Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
mk ultra
Posts: 19522
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#12001 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

So What! wrote:
Situacija se miče definitivno, pesimizam našeg naroda ubija, ali je bolje i to nego prihvatiti stanje kao dobro, onda se ne ostavlja prostora za napredak.
naravno da se miče ka boljem
ali ljudi često ne vide koje probleme opet imaju iz JPAC kad svako hoće svoju verziju kuda put prolazi iz milion razloga
samo dok to riješe prođe vrijeme
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#12002 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Tičići su najebali ko iko, magistrala i autoput tuda idu paralelno i svaki problem i zastoj pravi čep u tom dijelu.

Prošle godine je bila situacija i nastalo je milion maraka štete, ove godine ista situacija.

Znači sada neko pametan mora shvatiti da je potrebna neka ozbiljnija solucija za taj dio.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#12003 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Najvažniji infrastrukturni projekt za BiH: Most Svilaj uskoro će spojiti obale Save
Image

Gradnja prekograničnog mosta Svilaj na rijeci Savi kod Odžaka odvija se predviđenom dinamikom, a, kako stvari stoje, uskoro će konstrukcije budućeg mosta s obje strane biti spojene, potvrđeno nam je jučer iz Ministarstva prometa i komunikacija BiH.

Obišli gradilište

Radi se o projektu vrijednom 53,8 miliona KM. Dužina mosta je 660 metara, a širina 29. Dužina dionice koja će povezati BiH s Hrvatskom iznosi deset kilometara. Glavni izvođač radova je „Hering“, a radovi su počeli u septembru 2016. godine.

Ovo je jedan od najvažnijih infrastrukturnih projekata na autoputu Koridora 5C, koji će povezati BiH s Hrvatskom i ostatkom Evropske unije (EU).

Prije nekoliko dana predstavnici Ministarstva prometa BiH su s izvođačem radova i čelnicima „Hrvatskih autocesta“ (HAC) posjetili ovo veliko gradilište kako bi se uvjerili u intenzitet radova.

Konstatirano je da sve strane u postupku ulažu posebne napore za dostizanje svih zastoja nastalih kao posljedica enormnog vodostaja od novembra 2017. do maja 2018. godine.

- Već je 55 posto radova završeno. Ostalo je nešto manje od 45 posto. Rok za završetak je 28. maj 2019. godine i u ovom trenutku nema naznaka da će doći do bilo kakve odgode - rekao nam je jučer Igor Pejić, sekretar Ministarstva prometa.

Vremenske prilike

Prema njegovim riječima, početak radova s aspekta vremenskih prilika bio je loš.

- Očekujemo spajanja mosta u sljedeća tri mjeseca, tačnije krajem oktobra - kazao je Pejić.

Finansijska realizacije 12,2 miliona eura

Od 184 betonska pilota, odnosno šipa, sagrađen je 181, što je više od 99 posto, dok su od ukupno 5.300 tona čelika, radionički završene 3.723 tone, što je više od 71 posto. Utvrđeno je da je finansijski realizirano 12.258.870 eura, podaci su Ministarstva prometa BiH.
Avaz
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#12004 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Obilne padavine poplavile kolovoz: Obustavljen saobraćaj na izlazu s autoputa A-1
Image

U popodnevnim satima centralni dio Bosne i Hercegovine, tačnije dio oko Zenice zahvatilo je nevrijeme, te je došlo do obustave saobraćaja na autoputu A1.

"Zbog obilnijih padavina i poplavljenog kolovoza obustavljen je saobraćaj na izlazu prema Lašvi sa autoputa A-1 Kakanj-Zenica.", saopćeno je iz BIHAMK-a.

Kako nam je rečeno, vozači se mole da obrate pažnju na vožnju te da imaju strpljenja u saobraćaju.
Radio Sarajevo
User avatar
commendatore
Posts: 6044
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#12005 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by commendatore »

Mole se vozaci da nam ga popuše!

I plate 6 rkemaša svaki put kad prodju autoput....

