Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Moderator: Chloe
-
- Posts: 243
- Joined: 03/02/2003 00:00
#1 Autoput V.Kladusa-Cazin-Bihac-Kljuc
Hajmo malo mastati...
naime, 5C autoput se pravi... niko od ovih majmuna iz vlade nije ni svjestan da bi bilo bolje da se pravio autoput od Sarajeva-Zenica-Banja-Luka-Bihac, nego ovaj 5C, samim ovim spojili bi istocnu i zapadnu Evropu npr. Grcku, Srbiju (juznu), istocne zemlje s zapadnom Evropom.
Nekad je projekat bio uplanit i sve je stalo zasto? Na koji nacin skupiti 1 milijardu maraka da i mi jednog dana napravimo ovaj autoput i povezemo kanton od Kladuse do Kljuca autoputem? Posto nas Kanton ima oko 310,000 stanovnika, na koji nacin bismo mi mogli skupiti cca 900,000,000 KM da napravimo auto-put. Samim ovim bi se rijesila mnoga pitanja. Zaposlili bi sav Kanton, prohujao bi kapital i putnici, turizam povecao.
Moralo bi se po stanovniku izdvojiti 3,000 KM.
Mora postojati nacin. Kako da to uradimo?
naime, 5C autoput se pravi... niko od ovih majmuna iz vlade nije ni svjestan da bi bilo bolje da se pravio autoput od Sarajeva-Zenica-Banja-Luka-Bihac, nego ovaj 5C, samim ovim spojili bi istocnu i zapadnu Evropu npr. Grcku, Srbiju (juznu), istocne zemlje s zapadnom Evropom.
Nekad je projekat bio uplanit i sve je stalo zasto? Na koji nacin skupiti 1 milijardu maraka da i mi jednog dana napravimo ovaj autoput i povezemo kanton od Kladuse do Kljuca autoputem? Posto nas Kanton ima oko 310,000 stanovnika, na koji nacin bismo mi mogli skupiti cca 900,000,000 KM da napravimo auto-put. Samim ovim bi se rijesila mnoga pitanja. Zaposlili bi sav Kanton, prohujao bi kapital i putnici, turizam povecao.
Moralo bi se po stanovniku izdvojiti 3,000 KM.
Mora postojati nacin. Kako da to uradimo?
- Bumerang
- Posts: 1629
- Joined: 27/06/2003 00:00
#2
Super ideja. Definitivno se slazem sa tvojim postom. Sada bi trebalo masovno okupiti cijelo stanovnistvo u US kantonu da zajednicki naprave pritisak na vladu, traze finansijere pa da se krene i sa ovim projektom ako je moguce sto prije. Koristi od ovog autoputa koji bi imao US kanton kao i cijela BiH, Hrvatska i sve susjedne zemlje si ti fino objasnio.
Last edited by Bumerang on 05/07/2005 22:00, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1008
- Joined: 16/04/2004 01:04
- Location: CH
#4
postojali su planovi za taj projekat, citao sam nedavno da je mirsad veladzic navodno radio na tome nest, ali eto smjenuli su ga(necemo sada o tome ko i zasto SDA ovo ono pokro ukro)!
tako nest bi bilo jako pozitivno za nashu regiju, jer ovako smo stvarno odsjeceni od ostatka bosne, covjece ides za sarajevo putujes pola dana!
ali i koridor 5C je isto jako bitan za bosnu i hercegovinu, jer bi vise turisti putovali kroz bosnu i hercegovinu a to znaci vise para za putarine i naravno restorani benziske pumpe hoteli i prenocista itd!
daj boze da se vec jednom krene sa tim projektom, ali u bosni i hercegovini je svaki veci projekat politicko pitanje tako da ce se i za to natezati dugo vremena i na kraju ce ga praviti kompanije iz vana a ne iz bosne i hercegovine, a to nije bas tako pozitivno za nas!
tako nest bi bilo jako pozitivno za nashu regiju, jer ovako smo stvarno odsjeceni od ostatka bosne, covjece ides za sarajevo putujes pola dana!
ali i koridor 5C je isto jako bitan za bosnu i hercegovinu, jer bi vise turisti putovali kroz bosnu i hercegovinu a to znaci vise para za putarine i naravno restorani benziske pumpe hoteli i prenocista itd!
daj boze da se vec jednom krene sa tim projektom, ali u bosni i hercegovini je svaki veci projekat politicko pitanje tako da ce se i za to natezati dugo vremena i na kraju ce ga praviti kompanije iz vana a ne iz bosne i hercegovine, a to nije bas tako pozitivno za nas!
