Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Zanimljivosti, dešavanja i kulturno-politički život u Bihaću, Buzimu, Cazinu, V. Kladuši, Bos. Petrovcu, Sanskom Mostu, Bos. Krupi...

Moderator: Chloe

123456
Posts: 40
Joined: 02/02/2003 00:00

#26 Bolja kombinacija

Post by 123456 »

Bolja kombinacija

Ljubljana-Novomesto-Karlovac-V.Kladusa-Cazin-Bihac-Bosanski Petrovac-Kljuc-Mrkonjic G.-Jajce-Turbe-Travnik-(Kod Zenice na koridor C5)
eHost
Posts: 321
Joined: 08/05/2005 02:14
Location: Bihac / USK / BiH
Contact:

#27 Re: Bolja kombinacija

Post by eHost »

123456 wrote:Bolja kombinacija

Ljubljana-Novomesto-Karlovac-V.Kladusa-Cazin-Bihac-Bosanski Petrovac-Kljuc-Mrkonjic G.-Jajce-Turbe-Travnik-(Kod Zenice na koridor C5)
V.Kladusa - .... Bos. Petrovac.. huh.. da mi je vidjeti taj dio autoputa... to bi bilo ludilo - ZA IZGRADITI :D

Pozdrav

E:S
eHost
User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#28 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Bumerang »

Image

BiH. Entitet Federacija BiH Izgradnja Autoputeva i Ekologija

http://forum.klix.ba/bih-entitet-federa ... 54798.html

http://forum.klix.ba/izgradnja-autocest ... 19865.html

http://forum.klix.ba/zasto-koridor-5c-n ... #p13186376

Zar Bihac Kanton i njegovi lokalni politicari ne mogu sami obezbjediti finansije i izgradti jedan dio autoputa od hrvatske granice preko Cazin - Bihac i jedan dio prema Zenici?
Last edited by Bumerang on 31/12/2017 17:11, edited 1 time in total.
User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#29 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Bumerang »

BIZNIS

Brza cesta Travnik - Jajce omogućit će bolju saobraćajnu vezu Sarajeva sa Krajinom

Piše: A. B./Klix.ba prije 16h 3 min

Autoceste Federacije BiH će krajem 2019. godine početi graditi brzu cestu Travnik - Jajce dužine blizu 40 kilometara sa četiri trake međunarodnih standarda između Lašve i Nević Polja.

Brza cesta Travnik - Jajce omogućit će bolju saobraćajnu vezu Sarajeva sa Krajinom

Image
Foto: Arhiv/Klix.ba

Izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje (Travnik) koštat će 183 miliona eura i Nević Polje - Jajce 550 miliona eura. Izgradnjom ovih dionica brze ceste od Lašve do Jajca stvaraju se i preduslovi za spajanje Sarajeva s Krajinom, na šta se čeka skoro 20 godina.

Brza cesta Travnik - Jajce poboljšat će saobraćajno povezivanje BiH.

Gradnja je podijeljena na tri poddionice: Lašva - Kaonik, Kaonik - Vitez i Vitez - Nević Polje. Polazna tačka gradnje je na Koridoru 5C (Lašva petlja) i završava sa na petlji Nević Polje u blizini Travnika. Glavne strukture su gradnja tri tunela i 18 mostova i vijadukata. Na ovom dijelu su četiri petlje (Lašva, Kaonik, Vitez i Nević Polje).

Javno preduzeće Autoceste FBiH je raspisalo nabavku idejnog projekta i studijske dokumentacije brze ceste Travnik (koja obuhvata pružanje usluga izrade idejnog projekta, saobraćajne studije na osnovu idejnog projekta, studije utjecaja na okoliš, studije za dobijanje prethodne vodne saglasnosti i studije izvodljivosti brze ceste.

