Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#11176 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

Po ministrovim riječima, u 2018. godinu planiran je završetak poddionice Drivuša – Klopče (2,3 km) i Klopče - Donja Gračanica (5,7 km).

Da ovo nam nece biti puno za godinu? Hoce li to operativa biti u stanju iznijeti? :D
User avatar
insaneinthebrain
Posts: 20400
Joined: 12/08/2013 12:51

#11177 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by insaneinthebrain »

prevelike su im ove poddionice, jel bila koja manja :zzzz:
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#11178 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

So What! wrote: Na slici je prikazano da sredstva imamo sve do petlje Nemile za sada i treba nam još taj kredit do petlje Poprikuše (Golubinja - Željezno Polje), što je tačka Žepče Jug.
Sredstva su obezbjeđena do petlje Poprikuše odnosno Žepče jug koje uključuje tunel Golubinje (3.485m), već je objavljeno na EBRD.
Tačna mapa je ovo
ww87 wrote:^^

Image
cifre su mu malo :-)
Pored u izgradnji 33,3 km (fed 8,3 rs 24,9) Ukupno financirano u BiH je 75 km (fed 69,3 km rs 5,7km) Vc i lašvanska brza cesta
Izgrađeno autoputa u Bih 188,1km (fed 107,1km rs 81km) brzih puteva 16km (fed 7km rs 9km)
So What! wrote: Ne ide do Konjica, ide do petlje Zukići, koja će biti privremena, jer status Konjica kada su autoputevi u pitanju je izmjenjen zbog tunela Prenj.
Ne postoji nikakva petlja Zukići to je samo referenta za eksproprijaciju sljedeća petlja poslije Tarčina je Konjic kod sela Ovčari. A financiranje je obezbjeđeno do tunela Ivan koji izlazi blizu magistrale kod Bradine.

So What! wrote:U Lašvanskoj dolini, brza cesta je podijeljena na tri pod-dionice, i kreće se od najlakše Nević Polje - Vitez, a za nju imamo i novac koji smo dobili od onog ruskog duga.
Pred kvalifikacija je objavljena pola Nević Polje - Lašva oko jednu i po (pod)dionicu.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#11179 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

insaneinthebrain wrote:prevelike su im ove poddionice, jel bila koja manja :zzzz:
Dužine pod-dionica na tenderima u Eu je ista kao u BiH jedina razlika mogu vise pod-dionica raditi od jedanput zbog "para" ;-)
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11180 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

tec wrote:
So What! wrote: Ne ide do Konjica, ide do petlje Zukići, koja će biti privremena, jer status Konjica kada su autoputevi u pitanju je izmjenjen zbog tunela Prenj.
Ne postoji nikakva petlja Zukići to je samo referenta za eksproprijaciju sljedeća petlja poslije Tarčina je Konjic kod sela Ovčari. A financiranje je obezbjeđeno do tunela Ivan koji izlazi blizu magistrale kod Bradine.

So What! wrote:U Lašvanskoj dolini, brza cesta je podijeljena na tri pod-dionice, i kreće se od najlakše Nević Polje - Vitez, a za nju imamo i novac koji smo dobili od onog ruskog duga.
Pred kvalifikacija je objavljena pola Nević Polje - Lašva oko jednu i po (pod)dionicu.
Odličan update, s tim da se sam ja načuo informaciju o privremenoj petlji u Zukićima nakon Ivana, jer petlja Ovčari će morati proći kroz neke izmjene.

De može li malo detaljnije za Nević Polje - Lašvu, na šta tačno misliš.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11181 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Zahvaljući forumašu @niskogradnja sa SSC-a, imamo i prvi snimak sa dionice Odžak - Svilaj. Savjet je da gledate ove klipove sa duplom brzinom.



archi_a
Posts: 10360
Joined: 11/12/2011 18:11

#11182 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by archi_a »

Bravo, bravo :bih:
Ah, ta lijepa ravnica. Long time no see. :roll:
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#11183 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

tec wrote: Image
cifre su mu malo :-)
Pored u izgradnji 33,3 km (fed 8,3 rs 24,9) Ukupno financirano u BiH je 75 km (fed 69,3 km rs 5,7km) Vc i lašvanska brza cesta
Izgrađeno autoputa u Bih 188,1km (fed 107,1km rs 81km) brzih puteva 16km (fed 7km rs 9km)
Pa dobro, jedno je "financirano" a nesto sasvim drugo "u realizaciji"... I Sarajevska Zaobilaznica je godinama bila finansirana, pa ni danas nije zavrsena kako treba. Pocitelj takodjer.

