Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
emko1234 wrote:
Hoće. Al meni je pumpa dizna najbolji sistem ikada
Nema boljeg osjećaja nego kad nakon onog mrtvila do 1700-1800 okretaja turbo zavrti punom snagom i zakuca u sic. 2.0tdi s čipom - cca 180ks. Subjektivan osjećaj u vožnji je bio kao da ima preko 200 konja
Zato je puno trkaca sa 1.9tdi masinama, subjektivno lete dok ih ne istrese neko
Pa trebalo bi da moze svaki. Problem je samo ako to ulje nije ranije redovno mijenjano. Moguce je cak da te bas sad pocne zezat mjenjac, ako nije redovno mijenjano.
UmaX wrote:Pa trebalo bi da moze svaki. Problem je samo ako to ulje nije ranije redovno mijenjano. Moguce je cak da te bas sad pocne zezat mjenjac, ako nije redovno mijenjano.
Postoji li neki nacin da ako nije mijenjano ja to nekako ispravim.Neko temeljno ciscenje il mijenjanja nekih dijelova i sl.
emko1234 wrote:
Hoće. Al meni je pumpa dizna najbolji sistem ikada
Nema boljeg osjećaja nego kad nakon onog mrtvila do 1700-1800 okretaja turbo zavrti punom snagom i zakuca u sic. 2.0tdi s čipom - cca 180ks. Subjektivan osjećaj u vožnji je bio kao da ima preko 200 konja
Zato je puno trkaca sa 1.9tdi masinama, subjektivno lete dok ih ne istrese neko
Pa i nije baš tako. Svojevremeno su pd mašine, bar što se performansi tiče bile superiornije od sličnih motora kod konkurencije. 2.0tdi je imao more bugova, ali da je letio, letio je. Nijedan 2.0 hdi, tdci, cdti i slični mu nije bio ni do koljena.
I ne bih sad da otvaram pandorinu kutiju, da krene priča o trošenju ulja, prevazišloj tehnolgiji, brundanju motora i sličnim sranjima. Ja kažem da je išao, i to će potvrditi svako ko je vozio bilo koje auto s tim motorom. Moj a4 s fabričkih 140 konja, stotku je hvatao za okruglo 9 sekundi iako fabrika kaže malo više, i po brzinomjeru išao 225. Gps je rekao 218.
emko1234 wrote:
Hoće. Al meni je pumpa dizna najbolji sistem ikada
Nema boljeg osjećaja nego kad nakon onog mrtvila do 1700-1800 okretaja turbo zavrti punom snagom i zakuca u sic. 2.0tdi s čipom - cca 180ks. Subjektivan osjećaj u vožnji je bio kao da ima preko 200 konja
Zato je puno trkaca sa 1.9tdi masinama, subjektivno lete dok ih ne istrese neko
Pa i nije baš tako. Svojevremeno su pd mašine, bar što se performansi tiče bile superiornije od sličnih motora kod konkurencije. 2.0tdi je imao more bugova, ali da je letio, letio je. Nijedan 2.0 hdi, tdci, cdti i slični mu nije bio ni do koljena.
I ne bih sad da otvaram pandorinu kutiju, da krene priča o trošenju ulja, prevazišloj tehnolgiji, brundanju motora i sličnim sranjima. Ja kažem da je išao, i to će potvrditi svako ko je vozio bilo koje auto s tim motorom. Moj a4 s fabričkih 140 konja, stotku je hvatao za okruglo 9 sekundi iako fabrika kaže malo više, i po brzinomjeru išao 225. Gps je rekao 218.
Ne govorim ja o autima iste snage, zbog tog subjektivnog osjecaja misle da imaju 30KS vise pa ih jace auto istrese, sto je i logicno. U drugim dizelima nema tog fenomena a idu isto il za nijansu slabije. Rijetko mi se zakacio neki francuz za branik
Throttle wrote:
Ne govorim ja o autima iste snage, zbog tog subjektivnog osjecaja misle da imaju 30KS vise pa ih jace auto istrese, sto je i logicno. U drugim dizelima nema tog fenomena a idu isto il za nijansu slabije. Rijetko mi se zakacio neki francuz za branik
tovarish wrote:
Jel'to moze uraditi svaki majstor il da idmem u ovlasteni?
U tom mjenjacu je tzv long life ulje za koje fabrika nije dala preporuku za zamjenu ulja ( tiptronic mjenjac ). Medjutim, pozeljno ga je zamijeniti. Zamjenu ne moze svako uraditi vec servis ili majstor koji ima opremu za zamjenu ulja iz automatskog mjenjaca. Bez opreme samo odvrtanjem cepa i ispustanjem tako ulja iz mjenjaca ne moze se svo ulje izvuci iz mjenjaca.
tovarish wrote:
Jel'to moze uraditi svaki majstor il da idmem u ovlasteni?
U tom mjenjacu je tzv long life ulje za koje fabrika nije dala preporuku za zamjenu ulja ( tiptronic mjenjac ). Medjutim, pozeljno ga je zamijeniti. Zamjenu ne moze svako uraditi vec servis ili majstor koji ima opremu za zamjenu ulja iz automatskog mjenjaca. Bez opreme samo odvrtanjem cepa i ispustanjem tako ulja iz mjenjaca ne moze se svo ulje izvuci iz mjenjaca.
hvala
Najvjerovatnije cu ga onda u ovlasteni servis odvesti.
Throttle wrote:
Ne govorim ja o autima iste snage, zbog tog subjektivnog osjecaja misle da imaju 30KS vise pa ih jace auto istrese, sto je i logicno. U drugim dizelima nema tog fenomena a idu isto il za nijansu slabije. Rijetko mi se zakacio neki francuz za branik
pa francuze dizele vecinom polako voze ljudi
nije to g4 tdi gti sve crveno bajo moj
Gdje se vozas bgt da vidis kako se ja zalijepim sa svojim francuzem i hdi masinom,
Gdje se vozas bgt da vidis kako se ja zalijepim sa svojim francuzem i hdi masinom,
vozim normalno tako da mi se rijetko ko lijepi,doduse bilo je nekih pokusaja renola clio i megane uz brdo i na autoputu,golfova isto ,isto hdi masina al nije franacuz
Da ne otvaram novu temu
Ima li u DSG mjenjacu manuelni mod??
Konkretno me interesuje npr na snijegu, kad ides nizbrdo..kad manuelca ostavis u prvoj ili drugoj bez upotrebe kocnice..moze li se to u DSG mjenjaca tako..ili on ode u visi stepen pa se mora kociti???
jasko__ wrote: ↑16/07/2020 18:44
Da ne otvaram novu temu
Ima li u DSG mjenjacu manuelni mod??
Konkretno me interesuje npr na snijegu, kad ides nizbrdo..kad manuelca ostavis u prvoj ili drugoj bez upotrebe kocnice..moze li se to u DSG mjenjaca tako..ili on ode u visi stepen pa se mora kociti???
Koliko je meni poznato, imas manuelni nacin rada kod DSG-a, pa mijenjas kad ti hoces.
Usput da i ja upitam, zna li neko koji je interval zamjene ulja u automatskom mjenjacu kod Forda Mondea MK3?
Klasicni je tiptronic sa konvertorom, ali ne znam nakon koliko kilometara se mijenja ulje?!