Po ministrovim riječima, u 2018. godinu planiran je završetak poddionice Drivuša – Klopče (2,3 km) i Klopče - Donja Gračanica (5,7 km).
Da ovo nam nece biti puno za godinu? Hoce li to operativa biti u stanju iznijeti?
Moderator: anex
Po ministrovim riječima, u 2018. godinu planiran je završetak poddionice Drivuša – Klopče (2,3 km) i Klopče - Donja Gračanica (5,7 km).
Sredstva su obezbjeđena do petlje Poprikuše odnosno Žepče jug koje uključuje tunel Golubinje (3.485m), već je objavljeno na EBRD.So What! wrote: Na slici je prikazano da sredstva imamo sve do petlje Nemile za sada i treba nam još taj kredit do petlje Poprikuše (Golubinja - Željezno Polje), što je tačka Žepče Jug.
cifre su mu maloww87 wrote:^^
Ne postoji nikakva petlja Zukići to je samo referenta za eksproprijaciju sljedeća petlja poslije Tarčina je Konjic kod sela Ovčari. A financiranje je obezbjeđeno do tunela Ivan koji izlazi blizu magistrale kod Bradine.So What! wrote: Ne ide do Konjica, ide do petlje Zukići, koja će biti privremena, jer status Konjica kada su autoputevi u pitanju je izmjenjen zbog tunela Prenj.
Pred kvalifikacija je objavljena pola Nević Polje - Lašva oko jednu i po (pod)dionicu.So What! wrote:U Lašvanskoj dolini, brza cesta je podijeljena na tri pod-dionice, i kreće se od najlakše Nević Polje - Vitez, a za nju imamo i novac koji smo dobili od onog ruskog duga.
Dužine pod-dionica na tenderima u Eu je ista kao u BiH jedina razlika mogu vise pod-dionica raditi od jedanput zbog "para"insaneinthebrain wrote:prevelike su im ove poddionice, jel bila koja manja
Odličan update, s tim da se sam ja načuo informaciju o privremenoj petlji u Zukićima nakon Ivana, jer petlja Ovčari će morati proći kroz neke izmjene.tec wrote:Ne postoji nikakva petlja Zukići to je samo referenta za eksproprijaciju sljedeća petlja poslije Tarčina je Konjic kod sela Ovčari. A financiranje je obezbjeđeno do tunela Ivan koji izlazi blizu magistrale kod Bradine.So What! wrote: Ne ide do Konjica, ide do petlje Zukići, koja će biti privremena, jer status Konjica kada su autoputevi u pitanju je izmjenjen zbog tunela Prenj.
Pred kvalifikacija je objavljena pola Nević Polje - Lašva oko jednu i po (pod)dionicu.So What! wrote:U Lašvanskoj dolini, brza cesta je podijeljena na tri pod-dionice, i kreće se od najlakše Nević Polje - Vitez, a za nju imamo i novac koji smo dobili od onog ruskog duga.
Pa dobro, jedno je "financirano" a nesto sasvim drugo "u realizaciji"... I Sarajevska Zaobilaznica je godinama bila finansirana, pa ni danas nije zavrsena kako treba. Pocitelj takodjer.tec wrote:
cifre su mu malo
Pored u izgradnji 33,3 km (fed 8,3 rs 24,9) Ukupno financirano u BiH je 75 km (fed 69,3 km rs 5,7km) Vc i lašvanska brza cesta
Izgrađeno autoputa u Bih 188,1km (fed 107,1km rs 81km) brzih puteva 16km (fed 7km rs 9km)
dobro rečeno. svaka častAlfons Kauders wrote:Pa dobro, jedno je "financirano" a nesto sasvim drugo "u realizaciji"... I Sarajevska Zaobilaznica je godinama bila finansirana, pa ni danas nije zavrsena kako treba. Pocitelj takodjer.tec wrote:
cifre su mu malo
Pored u izgradnji 33,3 km (fed 8,3 rs 24,9) Ukupno financirano u BiH je 75 km (fed 69,3 km rs 5,7km) Vc i lašvanska brza cesta
Izgrađeno autoputa u Bih 188,1km (fed 107,1km rs 81km) brzih puteva 16km (fed 7km rs 9km)
Ne vidim nekog razloga za optimizam ako ce se od svega sto je planirano, finansirano i najavljivano ove godine napraviti samo 8 kilometara puta.
