Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
izvrsni direktor
Posts: 9126
Joined: 20/12/2018 16:11

#22226 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by izvrsni direktor »

Eto, osigurane pare za citav koridor Vc. Sve rijeseno. Gdje su sad tenderi?
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22227 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

EBRD uvažio žalbe stanovništva, preporučio nezavisnu istragu o dionici kod Mostara
Image

Nezavisni mehanizam za projektnu odgovornost (IPAM) Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) preporučio je provjeru usklađenosti dionice Mostar Jug - tunel Kvanj na autocesti Koridor Vc u Bosni i Hercegovini, na zahtjev lokalnih stanovnika.

Preporučena provjera usklađenosti nezavisna je istraga utvrđivanja činjenica koju je izvršio IPAM kako bi utvrdio da li je Banka poštivala svoje ekološke i socijalne politike u vezi s projektom. Rad na projektu će se nastaviti tokom pregleda.

Manuela Naessl, šefica EBRD-a za Bosnu i Hercegovinu, pozdravila je odluku: - Uvijek smo se angažirali sa civilnim društvom u pripremi i isporuci ovog ključnog infrastrukturnog projekta za budućnost Bosne i Hercegovine. Preporuka pruža priliku za neovisnu istragu kako bi se preispitala primjena ekoloških i socijalnih standarda najbolje prakse, kojima smo i dalje u potpunosti predani, posebno dok nastavljamo rasprave o financiranju daljnjih dijelova ovog važnog infrastrukturnog projekta. Uprava EBRD-a u potpunosti će podržati pregled.

Žalba koju je IPAM zaprimio 2020. godine dovodi u pitanje da li je dionica projekta Južni Mostar - tunel Kvanj u skladu s okolišnom i socijalnom politikom EBRD-a, tvrdeći da trenutni raspored autoceste ima negativne ekološke, ekonomske i kulturne utjecaje na lokalno stanovništvo.

Rukovodstvo EBRD-a smatra da je Procjena uticaja na životnu sredinu i socijalnu zaštitu koju je izradila kompanija za autoceste JP Autoceste FBiH strukturirana u skladu sa zahtjevima Banke i bavi se relevantnim utjecajima.

Izgradnja koridora Vc prioritetni je infrastrukturni projekat za Bosnu i Hercegovinu, kao i za Europsku uniju (EU), kao dio Plana ekonomskih investicija za zapadni Balkan. Autocesta će značajno poboljšati domaće veze i povezati zemlju sa regionalnim susjedima i širom Evropom.

EBRD i Europska investicijska banka podržavaju izgradnju projekta zajmovima, dok EU kroz Okvir za investicije zapadnog Balkana pruža investicijske grantove i pomoć za planiranje, pripremu dizajna i provedbu.

IPAM prima i razmatra zabrinutost koju su pokrenuli ljudi pogođeni projektima i organizacije civilnog društva u vezi sa projektima koje finansira banka. Izvještava izravno Upravnom odboru EBRD-a i neovisan je od uprave EBRD-a.
Indikator
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22228 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Cijene putarina u Srpskoj biće preispitane
Image

Ministar saobraćaja i veza Republike Srpske Nedeljko Ćorić rekao je da će nesrazmjer u cijenama putarine za auto-puteve u Srpskoj biti ispravljen, ukoliko postoji. Da se za isti broj pređenih kilometara plaća različita cijena poznato je još od 2019. godine kada su utvrđene posljednje cijene putarina na auto-putevima u Srpskoj.

Ćorić je na sjednici Narodne skupštine Republike Srpske, odgovarajući na poslaničko pitanje, rekao da se cijena putarine određuje po dužnom metru auto-puta.

''Došlo je možda do jednog vida nesporazuma jer se putarina obračunava na ukupno izgrađenu dionicu auto-puta, a analize su pravljene na osnovu razdaljine od naplatne kućice do naplatne kućice, ali evo uzećemo još jednom da provjerimo zaista da li su te cijene urađene po dužnom metru i da li su zaokružene na cifre kako je previđeno pravilnikom i ukoliko bude neki nesrazmjer u vidu dužine i cijene, sigurno da ćemo to ispraviti'', istakao je Ćorić.

