Pa meni je bliža Banja Luka nego Sarajevo tačnije mislim na autoput.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 189
- Joined: 03/04/2019 18:05
#26128 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
ja sam uvijek za više ulaza/izlaza nego za manje, ali petlja u nemili je stvarno maloumnost, potpuno nepotrebna.
#26130 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Samo teški optimisti, da ne kažem budale, mogu očekivati da će se u idućih 15/20 godina završiti ta planirana brza cesta kroz SBK do USK.
Treba biti realan i priznati da jedinu konekciju sa ostatkom države USK treba tražiti povezivanjem na budući autoput Bosanski Novi - Prijedor pa dalje na Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar.
Davno nekad sam već o tome pričao i spominjao i čudi me da niko od političara sa USK ne poteže tu temu.
AP Banja Luka - Prijedor je u izgradnji, ostatak do Bosanskog Novog je u fazi projektovanja, trenutno nemam informaciju gdje bi trebao završavati ali evo neku grubu trasu sam pružio od Novog do Bihaća.
Iznosi nepunih 60 km, od toga 20ak u manjem entitetu a ostatak u USK.

Pa valjda smo zaslužili tih 40ak kilometara autoputa majka mu stara
+ ova opcija donosi mogućnost da se spoji i sama Velika Kladuša onda dalje sa tom brzom cestom što se trenutno spominje.
Treba biti realan i priznati da jedinu konekciju sa ostatkom države USK treba tražiti povezivanjem na budući autoput Bosanski Novi - Prijedor pa dalje na Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar.
Davno nekad sam već o tome pričao i spominjao i čudi me da niko od političara sa USK ne poteže tu temu.
AP Banja Luka - Prijedor je u izgradnji, ostatak do Bosanskog Novog je u fazi projektovanja, trenutno nemam informaciju gdje bi trebao završavati ali evo neku grubu trasu sam pružio od Novog do Bihaća.
Iznosi nepunih 60 km, od toga 20ak u manjem entitetu a ostatak u USK.

Pa valjda smo zaslužili tih 40ak kilometara autoputa majka mu stara

+ ova opcija donosi mogućnost da se spoji i sama Velika Kladuša onda dalje sa tom brzom cestom što se trenutno spominje.
#26131 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Dakle kroz SBK nije realno za 20 godina ali je realno tih 60 kilometara za 5 godina? Vjeruješ li i ti sam u to što si napisao ili si ovdje po zadatku? Također, kroz SBK se ne pravi samo da se usk približi Sarajevu, već i da sam SBK bude bolje povezan unutra i ka dalje. Odvadite sa tom naučnom fantastijom o ap preko Banjaluci.
#26132 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Prije će se napraviti sve kroz sbk nego Prijedor -B. Novi
Sumnjam da će ikad išta biti i od bl-prijedor..
Sumnjam da će ikad išta biti i od bl-prijedor..
-
- Posts: 654
- Joined: 03/03/2021 20:06
#26133 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
A sta ako međed iz Laktaša proglasi secesiju ili ne znam ni ja šta i stavi rampu? Da iz Zenice za Bihać idem preko B.Grahova?koBr wrote: ↑18/03/2023 21:54 Samo teški optimisti, da ne kažem budale, mogu očekivati da će se u idućih 15/20 godina završiti ta planirana brza cesta kroz SBK do USK.
Treba biti realan i priznati da jedinu konekciju sa ostatkom države USK treba tražiti povezivanjem na budući autoput Bosanski Novi - Prijedor pa dalje na Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar.
Davno nekad sam već o tome pričao i spominjao i čudi me da niko od političara sa USK ne poteže tu temu.
AP Banja Luka - Prijedor je u izgradnji, ostatak do Bosanskog Novog je u fazi projektovanja, trenutno nemam informaciju gdje bi trebao završavati ali evo neku grubu trasu sam pružio od Novog do Bihaća.
Iznosi nepunih 60 km, od toga 20ak u manjem entitetu a ostatak u USK.
Pa valjda smo zaslužili tih 40ak kilometara autoputa majka mu stara![]()
+ ova opcija donosi mogućnost da se spoji i sama Velika Kladuša onda dalje sa tom brzom cestom što se trenutno spominje.
#26134 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
onda će međed iz laktaša morati biti gavran pa da leti u istočni dio šumske....DebelinJoe wrote: ↑19/03/2023 00:01A sta ako međed iz Laktaša proglasi secesiju ili ne znam ni ja šta i stavi rampu? Da iz Zenice za Bihać idem preko B.Grahova?koBr wrote: ↑18/03/2023 21:54 Samo teški optimisti, da ne kažem budale, mogu očekivati da će se u idućih 15/20 godina završiti ta planirana brza cesta kroz SBK do USK.
Treba biti realan i priznati da jedinu konekciju sa ostatkom države USK treba tražiti povezivanjem na budući autoput Bosanski Novi - Prijedor pa dalje na Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar.
Davno nekad sam već o tome pričao i spominjao i čudi me da niko od političara sa USK ne poteže tu temu.
AP Banja Luka - Prijedor je u izgradnji, ostatak do Bosanskog Novog je u fazi projektovanja, trenutno nemam informaciju gdje bi trebao završavati ali evo neku grubu trasu sam pružio od Novog do Bihaća.
Iznosi nepunih 60 km, od toga 20ak u manjem entitetu a ostatak u USK.
Pa valjda smo zaslužili tih 40ak kilometara autoputa majka mu stara![]()
+ ova opcija donosi mogućnost da se spoji i sama Velika Kladuša onda dalje sa tom brzom cestom što se trenutno spominje.
#26135 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Čuj po zadatkuNecuVise wrote: ↑18/03/2023 22:21 Dakle kroz SBK nije realno za 20 godina ali je realno tih 60 kilometara za 5 godina? Vjeruješ li i ti sam u to što si napisao ili si ovdje po zadatku? Također, kroz SBK se ne pravi samo da se usk približi Sarajevu, već i da sam SBK bude bolje povezan unutra i ka dalje. Odvadite sa tom naučnom fantastijom o ap preko Banjaluci.


