mirza_15 wrote: ↑15/08/2022 08:22
Haris.ba wrote: ↑15/08/2022 08:02
Znaci, moglo se ustediti stotine miliona samo da se napravio kruzni sa dvije trake.
Onaj dio od semafora kroz idustrijsko-trgovačku zonu ima prostora i da se proširi postojeća cesta. Čak je širina postojećih saobraćajnih traka takva da fali malo da se napravi treća traka
Malo je saobraćajnica u BiH gdje je potrebna brza cesta kao ovaj potez Lašva - Nević Polje.
U poslovnoj zoni je planirano i ostavljeno dovoljno prostora da se postojeca cesta prosiri za dvije trake, plus sa obje strane servisna saobracajnica citavom duzinom. Te servisne su negdje djelimicno cak i asfaltirane.
Znaci, mogla se rijesiti guzva davnih dana da se htjelo.
Problem te dionice je lokalni saobracaj zajedno sa tranzitnim. Tu nema alternative. Ima stara cesta kroz sam grad Vitez. U sustini magistrala gdje je poslovna zona i jeste bila zaobilaznica Viteza.
Stvar je sto postojeca magistralna trasa je klasicna lokalna cesta postala. I sad zele od brze ceste da naprave isto lokalnu cestu. Nece da shvate da upravo odvajanjem trase te dvije ceste bi u sustini dobili rjesenje saobracajnih problema.
A, da ne spominjem da namjerno nisu rjesavali problematicne tacke da bi se ko fol vise opravdala gradnja ceste, tipa spominjani ulaz u Vitez sa semaforom.
Ovo sto se radi je otprilike ko da su u Sarajevu zahtjevali da se trasa autoputa provuce kroz Rajlovac jer neko ce slucajno proci pored kineske radnje i nista ne kupiti.