Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21101 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Svuda osim u BiH ljudi kad nesto zapocnu onda i rade da sto prije zavrse.
Samo kod nas je sve, od jebene rupe u zemlji pa na dalje, atomska fizika....
Samo kod nas je sve, od jebene rupe u zemlji pa na dalje, atomska fizika....
- Porodice Foht
- Posts: 2829
- Joined: 14/01/2019 04:56
#21102 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Je li iko razumio u Vojinovom intervjuu s prethodne strane gdje pise da ce Svilaj proraditi u maju i na cemu bazira taj optimizam? Pa kako ce, ima toliko posla a i stavljanje u funkciju nije, zavrsis i sutra otvaranje GP i mosta.
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#21103 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zavisi sta gledas kao nas dio. Oko Bijeljine i Brckog su velike sanse da se krene. Zavrsavaju se prostorni planovi i krece u otkup.
Vjerovatno je tempirano da iz Srbije Turci samo predju u Bosnu. Bio je raspisan tender za trasu kroz Semberiju, ali su se usutili.
Oko Tuzle, Sarajeva, niko nista. Navodno se malo crta Tuzla Orasje. Kopamo tunel prema Gorazdu i planiramo cestu koja nikako nema veze sa onim sto Turci predlazu.
Da ne pricam da niko ne zna kuda ce ta cesta na Sarajevo, niti ima nekog dogovora.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21104 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Po mom skromnom misljenju, ta AC neće nikad postojati osim na papiru. RS će Spojiti BG i BL to je sigurno. Sarajevo sa Višegradom neće nikad biti spojeno boljom cestom od postojeće.
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#21105 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma nek naprave Tuzla Orasje. Ne moraju nista vise. Tuzla ko siroce. Samo Bihac je gori.drug_profi wrote: ↑25/03/2021 08:46 Po mom skromnom misljenju, ta AC neće nikad postojati osim na papiru. RS će Spojiti BG i BL to je sigurno. Sarajevo sa Višegradom neće nikad biti spojeno boljom cestom od postojeće.
-
- Posts: 5181
- Joined: 15/03/2015 17:38
#21106 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Autoputevi jesu državni, odnosno entitetski interes ali mi nije jasno zašto se ne traži ravnopravniji povrat od uzetih akciza na gorivo.Haris.ba wrote: ↑25/03/2021 08:55Ma nek naprave Tuzla Orasje. Ne moraju nista vise. Tuzla ko siroce. Samo Bihac je gori.drug_profi wrote: ↑25/03/2021 08:46 Po mom skromnom misljenju, ta AC neće nikad postojati osim na papiru. RS će Spojiti BG i BL to je sigurno. Sarajevo sa Višegradom neće nikad biti spojeno boljom cestom od postojeće.
Ako se iz Tuzlanskog kantona prikupi 15 % od sredstava za gradnju autoputeva, ne može onda povrat u 20 godina biti 0%.
Trebalo je iz sredstava za gradnju autoputeva tražiti barem brze ceste od centralne bosne prema Tuzli i Bihaću.
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#21107 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Misterija.Ci-Nick wrote: ↑25/03/2021 09:08
Autoputevi jesu državni, odnosno entitetski interes ali mi nije jasno zašto se ne traži ravnopravniji povrat od uzetih akciza na gorivo.
Ako se iz Tuzlanskog kantona prikupi 15 % od sredstava za gradnju autoputeva, ne može onda povrat u 20 godina biti 0%.
Trebalo je iz sredstava za gradnju autoputeva tražiti barem brze ceste od centralne bosne prema Tuzli i Bihaću.
Trazio je Bijedic, fakticki stavio na mapu Tuzlu u ovaj projekat. Dobro, on je to radi politike, ali medijski je on to zakotrljao.
Tuzlaci kazu kada ode Tuzlak u Sarajevo postane Sarajlija.
Kompleksna je tema Tuzla. Premijer Federacije je iz tog kraja. Tuzla Orasje mu prolazi kroz avliju. Sta dalje reci.
