Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#101 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tunel Vijećnica - Ciglane ce se (jednog dana) praviti, nalazi se i u novom prostornom planu KS (2003-2023):
http://zpr.ks.gov.ba/sites/zpr.ks.gov.b ... _75000.jpg
http://zpr.ks.gov.ba/sites/zpr.ks.gov.b ... _75000.jpg
- Ateista
- Posts: 46576
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#102 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
To je ista ona slika koju sam ja postavio, samo sam je malo isjekao.ins wrote:Tunel Vijećnica - Ciglane ce se (jednog dana) praviti, nalazi se i u novom prostornom planu KS (2003-2023):
http://zpr.ks.gov.ba/sites/zpr.ks.gov.b ... _75000.jpg
Samo je pitanje, jeli to stvarno najnoviji plan?
-
- Posts: 6700
- Joined: 17/02/2005 07:57
#103 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ovdje tunel ne postoji:ins wrote:Tunel Vijećnica - Ciglane ce se (jednog dana) praviti, nalazi se i u novom prostornom planu KS (2003-2023):
http://zpr.ks.gov.ba/sites/zpr.ks.gov.b ... _75000.jpg
- neupitan
- Posts: 126
- Joined: 19/06/2011 10:34
#104 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jutros vidim kod Kaknja sve skrecu na zaobilaznicu, jedini logican zakljucak - pustaju u rad naplatnu rampu.
Sto ste se vozili za 2KM, vozili ste se !
Sto ste se vozili za 2KM, vozili ste se !
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#105 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nigdje veze...
Zbog izmještanja naponske mreže na prelazu preko autoceste dana 09.12., kao i 13., 14. i 15.12. u vremenu od 09 sati do 09:20 sati saobraćaj će biti potpuno obustavljen na autocesti A1 Visoko-Dobrinje i to u oba smjera.
- ReD aka Socijalista
- Posts: 2187
- Joined: 22/08/2010 00:23
- Location: U Daytonu General major
#106 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Drivusa - Gorica update (novembar 2011)
-
- Posts: 2824
- Joined: 04/06/2007 18:51
#107 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Šta su ove velike rupčage, temelji od stubova?
- ReD aka Socijalista
- Posts: 2187
- Joined: 22/08/2010 00:23
- Location: U Daytonu General major
#108 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
daseldzuk wrote:Šta su ove velike rupčage, temelji od stubova?
- slobodni armirach
- Posts: 5588
- Joined: 22/06/2010 17:17
- Location: Administrativni Centar Kantona 4
#109 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
cisto sumnjam, ovo su atomska sklonistaseldzuk wrote:Šta su ove velike rupčage, temelji od stubova?
-
- Posts: 8472
- Joined: 14/10/2008 10:08
#110 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jebiga, izgleda ovo kao veliki projekat, mi mislimo da je to samo betoniranje livade..
- ReD aka Socijalista
- Posts: 2187
- Joined: 22/08/2010 00:23
- Location: U Daytonu General major
#111 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tunel vijenac update (izvor skyscrapercity by BosniaHerzegovina)
Iskopano 150m tunela
Iskopano 150m tunela
-
- Posts: 148
- Joined: 20/11/2003 00:00
#112 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ReD aka Socijalista wrote:daseldzuk wrote:Šta su ove velike rupčage, temelji od stubova?
slobodni armirach wrote:cisto sumnjam, ovo su atomska sklonistaseldzuk wrote:Šta su ove velike rupčage, temelji od stubova?
Hm, hm, moguće je da su to ipak temelji za velike potporne stupove mosta/vijadukta, ali mi se ipak čine i suviše široki obimom, u odnosu na obim samih stupova, što je vidljivo na obje donje slike >>> :
U svakom slučaju temelji moraju biti širi od objekta koji se na njima zida, ali u ovom primjeru to je čini mi se ekstremno veče.