Kod nas vinjeta cjelogodisnja kosta 3500 maraka :lol:


i kad sam ja govorio da imamo kurtonski autoput popio sam uvreda kamaru - ma dje ma sta sta ti znas....

sreca pa nije naletio kakav kombi pun djece u tom momentu....

da ga hoce odnjet poplava - pa da i dalje narod placa 6 KM :lol: dok ide preko izrovane gudure :mrgreen:
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#12006 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ako se ne varam opet ono isto mjesto. Dio na kojem je ogranicenje 110.
Pa moze li se tu sad skontati da se napravi cijev fi 2 metra ispod kolovoznih traka da to otice prema Bosni, kako dotiče, a ne da se nakuplja zbog nepropusnosti pa grune preko ceste.
User avatar
mist
Posts: 1390
Joined: 22/08/2011 19:02
Location: tu iza coska

#12007 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mist »

drug_profi wrote:Ako se ne varam opet ono isto mjesto. Dio na kojem je ogranicenje 110.
Pa moze li se tu sad skontati da se napravi cijev fi 2 metra ispod kolovoznih traka da to otice prema Bosni, kako dotiče, a ne da se nakuplja zbog nepropusnosti pa grune preko ceste.
Varas se slika je od proslog puta i to je regulisano.A sada je bio problem na ulazu u tunel 1.mart iz pravca Sarajeva gdje se morao ukloniti jedan od portala sa displejom jer je bio ugrozen temelj (voda ucinila svoje).I na par dijelova izmedu izlaza iz tunela i NM Zenica jug gdje je bila veca kolicina sljunka i mulja koji se morao ukloniti.
User avatar
славянин
Posts: 11281
Joined: 30/05/2013 21:43
Location: Tuzla,Sarajevo i dalje :)

#12008 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by славянин »

Jeli ko slucajno primjetio da je iz pravca zenice onaj vijadukt prije ulaza u 1.mart tunel... ono malo temelji podkopani. Mislim necu da kazem da je autoput los.. on je perfektan - ali eto malo da neko baci oko. :D
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#12009 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Majke mi dok mi zavrsimo pola koridora, ovo sto je dosad napravljeno ce se sve srusiti.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#12010 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote:Majke mi dok mi zavrsimo pola koridora, ovo sto je dosad napravljeno ce se sve srusiti.
Ne bi trebalo :D

Autoput je dobar uglavnom, taj dio oko Bilješeva očigledno ima problem sa vodama, što je naravno projektant trebao bolje predvidjeti, jer iako je količina padavina mnogo veća nego uobičajeno, ovo se ne bi smjelo dešavati.

Ostatak trase je uglavnom dobar, a s obzirom da poplave najveću štetu prouzrukuju na potezu od Kaknja do Žepča, ja se bojim da će budući autoput na tom potezu uvijek imati ovakve probleme.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#12011 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

commendatore wrote:Mole se vozaci da nam ga popuše!

I plate 6 rkemaša svaki put kad prodju autoput....

Kod nas vinjeta cjelogodisnja kosta 3500 maraka :lol:


i kad sam ja govorio da imamo kurtonski autoput popio sam uvreda kamaru - ma dje ma sta sta ti znas....

sreca pa nije naletio kakav kombi pun djece u tom momentu....

da ga hoce odnjet poplava - pa da i dalje narod placa 6 KM :lol: dok ide preko izrovane gudure :mrgreen:
Mišljenje o tebi ostaje isto, samo si iskoristio trenutak kada izbije problem da se javiš i ponovo izneseš ranije izrečene gluposti. Lijep pozdrav. :)
User avatar
commendatore
Posts: 6044
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#12012 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by commendatore »

So What! wrote:
commendatore wrote:Mole se vozaci da nam ga popuše!

I plate 6 rkemaša svaki put kad prodju autoput....

