Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 3404
- Joined: 10/04/2017 15:12
#29001 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
idejno rješenje i studij ...
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#29002 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Pa pregledaj koju stranicu nazad
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
-
- Posts: 265
- Joined: 03/04/2019 18:05
#29004 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
https://www.klix.ba/biznis/investicije/masine-ponovo-na-terenu-nastavlja-se-graditi-dionica-autoputa-vranduk-ponirak/240308001
-
- Posts: 3404
- Joined: 10/04/2017 15:12
#29005 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
fala bogu
po ovome nije jasno kako ide dio prema nemili … nisam siguran da je sve precizno napisano, u najmanju ruku je nejasno, možda su malo pobrkali sektore
“Sektor 1 od Nemile ka Vranduku dužine je 1,27 kilometara i na njemu se gradi novi vijadukt i kreće se od tunela Stara Stanica do vijadukta Vranduk 1, sektor 6 je dužine 550 metara s novim rješenjima zaštite kosine te će biti produžen vijadukt. Sektor 7 će imati novi cut&cover tunel te se povezuje s tunelom Zenica.”
po ovome nije jasno kako ide dio prema nemili … nisam siguran da je sve precizno napisano, u najmanju ruku je nejasno, možda su malo pobrkali sektore
“Sektor 1 od Nemile ka Vranduku dužine je 1,27 kilometara i na njemu se gradi novi vijadukt i kreće se od tunela Stara Stanica do vijadukta Vranduk 1, sektor 6 je dužine 550 metara s novim rješenjima zaštite kosine te će biti produžen vijadukt. Sektor 7 će imati novi cut&cover tunel te se povezuje s tunelom Zenica.”
-
- Posts: 2198
- Joined: 10/01/2020 13:36
#29006 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Jel sad sve do Doboja u izgradnji?
-
- Posts: 6500
- Joined: 20/01/2011 11:10
- tramvajtrojka
- Posts: 10805
- Joined: 27/04/2021 22:52
#29008 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
RJ57 wrote: ↑08/03/2024 15:28 fala bogu
po ovome nije jasno kako ide dio prema nemili … nisam siguran da je sve precizno napisano, u najmanju ruku je nejasno, možda su malo pobrkali sektore
“Sektor 1 od Nemile ka Vranduku dužine je 1,27 kilometara i na njemu se gradi novi vijadukt i kreće se od tunela Stara Stanica do vijadukta Vranduk 1, sektor 6 je dužine 550 metara s novim rješenjima zaštite kosine te će biti produžen vijadukt. Sektor 7 će imati novi cut&cover tunel te se povezuje s tunelom Zenica.”
U sektoru 1 umjesto usjeka citave padine ide vijadukt, ma sektoru sest se nastavlja vijadukt iz sektora pet tj produzuje se njegova duzina , i nova kosina, a sektor sedam ide u cut&cover i spaja se sa tunelom
a ovaj sektor 0 je nastavak koji gradi turski hgg
-
- Posts: 3404
- Joined: 10/04/2017 15:12
#29009 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
ako u sektoru jedan umjesto usjeka ide vijadukt šta je onda tunel stara stanica?
svi oni nisu u stanju ni tri smislene rečenice sastaviti iz kojih bi svima bilo jasno šta će se tačno raditi!
svi oni nisu u stanju ni tri smislene rečenice sastaviti iz kojih bi svima bilo jasno šta će se tačno raditi!
- atmel
- Posts: 1658
- Joined: 02/02/2005 20:05
- Location: planet zemlja
#29010 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Mašine ponovo na terenu: Nastavlja se graditi dionica autoputa Vranduk - Ponirak
Radovi na izgradnji dionice Vranduk - Ponirak nakon višemjesečne obustave radova ponovo su počeli. Mašine su na terenu i radi se punom parom, potvrđeno je za Klix.ba prilikom obilaska gradilišta.
Iz Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine ranije je saopćeno da je pronađeno rješenje za nastavak gradnje ove dionice te da je potpisan Aneks IV ugovora o spomenutoj dionici te da se izgradnja nastavlja. Aneks ugovora su potpisali Autoceste FBiH i izvođač radova, konzorcij Azvirt i Hering.
Nastavak radova se radi po novom projektu koji je urađen nakon revizije u sklopu koje su završene sve nepravilnosti te je postignut dogovor s izvođačem oko nastavka radova. Nakon mobilizacije gradilišta, radovi su nastavljeni, a u izjavi za Klix.ba su iz Autocesta FBiH kazali da će biti novih objekata na trasi i novih rješenja.
"Po novom projektu poboljšan je tehnički model pa se došlo do drugih rješenja kako bi se smanjile visine zaštitnih kosina pa je urađena denivelacija trasa između traka. Imamo novih konstrukcija, cut&cover tunela, vijadukta te zaštite kosina", kazali su nam iz Autocesta FBiH te dodali da trasa ostaje ista za razliku od tehničkih rješenja.
