Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#10851 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ta privremena konekcija bi mogla biti poskupa.
klixo
Posts: 2020
Joined: 09/07/2012 03:28

#10852 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by klixo »

drugi profil wrote:ja ti garantujem da niko od njih ne vjeruje u Boga. Pola uleme, rijaseta, biskupije, episkopije, bar 60% hodža i popova...
Jer da uopste ima morala u cijeloj toj priči oko vlasti i moći, sve bi nama drugačije izgledalo.

Ja sam ateista, i nazivaju me iza leđa svakakvim imenima, ali ono što su oni to je licemjerje najviše kategorije.
Ali narod se prima na priču o bogu i onda pristaje da bude manipulsan na razne načine.
Ateisti ubacili svoje ljude u religijske zajednice kako bi ostale napravili ateistima :mrgreen:
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#10853 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Premijer Zvizdić nema ni prave informacije o dugovanju Dnevna kamata po tužbi austrijskog "Strabaga" računa se već pet godina Autor: S. KURT prije 2 sata A A A 10 Bosna i Hercegovina za dnevnu kamatu na ime odštete austrijskoj firmi „Strabag“ već je dužna više od 352.000 eura, saznaje „Avaz“ iz dobro obaviještenih izvora. - Dnevna kamata od 193,52 eura počela se računati još od 2012. godine i važit će do dana isplate - kaže naš izvor. Tako će naša zemlja austrijskoj kompaniji, ako uskoro počne isplata po osnovu ove tužbe, biti dužna više od 3,2 miliona KM. Predsjedavajući Vijeća ministara BiH Denis Zvizdić novinarima je nedavno rekao da je konačnom odlukom Stalnog arbitražnog suda u Hagu Ministarstvo prometa i komunikacija obavezano da firmi "Strabag" plati 910.847 eura, uz dnevnu kamatu od 193,52 eura do dana isplate te još 360.186 eura na ime pravnih i drugih troškova. "Strabag" je tužio našu zemlju zato što nije uveden u posao gradnje mosta na Svilaju, koji je dobio na konkursu 2011. godine. - Ja sam prije pet godina upozoravao na ovu situaciju. Ne zato što sam vidovit, nego što je već tada bilo jasno da nema nikakvih mogućnosti da dobijemo spor, jer nismo na vrijeme kao investitori reagirali prema izvođaču radova – kaže za „Avaz“ sekretar Ministarstva komunikacija Igor Pejić..
Pročitajte više na: http://avaz.ba/vijesti/teme/313889/dnev ... pet-godina
Seyfo
Posts: 4338
Joined: 23/08/2011 14:12

#10854 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Seyfo »

Sta je sa spojem sarajevske obilaznice i Buljakova??? Zar nisu rekli 20.oktobra??
Naslovnica
Posts: 27930
Joined: 20/03/2013 15:38

#10855 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica »

Seyfo wrote:Sta je sa spojem sarajevske obilaznice i Buljakova??? Zar nisu rekli 20.oktobra??
Rekli pa se ušutili.
8-)
Ne smiju pustiti bez tehničkog prijema.
Seyfo
Posts: 4338
Joined: 23/08/2011 14:12

#10856 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Seyfo »

Pogan lazljiva. Ja juce mahsuz okreno na onu stranu i sjebo se. Doduse,mozda su u zadnji momenat skontali da je bolje sacekati do izbora i dan uoci izbora prerezati vrpcu i uslikati selfie s makazama u zraku. Nego kako to niko ne preuzima odgovornost za nesto sto se javno kaze? Pa bila zvanicna vijest! Kao da sada hoce reci 'gotcha Seyfo! Suckerrrrrrrrrrr'
Seyfo
Posts: 4338
Joined: 23/08/2011 14:12

#10857 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Seyfo »

Doduse,mozda su bili prezauzeti euforijom u danima pred premijerno prikazivanje filma "Alija, bedem islama". Djes sta radit i obecanja ispunjavati u tim danima?
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10858 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoput Banja Luka - Doboj [Puraći - Galjipovci] - 23. 10. 2017. @ BNX (SSC)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10859 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoput Banja Luka - Doboj [Cut and Cover Potočani] - 23. 10. 2017 @ BNX (SSC)

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10860 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoput Banja Luka - Doboj [Mahovljani - Drugovići] - 23. 10. 2017. @ BNX (SSC)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#10861 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Čestitam im, neka samo dalje grade.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10862 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drugi profil wrote:Čestitam im, neka samo dalje grade.
U neku ruku ideja RS-a, kada se izoluju svi elementi nastanka iste, ispade sasvim realna po Srbe makar u ovom transportom polju.