Kod nas vinjeta cjelogodisnja kosta 3500 maraka :lol:


i kad sam ja govorio da imamo kurtonski autoput popio sam uvreda kamaru - ma dje ma sta sta ti znas....

sreca pa nije naletio kakav kombi pun djece u tom momentu....

da ga hoce odnjet poplava - pa da i dalje narod placa 6 KM :lol: dok ide preko izrovane gudure :mrgreen:
Mišljenje o tebi ostaje isto, samo si iskoristio trenutak kada izbije problem da se javiš i ponovo izneseš ranije izrečene gluposti. Lijep pozdrav. :)
poceso sam se pored jajeta koliko me zaboli..... :lol:
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#12013 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:
drug_profi wrote:Majke mi dok mi zavrsimo pola koridora, ovo sto je dosad napravljeno ce se sve srusiti.
Ne bi trebalo :D

Autoput je dobar uglavnom, taj dio oko Bilješeva očigledno ima problem sa vodama, što je naravno projektant trebao bolje predvidjeti, jer iako je količina padavina mnogo veća nego uobičajeno, ovo se ne bi smjelo dešavati.

Ostatak trase je uglavnom dobar, a s obzirom da poplave najveću štetu prouzrukuju na potezu od Kaknja do Žepča, ja se bojim da će budući autoput na tom potezu uvijek imati ovakve probleme.
Ma super je autoput, fenomenalan...

Samo jos da je otporan na kisu, dje bi nam kraj bio
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#12014 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote:
Ma super je autoput, fenomenalan...

Samo jos da je otporan na kisu, dje bi nam kraj bio
Nemojte ga koristiti kad ne valja, ne hranite one one koji prodaju muda pod bubrege.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#12015 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

commendatore wrote:
poceso sam se pored jajeta koliko me zaboli..... :lol:
Odlično, a sad nazad u rupu iz koje si izgmizao, do sljedeće poplave, pretpostavljam.
User avatar
commendatore
Posts: 6044
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#12016 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by commendatore »

So What! wrote:
commendatore wrote:
poceso sam se pored jajeta koliko me zaboli..... :lol:
Odlično, a sad nazad u rupu iz koje si izgmizao, do sljedeće poplave, pretpostavljam.
lijepo mi u rupi nema poplave imas li vode za splaknut guzcu u toj tvojoj seljojebini?
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#12017 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:
Alfons Kauders wrote:
Ma super je autoput, fenomenalan...

Samo jos da je otporan na kisu, dje bi nam kraj bio
Nemojte ga koristiti kad ne valja, ne hranite one one koji prodaju muda pod bubrege.
Ne koristim ga ja care nikako... A kad ga "ne valja" koristiti? Kad pada kiša?
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#12018 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Pregonite vala.
Nit je autoput njegov, nit ga on pravi. Informise nas koliko moze. Naravno da ima pozitivan stav prema JPAC. Meni to ne smeta.
Činjenica da je klima pobudalila, i da su odvodi neprilagođeni bujicama.
Činjenica je također da je JPAC kao i sve u ovoj našoj vukojebini postalo leglo nesposobnih, nekompetentnih ali zato podobnih i rodijački povezanih kadrova.
Ako je ljudima koji su stajali satima u guzvi naplacena putarina, ako JPAC nije znao ili htio da prebaci saobracaj na drugu kolovoznu traku, ako JPAC nije znao i htio dovesti policiju da utefteri sve koje zatekne u zaustavnoj traci, onda ih niko ne može i nema pravo braniti.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#12019 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

drug_profi wrote:Pregonite vala.
Nit je autoput njegov, nit ga on pravi. Informise nas koliko moze. Naravno da ima pozitivan stav prema JPAC. Meni to ne smeta.
Činjenica da je klima pobudalila, i da su odvodi neprilagođeni bujicama.
Činjenica je također da je JPAC kao i sve u ovoj našoj vukojebini postalo leglo nesposobnih, nekompetentnih ali zato podobnih i rodijački povezanih kadrova.
Ako je ljudima koji su stajali satima u guzvi naplacena putarina, ako JPAC nije znao ili htio da prebaci saobracaj na drugu kolovoznu traku, ako JPAC nije znao i htio dovesti policiju da utefteri sve koje zatekne u zaustavnoj traci, onda ih niko ne može i nema pravo braniti.
Care moj, ovo je drugo kliziste s ozbiljnim posljedicama u godinu dana, a izgradjena je tek trecina koridora.