Cijela prica o akcizama, zamahu i razvoju se opet svela na dionice koje se mjere u stotinama metara. I opet niko od nadleznih da jasno navede sta ce se u narednih pet godina zaista graditi i izgraditi od navedenog. Dvije godine se vrti prica o akcizama i cestogradnji, a niko nije bio u stanju napraviti kartu BiH i na njoj ucrtati dionice koje ce se graditi za godinu, dvije, tri. Banalna stvar.
Jedino mogu zakljuciti da takav plan ne mogu prezentirati zato jer ni ne postoji.
To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje.El_comadante wrote: dobro rečeno. svaka čast
interesantno da su akcize usvojene u izbornoj godini....
Moj Alfonse, mislim da oni jako dobro znaju šta će s tim parama, samo nije za priče.Alfons Kauders wrote:To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje.El_comadante wrote: dobro rečeno. svaka čast
interesantno da su akcize usvojene u izbornoj godini....
Mene vise cudi sto smo usvojili akcize, krenuli u "najveci graditeljski zamah u istoriji"... A da pri tom izgleda niko nema blage veze sta ce se graditi narednih godina i kad ce biti zavrseno?
2018 to i to
2019 to i to
2020 to i to
itd.
Covjek bi ocekivao da nakon godina kuknjave radi akciza postoji neki plan, da se zna sta se radi, da se zna dinamika. Sad se jedino zna da ce ove godine biti zavrsene dvije dionice od 8km i kraj price.
Kao da se prica o izgradnji garaza i kioska, a ne autoputa. To je bio moj problem s akcizama od samog pocetka. Nikad nisu prezentirali sta ce se graditi, a evo vidimo da ni nakon usvajanja zakona nemaju blage veze sta ce zaista i raditi. Komunikacija nikakva, nista nisu mogli prezentirati ni dok se lobiralo za zakon, a ne mogu ni sad kad je usvojen.
Komedija teska par milijardi.
I u tome je uvijek i bio problem vlada sda i hdz i svaki put završi sa blamažama kao ponovljenim tenderima 'Počitelj-Zvirovići'. Dali postoji razlika od prije 7/8 godina vidjeti će mo. Ali tu uvijek postoji problem 'njihovi glasači'(naravno i snsd) koje boli briga o uspjehu države, njima je važno nacionalno/vjerska podobnost.Alfons Kauders wrote: Pa dobro, jedno je "financirano" a nesto sasvim drugo "u realizaciji"... I Sarajevska Zaobilaznica je godinama bila finansirana, pa ni danas nije zavrsena kako treba. Pocitelj takodjer.
Ne vidim nekog razloga za optimizam ako ce se od svega sto je planirano, finansirano i najavljivano ove godine napraviti samo 8 kilometara puta.
Prekini lupetati o dionicama o stotinu metara jer te to pravi samo glupim, na svim tenderima u svijetu postoje pod-dionice iste dužine kao u BiH to je samo ponavljanje glupih kafanskih tračeva. Gleda se ukupna dužina cjeline. Pored 11 km opravdane sa starim akcizama (Počitelj-Zvirovići) ovdje se radi o oko 51 km novog već obezbjeđenog financiranja (ne računajući Lašvansku brzu cestu) tu su još minimum 90 km za koje se vrše pregovori. A projekti su završeni i pripremljena (odnosno započeta) eksproprijacija. Naravno govorim o BiH i treba se shvatiti da su EBRD, EIB i Svjetska Banka jasno rekli rs-u da ce samo financirati dionice Vc koridora u tom entitetu za doglednu budućnost.Alfons Kauders wrote:Cijela prica o akcizama, zamahu i razvoju se opet svela na dionice koje se mjere u stotinama metara. I opet niko od nadleznih da jasno navede sta ce se u narednih pet godina zaista graditi i izgraditi od navedenog. Dvije godine se vrti prica o akcizama i cestogradnji, a niko nije bio u stanju napraviti kartu BiH i na njoj ucrtati dionice koje ce se graditi za godinu, dvije, tri. Banalna stvar.
Jedino mogu zakljuciti da takav plan ne mogu prezentirati zato jer ni ne postoji.
Vlada, koja se probala miješati u tendere i ne usvajanje zakona koji bi osigurali nastavak izgradnje, bi trebala dobiti otkaz. Ali kako tu glasaju glupi ljudi ti kreteni će nastaviti biti vaš predstavnici. Jp je nastavilo raditi svoj posao kao i u prijašnjim mandatima (to se može i vidjeti u izvještajima o poslovanju koji su napokon javno objavljeni) ali dok pojedini političari misle da su mogu raditi kako hoće nastaviti će zastoj u izgradnji.Thorgerson wrote:Da smo normalna drzava komplet rukovodstvo i svi odgovrni u AC bi trebali dobiti otkaze.