"Glavni projekt dionice brze ceste Lašva - Nević Polje je završen te je izrada idejnog projekta za nastavak brze ceste do Jajca prirodan nastavak aktivnosti na izradi i stvaranju preduvjeta za izgradnju navedene saobraćajnice. Jedan od projektnih zadataka na koje treba odgovoriti odabrani projektant već u prvim fazama projekta jeste tačno definiranje vrijednosti izgradnje dionice. Ukoliko tenderska procedura bude okončana u predviđenom roku, dostava prvog dijela projektne dokumentacije (studija ekonomske opravdanosti) očekuje se sredinom 2017. godine. Drugi dio projektne dokumentacije očekujemo do kraja 2017. godine. Gradnja ove dionice je uvjetovana gradnjom prethodne dionice brze ceste Lašva - Nević Polje koja bi trebala biti završena do 2019. godine", kazali su za Klix.ba iz JP Autoceste FBiH.

Planirana brza cesta će centralna područja BiH (Vitez, Travnik, Donji Vakuf) povezati s autocestom na Koridoru 5C u blizini petlje Lučani (Lašva) te će predstavljati najvažniji putni pravac za FBiH u smjeru zapad-istok. Izgradnjom ove nove cestovne komunikacije ranga brze ceste znatno će se poboljšati uslovi odvijanja saobraćaja duž pravca Sarajevo - Banja Luka.

Izgradnja dionice je uvrštena među "100 prioriteta Vlade FBiH" koje je ova institucija pripremila početkom godine kako bi investitorima ponudila konkretne projekte za finansiranje i ujedno im olakšala tenderske procedure.

Dodatno, izgradnja brze ceste od Lašve do Travnika je ključni projekat za privredni razvoj Srednjobosanskog kantona (SBK).

https://www.klix.ba/biznis/brza-cesta-t ... /161220018
User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#30 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Bumerang »

Image
Sarajevo - Jajce 158 km

Image
Kupres - Bihac 155 km

Nije mi jasno zasto trasa ove brze ceste nije planirana da ide od Sarajeva pa preko Bugojna do Bihaca kompletnom teritorijom Federacije Bosne i Hercegovine? takodjer mi nije jasno zasto ce se cekati 3 god da bi izgradnja pocela krajem 2019 god a ne odmah, na sta se i na koga ceka?
Last edited by Bumerang on 31/12/2017 17:12, edited 1 time in total.
User avatar
Ridjobrki
Posts: 11369
Joined: 21/05/2004 20:27
Location: https://twitter.com/Ridjobrki
Contact:

#31 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Ridjobrki »

Bumerang wrote: Nije mi jasno zasto trasa ove brze ceste nije planirana da ide od Sarajeva pa preko Bugojna do Bihaca kompletnom teritorijom Federacije Bosne i Hercegovine? takodjer mi nije jasno zasto ce se cekati 3 god da bi izgradnja pocela krajem 2019 god a ne odmah, na sta se i na koga ceka?
Vjerovatno zato što je u interesu da cesta poveže što više lokalnih centara kakvih na ruti SA-BU-BI nema, to bi išlo kroz šumu. Treba faktički samo ubrzati protok na postojećoj cesti M-5 i to je to. Bitno je samo da se urade zaobilaznice i izbjegne gubljenje vremena kroz gradove, da se prošire trake i doda pokoja dodatna za spora vozila, da se izgrade nadvožnjaci tamo gdje imaju važna uključenja sa sporednih cesta, da se smakne nena sa ceste u Vincu i biciklista u Torlakovcu i da se za FIS u Vitezu moraš odvojiti sa neke ceste koja ide bar 2 km od njega.

