Cccc, znači ni ti nisi bio u VK ...dr_Evil wrote: ↑05/04/2024 10:42Eto, da ne bi tebe ne bih nikad saznao da postoji Mala Kladusa.Chloe wrote: ↑05/04/2024 09:21U toku noći i kad se tako urani, nema ni policije, u ovo godina jednom sam naišla na saobraćajnu patrolu u Vitezu, oko 1 h iza ponoći. Ako znaš gdje su stacionirani radari, može se lijepo prolazno vrijeme postći.di_natale wrote: ↑04/04/2024 23:10
Moj rekord Centar Sa - Bos.Petrovac je 2,30 min. Radni dan, ali baš rano ujutru oko pola 4.
U biti poslije Jajca, osim malo još ono ružnog dijela puta oko Plivskog, put se proširi tako da je ljepota voziti.
Do Bihaća prošlog aprila 3,30 min Gazprom Bare - Bihać kružni tok kod Čavkunovića na ulazu u Bihać.
Kuda ide taj put preko Izačića do VK? Ja uvijek idem na Ostrožac, Cazin pa prema VK. Volio bih proći i tim putem o kojem ti govoriš.
Moji gosti koji su dolazili iz Sa prateći putokaze, dolazili su preko Cazina, a svi koji su koristili navigaciju vodila ih je preko Izačića.
Kad prođeš autobusnu u Bihaću, ne skrećeš desno, nego lijevo prema centru Bihaća, preko mosta, cesta vodi opet desno i samo pravo ideš, pratiš Granični prijelaz Izačić, kad izađeš iz samog Bihaća, ima raskrsnica, vodi za Izačić i Kamenicu, ideš desno Kamenica, Vrsta, Gata, Tržačka Raštela, Tržac prema Johovici ... Cesta ima oštećenja jer je teren sa klizištima ( onako kao pored Plivskog jezera), par suženja, al nema prometa, nema kamiona, izbjegneš sve one krivine Ostrožca, Skokova i Pećigrada, ima dionica gdje se može lijepo cepnuti po gasu, nijedan stacioniran radar, kao ni policije, ako neka patrola "zaluta" najčešće bude u samim naseljenim mjestima a tim dijelom svakako moraš usporiti. Ideš dijelom graničnim pojasom, na jednom dijelu prolaziš pored Korane na 30 metara, s druge Koarane već je Hr. Na kraju izađeš na magistralu u Maloj Kladuši.
Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Moderator: Chloe
- Chloe
- Photo mod
- Posts: 76256
- Joined: 03/10/2011 20:11
#76 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
- dr_Evil
- Posts: 13318
- Joined: 01/07/2019 15:35
#77 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Nisam, a imao sam jednu ljubav iz tog kraja, ali eto nikad ne odoh gore kod nje. Sreli smo se jednom u hladnoj Sloveniji.
Imam i par komsija sta se naljute kad ih zovem "babini" , ali meni tako lakse, odmah se zna na koji dio Krajine mislim
-
- Posts: 22618
- Joined: 05/11/2009 11:49
#78 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Ovi sto za 2.5h stizu u Petrovac, za 3 u Bihac a za 4 u Kladusu nek se presele na temu nasi trkaci.
Ljudi imaju prosjek preko 100 km/h
Ljudi imaju prosjek preko 100 km/h
-
- Posts: 39
- Joined: 07/06/2018 23:29
-
- Posts: 39
- Joined: 07/06/2018 23:29
#80 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
A mozda se javljaju iz buducnosti, iz 2175. god nakon sto su napokon otvorene za saobracaj brze ceste Lasva-Jajce i Bihac-Kladusa.
- Chloe
- Photo mod
- Posts: 76256
- Joined: 03/10/2011 20:11
#81 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Čitaj šta se piše, u koje doba se vozi, i naravno poznavanje puta i radara ... Sad da krenem za Sa, bez 5 h minimalno ne bih mogla doći. al zato noćna vožnja ili sabahile krenuti, prolazno vrijeme je puno bolje.
- corvus_edin
- Posts: 322
- Joined: 11/07/2009 09:45
#82 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Hoće.di_natale wrote: ↑04/04/2024 23:16Zar se neće ići na varijantu Lašva-Nević Polje pa prema Turbetu, Vakufu i Jajcu?
