Autoalarm
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 32
- Joined: 14/03/2011 13:19
#26 Re: Autoalarm
Ima li neko iskustva sa ovim boljim alarmima, tipa Cobra, Meta i sl. Koliko daju dodatne sigurnosti u smislu elektronske blokade paljenja, da li zaista mogu spasiti vozilo obzirom da imaju nekakve rotirajuće kodove? Koliko otežavaju krađu vozila? Eto, ako neko ima kakvih pouzdanih informacija, neka se javi.
-
- Posts: 32
- Joined: 24/09/2010 12:24
#27 Re: Autoalarm
Autoalarmi generalno imaju nekoliko releja (digitalno upravljivih prekidaca od strane same elektronike alarma) kojim kontrolisu razne vitalne elektronske sklopove u autu, i u razlicitim vremenskim intervalima ih aktiviraju (ako lopov vec nekako upali auto, onda neka se auto ugasi 1 minutu nakon paljenja i sl.). Zalosno je sto vecina montera alarma nikad ne prikopca sve releje, tj. nikad ne iskoristi sve mogucnosti alarma, mozda sto ne zna, nece ili sl... Dakle, odabir alarma, prije svega pitanje je i majstora koji to ugradjuje.
S druge strane, vecina alarma ima RF komunikaciju sa dognleom (privjeskom na kljucu). Kljuc sa alarmom komunicira po odredjenoj frekvenciji i salje mu odgovarajuci digitalni kod. Takve kljuceve je lako kopirati, te uz vrlo jeftinu opremu, kada sa odgovarajucim rezonatorom lopov "uhvati" frekvenciju, sve sto treba je jos i da snimi kod, i data ima sve sto ima i originalni kljuc. Ovaj sistem otkljucavanja ima vecina jeftinih alarma (na piku ih ima na stotine i hvale ih na sva zvona), i ne preporucujem njihovu ugradnju - njihovo "hackiranje" zaista je trivijalno.
Nesto kvalitetniji alarmi imaju izmjenjive kodove. To je zapravo mehanizam gdje su dongle i alarmna centrala ili vremenski sinhronizirani, ili imaju odgovarajucu "matricu" - digitalni kljuc zajednicki, ali se on nikad javno ne eksponira. Procedura je da kljuc salje odgovarajuci kod koji je generisan u skladu sa vremenom i matricom, centrala na osnovu njega odgovara kljucu novim kodom, kljuc ga prepoznaje i opet generise novi kod autu, i auto se otvara. Na slican nacin funkcionise i Cobra. No naravno, ni ona nije "neoboriva", ali za to obaranje su potrebna znacajna sredstva i znanje, tako da se vecini lopova to ne isplati.
S Cobrom imam dosta iskustva, alarm kao alarm je kompletan, sistemi zastite zaista inzenjerski lijepo osmisljeni, puno blokada, bla bla bla... No, bjezite malo dalje od Dine iz Comela, jer je tip bas aljkav, tj. kako mu se cefne, nekad ugradi dobro, nekad lose (na par auta je ugradio zaista odlicno, a recimo, na jednom sluzbenom iz firme unutrasnje senzore uopste nije prikopcao)... kako mu se cefne. Do sada sam imao priliku da se upoznam sa vise implementacija Cobre, i najzadovoljniji sam bio nacinom kako to rade u ovlastenim servisima (mada im sam alarm u Sarajevu isporucuje isti taj Comel). Prosto, obrate paznju na detalje, nisu aljkavi, u autu nakon implementacije nista ne zveci i sl . Ugradnja je svugdje 550KM sa PDVom (za vozila koja vec imaju kodirano daljinsko zakljucavanje i centralnu bravu).
Novoj Cobri zaista imam jednu primjedbu, koja je toliko iritantna da ne mogu vjerovati (to je slucaj na sve 3 implementacije koje sam imao priliku vidjeti u zadnjih godinu dana). To je da dongle bas mora biti blizu onom pipku da bi ga ovaj skontao, inace, auto pocne da harlauce samo od sebe ako ga ne skonta. To se najcesce desava kada auto zakljucam i sjetim se da mi je nesto ostalo, otvorim samo zadnja vrata, uzmem stvar i opet zakljucam auto, ono pocne da svira... Tada moram opet otkljucati auto, primaci dongle onom senzoru u autu, pritisnuti dugme na dongleu i to prestane. Ovaj scenario mi se cesto desava kad nesto cekam u autu, a prilicno je nezgodan kada se desi kasno u noc...