Ova brza cesta je pravo rješenje jer autoput niti je opravdan, niti bi se ikad isplatio, niti bi za narod bila dobra stvar putarina od 30-40 KM do Sarajeva. :wink:

Put Bihać-Jajce je ionako odličan, samo treba malo kamione skloniti u stranu i piči. Neuralgične tačke na M-5 su kanjon kod Jajca, prevoj Komar i gužva u Lašvi, to kad se riješi u Sarajevu si za čas.
nightvision
Posts: 3427
Joined: 04/02/2014 14:21

#32 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by nightvision »

Kad dodje 2019 pomjerice rok za 2021. Obecanje ludom radovanje. Tako je i fahronja na centralnom skupu sbb-a u tuzlanskom mejdanu obecao izgradnju brze ceste tuzla-sarajevo, pa mi evo sad cekamo. Po svemu sudeci jedino sto je brzo u cijeloj prici bilo je predizborno obecanje.
User avatar
Quaresma
Posts: 6658
Joined: 19/07/2010 16:37

#33 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Quaresma »

ja se bar nadam da cu dozivjeti bilo kakav autoput koji povezuje krajinu sa sarajvom, pa makar da pocne izgradnja.
Seyfo
Posts: 4330
Joined: 23/08/2011 14:12

#34 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Seyfo »

Dok ne naprave više efikasnih graničnih prelaza Krajine sa Hrvatskom, ovaj autoput nema mnogo smisla taman kad bi sutra bio gotov. Četiri sata na Maljevcu ili Izačiću stavlja u besmisao svu infrastrukturu prije ili poslije.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#35 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Novi_Nick »

Quaresma wrote:ja se bar nadam da cu dozivjeti bilo kakav autoput koji povezuje krajinu sa sarajvom, pa makar da pocne izgradnja.
Ne moze se samo ocekivati od vlasti izgradnja ovako dobrog i skupog projekta autoceste/brze ceste. U ovaj projekat finansiranja trebali bi se ukljuciti svi gradjani ciji je interes autocesta/brza cesta kao i razne firme i privatnici. Makar da oni skupe finansiranje za jedno 30% kostanja ovog projekta, sto donacijama, sto iz raznih medjunarodnih fondova sto drugih privatnih ulagaca koji bi imali svoj udio u tom autoputu. A zatim nakon skupljenih 30% finansija kao licno ucesce traziti povoljne kredite za ostalo. Po mom misljenju ovo bi bila najrentabilnija investicija od svih drugih investicija autoputeva u FBiH kako zbog privlacenja sto vise turista koji bi imali sta vidjeti i svega ostalog sto to prati kao hotelijerstvo, restorani, obilazak raznih prirodnih resursa tako i zbog privrednog znacenja ovog dijela FBiH u vidu transporta roba i usluga.
User avatar
corvus_edin
Posts: 320
Joined: 11/07/2009 09:45

#36 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by corvus_edin »

Ma kakve maste o autocesti u Krajini - pustite suplje price.

Pogotovo, kad ne postoje opravdane potrebe za autocesti u punom profilu.
Sto je potrebno, to je neka vrsta ipsilona brze ceste sa denivelisanim raskrsnicama/skretaljkama koja zaobilazi naselja - u prvom potezu Izacic - od GP do Bihaca i petlje s krakom do Cazina i dalie ka Kladusi i GP, kao produzetak prema Sanskom Mosto / Kljucu.
Tu i tamo trecu traku ubaciti radi sigurnog prestizanja.

Kvaka: to nije uhljenbasima u interesu ni u Kantonu, ni u Federaciji, tako da se ja nikad na takvom putu necu provozati u roku svg zivota.
User avatar
Quaresma
Posts: 6658
Joined: 19/07/2010 16:37

#37 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Quaresma »

neka prvo pocnu raditi jajce - travnik, tu se najvise vremena izgubi

a trebalo bi renovirati cestu bosanski petrovac-kljuc, kao da po daskama vozis

na relaciji kljuc-bosanski petrovac, neke tokom ove godine, mislim da je cesta s jedne strane propala, bas na neugodnom mjestu, u jednom zavoju, ne vidis da se tu radi, dok ne udjes u taj zavoj, i jos gore, samo jedna traka radila, znaci uletis velikom brzinom tu, imas jednu traku, i ako si srece da auto iz drugog smijera ili sporo vozi ili ga nema, mrtva glava mogla fasovati. a hajvani nisu mogli staviti znak za opasnost/radove jedno 100 metara prije tog mjesta gdje je propao taj dio ceste.


