Nek pravi. Ostace sve to u Bosni.studiorum_tuzlaensis wrote:Prave fantomske dionice po nizijama i još duplo hapaju, što na tenderima što aneksiranjima Ugovora. Sve u džepovima podobnih, a kredite vraćaju još većim kreditima. U zaduženjima preko guše po glavi stanovnika. Mislim da Dodikov režim i računa na rat kao jedino sredstvo iz kojeg može izaći čist. Neka hvala, i mi se zadužujemo, ali makar je koliko toliko tenderisanje po dionicama realno i ostvarena kolika tolika efektivnost tih investicija.....probook wrote:Dok mi pametujemo oni prave li praveshake69 wrote:Mene cudi da Laktashenko nije zapovidio tim njegovim neimarima da vascijeli autoput od Banjaluke do Doboja ne ofarba u bojama Republike Mrske, crvena, plava i bijela. Jesam li pogodio, ili je to Rusija?
Kad ih je krenulo s pricom o nezavisnosti i odvajanju sta fali dodati jos koji milion na koliko potrebne farbe kad su svakako probili budzet. Jos bi bili jedini na svijetu koji su ofarbali autoput u bojama drzavetine u nastajanju. Ima li toga gdje? Nema!
Faka mi cudno da se toga nisu sjetili komesari RS.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 1857
- Joined: 17/10/2012 18:53
#11501 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5949
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#11502 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vala i to što kažeš...
- Truba
- Posts: 81738
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#11503 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
eh taman na burek i pitumk ultra wrote:almija
-
- Posts: 220
- Joined: 08/05/2012 19:45
#11504 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nisu mi jasne ove dionice u danasnjem clanku na Klixu. Po ovome dionica Mostar Jug - Tunel Ivan bi valjda trebala ukljucivati i tunel Prenj, a nisam siguran da je ovaj iznos dovoljan i za to i kad se moze napraviti.
I kakva mu je ovo dionica od Karusa do medjuentitetske linije i tunela Putnikovo brdo? Ne znam kakav tu moze biti tunel, a i blizu je RS iz Karusa. To neka mini dionica?
Ima li vama ovaj clanak nekog smisla i sanse da se ovo uskoro pocne raditi?
https://www.klix.ba/biznis/potpisan-spo ... /180226093
I kakva mu je ovo dionica od Karusa do medjuentitetske linije i tunela Putnikovo brdo? Ne znam kakav tu moze biti tunel, a i blizu je RS iz Karusa. To neka mini dionica?
Ima li vama ovaj clanak nekog smisla i sanse da se ovo uskoro pocne raditi?
https://www.klix.ba/biznis/potpisan-spo ... /180226093
- simonese
- Posts: 7025
- Joined: 05/12/2007 08:51
- Location: Holy South
#11505 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
mislim da je to dio autoputa koji prolazi juzno od Dobojaadv.K wrote:Nisu mi jasne ove dionice u danasnjem clanku na Klixu. Po ovome dionica Mostar Jug - Tunel Ivan bi valjda trebala ukljucivati i tunel Prenj, a nisam siguran da je ovaj iznos dovoljan i za to i kad se moze napraviti.
I kakva mu je ovo dionica od Karusa do medjuentitetske linije i tunela Putnikovo brdo? Ne znam kakav tu moze biti tunel, a i blizu je RS iz Karusa. To neka mini dionica?
Ima li vama ovaj clanak nekog smisla i sanse da se ovo uskoro pocne raditi?
https://www.klix.ba/biznis/potpisan-spo ... /180226093
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11506 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Prvi dio jeste malo neobičan, vjerovatno je loše navedeno, moguće da se radi o dionici do polja rijeke Bijele.adv.K wrote:Nisu mi jasne ove dionice u danasnjem clanku na Klixu. Po ovome dionica Mostar Jug - Tunel Ivan bi valjda trebala ukljucivati i tunel Prenj, a nisam siguran da je ovaj iznos dovoljan i za to i kad se moze napraviti.
I kakva mu je ovo dionica od Karusa do medjuentitetske linije i tunela Putnikovo brdo? Ne znam kakav tu moze biti tunel, a i blizu je RS iz Karusa. To neka mini dionica?