Generalno, koji alarm valja, ne znam. Sa Cobrom sam overall bio zadovoljan, ali nije tip alarma jedina stvar na koju trebas paziti, vec i na ugradju. Pazi kome dajes kljuc, pazi gdje parkiras, i na kraju, koje auto kupujes... no vjerujem da su ti o tome vec svi popovali. Kombinovan opcije, tipa, samo tebi poznati prekidac, alarm, dobra paznja, vjerovatno da su najbolja kombinacija, ali te nista 100% ne stiti od kradje. Mehanicke zastite su igracke za malu djecu i kupuju ti samo 5 do 10 minuta lopova koji udje u auto, no svakako samom pojavom tjeraju jedan dio lopova od auta.
Nadam se da sam pomogao...
Sa srecom...
S druge strane, vecina alarma ima RF komunikaciju sa dognleom (privjeskom na kljucu). Kljuc sa alarmom komunicira po odredjenoj frekvenciji i salje mu odgovarajuci digitalni kod. Takve kljuceve je lako kopirati, te uz vrlo jeftinu opremu, kada sa odgovarajucim rezonatorom lopov "uhvati" frekvenciju, sve sto treba je jos i da snimi kod, i data ima sve sto ima i originalni kljuc. Ovaj sistem otkljucavanja ima vecina jeftinih alarma (na piku ih ima na stotine i hvale ih na sva zvona), i ne preporucujem njihovu ugradnju - njihovo "hackiranje" zaista je trivijalno.
Nesto kvalitetniji alarmi imaju izmjenjive kodove. To je zapravo mehanizam gdje su dongle i alarmna centrala ili vremenski sinhronizirani, ili imaju odgovarajucu "matricu" - digitalni kljuc zajednicki, ali se on nikad javno ne eksponira. Procedura je da kljuc salje odgovarajuci kod koji je generisan u skladu sa vremenom i matricom, centrala na osnovu njega odgovara kljucu novim kodom, kljuc ga prepoznaje i opet generise novi kod autu, i auto se otvara. Na slican nacin funkcionise i Cobra. No naravno, ni ona nije "neoboriva", ali za to obaranje su potrebna znacajna sredstva i znanje, tako da se vecini lopova to ne isplati.
S Cobrom imam dosta iskustva, alarm kao alarm je kompletan, sistemi zastite zaista inzenjerski lijepo osmisljeni, puno blokada, bla bla bla... No, bjezite malo dalje od Dine iz Comela, jer je tip bas aljkav, tj. kako mu se cefne, nekad ugradi dobro, nekad lose (na par auta je ugradio zaista odlicno, a recimo, na jednom sluzbenom iz firme unutrasnje senzore uopste nije prikopcao)... kako mu se cefne. Do sada sam imao priliku da se upoznam sa vise implementacija Cobre, i najzadovoljniji sam bio nacinom kako to rade u ovlastenim servisima (mada im sam alarm u Sarajevu isporucuje isti taj Comel). Prosto, obrate paznju na detalje, nisu aljkavi, u autu nakon implementacije nista ne zveci i sl . Ugradnja je svugdje 550KM sa PDVom (za vozila koja vec imaju kodirano daljinsko zakljucavanje i centralnu bravu).
Novoj Cobri zaista imam jednu primjedbu, koja je toliko iritantna da ne mogu vjerovati (to je slucaj na sve 3 implementacije koje sam imao priliku vidjeti u zadnjih godinu dana). To je da dongle bas mora biti blizu onom pipku da bi ga ovaj skontao, inace, auto pocne da harlauce samo od sebe ako ga ne skonta. To se najcesce desava kada auto zakljucam i sjetim se da mi je nesto ostalo, otvorim samo zadnja vrata, uzmem stvar i opet zakljucam auto, ono pocne da svira... Tada moram opet otkljucati auto, primaci dongle onom senzoru u autu, pritisnuti dugme na dongleu i to prestane. Ovaj scenario mi se cesto desava kad nesto cekam u autu, a prilicno je nezgodan kada se desi kasno u noc...
