Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
mk ultra
Posts: 19534
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#11651 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

BAK-eV wrote:
mk ultra wrote:Oteze se previse sa ovim... Sve ostaje na projektu
A ko to konkretno oteze i zasto?
To ne znam reci... Mogu samo da pretpostavim da je kao i uvijek eksproprijqcija zemljista, jer opcinske inspekcije ne rade svoje

Naime, ako je neko okupirao nečiju svojinu, ogradio ili koristi, i ako se niko ne buni 10 godina to postaje vlasnistvo korisnika... I onda je belaj
Ovoga ima u sred Sarajeva gdje opcine ne znaju sta je njihovo, a ne u nekoj vukojebini i jos hajde nađi čovjeka...

Mislim da se u pitanju autocesta to mora strožije raditi.
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#11652 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BadBoy »

mk ultra wrote:
BAK-eV wrote:
mk ultra wrote:Oteze se previse sa ovim... Sve ostaje na projektu
A ko to konkretno oteze i zasto?
To ne znam reci... Mogu samo da pretpostavim da je kao i uvijek eksproprijqcija zemljista, jer opcinske inspekcije ne rade svoje

Naime, ako je neko okupirao nečiju svojinu, ogradio ili koristi, i ako se niko ne buni 10 godina to postaje vlasnistvo korisnika... I onda je belaj
Ovoga ima u sred Sarajeva gdje opcine ne znaju sta je njihovo, a ne u nekoj vukojebini i jos hajde nađi čovjeka...

Mislim da se u pitanju autocesta to mora strožije raditi.
To "okupiranje" o kojem pričaš se zove dosjelost i rok od 10 godina važi samo ako je posjednik ZAKONIT i SAVJESTAN, a 20 godina samo ako je savjetan posjednik. Savjesnost znači da nisi znao niti mogao znati da je to nečije. Što je jako teško dokazati u današnje vrijeme. Nesavjestan posjednik (koji je znao ili je mogao znati da nije vlasnik stvari) bez obzira na dužinu posjeda ne može steči pravo vlasništva po ovom osnovu.

Drugo, "općinska inspekcija" nema nikakve veze sa postupkom eksproprijacije.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#11653 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Thorgerson »

Zalosno je da za 4 godine nema novih dionica. Za to nema fakat nikakvog opravdanja.

Cim je Terzic dosao na celo ja sam znao da ce proci dugo vremena od novih km. Jednostavno taj lik je nesposoban. Naravno, ne odlucuje on sam, ali sama cinjenica da je on na celu Autocesta nesto govori o kakvoj ekipi se tu radi.
User avatar
drug_profi
Posts: 50612
Joined: 16/07/2012 16:00

#11654 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Thorgerson wrote:Zalosno je da za 4 godine nema novih dionica. Za to nema fakat nikakvog opravdanja.

Cim je Terzic dosao na celo ja sam znao da ce proci dugo vremena od novih km. Jednostavno taj lik je nesposoban. Naravno, ne odlucuje on sam, ali sama cinjenica da je on na celu Autocesta nesto govori o kakvoj ekipi se tu radi.
Stani malo, Terzic je postavljen u novembru 2016. prije njega Bučo i onaj Salčin u mandatu ove vlasti.
Ne branim Terzića, ali čovjek je tek godinu i po u JPAC, a fakturišu mu se 4 godine.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#11655 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

Thorgerson wrote:Zalosno je da za 4 godine nema novih dionica. Za to nema fakat nikakvog opravdanja.

Cim je Terzic dosao na celo ja sam znao da ce proci dugo vremena od novih km. Jednostavno taj lik je nesposoban. Naravno, ne odlucuje on sam, ali sama cinjenica da je on na celu Autocesta nesto govori o kakvoj ekipi se tu radi.
Jednostavno opravdanje: 'hdz i sda' može biti tko hoće direktor dok su te dvije partije glavne tu nema pomicanja. Njihovim glasačima autoceste i napredovanje BiH nije primarni interesu nego nacionalno/plemenski položaj odnosno 'ugroženost'.