Last edited by Haris.ba on 25/03/2021 09:16, edited 1 time in total.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21108 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma TZ mora biti spojena na BG, HR, SA modernim putevima. I mislim da je upravo ta veza na Orašje i na Žepče ono što bi uvelikom rješilo taj problem.Haris.ba wrote: ↑25/03/2021 08:55Ma nek naprave Tuzla Orasje. Ne moraju nista vise. Tuzla ko siroce. Samo Bihac je gori.drug_profi wrote: ↑25/03/2021 08:46 Po mom skromnom misljenju, ta AC neće nikad postojati osim na papiru. RS će Spojiti BG i BL to je sigurno. Sarajevo sa Višegradom neće nikad biti spojeno boljom cestom od postojeće.
Uz malu modernizaciju M18.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#21109 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sve oko novca je politika i tu oni gledaju prvo svoje dzepove a drzavi i narodu sta ostane
Pa dobro znamo da je na racunu kriznog staba kad su bile poplave umjesto par miliona bilo nesto sitno (pominjalo se 600 maraka)
Vjerovatno nije bas tako sitno al me ne bi iznenadilo jer ovi lopovi politicari prvo uzmu sebi pa onda imamo slucaj da bihac i tuzla sisaju veslo u konkretnom slucaju sa autoputevima i gradnjom cesta a te pare su sigurno kod nekog na racuni ili u vidu neke nekretnine
Pa dobro znamo da je na racunu kriznog staba kad su bile poplave umjesto par miliona bilo nesto sitno (pominjalo se 600 maraka)
Vjerovatno nije bas tako sitno al me ne bi iznenadilo jer ovi lopovi politicari prvo uzmu sebi pa onda imamo slucaj da bihac i tuzla sisaju veslo u konkretnom slucaju sa autoputevima i gradnjom cesta a te pare su sigurno kod nekog na racuni ili u vidu neke nekretnine
-
- Posts: 3393
- Joined: 23/05/2010 15:16
#21110 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa ovo i jeste spoj BL i Beograda. Mogla bi se na to nakačiti Tuzla, ili srednja Bosna preko Žepča, ali u biti teško da ćemo to doživjeti
Južna trasa nikad neće zaživjeti u punom obimu. Realno je vjerovatno da Srbija dovede autoput do Užica, da se kompletira brza cesta do Goražda za nekih 10 godina (tunel, obilaznica, plus da RS uredi put Pale-Prača). Goražde-Vardište niko nikad neće dirati.
Južna trasa nikad neće zaživjeti u punom obimu. Realno je vjerovatno da Srbija dovede autoput do Užica, da se kompletira brza cesta do Goražda za nekih 10 godina (tunel, obilaznica, plus da RS uredi put Pale-Prača). Goražde-Vardište niko nikad neće dirati.
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#21111 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vjerovatno Tuzla Orasje ce se moci ugurati. Hajmo malo pozitive.mistek wrote: ↑25/03/2021 17:58 Pa ovo i jeste spoj BL i Beograda. Mogla bi se na to nakačiti Tuzla, ili srednja Bosna preko Žepča, ali u biti teško da ćemo to doživjeti
Južna trasa nikad neće zaživjeti u punom obimu. Realno je vjerovatno da Srbija dovede autoput do Užica, da se kompletira brza cesta do Goražda za nekih 10 godina (tunel, obilaznica, plus da RS uredi put Pale-Prača). Goražde-Vardište niko nikad neće dirati.
Kazu samo 800 miliona.
Po Brckom svi crtaju. Niti ih iko ista pita.
Ako Fadil ovo ne zavrsi, neka ga proglase persona non grata u Gradaccu.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21112 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sto se tice distrikta, on je ekstrateritorijalan fakticki. Ima centralna vlada neke ingerencije, ali oni vode svoju politiku.
Cak imaju i NATO zastitu direktnu. U slucaju bilo cijeg pokusaja da preuzme distrikt, americka brigada se locira u roku 24 sata.
Cak imaju i NATO zastitu direktnu. U slucaju bilo cijeg pokusaja da preuzme distrikt, americka brigada se locira u roku 24 sata.