Ne vidim nekog razloga za optimizam ako ce se od svega sto je planirano, finansirano i najavljivano ove godine napraviti samo 8 kilometara puta.

Cijela prica o akcizama, zamahu i razvoju se opet svela na dionice koje se mjere u stotinama metara. I opet niko od nadleznih da jasno navede sta ce se u narednih pet godina zaista graditi i izgraditi od navedenog. Dvije godine se vrti prica o akcizama i cestogradnji, a niko nije bio u stanju napraviti kartu BiH i na njoj ucrtati dionice koje ce se graditi za godinu, dvije, tri. Banalna stvar.

Jedino mogu zakljuciti da takav plan ne mogu prezentirati zato jer ni ne postoji.
El_comadante
Posts: 7880
Joined: 10/05/2007 13:38
Location: Sarajevo

#11184 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by El_comadante »

Alfons Kauders wrote:
tec wrote: Image
cifre su mu malo :-)
Pored u izgradnji 33,3 km (fed 8,3 rs 24,9) Ukupno financirano u BiH je 75 km (fed 69,3 km rs 5,7km) Vc i lašvanska brza cesta
Izgrađeno autoputa u Bih 188,1km (fed 107,1km rs 81km) brzih puteva 16km (fed 7km rs 9km)
Pa dobro, jedno je "financirano" a nesto sasvim drugo "u realizaciji"... I Sarajevska Zaobilaznica je godinama bila finansirana, pa ni danas nije zavrsena kako treba. Pocitelj takodjer.

Ne vidim nekog razloga za optimizam ako ce se od svega sto je planirano, finansirano i najavljivano ove godine napraviti samo 8 kilometara puta.

Cijela prica o akcizama, zamahu i razvoju se opet svela na dionice koje se mjere u stotinama metara. I opet niko od nadleznih da jasno navede sta ce se u narednih pet godina zaista graditi i izgraditi od navedenog. Dvije godine se vrti prica o akcizama i cestogradnji, a niko nije bio u stanju napraviti kartu BiH i na njoj ucrtati dionice koje ce se graditi za godinu, dvije, tri. Banalna stvar.

Jedino mogu zakljuciti da takav plan ne mogu prezentirati zato jer ni ne postoji.
dobro rečeno. svaka čast
interesantno da su akcize usvojene u izbornoj godini....
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#11185 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

El_comadante wrote: dobro rečeno. svaka čast
interesantno da su akcize usvojene u izbornoj godini....
To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje. :)

Mene vise cudi sto smo usvojili akcize, krenuli u "najveci graditeljski zamah u istoriji"... A da pri tom izgleda niko nema blage veze sta ce se graditi narednih godina i kad ce biti zavrseno?

2018 to i to
2019 to i to
2020 to i to
itd.

Covjek bi ocekivao da nakon godina kuknjave radi akciza postoji neki plan, da se zna sta se radi, da se zna dinamika. Sad se jedino zna da ce ove godine biti zavrsene dvije dionice od 8km i kraj price.

Kao da se prica o izgradnji garaza i kioska, a ne autoputa. To je bio moj problem s akcizama od samog pocetka. Nikad nisu prezentirali sta ce se graditi, a evo vidimo da ni nakon usvajanja zakona nemaju blage veze sta ce zaista i raditi. Komunikacija nikakva, nista nisu mogli prezentirati ni dok se lobiralo za zakon, a ne mogu ni sad kad je usvojen.

Komedija teska par milijardi.
User avatar
Laertes
Posts: 4242
Joined: 08/01/2015 18:25

#11186 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Laertes »

Alfons Kauders wrote:
El_comadante wrote: dobro rečeno. svaka čast
interesantno da su akcize usvojene u izbornoj godini....
To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje. :)

Mene vise cudi sto smo usvojili akcize, krenuli u "najveci graditeljski zamah u istoriji"... A da pri tom izgleda niko nema blage veze sta ce se graditi narednih godina i kad ce biti zavrseno?

2018 to i to
2019 to i to
2020 to i to
itd.