Aneksom ugovora koji je potpisan 26. januara definisan je novi rok završetka radova na 31. mart 2026. godine. Izvođač radova za dvije godine će morati uraditi ostatak poslova na jednom od najtežih terena u BiH zbog čega će morati raditi velikim intenzitetom. Najintenzivniji radovi će biti na sektoru 1 te sektorima 6 i 7 dok je na preostalim sektorima i vijaduktima urađen posao.
"Mi kao Azvirt, kao kompanija koja od početka sve radove izvodi s lokalnim stanovništvom i u budućem periodu ćemo se truditi da bude tako. S brojnim izvođačima smo ostvarili partnerske odnose. Na terenu imamo 10 bagera, 20 kamiona i oko 30 radnika na terenu. U vrhu posla bismo trebali imati oko 150 radnika i 20 bagera", kazao nam je Marin Nikolić, zamjenik voditelja projekta firme Azvirt.
Sektor 1 od Nemile ka Vranduku dužine je 1,27 kilometara i na njemu se gradi novi vijadukt i kreće se od tunela Stara Stanica do vijadukta Vranduk 1, sektor 6 je dužine 550 metara s novim rješenjima zaštite kosine te će biti produžen vijadukt. Sektor 7 će imati novi cut&cover tunel te se povezuje s tunelom Zenica.
https://www.klix.ba/biznis/investicije/masine-ponovo-na-terenu-nastavlja-se-graditi-dionica-autoputa-vranduk-ponirak/240308001
Radovi na izgradnji dionice Vranduk - Ponirak nakon višemjesečne obustave radova ponovo su počeli. Mašine su na terenu i radi se punom parom, potvrđeno je za Klix.ba prilikom obilaska gradilišta.
Iz Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine ranije je saopćeno da je pronađeno rješenje za nastavak gradnje ove dionice te da je potpisan Aneks IV ugovora o spomenutoj dionici te da se izgradnja nastavlja. Aneks ugovora su potpisali Autoceste FBiH i izvođač radova, konzorcij Azvirt i Hering.
Nastavak radova se radi po novom projektu koji je urađen nakon revizije u sklopu koje su završene sve nepravilnosti te je postignut dogovor s izvođačem oko nastavka radova. Nakon mobilizacije gradilišta, radovi su nastavljeni, a u izjavi za Klix.ba su iz Autocesta FBiH kazali da će biti novih objekata na trasi i novih rješenja.
"Po novom projektu poboljšan je tehnički model pa se došlo do drugih rješenja kako bi se smanjile visine zaštitnih kosina pa je urađena denivelacija trasa između traka. Imamo novih konstrukcija, cut&cover tunela, vijadukta te zaštite kosina", kazali su nam iz Autocesta FBiH te dodali da trasa ostaje ista za razliku od tehničkih rješenja.
Aneksom ugovora koji je potpisan 26. januara definisan je novi rok završetka radova na 31. mart 2026. godine. Izvođač radova za dvije godine će morati uraditi ostatak poslova na jednom od najtežih terena u BiH zbog čega će morati raditi velikim intenzitetom. Najintenzivniji radovi će biti na sektoru 1 te sektorima 6 i 7 dok je na preostalim sektorima i vijaduktima urađen posao.
"Mi kao Azvirt, kao kompanija koja od početka sve radove izvodi s lokalnim stanovništvom i u budućem periodu ćemo se truditi da bude tako. S brojnim izvođačima smo ostvarili partnerske odnose. Na terenu imamo 10 bagera, 20 kamiona i oko 30 radnika na terenu. U vrhu posla bismo trebali imati oko 150 radnika i 20 bagera", kazao nam je Marin Nikolić, zamjenik voditelja projekta firme Azvirt.
Sektor 1 od Nemile ka Vranduku dužine je 1,27 kilometara i na njemu se gradi novi vijadukt i kreće se od tunela Stara Stanica do vijadukta Vranduk 1, sektor 6 je dužine 550 metara s novim rješenjima zaštite kosine te će biti produžen vijadukt. Sektor 7 će imati novi cut&cover tunel te se povezuje s tunelom Zenica.
https://www.klix.ba/biznis/investicije/masine-ponovo-na-terenu-nastavlja-se-graditi-dionica-autoputa-vranduk-ponirak/240308001
-
- Posts: 2198
- Joined: 10/01/2020 13:36
#29011 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Koji dio nije?
-
- Posts: 6500
- Joined: 20/01/2011 11:10
#29012 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ozimica - Poprikuše, tzv. žepačka zaobilaznica.