A Terzić (kao i uvijek) je naporan i konfuzan nikada nije vidio kameru/mikrofon da nije izvalio neku glupost.
:bih:
lajkujMe
Posts: 12259
Joined: 06/04/2011 17:44
Location: Na svom mocnom racunaru

#11656 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by lajkujMe »

Naravno da nema opravdanja ne zanima me ko je direktor cinjenica je da vlast u 4 godine nije 1cm puta napravila to je bruka. Pogotovo sto je u predhodnoj vlasti izgradnja puteva dobila zamah da se isti zadrzao danas bi bilo gotovo sve o cemu ovi pricaju danas. Danas bi se vec pricalo kako ce se zadnje dionice autoputa zavrsiti u iducih par god.
User avatar
drug_profi
Posts: 50612
Joined: 16/07/2012 16:00

#11657 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Meni ovo ne izgleda samo kao nesposobnost JPAC rukovodstva. Da su zahebali jedan tender pa hajd, ali apsolutno ništa nisu počeli i to meni više izgleda kao namjera.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#11658 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

drugi profil wrote:Meni ovo ne izgleda samo kao nesposobnost JPAC rukovodstva. Da su zahebali jedan tender pa hajd, ali apsolutno ništa nisu počeli i to meni više izgleda kao namjera.
Tender nije zajebalo Autoceste nego oni koji se hoće miješati (izvana) u odluke o dodjeli izvođača. Naravno terzić je tu samo kao papiga ništa drugo. A do pred kraj ove godine nisu ni mogli otpočeti izgradnju ničega osim te dionice, sav ostali posao je rađen kako se treba i puno toga je pripremljeno. Tako su početkom ove godine obavljeni dva tendera i potpisana jedna dionica (do sada za drugu postoji žalba), i spremni tenderi za još 4 dionice na to treba dodati i onu famoznu dionicu. Dali će politika/nacionalizam popusti to ćemo još vidjeti, ali nisam baš optimista.
Dovoljno govori da i pored izgubljenog vremena na početku ove godine trebali su već biti obavljeni tenderi za 6 dionica (završene predkvalifikacije) i komotno u izgradnji do ljeta ali do danas 2 tendera i samo jedna ce izgleda biti u izgradnji do ljeta i to kompletno ne povezana dionica. Neko uporno drži podignutu kočnicu (ili kako mi kažemo ili ništa). Na to je odgovor EU banaka bio jasan: samo se vi šalite, hoćete li se politika miješati i namještati onda nećemo odobriti izvođača. I tako je i bilo.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11659 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

EBRD najavio: Tender za dionice Tarčin-Ivan i Poprikuše-Nemila u drugoj polovini 2018.
Image

Tender za izgradnju dionica Tarčin-Konjic, pododjeljak Tarčin-Ivan dužine 6,8 km, tunel Ivan dužine 2 km, te dionice Poprikuše-Nemila dužine 5,1 km trebalo bi da bude raspisan u drugoj polovini 2018. godine.

Ovo se navodi u generalnom objaveštenju o nabavci koje je objavila Evropska banka za obnovu i razvoj, izvještava Indikator.ba. Istovremeno bit će raspisani i tenderi za usluge nadzora na ovim dionicama autoputa.

Dionica Tarčin - Ivan, uključujući i tunel Ivan bit će prva dionica izgrađena novcem koji je osiguran sporazumom sa EBRD-om potpisanim u okviru Investicijske konferencije o Zapadnom Balkanu, koja je održana 26. februara u Londonu.

EBRD je osigurao 100 miliona KM za izgradnju tunela Ivan, a isti iznos osigurava EIB za dionicu Tarčin – Ivan. Ove dvije banke zajedno su planirale izdvojiti i još oko 360 miliona KM za izgradnju dionice Poprikuše – Nemila.

Direktor preduzeća Autoceste FBiH ranije je izjavljivao medijima da bi gradnja dionice Tarčin - tunel Ivan mogla početi ove godine.
Indikator
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11660 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

U petak potpisivanje ugovora o izgradnji autoputa Buna - Počitelj
Image

U petak 18. maja 2018. godine u 11:00 sati u sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru, bit će upriličeno potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Mostar jug – Počitelj, poddionica Buna – Počitelj.

Ugovor će potpisati direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić u ime investitora, u ime izvođača radova direktor "Hering d.d. Široki Brijeg" Ladislav Bevanda, te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu supotpisnika.

Svečanom potpisivanju Ugovora prisustvovat će gospodin Ian Brown, direktor Ureda Evropske banke za obnovu i razvitak (EBRD).

Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Buna – Počitelj je 25.692.983,53 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana putem Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Poddionica Buna-Počitelj je duga 7,2 km i dio je dionice autoceste na Koridoru Vc Mostar jug – Počitelj. Rok za završetak radova je 18 mjeseca.
Klix
mistek
Posts: 3394
Joined: 23/05/2010 15:16

#11661 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

I, znači treba da je gotovo Buna-Počitelj do kraja 2019. godine? A, kad bi sutra počeli graditi Počitelj-Zvirovići, čisto sumnjam da mogu završiti u roku 3-4 godine. A, neće početi ni u naredne dvije, minimalno. Za koji će đavo biti ova dionica tad, pitam se :D

I koje su petlje dole planirane? Mostar jug, pa Počitelj, te ona postojeće?
User avatar
drug_profi
Posts: 50612
Joined: 16/07/2012 16:00

#11662 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Najvjerovatnije ce Mostar Jug - Zvirovici kompletna dionica biti istovremeno otvorena. Obzirom da ce most kraj Pocitelja da se gradi poduze.
Seyfo
Posts: 4338
Joined: 23/08/2011 14:12

#11663 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Seyfo »

Dionica Tarčin-Konjic, pododjeljak Tarčin- Ivan sa tunelom Ivan se gradi u narednih par godina?

Aha.

Dobro, i šta da je to npr.sad gotovo? Koliko sam upoznat,sa druge strane planine Ivan, nakon izlaska iz tunela Ivan ide poveći vijadukt i sve do Konjica je kombinacija vijadukt-tunel. Znači,i da je navedeni pododjeljak gotov, šta imamo od njega kada on nije povezan sa postojećim putem M17?
User avatar
drug_profi
Posts: 50612
Joined: 16/07/2012 16:00

#11664 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ma tu će naravno morati da se ide do Ovčara ili gdje je već planirana petlja, da bi to sve imalo smisla.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24884
Joined: 08/09/2005 20:08

#11665 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Meni je jos nevjerovatno da ce ista biti dalje od Tarcina.

Pa i do Ivana je mnogo. Gradice to godinama. Trasa je u havi i tunelima.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11666 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

mistek wrote:I, znači treba da je gotovo Buna-Počitelj do kraja 2019. godine? A, kad bi sutra počeli graditi Počitelj-Zvirovići, čisto sumnjam da mogu završiti u roku 3-4 godine. A, neće početi ni u naredne dvije, minimalno. Za koji će đavo biti ova dionica tad, pitam se :D

I koje su petlje dole planirane? Mostar jug, pa Počitelj, te ona postojeće?
Može ova dionica da se radi bez ikakvih problema i neovisno od toga da li je izgrađena Međugorje - Počitelj, s obzirom da između Počitelja i juga Mostara (aerodrom) nije planirana nijedna petlja pa tako da je ovo vrlo važno da se gradi kao segment između Mostara i Počitelja.
Seyfo wrote:Dionica Tarčin-Konjic, pododjeljak Tarčin- Ivan sa tunelom Ivan se gradi u narednih par godina?

Aha.

Dobro, i šta da je to npr.sad gotovo? Koliko sam upoznat,sa druge strane planine Ivan, nakon izlaska iz tunela Ivan ide poveći vijadukt i sve do Konjica je kombinacija vijadukt-tunel. Znači,i da je navedeni pododjeljak gotov, šta imamo od njega kada on nije povezan sa postojećim putem M17?
Može se taj tunel privremeno povezati na M17, ako se izgradi na vrijeme, to nije problem, maltene sve što se izgradi u dolini Neretve do Mostara, moći će se privremeno povezivati na magistralu.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11667 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Prvi pomaci: Brza cesta od Sarajeva do Goražda na javnom uvidu
Image

Prvi potezi za izgradnju brze ceste od Sarajeva prema Goraždu su počeli.

Prošlog mjeseca je potpisan Ugovor o izradi idejnog projekta, geotehničkih projekata i studija cestovnog povezivanja Goražda sa pravcem 3 SEETO mreže, dionica Sarajevo-Vardište.

Federalno ministarstvo okoliša i turizma već je zakazalo javnu raspravu koja će se održati 1. juna ove godine u Goraždu.

U cilju štobrže i efikasnije realizacije projekta urađena je i Studija o procjeni uticaja na okoliš i Plan upravljanja otpadom.

Image

Kako je navedeno u pomenutoj Studiji početak trase izgradnje brze ceste planiran je na lokalitetu Hrenovice. Odnosno, trasa iz idejnog rješenja definisana je tako da se na dijelu Hrenovice odvaja sa postojećeg makadamskog puta, prelazi korito rijeke Prače te ulazi u tunel procjenjene dužine cca 5500 m , nakon izlaska iz tunela prati trasu regionalne ceste do ulaza u Goražde.

Buduća trasa biće duga 13.780 m. Planirano je da projektna brzina bude 100 km/h. Natrasi će se nalaziti i tunel dužine 5.500 m i ovo će biti jedan od najvećih tunela koji su do sada izgrađeni u BiH.

