Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

User avatar
tramvajtrojka
Posts: 15212
Joined: 27/04/2021 22:52

#29926 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by tramvajtrojka »

ZoomZoomKiwi wrote: 16/07/2024 09:51
VladaFBiH wrote: 16/07/2024 09:34
ZoomZoomKiwi wrote: 15/07/2024 10:09 Ne razumijem, problem je što je nekom plaćeno nešto.

Pa plaćeno je svakako, al' smo zauzvrat dobili sistem automatske naplate, koji uz to radi savršeno i nema problema.

Ne postoji javna nabavka, nigdje u svijetu, pa ni u bajnoj Njemačkoj (koja nije najbolja niti je u top 10 najboljih), a da neko nije zaradio novac.

Bitno je ono što ostane nama buraniji na korištenje, a to je autoput i sistem naplate. Da li je moglo 10-20% jeftinije, garant jest, ali te bi se pare ukrale negdje drugdje.

Jedino što zamjeram svima uključenima u proces izgradnje jebenog autoputa jeste sporost. Četvrt vijeka i još nije gotov A1, a o nekim A2, A3, A5... možemo samo sanjati.

I nije autoput samo napraviti, nego ga treba i održavati. Ako akcize idu, a trebale bi, za izgradnju novih km, onda cestarina svakako ide na tekuće troškove i održavanje (ne samo sistema naplate, nego i asfalta koji je potrošna roba).

A bošnjo treba da nauči da nema džabnih stvari i da ovo više nije socijalizam nego kapitalizam. Plati pa se vozaj.
radi savršeno? pa odakle onda onolike gužve na naplatnim kućicama gdje u "pikovima" doslovno budu kilometraske kolone vozila?

Imam tag tako da sam "aminovan" od čekanja ali je sistem daleko od dobrog i savršenog a sve će biti lošiji i lošiji kako se više koridora bude u funkciji jer će privlačiti sve više i više automobila...
Gužva je u cijelom svijetu na naplatnim mjestima koja podrazumijevaju ručnu naplatu.

To što je narod nepismen i što mu je teško dati 32 KM za TAG koji će se kad tad i isplatiti, to je druga priča.
tag je Tito posebno sada kad se uveze sa Srbijom, makedonijom i grckom pod sistemom tall4all bukvalno ces moci iz Sarajeva do atine sa jednim racunom i tagom spiciti
User avatar
VladaFBiH
Posts: 5744
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#29927 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by VladaFBiH »

tramvajtrojka wrote: 16/07/2024 09:53
ZoomZoomKiwi wrote: 16/07/2024 09:51
VladaFBiH wrote: 16/07/2024 09:34
radi savršeno? pa odakle onda onolike gužve na naplatnim kućicama gdje u "pikovima" doslovno budu kilometraske kolone vozila?

Imam tag tako da sam "aminovan" od čekanja ali je sistem daleko od dobrog i savršenog a sve će biti lošiji i lošiji kako se više koridora bude u funkciji jer će privlačiti sve više i više automobila...
Gužva je u cijelom svijetu na naplatnim mjestima koja podrazumijevaju ručnu naplatu.

To što je narod nepismen i što mu je teško dati 32 KM za TAG koji će se kad tad i isplatiti, to je druga priča.
tag je Tito posebno sada kad se uveze sa Srbijom, makedonijom i grckom pod sistemom tall4all bukvalno ces moci iz Sarajeva do atine sa jednim racunom i tagom spiciti
ovo je ključno - sa jednim računom a sada ih imaš 3: FBiH, RS i Hr...
User avatar
Thorgerson
Posts: 9363
Joined: 15/04/2015 11:26

#29928 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Thorgerson »

Da li je u planu da odmorista imaju ikakav drugi sadrzaj osim pumpi?

Klupu barem, da sjednes?

Pa sta je ono jbt, nemas gdje da sjednes, nigdje klupe, stola, hlada, nista. Sve zaraslo u korov. Nepokoseno. Pumpa radi, tu mozes sjesti i to je to.

Uzas.

Imas par odmorista i nisu u stanju da to srede da lici na nesto. Zalosno jbt.

Necu da sjedim na jebenoj pumpi. Jel problem napraviti natkrivene klupe, drvorede i to malo srediti. Ne do bog traziti nesto vise.
Trappist
Posts: 5530
Joined: 12/09/2020 08:52

#29929 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Trappist »

Thorgerson wrote: 16/07/2024 11:31 Da li je u planu da odmorista imaju ikakav drugi sadrzaj osim pumpi?