Poslanik SNSD-a Denis Šulić rekao je da je putarina od Laktaša do Gradiške (25,1 kilometar) četiri marke, Jakupovci-Gradiška (25,8 kilometara) 3,5 maraka, Gradiška-Drugovići (34 kilometra) pet maraka, a Drugovići-Kladari (61 kilometar) pet maraka.

O ovim nelogičnostima u nekoliko navrata pisala je i ''Micro mreža'', a pogotovo su nepravilnosti uočene kod naplate putarine u Laktašima. Putarina od Gradiške (Čatrnja) do Laktaša iznosi 4KM, a do Banjaluke 3,5KM, iako je u pitanju veća udaljenost.CAPITAL je tada analizirao udaljenost između naplatnih stanica i zvanične cijene putarina i utvrdio da se za isti broj pređenih kilometara plaća različita cijena, u pojedinim slučajevima i duplo veća.

Ako vozač putničkog automobila uđe na auto-put ''9. januar'' u mjestu Drugovići (između Laktaša i Prnjavora) i vozi do Kladara (Doboj), preći će 60 kilometara i platiće putarinu pet maraka.

Ako isti vozač ne ide do Doboja, već odluči da ide u Gradišku i sa auto-puta siđe na naplatnom mjestu Čatrnja, platiće isto pet maraka putarine, iako je prešavo 34 km ili skoro duplo manje kilometara nego do Doboja.

Image

Iz Drugovića do Prnjavora auto-putem se ide 26 kilometara i plaća se dvije marke putarine, a iz Drugovića do Nove Topole (između Laktaša i Gradiške) takođe je 26 kilometara, a putarina je četiri marke.

Primjeri samo nekih od nelogičnosti obračuna putarine navedeni su u tabeli.

Šulić je i tada, krajem 2019. godine izrazio nezadovoljstvo cijenama i istakao da je povećanje cijena putarine na auto-putevima u Srpskoj odvratilo ljude da koriste auto-put, te zatražio da Vlada RS cijene vrati na prijašnje, ali mu to nije udovoljeno.

Šulić je jutros uputio pitanje ministru Nedeljku Ćoriću vezano za pojašnjenje određivanja cijene putarine na autoputevima Republike Srpske.

''Cijena putarine se određuje po dužnom metru. Došlo je do nesporazuma jer se putarina obračunava na ukupnu izgrađenu dionicu autoputa. Uzećemo još jednom da provjerimo da li su zaista te cijene urađene po dužnom metru i da li su zaokružene na one cifre koje su predviđene pravinikom, a ukoliko bude nepravilnosti u okviru dužine i cijene to ćemo ispraviti. Zaduži svoj resor da na to pitanje odgovori i pismeno u narednih par dana'', odgovorio je ministar Ćorić.

Takođe Šulić je zamolio ministra da izvrši dodatni pritisak na javna preduzeća koja trebaju da urede pristupni put iz Gradiške prema Čatrnji koji vodi ka autoputu jer trenutno nije u adekvatnom stanju.
Micro mreža
RJ57
Posts: 3345
Joined: 10/04/2017 15:12

#22229 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

So What! wrote: 16/06/2021 09:46 "Plan da Srpska do 2030. godine dobije mrežu auto-puteva u dužini od 420 kilometara"
Do 2030. godine Republike Srpska trebalo bi da ima mrežu auto-puteva u dužini od oko 420 kilometara, a to su i realne prognoze, jer se mnogo planira, ali i gradi, kaže gostujući u Јutarnjem programu naše televizije Dušan Topić, direktor Autoputeva Srpske.

Image

Do 2025. trebalo bi kako ističe, da bude završena kompletna mreža započetih auto-puteva u Republici Srpskoj, čime bi Banjaluka bila povezana sa Račom odnosno auto-putevima Srbije, dobili bismo i pravo spajenje auto-puta od Banjaluke, preko mosta na Savi, sa auto-putem Beograd-Zagreb.



Topić navodi da su trenutno aktivna dva gradilišta - izgradnja mosta preko Save kod Gradiške i prva faza na koridoru 5 C kroz Republiku Srpsku, a to je šest kilometara od petlje Tovira do petlje Kostajnica.