-
- Posts: 243
- Joined: 03/02/2003 00:00
#5
Ovaj autoput nije politicko pitanje. Interes je opsteprisutan. Mislim da bi vlada USK i svi nacelnici na nasem Kantonu morali doci i sjesti zajedno za sto uzeti papir u ruke i racunati.
Ako nista, trebali bi iz budzeta sve i jedne opcine izdvajati odredjeni iznos s kojim bi se stedjelo, i iz Budzeta USK kojim bismo stedjeli par godina kako bismo krenuli u izgradnju.
Znam sigurno da bi nas rado podrzale islamske zemlje a vjerovatno bi nam pomogle i Malezija i Indonezija, jer oni su uvijek zainteresovani za ovako nesto.
Za sad smo na pocetku. ova moja ideja je nekad bila mala ideja. Al, da vam kazem, svaka vatra je nekad bila mala iskra, svaka zgrada je nekad bila malo zrno pjeska, pa mali plan na papiru... svaki covjek je bio sicusno sjeme...
Ako nista, trebali bi iz budzeta sve i jedne opcine izdvajati odredjeni iznos s kojim bi se stedjelo, i iz Budzeta USK kojim bismo stedjeli par godina kako bismo krenuli u izgradnju.
Znam sigurno da bi nas rado podrzale islamske zemlje a vjerovatno bi nam pomogle i Malezija i Indonezija, jer oni su uvijek zainteresovani za ovako nesto.
Za sad smo na pocetku. ova moja ideja je nekad bila mala ideja. Al, da vam kazem, svaka vatra je nekad bila mala iskra, svaka zgrada je nekad bila malo zrno pjeska, pa mali plan na papiru... svaki covjek je bio sicusno sjeme...
- Bumerang
- Posts: 1629
- Joined: 27/06/2003 00:00
#6
Odlican post Cazinjanin Krajisnici su uvijek bili poznati kao veliki borci kako u ratu tako i u miru. To su uvijek bili veliki poduzetnici, velike radise, inicijatori i realizatori velikih projekata.Cazinjanin wrote:Ovaj autoput nije politicko pitanje. Interes je opsteprisutan. Mislim da bi vlada USK i svi nacelnici na nasem Kantonu morali doci i sjesti zajedno za sto uzeti papir u ruke i racunati.
Ako nista, trebali bi iz budzeta sve i jedne opcine izdvajati odredjeni iznos s kojim bi se stedjelo, i iz Budzeta USK kojim bismo stedjeli par godina kako bismo krenuli u izgradnju.
Znam sigurno da bi nas rado podrzale islamske zemlje a vjerovatno bi nam pomogle i Malezija i Indonezija, jer oni su uvijek zainteresovani za ovako nesto.
Za sad smo na pocetku. ova moja ideja je nekad bila mala ideja. Al, da vam kazem, svaka vatra je nekad bila mala iskra, svaka zgrada je nekad bila malo zrno pjeska, pa mali plan na papiru... svaki covjek je bio sicusno sjeme...
Velki ih je broj i u dijaspori i mozda bi se dosta toga moglo uraditi i sa dijasporom na ekonomskom planu, idejama i sl. Oni su sigurno zainteresovani za svoj kanton/regiju i mogu vidjeti dosta svojih licnih interesa za investiranje u svemu ovome. Mozda dati dijaspori koncesije na neke dijelove buduce autoceste i zainteresovati ih maximalno za privatne investicije u US regiju.
Najvaznije je za sada u startu zainteresovati masovno kompletno stanovnistvo u US kantonu za ove ideje i kompletni razvojni plan kantona. Onda ce sve to ici lakse i brze kada se omasovi ova tvoja ideja i uradi se dobar i ofanzivni marketing u dijaspori, US kantonu i medju svim zainteresovanim partnerima. Zasto ne krenuti sa ovim projektom odmah? Vidis kako je Hrvatska brzo i ofanzivno odradila svoje dionice i sad vec radi i privodi kraju sve preostale
-
- Posts: 321
- Joined: 08/05/2005 02:14
- Location: Bihac / USK / BiH
- Contact:
#7
zdravo krajisnici moji
jedna stvar na pocetku odmah da iznesem je slijedeca - hrvatska je napravila autoput, ali kako? pogledajte malo i vidjet cete da bas nisu sve dobro isplanirali ! po mom misljenju ( nisam gradjevinac ili slicno ali vozim se po autoputevima europom ) - su autoputevi u hrvatskoj jako lose isplanirani i nisu bas prilagodjeni za brzine koje bi trebale biti dopustene na istima.. ali njihov problem ( odnosno problem vozaca )....