takodjer bosanski petrovac - bihac, bila bi jako dobra cesta i dalje da ne prolaze oni silni šleperi.

gore vec cazin-buzim ne putujem toliko, nedavno se vozio za buzim, mila majko, krivina i brda i nizbrdica, ali vidio sam da asfaltiraju.

al sto mi u krajini imamo radara, neko mi rece da mi u USK imamo najvise radara od vecine BiH? istina ili laz?
User avatar
febo_acm
Posts: 10232
Joined: 10/02/2009 17:00
Location: SARAJEVO

#38 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by febo_acm »

Quaresma wrote:
al sto mi u krajini imamo radara, neko mi rece da mi u USK imamo najvise radara od vecine BiH? istina ili laz?
ako se ne varam od Sarajeva do V.Kladuše ima 16 radara... Ja sam nedavno išao u Bihać na neko okupljanje firme i znači od Jajca mi svako 10-15 minuta govore stani tu ima radar, stani tu ima radar :D


Dok sam radio kao dispečer u trasportu, znam da su svaki dan stizale kazne iz B.Petrovca. ne znam, meni je to extra stvar. Daj Bože da ih i oko Sarajeva postave na svakom ćošku. mi imamo u Binježevu jednu i par onih tronožaca :D
User avatar
Quaresma
Posts: 6658
Joined: 19/07/2010 16:37

#39 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Quaresma »

febo_acm wrote:
Quaresma wrote:
al sto mi u krajini imamo radara, neko mi rece da mi u USK imamo najvise radara od vecine BiH? istina ili laz?
ako se ne varam od Sarajeva do V.Kladuše ima 16 radara... Ja sam nedavno išao u Bihać na neko okupljanje firme i znači od Jajca mi svako 10-15 minuta govore stani tu ima radar, stani tu ima radar :D


Dok sam radio kao dispečer u trasportu, znam da su svaki dan stizale kazne iz B.Petrovca. ne znam, meni je to extra stvar. Daj Bože da ih i oko Sarajeva postave na svakom ćošku. mi imamo u Binježevu jednu i par onih tronožaca :D
ma šta dobra stvar, evo jučer mi stigla kazna, 50 kermi, kroz Ripač me tronožac škljocno. vozio 62 km/h a 60 ogranicenje


ove radare treba ukljuciti po noci, a ne u sred bijela dana, i hebem ga sto ne slikaju one divlje pješake kad prelaze cestu, ili još mrže kad mi se ukljucuju sa autima na cestu, pa to dok se zahuka, moras kociti inace se zabi, a ne moze se strpiti minuti da auta prodju pa da se tek onda ukljuci.


prema Buzimu su korektni, stave tablu sa znakom da je radar u blizini i znas da je tu radar, na ostalim cestama toga i nema.
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#40 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Maraschino »

Quaresma wrote: ma šta dobra stvar, evo jučer mi stigla kazna, 50 kermi, kroz Ripač me tronožac škljocno. vozio 62 km/h a 60 ogranicenje


ove radare treba ukljuciti po noci, a ne u sred bijela dana, i hebem ga sto ne slikaju one divlje pješake kad prelaze cestu, ili još mrže kad mi se ukljucuju sa autima na cestu, pa to dok se zahuka, moras kociti inace se zabi, a ne moze se strpiti minuti da auta prodju pa da se tek onda ukljuci.