- Završeno je oko 60 odsto radova i planiramo da će sve biti završeno do kraja ove godine iako je dogovoreni rok proljeće sljedeće godine - kaže Topić i dodaje da je druga faza ovog koridora produžetak dionice na jug do entitetske granice, tzv. obilaznica oko Doboja sa dva tunela u brdu iznad Doboja za koju je, kako kaže, završen izbor izvođača radova.

- Početkom sljedećeg mjeseca biće potpisani ugovori sa izvođačima nakon čega počinje priprema za radova čime ćemo maksimalno iskoristiti ovu građevinsku sezonu - ističe Topić.

Što se tiče sjeverne dionice od Tovire do Vukosavlja, Topić je istakao da su u toku pregovori sa Evropskom investicionom bankom, a u planu je da se u tokom maja raspiše tender za nadzor i izvođača radova, te do kraja godine budu potpisani ugovori, da bi se na proljeće sljedeće godine krenuli radovi i na toj dionici.

- Time bi svih 46 kilometara koridora 5C kroz Srpsku bilo u izgradnji - naglasio je Topić.

Što se tiče izgradnje mosta preko Save na Rači, Topić ističe da radovi idu planiranim tokom, a čiju izgradnju u potpunosti finansira srbija zajedno sa 18 kilometara auto-puta od Kuzmina do Sremske Rače.

- Do kraja godine će veliki dio posla će biti završen, a od izvođača radova smo dobili obećanje da će svi radovi biti završeni do kraja sljedeće godine. Most na Rači je naš prioritet i trebalo bi da, s naše strane, do kraja ove godine počnemo sa radovima - kaže direktor Autoputeva.

On ističe da da bi do ljeta trebalo da bude spojen most na Savi kod Gradiške, koji se istovremeno gradi i sa hrvatske i naše strane, dok je rok za završetak kompletnog mosta proljeće iduće godine.

- Most je veoma komppleksan objekat, naročito ako spaja dvije države. Nije dovoljno samo ga izgraditi, već za funkcionisanje saobraćaja hrvatska strana treba izgraditi saobraćajnicu koja će se spojiti sa mostom i rampom u Okučanima. Očekujemo ovih dana da će biti potpisan ugovor za igradnju i te saobraćajnice. Tu još dolaze i granični prelazi, ali sve će biti završeno fazu po fazu - istakao je Topić.

Ministar transporta i komunikacija u Savjetu ministara Vojin Mitrović nedavno je, tokom posjete lokaciji gradnje novog mosta na Savi kod Gradiške, izjavio da je, prema informacijama izvođača radova, planirano da već do juna bude postavljena čelična konstrukcija cijelom dužinom mosta, koji bi trebao da bude završen do kraja godine.
RTRS

otkad je ovaj tekst? od prije par mjeseci? datumi se ne podudaraju!
User avatar
mk ultra
Posts: 19223
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#22230 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Kuda ce provuci te kilometre
Ima li foće na mapi :mrgreen:
User avatar
geralt
Posts: 5146
Joined: 14/09/2017 12:45

#22231 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

Kako je dosao do 420 km? Imaju vec oko 100, to je OK. Koridor VC ima oko 50 km na teritoriji RS, OK. Vukosavlje - Raca je 70 km (ne znam racuna li kilometre kroz Brcko, vjerovatno racuna), i to je izvjesno. Banja Luka - Prijedor je 80 km, dakle imamo 300 km koji su manje-vise realni.

Kandidati za preostalih 120 km su Prijedor - Bosanski Novi, Banja Luka - Mliniste, Pale - Visegrad, te JJ koridor kroz Hercegovinu, od kojih je svaki na svoj nacin trenutno SF.
Max_Bunker
Posts: 51
Joined: 20/11/2017 15:53

#22232 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Max_Bunker »

BL - PD je 41 KM, do Novog je još 30. Osim toga, manje/više si sam odgovorio na svoje pitanje.
Logicno0
Posts: 6
Joined: 03/02/2021 16:46

#22233 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Logicno0 »

Da li je neko skontao da u ovom gore Terzićevom tekstu, gdje kaze da je zatvorena financijska konstrukcija na čitavom Vc autoputu, ne spominje između ostalih, dionicu AP Bradina-Ovčari ?!
User avatar
Hajvan
Posts: 9602
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#22234 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Hajvan »