Nesto ne stima, a klima jeste faktor.

Faktor koji je trebalo uzeti u obzir kad se gradi objekt koji bi trebao sluziti narednih 50 ili 100 godina... Ali valjda im niko nije javio za klimatske promjene, pa zaboravili da pada kisa i da u Bosni ima klizista...
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#12020 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Alfons Kauders wrote:
drug_profi wrote:Pregonite vala.
Nit je autoput njegov, nit ga on pravi. Informise nas koliko moze. Naravno da ima pozitivan stav prema JPAC. Meni to ne smeta.
Činjenica da je klima pobudalila, i da su odvodi neprilagođeni bujicama.
Činjenica je također da je JPAC kao i sve u ovoj našoj vukojebini postalo leglo nesposobnih, nekompetentnih ali zato podobnih i rodijački povezanih kadrova.
Ako je ljudima koji su stajali satima u guzvi naplacena putarina, ako JPAC nije znao ili htio da prebaci saobracaj na drugu kolovoznu traku, ako JPAC nije znao i htio dovesti policiju da utefteri sve koje zatekne u zaustavnoj traci, onda ih niko ne može i nema pravo braniti.
Care moj, ovo je drugo kliziste s ozbiljnim posljedicama u godinu dana, a izgradjena je tek trecina koridora.

Nesto ne stima, a klima jeste faktor.

Faktor koji je trebalo uzeti u obzir kad se gradi objekt koji bi trebao sluziti narednih 50 ili 100 godina... Ali valjda im niko nije javio za klimatske promjene, pa zaboravili da pada kisa i da u Bosni ima klizista...
Ma slažem se ja da ima fušeraja itekako, kao i krađe materijala. I ja sam ovdje često pitao ima li tu ijedan "titin" inežnjer, jer ovim postedejtonskim ne vjerujem da znaju. Uz to na ovih 70-80 km stalno nekakvi odroni i popravke.
Međutim @So What! nije krivac za to.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#12021 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

drug_profi wrote: Ma slažem se ja da ima fušeraja itekako, kao i krađe materijala. I ja sam ovdje često pitao ima li tu ijedan "titin" inežnjer, jer ovim postedejtonskim ne vjerujem da znaju. Uz to na ovih 70-80 km stalno nekakvi odroni i popravke.
Međutim @So What! nije krivac za to.
Nisam ni rekao da je krivac, daleko od toga. Ali covjek ih redovno brani kao da je sve u najboljem redu, a ocito nije. Nista licno.
neki
Posts: 6694
Joined: 17/02/2005 07:57

#12022 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

Nije autoput loše ni projektovan ni izveden, ali je problem što, u geološkim uslovima u kojim je građen, za ovakav autoput treba uložiti veliki novac i u održavanje, a to se kod nas ne radi.
Drenaže treba redovno čistiti, posebno u uslovima gdje se zimi cesta redovno zasipa kamenom frakcijom. Mali talog na dnu kanala smanji protok drenaže i 50%.
Generalno, JPAC traljavo radi svoj posao
Naslovnica
Posts: 27904
Joined: 20/03/2013 15:38

#12023 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

drug_profi wrote:
Alfons Kauders wrote:
drug_profi wrote:Pregonite vala.
Nit je autoput njegov, nit ga on pravi. Informise nas koliko moze. Naravno da ima pozitivan stav prema JPAC. Meni to ne smeta.
Činjenica da je klima pobudalila, i da su odvodi neprilagođeni bujicama.
Činjenica je također da je JPAC kao i sve u ovoj našoj vukojebini postalo leglo nesposobnih, nekompetentnih ali zato podobnih i rodijački povezanih kadrova.
Ako je ljudima koji su stajali satima u guzvi naplacena putarina, ako JPAC nije znao ili htio da prebaci saobracaj na drugu kolovoznu traku, ako JPAC nije znao i htio dovesti policiju da utefteri sve koje zatekne u zaustavnoj traci, onda ih niko ne može i nema pravo braniti.
Care moj, ovo je drugo kliziste s ozbiljnim posljedicama u godinu dana, a izgradjena je tek trecina koridora.