Autoput kroz USKa.. jako dobra zamisao, samo kad pogledam mogucu trasu tog autoputa, dah mi stane.. svi znate kakav je unsko sanski kanton ( po pitanju brda, ravnica itd )... bojim se da bi izgradnja autoputa jako puno kostala. pare nisu problem.. na USK zivi dosta bogatasa koji bi mogli pokriti investicije, ali ko ce inicirati takav projekt u ovo vrijeme kada su svi korisnici budzeta na minimalcu ( barem su bili koliko ja znam !! ). stediti je okay, ali da to dodje do usiju onih glavesina u sarajevu - ta ustedjevina bi otisla u nesto drugo... autoput kroz USK nasem bi turizmu vjerovatno i skodio radi buke i zagadjenja okolisa ( to se ne smije zaboraviti - molim vas ).
mozda bi nama vise odgovarala kakva bolja veza sa zapadom tj. Zagrebom?
samo moje misljenje !!
Pozdrav
E.S.
eHost
jedna stvar na pocetku odmah da iznesem je slijedeca - hrvatska je napravila autoput, ali kako? pogledajte malo i vidjet cete da bas nisu sve dobro isplanirali ! po mom misljenju ( nisam gradjevinac ili slicno ali vozim se po autoputevima europom ) - su autoputevi u hrvatskoj jako lose isplanirani i nisu bas prilagodjeni za brzine koje bi trebale biti dopustene na istima.. ali njihov problem ( odnosno problem vozaca )....
Autoput kroz USKa.. jako dobra zamisao, samo kad pogledam mogucu trasu tog autoputa, dah mi stane.. svi znate kakav je unsko sanski kanton ( po pitanju brda, ravnica itd )... bojim se da bi izgradnja autoputa jako puno kostala. pare nisu problem.. na USK zivi dosta bogatasa koji bi mogli pokriti investicije, ali ko ce inicirati takav projekt u ovo vrijeme kada su svi korisnici budzeta na minimalcu ( barem su bili koliko ja znam !! ). stediti je okay, ali da to dodje do usiju onih glavesina u sarajevu - ta ustedjevina bi otisla u nesto drugo... autoput kroz USK nasem bi turizmu vjerovatno i skodio radi buke i zagadjenja okolisa ( to se ne smije zaboraviti - molim vas ).
mozda bi nama vise odgovarala kakva bolja veza sa zapadom tj. Zagrebom?
samo moje misljenje !!
Pozdrav
E.S.
eHost
-
- Posts: 1008
- Joined: 16/04/2004 01:04
- Location: CH
#9
pa moze put avnoja pretvoriti u autoput, uz naravno dodatne dvije trake!eHost wrote:zdravo krajisnici moji
jedna stvar na pocetku odmah da iznesem je slijedeca - hrvatska je napravila autoput, ali kako? pogledajte malo i vidjet cete da bas nisu sve dobro isplanirali ! po mom misljenju ( nisam gradjevinac ili slicno ali vozim se po autoputevima europom ) - su autoputevi u hrvatskoj jako lose isplanirani i nisu bas prilagodjeni za brzine koje bi trebale biti dopustene na istima.. ali njihov problem ( odnosno problem vozaca )....
Autoput kroz USKa.. jako dobra zamisao, samo kad pogledam mogucu trasu tog autoputa, dah mi stane.. svi znate kakav je unsko sanski kanton ( po pitanju brda, ravnica itd )... bojim se da bi izgradnja autoputa jako puno kostala. pare nisu problem.. na USK zivi dosta bogatasa koji bi mogli pokriti investicije, ali ko ce inicirati takav projekt u ovo vrijeme kada su svi korisnici budzeta na minimalcu ( barem su bili koliko ja znam !! ). stediti je okay, ali da to dodje do usiju onih glavesina u sarajevu - ta ustedjevina bi otisla u nesto drugo... autoput kroz USK nasem bi turizmu vjerovatno i skodio radi buke i zagadjenja okolisa ( to se ne smije zaboraviti - molim vas ).
mozda bi nama vise odgovarala kakva bolja veza sa zapadom tj. Zagrebom?
samo moje misljenje !!
