Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
izvrsni direktor
Posts: 9134
Joined: 20/12/2018 16:11

#21901 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by izvrsni direktor »

So What! wrote: 31/05/2021 10:28
Dakle ukupno, sve, ako sam ja to dobro sracunao (kome nije mrsko, nek ponovi), ovo sto je u izgradnji i sto je izgradjeno, kostalo je oko 1,852.27 milijardi eura. Dakle, to je ukupno za 170.67 kilometara
“Dosadašnje zaduženje Bosne i Hercegovine kod MMF-a kroz sve aramžmane - Stand-by aranžmane, Prošireni aranžman i Instrument za brzo financiranje iznosi ukupno oko 1,315 milijarde SDR (što je, prema današnjem tečaju, jednako oko 1,6 milijardi eura)

I kaze, skup autoput, nema se para, ne smije se zaduzivati, biti cemo prezaduzeni...a za popunjavanje budzetskih rupa se zaduzili tacno onoliko koliko je kostao dosadasnji autoput..
Ali skup autoput, ne smijemo se zaduzit..
izvrsni direktor
Posts: 9134
Joined: 20/12/2018 16:11

#21902 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by izvrsni direktor »

sime_cipol wrote: 31/05/2021 23:41 Kolika je bila prva procjena da ce Vc kostati?
Oko 5-6 milijardi KM se spominjala cifra pocetkom 200tih

izgleda-da-se-bosmal-priprema-za-korido ... 3972cbcdf1
User avatar
seln
Posts: 23262
Joined: 06/02/2007 13:57
Location: FORGET? HELL!

#21903 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by seln »

detroit-mercy wrote: 31/05/2021 17:05
seln wrote: 31/05/2021 12:58
atmel wrote: 31/05/2021 10:20 Šta hoćete. Ne može sve biti ni autoput. Čovjek se na autoputu opusti, čak i zaspi :zzzz:
Moze insan otic helac, ne daj boze...

Hajmo jednu za palerma:

U Sarajvu, u trezoru,
bolan Bakir lezi...
Najbolje ostavit makadam, I sto bi covjek zaspo za volanom ne moze od rupetina i gudura :mrgreen:
Plus smanjenje zagadjenja, potrosnje goriva, rizika od sudara... s rupama u svijetlu buducnost!
User avatar
mk ultra
Posts: 19226
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#21904 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Autoput je bitniji nego arap bez vize :mrgreen:
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21905 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Tunel Golubinja

Image
last mohicans
Posts: 11690
Joined: 09/08/2012 23:19

#21906 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

izvrsni direktor wrote: 01/06/2021 06:11
sime_cipol wrote: 31/05/2021 23:41 Kolika je bila prva procjena da ce Vc kostati?
Oko 5-6 milijardi KM se spominjala cifra pocetkom 200tih

izgleda-da-se-bosmal-priprema-za-korido ... 3972cbcdf1
Gledaj @Bobi ja sto je bio aktivan na temi. De nam sad retrospektivu jednu, bobi. Sjecam se ove priče i kad se vrtio promotivni spot za 5 god autoput. :lol: Prošlo je 16 god od ove priče,makar je tema tad otvorena. Mogao se napraviti da je bilo pameti, znanja i da glavna vodilja nije bilo IMT.
Pedrosa
Posts: 39
Joined: 09/06/2018 17:22

#21907 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Pedrosa »

Auuu jako sporo ide taj tunel Golubinja 😐
Majka mu stara ocekivali smo puno vise ali izgleda da nemaju radnika a uzmu puno dionica...
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#21908 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ma ovo mozda docekaju ova djeca sad sto su ziva.
Mi sa vozackim dozvolama, nema sanse. Osim ako se ne maknu ovi uhljupi sa vlasti. Jer prvo sto nece da grade, a drugo sto ce drzavu tako sjebat da nece biti potrebe niti da se gradi, niti zelje da se ulaze u zemlju bez industrije i stanovnika.
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21909 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Pedrosa wrote: 01/06/2021 12:05 Auuu jako sporo ide taj tunel Golubinja 😐
Majka mu stara ocekivali smo puno vise ali izgleda da nemaju radnika a uzmu puno dionica...
Dionica Poprikuše – Nemila je ukupne dužine 5,5 km.
Početak dionice je u neposrednoj blizini naselja Poprikuše, južno od grada Žepča. Na predmetnoj dionici od značajnijih objekata projektovan je:

- Tunel Golubinja (L=3659 m),
- Mostovi Golubinja 1 (L=423,5/476,5 m) i Bosna (L=196/204 m)
- Vijadukti Golubinja 2 (L=138/138 m) i Kovanići (L=116/129 m).