Nesto ne stima, a klima jeste faktor.

Faktor koji je trebalo uzeti u obzir kad se gradi objekt koji bi trebao sluziti narednih 50 ili 100 godina... Ali valjda im niko nije javio za klimatske promjene, pa zaboravili da pada kisa i da u Bosni ima klizista...
Ma slažem se ja da ima fušeraja itekako, kao i krađe materijala. I ja sam ovdje često pitao ima li tu ijedan "titin" inežnjer, jer ovim postedejtonskim ne vjerujem da znaju. Uz to na ovih 70-80 km stalno nekakvi odroni i popravke.
Međutim @So What! nije krivac za to.
Ima "titinih" inžinjera, itekako.
Ali, nažalost, oni se za neke stvari slabo pitaju i vrlo često su interesi viših instanci iznad interesa struke.
Kako i zašto, ne bih ulazio u to, ali je to činjenica.
Naslovnica
Posts: 27904
Joined: 20/03/2013 15:38

#12024 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

Ništa nisu slagali...

http://www.zurnal.info/novost/21281/i-t ... i-ponisten

PRAVA SBB-SDA-HDZ FIRMA (2): I treći tender za dionicu Počitelj - Zvirovići mogao bi biti poništen

Objavljeno: 28.07.2018. u 12:50h

Autoceste Federacije su početkom jula ozvaničile treći po redu tender za gradnju dionice Počitelj-Zvirovići. Teško da će biti po narodnoj izreci da je treća-sreća. Prema informacijama Žurnala, sadržaj tendera i uslovi za dobijanje posla ponovo bi mogli biti predmetom sporenja

Piše: Amarildo Gutić

Četiri godine, tri tendera, dva favorita za izvođače, jedan nepoželjni i nula završenih kilometara. Tako bi se u najkraćem opisala izgradnja autoputa od Počitelja do Zvirovića, bolje rečeno izgradnja na papiru. Dvije stotine miliona maraka vrijedan projekat, još će dugo sa ovakvom upravom Autocesta Federacije biti predmetom sporenja.

Koliko je potrebno LOT-ova ?

Tenderom je dionica ponovo podijeljena na dva tzv. LOT-a. Jedan je Počitelj-most Počitelj, te druga nastavak autoputa do Zvirovića dužine 11,5 kilometara. Kažemo ponovo, jer je na drugom tenderu tražen izvođač za ukupnu dionicu, zajedno sa mostom Počitelj. Prema informacijama Žurnala, sadržaj tendera i uslovi za dobijanje posla opet bi mogli rezulitirati njegovim poništenjem

Na prvom tenderu, raspisanom 2014. godine posao gradnje mosta dobio je konzorcij Hering (Š.Brijeg) - Viadukt (Split). Iako su imali najpovoljniju ponudu i za drugu dionicu, tenderska komisija je procijenila da njihovo poslovanje nije dovoljno dobro da grade i drugu dionicu!? Za jedan imaju pozitivnu ocjenu poslovanja, a drugi pak ne. Posao je potom dodijeljen firmama Euroasfalt i Strabag, o čemu je Žurnal opširno pisao.

Tender je tada poništen, a na novi se čekalo do polovine 2016 godine. I njega su karakterisale zakulisne radnje.

Najpovoljniju ponudu za gradnju dao je konzorcij koji čine “Azvirt Limited Liability Company” iz Azerbejdžana te kineska firma “Power Construction Corporation of China Ltd”, sa Heringom kao podizvođačem. No, umjesto ovog konzorcija, iz uprave Autocesta FBiH Evropskoj investicijskoj banci koja je kreditor, za izvođača radova sugerišu drugoplasirani konzorcij Strabag-Euroasfalt, iako je njihova ponuda bila skuplja.