Klupu barem, da sjednes?

Pa sta je ono jbt, nemas gdje da sjednes, nigdje klupe, stola, hlada, nista. Sve zaraslo u korov. Nepokoseno. Pumpa radi, tu mozes sjesti i to je to.

Uzas.

Imas par odmorista i nisu u stanju da to srede da lici na nesto. Zalosno jbt.

Necu da sjedim na jebenoj pumpi. Jel problem napraviti natkrivene klupe, drvorede i to malo srediti. Ne do bog traziti nesto vise.
kad udju u tal sa firmom koja to moze uraditi onda ce i napraviti.
User avatar
Thorgerson
Posts: 9363
Joined: 15/04/2015 11:26

#29930 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Thorgerson »

ZoomZoomKiwi wrote: 15/07/2024 10:02 Ne postoji država sa besplatnim autoputevima mimo Njemačke, a kod njih su akcize na gorivo duplo veće nego kod nas.

Najjeftinije bi bilo da ga ne pravimo uopće.

A narod ima regionalne i magistralne ceste da se voza za džabe.
Postoji.

Autoputevi su besplatni u Svedskoj, Finskoj i Danskoj. Tu sam bio i vozio. Placaju se pojedini mostovi ili neki bas specijalni prolazi. Ostalo je sve besplatno, nema rampi ji nicega. I mislim da teza vozila moraju placati, kamioni i sl.

Siguran sam da postoji jox X drzava gdje su autoputevi besplatni.

Takodjer, i u vecim gradovima imas stotine km besplatnog autoputa. Npr. Pariz besplatno ti je sve u sirem krugu Pariza, a to ti je u km boga pitaj koliko. Slicno kao mi sto imamo zaobilaznicu besplatnu. Samo jbg tamo su to stotine km.
User avatar
Thorgerson
Posts: 9363
Joined: 15/04/2015 11:26

#29931 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Thorgerson »

Ono sto jeste zalosno za nasu drzavu jeste da nas lupaju akcizama i porezima. Da sporo grade taj autoput. Da nas zavaljuju u kredite koje MI vracamo.

I pored svega toga, MASNO naplacuju.

To je ogledalo drzave.

Ovo je sve trebalo biti besplatno dok se ne izgradi u full-u. I da to barem bude neka nadoknada nama dok gledamo kako se pate sa izgradnjom popisanih 250km evo 20 i kusur godina.

Mene bi bilo stid otvoriti dionicu lupam 20km i postavit rampe naplacivati koju marku. Al njih nije stid.
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 14985
Joined: 10/03/2022 22:16

#29933 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by ZoomZoomKiwi »

Odlično, treba i Bošnji bit džabaluka.

Naravno, obavezno napravit priključke u nivou za svaki granap i prodavnicu polovnog namještaja i pokisnulog građevinskog materijala. Da more bošnjo u rikverc izać odmah na A1
User avatar
VladaFBiH
Posts: 5744
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#29934 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by VladaFBiH »

drug_profi wrote: 15/07/2024 10:28
Haris.ba wrote: 15/07/2024 10:09
drug_profi wrote: 15/07/2024 10:06 Stranac će habati tvoje ceste besplatno.
Kako ba besplatno? Dok dogura do Sarajeva morace nasuti goriva. Nasuce ga svakako jer je jeftinije nego u Hrvatskoj.

Doci ce, pojesti, popiti. Pdv na to platiti.

Transport roba ce firmama biti jeftiniji.

Samo neka se haba cesta, najskuplji je prazan autoput. Valjda je pravljen da se voza.
Taj novac ode privatniku, a gorivo ne mora nasuti. Zasto bi prolazio u tranzitu kroz BiH kad mu je brže i lakše sa robom doći od Osijeka do Ploča okolo. Na dva granična prelaza i peglanjem po magistralama bi izgubio više vremena nego da se vozi kroz Hrvatsku.
300 km je duži put okolo, a Google kaže da bi kroz BiH stigao samo pola sata prije, pod uslovom da nema gužve na cesti, a tu ne računa 2x zastoj na granici da se papiri pogledaju.
Najskuplja putarina od Đakova do Ploča bi bila 150 eura.
Teško da će toliki iznos biti dovoljan da ti privuče saobraćaj na nezavršene autoceste.
Uostalom ko im sada brani da idu preko BiH kad i ovako postoji oko 100 eura uštede?
Google maps dodaje svako trenutno prosječno čekanje pa tako i čekanje kod prelaska granice - jedini problem je što si vjerovatno kilometrima daleko od trenutnog podatka
Karikaturist
Posts: 5662
Joined: 20/12/2020 10:03