Generalno, koji alarm valja, ne znam. Sa Cobrom sam overall bio zadovoljan, ali nije tip alarma jedina stvar na koju trebas paziti, vec i na ugradju. Pazi kome dajes kljuc, pazi gdje parkiras, i na kraju, koje auto kupujes... no vjerujem da su ti o tome vec svi popovali. Kombinovan opcije, tipa, samo tebi poznati prekidac, alarm, dobra paznja, vjerovatno da su najbolja kombinacija, ali te nista 100% ne stiti od kradje. Mehanicke zastite su igracke za malu djecu i kupuju ti samo 5 do 10 minuta lopova koji udje u auto, no svakako samom pojavom tjeraju jedan dio lopova od auta.
Nadam se da sam pomogao...
Sa srecom...
-
- Posts: 32
- Joined: 14/03/2011 13:19
#28 Re: Autoalarm
Hvala na odgovoru. Obzirom da neman nikakvog iskustva sa alrmima, svaki savjet dobro dodje.
Slazem se da je najbolje kombinovati više vrsta zaštite kako bi auto koliko toliko zaštitilo od kradje.
Ipak, mislim da je kombinacija dobrog alarma i mehaničke zaštite dovoljna da ti niko ne dira auto, teško da će se lopov nakaniti da se zeza sa tim zaštitama kada ima auta koja imaju jednu ili nijednu zaštitu.
Slazem se da je najbolje kombinovati više vrsta zaštite kako bi auto koliko toliko zaštitilo od kradje.
Ipak, mislim da je kombinacija dobrog alarma i mehaničke zaštite dovoljna da ti niko ne dira auto, teško da će se lopov nakaniti da se zeza sa tim zaštitama kada ima auta koja imaju jednu ili nijednu zaštitu.
- Tranquilizer
- Posts: 1865
- Joined: 04/06/2010 10:34
- Contact:
#29 Re: Autoalarm
Ja sam sa Cobra alarmom na Fabiji imao dobra iskustva skroz, mada eto nije bio neki auto za ukrasti...malo me je jedino nerviralo domet sa kojeg možeš prici i otkljucati auto...
Inace gledao sam ove mehanicke zaštite kako padaju za 3-4 minuta, zeder i multi lock su mi najsmješniji bili...ko ne vjeruje neka pogleda malo po youtube...
A jedan prijatelj ima ovaj prekidac koji je dobio na autu i vec 6-ti put mu je spasilo auto, ali mu je i pozicija za ne povjerovati
Tako ako neko zna nekoga dobrog elektricara da mi ugradi ovaj prekidac bio bih mu jako zahvalan, može PP ili na forum svejedno
Inace gledao sam ove mehanicke zaštite kako padaju za 3-4 minuta, zeder i multi lock su mi najsmješniji bili...ko ne vjeruje neka pogleda malo po youtube...
A jedan prijatelj ima ovaj prekidac koji je dobio na autu i vec 6-ti put mu je spasilo auto, ali mu je i pozicija za ne povjerovati
Tako ako neko zna nekoga dobrog elektricara da mi ugradi ovaj prekidac bio bih mu jako zahvalan, može PP ili na forum svejedno
-
- Posts: 223
- Joined: 08/12/2009 01:00
#30 Re: Autoalarm
taj prekidac i nije toliko komplikovana stvar ako si iz sarajeva da ti saljem broj od ovog koji bi ti to fino mogao napraviti samo sto trebas znati kad ti on taj prekidac spoji ti ga sakrivas nikako neko drugi pa da ti kaze tu ti je
- Rauber
- Posts: 1104
- Joined: 07/05/2009 16:47
#31 Re: Autoalarm
Vidim vecina vas spominje onaj kip na youtubeu gdje se Zeder otkljucava za 2-3 sekunde, ja ne vjerujem da se tek tako otkljucava Zeder, video je ili montiran (sto nije rijedak slucaj, svakakvih sam se klipova nagledao koje se u stvarnosti ne mogu desiti, cak sam gledao i one mythbusters na discovery-u gdje pokusavaju razne stvari koje su moguce na youtebe-u a u stvarnosti nema sanse) ili je u samom Zederu (onom na klipu) neki dio mozda uklonjen ili sl. pa moze ono uraditi.
