hajde sad fino priznaj da nemas vozacku i da nikad nisi sjeo za volanVjecitiStudent wrote:Naravno da ću preskočiti tvoju "analizu" s prošle stranice, jer je netačna.Alfons Kauders wrote: nije sporno - ali radi se o 2 mjeseca zestokog prometa, 2 mjeseca 'nako' i 8 mjeseci pustosi... zato sad i idu na monetizaciju dijela autocesta... ko sto rekoh - ne da se porediti
plus oni na toj dionici nemaju znacajnog skracenja - zapravo kada bi radili preko peljeskog, pa zavrnuli od draca do stona terenom na kojem divokoze pasu pod rucnom, izaslo bi ih jos duze (pride bi od stona morali natrag prema unutrasnjosti, upravo radi turizma - a i sam ston bi bio cirkus jer je tu peljeska prevlaka i jer jednostavno nema mjesta za 60-70m sirok pojas... nagrdili bi divan spomenik arhitekturi dubrovacke republike na svom vrhuncu...
a vidim nonsalantno si preskocio moj post s prosle stranice koji se odnosi na konjic - mostar... pa i dalje pricas iskljucivo o broju vozila i putarini
Protabiri ovo, pa pravi opet
http://www.fueleconomy.gov/feg/driveHabits.jsp
evo iz TVOG jebenog linka
ah da, jedino mjerilo je naplata putarine jebo skracenje puta i ustedu goriva i jebo cinjenicu da npr. od tuzle do sarajeva imam prosjek preko 7.5 litara, redovno, prosjecna brzina na putnom kompjuteru 55km/h... toliko imam i na autocesti pri 110-120km/hAggressive driving (speeding, rapid acceleration and braking) wastes gas. It can lower your gas mileage by 33% at highway speeds and by 5% around town.
Idling can use a quarter to a half gallon of fuel per hour, depending on engine size and air conditioner (AC) use.
Using cruise control on the highway helps you maintain a constant speed and, in most cases, will save gas.
When you use overdrive gearing, your car's engine speed goes down. This saves gas and reduces engine wear.
fakat se sramotis bezze