#29935 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Karikaturist »

Prakticno juznije od Alpa se placa sjevernije ne.
Ah, ti gostuljubivi i jednostavni juznjaci..
User avatar
So What!
Posts: 11870
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#29936 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Last edited by So What! on 16/07/2024 14:53, edited 1 time in total.
User avatar
So What!
Posts: 11870
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#29937 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Kriminal na novoj dionici autoputa: Zamijenili ponude, EU istražitelji došli u Autoceste FBiH!
Image

Ko je na dionici Ozimice – Poprikuše, koja tek treba da se gradi, zamijenio ponude? O svemu je obaviještena SIPA, ali i OLAF. Tužilaštvo ZDK formiralo je predmet

Iako još nije započela izgradnja nove dionice autoputa na Koridoru 5c na relaciji Ozimice – Poprikuše nadomak Žepča, kako saznaje Fokus.ba, pojedini akteri su se već upustili u koruptivne aktivnosti u ovom tek započetom projektu.

Fokus.ba je u posjedu prijave sarajevske kompanije Trasa d.o.o. o korupciji prilikom izbora nadzora nad izvođenjem radova na ovoj dionici. U ovom aktu se, uz prateću dokumentaciju koja sve potkrepljuje, prijavljuje teška zloupotreba odnosno zamjena ponude za posao nadzora, a koja je dovela do izbora, do tog momenta, drugorangiranog ponuđača!

Image
Faksimil prijave Tužilaštvu, SIPA-i i ostalima

Kriminalne aktivnosti

Ova prijava je odaslana rukovodstvu Autocesta FBiH i Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija, zatim tužilaštvima u Sarajevu i Zenici, SIPA-i te pojedinim ambasadama u Sarajevu. Također, Trasa je kriminalne aktivnosti prijavila i Evropskom uredu za borbu protiv prevara (OLAF).

U momentu dok je Fokus prikupljao dokumentaciju i izjave u vezi s ovom najnovijom aferom, kako nam je potvrđeno, istražitelji iz EU došli su u Autoceste FBiH radi provjere svih navoda budući da je Evropska komisija lani u okviru finansijskog paketa podrške investicijskih projekata izdvojila sredstva i za dionicu Ozimice – Poprikuše, koja je duga skoro 12 kilometara i čija je ukupna vrijednost radova procijenjena na skoro 600 miliona KM.

Image
Dionicu Ozimice – Poprikuše dijelom finansira EU

Kako je Fokusu potvrđeno u firmi Trasa d.o.o. Sarajevo, EU istražitelji bili su i kod njih kako bi provjerili navode iz prijave.

Firma Trasa d.o.o. Sarajevo, koja je vršila pripreme ponude za italijansku kompaniju Technital S.P.A, detaljno je u svom aktu napisala kako je došlo do malverzacija.

– Nakon finaliziranja sadržaja ponude dostavljene od Technitala S.P.A. ona je sastavljena i zapakovana u prostorijama firme Trasa i predata je 14. aprila na protokol JP „Autoceste FBiH“, u uredu u Sarajevu. Nakon saznanja da je pri konačnoj evaluaciji ponuda utvrđena aritmetička greška u izračunu izvorne finansijske ponude od 582.373 eura, to smo provjerili s obzirom da smo mi bili posljednja instanca koja je imala uvid u ponudu te smo utvrdili da aritmetička greška ne postoji – naveli su iz Trase u svojoj prijavi.

Image
Ključni navod prijavitelja

Kako su napisali, izvorna ponuda Technitala iznosila je 4.646.129 eura, a nakon prijavljene aritmetičke greške, ta njihova ponuda je smanjena na 4.063.756 KM.

Image
User avatar
So What!
Posts: 11870
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#29938 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Akt direktora Lasića

Fokus je u posjedu i akta direktora Autocesta FBiH Denisa Lasića u kojem obavještava da je za posao nadzora nad izgradnjom dionice Ozimice – Poprikuše, praktično „za dlaku“ odnosno za 0,45 bodova, izabran konzorcij Technital, Italija – Botek, Turska.