Dionici pripada i petlja Poprikuše kao i Centar za kontrolu prometa.

Predviđeni rok izgradnje je 42 mjeseca odnosno maj 2024. godine. :-)


Na tenderima za izbor izvodjaca se mozda ne bi trebao traziti najjeftiniji, vec najbrži. Ovo se treba raditi u 3 smjene sa stotinama radnika.
Bobi
Forum administrator
Posts: 31991
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#21910 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Bobi »

last mohicans wrote: 01/06/2021 11:23
izvrsni direktor wrote: 01/06/2021 06:11
sime_cipol wrote: 31/05/2021 23:41 Kolika je bila prva procjena da ce Vc kostati?
Oko 5-6 milijardi KM se spominjala cifra pocetkom 200tih

izgleda-da-se-bosmal-priprema-za-korido ... 3972cbcdf1
Gledaj @Bobi ja sto je bio aktivan na temi. De nam sad retrospektivu jednu, bobi. Sjecam se ove priče i kad se vrtio promotivni spot za 5 god autoput. :lol: Prošlo je 16 god od ove priče,makar je tema tad otvorena. Mogao se napraviti da je bilo pameti, znanja i da glavna vodilja nije bilo IMT.
:lol: nemere , sad svi sve znaju :lol: . Nisam predvidio razne anexe ugovora, gradjevinci nisu preuzeli nikakav rizik, na kraju donji samo mi gradjani :evil: .
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#21911 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

Zeleni most wrote: 01/06/2021 12:19
Pedrosa wrote: 01/06/2021 12:05 Auuu jako sporo ide taj tunel Golubinja 😐
Majka mu stara ocekivali smo puno vise ali izgleda da nemaju radnika a uzmu puno dionica...
Dionica Poprikuše – Nemila je ukupne dužine 5,5 km.
Početak dionice je u neposrednoj blizini naselja Poprikuše, južno od grada Žepča. Na predmetnoj dionici od značajnijih objekata projektovan je:

- Tunel Golubinja (L=3659 m),
- Mostovi Golubinja 1 (L=423,5/476,5 m) i Bosna (L=196/204 m)
- Vijadukti Golubinja 2 (L=138/138 m) i Kovanići (L=116/129 m).

Dionici pripada i petlja Poprikuše kao i Centar za kontrolu prometa.

Predviđeni rok izgradnje je 42 mjeseca odnosno maj 2024. godine. :-)


Na tenderima za izbor izvodjaca se mozda ne bi trebao traziti najjeftiniji, vec najbrži. Ovo se treba raditi u 3 smjene sa stotinama radnika.
Jel kome pala na pamet bor masina za prenj

Pitam za raju :D
toooka
Posts: 110
Joined: 15/02/2016 08:12

#21912 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by toooka »

Zeleni most wrote: 01/06/2021 12:19
Pedrosa wrote: 01/06/2021 12:05 Auuu jako sporo ide taj tunel Golubinja 😐
Majka mu stara ocekivali smo puno vise ali izgleda da nemaju radnika a uzmu puno dionica...
Dionica Poprikuše – Nemila je ukupne dužine 5,5 km.
Početak dionice je u neposrednoj blizini naselja Poprikuše, južno od grada Žepča. Na predmetnoj dionici od značajnijih objekata projektovan je:

- Tunel Golubinja (L=3659 m),
- Mostovi Golubinja 1 (L=423,5/476,5 m) i Bosna (L=196/204 m)
- Vijadukti Golubinja 2 (L=138/138 m) i Kovanići (L=116/129 m).

Dionici pripada i petlja Poprikuše kao i Centar za kontrolu prometa.

Predviđeni rok izgradnje je 42 mjeseca odnosno maj 2024. godine. :-)


Na tenderima za izbor izvodjaca se mozda ne bi trebao traziti najjeftiniji, vec najbrži. Ovo se treba raditi u 3 smjene sa stotinama radnika.
Kad bude bombastičan naslov: 120 radnika angažovano na poddionici i radi sw punom parom...
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#21913 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

a gradnja koridora je trebala biti pokretacka snaga, new deal, za ekonomiju bih.
Ono kad kazu javni radovi spasavaju ekonomiju od recesije, gubitka poslova, podizu gdp...
Jest ako angazujes ljude u hiljadama, a ne par firmica koji ce posao zavrsiti kad uzmognu...
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21914 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Na dionici Poprikuse - Nemila, radove izvodi Cnegiz Insaat, strana kompanija.
last mohicans
Posts: 11690
Joined: 09/08/2012 23:19

#21915 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

So What! wrote: 01/06/2021 16:27 Na dionici Poprikuse - Nemila, radove izvodi Cnegiz Insaat, strana kompanija.
Je li stvarno rok 2024?
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21916 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

last mohicans wrote: 01/06/2021 16:31
So What! wrote: 01/06/2021 16:27 Na dionici Poprikuse - Nemila, radove izvodi Cnegiz Insaat, strana kompanija.
Je li stvarno rok 2024?