Covjek bi ocekivao da nakon godina kuknjave radi akciza postoji neki plan, da se zna sta se radi, da se zna dinamika. Sad se jedino zna da ce ove godine biti zavrsene dvije dionice od 8km i kraj price.

Kao da se prica o izgradnji garaza i kioska, a ne autoputa. To je bio moj problem s akcizama od samog pocetka. Nikad nisu prezentirali sta ce se graditi, a evo vidimo da ni nakon usvajanja zakona nemaju blage veze sta ce zaista i raditi. Komunikacija nikakva, nista nisu mogli prezentirati ni dok se lobiralo za zakon, a ne mogu ni sad kad je usvojen.

Komedija teska par milijardi.
Moj Alfonse, mislim da oni jako dobro znaju šta će s tim parama, samo nije za priče.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8509
Joined: 15/04/2015 11:26

#11187 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Thorgerson »

Da smo normalna drzava komplet rukovodstvo i svi odgovrni u AC bi trebali dobiti otkaze.

Za 4 godine ce uspjeti napraviti 10-ak km autoputa. 4 jebene godine!

I sto je najgore, poturaju neusvajanje akciza kao osnovni i glavni problem zasto nista nije uradjeno. :-)



Pa sto nisu 2014 rekli, ljudi evo mi imamo plan zavrsicemo vam 100km auoputa, evo kojeg i onda ta i ta trasa, tada i tada, sto kaze Alfons. Ova trasa tada i tada, sve imamo spremno samo nam treba vas potpis da usvojimo akzice i idemo!

Ali ne. Usvojene su akcize i sada je izborna godina, nista nece biti uradjeno. Onda idu prenemaganja oko sastava vlade, pa dok se to uradi, onda ide izbor novih rukovodecih u AC, tamo-vamo proci ce i 2019, boga pitaj hoce li ovi lopate zabosti.

:run:
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#11188 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

Alfons Kauders wrote: Pa dobro, jedno je "financirano" a nesto sasvim drugo "u realizaciji"... I Sarajevska Zaobilaznica je godinama bila finansirana, pa ni danas nije zavrsena kako treba. Pocitelj takodjer.

Ne vidim nekog razloga za optimizam ako ce se od svega sto je planirano, finansirano i najavljivano ove godine napraviti samo 8 kilometara puta.
I u tome je uvijek i bio problem vlada sda i hdz i svaki put završi sa blamažama kao ponovljenim tenderima 'Počitelj-Zvirovići'. Dali postoji razlika od prije 7/8 godina vidjeti će mo. Ali tu uvijek postoji problem 'njihovi glasači'(naravno i snsd) koje boli briga o uspjehu države, njima je važno nacionalno/vjerska podobnost.

Alfons Kauders wrote:Cijela prica o akcizama, zamahu i razvoju se opet svela na dionice koje se mjere u stotinama metara. I opet niko od nadleznih da jasno navede sta ce se u narednih pet godina zaista graditi i izgraditi od navedenog. Dvije godine se vrti prica o akcizama i cestogradnji, a niko nije bio u stanju napraviti kartu BiH i na njoj ucrtati dionice koje ce se graditi za godinu, dvije, tri. Banalna stvar.

Jedino mogu zakljuciti da takav plan ne mogu prezentirati zato jer ni ne postoji.
Prekini lupetati o dionicama o stotinu metara jer te to pravi samo glupim, na svim tenderima u svijetu postoje pod-dionice iste dužine kao u BiH to je samo ponavljanje glupih kafanskih tračeva. Gleda se ukupna dužina cjeline. Pored 11 km opravdane sa starim akcizama (Počitelj-Zvirovići) ovdje se radi o oko 51 km novog već obezbjeđenog financiranja (ne računajući Lašvansku brzu cestu) tu su još minimum 90 km za koje se vrše pregovori. A projekti su završeni i pripremljena (odnosno započeta) eksproprijacija. Naravno govorim o BiH i treba se shvatiti da su EBRD, EIB i Svjetska Banka jasno rekli rs-u da ce samo financirati dionice Vc koridora u tom entitetu za doglednu budućnost.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#11189 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

Thorgerson wrote:Da smo normalna drzava komplet rukovodstvo i svi odgovrni u AC bi trebali dobiti otkaze.

Za 4 godine ce uspjeti napraviti 10-ak km autoputa. 4 jebene godine!