Image
Akt Autocesta FBiH s potpisom Lasića o finalnoj evaluaciji ponuda

U samom aktu Lasića vidljivo je kako se to desilo. Naime, Technital je, kako smo napisali, imao prvobitnu ponudu od 4,6 miliona, koja je smanjena nakon „prijave greške“ na oko 4 miliona eura. Do tog momenta prvorangiran je bio konzorcij koji se sastoji od jedne turske i jedne bh. firme i to UBM – Uluslararasi Birlesmis Musavirler Musavidik Hizmetleri A. S. – Društvo za projektovanje i građenje PPF Sarajevo s finansijskom ponudom od 3,7 miliona eura. Dakle, ponuda ovog konzorcija bila je skoro za milion eura povoljnija od prvobitne ponude italijansko-turskog konzorcija.

Image
Akt koji dokazuje da je finansija ponuda bila 4,65 miliona KM

Budući da je konzorcij Technital, Italija – Botek, Turska imao nešto bolju ocjenu kod tehničkih karakteristika, zamjena ponude odnosno umanjenje za 582.373 eura bilo je dovoljno da u fotofinišu za 0,45 bodova bude ispred spomenutog konzorcija. Lasić je konstatirao da je u konačnici izabran konzorcij Technital – Botek.

Image

– S obzirom na utvrđeno i osnovanu sumnju da je došlo do zamjene finansijske ponude u prostorijama Autocesta FBiH i iz bojazni da ne želimo biti učesnici u ovoj kriminalnoj radnji, angažovali smo advokata i podnijeli svu dokumentaciju koja je pratila izradu ponude. Slučaj je prijavljen i finansijeru, Evropskoj investicijskoj banci – naveli su iz firme Trasa d.o.o. Sarajevo u svojoj prijavi.

Ko je sve prijavljen

Dodatno su u ovom aktu naveli kako smatraju da je riječ o krivičnom djelu počinjenom od određenih uposlenika Autocesta FBiH. A naveli su i koga smatraju odgovornim.

– S obzirom da će istraga trajati duže vrijeme, dužni ste odmah poduzeti potrebne mjere i suspendovati te pokrenuti disciplinske postupke protiv potencijalnih počinitelja krivičnog djela, i to v.d. direktora Denisa Lasića, savjetnice direktora Katice Vranjković, kao i šefa službe za međunarodne nabavke i članova komisije u ovom postupku. Ukoliko ne poduzmete mjere kako biste sankcionisali počinioce krivičnih djela, iako ste bili upoznati sa situacijom, nadležni organi vas mogu smatrati suodgovornim zbog propuštanja da kaznite i spriječite slične ili iste postupke za uposlenika – navodi se u prijavi firme Trasa.

Image
Dionica Ozimice – Poprikuše/Google Earth

Fokusu je iz Tužilaštva Zeničko-dobojskog kantona potvrđena informacija da su na osnovu ovih informacija formirali predmet pod brojem T04 0 KTAK 0058653 24. Iz SIPA-e su za Fokus potvrdili da su, nakon analize sadržaja zaprimljene prijave, ovaj spis dostavili Federalnom ministarstvu unutrašnjih poslova na daljnje postupanje.

Naš portal se službenim putem obratio Autocestama FBiH, no odgovore na naša pitanja do zaključenja ovog teksta nismo dobili. Ukoliko ih dobijemo, objavit ćemo ih naknadno. S obzirom da je prozvana u prijavi, direktno smo se obratili Katici Vranjković, savjetnici direktora Lasića, koja je ranije bila dugogodišnja šefica Službe za nabavke po međunarodnim standardima Autocesta FBiH.

Image

Vranjković i Pravdić

U odgovoru za Fokus, Vranjković je navela da je ovaj postupak nabavke još u toku, te da iz tog razloga o tome ne može dijeliti informacije.

S obzirom na raspoložive informacije da je zapisničar kod evaluacije ovih ponuda bio Davor Pravdić, koji je šef Odjela za implementaciju i praćenje realizacije međunarodnih ugovora, kontaktirali smo i njega. Inače, Davor Pravdić je sin dugogodišnjeg direktora Javnog preduzeća „Ceste Federacije BiH“ Ljube Pravdića.

