Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
beco wrote: ↑25/05/2021 16:04
Stvarno mi ne ide u mozak kako je sebi VW sebi dopustio ovako jeftino i glupo riješenje komandi klime, volume i komandi na volanu. Gdje quality control....user expirience?
Već ako je moralo sve na touch imaju primjer u Aidi-ju kako se to radi.
Sto nisu ljudi kao Kia eSoul i EV6 ostavili fizičke komande
Narod ce kupovati da tastere ko u tramvaju Grasa postave.
Svejedno im, mogu se igrati i isprobavati.
Vjerovatno je neko aminovao taj eksperiment oko kontrola, i sada nema nazad. Pare se potrosile na razvoj, na papiru je 100% jeftinije od prijasnjeg rjesenja. Nece niko da izgubi posao ko je bio ukljucen u to.
A, moguca je i "korupcija". Ako te moderne kontrole pravi druga firma.
parappa wrote: ↑31/05/2021 07:05
Koja patnja voziti takvo auto u BiH.
Po meni postoji 100 boljih opcija voziti bolida koji ti ipak daje malo komfora.
Alfa Quadrifoglio npr.
ne moze se to poredit,zasto je patnja???
automatik je moderni,sve je svabo napravio pa to radi kako treba,ne znam ja bi rado jednog
Vozio sam jednom Aventador LP 750 na sat vremena... u Njemackoj (da se razumijemo).
Napatio sam se dobro sa poluatomatskim mjenjacem dok sam izasao iz grada. kasnije na autoputu je bila gotiva.
Mocan je ali i tvrd, neudoban, nepregledan... i bas sam pomislio da ga ne bih volio imati u BiH.
Evo gledam Huracan je automatik... to bi proslo nekako.
Ipak mislim da bih po nasim cestama vise uzivao sa BMW M5, Porsche Cayman GT4 ili eto bas Nissan GTR
Po nasoj cesti sportski SUV prava je mjera nema dosadnog cupkanja
Doduse onaj dragon bi i sportskom SUV-u odvalio amortizere kao onom sportskom Hyundaiu i30 N ... po onim rupama onako vozit .... jbt. ne kontam kako mu mogu dati auto da ono radi.
ps. e jbg bezveze preletih preko videa misleci da ih je doslovno izvalio kad ono standardno preseravanje
srecom bez zvuka sam pogledao nekih 30ak sekundi