Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
2AK-47
Posts: 308
Joined: 26/12/2011 19:09

#1 Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by 2AK-47 »

Tema vezana za aute proizvedene u Komunističkim ili socijal demokratskim zemljama.
Za početak da otvorim temu sa CCCP firmom, na teritoriju današnje Ukraine, grada Zaporožja, postojao je proizvođač ZAZ ili Запорізький автомобілебудівельний завод. Auti često kod nas nazivani menom ZAPOROŽAC, poslijednji proizvod viđen na našim cestama bila je Tavria negdje 1990.
Interesantni su proizvodi prije nje temeljeni na kopiji NSU Printz-a ZAZ-966 Zaporozhets, 968, i izmjenjenog Fiat 600 (Fiće): ZAZ-965A

Image

Image
User avatar
Edin H.
Posts: 47030
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#2 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by Edin H. »

Dobar je Zaporozac :dance:
User avatar
poznanik
Posts: 6749
Joined: 12/05/2010 16:18
Location: Novo Sarajevo

#3 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by poznanik »

Ovaj ZAZ "Fićo" mi izgleda ljepše on Zastavinog "Fiće", limuzina u odnosu na njeg :D
User avatar
Edin H.
Posts: 47030
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#4 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by Edin H. »

poznanik wrote:Ovaj ZAZ "Fićo" mi izgleda ljepše on Zastavinog "Fiće", limuzina u odnosu na njeg :D

Je'l zbog retrovizora :shock:
User avatar
Op3r4t0r
Posts: 1795
Joined: 11/06/2004 16:25

#5 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by Op3r4t0r »

Ja ruznih auta :lol: :run: :-)
User avatar
HAGI
Posts: 99
Joined: 29/10/2011 14:27

#6 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by HAGI »

Kineska fabrika FAW i danas proizvodi Audi 100 C3 i Audi 200 i bezbroj varijanti temeljenih na istom autu:

Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
HAGI
Posts: 99
Joined: 29/10/2011 14:27

#7 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by HAGI »

Školjka AUDI C3, motor NISSAN, Design: PRC:
Image

Neka firma radi Mercedes
Image
User avatar
2AK-47
Posts: 308
Joined: 26/12/2011 19:09

#8 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by 2AK-47 »

Tatra pojam za jedno od najluksuznijih auta koje se proizvodilo iza željezne zavjese model T 700. Vozilo državnih funkcionera bivše republike Čehoslovačke. Tatra je najviše vozila prodavala u Velikoj Britaniji. Uglavnom do kraja proizvodnje 1999. godine pokretali su je straga smješteni, vazduhom hladženi V8 motori:

T 700 proizvodnja 1996–1999:
Image
Image
Image

Tatra 613 1974–1996:

Image
Image
Image

Tatra 603 1956.-1962. Jednu ima Fidel Castro, a auto moguće bilo kupiti već 56. sa AC "KLIMOM":

Image
Image
Image
Image
radostan dan
Posts: 27093
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

#9 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by radostan dan »

Das is auto

Image
User avatar
2AK-47
Posts: 308
Joined: 26/12/2011 19:09

#10 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by 2AK-47 »

radostan dan wrote:Das is auto

Image
:thumbup: Baš tako Das ist auto. mehanika temeljena na BMW-u. Motor UZAM-412 je zapravo motor BMW M10B15, a razlika je samo karburator koji kod Moskviča ima veče dizne zbog ekstremno hladne klime, i ima potrošnju za 2 l veću.
Image

Auto je namjenski pravljeno da bude pouzdan, da godinama radi u uslovima hladne Sibirske klime bez kvara, jer u Sibiru nema majstora :thumbup: Po potrebi za slučaj neke invazije, nedostatka vozila i sl, da je u stanju vuči vojničkom brzinom /40-50 km/h/ haubicu kalibra 122 mm M1938 (M-30) i sanduk sa municijom.
User avatar
2AK-47
Posts: 308
Joined: 26/12/2011 19:09

#11 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by 2AK-47 »

