konektovan wrote: ↑29/03/2024 13:13
Athlon64 wrote: ↑29/03/2024 12:58
Ovo kad bi se po ovoj cijeni moglo kupiti u BiH, ja bih ga sutra kupio.
Bez zezanja, ako krenu forsirati struju toliko da ćemo morati kupiti EV, onda tu evropski proizvođači nemaju šanse pored kineskih.
Imaju jedino ako uvedu teške carine.
Nek mi neko kaže po čemu je BYD lošiji od ID.7 ?
Ja mogu reći po čemu je lošiji od Passata 1.9 TDI, ali od ID.7 ne mogu reći.
Ono svi smo za slobodno tržište i demokratiju - ali dok je na štetu drugoga.
Kao i ice motor, vjerujem da je evropski elektromotor kvalitetnijj od kineskog. Pa ljudi doslovno preko noci nastancali.100 el. automobila i sad se prica o njihovoj superiornosti..
BYD nije priča od jučer
američke pare i pamet, kineska proizvodnja
sve baterije koje huawei koristi, a koriste ih u telekomima, solarima, mobitelima, itd.. radi BYD
i generalno, huawei zadnji izbaca sve uvijek
prvo se kroz manje brandove sve ispita, ispipa
taj isti Huawei pokrio više od pola europe sa 5G mrežom
autonomna vožnja - obavezna 5G mreža itd itd
ovi sve zatvorili...
gadan im je vakat u najavi sa ovim cijenama
50-60k eur za pasata
ili 30-40k eur za dobrog kineza koji ima sva povlaštenja elektrovozila
ili 30-40k eur za rabljenog
pitam se šta će izabrati prosječan kupac, jer ovi ulijeću brutalno niskom cijenom u vrijeme kad su ovi preskupi.