Također na trasi će biti izgrađeno i šest mostova ukupne dužine 688 m.
Akta
User avatar
Inteligencija
Posts: 384
Joined: 10/03/2018 11:28

#11668 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Inteligencija »

So What! wrote:U petak potpisivanje ugovora o izgradnji autoputa Buna - Počitelj
Image

U petak 18. maja 2018. godine u 11:00 sati u sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru, bit će upriličeno potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Mostar jug – Počitelj, poddionica Buna – Počitelj.

Ugovor će potpisati direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić u ime investitora, u ime izvođača radova direktor "Hering d.d. Široki Brijeg" Ladislav Bevanda, te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu supotpisnika.

Svečanom potpisivanju Ugovora prisustvovat će gospodin Ian Brown, direktor Ureda Evropske banke za obnovu i razvitak (EBRD).

Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Buna – Počitelj je 25.692.983,53 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana putem Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Poddionica Buna-Počitelj je duga 7,2 km i dio je dionice autoceste na Koridoru Vc Mostar jug – Počitelj. Rok za završetak radova je 18 mjeseca.
Klix
Zbog cega je odvojena Zenica sjever od ove dionice uvijek su bile zajedno u paketu cak i najavljenje zajedno za potpisivanje ?
Tender zajedno, sve do potpisivanja nisu razdvajane u procedurama ?
User avatar
mk ultra
Posts: 19534
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#11669 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

prvo nek obezbjede cestu do ove brze ceste prema goraždu :mrgreen:

nije džabe austrougarska išla drugim putem do mora
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11670 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoput podijelio mještane kod Zenice: Jedni ne žele trasu kroz Nemilu, drugima smeta vijadukt
Image

Trasa autoputa na Koridoru 5C najveći je problem mještana Nemile koja je od Zenice udaljena 20-ak kilometara. Dok dio mještana pored magistralnog puta M-17 želi realizaciju prve verzije trase koja podrazumijeva rušenje njihovih kuća i prolazak puta kroz Nemilu, veći dio stanovništva se tome protivi jer ne želi od naselja praviti dva geta fizički podijeljena autoputem.

Dok pojedini političari mještanima Nemile zamazuju oči pričom da trasa neće proći kroz Nemilu bez saglasnosti stanovništva, glavni projekt autoceste kroz Nemilu završen je u prvoj polovini prošle godine, a sve prilike da mještani kažu šta imaju su prošle 2016. godine. Mještani su uporni i istakli su da neće dopustiti gradnju autoputa kroz Nemilu, dok je mali dio njih ipak za tu verziju trase.

Autoceste Federacije BiH su u dopisima mještanima Nemile, ali i drugim nadležnim na lokalnom i kantonalnom nivou poručili da su delegacije Evropske unije u BiH i konstultant kojeg je Delegacija angažovala na izradi glavnog i idejnog projekta u oktobru i novembru 2016. godine, tražili od Grada Zenice da organizuje javne prezentacije o optimiziranju trase autoceste.

Gradu su tada dostavljene podloge optimiziranih varijanti autoceste i pripremljena prezentacija s obrazloženjem dobrih i loših strana svake od varijanti. Međutim, konsultacije nikada nisu održane, a odlučeno je da se projektovanje nastavi u skladu s već urađenim analizama na pomenutoj trasi.

Autoput bi prolazeći kroz Nemilu napravio dva geta

Predsjednik Mjesne zajednice Nemila Ibrahim Čelik je izjavio da je nedavno održan zbor mještana Nemile gdje je zauzet stav da autoput ne smije ići kroz Nemilu.

"Mi smo se konsultovali sa stručnim osobama, napravljene su primjedbe koje su upućene svim nadležnim osobama i institucijama, a oko 30-tak mještana u Staroj Nemili se protivi našoj odluci. Oni žele da autoput ide kroz Nemilu, a još 3.000 mještana u Nemili i oko 14.000 mještana indirektno iz drugih mjesnih zajednica okolo Nemile se tome protivi. Oni samo žele prodati svoju imovinu", kazao je Čelik.

Dodao je kako smatra da još uvijek nije kasno da se trasa autoputa vrati iznad Stare Stanice i Stare Nemile.

Mještani u centru Nemile, preko rijeke Bosne ne žele da se mjesto dijeli autoputem, dok mještani pored magistralnog puta M-17, ne žele ni alternativu vijadukta iznad kuća.

30-ak domaćinstava ne želi vijadukt iznad kuća

Ramiza Mujezinović jedna od 30-ak mještana koji žele da se gradi prva trasa autoputa, odnosno, da se njihove kuće izmjeste te da autoput podijeli Nemilu na dva dijela.