Ima li vama ovaj clanak nekog smisla i sanse da se ovo uskoro pocne raditi?
https://www.klix.ba/biznis/potpisan-spo ... /180226093
Na razmeđi dva entieta kod Doboja će biti dva tunela, gradiće ga oba entiteta i tuneli prolaze kroz Putnikovo Brdo, izlaze kod Rudanke.
-
- Posts: 220
- Joined: 08/05/2012 19:45
#11507 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hvala.
Valjda sad pocnu sta i raditi konkretno, a ne neke mini dionice.
Valjda sad pocnu sta i raditi konkretno, a ne neke mini dionice.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11508 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
I sam se tome najiskrenije nadam i radujem.adv.K wrote:Hvala.
Valjda sad pocnu sta i raditi konkretno, a ne neke mini dionice.
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#11509 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Meni je ovo previše neodređeno da bih vjerovao u to. Kojih to 70 kilometara? Sjever? Jug? Dionica? Ništa u vijesti.
-
- Posts: 12254
- Joined: 06/04/2011 17:44
- Location: Na svom mocnom racunaru
#11510 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
adv.K wrote:Nisu mi jasne ove dionice u danasnjem clanku na Klixu. Po ovome dionica Mostar Jug - Tunel Ivan bi valjda trebala ukljucivati i tunel Prenj, a nisam siguran da je ovaj iznos dovoljan i za to i kad se moze napraviti.
I kakva mu je ovo dionica od Karusa do medjuentitetske linije i tunela Putnikovo brdo? Ne znam kakav tu moze biti tunel, a i blizu je RS iz Karusa. To neka mini dionica?
Ima li vama ovaj clanak nekog smisla i sanse da se ovo uskoro pocne raditi?
https://www.klix.ba/biznis/potpisan-spo ... /180226093
Ovaj iznos sigurno nije dovoljan pa sam tunel prenj je procjenjen na 300miliona eura a citava dionica ivan mostar je oko 1.5 milijardi?
- Haris.ba
- Posts: 24840
- Joined: 08/09/2005 20:08
#11511 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Misli se na petlja Tarčin - tunel Ivan (ne znam hoće li se tako zvati).adv.K wrote:Nisu mi jasne ove dionice u danasnjem clanku na Klixu. Po ovome dionica Mostar Jug - Tunel Ivan bi valjda trebala ukljucivati i tunel Prenj, a nisam siguran da je ovaj iznos dovoljan i za to i kad se moze napraviti.
A oko Mostara se radi o onoj dionici oko aerodroma što se narod buni što ide ravnicom.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11512 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Probijanje tunela Pečuj (1014m) - 05. 03. 2018.
- nineinchnails
- Posts: 1668
- Joined: 24/02/2009 12:09
#11513 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mali korak za čovjeka, a veliki za...
- Matzan
- Posts: 7008
- Joined: 16/01/2015 13:25
#11514 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
nineinchnails wrote:Mali korak za čovjeka, a veliki za...
.. Šćepu Maloga.
- mk ultra
- Posts: 19516
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#11515 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
tunelnineinchnails wrote:Mali korak za čovjeka, a veliki za...
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11516 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
S obzirom da je na području bivše Jugoslavije 36 tunela na autoputevima sa dužinom preko kilometar, što u funkciji, što u izgradnji, ovo je svakako veliki korak za nas.
Biće Bosna i Hercegovina izvušena ko švicarski sir od Save pa do mora jer očekuje nas još najmanje 10 kilometarskih tunela od kojih bih svakako izdvojio tunele Kvanj, Prenj, Zenica, Golubinja, Crni Vrh i Putnikovo brdo.
Biće Bosna i Hercegovina izvušena ko švicarski sir od Save pa do mora jer očekuje nas još najmanje 10 kilometarskih tunela od kojih bih svakako izdvojio tunele Kvanj, Prenj, Zenica, Golubinja, Crni Vrh i Putnikovo brdo.
- mk ultra
- Posts: 19516
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#11517 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
koliko znam tunel preko 3km zahtjeva vlastitu kontrolnu sobuSo What! wrote:S obzirom da je na području bivše Jugoslavije 36 tunela na autoputevima sa dužinom preko kilometar, što u funkciji, što u izgradnji, ovo je svakako veliki korak za nas.