Dakle dok bi čekali da se službeno Sarajevo smiluje i napravi nešto u sjeverozapadnoj Bosni, prošlo bi tonu vremena, jer vidimo odnos prema Bihaću i Tuzli, Banja Luka bi imala i gori status haman.

Ovako planovi su da autoput od Banja Luke ide u svim pravcima, Gradiška (sjever), Doboj (Zapad), Prijedor (Zapad), Mrkonjić Grad (Jug).
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#10863 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

So What! wrote:
drugi profil wrote:Čestitam im, neka samo dalje grade.
U neku ruku ideja RS-a, kada se izoluju svi elementi nastanka iste, ispade sasvim realna po Srbe makar u ovom transportom polju.

Dakle dok bi čekali da se službeno Sarajevo smiluje i napravi nešto u sjeverozapadnoj Bosni, prošlo bi tonu vremena, jer vidimo odnos prema Bihaću i Tuzli, Banja Luka bi imala i gori status haman.

Ovako planovi su da autoput od Banja Luke ide u svim pravcima, Gradiška (sjever), Doboj (Zapad), Prijedor (Zapad), Mrkonjić Grad (Jug).
Moje viđenje je takvo da imamo taj produkt rata koji smo prihvatili sa Dejtonom. Naše je da se sa tim pomirimo ili da opet uzaludno ratujemo jer RS samo Srbi mogu derogirati ili ukinuti, što se neće desiti skoro ako i ikada.
Druga stvar sto je odrasla cijela generacija na prici o genocidu i nepravdi, i sa druge strane na mitovima i prikrivenom strahu od osvete. Svemu tome u prilog ide i radikalizacija muslimana itd.
Poenta je da dok god mi insistiramo na prošlosti, mi nemamo budućnosti. Nepravde se dešavaju od pamtivjeka. Nauči nešto iz toga i nastavi dalje, ili živi u prošlosti. Treće nema.
Putevi u RS se grade da se povežu srpske teritorije. Od toga koristi mogu imati svi, osim ako se ne nastavi vraćati u prošlost.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#10864 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

Neka Laktashenko samo tura trobojke R Mrske na svakih 10 metara uz njegove autoceste ne vjerujem bas da ce mu Bosnjaci rado ostavljati pare cim budu imali ikakvu alternativu u prolasku kroz njegovu guberniju ka EU. A cim se otvori most na Savi kod Svilaja to ce biti neka alternativa.
Dosta je bilo zapisavanja teritorija i podsjecanja na to i nakon 22 godine od kraja rata. Ovo a propos posta Dugog profila kako od tih autocesta svi imaju koristi. Hajde da vidimo i to.
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#10865 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by un1ted »

Gdje mi bude najlakse i najbolje za moj novac, ja idem, pa makar na svakih 10 metara bila zastva rsa. Jebo vas patriotizam na mom novcaniku i vremenu.
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#10866 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Računica kaže da je jeftinije par markica od Sarajeva do ZG preko BL nego preko Svilaja. Eh sad najviše će odlučivati gužve na granici.
A zastave? Zastave su samo krpe, shvatite to. Ne budite bikovi.
Moja zemlja je BiH, ne pristajem da neki dio BiH ne bude moj jer je tu neko neku krpu okačio. Znači, nek prave ceste, svima će nam valjati.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778
Joined: 03/06/2016 16:31