- Tranquilizer
- Posts: 1865
- Joined: 04/06/2010 10:34
- Contact:
#32 Re: Autoalarm
c0d14c wrote:taj prekidac i nije toliko komplikovana stvar ako si iz sarajeva da ti saljem broj od ovog koji bi ti to fino mogao napraviti samo sto trebas znati kad ti on taj prekidac spoji ti ga sakrivas nikako neko drugi pa da ti kaze tu ti je
ma ja, tako sam i ja mislio, šalji
-
- Posts: 9
- Joined: 14/03/2011 17:02
#33 Re: Autoalarm
samo da dodam..
ja nikad nebi uzeo alarm koji se deaktvira sa daljinskim od auta kao sto sad novi i skuplji amarmi imaju opcije, posebno Cobra.. Nije to dobra ideja.. jest da se 2 daljniska moraju nosat, ali to je bolje, nek se malo pati.. Fabirske stvari su previse univerzalne..
2 stvar.. nikad nestavljaj naljepnicu od alarma, jer ako kazes koji alarm imas, onda se oni i spreme za taj.. jer svi onimaju neku svoju caku..
poz
ja nikad nebi uzeo alarm koji se deaktvira sa daljinskim od auta kao sto sad novi i skuplji amarmi imaju opcije, posebno Cobra.. Nije to dobra ideja.. jest da se 2 daljniska moraju nosat, ali to je bolje, nek se malo pati.. Fabirske stvari su previse univerzalne..
2 stvar.. nikad nestavljaj naljepnicu od alarma, jer ako kazes koji alarm imas, onda se oni i spreme za taj.. jer svi onimaju neku svoju caku..
poz
- memlija
- Posts: 884
- Joined: 16/02/2008 11:14
- Location: ubehutan u lavirintu...
#34 Re: Autoalarm
Odličan post...strojki wrote:Autoalarmi generalno imaju nekoliko releja (digitalno upravljivih prekidaca od strane same elektronike alarma) kojim kontrolisu razne vitalne elektronske sklopove u autu, i u razlicitim vremenskim intervalima ih aktiviraju (ako lopov vec nekako upali auto, onda neka se auto ugasi 1 minutu nakon paljenja i sl.). Zalosno je sto vecina montera alarma nikad ne prikopca sve releje, tj. nikad ne iskoristi sve mogucnosti alarma, mozda sto ne zna, nece ili sl... Dakle, odabir alarma, prije svega pitanje je i majstora koji to ugradjuje.
S druge strane, vecina alarma ima RF komunikaciju sa dognleom (privjeskom na kljucu). Kljuc sa alarmom komunicira po odredjenoj frekvenciji i salje mu odgovarajuci digitalni kod. Takve kljuceve je lako kopirati, te uz vrlo jeftinu opremu, kada sa odgovarajucim rezonatorom lopov "uhvati" frekvenciju, sve sto treba je jos i da snimi kod, i data ima sve sto ima i originalni kljuc. Ovaj sistem otkljucavanja ima vecina jeftinih alarma (na piku ih ima na stotine i hvale ih na sva zvona), i ne preporucujem njihovu ugradnju - njihovo "hackiranje" zaista je trivijalno.
Nesto kvalitetniji alarmi imaju izmjenjive kodove. To je zapravo mehanizam gdje su dongle i alarmna centrala ili vremenski sinhronizirani, ili imaju odgovarajucu "matricu" - digitalni kljuc zajednicki, ali se on nikad javno ne eksponira. Procedura je da kljuc salje odgovarajuci kod koji je generisan u skladu sa vremenom i matricom, centrala na osnovu njega odgovara kljucu novim kodom, kljuc ga prepoznaje i opet generise novi kod autu, i auto se otvara. Na slican nacin funkcionise i Cobra. No naravno, ni ona nije "neoboriva", ali za to obaranje su potrebna znacajna sredstva i znanje, tako da se vecini lopova to ne isplati.