Pozdrav
E.S.
eHost
mislim da jedna velika prednost za USK jer vec postoji brza cesta bihac-bos.petrovac-kljuc a isto tako bi se moglo nastaviti kljuc-jajce-travnik i tako dalje za sarajevo i naravno prikljucak na koridor 5C ka moru!
dobra zamisao samo realnost je drugacija nazalost!
-
- Posts: 321
- Joined: 08/05/2005 02:14
- Location: Bihac / USK / BiH
- Contact:
#11
put avnoja + dvije dodatne trake.. hm.. a sad razmisli koliko bi taj autoput isao pored une, preko kanjona itd itd... veliki je broj ljudi nastradalo u ripackom klancu ( zar bi se tuda pravio autoput ?? )... nemam ja nista protiv autoputa, ali sigurno ga nece biti lako napraviti... o skupljanju novca da ne govorim
Pozdrav
E.S.
eHost
Pozdrav
E.S.
eHost
-
- Posts: 321
- Joined: 08/05/2005 02:14
- Location: Bihac / USK / BiH
- Contact:
#13
ta varijanta je za USK jako losa.. dalek autoput od krajine nazalost... po mom misljenju bi trebalo napraviti taj Vc koridor i njega ( negdje oko sarajeva ) povezati autoputem koji bi isao preko USKa do Karlovca.. znaci jednostavno zamisli slovo T i zarotiraj ga za 90 stepeni u pravcu kazaljke na satu.. tako da izgleda autoput ( tj. dva ) kroz BiH.. svi veci gradovi bi se mogli lako prikljuciti na iste, a pri tome autoputevi nebi bas isli direktno kroz gradove...
just my 5 cent
Pozdrav
E.S.
eHost
just my 5 cent
Pozdrav
E.S.
eHost
- Mx
- Posts: 1073
- Joined: 17/07/2003 00:00
#14
Pored kojih vecih gradova bi ovaj autoput prolazio gledajuci od Sarajeva prema izlasku u Hrvatsku. Ako ti nije tesko napisi tu marsutu? te zasto je dobra ova varijanta po tvom misljenju?eHost wrote:ta varijanta je za USK jako losa.. dalek autoput od krajine nazalost... po mom misljenju bi trebalo napraviti taj Vc koridor i njega ( negdje oko sarajeva ) povezati autoputem koji bi isao preko USKa do Karlovca.. znaci jednostavno zamisli slovo T i zarotiraj ga za 90 stepeni u pravcu kazaljke na satu.. tako da izgleda autoput ( tj. dva ) kroz BiH.. svi veci gradovi bi se mogli lako prikljuciti na iste, a pri tome autoputevi nebi bas isli direktno kroz gradove...
just my 5 cent
Pozdrav
E.S.
eHost
Pozdrav,
mx
Last edited by Mx on 31/12/2017 17:08, edited 1 time in total.
-
- Posts: 243
- Joined: 03/02/2003 00:00
#15
Mx, nije to losa varijanta. Pogledaj malo kartu bolje, vidjeces da bi autoput koji bi npr. povezivao Sarajevo i Ljubljanu, tj. Sarajevo najblize prema Evropi, upravo morao proci direktno kroz Bihac tj. Cazin i preko Kladuse za Karlovac. Eto, pogledaj samo u kartu visa mene tu sto si ti postao.
A, vodi racuna da bi spojio istok i zapad zemlje. Spojio bi zapadnu Evropu sa jugoistocnom preko BiH a ne kao sto sada se putuje Ljubljana-Zagreb-Srbija-Grcka, ako znas na sto mislim!
A, vodi racuna da bi spojio istok i zapad zemlje. Spojio bi zapadnu Evropu sa jugoistocnom preko BiH a ne kao sto sada se putuje Ljubljana-Zagreb-Srbija-Grcka, ako znas na sto mislim!