I sto je najgore, poturaju neusvajanje akciza kao osnovni i glavni problem zasto nista nije uradjeno. :-)



Pa sto nisu 2014 rekli, ljudi evo mi imamo plan zavrsicemo vam 100km auoputa, evo kojeg i onda ta i ta trasa, tada i tada, sto kaze Alfons. Ova trasa tada i tada, sve imamo spremno samo nam treba vas potpis da usvojimo akzice i idemo!

Ali ne. Usvojene su akcize i sada je izborna godina, nista nece biti uradjeno. Onda idu prenemaganja oko sastava vlade, pa dok se to uradi, onda ide izbor novih rukovodecih u AC, tamo-vamo proci ce i 2019, boga pitaj hoce li ovi lopate zabosti.

:run:
Vlada, koja se probala miješati u tendere i ne usvajanje zakona koji bi osigurali nastavak izgradnje, bi trebala dobiti otkaz. Ali kako tu glasaju glupi ljudi ti kreteni će nastaviti biti vaš predstavnici. Jp je nastavilo raditi svoj posao kao i u prijašnjim mandatima (to se može i vidjeti u izvještajima o poslovanju koji su napokon javno objavljeni) ali dok pojedini političari misle da su mogu raditi kako hoće nastaviti će zastoj u izgradnji.
RJ57
Posts: 3345
Joined: 10/04/2017 15:12

#11190 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

Ovo o obezbjeđenom financiranju od Zenice do Žepča zvuči izvrsno, ali kao i sve ostalo vjerovaću u to kad se provezem tom cestom! Slično i ovo od Međugorja do Mostara!
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#11191 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

Alfons Kauders wrote:
El_comadante wrote: dobro rečeno. svaka čast
interesantno da su akcize usvojene u izbornoj godini....
To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje. :)

Mene vise cudi sto smo usvojili akcize, krenuli u "najveci graditeljski zamah u istoriji"... A da pri tom izgleda niko nema blage veze sta ce se graditi narednih godina i kad ce biti zavrseno?

2018 to i to
2019 to i to
2020 to i to
itd.

Covjek bi ocekivao da nakon godina kuknjave radi akciza postoji neki plan, da se zna sta se radi, da se zna dinamika. Sad se jedino zna da ce ove godine biti zavrsene dvije dionice od 8km i kraj price.

Kao da se prica o izgradnji garaza i kioska, a ne autoputa. To je bio moj problem s akcizama od samog pocetka. Nikad nisu prezentirali sta ce se graditi, a evo vidimo da ni nakon usvajanja zakona nemaju blage veze sta ce zaista i raditi. Komunikacija nikakva, nista nisu mogli prezentirati ni dok se lobiralo za zakon, a ne mogu ni sad kad je usvojen.

Komedija teska par milijardi.
Kako nema plan već stoji 4 godine svima jasan i usvojen sada stvarno pišeš gluposti. Od kada je usvojena promjena da autoput ide kroz Prenj, za 90% trase postoji projekti i sva prateća papirologija samo nije postojala politička volja da se 3 godine donosi zakoni koji su bili potrebni.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#11192 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

RJ57 wrote:Ovo o obezbjeđenom financiranju od Zenice do Žepča zvuči izvrsno, ali kao i sve ostalo vjerovaću u to kad se provezem tom cestom! Slično i ovo od Međugorja do Mostara!
Do crno na bijelo teško je imati povjerenje. Ja mislim da su zadnje 3 godine dokaz da se ne može vjerovati ovom političkom spoju jer su od gotovog uspjeli napraviti veliku nulu. Osim naravno mržnje koja nikada veća.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24396
Joined: 08/09/2005 20:08

#11193 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Pa ponovljeno je hiljadu puta šta će se raditi u mandatu 2018-2022.

sigurica:
- zadnji sjeverni dio tzv. zeničke zaobilaznice
- Zvirovići - Počitelj
- most preko Save završiti

možda:
- Lašva - Vitez (ovo će iako brza cesta najvjerovatnije - biti u nadležnosti autocesta, i sumnjam da će ići do Nević polja)
- Počitelj - Mostar jug
- Zenica - Žepče
- Tarčin - Konjic

Šta je trebalo od ovoga biti završeno u 2014-2018.?