Iako mi ovo nije uža specijalnost, neobavezno, dugo već pratim ovakve gradnje, a i čitajući materijale o gradnji ceste , prije bih zajključio da je riječ o jednom od slijedeća 2 objekta:
1.varijanta: >> Mogli bi biti temeljji za stupove koji se temelje u vodi, tj rijeci Bosni, nešto što se nekad izvodilo i zvalo KESONI (mislim da se danas primjenjuju novije tehnologije), koji spriječavaju prodiranje vode u šalunge i oplate za temelje koji se izvode pod vodom – kesoni osiguravaju suh prostor za temeljenje na lokaciji vode. U tom slučaju bi ovolika veličina bila zaista potrebna. Ali koliko vidim objekti se nalaze izvan korita rijeke Bosne (izuzev ako nije u pitanju naknadno skretanje toka rijeke iz građevinskih potreba ili pak osigurajne temelja od mogučnosti plavljenja, kod pojave “velikih voda”…), pa je ova vjerovatnost manja
2. varijanta: >> Kako se autocesta na koridoru Vc zbog međunarodne finansijske pomoći, rezultata studije izvodljivosti i sl. radi po najvišim građevinskim, sigurnosnim, ekološkim, okolišnim, arheološkim i drugim kriterijima, strogo je propisano da se pojava oborinskih voda (kiša, snijeg, led, inje, slana, rosa, …) mora fizički ukloniti/odvesti sa trase ceste i njene uže okoline u sigurnu odvodnju/kanalizaciju, a prije toga obavezno izvršti njeno prečiščavanje, zaključio bih da cilindrični građevinski objekti upravo predstavljaju pripremu gradnje postrojenja za prečišćavanje oborinskih voda “pokupljenih” sa trase ceste (u ovom slučaju sa veoma dugačkog mosta/vijadukta), a u prilog ovom zaključku je i lokatitet objekta koji se nalazi tačno ispod trase velikog mosta/vijadukta.
Ovakva odvodnja i prečiščavanje nije prvobitno rađeno na prvoj dionici autoceste na koridoru Vc, tj. na dionici Jošanica – Podlugovi, pa je to moralo da se odradi nakon nekoliko godina. Nisam siguran da li je do danas završeno.
Ali ostavljam mogučnost da se možda ipak radi o OGROMNIM temeljima stupova vijadukta/mosta !
-
- Posts: 4112
- Joined: 27/02/2004 00:00
#113 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Lupate bezveze, to je najobičniji temelj stuba mosta, normalno je da se čini ogromnim nije to stub za balkon vikendice ipak to drži stubinu iznad sebe a u blizini je i rijeka sa lošim tlom ispod.
Možete vidjeti oko rupe manje stubove jedan do drugog, radi se o sistemu osiguranja jame betonskim šipovima, prvo se urade betonski šipovi-stubovi u zemlji u obliku plašta cilindra i onda iskopa rupa za temelj između njih, jer je veliki pritisak vode sa strana.
U ovakvim projektima nema ništa normalnih dimenzija, sve je glomazno i opasno za raditi, a slabo se to danas cijeni, pogotovo kod nas, svi su eksperti za sve, i onaj ko je na vikendici ploču radio
Možete vidjeti oko rupe manje stubove jedan do drugog, radi se o sistemu osiguranja jame betonskim šipovima, prvo se urade betonski šipovi-stubovi u zemlji u obliku plašta cilindra i onda iskopa rupa za temelj između njih, jer je veliki pritisak vode sa strana.
U ovakvim projektima nema ništa normalnih dimenzija, sve je glomazno i opasno za raditi, a slabo se to danas cijeni, pogotovo kod nas, svi su eksperti za sve, i onaj ko je na vikendici ploču radio
-
- Posts: 148
- Joined: 20/11/2003 00:00
#114 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Eh, naknadna pamet , evo poslije pregleda stranice:
http://www.jpautoceste.ba/web/gd.php, na dionici AC DRIVUŠA-GORICA, ali sa jako starim updateom na dan Petak, 29 Juli 2011 01:00, pod stavkama za objekt Most M3, kao peta radna aktivnost se spominje:
- ISKOP TEMELJA STUBA BROJ 8 DESNI MOST , U OTVORENOM OKRUGLOM BUNARU.
To bi onda ipak trebalo biti temeljenje !!!
Dimenzijama me podsjeća na oplate za prostor nekog prečistača, ili pak statora elektro-generatora, na protočnoj/pumpnoj/gravitacionoj hidroelektrani
>> Klikni na sliku lijevo !!!
>> Klikni na sliku lijevo !!!
>> Klikni na sliku lijevo !!!
http://www.jpautoceste.ba/web/gd.php, na dionici AC DRIVUŠA-GORICA, ali sa jako starim updateom na dan Petak, 29 Juli 2011 01:00, pod stavkama za objekt Most M3, kao peta radna aktivnost se spominje:
- ISKOP TEMELJA STUBA BROJ 8 DESNI MOST , U OTVORENOM OKRUGLOM BUNARU.
To bi onda ipak trebalo biti temeljenje !!!
Dimenzijama me podsjeća na oplate za prostor nekog prečistača, ili pak statora elektro-generatora, na protočnoj/pumpnoj/gravitacionoj hidroelektrani
>> Klikni na sliku lijevo !!!
>> Klikni na sliku lijevo !!!
>> Klikni na sliku lijevo !!!
-
- Posts: 148
- Joined: 20/11/2003 00:00
#115 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hvala na pojašnjenju i lijepim riječima !Hendrix wrote:Lupate bezveze.....