- Laertes
- Posts: 4256
- Joined: 08/01/2015 18:25
#21113 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Šta je ovo crveno oko Tuzle?Haris.ba wrote: ↑25/03/2021 19:37Vjerovatno Tuzla Orasje ce se moci ugurati. Hajmo malo pozitive.mistek wrote: ↑25/03/2021 17:58 Pa ovo i jeste spoj BL i Beograda. Mogla bi se na to nakačiti Tuzla, ili srednja Bosna preko Žepča, ali u biti teško da ćemo to doživjeti
Južna trasa nikad neće zaživjeti u punom obimu. Realno je vjerovatno da Srbija dovede autoput do Užica, da se kompletira brza cesta do Goražda za nekih 10 godina (tunel, obilaznica, plus da RS uredi put Pale-Prača). Goražde-Vardište niko nikad neće dirati.
Kazu samo 800 miliona.
Po Brckom svi crtaju. Niti ih iko ista pita.
Ako Fadil ovo ne zavrsi, neka ga proglase persona non grata u Gradaccu.
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#21114 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tuzla se širi prema sjeveru. Prostornim planom do 2026. godine, kojim je predviđena izgradnja novih saobraćajnica, stvorit će se i novi prostori za naseljavanje.
Time bi mjesne zajednice Požarnica, Dokanj, Breške i Sepetari, uskoro mogle postati najatraktivnija naselja za stanovanje.
Tuzla ima sjevernu i južnu saobraćajnicu. No, kada se pogleda u cjelini Tuzla zapravo ima samo dvije južne saobraćajnice. Južna je na krajnjem jugu, odmah uz Ilinčicu, dok je sjeverna na južnoj polovici Tuzle, pojašnjava Jasmin Imamović, načelnik općine Tuzla.
Prostornim planom do 2026. godine sjeverna saobraćajnica mogla bi postati srednjom, čime bi se stvorili uslovi da se u rubnim dijelovima naselja Požarnica, Gornja Tuzla, Grabovica, Dokanj i Breške, stvore uslovi za izgradnju nove auto ceste Tuzla – Brčko- Orašje.Tada bi smo imali krajnje sjevernu saobraćajnicu, koja bi zahtjevala izgradnju još jedne sjeverne teritorije, odnosno saobraćajnice i više popriječnih kao što je Lipnica – Tušanj, ističe načelnik Imamović.U dolinama Tuzle stvorila bi se četvrtina prostora za naseljavanje i gradnju, što bi u velikoj mjeri umanjilo razliku stanovanja u gradskim i prigradskim naseljima.
Ovakvom idejom građani Tuzle su oduševljeni. Došlo bi do izjednačavanja uslova života građana gradskih i prigradskih mjesnih zajednica, došlo bi do podizanja cijena placeva i stvaranja novih prostora za gradnju. Posebna pažnja u narednom periodu posvetit će se i naselju Kreka, u kojem je prema riječima načelnika Imamovića, moguća gradnja naselja veličine Stupina.
- Laertes
- Posts: 4256
- Joined: 08/01/2015 18:25
#21115 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Književnik Imamović prešao na SF?Haris.ba wrote: ↑25/03/2021 21:42Tuzla se širi prema sjeveru. Prostornim planom do 2026. godine, kojim je predviđena izgradnja novih saobraćajnica, stvorit će se i novi prostori za naseljavanje.
Time bi mjesne zajednice Požarnica, Dokanj, Breške i Sepetari, uskoro mogle postati najatraktivnija naselja za stanovanje.
Tuzla ima sjevernu i južnu saobraćajnicu. No, kada se pogleda u cjelini Tuzla zapravo ima samo dvije južne saobraćajnice. Južna je na krajnjem jugu, odmah uz Ilinčicu, dok je sjeverna na južnoj polovici Tuzle, pojašnjava Jasmin Imamović, načelnik općine Tuzla.
Prostornim planom do 2026. godine sjeverna saobraćajnica mogla bi postati srednjom, čime bi se stvorili uslovi da se u rubnim dijelovima naselja Požarnica, Gornja Tuzla, Grabovica, Dokanj i Breške, stvore uslovi za izgradnju nove auto ceste Tuzla – Brčko- Orašje.Tada bi smo imali krajnje sjevernu saobraćajnicu, koja bi zahtjevala izgradnju još jedne sjeverne teritorije, odnosno saobraćajnice i više popriječnih kao što je Lipnica – Tušanj, ističe načelnik Imamović.U dolinama Tuzle stvorila bi se četvrtina prostora za naseljavanje i gradnju, što bi u velikoj mjeri umanjilo razliku stanovanja u gradskim i prigradskim naseljima.