Evropska investicijska banka je uzalud upozoravala Autoceste na neutemeljenost odluke o dodjeli posla drugorangiranom konzorciju, a epilog je ponovno poništavanje tendera. Zakulisne radnje u ovom tenderu trenutno su premet istrage Federalne uprave policije i navodno državnog tužilaštva, što bi iz iskustva trebalo značiti da čak i ako budu dokazane kriminalne radnje, odgovorni neće biti procesuirani.

UPRAVA JE POBJEDNIKA VEĆ IZABRALA

Trećim, nedavno raspisanim tenderom, posao je ponovno podijeljen na dva dijela, odnosno izgradnja mosta Počitelj te ostatak trase do Zvirovića. Uprava Autocesta, predvođena SBB-ovim kadrom Adnanom Terzićem, finansijskim direktorom Ivicom Ćurićem (HDZ BiH) i SDA-ovcem Jasminom Bućom, izvršnim direktorom projektovanja i građenja, odlučila je da uslovima tendera konačno svojim favoritima omogući dobijanje posla.

Nezabilježeno je u praksi da je tender raspisan za dva LOT-a, a da se ponuđača koji učestvuje na oba tendera uvjetuje da mora kumulativno zadovoljiti kriterije u financijskom pogledu,bez obzira što zadovoljava za pojedinačne dionice!?

Istovremeno je tenderom propisano da ponuđač mora imati 85 miliona eura prometa posljednjih 5 godina. Da ništa ne bi bilo prepušteno slučaju, odnosno da Hering ne bi mogao ponovo konkurisati sa nižim cijenama, traži se iskustvo na izgradnji mosta ili vijadukta vrijednosti od najmanje 35 milijuna eura sa sljedećim minimalnim karakteristikama: dužina raspona 140m, stupovi visine 90m i širine 20m.

Hering je radio dva mosta neznatno manjih gabarita, visine 86 metara i 120 m raspona, vrijednih 25 miliona eura, što ga uz pomenuti kriterij kumulativnog poslovanja, u startu eliminiše iz konkurencije. Naravno, slijediće ponovno dug proces žalbi na uslove iz tendera, u kojem samo nedostaje stavka da će posao na ovoj dionici konačno dobiti Strabag i Euroasfalt. Tako su do daljnjeg odlučili SBB-SDA-HDZ neimari iz političkih fotelja.

(zurnal.info)
User avatar
mk ultra
Posts: 19522
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#12025 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Naslovnica wrote:Ništa nisu slagali...

http://www.zurnal.info/novost/21281/i-t ... i-ponisten

PRAVA SBB-SDA-HDZ FIRMA (2): I treći tender za dionicu Počitelj - Zvirovići mogao bi biti poništen

Objavljeno: 28.07.2018. u 12:50h

Autoceste Federacije su početkom jula ozvaničile treći po redu tender za gradnju dionice Počitelj-Zvirovići. Teško da će biti po narodnoj izreci da je treća-sreća. Prema informacijama Žurnala, sadržaj tendera i uslovi za dobijanje posla ponovo bi mogli biti predmetom sporenja

Piše: Amarildo Gutić

Četiri godine, tri tendera, dva favorita za izvođače, jedan nepoželjni i nula završenih kilometara. Tako bi se u najkraćem opisala izgradnja autoputa od Počitelja do Zvirovića, bolje rečeno izgradnja na papiru. Dvije stotine miliona maraka vrijedan projekat, još će dugo sa ovakvom upravom Autocesta Federacije biti predmetom sporenja.

Koliko je potrebno LOT-ova ?