prema Buzimu su korektni, stave tablu sa znakom da je radar u blizini i znas da je tu radar, na ostalim cestama toga i nema.
Krajem jula sam bas ocejfao cestom od Kljuca do Bihaca. Dobra cesta bez obzira na neke manje nedostatke. Manje od sata voznje. Kada sam usao u Ripac, biciklisti nas prestizali jer pored stacioniranog parkiran i mobilni.
Kazne su cudo. Nista bolje ne umiri vozace.
Bavarac94
Posts: 385
Joined: 17/01/2013 20:50

#41 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Bavarac94 »

Na relaciji Kljuc-Bihac uopste ne treba autoput, osim trece trake na Lanistu i Ripcu. Vecinom se vozi od 80-130 km/h a neko i vise. Dovoljno bi bilo rekonstruisati pojedine dijelove obzirom da se ta relacija vise puta krpila nego neka regionalna cesta.
User avatar
seln
Posts: 23262
Joined: 06/02/2007 13:57
Location: FORGET? HELL!

#42 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by seln »

Quaresma wrote: ma šta dobra stvar, evo jučer mi stigla kazna, 50 kermi, kroz Ripač me tronožac škljocno. vozio 62 km/h a 60 ogranicenje

Ogranicenje 60, kazna na 62? :shock:
U svim normalnim drzavama postoji tolerancija, ne bi trebali ni u kom slucaju kaznjavati ispod 65.
User avatar
Quaresma
Posts: 6658
Joined: 19/07/2010 16:37

#43 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Quaresma »

seln wrote:
Quaresma wrote: ma šta dobra stvar, evo jučer mi stigla kazna, 50 kermi, kroz Ripač me tronožac škljocno. vozio 62 km/h a 60 ogranicenje

Ogranicenje 60, kazna na 62? :shock:
U svim normalnim drzavama postoji tolerancija, ne bi trebali ni u kom slucaju kaznjavati ispod 65.
nedavno cujem zenu jednu koja tu u blizini zivi, tri puta isti dan uslikalo i stigla kazna, ne znam sta se desilo koliku je kaznu morala platiti

zena valjda renovirala kucili ili oko kuce, pa morala ici radnicima dobavljati nekog materijala, pa je zbog toga slikalo, i nju su uslikali bas na 62km/h

šta da ti kažem, zaštekaju se i ne vidiš ih
User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#44 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Bumerang »

Sandžak i Bosansko Podrinje saglasni – Autoput Sarajevo-Goražde-Novi Pazar

14. Novembar 2017

Image

Trasa autoputa Sarajevo – Beograd mora uključiti Goražde, Višegrad i Sandžak, zaključeno je na sastanku predstavnika vlasti iz jugoistočne Bosne i dijelova Srbije i Crne Gore, čiji su domaćini bili premijer BPK Emir Oković i gradonačelnik Goražda Muhamed Ramović.

Na sastanku je iskazan zajednički interes gradova iz tri države, te su iznijeti brojni argumenti u prilog potrebi da se dugogodišnja nepravda prema nerazvijenim područjima konačno treba ispraviti. Jedan od kriterija, prema riječima premijera BPK Emira Okovića, je poštivanje odluke o uspostavljanju mreže evropskih koridora.

Narodni poslanik u Skupštini Republike Srbije Muamer Zukorlić izrazio je zadovoljstvo zbog učešća na skupu koji je okupio predstavnike Podrinja, Zlatiborskog okruga i Sandžaka, te dijela Crne Gore.

– Postigli smo konsenzus oko nužnosti da autoputno povezivanje Beograda i Sarajeva prođe ovim prostorom, najpovoljnijom linijom prema koridoru 11, čime se uvažavaju ekonomski i svi drugi momenti koji bi opravdali mogućnost i potrebu izgradnje ovog autoputa. Time bi se u značajnoj mjeri ukinula historijska nepravda zapostavljanja ovih prostora, prije svega kroz saobraćaj, još ukidanjem pruge koja je povezivala ova prostor – naglasio je Zukorlić.