Projektovanje u toku. Info iz prve ruke -radi se o dionici N. Polje - Turbe
"Investitor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar, planira izgradnju brze ceste Lašva-Travnik-Jajce. Predmet ovog dokumenta je dionica brze ceste Nević Polje – Turbe, koja prolazi teritorijem općina Travnik i Novi Travnik."
link: https://fmoit.gov.ba/upload/file/Zahtje ... -Turbe.pdf
U prvim nacrtima 2017 je bilo 1+1 do igrališta u Rici gdje se širi na 2+2 do Travnika.
Na raspravi 2021 su se pojavili nacrti 1+1
Za očekivati je bilo da će biti 1+1
jbg
Tu će nastati problemi - pošto se na Balkanu 1+1 "Magistrale" uništavaju sa divljim priključcima granapa i digitrondžija tako da ce se planirana brzina BC 100 km/h svesti nas 80 km/h a realno smanjiti na 50 km/h i uništiti smisao brze ceste da povezuje REGIJE a ne sela.
Isto kao za povezivanje Bihaća i V. Kladuse preko Cazina.
I tu će biti samo obicna magistrala 1x1 umjesto da čitavu dionicu pretvore u stvarnu BC 2x2 i na GM Maljevac tako da se vozimo kroz našu drzavu prema zapadu a ne kroz Lička selca do Karlovca
Last edited by corvus_edin on 12/04/2024 09:45, edited 1 time in total.
- dr_Evil
- Posts: 13318
- Joined: 01/07/2019 15:35
#83 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Meni nikako u glavu nece kad vidim kucu kraj magistrale, ili jos bolje citav red trznih centara, kahvana, restorana, fastfood-ova i raznih drugih mUdova kako su izgradjeni uz magistralu sa vlastitim prikljuckom. Za nas su one azijske i africke drzave postale USA, posteno govoreci. Odvratno iskreno. Nama je potrebno uz citav niz magistrale postaviti bankine, pa sta kosta nek kosta, jer izgleda drugacije ne moze.corvus_edin wrote: ↑12/04/2024 09:38Hoće.
Projektovanje u toku. Info iz prve ruke -radi se o dionici N. Polje - Turbe
"Investitor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar, planira izgradnju brze ceste Lašva-Travnik-Jajce. Predmet ovog dokumenta je dionica brze ceste Nević Polje – Turbe, koja prolazi teritorijem općina Travnik i Novi Travnik."
link: https://fmoit.gov.ba/upload/file/Zahtje ... -Turbe.pdf
U prvim nacrtima 2017 je bilo 1+1 do igrališta u Rici gdje se širi na 2+2 do Travnika.
Na raspravi 2021 su se pojavili nacrti 1+1
Za očekivati je bilo da će biti 1+1
jbg
Tu će nastati problemi - pošto se na Balkanu 1+1 "Magistrale" uništavaju sa divljim priključcima granapa i digitrondžija tako da ce se planirana brzina BC 100 km/h svesti nas 80 km/h a realno smanjiti na 50 km/h i uništiti smisao brze ceste da povezuje REGIJE a ne sela.
Banglades!
- corvus_edin
- Posts: 322
- Joined: 11/07/2009 09:45
#84 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Ma Bangladesh je za nas Njujork sto se toga tice - sve je to pitanje mentaliteta.
Dok god vlada "ma haj, sta smeta ..." i "neces mi ti govoriti sta necu" a niko ne vodi brigu da se propisi koji imaju smisao provode, sve dotleN cemo biti zadnja rupa u OojrOpi
Pa vidi samo kako su sjebali BC kroz Vitez radi sitnih vlastitih interesa.
Cijelo vrijeme je sporna dionica kroz Vitez tj PC96. Devet godina opština nije htjela donijeti izmjene prostornog plana dok se BC nije ucrtala na trasu sadašnje magistrale sa 5 kt u nivou BC (i to je za sada jedini zvanični projekat). Medjutim izgleda da su razumni ili normalni skontali pa su te kruzne tokove pokusali denivelisat pa je procurio projekat koji je u startu odbijen. I sad se navodno pravi kompromisni projekat a koji bi trebao biti uskoro gotov i po mom mišljenju od 5kt najmanje dva ce biti u nivou BC.