Terzic napisao ....
https://www.jpautoceste.ba/poprikuse-nemila/

Predviđeni rok izgradnje je 42 mjeseca odnosno maj 2024. godine.
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21917 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Image

Image

Image

Image



Nisam ljubitelj kineza, ali oni bi ovo davno zavrsili.

Oni ce napraviti Banjaluka-Prijedor, a mi necemo ni do Tesnja dobaciti. Zivi bili pa vidjeli.
detroit-mercy
Posts: 15991
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#21918 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by detroit-mercy »

So What! wrote: 29/05/2021 01:53
detroit-mercy wrote: 28/05/2021 22:19Ali najbolji argument mi je "ipak nismo najgori" ( iako je i to pod znakom pitanja), pa majku mu jebem niko i ne trazi/ocekuje da budemo najbolji ali mozemo li makar biti mrtvi prosjek :skoljka:
Jos uvijek ne razumijem kako neko od BiH, moze ocekivati da bude mrtvi prosjek, kao da ne znamo o kakvoj drzavi se radi.

Mi smo u globalnim razmjerima daleko od najgoreg, dok u europskim razmjerima spadamo u red zemalja sa losom putnom infrastrukturom.

S tim da hajde da budemo realni, kada su se autoputevi poceli graditi u europskim zemljama, a kada u nasoj zemlji?

Koje su to zemlje u vrijeme potpisivanja Dejtonskog sporazuma u Europi, imale manje autoputa od nas, a danas ga imaju vise?
Zar je mrtvi prosjek u bilo cemu nedostiza cilj :skoljka:. Je li ti ujutro kad ustanes i krenes da radis kazes, znas sta, radicu najmanje ili najgore sto mogu, ionako smo zadnji u svemu pa sto dzabe da se trzam.
Nasa sreca je da smo naslonjeni na Evropu pa se neke stvari desavaju uprkos nama a ne zbog nas i radi nas.
Da smo na Africkom kontinentu vjerujem da bi i tu bilo izvlakuse.
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#21920 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

Politika sto manje radi to bolje krece od radnika - tu je kriva uprava preduzeca, voditelji radova / kopiraj americki sistem 3 radnika 1 foreman da ih cera da rade.

E onda ozbiljniji problem korupcije,mafijanja i lopovluka oko tih tendera - pa dobijes haj napravite tunel ono eto da zavrsite kad stignete.
detroit-mercy
Posts: 15991
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#21921 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by detroit-mercy »

drug_profi wrote: 01/06/2021 16:04 a gradnja koridora je trebala biti pokretacka snaga, new deal, za ekonomiju bih.
Ono kad kazu javni radovi spasavaju ekonomiju od recesije, gubitka poslova, podizu gdp...
Jest ako angazujes ljude u hiljadama, a ne par firmica koji ce posao zavrsiti kad uzmognu...
Upravo to, projekat generacije koji se je pretvorio u projekat EA i Heringa :skoljka:.
Rezultate vidimo :mrgreen:
last mohicans
Posts: 11690
Joined: 09/08/2012 23:19

#21922 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

Ja sam uvjeren da promjenom vlasti u FBiH 2022 je moguće ubrzati cestogradnju. Uspjesi u cestogradnji u vrijeme SDP vlade pokazuju da to može. Fadilaši nas uporno koče, jer se sve dodjeluje Heringu i EA, ovo sto Cengiz dobija su mrvice,a ni njihovi rokovi nisu puno kraći u zadnje vrijeme. Tendere treba usloviti kraćim rokovima, nemaš mehanizacije, nemaš ljudstva, ne možeš paša ni praviti put i vozdra. Sad zbog štelenja da svaki posao dobiju He i EA nalazimo se tu gdje jesmo. Dalje, nije ni sam rok problem, evo i 3-4 godine,ali neka lot bude minimalno 50 km. Ovo je sve sranje na mrvice koje se i ne osjete kad sve uzmeš u obzir.
Pedrosa
Posts: 39
Joined: 09/06/2018 17:22

#21923 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Pedrosa »

Gdje ima 5,5km da se pravi 4 godine,rucno bi se iskopalo prije,ima li iko ovim lopovima stati u kraj više i da se ovo ubrza,pravite autoput 40 godina nehljebi jedni,EA i Hering izvedu 25 radnika da prave 5 kilometara puta,kakva masovna gradnja,dok je Fadilaš u vladi nema tu napretka.