– Ne mogu da shvatim da politički faktori u BiH nemaju u vidu taj južni, jugoistočni saobraćajni potencijal. Ukoliko se izgradi autoput od Sarajeva do Novog Pazara, ma kuda on prošao, imate još nepunih 30 kilometara da se spojite sa autoputem koji je već došao do Kosovske Mitrovice. To bi značilo otvaranje BiH za nekoliko miliona putnika i ne znam koliko tona roba sa Kosova, iz Albanije, Makedonije i dalje – kazao je poslanik u Skupštini Srbije, Muamer Zukorlić.

On je dodao da političari u Sarajevu, preferiranjem trase preko Bijeljine i Tuzle, ignoriraju činjenicu da je projektirani koridor 5C veza sjeverozapadne Bosne sa Sarajevom i Beogradom – Tako bismo imali paradoks da na nekih 50-tak kilometara imamo dva autoputa, a cjelokupnu istočnu Bosnu, istočnu Hercegovinu, Podrinje, Sandžak i Zlatiborski okrug zapostavljamo. To je nedostatak državne strategije, državotvorne politike i ignorisanje Bošnjaka u Sandžaku koji predstavljaju važan dio bošnjačkog nacionalnog korpusa – poručio je Zukorlić.

Trasa Sarajevo – Goražde – Višegrad – Kotroman – koridor 11 u Srbiji je najpovoljnija trasa koja bi omogućila razvoj ovih područja, te jednaku udaljenost Sarajeva od Beograda i od luke Bar, kazao je predsjednik BNV Sandžaka, Sulejman Ugljanin.

– Za nas je ključni argument potpuna opredijeljenost kako Vlade Srbije tako i predsjednika Aleksandra Vučića, da će Srbija graditi autoput koji će spajati koridor 11, od Požege do Kotromana kod Višegrada, u dužini od oko 60 kilometara. To automatski podrazumijeva da mi sa naše strane imamo posvećenost da gradimo vezu ovom našom trasom koja je u zajedničkom interesu – kazao je Nemanja Nešić, zamjenik gradonačelnika Užica.

Poslanik u Domu naroda PFBiH, Sanel Mušović, očekuje da se o predloženim trasama uskoro izjasni i struka, navodeći kako će autoput od Soluna, preko Prištine, Novog Pazara, Višegrada, Goražda do Sarajeva biti prometniji od koridora 5C. Poslanik u Skupštini RS, Zdravko Krsmanović upozorio je da „semberski lobi“, odlukom o određivanju kriterija za odabir trase puta, koja je trenutno na dnevnom redu Parlamentarne skupštine BiH, pokušava autoput „na mala vrata“ projektirati preko Tuzle i Bijeljine.

Sastanku u Goraždu, iako pozvani, nisu prisustvovali predstavnici Vlade FBiH, državnih institucija i jednog broja općina.

izvor: Avaz

http://sandzakpress.net/sandzak-i-bosan ... novi-pazar
User avatar
Quaresma
Posts: 6658
Joined: 19/07/2010 16:37

#45 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Quaresma »

ako bude putovao do sarajva do bihaca do srijede, neka javi kakav je put do tamo.
User avatar
bingov buraz
Posts: 11329
Joined: 14/04/2009 20:23

#46 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by bingov buraz »

Put Avnoja je mozda i najkvalitetnija cesta u BiH,udarnici su to radili kako treba :mrgreen:
Plus su i prelijepi krajolici od Kljuca sve do Ripca.
Nije ni 1958 da je problem Grmec,ja kombijem uzletim petom uz Laniste a mala auta to i ne osjete,osim kad je snijeg jasno.Kamioni sa balvanima prave smetnju i zato bi spora traka valjala.
User avatar
commendatore
Posts: 6044
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#47 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by commendatore »

JA KAO COVJEK IZ CENTRALNE BIH HOCU DA DODJEM DO BIHACA ZA 2 SATA.......
User avatar
Quaresma
Posts: 6658
Joined: 19/07/2010 16:37

#48 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Quaresma »

commendatore wrote:JA KAO COVJEK IZ CENTRALNE BIH HOCU DA DODJEM DO BIHACA ZA 2 SATA.......
ti kad budes mogao doci do bihaca za 2 sata, nece nikog tamo biti vise ;)
User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#49 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Bumerang »

Bihać, Cazin i Velika Kladuša bit će povezani brzom cestom (VIDEO)

Image

Lokalna zajednica i Vlada Unsko-sanskog kantona imaju odgovornost da se usaglase oko trase brze ceste Bihać-Cazin-Velika Kladuša.