Ostala dionica od Lašve do Turbeta nije sporna ali je komplikovana sa dosta tunela, viadukta i mostova
Dok god vlada "ma haj, sta smeta ..." i "neces mi ti govoriti sta necu" a niko ne vodi brigu da se propisi koji imaju smisao provode, sve dotleN cemo biti zadnja rupa u OojrOpi
Pa vidi samo kako su sjebali BC kroz Vitez radi sitnih vlastitih interesa.
Cijelo vrijeme je sporna dionica kroz Vitez tj PC96. Devet godina opština nije htjela donijeti izmjene prostornog plana dok se BC nije ucrtala na trasu sadašnje magistrale sa 5 kt u nivou BC (i to je za sada jedini zvanični projekat). Medjutim izgleda da su razumni ili normalni skontali pa su te kruzne tokove pokusali denivelisat pa je procurio projekat koji je u startu odbijen. I sad se navodno pravi kompromisni projekat a koji bi trebao biti uskoro gotov i po mom mišljenju od 5kt najmanje dva ce biti u nivou BC.
Ostala dionica od Lašve do Turbeta nije sporna ali je komplikovana sa dosta tunela, viadukta i mostova
- Quaresma
- Posts: 6898
- Joined: 19/07/2010 16:37
#85 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Za 2 i po sata dmod Sarajeva do Petrovca, svaka ćas. Ispred tebe auta sigurno nije bilo.
- Chloe
- Photo mod
- Posts: 76256
- Joined: 03/10/2011 20:11
#86 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
U nedjelju poslijepodne, Sa - VK 5 h vožnje, s mogućnosti "čestitke" iz Čađavice od mobilne kutije ....
-
- Posts: 177
- Joined: 31/03/2014 21:21
#87 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Pa kako kutijetinu ne vidis onoliku? Je li izmedju dva ogranicenja 80-60-80 pored kuce s desne strane iz pravca Bihaca?
Radar k'o monitor birvaktile guzlati, taj isti stavljaju i u Ribniku na pumpi.
- Chloe
- Photo mod
- Posts: 76256
- Joined: 03/10/2011 20:11
#88 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
E baš si ga dobro opisao.
Nose ga od škole u Ribniku pa dalje. Nisam je vidjela, možda nije ni bila.
- Novi_Nick
- Posts: 2995
- Joined: 24/08/2003 00:00
#89 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
KONKRETNI POTEZI: Sprema se gradnja brze ceste kroz Krajinu
"Ovaj projekt se naslanja na projekt Treće razvojne osi i dalje bi trebao ići prema Karlovcu i Novom Mestu", navodi Sedić
Ekonomija
20. Jun. 2024
U Gradskoj upravi Grada Bihaća jučer je održan radni sastanak sa predstavnicima JP Autoceste FBiH, kantonalnim ministrima privrede, građenja i prostornog uređenja te predstavnicima Privredne komore USK.
Fokus sastanka bio je idejni projekt izgradnje brze ceste koja bi povezivala Bihać, Cazin i Veliku Kladušu sa Republikom Hrvatskom, ali i učešće JP Autoceste FBiH na ovogodišnjem sajmu EKOBIS.
"U svrhu eksproprijacije zemljišta izdvojili smo 2 miliona maraka, a imamo završeno idejno rješenje za dionicu Bihać – Ćoralići, dužine 18 kilometara, a do kraja godine očekujemo početak procesa eksproprijacije. Idejni projekat prezentirat ćemo široj javnosti prilikom ovogodišnjeg sajma EKOBIS", kazala je Mirnesa Agić, v.d. izvršna direktorica Sektora za opće, pravne i kadrovske poslove JP Autoceste FBiH.
Projekat Bihać – Cazin – Velika Kladuša je nešto o čemu se govori već duže vrijeme ali bez konkretnih poteza.