Zanimljivo je kad se prolazi pored dionica koje su u izgradnji ako vidite vise od 15 radnika to je bingo,umjesto da bude aktivno 500 ljudi ...
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#21924 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Hmmmm, zeničku obilaznicu, Most Počitelj, međugranični most Svilaj, Tarčin-Ivan....
Ono što se tek sad radi....7 godina poslije.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21925 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Zeleni most wrote: 01/06/2021 16:58Nisam ljubitelj kineza, ali oni bi ovo davno zavrsili.

Oni ce napraviti Banjaluka-Prijedor, a mi necemo ni do Tesnja dobaciti. Zivi bili pa vidjeli.
Kineske kompanije i to hajmo reci ugledne kompanije su dobile tender za Zvirovici - Pocitelj, pokupile glavni kajmak sa tendera i poslove dali Euro-Asfaltu i Heringu. Euro-Asfalt radi tunel Pocitelj dok Hering gradi konkretno most Pocitelj.
last mohicans wrote: 01/06/2021 17:22 Ja sam uvjeren da promjenom vlasti u FBiH 2022 je moguće ubrzati cestogradnju. Uspjesi u cestogradnji u vrijeme SDP vlade pokazuju da to može. Fadilaši nas uporno koče, jer se sve dodjeluje Heringu i EA, ovo sto Cengiz dobija su mrvice,a ni njihovi rokovi nisu puno kraći u zadnje vrijeme. Tendere treba usloviti kraćim rokovima, nemaš mehanizacije, nemaš ljudstva, ne možeš paša ni praviti put i vozdra. Sad zbog štelenja da svaki posao dobiju He i EA nalazimo se tu gdje jesmo. Dalje, nije ni sam rok problem, evo i 3-4 godine,ali neka lot bude minimalno 50 km. Ovo je sve sranje na mrvice koje se i ne osjete kad sve uzmeš u obzir.
Sto se tice promjene vlasti u 2022. godine tu se slazemo, sto se tice Cengiza, tu se ne slazemo, oni su dobili najmasnije tendere na cijelom koridoru Vc. Prvo su dobili Vlakovo - Tarcin (20 km), koji je kostao oko 360 miliona eura, a zatim su sada dobili Nemila - Poprikuse (5,5 km), a cija izgradnja kosta 208 miliona eura. Uz to dodamo i manju dionicu Donja Gracanica - Vraca (3,9 km), cija cijena izgradnje iznosi 67 miliona eura i lagano mozemo zakljuciti, da je i da ce Cengiz Insaat za izgradnju, nesto manje od 30 kilometara autoputa na koridoru Vc ugrabio tendere u vrijednosti od nesto manje od 700 miliona eura (u cijene je doduse uracunat i PDV).
Pedrosa wrote: 01/06/2021 17:54
Gdje ima 5,5km da se pravi 4 godine,rucno bi se iskopalo prije,ima li iko ovim lopovima stati u kraj više i da se ovo ubrza,pravite autoput 40 godina nehljebi jedni,EA i Hering izvedu 25 radnika da prave 5 kilometara puta,kakva masovna gradnja,dok je Fadilaš u vladi nema tu napretka.

Zanimljivo je kad se prolazi pored dionica koje su u izgradnji ako vidite vise od 15 radnika to je bingo,umjesto da bude aktivno 500 ljudi ...
Dovoljno je pobrojati objekte na dionici, koji ne ukljucuju i petlju Poprikuse (Zepce Jug) i shvatiti da je ovo do sada ubjedljivo najkomplikovanija dionica bilo kakvog saobracajnog projekta u historiji ove zemlje, dvocijevni tunel, dug 3,6 kilometara kroz onakvo vodeno brdo kakvo je Golubinja (sjetimo se poplava 2014. godine i Zeljeznog Polja) su realno poduhvat koji zahtijeva toliko vremena. Eto angazovana je relevantna strana kompanija, koja je dobila tender i za drugu cijev Karavanki, pa mislim da je procjena sasvim realna.

- Tunel Golubinja (L=3659 m),
- Mostovi Golubinja 1 (L=423,5/476,5 m) i Bosna (L=196/204 m)
- Vijadukti Golubinja 2 (L=138/138 m) i Kovanići (L=116/129 m)
Post Reply