Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
konektovan wrote: ↑01/04/2024 20:45
Meni je bio intersantan coupe megane mk1,...2.0 beMzin, i malo falilo da ga kupim, ali se ispostavilo da je imao jaci udes,..
Dobra limarija generalno, unutrasnjost katastrofalno losa po meni.. od kvalitete materijala, cudnog polozaja sjedenja..za volanom, koliko se sjecqm bilo je problema i na njima sa torzijom u prvim serijama.
Je li Coach
konektovan wrote: ↑31/03/2024 21:21
A vento??? Scirocco, corrado..??
Vento je na italijanskom vjetar.
Inace meni jedan od najljepsih vau vau auta ikad.
konektovan wrote: ↑01/04/2024 20:45
Meni je bio intersantan coupe megane mk1,...2.0 beMzin, i malo falilo da ga kupim, ali se ispostavilo da je imao jaci udes,..
Dobra limarija generalno, unutrasnjost katastrofalno losa po meni.. od kvalitete materijala, cudnog polozaja sjedenja..za volanom, koliko se sjecqm bilo je problema i na njima sa torzijom u prvim serijama.
Je li Coach
konektovan wrote: ↑31/03/2024 21:21
A vento??? Scirocco, corrado..??
Vento je na italijanskom vjetar.
Inace meni jedan od najljepsih vau vau auta ikad.
Da coach,...ali brzo me prosla zainteresovanost.
Sva tri imena su vezana za vjetrove..
Kada je svojevremeno kasnih sedamdesetih i ranih osamdesetih među tadašnjim studentima buknula manija domoći se auta po svaku cijenu i to novcem zarađenim preko Studentskih servisa mnogi su gubili godine zbog toga (tada su se ispitni rokovi poštovali i ispiti se nisu mogli prenositi kao danas).
Automobili su bili skupi za tu kategoriju stanovništva pa su se nabavljale istrošene krntije kao WW Buba, Citroen Ami i dr., tadašnje Škode, Fordovi koje smo zvali tenkovima, Ruske krntije i Zastavina ili Fiatova vozila ali je zanimljivo da su kupci ili pojedinci ili se kupovalo čak grupno (zajedničko vozilo) koje se onda vozilo u određene dane kada je na koga red ili se tim "redom" dalje trgovalo, ali svi ti vlasnici tih krntija izrastali su u prave majstore za opravak i održavanje takvih vozila. Znam da je često trebalo mijenjati elektro-instalaciju na vozilu koje prvi put vidite i činilo se to tako da žicu po žicu pratite, izmjerite i zamijenite. Da je limarija i propali dijelovi, podovi, pragovi, prostor oko motora ili gepek znao biti dobrim dijelom drven i samo ofarban bojom automobila. Kupovale su se i JNA kampanjole pa krpile na način da su sva sjedišta bila drvena sa presvlakom spužve i skaja (koža bila skupa) i to isključivo u ličnoj radinosti.
Zanimljivo da policija nije baš revnosno to sankcionirala nego se uz opomenu i izbjegavanje policije prolazilo uz nešto kazni. Putevi su bili loši i nije se baš ni moglo tim krntijama jurcati ali su se gomilala i brojna iskustva iz niza malih nesreća koje na sreću i zbog male brzine nisu bili katastrofalne.
Te improvizacije pri "opravci" mogle bi biti zanimljiva iskustva ili na ovoj ili na posebnoj temi. Npr. brisaći koji ne rade, najlon umjesto nekog stakla, enterijer od masnog papira ili tapeta, svjetla sa potpuno druge marke automobila i sve to se pravdalo kao da se tek improviziralo i da će se to vrlo brzo dovesti u red a trajalo je danima pa i mjesecima i sl.
Siromašna, ali interesantna vremena i potpuno razčit pogled na život tadašnje omladine u odnosu na današnju. Dva svijeta.
Neki dan vidjeh neku djevojku/ženu, vozi baš taj Megane Coach u što bi rekli fabričkom stanju. Prav, zdrav, očuvana boja, bez ikakvih modifikacija na karoseriji. Nebitno o kom autu se radi, uvijek mi je lijepo vidjeti očuvan primjerak star 20+ godina.
Steve Jobs je u to vrijeme vozio Fiat. Kakva je to firma bila. Da im nije policije, opstina, vojske i drugih javnih službi u Italiji, Fiat ne bi postojao. Jer niko vise ne kupuje Fiat. Cak ni u Italiji.
Eto baš vojska i policija kupuju Pande koje se odlično prodaju u toj Italiji?
Fiatu fali modela, a kupaca bi bilo itekako jer je malo modela Fiata koji su doživjeli tržišni fijasko, posebno tamo gdje su bili i najzastupljeniji, od A do C segmenta.