"Postoje dvije trase brze ceste, a odgovornost je na lokalnim zajednicama i Vladi USK-a da se usaglase", rekli su za Radiosarajevo.ba iz ureda premijera Vlade USK-a.

Na radnom sastanku sa premijerom USK-a Huseinom Rošićem prezentirana je trasa brze ceste predviđena prostornim planom Unsko-sanskog kantona.

"Prostorni plan USK-a je u prednacrtu. On potom ide na odobravanje u Vladu USK-a, pa na Skupštinu", rekao nam je gradonačelnik Bihaća Šuhret Fazlić.

Sastanku su prisustvovali i gradonačelnik Cazina Nermin Ogrešević, direktor JP Autocesta FBiH Adnan Terzić i izvršni direktor Federalne direkcije cesta Dedo Pjanić.

Prednacrt Prostornog plana Unsko-sanskog kantona za period 2012. do 2032. godinaje pripremljen i ovaj značajni dokument će Vlada razmatrati na sjednici naredne sedmice, te ga uputiti u skupštinsku proceduru, naglasili su premijer Rošić i ministar Burnić.

Direktor Terzić istakao je da će JP Autoceste FBiH krenuti sa izradom idejnog projekta brze ceste kojom se ovaj dio BiH povezuje sa Sarajevom ali da je odgovornost lokalnih zajednica i Kantona da se usaglase oko trase ceste.

"To bi bilo od izuzetnog značaja za naš Kanton. Važna nam je povezanost sa Sarajevom i graničnim prijelazima", rekao nam je Fazlić.

Trenutno, u razmatranju su dvije moguće trase i oko ove ceste a od predstavnika gradova, općina i kantonalne vlasti se očekuje da se usaglase oko najoptimalnijeg rješenja kako bi konkretne aktivnosti otpočele, naveli su iz Vlade USK-a.



https://www.cazin.net/vijesti/bihac-caz ... stom-video
User avatar
Bumerang
Posts: 1601
Joined: 27/06/2003 00:00

#50 Re: Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc

Post by Bumerang »

VELIKI PROJEKAT U NAJAVI: Priprema se gradnja brze ceste kroz Krajinu

Postaje li brza cesta Bihać – Cazin – Velika Kladuša realnost? JP Autoceste FBiH počinju izgradnju prve dionice od 17 kilometara.


Ekonomija

Image

JP Autoceste FBiH uskoro započinju izradu Glavnog projekta za prvu dionicu brze ceste Bihać – Velika Kladuša, od Kamenice (čvorište Bihać) do Ćoralića (petlja za Cazin), dužine 17 kilometara, piše Dijasporainfo.

Na dionici su već završeni inžinjersko-geološki istražni radovi. Trenutno je u toku izrada studije uticaja na okoliš.

Predviđeni period za izradu studije utjecaja na okoliš je nekoliko mjeseci, nakon čega će biti podnesen zahtjev za izdavanje okoliške dozvole.

Image

Prošle godine su najavljeni i prvi konkretni radovi u 2023. godini, što će u mnogome zavisiti od administrativnih procedura, navodi portal.

Iz Autocesta FBiH naglašavaju kako su predviđena sredstva za eksproprijaciju i izradu Glavnog projekta umanjena, što su negirali krajiški zastupnici u Federalnom parlamentu.

https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/29 ... ajinu.html
Post Reply