo ko razmislja, a evo i na temi se o tome ne pise.... a ovo se oteglo, ulazimo u 5-tu godinu otkako se radi poddionica Klopce Donja gracanica.

A npr. ljudima jedini asfaltni put do kuce razvalili jos tamo na ljeto 2014 i kao alterativu probili neki kroz sumu i nasuli sljunkom :run: I to je samo jedan primjer (Klopacke stijene gdje se radi vijadukt). Koliko takvih slucajeva ima.
Post Reply