– Nisam upoznat o navodima koje ste naveli u vašem mailu. Također, nisam ovlašten da dijelim informacije o predmetnom postupku na kojem sam, shodno odluci Uprave poduzeća, imenovan kao sekretar / zapisničar – naveo je Davor Pravdić.

Također, službeni upit smo poslali i italijanskoj kompaniji Technital S.P.A. Tražili smo odgovor na pitanje na koji način je došlo do zamjene ponude, no odgovor nismo dobili.

Treba naglasiti da je prvobitno bilo planirano da se ugovor o izgradnji potpiše 23. decembra 2023. godine, a da se izgradnja okonča u junu 2026. Potom je potpisivanje ugovora pomjereno na mart 2024. No, i taj rok je probijen. Tender za ovu dionicu raspisan je još u aprilu 2023. godine.

Kada je riječ o firmi Technital, ona je trenutno angažirana na nekoliko dionica autoputa na Koridoru 5c. Na poddionici Tunel „Zenica“ – Donja Gračanica pružaju usluge nadzora. Ugovor su potpisali 2018. godine i vrijedan je 2,8 miliona eura.

Tehničku pomoć pružaju na poddionici Tarčin – ulaz u Tunel „Ivan“, a posao je vrijedan 818.274 eura. Ovaj ugovor obuhvata i usluge tehničke pomoći na dionici Tunel „Kvanj“ – Buna.
Fokus
User avatar
drug_profi
Posts: 58236
Joined: 16/07/2012 16:00

#29939 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

VladaFBiH wrote: 16/07/2024 13:17 Google maps dodaje svako trenutno prosječno čekanje pa tako i čekanje kod prelaska granice - jedini problem je što si vjerovatno kilometrima daleko od trenutnog podatka
Ne daje adekvatno čekanje za teretni saobraćaj sasvim sigurno.
User avatar
VladaFBiH
Posts: 5744
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#29940 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by VladaFBiH »

drug_profi wrote: 16/07/2024 15:53
VladaFBiH wrote: 16/07/2024 13:17 Google maps dodaje svako trenutno prosječno čekanje pa tako i čekanje kod prelaska granice - jedini problem je što si vjerovatno kilometrima daleko od trenutnog podatka
Ne daje adekvatno čekanje za teretni saobraćaj sasvim sigurno.
to vjerujem jer mislim da još uvijek sve posmatra kao automobile i ako se ne varam tako i daje prosjek - vjerovatno izbaci kamion jer dugo čeka a pored njega prolaze auta i kao takvog ga izbacuje iz kalkulacije jer mu nema smisla da druga auta prolaze a on stoji. Znam da se ovo pitanje i ranije potezalo ali nisam siguran da su to ikada "riješili".

Is there an alternative for Google Maps for trucks?
Yes, there is. With truck routing software, you will save time and reduce your costs while arranging the quickest and most cost-effective truck routes. A good example of a free route planning software is IMPARGO's free truck map.
username_here
Posts: 473
Joined: 03/04/2019 18:05

#29941 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by username_here »

Last edited by username_here on 16/07/2024 18:11, edited 1 time in total.
akcija007
Posts: 3865
Joined: 17/05/2008 23:50

#29942 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by akcija007 »

Danas sam na
Plazi vidio novine Slobodna Dalmacija i clanak da ce uskoro Split Mostar biti spojeni autocestom i udaljenost ce se preci za sat i pol s granicom na autoputu
User avatar
So What!
Posts: 11870
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#29943 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Ekipa Faktora prva ušla u Golubinju, najduži cestovni tunel koji se gradi u BiH, pogledajte šta smo zabilježili
Osim izgradnje tunela, završena je i izgradnja ukupno pet mostova i drugih građevinskih objekata. Prvi putnici kroz tunel očekuju se do kraja godine, kaže građavinski inžinjer Hasan Coşkun.

Image
Intenzivni radovi na probijanju tunela Golubinja

Ceremonija povodom završetka proboja trenutno najdužeg cestovnog tunela koji se gradi u Bosni i Hercegovini - tunela Golubinja (dužine 3.610 metra) bit će održana u srijedu.

Ekipa Faktora imala je priliku doći na gradilište na Koridoru Vc, na dionici Poprikuše-Nemila te prvi ući u tunel nakon probijanja i uvjeriti se u kvalitetu izvedenih radova.

Tunel se nalazi između Zenice i Žepča. On će znatno skratiti put od Sarajeva ka sjeveru BiH, jer će izbaciti potrebu obilaska brda, odnosno vožnju kanjonom Bosne na ovom dijelu ceste.