Jesam, bot sam SDA ili NIP stranke, biraj šta ti više odgovara

Nije realno jer od Lašvanske petlje do Ključa imaš 100 km, od kojih je također jedan dio kroz RS odnosno od Jezera kroz Mrkonjić Grad pa dalje do entitetske granice.
I za ovog geografa što spominje Zenicu - Bihać preko Grahova, ne znam da li je upoznat sa gore spomenutom činjenicom, ako Dodo stavi rampu nema prelaska ni kroz Mrkonjić Grad nego opet na Grahovo

-
- Posts: 654
- Joined: 03/03/2021 20:06
#26136 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Da se ja pitam, ja bih to ovako riješio i spojio USK i KS.
- fortaleza
- Posts: 5049
- Joined: 05/03/2012 23:16
- Location: https://www.youtube.com/watch?v=Vh4QWmx50qA
#26137 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Neisplativo i nezgodno za graditi. Niti jedno veće mjesto između, a još u paraleli s hrvatskim autoputom.
- drug_profi
- Posts: 41899
- Joined: 16/07/2012 16:00
#26138 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Nema secesije niti ce je biti. Planirati puteve treba u okvirima drzave BiH.
-
- Posts: 654
- Joined: 03/03/2021 20:06
#26139 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Između TZ i Sarajeva imaš Olovo i Kladanj, obje opštine u iz kategorije "sjest pa plakat". Imaš usput i mjesta kao što su Stupari i Srednje, sve jadno Imaš Halidovu pumpu u Semizovcu. I pored toga stalno se govori o povezivanju TZ i SA i neka se govori. Autoput se ne smije gledati iz prizme profitabilnosti nego kao kao koristan infrastrukturni projekt za dobro svih. Ja ne vidim razlog zašto ne povezati Bihać i Mostar dobrom cestom.
- sehohari
- Posts: 3531
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Između redova
- Grijem se na: Inflaciju (gorim)
- Vozim: Konjsku zapregu
- Horoskop: Lav
#26140 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Autoputem bi se povezala dva najveća populacijska bazena u Bosni i Hercegovini. TK i KS plus okolina broje haman pa milion ljudi.DebelinJoe wrote: ↑19/03/2023 21:52Između TZ i Sarajeva imaš Olovo i Kladanj, obje opštine u iz kategorije "sjest pa plakat". Imaš usput i mjesta kao što su Stupari i Srednje, sve jadno Imaš Halidovu pumpu u Semizovcu. I pored toga stalno se govori o povezivanju TZ i SA i neka se govori. Autoput se ne smije gledati iz prizme profitabilnosti nego kao kao koristan infrastrukturni projekt za dobro svih. Ja ne vidim razlog zašto ne povezati Bihać i Mostar dobrom cestom.
Ne samo to, već se radi i o dva centra koja u ogromnoj mjeri gravitiraju jedan prema drugom: Sarajevo kao administrativno središte države i sjedište svih većih kompanija, banaka, institucija i tkd., a tuzlanski bazen kao najvećko industrijsko središte.
Povezivanje Bihaća i Mostara bukvalno nikakav efekat ne bi imao. Dva po svemu potpuno odvojena svijeta koja nikad nisu gravitirali jedan prema drugome. Da budemo iskreni, Bišćanima i ljudima iz Cazina bi 100x bilo bolje napraviti bolji put prema Hrvatskoj, jer pola tog kantona čine vikendaši koji se svakog petka vraćaju sa posla iz Slovenije.
Garantujem da bi dobar put od Karlovca do USK od tog regiona napravio jedan od prosperitetnijih dijelova države. Pola Cazina bi od jednom bilo na sat-sat i pol od kuće, stvorile bi se totalno drugačije mogućnosti.
#26141 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kako Sarajevo i Tuzla gravitiraju jedan prema drugom? Trenutno promet preko magistrale je ocajan.sehohari wrote: ↑19/03/2023 22:05
Autoputem bi se povezala dva najveća populacijska bazena u Bosni i Hercegovini. TK i KS plus okolina broje haman pa milion ljudi.
Ne samo to, već se radi i o dva centra koja u ogromnoj mjeri gravitiraju jedan prema drugom: Sarajevo kao administrativno središte države i sjedište svih većih kompanija, banaka, institucija i tkd., a tuzlanski bazen kao najvećko industrijsko središte.
Mislim da se ne razumijemo sta znaci gravitirati.
Ni Bihacu i Tuzli ne treba nasusno spajanje sa Sarajevom. Bihacu treba spajanje sa A3 u Hrvatskoj, Tuzli spajanje sa Orasjem i A1 u Hrvatskoj (pa onda na Doboj).