Image
Nastavak priče o Moskviču: 1986. legendu mijenja novi MOSKVIČ ALEKO, nešto sasvim novo, stari motor prednji pogon, novi oblik školjke, po uzoru na SIMCA 1307 ili Chrysler Alpine. Radio se u nekoliko varijenti, i poslije 1994. dobija nove motore:

Ford 1.8 diesel 94.-96.
Renault F3R 2.0
Renault F7R 2.0 16V
Peugeot 1.9 diesel XUD9
UZAM-3313 poboljšani stari motor, povečana radna zapremina na 1.8 i dodat INJECTION :-D :

Image

1996. dobiva facelift pod imenom Svjatogor
Image
NEKE OD VARIJANTI
SEDAN:
Image
COUPE:
Image
PICK UP
Image


2000. KRAJ
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#12 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by johntra »

Image

Aleko i Lada Samara Sedan, te automobili koji su im bili uzor u nastajanju, SImca i Talboti...
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#13 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by goran16v »

Vezano za Aleka, tacno je da je razvoj nastao na osnovi Simce/Talbota/Chryslera, s tim da se zbog ogranicenog izbora motora (AZLK i VAZ motori) i dimenzija motora koji su bili na raspolaganju prilikom razvoja nije bilo moguce zadrzat koncepciju poprecno postavljenog motora i prednjeg pogona, pa su to rijesili tako sto su tehucka rjesenja i ovjese na obje osovine kopirali od Audia 100 C3 i C2, te Audia 80 B2 sa velikim prevozom preko prednjih tockova radi uzduzno postavljenog motora i prednjeg pogona. Takodjer, Aleko je bio prvi auto koje ge SSSR razvijao po novom konceptu i dizajnu natchbacka sa prednjim pogonom, ali je zbog sporog razvoja prije njega predstavljena Lada Samara - prvi ruski auto s prednjim pogonom.
Poznato je, ali nije viska ponoviti, da su nama poznati nazivi za ruska vozila koja su se izvozila zapravo izvozna imena koja se razlikuju od naziva za domace trziste. Upravo je tako pomenuta Lada Samara na ruskom trzistu Zhiguli Sputnik, Lada Riva je Zhiguli 2107, Lada 1300 Zhiguli 2105, Lada Standard 2101, Aleko je bio Moskvitch 2142, Tavria je bila ZAZ 1102 itd...
User avatar
Filter
Posts: 8046
Joined: 31/12/2010 11:42
Location: cirkus

#14 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by Filter »

UAZ - Ulyanovsky Automobilny Zavod

Image
Image

stampaju i dalje :) :)
http://www.uaz.ru/eng/
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#16 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by goran16v »

Malo je poznato ali je autoindustrija bivses SSSR-a razvila kompletan segment auto-industrije, koji je bio namjenjen iskljucivo za domace trziste sa ogranicenom prodajom, a koji je proizvodio vozila za ekspoataciju po Sibiru, dalekom istoku, tundrama i tajgama koji su osim konvencionalnih koncepata vozila ukljucivala polugusjenicare i gusjenicare.
User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2202
Joined: 14/05/2010 11:29

#17 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by AmADin_gospo »

rusi su prvi počeli ugrađivati grijače za ulje u kartere, radi extremnih zima, europa im se smijala, a sad ih i sami ugrađuju.
kao što i reče, oni su drugi svijet i morali su vozila prilagoditi istom, jer si u istoj državi imali tem od -60 do +50 i vozilo ej moralo raditi svim temperaturam i nadmorskim visinama, pa su shodno tome najviše ulagali u jednostavnost i pouzdanost te lake i jeftinie popravke u slučaju kvara. luxuz nikad nisu imali nego je ZIL kopirao amerikance za potrebe vrhuški partije.

lijep bi bilo nači nekog "rusa" iz 50tih i 60tih godina pa ga srediti, pod haubu američki 356 il 457 BB a unutrašnjost transplatirati od kakvog talijana iz tog vremena
radostan dan
Posts: 27093
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

#18 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by radostan dan »

2AK-47 wrote:
radostan dan wrote:Das is auto

Image
:thumbup: Baš tako Das ist auto. mehanika temeljena na BMW-u. Motor UZAM-412 je zapravo motor BMW M10B15, a razlika je samo karburator koji kod Moskviča ima veče dizne zbog ekstremno hladne klime, i ima potrošnju za 2 l veću.