- Mx
- Posts: 1073
- Joined: 17/07/2003 00:00
#16
Mislio si ovako nesto....ili?Cazinjanin wrote:Mx, nije to losa varijanta. Pogledaj malo kartu bolje, vidjeces da bi autoput koji bi npr. povezivao Sarajevo i Ljubljanu, tj. Sarajevo najblize prema Evropi, upravo morao proci direktno kroz Bihac tj. Cazin i preko Kladuse za Karlovac. Eto, pogledaj samo u kartu visa mene tu sto si ti postao.
A, vodi racuna da bi spojio istok i zapad zemlje. Spojio bi zapadnu Evropu sa jugoistocnom preko BiH a ne kao sto sada se putuje Ljubljana-Zagreb-Srbija-Grcka, ako znas na sto mislim!
Last edited by Mx on 31/12/2017 17:09, edited 1 time in total.
- Mx
- Posts: 1073
- Joined: 17/07/2003 00:00
#17
Ili si mislio ovako?Cazinjanin wrote:Mx, nije to losa varijanta. Pogledaj malo kartu bolje, vidjeces da bi autoput koji bi npr. povezivao Sarajevo i Ljubljanu, tj. Sarajevo najblize prema Evropi, upravo morao proci direktno kroz Bihac tj. Cazin i preko Kladuse za Karlovac. Eto, pogledaj samo u kartu visa mene tu sto si ti postao.
A, vodi racuna da bi spojio istok i zapad zemlje. Spojio bi zapadnu Evropu sa jugoistocnom preko BiH a ne kao sto sada se putuje Ljubljana-Zagreb-Srbija-Grcka, ako znas na sto mislim!
-
- Posts: 249
- Joined: 04/08/2003 00:00
- Contact:
#18
a jebote, nemoj matereti da spajamo srbijo ni sakim, mozel bar malo da se ta regija zaboravi. jos samo treba nova seoba srbijanaca prema zapadusamim ovim spojili bi istocnu i zapadnu Evropu npr. Grcku, Srbiju (juznu),
- Mx
- Posts: 1073
- Joined: 17/07/2003 00:00
#19
Ja uopste nerazumijem o cemu ti pises i kakve veze ima tvoj komentar sa ovom temom. Daj uozbilji se malo ?rainbow_sex wrote:a jebote, nemoj matereti da spajamo srbijo ni sakim, mozel bar malo da se ta regija zaboravi. jos samo treba nova seoba srbijanaca prema zapadusamim ovim spojili bi istocnu i zapadnu Evropu npr. Grcku, Srbiju (juznu),
Mi pisemo o ekonomskom i svakom drugom razvoju u BiH i da ce normalno od tog razvoja automatski imati koristi osim BiH i druge susjedne zemlje sto bi i bio cilj izgradnje ovih autocesti jer bi se napravio frekventni saobracaj izmedjeu sjevera i juga te zapada i istoka preko teritorije drzave BiH. Svi mi dobro znamo da bi od toga imali ogromne koristi a najvise BiH kao sto imaju i druge drzave koje imaju svoje autoceste koje prolaze preko njihovih teritorija.
Ja ipak mislim da bi Bosanski politicari trebali odmah krenuti sa izgradnjom ovih autocesti makar za sada preko tkz teritorije "federacije" a kada se rjesi politicka situacija sa tkz "rs" da se nastavi sa izgradnjom i preko tih dijelova teritorije. Znaci sve ovo da se nebi gubilo vrijeme.
Izgradnju ovih djelimicnih projekata (dijelova buducih trasa autocesti) koje bi se kasnije uvezivale u cjelinu mogle bi pokrenuti sve velike opstine sa svojim vecim gradovima u BiH. Primjer Sarajevo gdje su se poceli graditi dijelovi buducih autocesti. Svaka od tih opstina (regija) bi mogla pokusati naci svoja sredstva za svoje dijelove autocesti (prikljucaka) i odmah poceti sa izgradnjom iz svojih budzeta (proracuna), raznih firmi, sponzora, donacija, inostranih kredita i sl.
Mislim da bi se na ovaj nacin jako ubrzala izgradnja ovih autocesti. Svaki dan koji prodje a nista se ne uradi po ovom pitanju je ogromno gubljenje novca za BiH privredu i njene gradjane.