- zadnji sjeverni dio tzv. zeničke zaobilaznice
- Zvirovići - Počitelj
- most preko Save
:D
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#11194 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

Haris.ba wrote:Pa ponovljeno je hiljadu puta šta će se raditi u mandatu 2018-2022.

sigurica:
- zadnji sjeverni dio tzv. zeničke zaobilaznice
- Zvirovići - Počitelj
- most preko Save završiti

možda:
- Lašva - Vitez (ovo će iako brza cesta najvjerovatnije - biti u nadležnosti autocesta, i sumnjam da će ići do Nević polja)
- Počitelj - Mostar jug
- Zenica - Žepče
- Tarčin - Konjic

Šta je trebalo od ovoga biti završeno u 2014-2018.?

- zadnji sjeverni dio tzv. zeničke zaobilaznice
- Zvirovići - Počitelj
- most preko Save
:D
Za nadati se pameti 8-)
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#11195 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

tec wrote:
Alfons Kauders wrote: Pa dobro, jedno je "financirano" a nesto sasvim drugo "u realizaciji"... I Sarajevska Zaobilaznica je godinama bila finansirana, pa ni danas nije zavrsena kako treba. Pocitelj takodjer.

Ne vidim nekog razloga za optimizam ako ce se od svega sto je planirano, finansirano i najavljivano ove godine napraviti samo 8 kilometara puta.
I u tome je uvijek i bio problem vlada sda i hdz i svaki put završi sa blamažama kao ponovljenim tenderima 'Počitelj-Zvirovići'. Dali postoji razlika od prije 7/8 godina vidjeti će mo. Ali tu uvijek postoji problem 'njihovi glasači'(naravno i snsd) koje boli briga o uspjehu države, njima je važno nacionalno/vjerska podobnost.
Da, to je bio problem prije 10 godina, a i danas je. Upravo zato ne vidim razlog za optimizam, jer cemo taj problem imati i dalje. Novac i operativa spremni, ali politika nije.

Alfons Kauders wrote:Cijela prica o akcizama, zamahu i razvoju se opet svela na dionice koje se mjere u stotinama metara. I opet niko od nadleznih da jasno navede sta ce se u narednih pet godina zaista graditi i izgraditi od navedenog. Dvije godine se vrti prica o akcizama i cestogradnji, a niko nije bio u stanju napraviti kartu BiH i na njoj ucrtati dionice koje ce se graditi za godinu, dvije, tri. Banalna stvar.

Jedino mogu zakljuciti da takav plan ne mogu prezentirati zato jer ni ne postoji.
tec wrote: Prekini lupetati o dionicama o stotinu metara jer te to pravi samo glupim, na svim tenderima u svijetu postoje pod-dionice iste dužine kao u BiH to je samo ponavljanje glupih kafanskih tračeva. Gleda se ukupna dužina cjeline. Pored 11 km opravdane sa starim akcizama (Počitelj-Zvirovići) ovdje se radi o oko 51 km novog već obezbjeđenog financiranja (ne računajući Lašvansku brzu cestu) tu su još minimum 90 km za koje se vrše pregovori. A projekti su završeni i pripremljena (odnosno započeta) eksproprijacija. Naravno govorim o BiH i treba se shvatiti da su EBRD, EIB i Svjetska Banka jasno rekli rs-u da ce samo financirati dionice Vc koridora u tom entitetu za doglednu budućnost.
Nije meni problem da je dionica koja se realizira 750 metara, ako ce se godisnje napraviti stotine takvih. Moj problem je ministar koji najavljuje 8 km ove godine. Bilo da je podijeljeno na 2 ili 10 manjih dionica na tenderu, to je malo. Mene zanimaju kilometri i rokovi, kad, koliko, gdje. Zivo mi puca kurac hoce li biti dionice od 10km ili 1km. Mene zanima kad ce biti uradjeno 50, 100 kilometara, a neka ih kasape na stotine tendera sto se mene tice.

Glede moje kafanske furke, ja samo trazim da vidim plan sta i gdje ce se raditi od ovih sredstava, autoceste i sve ostalo. Konkretni projekti s konkretnim rokovima za nekoliko narednih godina. To sto je spremno 90% papirologije, lova na racunu, gradjevinci jedva cekaju posao - to me ne zanima. Zato jer ne ide i onda kad je spremno, i zato jer ce se neke stvari ocito dogovarati u kafanama.