Za 4 godine ce uspjeti napraviti 10-ak km autoputa. 4 jebene godine!
I sto je najgore, poturaju neusvajanje akciza kao osnovni i glavni problem zasto nista nije uradjeno.
Pa sto nisu 2014 rekli, ljudi evo mi imamo plan zavrsicemo vam 100km auoputa, evo kojeg i onda ta i ta trasa, tada i tada, sto kaze Alfons. Ova trasa tada i tada, sve imamo spremno samo nam treba vas potpis da usvojimo akzice i idemo!
Ali ne. Usvojene su akcize i sada je izborna godina, nista nece biti uradjeno. Onda idu prenemaganja oko sastava vlade, pa dok se to uradi, onda ide izbor novih rukovodecih u AC, tamo-vamo proci ce i 2019, boga pitaj hoce li ovi lopate zabosti.
Kako nema plan već stoji 4 godine svima jasan i usvojen sada stvarno pišeš gluposti. Od kada je usvojena promjena da autoput ide kroz Prenj, za 90% trase postoji projekti i sva prateća papirologija samo nije postojala politička volja da se 3 godine donosi zakoni koji su bili potrebni.Alfons Kauders wrote:To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje.El_comadante wrote: dobro rečeno. svaka čast
interesantno da su akcize usvojene u izbornoj godini....
Mene vise cudi sto smo usvojili akcize, krenuli u "najveci graditeljski zamah u istoriji"... A da pri tom izgleda niko nema blage veze sta ce se graditi narednih godina i kad ce biti zavrseno?
2018 to i to
2019 to i to
2020 to i to
itd.
Covjek bi ocekivao da nakon godina kuknjave radi akciza postoji neki plan, da se zna sta se radi, da se zna dinamika. Sad se jedino zna da ce ove godine biti zavrsene dvije dionice od 8km i kraj price.
Kao da se prica o izgradnji garaza i kioska, a ne autoputa. To je bio moj problem s akcizama od samog pocetka. Nikad nisu prezentirali sta ce se graditi, a evo vidimo da ni nakon usvajanja zakona nemaju blage veze sta ce zaista i raditi. Komunikacija nikakva, nista nisu mogli prezentirati ni dok se lobiralo za zakon, a ne mogu ni sad kad je usvojen.
Komedija teska par milijardi.
Do crno na bijelo teško je imati povjerenje. Ja mislim da su zadnje 3 godine dokaz da se ne može vjerovati ovom političkom spoju jer su od gotovog uspjeli napraviti veliku nulu. Osim naravno mržnje koja nikada veća.RJ57 wrote:Ovo o obezbjeđenom financiranju od Zenice do Žepča zvuči izvrsno, ali kao i sve ostalo vjerovaću u to kad se provezem tom cestom! Slično i ovo od Međugorja do Mostara!
Za nadati se pametiHaris.ba wrote:Pa ponovljeno je hiljadu puta šta će se raditi u mandatu 2018-2022.
sigurica:
- zadnji sjeverni dio tzv. zeničke zaobilaznice
- Zvirovići - Počitelj
- most preko Save završiti
možda:
- Lašva - Vitez (ovo će iako brza cesta najvjerovatnije - biti u nadležnosti autocesta, i sumnjam da će ići do Nević polja)
- Počitelj - Mostar jug
- Zenica - Žepče
- Tarčin - Konjic
Šta je trebalo od ovoga biti završeno u 2014-2018.?
- zadnji sjeverni dio tzv. zeničke zaobilaznice
- Zvirovići - Počitelj
- most preko Save
Da, to je bio problem prije 10 godina, a i danas je. Upravo zato ne vidim razlog za optimizam, jer cemo taj problem imati i dalje. Novac i operativa spremni, ali politika nije.tec wrote:I u tome je uvijek i bio problem vlada sda i hdz i svaki put završi sa blamažama kao ponovljenim tenderima 'Počitelj-Zvirovići'. Dali postoji razlika od prije 7/8 godina vidjeti će mo. Ali tu uvijek postoji problem 'njihovi glasači'(naravno i snsd) koje boli briga o uspjehu države, njima je važno nacionalno/vjerska podobnost.Alfons Kauders wrote: Pa dobro, jedno je "financirano" a nesto sasvim drugo "u realizaciji"... I Sarajevska Zaobilaznica je godinama bila finansirana, pa ni danas nije zavrsena kako treba. Pocitelj takodjer.
Ne vidim nekog razloga za optimizam ako ce se od svega sto je planirano, finansirano i najavljivano ove godine napraviti samo 8 kilometara puta.
