Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ElRe wrote: ↑23/05/2024 04:48
Krenem na put i Octavia 2.0TDI traži ulje. Ali ACEA C5, C6 0W-20 na pumpama nemaju.
Do Kragujevca je cca 150km pa će imati u ovlaštenom servisu.
38.000 km na stanju.
OT - junačke cijene u SRB
smece iz kuhinje, u 11k na caddy vec 1.5l ulja dosuto
nek mi samo kazu da su dobri motori i auti, dzaba mu cvrstina naspram francuza, kad trosi ulje
Je li ovaj posljednji caddy 2.0?
jer mi s njim nemamo problema, osim musica s elektronikom na pocetku i losim mjenajcem kao i na svim prethodnim.
Jeste 2023, nema problema sa mjenjacem, osim sto je gumen tipicno onako za vw..
@emko1234
ne bi se slozio, smeca od motora na svakom koraku, sta rece za odrzavanje, te iste firme su napravile 40 hiljada interval koji mnogi smatraju odlicnim..
Ne mislim na zabiti po jugu nakon Niša i Pirota. Odmakni samo 23-30 km od glavnog grada pa ćeš vidjeti...Kragujevac, Niš, Prokuplje, Kruševac, Valjevo, Negotin jad i bijeda uglavnom, a to nisu bili bijedni krajevi nekad...Po Vojvodini, Banatu i Sremu takođe čemer izvan Novog Sada koji je mini Beograd..
Što se tiče Zastave, prije dvije-tri godine mislim da sam na cesti prema BG vidio Zastavu 101 sa rotacijom i natpisom "Vojna policija" Meni je to vidjeti bilo WOW!
Jbg, izgradili su i grade jaku mrežu auto puteva, gradovi i po Šumadiji i generalno veći gradovi su ok. Okolina jeste loša, ali okolinu diktira i stanovništvo koje je takvo više zbog mentaliteta nego zbog manjka para.
Ma 128-ca i Stojadin su se proizvodili se do 2008/9. Mene je 2016. zaustavila policija u Stojadinu u Banatskom Karlovcu pri povratku iz Temišvara. Otvorio policajac vrata nazad, a tapacir crn i samo što ne spadne dole. Generalno, po tim manjim mjestima policija je uvijek imala krš auta. Rumuniju je spasila Dacia pa se to sad mijenja često, a viđao sam i Aro terence u raspadajućem stanju.
Ko da je bitno koliko košta ulje, to je zanemariva stavka. Ali problem je pozadina zbog koje motori troše toliko ulja.
Imaš najsavremenije mašine koje se koriste pri izradi i najmoćnije programe koji se koriste pri projektovanju. Rekao bi čovjek, to će biti nulta tolerancija, savršen sklop. Kad ono kurko, troši ulja više nego poluispravan G2.
Evolution_IV wrote: ↑23/05/2024 18:57
ma ne valja motor ba(nesto sa karikama ili PCV ventilom), kako toyote hibridi ne trose 0w16 a cvt ih ubija stalno
Ima Toyota sa 0W8
Ovaj gore C5 0W20 trpaj mu kilu 5W30 ili C3 ili C5, nista mu nece biti, cak ce manje trositi
Vaso Miskin Crni, danas Ramaglas i Bingo Pofalići.
Prvo sjedište moje prve firme u BiH je bilo u VMC.
Da li još postoji park ispred zgrade sa bistama palih boraca u WW2?
2016 sam odeslio iz SA tako da ti ne mogu reci, dodjem na dan dva(aerodorm- svrakino posjetim roditelje- odem do Trnova na vikendicu i nazad).
Mada me ne bi cudilo da su i to unistili. U junu sam u SA pa pogledam
23.5.1997. objavljene slike novog 206 pred premijeru 1998. Koji je to upgrade bio u odnosu na 205, a i dan-danas dizajn aktuelan. Ne znam da je neki auto ovako lijepo ostario.
giannibelif wrote: ↑23/05/2024 23:11
23.5.1997. objavljene slike novog 206 pred premijeru 1998. Koji je to upgrade bio u odnosu na 205, a i dan-danas dizajn aktuelan. Ne znam da je neki auto ovako lijepo ostario.
turcin ga dizajniro - Murat Günak (dizajniro je jos poznatih auta) al mi je ko djetetu tad bilo fascinantno da je jedan turcin dizajniro tako lijep autic
giannibelif wrote: ↑23/05/2024 23:11
23.5.1997. objavljene slike novog 206 pred premijeru 1998. Koji je to upgrade bio u odnosu na 205, a i dan-danas dizajn aktuelan. Ne znam da je neki auto ovako lijepo ostario.
turcin ga dizajniro - Murat Günak (dizajniro je jos poznatih auta) al mi je ko djetetu tad bilo fascinantno da je jedan turcin dizajniro tako lijep autic