Nisam graditelj vikendica, niti su mi je ikada imali roditelji (ni u onom starom, a pogotovu ne u današnjem sistemu), iako oba sa fakultetskom naobrazbom, ali eto nije ih "zapalo", bavili su se mnogo stručnijim zanimacijama i upravo, kao i ja
Hendrix wrote:a slabo se to danas cijeni, pogotovo kod nas, svi su eksperti za sve, i onaj ko je na vikendici ploču radio
baš uvijek cijenili ovakve poslove i aktivnosti....
A kako ovo nije stručni forum, tu smo da razmjenjujemo mišljenja, stavove i sl. i iskoristimo i ovakav medij za uvijek potrebna nova saznanja i edukaciju
Lijep pozdrav !
Last edited by loudness on 10/12/2011 18:31, edited 1 time in total.
-
- Posts: 2824
- Joined: 04/06/2007 18:51
#116 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A ja mislio da će u ovom praviti pekmez od jabukaslobodni armirach wrote:cisto sumnjam, ovo su atomska sklonistaseldzuk wrote:Šta su ove velike rupčage, temelji od stubova?
- slobodni armirach
- Posts: 5588
- Joined: 22/06/2010 17:17
- Location: Administrativni Centar Kantona 4
#117 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
seldzuk wrote:A ja mislio da će u ovom praviti pekmez od jabukaslobodni armirach wrote:cisto sumnjam, ovo su atomska sklonistaseldzuk wrote:Šta su ove velike rupčage, temelji od stubova?
stvarno si neozbiljan
-
- Forum administrator
- Posts: 32169
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#118 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Armirani je sve zakuhao , banuj te ga .Bice ovo dobro kad bude gotovo, Ze-Kak. 10 minuta lagano .
-
- Posts: 4112
- Joined: 27/02/2004 00:00
#119 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nisam na tebe mislio o lupanju ovom ali vidio sam da počinje malo iznad tvog posta,treba odma u korijenu sasjeći Ti si pokušao i naći odgovor što je za svaku pohvalu, super je tvoja ideja o razmjeni mišljenja, što da ne, nažalost ne ide to tako uvijek na forumima.loudness wrote:Hvala na pojašnjenju i lijepim riječima !Hendrix wrote:Lupate bezveze.....
Nisam graditelj vikendica, niti su mi je ikada imali roditelji (ni u onom starom, a pogotovu ne u današnjem sistemu), iako oba sa fakultetskom naobrazbom, ali eto nije ih "zapalo", bavili su se mnogo stručnijim zanimacijama i upravo, kao i jaHendrix wrote:a slabo se to danas cijeni, pogotovo kod nas, svi su eksperti za sve, i onaj ko je na vikendici ploču radio
baš uvijek cijenili ovakve poslove i aktivnosti....
A kako ovo nije stručni forum, tu smo da razmjenjujemo mišljenja, stavove i sl. i iskoristimo i ovakav medij za uvijek potrebna nova saznanja i edukaciju
Lijep pozdrav !
Ovaj drugi dio je iz mog ličnog iskustva, ljudi su me pitali što se na građevini uči toliko beton kad ga svako zna zamiješati kod kuće, itd...
Da ne idem dalje od teme, objekti su impozantni na ovoj dionici iako se na ovim heregovačkim prema Konjicu pojavljuju i mostovi za 70+m visokim stubovima, to će biti zajebancija za uraditi prava.
- slobodni armirach
- Posts: 5588
- Joined: 22/06/2010 17:17
- Location: Administrativni Centar Kantona 4
#120 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ebemu trunje, sto me cojek provali u dvi sekundeBobi wrote:Armirani je sve zakuhao , banuj te ga .Bice ovo dobro kad bude gotovo, Ze-Kak. 10 minuta lagano .
bitna Portland cimenta, i voda da ne budne tvrda, a pijesak ko pijesak,
- Eborg
- Posts: 10629
- Joined: 20/09/2006 20:58
- Location: Tamo gdje je Sunce,tamo gdje su zvijezde...
#121 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zna li iko je li bilo više arheloških otkrića tokom ovih radova na autoputevima?
Znam da su kod Kaknja bili pronašli stećke pod slojem zemlje te su ih izmjestili te su bile otvorene neke sonde sa strane oko Bilješeva.
Ipak je ovaj potez Zenica-Kakanj srce bosanske države i naseljen hiljadama godina (Obre, Vranduk, Kraljeva Sutjeska).
Je li uopće fizički postojao neki lokalni put Zenica - Sarajevo prije nego je probijena željeznica/trenutna magistrala ili je to prije bila divljina? Znam da se prije putovalo preko Kiseljaka.