S Cobrom imam dosta iskustva, alarm kao alarm je kompletan, sistemi zastite zaista inzenjerski lijepo osmisljeni, puno blokada, bla bla bla... No, bjezite malo dalje od Dine iz Comela, jer je tip bas aljkav, tj. kako mu se cefne, nekad ugradi dobro, nekad lose (na par auta je ugradio zaista odlicno, a recimo, na jednom sluzbenom iz firme unutrasnje senzore uopste nije prikopcao)... kako mu se cefne. Do sada sam imao priliku da se upoznam sa vise implementacija Cobre, i najzadovoljniji sam bio nacinom kako to rade u ovlastenim servisima (mada im sam alarm u Sarajevu isporucuje isti taj Comel). Prosto, obrate paznju na detalje, nisu aljkavi, u autu nakon implementacije nista ne zveci i sl . Ugradnja je svugdje 550KM sa PDVom (za vozila koja vec imaju kodirano daljinsko zakljucavanje i centralnu bravu).
Novoj Cobri zaista imam jednu primjedbu, koja je toliko iritantna da ne mogu vjerovati (to je slucaj na sve 3 implementacije koje sam imao priliku vidjeti u zadnjih godinu dana). To je da dongle bas mora biti blizu onom pipku da bi ga ovaj skontao, inace, auto pocne da harlauce samo od sebe ako ga ne skonta. To se najcesce desava kada auto zakljucam i sjetim se da mi je nesto ostalo, otvorim samo zadnja vrata, uzmem stvar i opet zakljucam auto, ono pocne da svira... Tada moram opet otkljucati auto, primaci dongle onom senzoru u autu, pritisnuti dugme na dongleu i to prestane. Ovaj scenario mi se cesto desava kad nesto cekam u autu, a prilicno je nezgodan kada se desi kasno u noc...
Generalno, koji alarm valja, ne znam. Sa Cobrom sam overall bio zadovoljan, ali nije tip alarma jedina stvar na koju trebas paziti, vec i na ugradju. Pazi kome dajes kljuc, pazi gdje parkiras, i na kraju, koje auto kupujes... no vjerujem da su ti o tome vec svi popovali. Kombinovan opcije, tipa, samo tebi poznati prekidac, alarm, dobra paznja, vjerovatno da su najbolja kombinacija, ali te nista 100% ne stiti od kradje. Mehanicke zastite su igracke za malu djecu i kupuju ti samo 5 do 10 minuta lopova koji udje u auto, no svakako samom pojavom tjeraju jedan dio lopova od auta.
Nadam se da sam pomogao...
Sa srecom...
Za ovo boldirano, uh kako zna ponekad iznervirat....pogotovo ujutro oko 5.00 kada se aktivira i pola mahale digne na noge...
p.s. Cobra se aktivira odmah pogotovo ako otključaš sa ledja auta i otvoriš gepek...
- memlija
- Posts: 884
- Joined: 16/02/2008 11:14
- Location: ubehutan u lavirintu...
#35 Re: Autoalarm
svastarija wrote:samo da dodam..
ja nikad nebi uzeo alarm koji se deaktvira sa daljinskim od auta kao sto sad novi i skuplji amarmi imaju opcije, posebno Cobra.. Nije to dobra ideja.. jest da se 2 daljniska moraju nosat, ali to je bolje, nek se malo pati.. Fabirske stvari su previse univerzalne..
2 stvar.. nikad nestavljaj naljepnicu od alarma, jer ako kazes koji alarm imas, onda se oni i spreme za taj.. jer svi onimaju neku svoju caku..
poz
izvinućeš, al' je ne bih skinuo nema para..
šta treba da mi razbije staklo pa da skonta da je ....i napravi ti štetu koju si mogao spriječiti stavljanjem naljepnice...
ovdje govorim o malo slabijoj klasi mafioza
za one jače, neka vide s čim imaju posla...ako smiju....
-
- Posts: 9
- Joined: 17/03/2011 14:40
#36 Re: Autoalarm
jako malo majstora ima na terenu koji znaju ugraditi,dobar alarm italijanski, kineski,,,,,
mislim da dino iz cobre nije loš, i struja iz velešića,jako dugo rade ,jebeš ga ipak ti je to referenca....