Max_Bunker wrote: 16/06/2021 19:20 BL - PD je 41 KM, do Novog je još 30. Osim toga, manje/više si sam odgovorio na svoje pitanje.
Bosanskog Novog
User avatar
studeni76
Posts: 5380
Joined: 03/06/2009 14:12

#22235 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studeni76 »

So What! wrote: 16/06/2021 09:12
elk wrote: 16/06/2021 08:24:lol: :(
Pa lijepo je biti nekada i ogranicen, samo mi nije jasno, kako vi ljudi pronadjete put do foruma.
Kako je ovaj lik postao odvratan i bezobrazan! Da neko drugi ovako vrijedja forumase, davno bi dobio ban. Al eto on je zasticen jer postavlja lijepe slike :-) Samo on pametan a svi drugi glupi i ograniceni. Tipicno razmisljanje SDA clana (ovdje se folira kao da nije njihov)
User avatar
Cossack
Posts: 7141
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#22236 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Cossack »

Hajvan wrote: 16/06/2021 19:53
Max_Bunker wrote: 16/06/2021 19:20 BL - PD je 41 KM, do Novog je još 30. Osim toga, manje/više si sam odgovorio na svoje pitanje.
Bosanskog Novog
:thumbup: :bih:
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22237 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

studeni76 wrote: 16/06/2021 23:03
So What! wrote: 16/06/2021 09:12
elk wrote: 16/06/2021 08:24:lol: :(
Pa lijepo je biti nekada i ogranicen, samo mi nije jasno, kako vi ljudi pronadjete put do foruma.
Kako je ovaj lik postao odvratan i bezobrazan! Da neko drugi ovako vrijedja forumase, davno bi dobio ban. Al eto on je zasticen jer postavlja lijepe slike :-) Samo on pametan a svi drugi glupi i ograniceni. Tipicno razmisljanje SDA clana (ovdje se folira kao da nije njihov)
Prelijepo, nemate argumentaciju na nebuloze koje bacate, dolazite na ovu temu da lijecite vlastite frustracije i onda lijepite etikete okolo meni, ali i jos nekima, zato sto vam kaze (i usput argumentuje) da niste upravu.

Kada prestane vrijedjanje s jedne strane, prestat ce i sa moje. Ja vidim da tebe boli to sto si izgubio sa mnom raspravu i prestao da pises na temi, pa si pronasao post gdje sam direktno poceo da se obracam ljudima, na nacin na koji se oni obracaju meni, konstatujuci kao da sam ja sad i pored toga sto vam govorim da niste upravu postao i bezobraznik, ali ti si usput nastavio mene da vrijedjas, nesto sto je tebi i kolegama jedini nacin na koji komunicirate, ali ibretis se kad se neko spusti na tvoj nivo.

I mozes mislit, kao, nema veze sto sad on i napise nesto protiv SDA, on se samo pravi, da kofol nije njihov. Bas jadan nacin i pokusaj da se diskredituje neko.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22238 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Logicno0 wrote: 16/06/2021 19:46 Da li je neko skontao da u ovom gore Terzićevom tekstu, gdje kaze da je zatvorena financijska konstrukcija na čitavom Vc autoputu, ne spominje između ostalih, dionicu AP Bradina-Ovčari ?!
mk ultra wrote: 16/06/2021 18:19 Kuda ce provuci te kilometre
Ima li foće na mapi :mrgreen:
Raja to su samo preneseni tekstovi, u kojima doticna gospoda, zna ubaciti neku korisnu informaciju, situaciju na u izgradnji pojedinih dionica i slicno.

Ove najave su tu samo eto, da ih pribiljezimo, koliko toliko reflektiraju stanje umova i tim javnim preduzecima, koja izlaze u javnost s takvim informacijama.
User avatar
Rockefeller
Posts: 7219
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#22239 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?

Post by Rockefeller »

Svi hoce dio kolaca. Sto bi onaj tamo kada mogu i ja ili hocu pa ako nista na silu.

Opstruiraju, jebu mater narodu sa takvim glupostima.