Fiat je 500 i Panda.
Za sve iznad je izgubljeno vrijeme i resursi.
Davno su ih kupci zaboravili.
Na sjeveru Italije velika većina kupaca Fiata su državne i opštinske službe. Te Ducato i Doblo.
Italijani voze Clio, C3, Polo, Yaris, Stepway, T Cros, T Roc, 208, 2008...
citroen xm wrote: ↑10/04/2024 11:40
Eto baš vojska i policija kupuju Pande koje se odlično prodaju u toj Italiji?
Fiatu fali modela, a kupaca bi bilo itekako jer je malo modela Fiata koji su doživjeli tržišni fijasko, posebno tamo gdje su bili i najzastupljeniji, od A do C segmenta.
Nakon rata dok je ovdje bio tako talijanski Ifor njihovo flotno vozila bila je Panda. Kazem ti, flotno vozilo njihove drzave za opstinare, inspekcije su 500 i Panda. Policija im za gradsko patrole koristi Alfe, a za presretace na autoputu koriste Masseratije. Zamisli, ispred tebe Maserati i vidis blinka ti natpis " Slijedite nas."
Gledam dokumentarac na NG o fabrici Pirelli. Imaju svoje pogone za testiranje, slicne nasim tehničkim pregledima i stazu za testiranje, nesto a la mali Nurburgring. Pazi sad: Sluzbena auta na kojima Pirelli testira gume su BMW 7 i Porsche, ne znam tačno koji. Fiata ni na mapi.
Steve Jobs je u to vrijeme vozio Fiat. Kakva je to firma bila. Da im nije policije, opstina, vojske i drugih javnih službi u Italiji, Fiat ne bi postojao. Jer niko vise ne kupuje Fiat. Cak ni u Italiji.
Samo jedan primjer koliko je ovo pogresno sto si napisao:
Fiat 500 je sesti najprodavaniji model u njemackoj u 2023oj.
Steve Jobs je u to vrijeme vozio Fiat. Kakva je to firma bila. Da im nije policije, opstina, vojske i drugih javnih službi u Italiji, Fiat ne bi postojao. Jer niko vise ne kupuje Fiat. Cak ni u Italiji.
Samo jedan primjer koliko je ovo pogresno sto si napisao:
Fiat 500 je sesti najprodavaniji model u njemackoj u 2023oj.
ElRe wrote: ↑10/04/2024 11:49
Fiat je 500 i Panda.
Za sve iznad je izgubljeno vrijeme i resursi.
Davno su ih kupci zaboravili.
Na sjeveru Italije velika većina kupaca Fiata su državne i opštinske službe. Te Ducato i Doblo.
Italijani voze Clio, C3, Polo, Yaris, Stepway, T Cros, T Roc, 208, 2008...
Tonale je daleko iza GLA, Q3 i X1 po prodaji...
Da, ali Bravo i Punto ne postoje već godinama. Tipo nije loše prošao bez obzira što je bio lošiji od glavnih igrača u kompakt klasi. Ako se pojave neki novi smisleni Punto i Bravo/Tipo mislim da bi itekako imali prođu. O većim klasama neću da pričam, tu su davno ispali iz igre. Ali od A do C segmenta Fiat je bio uvijek ozbiljan igrač.
ElRe wrote: ↑10/04/2024 11:49
Fiat je 500 i Panda.
Za sve iznad je izgubljeno vrijeme i resursi.
Davno su ih kupci zaboravili.
Na sjeveru Italije velika većina kupaca Fiata su državne i opštinske službe. Te Ducato i Doblo.
Italijani voze Clio, C3, Polo, Yaris, Stepway, T Cros, T Roc, 208, 2008...
Tonale je daleko iza GLA, Q3 i X1 po prodaji...
U Italiji se jako mnogo moze vidjeti novih Jeep vozila, pogotovo Renegade i Compas.
Jeep se uvalio na tržište Italije, zato izbacuju ove male modele koji meni lično ne liče ni na šta. U Italiji ima zaista svega, ali mali auto je prijeka potreba zbog konfiguracije cesta, kvaliteta saobraćajnice i parkinga koji je cirkus. Gore sam vidio samo na Malti. Dok sam studirao, prva veza mi je bila sa jednom domaćom djevojkom, imala je Twingo, sjećam se 2000. godište bez klime, bijela boja i čvrsti krov. Inače sam visok, ali je taj auto imao fantastičan oblik karoserije i lijepo sam se mogao ispružiti. Bilo nam je veselo i kad vidim stari Twingo sjetim se lijepih momenata i vremena.