Alfons Kauders wrote:Cijela prica o akcizama, zamahu i razvoju se opet svela na dionice koje se mjere u stotinama metara. I opet niko od nadleznih da jasno navede sta ce se u narednih pet godina zaista graditi i izgraditi od navedenog. Dvije godine se vrti prica o akcizama i cestogradnji, a niko nije bio u stanju napraviti kartu BiH i na njoj ucrtati dionice koje ce se graditi za godinu, dvije, tri. Banalna stvar.
Jedino mogu zakljuciti da takav plan ne mogu prezentirati zato jer ni ne postoji.
Nije meni problem da je dionica koja se realizira 750 metara, ako ce se godisnje napraviti stotine takvih. Moj problem je ministar koji najavljuje 8 km ove godine. Bilo da je podijeljeno na 2 ili 10 manjih dionica na tenderu, to je malo. Mene zanimaju kilometri i rokovi, kad, koliko, gdje. Zivo mi puca kurac hoce li biti dionice od 10km ili 1km. Mene zanima kad ce biti uradjeno 50, 100 kilometara, a neka ih kasape na stotine tendera sto se mene tice.tec wrote: Prekini lupetati o dionicama o stotinu metara jer te to pravi samo glupim, na svim tenderima u svijetu postoje pod-dionice iste dužine kao u BiH to je samo ponavljanje glupih kafanskih tračeva. Gleda se ukupna dužina cjeline. Pored 11 km opravdane sa starim akcizama (Počitelj-Zvirovići) ovdje se radi o oko 51 km novog već obezbjeđenog financiranja (ne računajući Lašvansku brzu cestu) tu su još minimum 90 km za koje se vrše pregovori. A projekti su završeni i pripremljena (odnosno započeta) eksproprijacija. Naravno govorim o BiH i treba se shvatiti da su EBRD, EIB i Svjetska Banka jasno rekli rs-u da ce samo financirati dionice Vc koridora u tom entitetu za doglednu budućnost.
Postoje projekti, postoji papirologija, ali uporno ponavljam da politika ne zna sta radi. Nije postojala politicka volja, ne postoji ni danas. To i sam govoris, tako da mi nije jasno zasto se ljutis i vrijedjas?tec wrote:Kako nema plan već stoji 4 godine svima jasan i usvojen sada stvarno pišeš gluposti. Od kada je usvojena promjena da autoput ide kroz Prenj, za 90% trase postoji projekti i sva prateća papirologija samo nije postojala politička volja da se 3 godine donosi zakoni koji su bili potrebni.Alfons Kauders wrote:To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje.El_comadante wrote: dobro rečeno. svaka čast
interesantno da su akcize usvojene u izbornoj godini....
Mene vise cudi sto smo usvojili akcize, krenuli u "najveci graditeljski zamah u istoriji"... A da pri tom izgleda niko nema blage veze sta ce se graditi narednih godina i kad ce biti zavrseno?
2018 to i to
2019 to i to
2020 to i to
itd.
Covjek bi ocekivao da nakon godina kuknjave radi akciza postoji neki plan, da se zna sta se radi, da se zna dinamika. Sad se jedino zna da ce ove godine biti zavrsene dvije dionice od 8km i kraj price.
Kao da se prica o izgradnji garaza i kioska, a ne autoputa. To je bio moj problem s akcizama od samog pocetka. Nikad nisu prezentirali sta ce se graditi, a evo vidimo da ni nakon usvajanja zakona nemaju blage veze sta ce zaista i raditi. Komunikacija nikakva, nista nisu mogli prezentirati ni dok se lobiralo za zakon, a ne mogu ni sad kad je usvojen.
Komedija teska par milijardi.
nisam se fino izrazio... znamo mi da če oni ove pare na izbore potrošiti a ne na projkte. i upravu si ti nigdje nestoji evo usvojili smo akcize sad čemo da pravimo to i to rok je taj i tako.Alfons Kauders wrote:To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje.El_comadante wrote: dobro rečeno. svaka čast
interesantno da su akcize usvojene u izbornoj godini....
Mene vise cudi sto smo usvojili akcize, krenuli u "najveci graditeljski zamah u istoriji"... A da pri tom izgleda niko nema blage veze sta ce se graditi narednih godina i kad ce biti zavrseno?
2018 to i to
2019 to i to
2020 to i to
itd.
Covjek bi ocekivao da nakon godina kuknjave radi akciza postoji neki plan, da se zna sta se radi, da se zna dinamika. Sad se jedino zna da ce ove godine biti zavrsene dvije dionice od 8km i kraj price.