-
- Posts: 2198
- Joined: 10/01/2020 13:36
#29013 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Da, da dobro si. Hajde imat cemo Doboj-Sarajevo do 2030
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
-
- Posts: 3404
- Joined: 10/04/2017 15:12
#29015 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
u to ću vjerovati kad se tuda provozam … u oba smjera!Maliodmene wrote: ↑08/03/2024 22:08Da, da dobro si. Hajde imat cemo Doboj-Sarajevo do 2030
- jednonogi_Jack
- Posts: 2716
- Joined: 14/12/2005 21:21
#29016 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Hoce li se moci makar u Ozimicama ukljuciti na AC prema sjeveru?
-
- Posts: 3404
- Joined: 10/04/2017 15:12
#29017 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
naravno, u brankovićima, ako to završe i otvore prema sjeveru
dakle kao i sve ostalo pod velikim znakom pitanja, kod nas nijedna dionica ne može normalno da se napravi, a i ako se napravi uvijek postoji mogućnost da mora čekti slijedeću
dakle kao i sve ostalo pod velikim znakom pitanja, kod nas nijedna dionica ne može normalno da se napravi, a i ako se napravi uvijek postoji mogućnost da mora čekti slijedeću
-
- Posts: 1078
- Joined: 06/07/2010 16:19
#29018 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kao što se čeka Svilaj -Odzak 7 godina
-
- Posts: 3404
- Joined: 10/04/2017 15:12
#29019 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
rekord i to svjetski će oboriti ovo u hercegovini od mosta počitelj do nigdje. to će čekati dvocifren broj godina
-
- Posts: 3404
- Joined: 10/04/2017 15:12
#29020 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
nisam siguran da kontam, ali meni ovo izgleda kao da su problematični dio sa kosinom ostavili kako je bilo prvobitno planirano ubacivši samo jedan vijadukt, a tunel stara stanica se kopa u sektoru 0 koji je dio slijedeće dionice. takođe mi nije jasno koliki je tunel, odakle dokle ..... kad ovo gledam, ne bi se kladio da ovo neće otklizati, ali 'ajde, valjda oni znaju bolje
-
- Posts: 265
- Joined: 03/04/2019 18:05
- donnie_darko
- Posts: 1039
- Joined: 11/11/2017 22:49
#29022 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kako? Je li on ovo misli o spoju sa Gradiskom ili ce to magicno u sljedece dvije godine biti izgradjena dionica Tesanj-Odzak?Za šest godina
Do ljeta 2026. godine u funkciji bi trebao biti autoput 5C od Tarčina do Save
-
- Posts: 3404
- Joined: 10/04/2017 15:12
#29023 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
prvo po principu “‘ajde da slažemo nešto nabrzaka”:
“ Na sjevernom dijelu Koridora 5C u narednih dvadesetak dana bit će potpisan ugovor o izgradnji posljednje dionice Ozimice – Poprikuše”
i onda odma nadovezivanje po sistemu udri još žešče:
“Na južnom dijelu koridora prije ljetne sezone u funkciji će biti most Počitelj, dionica Buna – Počitelj. U maju bi trebala početi gradnja dionice Mostar Jug – Tunel Kvanj, početkom ljeta i probijanje tunela Kvanj s dionicom prema Buni, početak gradnje dionice Mostar Sjever – Mostar Jug očekuje se krajem ljeta, a tunela Prenj do oktobra.“
highlight gnjusne laži je podvučen
ako i jedna jedina stvar bude ko što tu piše biće jako dobro!
“ Na sjevernom dijelu Koridora 5C u narednih dvadesetak dana bit će potpisan ugovor o izgradnji posljednje dionice Ozimice – Poprikuše”
i onda odma nadovezivanje po sistemu udri još žešče:
“Na južnom dijelu koridora prije ljetne sezone u funkciji će biti most Počitelj, dionica Buna – Počitelj. U maju bi trebala početi gradnja dionice Mostar Jug – Tunel Kvanj, početkom ljeta i probijanje tunela Kvanj s dionicom prema Buni, početak gradnje dionice Mostar Sjever – Mostar Jug očekuje se krajem ljeta, a tunela Prenj do oktobra.“
highlight gnjusne laži je podvučen
ako i jedna jedina stvar bude ko što tu piše biće jako dobro!
-
- Posts: 6500
- Joined: 20/01/2011 11:10
#29024 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kako će Buna - Počitelj biti u funkciji, kad nema priključak sa sjeverne strane!?
-
- Posts: 5678
- Joined: 22/09/2018 13:21
#29025 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Pa negdje je pisalo da će ljetos pustiti u funkciju počiteljski most, što znači otvaranje dionice autoputa od iznad Ševaš Njiva do Zvirovića, pa na Bijaču i dalje
Nedavno sam bio na tom novom autoputu kroz Bivolje Brdo