#10867 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man »

drugi profil wrote:Računica kaže da je jeftinije par markica od Sarajeva do ZG preko BL nego preko Svilaja. Eh sad najviše će odlučivati gužve na granici.
A zastave? Zastave su samo krpe, shvatite to. Ne budite bikovi.
Moja zemlja je BiH, ne pristajem da neki dio BiH ne bude moj jer je tu neko neku krpu okačio. Znači, nek prave ceste, svima će nam valjati.
Upravo. Oni koji govore stalno protiv ''onih tamo u onom tamo entitetu'' prakticno samo vec potvrdjuju da su granice Bosne i Hercegovine tamo negdje oko Jajca, preko Vlasica, pa malo prije Doboja itd.. a da je Sava u nekoj drugoj drzavi. Svaki kilometar APa od Banja Luke, u bilo kom pravcu, je kilometar APa u Bosni i Hercegovini. I ovo govorim ja kojem nacija i patriotizam ne znaci nista.
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#10868 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maraschino »

So What! wrote:
drugi profil wrote:Čestitam im, neka samo dalje grade.
U neku ruku ideja RS-a, kada se izoluju svi elementi nastanka iste, ispade sasvim realna po Srbe makar u ovom transportom polju.

Dakle dok bi čekali da se službeno Sarajevo smiluje i napravi nešto u sjeverozapadnoj Bosni, prošlo bi tonu vremena, jer vidimo odnos prema Bihaću i Tuzli, Banja Luka bi imala i gori status haman.

Ovako planovi su da autoput od Banja Luke ide u svim pravcima, Gradiška (sjever), Doboj (Zapad), Prijedor (Zapad), Mrkonjić Grad (Jug).
Bas je tesko funkcionisati i donositi odluke u ovom entitetu. Sto JEDAN covjek zamisli to se i realizuje.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10869 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Maraschino wrote:
Bas je tesko funkcionisati i donositi odluke u ovom entitetu. Sto JEDAN covjek zamisli to se i realizuje.
Ko nam je kriv kad se mi igramo građanske zemlje, a svi oko nas se unitarizuju i ganjaju neke svoje ciljeve.

Ja sam jednom rekao, da je slučajno Milorad Dodik, fan fudbala, a ne košarke, Laktaši ili Borac bi do sada igrali Europa Ligu, ali je fan košarke pa imamo jedan pravo jak košarkaški tim i prvaka države koji je upravo iz Laktaša.

Na svu sreću, Mile je fan autoputeva, pa ih svako malo gradi.

Pod Miletom je inače izgrađena dionica preko prijevoja Čemerno, granica između Istočne Bosne i Istočne Hercegovine, tunel Stambolčić na Romaniji, a sada se priprema sanacija tunela Kalovita brda prema Jahorini, a u nas mnogo manji prijevoj Karaula su završili nekih 70% i pustili u promet s privremenim priključkom.

Uz dodatak, izgrađena je TE Stanari, a završava se i HE Medna, dok u FBiH Blok 7 u Tuzli i HE Vranduk evo vidimo kako završiše.

Ne kažem je da je on neki dobar lider, ali nije ni katastrofalan po RS. Na kraju krajeva SNSD-ov establišment je manje vezan za rat i ratne zločine, sporna im je samo secesionistička i Banjalukocentrična ideologija.
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#10870 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maraschino »

So What! wrote:
Maraschino wrote:
Bas je tesko funkcionisati i donositi odluke u ovom entitetu. Sto JEDAN covjek zamisli to se i realizuje.
Ko nam je kriv kad se mi igramo građanske zemlje, a svi oko nas se unitarizuju i ganjaju neke svoje ciljeve.

Ja sam jednom rekao, da je slučajno Milorad Dodik, fan fudbala, a ne košarke, Laktaši ili Borac bi do sada igrali Europa Ligu, ali je fan košarke pa imamo jedan pravo jak košarkaški tim i prvaka države koji je upravo iz Laktaša.

Na svu sreću, Mile je fan autoputeva, pa ih svako malo gradi.

Pod Miletom je inače izgrađena dionica preko prijevoja Čemerno, granica između Istočne Bosne i Istočne Hercegovine, tunel Stambolčić na Romaniji, a sada se priprema sanacija tunela Kalovita brda prema Jahorini, a u nas mnogo manji prijevoj Karaula su završili nekih 70% i pustili u promet s privremenim priključkom.