Ovakvom idejom građani Tuzle su oduševljeni. Došlo bi do izjednačavanja uslova života građana gradskih i prigradskih mjesnih zajednica, došlo bi do podizanja cijena placeva i stvaranja novih prostora za gradnju. Posebna pažnja u narednom periodu posvetit će se i naselju Kreka, u kojem je prema riječima načelnika Imamovića, moguća gradnja naselja veličine Stupina.
-
- Posts: 3504
- Joined: 26/11/2007 15:35
- Location: TUZLA
#21116 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ako je Imamovic tako rekao onda sigurno nista nece tako biti odradjeno. Ja ne znam u kojem svijetu on zivi, fakat sanja neke SF stvari i ponasa se kao da je to vec dogovoreno, zavrseno ili u realizaciji. Ima sigurno dva mandata viska, ali nema ko da ga zamjeni, gore riesenje bi bila SDA ili Kukina bagra
-
- Posts: 3504
- Joined: 26/11/2007 15:35
- Location: TUZLA
#21117 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nece sigurno ali ne znam nekih drugih razloga vec samo iz razloga sto je vlada u Sarajevu veoma veoma veoma veoma veoma veoma nesposobna. Cak je ovo bila neka savrsena prilika da se ujedine AC FBiH i AP RS u jednu jedinstvenu kompaniju koja ce biti nadlezna za ovaj projekat ali ne raumiju idioti sta mi ovdje pisemo. To je skupina idiota, morona, kretena, nesposobnjakovica!drug_profi wrote: ↑25/03/2021 08:46 Po mom skromnom misljenju, ta AC neće nikad postojati osim na papiru. RS će Spojiti BG i BL to je sigurno. Sarajevo sa Višegradom neće nikad biti spojeno boljom cestom od postojeće.
-
- Posts: 270
- Joined: 11/03/2012 21:39
#21118 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
U pravi si, ne rece Vojin nigdje mjesec nego u par mjeseci ce biti gotov ali su oni iz UIO rekli Juni mjesec 2021 nadam se.Porodice Foht wrote: ↑25/03/2021 08:33 Je li iko razumio u Vojinovom intervjuu s prethodne strane gdje pise da ce Svilaj proraditi u maju i na cemu bazira taj optimizam? Pa kako ce, ima toliko posla a i stavljanje u funkciju nije, zavrsis i sutra otvaranje GP i mosta.
-
- Posts: 285
- Joined: 18/11/2016 15:55
-
- Posts: 94
- Joined: 11/04/2012 15:10
#21120 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Integral Inžinjering dao najbolju ponudu za obilaznicu Koridora Vc kod Doboja
IndikatorKompanija Integral Inženjering iz Laktaša najbliža je poslu projektovanja i izgradnje strateške obilaznice koridora Vc kod Doboja. Njihova ponuda od od 182,7 miliona maraka bila je najpovoljnija, od pet koliko je pristiglo na tender Autoputeva Republike Srpske, piše portal CAPITAL.
Ispod njih sa ponudom od 185,8 milona KM je bila kineska kompanija China Shandong International, dok je trećerangirana ponuda stigla takođe iz Kine, i to iz konzorcija koji čine China Road and Bridge Corporation i CCCC Second Highway Engineering a koji su za ove poslove tražili 204,6 miliona maraka.
Ponude su dostavile i dvije kompanije iz Turske, ali su one bile daleko iznad onoga što je ponudilo preduzeće Slobodana Stankovića.
Tako je na primjer preduzeće Kalyon Insaat Sanayi izašlo sa ponudom od 284,1 miliona KM, a firma Limak Insaat Sanayi je tražila još više,čak 371,47 odnosno više nego duplo od “Integral Inženjeringa”.
Inače, kada je ovaj projekat u pitanju, glavni radovi obuhvatiće izgradnju dvocijevnog tunela Putnikovo brdo 1, dugog 1,6 kilometara, dvocijevnog tunela Putnikovo brdo 2, mosta Rudanka preko rijeke Bosne i vijadukta Putnikovo Brdo.
Dobojska obilaznica je duga 14 kilometara i nalazi se između petlje Rudanka u Doboju i petlje Medakovo u opštini Doboj Jug u Federaciji BiH.