Zasto nikom nije palo na pamet da objavi malo vise podataka o tim planovima? Postoji li ijednog logicno objasnjenje osim da ni oni ne znaju?
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#11196 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

tec wrote:
Alfons Kauders wrote:
El_comadante wrote: dobro rečeno. svaka čast
interesantno da su akcize usvojene u izbornoj godini....
To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje. :)

Mene vise cudi sto smo usvojili akcize, krenuli u "najveci graditeljski zamah u istoriji"... A da pri tom izgleda niko nema blage veze sta ce se graditi narednih godina i kad ce biti zavrseno?

2018 to i to
2019 to i to
2020 to i to
itd.

Covjek bi ocekivao da nakon godina kuknjave radi akciza postoji neki plan, da se zna sta se radi, da se zna dinamika. Sad se jedino zna da ce ove godine biti zavrsene dvije dionice od 8km i kraj price.

Kao da se prica o izgradnji garaza i kioska, a ne autoputa. To je bio moj problem s akcizama od samog pocetka. Nikad nisu prezentirali sta ce se graditi, a evo vidimo da ni nakon usvajanja zakona nemaju blage veze sta ce zaista i raditi. Komunikacija nikakva, nista nisu mogli prezentirati ni dok se lobiralo za zakon, a ne mogu ni sad kad je usvojen.

Komedija teska par milijardi.
Kako nema plan već stoji 4 godine svima jasan i usvojen sada stvarno pišeš gluposti. Od kada je usvojena promjena da autoput ide kroz Prenj, za 90% trase postoji projekti i sva prateća papirologija samo nije postojala politička volja da se 3 godine donosi zakoni koji su bili potrebni.
Postoje projekti, postoji papirologija, ali uporno ponavljam da politika ne zna sta radi. Nije postojala politicka volja, ne postoji ni danas. To i sam govoris, tako da mi nije jasno zasto se ljutis i vrijedjas?

Ja nisam rekao da nema "plana" u smislu da nema projekata, vec da se ne zna dinamika, da nema rokova i da je komunikacija ko mudo.

Nije bitno da li je spremno 90 ili 99% dokumentacije, novca i ljudi na terenu, vec da li ima politicke volje. Zato su rokovi relativni i opet ih uglavnom - nema. Autoceste su tu jos mila majka kakvo je stanje oko brzih cesta i rekonstrukcije magistrala.
El_comadante
Posts: 7880
Joined: 10/05/2007 13:38
Location: Sarajevo

#11197 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by El_comadante »

Alfons Kauders wrote:
El_comadante wrote: dobro rečeno. svaka čast
interesantno da su akcize usvojene u izbornoj godini....
To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje. :)

Mene vise cudi sto smo usvojili akcize, krenuli u "najveci graditeljski zamah u istoriji"... A da pri tom izgleda niko nema blage veze sta ce se graditi narednih godina i kad ce biti zavrseno?

2018 to i to
2019 to i to
2020 to i to
itd.

Covjek bi ocekivao da nakon godina kuknjave radi akciza postoji neki plan, da se zna sta se radi, da se zna dinamika. Sad se jedino zna da ce ove godine biti zavrsene dvije dionice od 8km i kraj price.

Kao da se prica o izgradnji garaza i kioska, a ne autoputa. To je bio moj problem s akcizama od samog pocetka. Nikad nisu prezentirali sta ce se graditi, a evo vidimo da ni nakon usvajanja zakona nemaju blage veze sta ce zaista i raditi. Komunikacija nikakva, nista nisu mogli prezentirati ni dok se lobiralo za zakon, a ne mogu ni sad kad je usvojen.

Komedija teska par milijardi.
nisam se fino izrazio... znamo mi da če oni ove pare na izbore potrošiti a ne na projkte. i upravu si ti nigdje nestoji evo usvojili smo akcize sad čemo da pravimo to i to rok je taj i tako.
El_comadante
Posts: 7880
Joined: 10/05/2007 13:38
Location: Sarajevo

#11198 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by El_comadante »

Alfons Kauders wrote:
tec wrote:
Alfons Kauders wrote: To je u cijeloj prici najmanje iznenadjenje. :)

Mene vise cudi sto smo usvojili akcize, krenuli u "najveci graditeljski zamah u istoriji"... A da pri tom izgleda niko nema blage veze sta ce se graditi narednih godina i kad ce biti zavrseno?