Uz dodatak, izgrađena je TE Stanari, a završava se i HE Medna, dok u FBiH Blok 7 u Tuzli i HE Vranduk evo vidimo kako završiše.

Ne kažem je da je on neki dobar lider, ali nije ni katastrofalan po RS. Na kraju krajeva SNSD-ov establišment je manje vezan za rat i ratne zločine, sporna im je samo secesionistička i Banjalukocentrična ideologija.
Za mnogo toga si u pravu a malo nam je tri stranice da to elaboriramo u detalje.
Da ne kvarimo bas dobru temu.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#10871 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Maraschino wrote: Za mnogo toga si u pravu a malo nam je tri stranice da to elaboriramo u detalje.
Da ne kvarimo bas dobru temu.
Upravu si. :)
User avatar
vivaldi
Posts: 7308
Joined: 16/08/2008 15:56

#10872 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by vivaldi »

Turska je opredelila oko 500 miliona evra za finansiranje izgradnje infrastrukture u Srbiji i sada se traži model tog finansiranja, izjavio je danas ministar Rasim Ljajić, odgovarajući na pitanja poslanika u Skupštini Srbije.
Da li će kredite dobijati turske građevinske firme koje će učestvovati na tenderima kod nas za izgradnju puteva ili će to biti neka druga vrsta kredita pod povoljnijim kamatnih stopama, to ne mogu sada da kažem, ali će izgradnja infrastrukture svakako biti jedan od prioriteta - rekao je Ljajić.
Ona je dodala da se tokom posete turskog predsednika Redžepa Tajipa Erdogana razgovaralo o kamatnim stopama i da je za nas neprihvatljivo da one bude u visini od 6,5 ili 5,5 odsto.

„Imamo obećanje da je kamatna stopa ispod 2,5 odsto, to ćemo sačekati. Ccekamo pregovore i očekujem da ćemo kao država moći da garantujemo kredit za dalje ulaganje u puteve“, rekla je Mihajlović.
http://www.blic.rs/vesti/politika/ljaji ... ji/0t38mvt

ne znam da li se ove pare odnose i na autoput bg-sa, ali je ovo prvi put da sam procitao iole konkretniju informaciju oko turskih para.

prosto je nevjerovatno koliko se drame diglo oko trase, a niko ziv nema pojma ni o koliko se para radi, pod kojim uslovima, kamatama, izvodjacima...

pa jebote nema najosnovnijih informacija a digla se dreka ko da je donacija u pitanju :-)
User avatar
jao_situacije
Posts: 17948
Joined: 29/03/2014 19:20

#10873 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jao_situacije »

So What! wrote:
Maraschino wrote:
Bas je tesko funkcionisati i donositi odluke u ovom entitetu. Sto JEDAN covjek zamisli to se i realizuje.
Ko nam je kriv kad se mi igramo građanske zemlje, a svi oko nas se unitarizuju i ganjaju neke svoje ciljeve.

Ja sam jednom rekao, da je slučajno Milorad Dodik, fan fudbala, a ne košarke, Laktaši ili Borac bi do sada igrali Europa Ligu, ali je fan košarke pa imamo jedan pravo jak košarkaški tim i prvaka države koji je upravo iz Laktaša.

Na svu sreću, Mile je fan autoputeva, pa ih svako malo gradi.

Pod Miletom je inače izgrađena dionica preko prijevoja Čemerno, granica između Istočne Bosne i Istočne Hercegovine, tunel Stambolčić na Romaniji, a sada se priprema sanacija tunela Kalovita brda prema Jahorini, a u nas mnogo manji prijevoj Karaula su završili nekih 70% i pustili u promet s privremenim priključkom.

Uz dodatak, izgrađena je TE Stanari, a završava se i HE Medna, dok u FBiH Blok 7 u Tuzli i HE Vranduk evo vidimo kako završiše.