-
- Posts: 321
- Joined: 08/05/2005 02:14
- Location: Bihac / USK / BiH
- Contact:
#20
eeeeeee vidis ta druga solucija je puno bolja... ako se napravi autoput za granicnim prelazom kod bos. novog - cemu ona onolika investicija na izacicu??? onaj granicni prelaz ( koji jos ni dan danas nije otvoren ) bi bio besmislen.. u drugoj soluciji se takodjer svi drugi veci gradovi mogu lako prikljuciti na autoput.. prva ideja je losa jer ista odsjeca citav USK !!!
sto se tice finansiranja - sumnjam da ijedan grad iz svog budzeta moze odvojiti nesto za autoput ! pogledaj samo budzet Bihaca !!!
Pozdrav
E.S.
eHost
sto se tice finansiranja - sumnjam da ijedan grad iz svog budzeta moze odvojiti nesto za autoput ! pogledaj samo budzet Bihaca !!!
Pozdrav
E.S.
eHost
-
- Posts: 243
- Joined: 03/02/2003 00:00
#21
Slazem se s tobom! Hitno treba nesto smisliti. Ako nista Cazin i Bihac bi izmedju sebe morali dogovoriti nesto. Npr, da smo nakon rata poceli stedjeti 1 milion KM godisnje do sad bi mogli napraviti autoput izmedju Bihaca i Cazina.Mx wrote:Ja uopste nerazumijem o cemu ti pises i kakve veze ima tvoj komentar sa ovom temom. Daj uozbilji se malo ?rainbow_sex wrote:a jebote, nemoj matereti da spajamo srbijo ni sakim, mozel bar malo da se ta regija zaboravi. jos samo treba nova seoba srbijanaca prema zapadusamim ovim spojili bi istocnu i zapadnu Evropu npr. Grcku, Srbiju (juznu),
Mi pisemo o ekonomskom i svakom drugom razvoju u BiH i da ce normalno od tog razvoja automatski imati koristi osim BiH i druge susjedne zemlje sto bi i bio cilj izgradnje ovih autocesti jer bi se napravio frekventni saobracaj izmedjeu sjevera i juga te zapada i istoka preko teritorije drzave BiH. Svi mi dobro znamo da bi od toga imali ogromne koristi a najvise BiH kao sto imaju i druge drzave koje imaju svoje autoceste koje prolaze preko njihovih teritorija.
Ja ipak mislim da bi Bosanski politicari trebali odmah krenuti sa izgradnjom ovih autocesti makar za sada preko tkz teritorije "federacije" a kada se rjesi politicka situacija sa tkz "rs" da se nastavi sa izgradnjom i preko tih dijelova teritorije. Znaci sve ovo da se nebi gubilo vrijeme.
Izgradnju ovih djelimicnih projekata (dijelova buducih trasa autocesti) koje bi se kasnije uvezivale u cjelinu mogle bi pokrenuti sve velike opstine sa svojim vecim gradovima u BiH. Primjer Sarajevo gdje su se poceli graditi dijelovi buducih autocesti. Svaka od tih opstina (regija) bi mogla pokusati naci svoja sredstva za svoje dijelove autocesti (prikljucaka) i odmah poceti sa izgradnjom iz svojih budzeta (proracuna), raznih firmi, sponzora, donacija, inostranih kredita i sl.
Mislim da bi se na ovaj nacin jako ubrzala izgradnja ovih autocesti. Svaki dan koji prodje a nista se ne uradi po ovom pitanju je ogromno gubljenje novca za BiH privredu i njene gradjane.
Relacij bi bila otprilike ovako iz Cazina prema Bihacu: Mihaljevac-Brekovica (tamo desno od Brekovice ima prostora dosta)-Kamenica. Ne znam kako se zove ono mjesto al mislim da je Kamenica, malo je bliza Bihacu. Uglavnom, od Bihaca do Cazina bi se najdalje putovalo 15 minuta.
Kad bi drzava godisnje racunala koliko bi narod ustedio na gorivu, amortizaciji auta i svemu ostalom... ovaj autoput bi nas kostao 0 KM, a imali bismo sansu samo da zaradimo!