Umjesto da imamo AP od Tuzle do mora mi imamo tri predsjednika mater im jebem :mrgreen:
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22240 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Nema izmjene dionice Mostar Jug – tunel Kvanj, riječ je o unutarnjoj provjeri
Europska banka za obnovu i razvoj naložila je unutarnju IPAM provjeru kako bi utvrdila jesu li poštovana sva unutarnja pravila u usklađenosti dionice Mostar Jug – tunel Kvanj na autocesti Koridor Vc.

Image
Direktorica Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u Bosni i Hercegovini Manuela Naessl

"Ne želim špekulirati o reviziji koja je tek počela. Revizija se ne bavi pitanjem izmjenom dionice niti je to predmet revizije. Isključivo pitanje ove revizije je utvrđivanje je li Europska banka za obnovu i razvoj prilikom ovog projekta u potpunosti ispoštovala vlastite politike po pitanju zaštite okoliša i socijalnih pitanja i to je predmet istrage, ništa drugo", kazala je za Bljesak.info direktorica Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u Bosni i Hercegovini Manuela Naessl.

Naime, Europska banka za obnovu i razvoj naložila je unutarnju IPAM provjeru kako bi utvrdila jesu li poštivana sva pravila u usklađenosti dionice Mostar Jug – tunel Kvanj na autocesti Koridor Vc.

"Mi smo tu da još jednom pokažemo da je sve što se tiče ovog projekta urađeno na jedan transparentan i odgovoran način. Sve što EBRD podržao tijekom ovog projekta je urađeno u skladu s našim politikama i na jedan jako odgovoran i transparentan način. Vjerujemo da smo s ovim projektom uradili jedan jako dobar posao", navela je Naessl.

Kako ističe, bitan segment im je suradnja s lokalnom zajednicom te su s predstavnicima lokalne zajednice u stalnom kontaktu.

"Sama dionica je odobrena od strane Parlamenta FBiH i bilo kakva promjena te dionice će morati ići na odobrenje na Parlament. EBRD nije adresa za bilo kakvo mijenjanje dionice", zaključila je za Bljesak.info direktorica EBRD-a u BiH.

Istaknula je kako su u EBRD-u svjesni značaja Koridora Vc za građane, ali i cijelu BiH te kako je to ipak veliki infrastrukturni projekt za koji treba dugo vremena. Želje i mogućnosti Naime, predstavnici Europske banke za obnovu i razvoj održali su prvi sastanak s gradonačelnikom Mostara Mariom Kordićem te predstavnicima gradske vlasti s kojima su razgovarali o mogućim investicijama u Mostar.

Želje i mogućnosti

"Gradonačelnik je spomenuo tri bitna projekta za Grad Mostar. To su projekti koji se odnose na javni prijevoz, autobusni prijevoz, kao i izgradnja dodatne kanalizacijske mreže. Međutim, to je projekt na kojem su sudjelovale neke druge financijske institucije pa ćemo ipak što se tog tiče trebati sačekati ishod tih prvobitnih projekata. Također, gradonačelnik je spomenuo izgradnju nekih projekata javne infrastrukture poput sportske dvorane i bazena, kao i druge infrastrukturne projekte. Dogovor je kako će on pismeno predložiti prioritetne projekte za Grad Mostar, a onda ćemo mi nakon toga istražiti na koji način bi mi mogli sudjelovati i što bismo zapravo s Gradom mogli realizirati", kazala je za Bljesak.info Naessl.

Image
Gradske vlasti Mostara i direktorica EBRD-a Manuela Naessl

Istaknula je kako će nakon što dobiju službeni dopis gradonačelnika Kordića detaljnije pogledati što bi od projekata mogli primijeniti u Mostar, odnosno što bi mogli podržati.

"Građani i Grad Mostar mogu se nadati našoj podršci, mi ćemo nastaviti razgovarati s predstavnicima gradskih vlasti o mogućem financiranju", naglasila je direktorica EBRD-a u BiH.

Mostar u društvu Zelenih?

Kako navodi, jedan od projekata koji bi rado implementirali na području Grada Mostara je i Inicijativa "Zelenih gradova" koji se već provodi u gradovima BiH.