2018 to i to
2019 to i to
2020 to i to
itd.

Covjek bi ocekivao da nakon godina kuknjave radi akciza postoji neki plan, da se zna sta se radi, da se zna dinamika. Sad se jedino zna da ce ove godine biti zavrsene dvije dionice od 8km i kraj price.

Kao da se prica o izgradnji garaza i kioska, a ne autoputa. To je bio moj problem s akcizama od samog pocetka. Nikad nisu prezentirali sta ce se graditi, a evo vidimo da ni nakon usvajanja zakona nemaju blage veze sta ce zaista i raditi. Komunikacija nikakva, nista nisu mogli prezentirati ni dok se lobiralo za zakon, a ne mogu ni sad kad je usvojen.

Komedija teska par milijardi.
Kako nema plan već stoji 4 godine svima jasan i usvojen sada stvarno pišeš gluposti. Od kada je usvojena promjena da autoput ide kroz Prenj, za 90% trase postoji projekti i sva prateća papirologija samo nije postojala politička volja da se 3 godine donosi zakoni koji su bili potrebni.
Postoje projekti, postoji papirologija, ali uporno ponavljam da politika ne zna sta radi. Nije postojala politicka volja, ne postoji ni danas. To i sam govoris, tako da mi nije jasno zasto se ljutis i vrijedjas?

Ja nisam rekao da nema "plana" u smislu da nema projekata, vec da se ne zna dinamika, da nema rokova i da je komunikacija ko mudo.

Nije bitno da li je spremno 90 ili 99% dokumentacije, novca i ljudi na terenu, vec da li ima politicke volje. Zato su rokovi relativni i opet ih uglavnom - nema. Autoceste su tu jos mila majka kakvo je stanje oko brzih cesta i rekonstrukcije magistrala.
ovo sam kvotao ali se odnosi na tec-a. Alfons nepiše gluposti nego realne stvari koji če se projekti pokrenuti sa ovim usvojenim akcizama... mogu i ja reći sad napraviče se 5000 km autoputa 4560 km brze ceste spojit ču Bihač Mostar, pa Bihač Sarajevo Goražde itsl i priča ti godinama ali kad ču početi kad ču završiti tako i ovi. šta če konkretno pokrenuti od usvajanja akciza. koja če se konretno dionica pokrenuti a nebih da nije ovo usvojeno
User avatar
mk ultra
Posts: 19228
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#11199 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Image
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#11200 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

Alfons Kauders wrote:
Postoje projekti, postoji papirologija, ali uporno ponavljam da politika ne zna sta radi. Nije postojala politicka volja, ne postoji ni danas. To i sam govoris, tako da mi nije jasno zasto se ljutis i vrijedjas?

Ja nisam rekao da nema "plana" u smislu da nema projekata, vec da se ne zna dinamika, da nema rokova i da je komunikacija ko mudo.

Nije bitno da li je spremno 90 ili 99% dokumentacije, novca i ljudi na terenu, vec da li ima politicke volje. Zato su rokovi relativni i opet ih uglavnom - nema. Autoceste su tu jos mila majka kakvo je stanje oko brzih cesta i rekonstrukcije magistrala.
Koju dinamiku si htjeo ako do decembra nisu bili u stanju usvojiti nesto sto se zna od 10/2012, ako sredstava nisu operativna dok nisu usvojeni zakoni (i to ne samo akcize) možeš sanjati o dinamici. EU banke i druge su se davno izlječile od vjerovanja nacionalno/vjerskim strankama u BiH. Opet da vidimo izborna je godina i sada su na potezu ili ce opet probati zabušavati političari koje trećem ponovljenom tenderu za Počitelj - Zvirovići će teze jer provjeru ponuda uz JP Autoceste će vršiti i konsulent EiB-a. Ali opet kako sam to već par puta doživio u Hrvatskoj i Italiji vjerovati cu kada vidim 'krampu u zemlji'.

Ove zadnje 3 godine sa obezbjeđenim sredstvima (a tu se mogu stranice nabrojati) su mogle biti perfektne ali u BiH to tim strankama nije u interesu. Bolje vući za nos seljake i primitivce sa pričom o ugroženosti.
Post Reply