čuo sam i za dadu koji ugradjuje patrollajn alarme, za njeg kažu da je ekspeert, jer pozna metode i naćine deblokada alarma i on im samo radi kontru, to pravi majstor treba da čini
u suštini majstor nema što da pametuje , treba da prikopča par žica na mjesto koje je tvornica alarma odredila i eventualno da mu promjeni pin kod sa tvorničkog pina, kako ne bi bilo nedoumica, i normalno da ga sakrije što dublje
mnogi spominju alarm koji se otvara preko orginalnog daljinca i kako nije siguran, donekle točno...
ali ipak svira kad ti probije lim na vratima ili otvori štopku kako bi napravio kratki šlus,otvorio auto i deblokiro alarm i procesor auta
uredaj za dekodiranje poslatog signala ili pak za skeniranje bez dajinskog inpulsa košta oko 3ooo eura. malo teže se nalazi na trćištu , ali ako si sposoban , sve je moguče
neki su skeptici kad je u pitanju mehanička zaštita, samo dva fakta, svaka brava ima kod koji moraš dekodirat u određenom trenutku kad se brava otvara, taj momenat je desetinka sekunde, kod brave imaš mogučnost promjena mehanizama . što svakako otežava kod lopova , jer mora imat određeni alat samo za tu bravu
ovo sam skonto kad sam promjenio par auta i kad sam kod hudinija ugrađivao bravau na auto i svaki put mi je model kljuća bio drugaćiji, a oni kažu da svaki model brave ima svoj model alata te da je jako teško skontat koji je model brave u mehanizmu a ako proba otvorit i češljat samo može sjebat bravu ........
a ima i neke logike, ako oni znaju princip otvaranja normalno da znaju što ti i otežava otvaranje
dok kod alarma imaju premosnice, kretki spojevi, deblokade i ovi famozni čitaći frekvencija
uvjek sam mišljenja da kad dam krvavo zaradjen novac za vozilo oću da sam siguran i ne žalim dat za dobru opciju zaštite, jer mirno pajkim
grozim se ljudi koji masno plate auto, te ga napucaju muzikom, opremom ;felgama folijama, a nema ni usranog prekidaća, a kad mu mazne auto cvili na sve i svakog,
da samo imamo sviejst da vodimo o tim zaštitnim sekvencama računa a malo manje o jačini bufera sigurno se ne bi pružale bezbrojne opcije lopovima
mislim da dino iz cobre nije loš, i struja iz velešića,jako dugo rade ,jebeš ga ipak ti je to referenca....
čuo sam i za dadu koji ugradjuje patrollajn alarme, za njeg kažu da je ekspeert, jer pozna metode i naćine deblokada alarma i on im samo radi kontru, to pravi majstor treba da čini
u suštini majstor nema što da pametuje , treba da prikopča par žica na mjesto koje je tvornica alarma odredila i eventualno da mu promjeni pin kod sa tvorničkog pina, kako ne bi bilo nedoumica, i normalno da ga sakrije što dublje
mnogi spominju alarm koji se otvara preko orginalnog daljinca i kako nije siguran, donekle točno...
ali ipak svira kad ti probije lim na vratima ili otvori štopku kako bi napravio kratki šlus,otvorio auto i deblokiro alarm i procesor auta
uredaj za dekodiranje poslatog signala ili pak za skeniranje bez dajinskog inpulsa košta oko 3ooo eura. malo teže se nalazi na trćištu , ali ako si sposoban , sve je moguče
neki su skeptici kad je u pitanju mehanička zaštita, samo dva fakta, svaka brava ima kod koji moraš dekodirat u određenom trenutku kad se brava otvara, taj momenat je desetinka sekunde, kod brave imaš mogučnost promjena mehanizama . što svakako otežava kod lopova , jer mora imat određeni alat samo za tu bravu
ovo sam skonto kad sam promjenio par auta i kad sam kod hudinija ugrađivao bravau na auto i svaki put mi je model kljuća bio drugaćiji, a oni kažu da svaki model brave ima svoj model alata te da je jako teško skontat koji je model brave u mehanizmu a ako proba otvorit i češljat samo može sjebat bravu ........