Auto je namjenski pravljeno da bude pouzdan, da godinama radi u uslovima hladne Sibirske klime bez kvara, jer u Sibiru nema majstora :thumbup: Po potrebi za slučaj neke invazije, nedostatka vozila i sl, da je u stanju vuči vojničkom brzinom /40-50 km/h/ haubicu kalibra 122 mm M1938 (M-30) i sanduk sa municijom.
E vidiš, to nisam znao, ali sam osjećao :mrgreen:
Deda mi je imao ovakvog, samo bijeli. Šta je to čudo činilo, to nije normalno. Mazga, tenk, terenac, teretno, za izleta, putovanja...pričam o početku i sredini sedamdesetih.
Krajem sedamdstih kupio sledeći model, isto bijeli. Ovog ostavio pod vedrim nebom. Poslije pet - šest godina ubaci mi akumulator da se zezam kad su ferije... vrti ga u krug (bez vozačke, zalijeći, obrći,koči, lomi)
Ma niko mu ništa nije mogao...sem rđe :mrgreen:

Mjenjač na volanu.
Ručica za žmigavac debela kao grisini.
Imao ampermetar za kumulator u instrument tabli.
Duga svjetla se palila pritiskom lijeve noge na dugme u podu.
Najkriminalnija ručna kočnica na svijetu, mislim da jedino Boing ima takvu kad se parkira.
A grijanje je bilo - neka limena kaseta sa lijevom i desnom papučicom (dvozonska klima :mrgreen: )
Brava za paljenje - na kraju instrument table, sa lijeve strane
Ključ za paljenje - boja i veličina kao sadašnji ključevi za one kineske katance.
Last edited by radostan dan on 20/01/2012 12:52, edited 2 times in total.
User avatar
zambaklija
Posts: 2734
Joined: 27/03/2008 14:56
Location: budžak

#19 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by zambaklija »

Filter wrote:UAZ - Ulyanovsky Automobilny Zavod

Image
Image

stampaju i dalje :) :)
http://www.uaz.ru/eng/

meni su ovo zasad najjači i jedini pravi đipovi,nema prostora koji nesavladavaju,ovi novi su samo šminka...one stare volge (bjuici) su isto strava bile :mrgreen: :bih:
radostan dan
Posts: 27093
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

#20 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by radostan dan »

Jooj ta volga mi je pobjegla za deset dana, bolnička :x . Joj da sam je dohvatio, Crna metalik i da hromiraš masku i ručke. :-)
Ali ne ona duga iz sedamdsetih nego ona kraća iz šezdesetih, jesi na nju mislio?
User avatar
zambaklija
Posts: 2734
Joined: 27/03/2008 14:56
Location: budžak

#21 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by zambaklija »

radostan dan wrote:Jooj ta volga mi je pobjegla za deset dana, bolnička :x . Joj da sam je dohvatio, Crna metalik i da hromiraš masku i ručke. :-)
Ali ne ona duga iz sedamdsetih nego ona kraća iz šezdesetih, jesi na nju mislio?
baš tu,sa sećijom pozada i naprijed 8-)
radostan dan
Posts: 27093
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

#22 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by radostan dan »

Uff :thumbup:
User avatar
2AK-47
Posts: 308
Joined: 26/12/2011 19:09

#23 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by 2AK-47 »

radostan dan wrote:
2AK-47 wrote:
radostan dan wrote:Das is auto

Image
:thumbup: Baš tako Das ist auto. mehanika temeljena na BMW-u. Motor UZAM-412 je zapravo motor BMW M10B15, a razlika je samo karburator koji kod Moskviča ima veče dizne zbog ekstremno hladne klime, i ima potrošnju za 2 l veću.