Tenderom je dionica ponovo podijeljena na dva tzv. LOT-a. Jedan je Počitelj-most Počitelj, te druga nastavak autoputa do Zvirovića dužine 11,5 kilometara. Kažemo ponovo, jer je na drugom tenderu tražen izvođač za ukupnu dionicu, zajedno sa mostom Počitelj. Prema informacijama Žurnala, sadržaj tendera i uslovi za dobijanje posla opet bi mogli rezulitirati njegovim poništenjem

Na prvom tenderu, raspisanom 2014. godine posao gradnje mosta dobio je konzorcij Hering (Š.Brijeg) - Viadukt (Split). Iako su imali najpovoljniju ponudu i za drugu dionicu, tenderska komisija je procijenila da njihovo poslovanje nije dovoljno dobro da grade i drugu dionicu!? Za jedan imaju pozitivnu ocjenu poslovanja, a drugi pak ne. Posao je potom dodijeljen firmama Euroasfalt i Strabag, o čemu je Žurnal opširno pisao.

Tender je tada poništen, a na novi se čekalo do polovine 2016 godine. I njega su karakterisale zakulisne radnje.

Najpovoljniju ponudu za gradnju dao je konzorcij koji čine “Azvirt Limited Liability Company” iz Azerbejdžana te kineska firma “Power Construction Corporation of China Ltd”, sa Heringom kao podizvođačem. No, umjesto ovog konzorcija, iz uprave Autocesta FBiH Evropskoj investicijskoj banci koja je kreditor, za izvođača radova sugerišu drugoplasirani konzorcij Strabag-Euroasfalt, iako je njihova ponuda bila skuplja.

Evropska investicijska banka je uzalud upozoravala Autoceste na neutemeljenost odluke o dodjeli posla drugorangiranom konzorciju, a epilog je ponovno poništavanje tendera. Zakulisne radnje u ovom tenderu trenutno su premet istrage Federalne uprave policije i navodno državnog tužilaštva, što bi iz iskustva trebalo značiti da čak i ako budu dokazane kriminalne radnje, odgovorni neće biti procesuirani.

UPRAVA JE POBJEDNIKA VEĆ IZABRALA

Trećim, nedavno raspisanim tenderom, posao je ponovno podijeljen na dva dijela, odnosno izgradnja mosta Počitelj te ostatak trase do Zvirovića. Uprava Autocesta, predvođena SBB-ovim kadrom Adnanom Terzićem, finansijskim direktorom Ivicom Ćurićem (HDZ BiH) i SDA-ovcem Jasminom Bućom, izvršnim direktorom projektovanja i građenja, odlučila je da uslovima tendera konačno svojim favoritima omogući dobijanje posla.

Nezabilježeno je u praksi da je tender raspisan za dva LOT-a, a da se ponuđača koji učestvuje na oba tendera uvjetuje da mora kumulativno zadovoljiti kriterije u financijskom pogledu,bez obzira što zadovoljava za pojedinačne dionice!?

Istovremeno je tenderom propisano da ponuđač mora imati 85 miliona eura prometa posljednjih 5 godina. Da ništa ne bi bilo prepušteno slučaju, odnosno da Hering ne bi mogao ponovo konkurisati sa nižim cijenama, traži se iskustvo na izgradnji mosta ili vijadukta vrijednosti od najmanje 35 milijuna eura sa sljedećim minimalnim karakteristikama: dužina raspona 140m, stupovi visine 90m i širine 20m.

Hering je radio dva mosta neznatno manjih gabarita, visine 86 metara i 120 m raspona, vrijednih 25 miliona eura, što ga uz pomenuti kriterij kumulativnog poslovanja, u startu eliminiše iz konkurencije. Naravno, slijediće ponovno dug proces žalbi na uslove iz tendera, u kojem samo nedostaje stavka da će posao na ovoj dionici konačno dobiti Strabag i Euroasfalt. Tako su do daljnjeg odlučili SBB-SDA-HDZ neimari iz političkih fotelja.

(zurnal.info)
jesu li ovo kinezi što rade Crnu Goru i sad evo most na Pelješcu

prema mojim informacijama čudna skupina (podmitljiva)
bio dole u CG prije 2 godine i svašta je bilo :skoljka:

što više domaćih izvođača, pa neka su i skuplji :thumbup:
Post Reply