a ima i neke logike, ako oni znaju princip otvaranja normalno da znaju što ti i otežava otvaranje
dok kod alarma imaju premosnice, kretki spojevi, deblokade i ovi famozni čitaći frekvencija
uvjek sam mišljenja da kad dam krvavo zaradjen novac za vozilo oću da sam siguran i ne žalim dat za dobru opciju zaštite, jer mirno pajkim
grozim se ljudi koji masno plate auto, te ga napucaju muzikom, opremom ;felgama folijama, a nema ni usranog prekidaća, a kad mu mazne auto cvili na sve i svakog,
da samo imamo sviejst da vodimo o tim zaštitnim sekvencama računa a malo manje o jačini bufera sigurno se ne bi pružale bezbrojne opcije lopovima
- Rauber
- Posts: 1104
- Joined: 07/05/2009 16:47
#37 Re: Autoalarm
Jucer sam bio kod elektricara, skidao mi instrumentalku i imamo sta vidjeti, kablovi od Cobre su tako nestrucno slozeni da je to strasno, kaze mi da se sa onako umotanim kablovima koji vise, auto moglo i zapaliti, centrala je posebna prica, nigdje nije pricvrscena vec visi na zici koja je napaja, predpostavljam da se cijelo vrijeme u voznji ljuljala.
Tako da obratite paznju i na te stvari kod ugradnje alarma.
Tako da obratite paznju i na te stvari kod ugradnje alarma.
- mahalaš
- Posts: 364
- Joined: 27/05/2010 19:51
#38 Re: Autoalarm
i mene ovo interesuje, isplatil se uzimati?hopi wrote: a valjaju li ovi jeftiniji alarmi šta od 60-80 KM što se mogu naći po piku kakva su iskustva s njima ako ko zna
-
- Posts: 4147
- Joined: 28/04/2011 13:27
#39 Re: Autoalarm
Nije to bas tako.Citao sam nedavno neki srpski forum u vezi tih alrma i covjek koji u Beogradu radi alarme kaze da taj klip sa youtube za zeder nije pravi.Tacnije nije u pitanju zeder zastita,nego nesto sasvim drugo...Valjda kljuc nema neke klince po sebi(treba ih imati pet-sest nastavaka,a taj nema i nije bas najbolje snimljeno)..Tranquilizer wrote:c0d14c wrote:taj prekidac i nije toliko komplikovana stvar ako si iz sarajeva da ti saljem broj od ovog koji bi ti to fino mogao napraviti samo sto trebas znati kad ti on taj prekidac spoji ti ga sakrivas nikako neko drugi pa da ti kaze tu ti je
ma ja, tako sam i ja mislio, šalji
Vidim neko je spomenuo kvalitetno postavljanje alarma i u biti to je sve.Ljudi placaju punu cijenu postavljanja odredjenog alarma,ali ljudi koji to rade sfusere na brzinu i ne prikopcaju sve sto bi trebali.Nedavno mi je prijatelj postavio alarm na svoje auto kod covjeka za kojeg kazu da zna sve sto se toga tice(elektronike u autima i zastite)i ja ga pitam za koliko ti je to sve postavio,kad on kaze za sat i pol,dva
A ja bas par dana prije toga citao na tom forumu gdje taj covjek sto ima tu firmu za ugradnju alarma kaze fino da za kvalitetnu ugradnju alarma treba 6-8 sati,a nekad i visei da treba maltene kompletno auto rastaviti,a ovaj njemu uzeo za sat i pol posla 400KM (ko eto ko njemu jer se znaju)..Vjerovatno mu je sfuserio i nije sve spojio i jos mu sad izgleda i sirena ne radi najbolje...
Tako da to sto za zeder govorite ipak nije istina.Govrio je i za kobru da je dobra,ali samo ukoliko se dobro odradi.Ina kraju,alarm nije nikakva zastita,alarm sluzi samo tome da lopov izgubi jos koju minutu(do desetak minuta),naravno ako ima muda da toliko ostane kad se alarm oglasi...
-
- Posts: 434
- Joined: 30/08/2015 16:42
#40 Re: Autoalarm
Pozdrav!
Vozim golfa 4 kojeg sam nedavno kupio i uz njega je došao metasystem alarm sa dva daljinska od kojih je rezervni daljinski neispavan. Zvao sam predstavništvo metasystem alarma u Tuzli za popravak tog rezervnog daljinskog i oni su mi rekli da je u pitanju stariji model (okrugli tamnosivi prečnika oko 4 cm sa tri paralelne linije..) i da oni ne servisiraju modele starije od 7 godina. Taj alarm pored daljinskog zaključavanja ima i blokadu paljenja sto znači da ako ga uključim i pokušam upaliti, auto vergla ali neće upaliti. Mogu otključati vrata i u slučaju da je alarm uključen, ali tada se uključuje sirena...