Biće Bosna i Hercegovina izvušena ko švicarski sir od Save pa do mora jer očekuje nas još najmanje 10 kilometarskih tunela od kojih bih svakako izdvojio tunele Kvanj, Prenj, Golubinja, Crni Vrh i Putnikovo brdo.
ovdje belaji sa klizistima, dole belaj sa kamenom... nadam se do kraja naredne godine da ide na otvorenje ova dionica
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11518 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nemamo još tunel od 3km, ali recimo tunel Karaula ima kontrolnu sobu, a u neku ruku i tunel 1. mart jer je u blizini centar za nadzor u Drivuši, koji nadzire sve tunele na tunelu A1.mk ultra wrote:koliko znam tunel preko 3km zahtjeva vlastitu kontrolnu sobuSo What! wrote:S obzirom da je na području bivše Jugoslavije 36 tunela na autoputevima sa dužinom preko kilometar, što u funkciji, što u izgradnji, ovo je svakako veliki korak za nas.
Biće Bosna i Hercegovina izvušena ko švicarski sir od Save pa do mora jer očekuje nas još najmanje 10 kilometarskih tunela od kojih bih svakako izdvojio tunele Kvanj, Prenj, Golubinja, Crni Vrh i Putnikovo brdo.
ovdje belaji sa klizistima, dole belaj sa kamenom... nadam se do kraja naredne godine da ide na otvorenje ova dionica
I ja se nadam, mada neće donijeti neku drastičnu razliku. Prve ozbiljnije promjene u ovom dijelu će donijeti autoput kod Nemile, kao privremeni priključak, a kasnije i petlja Poprikuše kao reuglarni priključak.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11519 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Probijanje tunela Pečuj (1014m) - 05. 03. 2018.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- shake69
- Posts: 7601
- Joined: 18/06/2011 01:21
- Location: Soukbunar
#11522 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
LJudi, sta je s radovima na mostu na Savi. Nigdje nista ni na skyscrapercity?
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11523 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
EBRD udvostručila novac za Koridor Vc
Biznis Info
Na nedavnom samitu premijera šest država zapadnog Balkana i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u Londonu, Bosna i Hercegovina dobila je 700 miliona eura za gradnju Koridora 5C.
Kako je u razgovoru za „Avaz” istakao Pierre Heilbronn, jedan od potpredsjednika EBRD-a i čovjek zadužen za balkanske operacije, radi se o trenutno najvećoj investiciji koju daje EBRD u našem regionu.
Do nje je došlo zahvaljujući usvajanju izmjena Zakona o akcizama BiH.
– Zbog vrlo pozitivnih događaja krajem prošle godine, EBRD je mogao udvostručiti iznos investicija u infrastrukturu u BiH. Jasno nam je da su izmjene zakona bile teška odluka za bh. vlasti. No, njeni rezultati već se pokazuju. Pouka je to da što se više reformi bude provodilo, pa nekad i donosile teške odluke, to će više investicija – ističe Heilbronn.
On nije precizno mogao odgovoriti na naše pitanje koliko je novca Balkan dobio nakon samita u Londonu.
– EBRD je institucija koja funkcionira na principima zahtjeva. Ne planiramo unaprijed koliko ćemo uložiti u neku od država, već se novac distribuira na temeljima kvaliteta ponuđenih projekata. Godišnje smo u zemlje zapadnog Balkana ulagali oko milijardu eura. Taj se iznos može i povećati i mi bismo željeli to vidjeti. Ali, sve ovisi o tome koji nam projekti budu ponuđeni, privuku našu pažnju i kako se oni realiziraju. Mi smo, na primjer, ulagali godišnje oko 250 miliona u projekte transporta. Regionalno povezivanje podržali smo s neke tri milijarde ukupno. Na to je došlo još barem pet milijardi od drugih investitora. Cilj je i dalje poboljšavati uvjete transporta na zapadnom Balkanu – kaže sagovornik Avaza.
Precizira i da EBRD snažno ulaže u regionalne projekte. Ističe tako aktivnosti na gradnji koridora u Makedoniji, koji se sastoji od modernog autoputa i pruge, potom koridor X koji povezuje Srbiju i Makedoniju, Cestu 7 koja povezuje Srbiju, Kosovo i Albaniju, te brojne aktivnosti na poboljšanju cestovnih veza Crne Gore i Albanije.