Ovoga puta razgovaralo se nešto konkretnije, o idejnom i glavnom projektu i eksproprijaciji zemljišta, što je postupak koji će trajati duže vrijeme ali koji je preduvjet za početak izgradnje istog. Ohrabruje činjenica da su sredstva za te svrhe na Federalnom nivou obezbijeđena.
"Ovaj projekt se naslanja na projekt Treće razvojne osi i dalje bi trebao ići prema Karlovcu i Novom Mestu. Dakle, taj projekat je od strateške važnosti za razvoj ovog dijela BiH, kako s aspekta cestovnog povezivanja tri Krajiška grada, tako s aspekta povezivanja Krajine sa EU. Zbog toga svi u Krajini moramo imati politički konsenzus oko toga i svi insistirati na što brožoj realizaciji", istakao je gradonačelnik Elvedin Sedić.
https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/36 ... ajinu.html
"Ovaj projekt se naslanja na projekt Treće razvojne osi i dalje bi trebao ići prema Karlovcu i Novom Mestu", navodi Sedić
Ekonomija
20. Jun. 2024
U Gradskoj upravi Grada Bihaća jučer je održan radni sastanak sa predstavnicima JP Autoceste FBiH, kantonalnim ministrima privrede, građenja i prostornog uređenja te predstavnicima Privredne komore USK.
Fokus sastanka bio je idejni projekt izgradnje brze ceste koja bi povezivala Bihać, Cazin i Veliku Kladušu sa Republikom Hrvatskom, ali i učešće JP Autoceste FBiH na ovogodišnjem sajmu EKOBIS.
"U svrhu eksproprijacije zemljišta izdvojili smo 2 miliona maraka, a imamo završeno idejno rješenje za dionicu Bihać – Ćoralići, dužine 18 kilometara, a do kraja godine očekujemo početak procesa eksproprijacije. Idejni projekat prezentirat ćemo široj javnosti prilikom ovogodišnjeg sajma EKOBIS", kazala je Mirnesa Agić, v.d. izvršna direktorica Sektora za opće, pravne i kadrovske poslove JP Autoceste FBiH.
Projekat Bihać – Cazin – Velika Kladuša je nešto o čemu se govori već duže vrijeme ali bez konkretnih poteza.
Ovoga puta razgovaralo se nešto konkretnije, o idejnom i glavnom projektu i eksproprijaciji zemljišta, što je postupak koji će trajati duže vrijeme ali koji je preduvjet za početak izgradnje istog. Ohrabruje činjenica da su sredstva za te svrhe na Federalnom nivou obezbijeđena.
"Ovaj projekt se naslanja na projekt Treće razvojne osi i dalje bi trebao ići prema Karlovcu i Novom Mestu. Dakle, taj projekat je od strateške važnosti za razvoj ovog dijela BiH, kako s aspekta cestovnog povezivanja tri Krajiška grada, tako s aspekta povezivanja Krajine sa EU. Zbog toga svi u Krajini moramo imati politički konsenzus oko toga i svi insistirati na što brožoj realizaciji", istakao je gradonačelnik Elvedin Sedić.
https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/36 ... ajinu.html
- Chloe
- Photo mod
- Posts: 76256
- Joined: 03/10/2011 20:11
#90 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Prijekat star tri godine, sa otkupljuvanjem zemlje došlo se do Kladuše, nadam se da će i to uspješno proći.
- teskeredzic_22
- Posts: 21577
- Joined: 12/07/2021 15:41
- Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !
#91 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
A tek kad vidimo "kružni tok" kojim je tržni centar FIS presjekao magistralnu cestu Travnik - Zenica.dr_Evil wrote: ↑12/04/2024 09:44
Meni nikako u glavu nece kad vidim kucu kraj magistrale, ili jos bolje citav red trznih centara, kahvana, restorana, fastfood-ova i raznih drugih mUdova kako su izgradjeni uz magistralu sa vlastitim prikljuckom. Za nas su one azijske i africke drzave postale USA, posteno govoreci. Odvratno iskreno. Nama je potrebno uz citav niz magistrale postaviti bankine, pa sta kosta nek kosta, jer izgleda drugacije ne moze.
Banglades!
Ono ima samo u Bangladešu , satima bih iščitavao "Odobrenje" bilo koje institucije i obrazloženje tog odobrenja.