Mene zanima da li u Sarajevu postoji elektroničar koji se bavi popravkom tih starijih daljinskih?
Kako da pokrenem auto u slučaju da mi se ispazni baterija na daljinskom ili pokvari daljinski, a alarm i blokada paljenja ostanu uključeni? Da li ću u tom slučaju moći auto upaliti ako alarm skinem sa baterije?
Unaprijed hvala na odgovorima.
Vozim golfa 4 kojeg sam nedavno kupio i uz njega je došao metasystem alarm sa dva daljinska od kojih je rezervni daljinski neispavan. Zvao sam predstavništvo metasystem alarma u Tuzli za popravak tog rezervnog daljinskog i oni su mi rekli da je u pitanju stariji model (okrugli tamnosivi prečnika oko 4 cm sa tri paralelne linije..) i da oni ne servisiraju modele starije od 7 godina. Taj alarm pored daljinskog zaključavanja ima i blokadu paljenja sto znači da ako ga uključim i pokušam upaliti, auto vergla ali neće upaliti. Mogu otključati vrata i u slučaju da je alarm uključen, ali tada se uključuje sirena...
Mene zanima da li u Sarajevu postoji elektroničar koji se bavi popravkom tih starijih daljinskih?
Kako da pokrenem auto u slučaju da mi se ispazni baterija na daljinskom ili pokvari daljinski, a alarm i blokada paljenja ostanu uključeni? Da li ću u tom slučaju moći auto upaliti ako alarm skinem sa baterije?
Unaprijed hvala na odgovorima.
- holowey
- Posts: 8427
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#41 Re: Autoalarm
u strojoradu je radio neki link sa meta alarmima pa pokusaj tamo...Zeleni12 wrote:Pozdrav!
Vozim golfa 4 kojeg sam nedavno kupio i uz njega je došao metasystem alarm sa dva daljinska od kojih je rezervni daljinski neispavan. Zvao sam predstavništvo metasystem alarma u Tuzli za popravak tog rezervnog daljinskog i oni su mi rekli da je u pitanju stariji model (okrugli tamnosivi prečnika oko 4 cm sa tri paralelne linije..) i da oni ne servisiraju modele starije od 7 godina. Taj alarm pored daljinskog zaključavanja ima i blokadu paljenja sto znači da ako ga uključim i pokušam upaliti, auto vergla ali neće upaliti. Mogu otključati vrata i u slučaju da je alarm uključen, ali tada se uključuje sirena...
Mene zanima da li u Sarajevu postoji elektroničar koji se bavi popravkom tih starijih daljinskih?
Kako da pokrenem auto u slučaju da mi se ispazni baterija na daljinskom ili pokvari daljinski, a alarm i blokada paljenja ostanu uključeni? Da li ću u tom slučaju moći auto upaliti ako alarm skinem sa baterije?
Unaprijed hvala na odgovorima.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#43 Re: Autoalarm
U Strojoradu se alarmima bavio Zlaja, a radio je GT-a.holowey wrote:u strojoradu je radio neki link sa meta alarmima pa pokusaj tamo...Zeleni12 wrote:Pozdrav!
Vozim golfa 4 kojeg sam nedavno kupio i uz njega je došao metasystem alarm sa dva daljinska od kojih je rezervni daljinski neispavan. Zvao sam predstavništvo metasystem alarma u Tuzli za popravak tog rezervnog daljinskog i oni su mi rekli da je u pitanju stariji model (okrugli tamnosivi prečnika oko 4 cm sa tri paralelne linije..) i da oni ne servisiraju modele starije od 7 godina. Taj alarm pored daljinskog zaključavanja ima i blokadu paljenja sto znači da ako ga uključim i pokušam upaliti, auto vergla ali neće upaliti. Mogu otključati vrata i u slučaju da je alarm uključen, ali tada se uključuje sirena...
Mene zanima da li u Sarajevu postoji elektroničar koji se bavi popravkom tih starijih daljinskih?
Kako da pokrenem auto u slučaju da mi se ispazni baterija na daljinskom ili pokvari daljinski, a alarm i blokada paljenja ostanu uključeni? Da li ću u tom slučaju moći auto upaliti ako alarm skinem sa baterije?
Unaprijed hvala na odgovorima.