#26142 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Priča o spajanju Krajine preko Banja Luke je sebična, najblaže rečeno. Na stranu što se radi o potpunoj budalaštini u smislu puta do Bosanskog Novog, jer put do Bosanskog Novog je baš daleka budućnost. Brza cesta kroz SBK je nasušna potreba za SBK, a što je indirektno vezano za pola države. U svemu tome, ogromnu korist ima i Krajina.
Krajina bi se, barem u nekom normalnom roku, trebala pozabaviti samim sobom i gurati projekte da se u USK makar neke ceste modernizuju. Pored pomenute brze ceste od Bihaća prema sjeveru, ne bi bilo loše da cesta Sanski Most-Ključ bude modernizovana (ali kako je krenulo, zatvorit će je, bitno da mogu na autoput prema Prijedoru), a eto i bilo kakva modernizacija u smislu Bihać-Bosanska Krupa-Sanski Most.
Što se Tuzle tiče, Tuzli je potrebno sve, ali ne radi se ništa. Potrebna je veza i sa Orašjem, potrebna je veza i sa Dobojem, a najviše ona sa Sarajevom. I smiješno je nazivati Olovo i Kladanj opštinama iz kategorije "sjesti i plakati" naspram eto opština u USK
Prema indeksu razvijenosti općina u FBiH: Bužim 0,55, Ključ 0,57, Bosanski Petrovac 0,64, Sanski Most 0,64, Kladanj 0,64, Velika Kladuša 0,66, Cazin 0,69, Bosanska Krupa 0,69, Olovo 0,74. Kako onda nazvati opštine u USK?
Krajina bi se, barem u nekom normalnom roku, trebala pozabaviti samim sobom i gurati projekte da se u USK makar neke ceste modernizuju. Pored pomenute brze ceste od Bihaća prema sjeveru, ne bi bilo loše da cesta Sanski Most-Ključ bude modernizovana (ali kako je krenulo, zatvorit će je, bitno da mogu na autoput prema Prijedoru), a eto i bilo kakva modernizacija u smislu Bihać-Bosanska Krupa-Sanski Most.
Što se Tuzle tiče, Tuzli je potrebno sve, ali ne radi se ništa. Potrebna je veza i sa Orašjem, potrebna je veza i sa Dobojem, a najviše ona sa Sarajevom. I smiješno je nazivati Olovo i Kladanj opštinama iz kategorije "sjesti i plakati" naspram eto opština u USK

#26143 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Putnikovo brdo - Medakovo