"Mi kao banka imamo jako precizne zahtjeve po pitanju poštivanja okolišnih i socijalnih pitanja, transparentnosti i ugovaranja. Mi na takav način radimo sa svim gradovima na području BiH te bismo isto tako mogli uspostaviti suradnju i s Gradom Mostarom. Ako Grad Mostar bude u mogućnosti ispuniti naše uvjete koje mi primjenjujemo za bilo koji projekt koji financijski podržavamo", istaknula je za Bljesak.info Naessl.

Inicijativa "Zelenih gradova" već je zaživjela u Kantonu Sarajevo, Zenici i Banja Luci, a Inicijativa se zapravo odnosi na infrastrukturne usluge kao što su daljinsko grijanje, javni prijevoz i slično.

"Svaki grad s kojim mi surađujemo i svaka institucija treba dokazati kreditnu sposobnost. To je preduvjet za pokretanje bilo kakvih razgovora po pitanju implementacije nekih važnih investicija i projekata", navela je direktorica EBRD-a u BiH.

Image
Direktorica Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u Bosni i Hercegovini Manuela Naessl

Mostar kako bi se priključio Inicijativi, osim kreditne sposobnosti, mora imati i projekt koji bi imao održiv utjecaj na okoliš.

"Ako bi Mostar imao i realizirao bilo kakav projekt koji bi imao održiv utjecaj na okoliš mogao bi se uključiti u Inicijativu "Zelenih gradova". Potreban je neki održivi utjecaj, pozitivni utjecaj za sredinu", poručila je Naessl.

Kako ističe, nada se kako će se Mostar otvoriti investicijama i bitnim projektima u korist građana.

"Mostar je važan grad u kojemu su bitni infrastrukturni poslovi bili stavljeni u stranu. Vjerojatno će gradonačelnik i gradsko vijeće otkočiti taj proces i krenuti sa realizacijom svih bitnih projekata koji će u konačnici služiti na dobrobit svih građana", zaključila je za Bljesak.info direktorica Europske banke za obnovu i razvoj u Bosni i Hercegovini Manuela Naessl.
Bljesak.info
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22241 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Potpisan ugovor o dionici autoputa na Koridoru 5C kroz Republiku Srpsku
Image

Predstavnici preduzeća "Autoputevi Republike Srpske" i "Integral inženjering" potpisali su danas u Banjaluci ugovor o projektovanju i izgradnji autoputa na Koridoru 5C kroz Republiku Srpsku, na pravcu od Rudanke do Putnikovog brda.

Ugovor su potpisali direktor "Autoputeva Republike Srpske" Dušan Topić, vršilac dužnosti izvršnog direktora za tehničke poslove ovog preduzeća Milenko Dakić i direktor "Integral inženjeringa" Slobodan Stanković.

Ugovorena vrijednost radova je 93.719.409 eura, rok za završetak je tri godine, a projekat će biti finansiran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj, kao i bespovratnim sredstvima Investicionog okvira za zapadni Balkan.

Riječ je o dionici dugoj oko šest kilometara, koju karakteriše nekoliko zahtjevnih objekata, kao što je most preko rijeke Bosne, vijadukt, nadvožnjak, usjek i dva tunela.

Potpisivanju ugovora prisustvovali su predsjednik Vlade Republike Srpske Radovan Višković i ministar saobraćaja i veza Nedeljko Ćorić.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22242 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja Graničnog prijelaza Svilaj - 29. 04. 2021. @ Amela Spahić

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22243 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja LOT 3B Sarajevske obilaznice [Vlakovo - Mostarsko Raskršće] - 29. 04. 2021. @ WOG (Skyscrapercity forum)


Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#22244 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by seoBIH »

Hajvan wrote: 16/06/2021 19:53 Bosanskog Novog
Je li se zove Bosanski Novi, ili Novi?
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22245 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »





User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22246 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Tarčin - Ivan [Vijadukt Raštelica 2] - 30. 04. 2021. @ slow burn73 (Skyscrapercity forum)

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22247 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Nemila - Poprikuše [Vijadukt Kovanići] - 01. 05. 2021. @ amarovski1010 (Skyscrapercity forum)

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22248 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »





User avatar
Dozer
Posts: 28353
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#22249 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dozer »

Nego....zna li se kad ce biti otvoren bar 1 metar novog AP...? Sta je sa Zenicom...?
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22250 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Post Reply