"U neizvjesnosti smo zbog autoputa, ali smo se složili da se izvrši eksproprijacija naših kuća i ovog ovdje djela naselja. Međutim, mjesne zajednice okolo Nemile i mjesna zajednica Nemila je pokrenula peticiju da se to obustavi i skupili su oko 15.000 potpisa. Nas niko ništa nije pitao. Prije četiri godine ovdje je bilo klizište, nikog nije bilo briga za nas. Sada nam još samo treba autoput iznad magistralnog puta i da očekujemo nove probleme, ali vijadukt iznad kuća ne želimo ni u kojem slučaju", kazala je Mujezinović.

Zumreta Isaković već 40 godina živi pored magistralnog puta M-17, a kao ni Mujezinović ne želi dopustiti gradnju vijadukta.

"Sada postoji priča da će ići vijadukt iznad naših kuća kako ne bi dirali naša polja. Mi vijadukte iznad naših kuća ne želimo, želimo da put ide kuda je i projektovan", izjavila je Isaković.

Na kraju razgovora Čelik je zaključio da ih ne interesuje politika već želja većine stanovništva.

"Nama nije bitno ko je kriv ili ko nije i šta je trebalo poduzeti. Mi ćemo poduzeti i druge mjere ako bude potrebno, jer ako trasa autoputa bude prolazila kroz ovo naselje, ono više nema budućnosti. Udarili smo na državu, ali nas političke igre ne zanimaju. Naš je cilj da to spriječimo jer nama su ljudi najskuplji", zaključio je Čelik.

Mještani Nemile peticiju s oko 15.000 potpisa su proslijedili nadležnim institucijama, a nadaju se da će uskoro dobiti i odgovor u kojem će se uvažiti njihovi prijedlozi koje su uputili vezano za izmjenu trase autoputa.
Image

Image

Image

Image
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11671 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja Zeničke obilaznice - 18. 05. 2018. @ Lamela (SSC)

Image

Image

Image
probook
Posts: 4594
Joined: 13/10/2013 22:38

#11672 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by probook »

Ja nzm sto smeta vijadukt? Pa ice i iznad moje kuce brdom put (ako ikada to docekam) pa sta, nije mi ispred vrata :mrgreen:
archi_a
Posts: 10404
Joined: 11/12/2011 18:11

#11673 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by archi_a »

Čuuuuj što smeta? Pa dovoljno je da jedno baci kosku sa rečenicom:"moglo bi se šta ušićariti, daj da se usprotivimo, da tražimo više!Imam ja jednog druga advokata" :D

User avatar
Haris.ba
Posts: 24884
Joined: 08/09/2005 20:08

#11674 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

probook wrote:Ja nzm sto smeta vijadukt? Pa ice i iznad moje kuce brdom put (ako ikada to docekam) pa sta, nije mi ispred vrata :mrgreen:
Smeta što nema eksproprijacije, a ljudi isplanirali tako rješavanje nekih svojih potreba. Ako se vijadukt napravi, osta Nemila kako je danas.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11675 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Potpisan ugovor o izgradnji poddionice Buna-Počitelj vrijedan blizu 26 miliona eura
Image

Ugovor o izgradnji dionice Mostar jug-Počitelj, poddionica Buna-Počitelj potpisan je u petak u Mostaru, a vrijednost radova iznosi 25.697.983 eura.

Ugovor su potpisali direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić, direktor Hering d.d. Široki Brijeg Ladislav Bevanda te federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić.

Terzić je kazao kako je poddionica Buna-Počitelj duga 7,2 kilometra i dio je dionice autoceste na Koridoru 5c Mostar jug-Počitelj, te da su sredstva osigurana preko Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Rok za završetak radova je 18 mjeseci.

Izrazio je zadovoljstvo što su došli u priliku da potpišu prvi ugovor o nastavku izgradnje Koridora 5c nakon usvajanja Zakona o akcizama, jer kako je istaknuo prošle godine bili su zaustavljeni činjenicom jer spomenuti zakon nije usvojen.

Ministar Lasić kazao je kako je sretan što je konačno potpisan ugovor za izgradnju Koridora 5c na području Hercegovine.

"Imali smo određene opstrukcije, poglavito oko tenderskog dijela dionice Počitelj-Zvirovići. Nadam se da će Hercegovina postati ozbiljnije gradilišta na ovom koridoru Vc", kazao je Lasić.

Terzić je istaknuo kako se do sredine juna očekuje raspisivanje tender za dionicu Počitelj- Zvirovići i da se trenutno radi evaluacija tenderske dokumentacije.

Na upit novinara zašto se ovoliko čekalo za izgradnju dionice, ministar Lasić je kazao kako je to "proces koji traje i treba biti kontinuiran bez obzira ko je ministar i ko je vlada".
Klix
Post Reply