Obilaznica se sastoji iz dvije poddionice Rudanka – Putnikovo brdo u Republici Srpskoj i Putnikovo brdo – Medakovo u Federaciji BiH.
Autoputevi RS ovaj projeka vode do entitetske granice, a “Autoceste FBiH” zatim grade 8,5 kilometara dugu dionicu Putnikovo brdo – Medakovo.
Izgradnju dionice Rudanka-Putnikovo Brdo 2 kreditom od 150 miliona evra finansira EBRB
-
- Posts: 3402
- Joined: 10/04/2017 15:12
#21121 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
kod kinđeta je barem bilo takoHaris.ba wrote: ↑25/03/2021 09:16Misterija.Ci-Nick wrote: ↑25/03/2021 09:08
Autoputevi jesu državni, odnosno entitetski interes ali mi nije jasno zašto se ne traži ravnopravniji povrat od uzetih akciza na gorivo.
Ako se iz Tuzlanskog kantona prikupi 15 % od sredstava za gradnju autoputeva, ne može onda povrat u 20 godina biti 0%.
Trebalo je iz sredstava za gradnju autoputeva tražiti barem brze ceste od centralne bosne prema Tuzli i Bihaću.
Trazio je Bijedic, fakticki stavio na mapu Tuzlu u ovaj projekat. Dobro, on je to radi politike, ali medijski je on to zakotrljao.
Tuzlaci kazu kada ode Tuzlak u Sarajevo postane Sarajlija.
Kompleksna je tema Tuzla. Premijer Federacije je iz tog kraja. Tuzla Orasje mu prolazi kroz avliju. Sta dalje reci.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21122 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Realno, 5 sati klackanja za 320 km izmedju dvije prijestonice je sramota danas.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#21123 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
mi ne mozemo da napravimo 5c koji je haman do u detalje ucrtan a kamoli da pravimo nesto sto nije jos ni planirano kuda trasa da prolazi
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#21124 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja sam to komentarisao, da Sarajevo donekle ima vezu sa Zagrebom, po trenutnom stanju, nedostaje oko 80 kilometara autopta, između ova dva glavna grada [Zenica Sjever - Žepče Jug (20 km), Žepče Jug - Tešanj (36 km), Tešanj - Doboj Sjever (14 km), Gradiška - Okučani (10 km)] i sve su prilike da će kroz iduću deceniju i taj zaostatak biti nadoknađen.drug_profi wrote: ↑27/03/2021 10:20 Realno, 5 sati klackanja za 320 km izmedju dvije prijestonice je sramota danas.
Veza Sarajeva i Beograda je jako loša i trenutno se oslanja na nekoliko magistralnih pravaca, koji improvizuju vezu ova dva glavna grada.
Veza Sarajeva i Podgorice je smiješna i to je tek mrtva improvizacija, jako duge vožnje lošim magistralnim cestama.
- Nacionalniid_BOSANCI
- Posts: 767
- Joined: 02/09/2003 00:00
#21125 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
To je zato sto nas Bosnjake (muslimane) Srbija i Hrvatska od 1992 god do danas sabotiraju najcesce preko nekih nasih takozvanih bosnjackih politicara koji rade za njihove interese. Cilj Srbije i Hrvatske je pokazati cijelom svijetu da drzava Bosna i Hercegovina i njen najveci narod Bosnjaci nisu u stanju imati drzavu, upravljati sa njom i graditi je. Cilj Srbije i Hrvatske je da drzava BiH propadne a onda je Srbija i Hrvatska podjele kao lesinari izmedju sebe. Cilj im je isto da sav Bosnjacki narod izgubi potpuno povjerenje u sposobnost Bosnjackih politicara, Bosnjackih sudija, bosnjacke policije, Bosnjackog dijela vojske i Bosnjacke Islamske zajednice, te da se kao takvo razocarano Bosnjacko stanovnistvo iseli po cijelom svijetu.drug_profi wrote: ↑25/03/2021 08:17 Svuda osim u BiH ljudi kad nesto zapocnu onda i rade da sto prije zavrse.
Samo kod nas je sve, od jebene rupe u zemlji pa na dalje, atomska fizika....