Građavinski inženjer i šef gradilišta Hasan Coşkun kazao je za Faktor kakao je iskop tunela u lijevoj cijevi kompletiran, dok je u desnoj ostalo posljednjih 130 metara iskopa.

- Tokom iskopavanja naišli smo na mnoge poteškoće. S obzirom da je klasa tla vrlo varijabilna, dizajniran je najpogodniji sistem potpore sa najpogodnijim materijalima i posao je završen.

Želio bih istaći još jednu stvar. Ovaj tunel je naduži i najteži za izgradnju na ovom Koridoru. Uz radove na iskopu, u našem tunelu se nastavlja sekundarna potpora, odnosno proces betoniranja. Više od 65 posto radova na betoniranju podgrade je završeno - kazao je Coşkun.
Osim izgradnje tunela, istakao je, završena je i izgradnja ukupno pet mostova i drugih građevinskih objekata.

- Naš cilj je da sve radove u tunelu i trasu završimo u skladu sa standardima u najkraćem mogućem roku, bez narušavanja kvaliteta, i da ovu megastrukturu otvorimo u službu građana Bosne i Hercegovine – poručio je Coşkun te dodao da se prvi putnici kroz tunel očekuju do kraja godine.



Vrijednost ugovorenih radova iznosi oko 251 milion eura, bez PDV-a.

Kako je najavljeno, na ceremoniji u srijedu obratit će se premijer Federacije BiH Nermin Nikšić, v.d. direktora JP Autoceste FBiH Denis Lasić, član Uprave kompanije Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Asim Cengiz, i drugi zvaničnici.

Iz Autocesta su ranije kazali da se bi sjeverni dio Koridora trebao biti gotov u drugoj polovini 2026. godine.

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11870
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#29944 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Spoiler
Show
Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11870
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#29945 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Spoiler
Show
Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11870
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#29946 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Spoiler
Show
Image

Image

Image

Image

Image

Image
Faktor
User avatar
fortaleza
Posts: 6038
Joined: 05/03/2012 23:16
Location: https://www.youtube.com/watch?v=Vh4QWmx50qA

#29947 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by fortaleza »

akcija007 wrote: 16/07/2024 18:05 Danas sam na
Plazi vidio novine Slobodna Dalmacija i clanak da ce uskoro Split Mostar biti spojeni autocestom i udaljenost ce se preci za sat i pol s granicom na autoputu
Vjerojatno misle na ovu 11 km dionicu od Zvirovića do Počitelja koja će dodatno skratiti put na oko sat i pol ukupno.

I ovako se može ispod dva sata vožnje, a većina te autoceste sa preko 95% čini hrvatska A1 autocesta.
nezznalicaa
Posts: 112
Joined: 12/11/2014 14:47

#29948 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by nezznalicaa »

Da li ce ova dionica od Zenice do Zepca biti gotova do sljedeceg ljeta? A vidim da nisu jos krenuli radovi na toj dionici oko Zepca a samo onaa nije zapoceta prema sjeveru
User avatar
-Chesterfield-
Posts: 6503
Joined: 04/08/2020 19:22

#29949 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by -Chesterfield- »

nezznalicaa wrote: 17/07/2024 14:36 Da li ce ova dionica od Zenice do Zepca biti gotova do sljedeceg ljeta? A vidim da nisu jos krenuli radovi na toj dionici oko Zepca a samo onaa nije zapoceta prema sjeveru
Kaže žena da će sve, do Save biti završeno 2026.


Federalna ministrica prometa i komunikacija Andrijana Katić u obraćanju prisutnima je napomenula da se radilo o izazovnom i građevinskom poduhvatu.

"Čestitke izvođaču radova i svim radnicima na profesionalnom pristupu i kvalitetnom radu. Istinski smo ponosni na postignuće i dobrobit koju će ovaj projekt donijeti Zeničko-dobojskom kantonu i BiH. Svi znamo koliko je autocesta važna za BiH. Ona je ključni element za povezivanje sa susjednim zemljama i okosnica je ekonomskog i privrednog razvoja BiH", izjavila je Katić te dodala da nedostatak radne snage i inflacija na izgradnji koridora otežava dinamiku rada.

Naglasila je i da će sjeverni dio, od Sarajeva do Save, biti završen 2026. godine.
Post Reply