Auto je namjenski pravljeno da bude pouzdan, da godinama radi u uslovima hladne Sibirske klime bez kvara, jer u Sibiru nema majstora :thumbup: Po potrebi za slučaj neke invazije, nedostatka vozila i sl, da je u stanju vuči vojničkom brzinom /40-50 km/h/ haubicu kalibra 122 mm M1938 (M-30) i sanduk sa municijom.
E vidiš, to nisam znao, ali sam osjećao :mrgreen:
Deda mi je imao ovakvog, samo bijeli. Šta je to čudo činilo, to nije normalno. Mazga, tenk, terenac, teretno, za izleta, putovanja...pričam o početku i sredini sedamdesetih.
Krajem sedamdstih kupio sledeći model, isto bijeli. Ovog ostavio pod vedrim nebom. Poslije pet - šest godina ubaci mi akumulator da se zezam kad su ferije... vrti ga u krug (bez vozačke, zalijeći, obrći,koči, lomi)
Ma niko mu ništa nije mogao...sem rđe :mrgreen:

Mjenjač na volanu.
Ručica za žmigavac debela kao grisini.
Imao ampermetar za kumulator u instrument tabli.
Duga svjetla se palila pritiskom lijeve noge na dugme u podu.
Najkriminalnija ručna kočnica na svijetu, mislim da jedino Boing ima takvu kad se parkira.
A grijanje je bilo - neka limena kaseta sa lijevom i desnom papučicom (dvozonska klima :mrgreen: )
Brava za paljenje - na kraju instrument table, sa lijeve strane
Ključ za paljenje - boja i veličina kao sadašnji ključevi za one kineske katance.
:thumbup: I ja sam volio maznuti dedin Moskvič. Dedo započeo kuću sa Stojadinom, dovršio sa Ladom 1600, a završio sa Moskvičem. Lada i stole se raspali Moskviču ni granate ništa nisu mogle :D Šta je taj samo blokova i cimente prevukao, kasnije greda i crjepova za krova.
Filter wrote:UAZ - Ulyanovsky Automobilny Zavod

Ovaj prvi ti je GAZ 69 (Gorkovsky Avtomobilny Zavod). Mašina 2.1L Benzin GAZ-69 I4, 55 hp. motor malo konja, al zato obrtni moment vuče kao slon :thumbup:
Ovaj drugi je UAZ 469, i on je zamijenio ovog gornjeg. 469 se i danas proizvodi :thumbup:

Image
Image

stampaju i dalje :) :)
http://www.uaz.ru/eng/
User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

#24 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by ljubav_aha »

[quote="2AK-47"]Tema vezana za aute proizvedene u Komunističkim ili socijal demokratskim zemljama.
Za početak da otvorim temu sa CCCP firmom, na teritoriju današnje Ukraine, grada Zaporožja, postojao je proizvođač ZAZ ili Запорізький автомобілебудівельний завод. Auti često kod nas nazivani menom ZAPOROŽAC, poslijednji proizvod viđen na našim cestama bila je Tavria negdje 1990.
Interesantni su proizvodi prije nje temeljeni na kopiji NSU Printz-a ZAZ-966 Zaporozhets, 968, i izmjenjenog Fiat 600 (Fiće): ZAZ-965A

Image



BRAVO za temu :thumbup: :-D

autic je izuzetno slican modelu crvnog autica u IKEA foto reklami postavljenoj u liftu prodavnice :-D kako se zove model :?:

i molim VA,ne pisite Ruski,vec prema danasnjoj teritoriji ,nor,Ukrainski :thumbup: :-D
User avatar
ElRe
Posts: 10844
Joined: 12/12/2011 11:28

#25 Re: Automobili Istočnog Bloka (CCCP, PRC, ČS...)

Post by ElRe »

Bugarski Kinezi

http://www.greatwall.bg/

Image
Post Reply