Ne kažem je da je on neki dobar lider, ali nije ni katastrofalan po RS. Na kraju krajeva SNSD-ov establišment je manje vezan za rat i ratne zločine, sporna im je samo secesionistička i Banjalukocentrična ideologija.
kolega molim vas, kod našeg guardiana nema ništa sporno.

drago mi je da ste uočili ostvarenja iz nekoliko investicionih ciklusa koje je naš guardian realizirao sam
također treba napomenuti bolnice škole i vrtić u zvorniku koji je nedavno otvorio, osim toga aktivno se restrukturira i "republic of forest railways"
tu ne treba izostaviti ni vojnu neutralnost i pacifizam jer će se dosadašnja izdvajanja za "republic of forest armed forces" od nekoliko milijardi eura usmjeriti u nove investicione cikluse, pa se naprimjer razmišlja o pravljenju kraka autoputa "9th january" prema tokiju i nagasakiju

i dobro ste rekli ko je kriv bakiru i njegovim islamistima, i onom savezu za islamizaciju izdaju i prenos nadležnosti, što ne znaju praviti ništa...
a i kako bi znali kad nemaju vremena od učenja islamske deklaracije napamet i prežderavanja baklavom i hurmašicama

pozivam vas da nam se pridružite na temi milorad-dodik-all-about-t74433s58750.html i da tamo slavimo mir, ljubav, neutralnost, pacifizam, gradnju, razvoj, investicijske cikluse, i sve ostalo što je svojstveno našem dragom guardianu
BAK-eV
Posts: 1857
Joined: 17/10/2012 18:53

#10874 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BAK-eV »

drugi profil wrote:
So What! wrote:
drugi profil wrote:Čestitam im, neka samo dalje grade.
U neku ruku ideja RS-a, kada se izoluju svi elementi nastanka iste, ispade sasvim realna po Srbe makar u ovom transportom polju.

Dakle dok bi čekali da se službeno Sarajevo smiluje i napravi nešto u sjeverozapadnoj Bosni, prošlo bi tonu vremena, jer vidimo odnos prema Bihaću i Tuzli, Banja Luka bi imala i gori status haman.

Ovako planovi su da autoput od Banja Luke ide u svim pravcima, Gradiška (sjever), Doboj (Zapad), Prijedor (Zapad), Mrkonjić Grad (Jug).
Moje viđenje je takvo da imamo taj produkt rata koji smo prihvatili sa Dejtonom. Naše je da se sa tim pomirimo ili da opet uzaludno ratujemo jer RS samo Srbi mogu derogirati ili ukinuti, što se neće desiti skoro ako i ikada.
Druga stvar sto je odrasla cijela generacija na prici o genocidu i nepravdi, i sa druge strane na mitovima i prikrivenom strahu od osvete. Svemu tome u prilog ide i radikalizacija muslimana itd.
Poenta je da dok god mi insistiramo na prošlosti, mi nemamo budućnosti. Nepravde se dešavaju od pamtivjeka. Nauči nešto iz toga i nastavi dalje, ili živi u prošlosti. Treće nema.
Putevi u RS se grade da se povežu srpske teritorije. Od toga koristi mogu imati svi, osim ako se ne nastavi vraćati u prošlost.
Ovo nije prihvaceno Dejtonom.

Svi narodi su konstitutivni i moraju biti zastupljeni u javnim simbolima, koji ne smiju biti ekskluzivno srpski vec zajednicki.
Dravna zastava isto mora biti zastupljena sa adekvatnom velicinom, jarbolom i lokacijom.
BAK-eV
Posts: 1857
Joined: 17/10/2012 18:53

#10875 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BAK-eV »

drugi profil wrote:Računica kaže da je jeftinije par markica od Sarajeva do ZG preko BL nego preko Svilaja. Eh sad najviše će odlučivati gužve na granici.
A zastave? Zastave su samo krpe, shvatite to. Ne budite bikovi.
Moja zemlja je BiH, ne pristajem da neki dio BiH ne bude moj jer je tu neko neku krpu okačio. Znači, nek prave ceste, svima će nam valjati.
To je FGR racunica.
Racunica recimo jednog Jevreja u slicnoj situaciji bi izgledala sasvim drugacije.
Post Reply