Kao da se prica o izgradnji garaza i kioska, a ne autoputa. To je bio moj problem s akcizama od samog pocetka. Nikad nisu prezentirali sta ce se graditi, a evo vidimo da ni nakon usvajanja zakona nemaju blage veze sta ce zaista i raditi. Komunikacija nikakva, nista nisu mogli prezentirati ni dok se lobiralo za zakon, a ne mogu ni sad kad je usvojen.
Komedija teska par milijardi.
ovo sam kvotao ali se odnosi na tec-a. Alfons nepiše gluposti nego realne stvari koji če se projekti pokrenuti sa ovim usvojenim akcizama... mogu i ja reći sad napraviče se 5000 km autoputa 4560 km brze ceste spojit ču Bihač Mostar, pa Bihač Sarajevo Goražde itsl i priča ti godinama ali kad ču početi kad ču završiti tako i ovi. šta če konkretno pokrenuti od usvajanja akciza. koja če se konretno dionica pokrenuti a nebih da nije ovo usvojenoAlfons Kauders wrote:Postoje projekti, postoji papirologija, ali uporno ponavljam da politika ne zna sta radi. Nije postojala politicka volja, ne postoji ni danas. To i sam govoris, tako da mi nije jasno zasto se ljutis i vrijedjas?tec wrote:Kako nema plan već stoji 4 godine svima jasan i usvojen sada stvarno pišeš gluposti. Od kada je usvojena promjena da autoput ide kroz Prenj, za 90% trase postoji projekti i sva prateća papirologija samo nije postojala politička volja da se 3 godine donosi zakoni koji su bili potrebni.Alfons Kauders wrote: To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje.
Mene vise cudi sto smo usvojili akcize, krenuli u "najveci graditeljski zamah u istoriji"... A da pri tom izgleda niko nema blage veze sta ce se graditi narednih godina i kad ce biti zavrseno?
2018 to i to
2019 to i to
2020 to i to
itd.
Covjek bi ocekivao da nakon godina kuknjave radi akciza postoji neki plan, da se zna sta se radi, da se zna dinamika. Sad se jedino zna da ce ove godine biti zavrsene dvije dionice od 8km i kraj price.
Kao da se prica o izgradnji garaza i kioska, a ne autoputa. To je bio moj problem s akcizama od samog pocetka. Nikad nisu prezentirali sta ce se graditi, a evo vidimo da ni nakon usvajanja zakona nemaju blage veze sta ce zaista i raditi. Komunikacija nikakva, nista nisu mogli prezentirati ni dok se lobiralo za zakon, a ne mogu ni sad kad je usvojen.
Komedija teska par milijardi.
Ja nisam rekao da nema "plana" u smislu da nema projekata, vec da se ne zna dinamika, da nema rokova i da je komunikacija ko mudo.
Nije bitno da li je spremno 90 ili 99% dokumentacije, novca i ljudi na terenu, vec da li ima politicke volje. Zato su rokovi relativni i opet ih uglavnom - nema. Autoceste su tu jos mila majka kakvo je stanje oko brzih cesta i rekonstrukcije magistrala.
Koju dinamiku si htjeo ako do decembra nisu bili u stanju usvojiti nesto sto se zna od 10/2012, ako sredstava nisu operativna dok nisu usvojeni zakoni (i to ne samo akcize) možeš sanjati o dinamici. EU banke i druge su se davno izlječile od vjerovanja nacionalno/vjerskim strankama u BiH. Opet da vidimo izborna je godina i sada su na potezu ili ce opet probati zabušavati političari koje trećem ponovljenom tenderu za Počitelj - Zvirovići će teze jer provjeru ponuda uz JP Autoceste će vršiti i konsulent EiB-a. Ali opet kako sam to već par puta doživio u Hrvatskoj i Italiji vjerovati cu kada vidim 'krampu u zemlji'.Alfons Kauders wrote:
Postoje projekti, postoji papirologija, ali uporno ponavljam da politika ne zna sta radi. Nije postojala politicka volja, ne postoji ni danas. To i sam govoris, tako da mi nije jasno zasto se ljutis i vrijedjas?
Ja nisam rekao da nema "plana" u smislu da nema projekata, vec da se ne zna dinamika, da nema rokova i da je komunikacija ko mudo.
Nije bitno da li je spremno 90 ili 99% dokumentacije, novca i ljudi na terenu, vec da li ima politicke volje. Zato su rokovi relativni i opet ih uglavnom - nema. Autoceste su tu jos mila majka kakvo je stanje oko brzih cesta i rekonstrukcije magistrala.