– Angažirani smo i na tzv. mekom povezivanju. Jako ulažemo u reforme koje će Balkanu omogućiti da bude privlačniji za investitore, kako domaće tako i strane. Regionalna saradn ja vrlo je bitna, ali i njeno prenošenje na sasvim konkretne projekte. Finansiramo i regionalnu trgovinsku komoru. Uspostavili smo regionalnu online investicijsku platformu. Ko želi ulagati, na jednom mjestu može naći sve detalje. A predano radimo s partnerima u regionu i na ukidanju vancarinskih barijera – nabraja Heilbronn aktivnosti EBRD-a.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11524 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Potpisan sporazum o grantu vrijednom 6,8 miliona eura za važne objekte u Gradišci
Klix
Bosna i Hercegovina i Evropska investicijska banka danas su u Banjoj Luci potpisale sporazum o grantu vrijednom 6,8 miliona eura iz evropskih fondova za sufinansiranje izgradnje velikih infrastrukturnih objekata u Bosanskoj Gradišci.
Ovaj investicijski projekt odnosi se na izgradnju objekata na graničnom prijelazu na dijelu ceste 2a (R2a) između Banje Luke i Gradiške, mosta na granici preko rijeke Save, kao i priključnih cesta na autocestu Banja Luka – Gradiška. Projekt je dio indikativnog produžetka Transevropske prometne mreže (TEN-T) na Zapadni Balkan.
Ambasador Lars-Gunnar Wigemark, šef Delegacije EU i specijalni predstavnik EU u BiH, istakao je da poboljšanje povezivosti na Zapadnom Balkanu, kao i između Zapadnog Balkana i Evropske unije, predstavlja ključni faktor za rast i radna mjesta, te da će donijeti očite koristi privredama i građanima u regiji.
"Ovo ulaganje u Gradišku važan je korak prema snažnijoj integraciji cijelog područja Zapadnog Balkana u skladu s novom strategijom za Zapadni Balkan. Grant sredstva Evropske unije u iznosu od 6,8 miliona eura će sufinansirati izgradnju mosta na graničnom prijelazu preko rijeke Save u Gradišci. Ovo ulaganje će Evropsku uniju približiti Bosni i Hercegovini", izjavio je ambasador Wigemark.
Matteo Rivellini, rukovoditelj odjela Evropske investicijske banke za Sloveniju, Hrvatsku i Zapadni Bakan, je izjavio: "Banka je vrlo zadovoljna što može danas potpisati ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava, koji daje značajan doprinos gospodarskom rastu, olakšavanju trgovine i integraciji Bosne i Hercegovine na Balkanu. Na linku Gradiška - Banja Luka, saobraćaj s autoputa mora biti usmjeren preko ulica Gradiške do gradskog mosta u samom središtu grada. Nakon što bude izgrađen, most će skratiti vrijeme putovanja, smanjiti potrošnju goriva i onečišćenje, i koristiti kao zaobilaznice grada Gradiške. Banka je također potpisala zajam od 47 miliona eura za dovršenje tekućih radova na autocesti Banja Luka – Doboj".
"Danas smo potpisali grant ugovor u vrijednosti 6,8 miliona eura sredstava Evropske unije za projekat koji uključuje izgradnju prekograničnog mosta u Gradišci i želim da se zahvalim na tome predstavnicima Delegacije EU i EIB-a, posebno Mateu Rivelliniju i Lars-Gunnaru Wigemarku i njihovim saradnicima. Ovaj projekat je važna spona ka uspostavi infrastrukturnih veza između Bosne i Hercegovine i njenih susjeda. Ova investicija će poboljšati regionalnu saradnju i komunikaciju s Evropskom unijom", izjavio je Vjekoslav Bevanda, ministar finansija i trezora BiH.
Prema agendi za povezivanje, Evropska unija je izdvojila do milijardu eura grant sredstava za razdoblje od 2014. do 2020. godine za sufinansiranje, putem Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF), zrelih projekata iz područja energije sa liste PECI (projekti od interesa za Energetsku zajednicu) i zrelih projekata iz područja transporta iz Transevropske prometne mreže (TEN-T), zajedno sa zajmovima od međunarodnih finansijskih institucija.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11525 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradnja graničnog prijelaza u Gradišci - 13. 03. 2018.