-
- Posts: 243
- Joined: 03/02/2003 00:00
#22
Slazem se s tobom! Hitno treba nesto smisliti. Ako nista Cazin i Bihac bi izmedju sebe morali dogovoriti nesto. Npr, da smo nakon rata poceli stedjeti 1 milion KM godisnje do sad bi mogli napraviti autoput izmedju Bihaca i Cazina.Mx wrote:Ja uopste nerazumijem o cemu ti pises i kakve veze ima tvoj komentar sa ovom temom. Daj uozbilji se malo ?rainbow_sex wrote:a jebote, nemoj matereti da spajamo srbijo ni sakim, mozel bar malo da se ta regija zaboravi. jos samo treba nova seoba srbijanaca prema zapadusamim ovim spojili bi istocnu i zapadnu Evropu npr. Grcku, Srbiju (juznu),
Mi pisemo o ekonomskom i svakom drugom razvoju u BiH i da ce normalno od tog razvoja automatski imati koristi osim BiH i druge susjedne zemlje sto bi i bio cilj izgradnje ovih autocesti jer bi se napravio frekventni saobracaj izmedjeu sjevera i juga te zapada i istoka preko teritorije drzave BiH. Svi mi dobro znamo da bi od toga imali ogromne koristi a najvise BiH kao sto imaju i druge drzave koje imaju svoje autoceste koje prolaze preko njihovih teritorija.
Ja ipak mislim da bi Bosanski politicari trebali odmah krenuti sa izgradnjom ovih autocesti makar za sada preko tkz teritorije "federacije" a kada se rjesi politicka situacija sa tkz "rs" da se nastavi sa izgradnjom i preko tih dijelova teritorije. Znaci sve ovo da se nebi gubilo vrijeme.
Izgradnju ovih djelimicnih projekata (dijelova buducih trasa autocesti) koje bi se kasnije uvezivale u cjelinu mogle bi pokrenuti sve velike opstine sa svojim vecim gradovima u BiH. Primjer Sarajevo gdje su se poceli graditi dijelovi buducih autocesti. Svaka od tih opstina (regija) bi mogla pokusati naci svoja sredstva za svoje dijelove autocesti (prikljucaka) i odmah poceti sa izgradnjom iz svojih budzeta (proracuna), raznih firmi, sponzora, donacija, inostranih kredita i sl.
Mislim da bi se na ovaj nacin jako ubrzala izgradnja ovih autocesti. Svaki dan koji prodje a nista se ne uradi po ovom pitanju je ogromno gubljenje novca za BiH privredu i njene gradjane.
Relacij bi bila otprilike ovako iz Cazina prema Bihacu: Mihaljevac-Brekovica (tamo desno od Brekovice ima prostora dosta)-Kamenica. Ne znam kako se zove ono mjesto al mislim da je Kamenica, malo je bliza Bihacu. Uglavnom, od Bihaca do Cazina bi se najdalje putovalo 15 minuta.
Kad bi drzava godisnje racunala koliko bi narod ustedio na gorivu, amortizaciji auta i svemu ostalom... ovaj autoput bi nas kostao 0 KM, a imali bismo sansu samo da zaradimo!
-
- Posts: 321
- Joined: 08/05/2005 02:14
- Location: Bihac / USK / BiH
- Contact:
#23
hm.. AUTOPUT.. gospodo, to nasi dragi radnici nebi mogli izvesti da im svakom 3 miliona u dzep stavite.. zasto? hehe.. evo primjera.. jucer je jedna cesta u naselju Ozimice 1 bila zatvorena za promet ( duzina nekih 100-150m ). eh.. posto je cesta bila citav Boziji dan zatvorena, a dan prije toga je dio bio ostrugan ( onako strucno - ni citav cm unatoc cinjenici da je asfalt, ako se moze tako nazvati - star nekih 15ak godina ), ja sam kontao da ce je zavrsiti za jedan dan... i danas kontam proci tom cestom - rezultat dvodnevnog rada = ostrugana cesta ( dubina 2 cm sa dosta neravnina ), oko otvora za kanalizaciju su razbacani komadi starog asfalta itd itd.. sta da vam jos kazem.. i takva cesta je pustena za promet.. pih.. pa kakav bi tek autoput izgledao? nema sansi...
Pozdrav
E.S.
eHost
Pozdrav
E.S.
eHost
- Bumerang
- Posts: 1629
- Joined: 27/06/2003 00:00
#25
http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtop ... 7&start=25Bumerang wrote: Super ideja. Definitivno se slazem sa tvojim postom. Sada bi trebalo masovno okupiti cijelo stanovnistvo u US kantonu da zajednicki naprave pritisak na vladu, traze finansijere pa da se krene i sa ovim projektom ako je moguce sto prije. Koristi od ovog autoputa koji bi imao US kanton kao i cijela BiH, Hrvatska i sve susjedne zemlje si ti fino objasnio.