DebelinJoe wrote: ↑29/03/2024 20:29Ja nikada nisam vidio tu famoznu trafiku koja prodaje dijelove za golfa.
Btw, ja se ne sjećam kada sam zadnji put na ulici vidio Mercedesa 190, bijelog posebno.
Gdje nestade sve i jedan?
Prodali se nazad u DE
Moderators: _BataZiv_0809, anex
DebelinJoe wrote: ↑29/03/2024 20:29Ja nikada nisam vidio tu famoznu trafiku koja prodaje dijelove za golfa.
Btw, ja se ne sjećam kada sam zadnji put na ulici vidio Mercedesa 190, bijelog posebno.
Gdje nestade sve i jedan?
ma seljacka prica, samo cinjenica je da karoserisjkih dijelova po otpadima ima vise za gnjoja nego za dzetuDebelinJoe wrote: ↑29/03/2024 20:29Ja nikada nisam vidio tu famoznu trafiku koja prodaje dijelove za golfa.
Btw, ja se ne sjećam kada sam zadnji put na ulici vidio Mercedesa 190, bijelog posebno.
Gdje nestade sve i jedan?
Tu generaciju ko je vozao, uglavnom je vozao radi gepeka. Slicno ko i pasat pijacar. Bila su to auta za tovara. I dvice koje su se tako koristile su pregazene.
Kakvo je ovo auto bilo u svoj vakat. Enterijer je bio 2 generacije ispred konkurencije u svakom pogledu.DebelinJoe wrote: ↑30/03/2024 08:43 https://autorepublika.com/2024/03/30/ar ... CrCIYGaKBQ
Jetta ili Bora?
Znam da je svojevremeno Adelisa, supruga Halida Muslimovica vozila Boru, pa joj je lopovi bili ukrali ...
97-98 je mogla biti Dacia Novamilojicabrzi wrote: ↑19/02/2024 15:35To su vjerovatno bile Solenze, njih više nema na cestama, uglavnom, mislim da je bila jedna u oglasima, negdje u Prijedoru.DebelinJoe wrote: ↑16/02/2024 23:07Neki se možda i sjećaju, nakon rata u zgradi Unikomerca, na Malti gdje je sada dm, a ranije bila Mobilmedija bio je salon Dacije, dok ih valjda još nije bio preuzeo Renault. Kakvi su to šporeti od auta bili, ja i ekipa bi krenuli u školu pa došli do izloga i smijali se i autima i ljudima koji su ih prodavali. Ne znam da je iko ikada kupio neki od tih dacija, a cijene bile pravo smiješne, isprintane iz printera i nalijepljene na izlog.
Nijedno auto u tom salonu Dacije nije bilo skuplje od 10 hiljada maraka. Tamo nekad 97, 98,
Bile su sa onim poznatim 1,4 Renault benzincem, koji je bio solidno pouzdan.
Na njezinoj osnovi su tamo nekad 2004. godine, kad ih je Renault skroz preuzeo, koncipirali Logana, koji je tad trebao ispuniti zadatak, da bude novo auto, za cijenu manju od 5000 eura.
Nisu to uspjeli, jer je novi Logan, u onoj najosnovnijoj opremi, startao negdje od 12-13 hiljada KM, a kasnije je cijena varirala na više, kad su došli 1,5 dieseli, karavani itd.
Kao što neko reče, nisu to ni bile male pare u to vrijeme, mislim da je već za 16 hiljada išla Fabia, Fiesta, Polo. I sam kad sam kupovao auto nekad 2008. godine za oko 13 hiljada, nisam gledao nove Dacie, nego neki polovan iz VW grupacije, jer sam tad imao puno kilometraže i trebao mi je diesel, a najjeftinije Dacie dieseli, tad su išli oko 16-17 hiljada KM.
Sjećam se dobro tada pisanja njemačkog Auto bilda , ukratko, tada je VW imao cilj da Borom konkuriše BMWu serije 3 i sličnima iz te ipak neke premium klase , jbga baš preoptimističnokonektovan wrote: ↑30/03/2024 13:14 Koliko se sjecam bore su dolazile sa boljom opremom u odnosu na golfa..
Otprilike kao kad su Phaetonom konkurirali Mercedesu, BMW i Audiju. Pogrešan potez i hebaiga
Pheton jeste poslovni promašaj, ali on je ipak bio dostojan konkurent u toj klasi. Njega je najviše zajebalo ime, nikakva tradicija u toj klasi i Pasatoliki izgled.DebelinJoe wrote: ↑31/03/2024 19:10
Otprilike kao kad su Phaetonom konkurirali Mercedesu, BMW i Audiju. Pogrešan potez i hebaiga
Dolazi od latinske riječi za umjetnost.