Znam da su kod Kaknja bili pronašli stećke pod slojem zemlje te su ih izmjestili te su bile otvorene neke sonde sa strane oko Bilješeva.
Ipak je ovaj potez Zenica-Kakanj srce bosanske države i naseljen hiljadama godina (Obre, Vranduk, Kraljeva Sutjeska).
Je li uopće fizički postojao neki lokalni put Zenica - Sarajevo prije nego je probijena željeznica/trenutna magistrala ili je to prije bila divljina? Znam da se prije putovalo preko Kiseljaka.
- Comrad
- Posts: 4326
- Joined: 17/04/2007 12:40
- Location: C:\Program files
#122 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jbt kad se pogleda sta mi moramo sve izgraditi da bi imali taj autoput, izgleda mi isplativija verzija da izmislimo, skontamo kakav leteći trajekt. Fino puknes liniju Brcko - Neum, eto te dole za 20min. Ukrcas se i lagano. Skontas 2-3 trajekta i eto ga...
Al ne fakat, pa i najveci optimista zna da mi dvije krajnje tacke autoputa necemo spojit za sigurno 10 godina. Nema sanse. Ako se ovoliko patimo sa ovim ravnim dijelovima, koji i nisu toliko zahtjevni, kako ce onda tek raditi ovaj dole dio od Tarcina prema jugu... Pored toga sto smo nesposobni, neorganizovani, ne znamo raspolagati novcem, zaboli nas qrac za autoput, svako cijeni svoj komad livade ko da je bogati u monte karlu...mi imamo i jedan od tezih terena za izgradnju autoputa...
Nek nam je bog na pomoci...
Al ne fakat, pa i najveci optimista zna da mi dvije krajnje tacke autoputa necemo spojit za sigurno 10 godina. Nema sanse. Ako se ovoliko patimo sa ovim ravnim dijelovima, koji i nisu toliko zahtjevni, kako ce onda tek raditi ovaj dole dio od Tarcina prema jugu... Pored toga sto smo nesposobni, neorganizovani, ne znamo raspolagati novcem, zaboli nas qrac za autoput, svako cijeni svoj komad livade ko da je bogati u monte karlu...mi imamo i jedan od tezih terena za izgradnju autoputa...
Nek nam je bog na pomoci...
- ReD aka Socijalista
- Posts: 2187
- Joined: 22/08/2010 00:23
- Location: U Daytonu General major
#123 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ona dionica od Konjica prema Mostaru je strasna. Pogotovo kad vidim onaj tunel od 6 i kusur kilometara, bolje da ga sad pocnu vec busiti Ali kad se zavrsi mislim da ce biti jedna od najspektakularnijih dionica u Evropi definitivno. Koji ce to biti krajolik...Comrad wrote:Jbt kad se pogleda sta mi moramo sve izgraditi da bi imali taj autoput, izgleda mi isplativija verzija da izmislimo, skontamo kakav leteći trajekt. Fino puknes liniju Brcko - Neum, eto te dole za 20min. Ukrcas se i lagano. Skontas 2-3 trajekta i eto ga...
Al ne fakat, pa i najveci optimista zna da mi dvije krajnje tacke autoputa necemo spojit za sigurno 10 godina. Nema sanse. Ako se ovoliko patimo sa ovim ravnim dijelovima, koji i nisu toliko zahtjevni, kako ce onda tek raditi ovaj dole dio od Tarcina prema jugu... Pored toga sto smo nesposobni, neorganizovani, ne znamo raspolagati novcem, zaboli nas qrac za autoput, svako cijeni svoj komad livade ko da je bogati u monte karlu...mi imamo i jedan od tezih terena za izgradnju autoputa...
Nek nam je bog na pomoci...
- Comrad
- Posts: 4326
- Joined: 17/04/2007 12:40
- Location: C:\Program files
#124 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma jest, sve to lijepo izgleda na renderima, animacijama...al kad cemo mi to dozivjet'.
Para ima, masine imamo, radnike imamo...al djaba ti sve kad nemas vodje koji znaju upravljat zemljom.
Para ima, masine imamo, radnike imamo...al djaba ti sve kad nemas vodje koji znaju upravljat zemljom.
- ReD aka Socijalista
- Posts: 2187
- Joined: 22/08/2010 00:23
- Location: U Daytonu General major
#125 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Eh to ide pod rubriku - bosanski rahatluk.Comrad wrote:Ma jest, sve to lijepo izgleda na renderima, animacijama...al kad cemo mi to dozivjet'.
Para ima, masine imamo, radnike imamo...al djaba ti sve kad nemas vodje koji znaju upravljat zemljom.