Auto servis - Sarajevo
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- vjeshalica
- Posts: 17166
- Joined: 31/03/2019 14:56
#26 Re: Auto servis - Sarajevo
Kad smo dosli do faze da izvlace ulje i tvrde da se moze izvuci sa onim usisivacem,onda imamo ozbiljnih problema kad je majstorisanje u pitanju.
Opasna je tema, moze izazvati svadju
Opasna je tema, moze izazvati svadju
- JavierBosnia
- Posts: 3542
- Joined: 22/11/2015 13:59
- Location: Uradi sam
#27 Re: Auto servis - Sarajevo
Forumasi izgleda i ne popravljaju auta jer se njihova ne kvare, samo redovni servisi u ovlastenom
-
- Posts: 1155
- Joined: 11/12/2012 22:27
#28 Re: Auto servis - Sarajevo
Moja pozitivna iskustva za sad.
Aldin
Auto servis Sile (pofe kod obna)
Unitrade
Sandor
Simanic
Darkom
Betanija
Karameho elektricar (ispod sandora odma)
Negativnih jos nisam imao, doduse ni jedno auto zadnjih 6-7 god jos nije imalo ozbiljan kvar.
Aldin
Auto servis Sile (pofe kod obna)
Unitrade
Sandor
Simanic
Darkom
Betanija
Karameho elektricar (ispod sandora odma)
Negativnih jos nisam imao, doduse ni jedno auto zadnjih 6-7 god jos nije imalo ozbiljan kvar.
- sime_cipol
- Posts: 16254
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#29 Re: Auto servis - Sarajevo
Moj mali doprinos temi.
Adin koji je kod Hote radio, a sad samostalno radi.
Rijetko posten insan medju barabama, dobar majstor, drzi se dogovorenog termina, pedantan.
Adin koji je kod Hote radio, a sad samostalno radi.
Rijetko posten insan medju barabama, dobar majstor, drzi se dogovorenog termina, pedantan.
- S4mpion
- Posts: 19317
- Joined: 24/11/2011 21:16
- RagibUzoriti
- Posts: 2658
- Joined: 05/12/2018 14:07
- Location: Zemlja snijega,lososa i plavusa
- Vozim: Vozim se na struju
#31 Re: Auto servis - Sarajevo
Vazda aktuelna tema.vjeshalica wrote: ↑31/10/2021 20:04 Kad smo dosli do faze da izvlace ulje i tvrde da se moze izvuci sa onim usisivacem,onda imamo ozbiljnih problema kad je majstorisanje u pitanju.
Opasna je tema, moze izazvati svadju
Standardno ispustanje ili vakumsko izvlacenje ulja
Pitanje je sad?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
- JavierBosnia
- Posts: 3542
- Joined: 22/11/2015 13:59
- Location: Uradi sam
#33 Re: Auto servis - Sarajevo
Valjda je standardno sasvim dovoljno i ne izmisljati neke ludorijeRagibUzoriti wrote: ↑01/11/2021 20:37Vazda aktuelna tema.vjeshalica wrote: ↑31/10/2021 20:04 Kad smo dosli do faze da izvlace ulje i tvrde da se moze izvuci sa onim usisivacem,onda imamo ozbiljnih problema kad je majstorisanje u pitanju.
Opasna je tema, moze izazvati svadju
Standardno ispustanje ili vakumsko izvlacenje ulja
Pitanje je sad?
- vjeshalica
- Posts: 17166
- Joined: 31/03/2019 14:56
#34 Re: Auto servis - Sarajevo
Samo ludorije dolaze u obzir.
-
- Posts: 572
- Joined: 07/12/2018 12:57
#35 Re: Auto servis - Sarajevo
Dobar automehaničar ne popravlja sve marke auta. Specijaliziran je za jednu marku ili jednu projektnu školu njemačku, francusku ili azijsku.
To su specifične škole projektovanja i koriste slične dijelove i način konstruisanja.
Dobar automehaničar je završio obuku kod firme koja prodaje tu vrstu auta i koristi dokumentaciju za opravku tih auta.
Većina dunđera nema dokumentaciju i zavrće sve po osjećaju.
Dobar automehaničar ima moment ključ, komparater i ostale uređaje za pravilnu kontrolu dijelova i montažu.
Obavezna je velika dizalica.
Servis je kao apoteka sa kermačkim pločicama i sve je čisto kao apoteka. Vjerujte mi takvih servisa ima.
Dobar automehaničar koristi dijelove etabliranih firmi (obično njemačkih Bosch, Continental, TRW...) i daje fiskalni račun i garanciju.
Dadne predračun sa radnim satima i cijenom dijelova.
Čisto mu je odijelo, pristojan je i ima sve zube i nije prljav. Koristi rukavice.
Konkretno meni je klimu ugrađivao inžinjer sa 40 godina iskustva i puno sam toga vidio i naučio.
Razlika između obrazovanog i neobrazovanog je ogromna.
To su specifične škole projektovanja i koriste slične dijelove i način konstruisanja.
Dobar automehaničar je završio obuku kod firme koja prodaje tu vrstu auta i koristi dokumentaciju za opravku tih auta.
Većina dunđera nema dokumentaciju i zavrće sve po osjećaju.
Dobar automehaničar ima moment ključ, komparater i ostale uređaje za pravilnu kontrolu dijelova i montažu.
Obavezna je velika dizalica.
Servis je kao apoteka sa kermačkim pločicama i sve je čisto kao apoteka. Vjerujte mi takvih servisa ima.
Dobar automehaničar koristi dijelove etabliranih firmi (obično njemačkih Bosch, Continental, TRW...) i daje fiskalni račun i garanciju.
Dadne predračun sa radnim satima i cijenom dijelova.
Čisto mu je odijelo, pristojan je i ima sve zube i nije prljav. Koristi rukavice.
Konkretno meni je klimu ugrađivao inžinjer sa 40 godina iskustva i puno sam toga vidio i naučio.
Razlika između obrazovanog i neobrazovanog je ogromna.
- JavierBosnia
- Posts: 3542
- Joined: 22/11/2015 13:59
- Location: Uradi sam
#36 Re: Auto servis - Sarajevo
@nikeze fali ti da poentiras znam i ja sta je dobar majstor, ali ne znam ko je taj..
-
- Posts: 572
- Joined: 07/12/2018 12:57
#37 Re: Auto servis - Sarajevo
Majstori koji su valjali otišli su u Njemačku.
Kod Šandora su dobri dijelovi, a majstori su kako kad.
Unioncommerce Zenica je najbolji vulkanizerski servis u BiH.
Za francuska auta je dobar Eno u Zenici.
Autolakirer Mahdi u Zenici Tetovo lakira isto kao fabrika, ne vidi se da je ikad farbano.
Japanauto Vogošća Sarajevo ima dobre dijelove za azijska auta, a i Motor-agent Vitez je odličan.
Problem su složeniji popravci npr, rastavljanje motora i servis mjenjača. To svi nevoljko rade, znači nisu sigurni u ishod popravke. Treba dokumetacija,
moment ključ, komparater za mjerenje odsupanja u 0.01 i i 0.001 mm mikrometar, a oni su obično preskakali školu, a ima i zidara koji rade kod mehaničara pa kad taj uzme da radi onda je to kraj.
Plin promet Zenica ugrađuje plin u auta odlično bez problema, servis im je kao apoteka pogledajte na facebooku.
Kod Šandora su dobri dijelovi, a majstori su kako kad.
Unioncommerce Zenica je najbolji vulkanizerski servis u BiH.
Za francuska auta je dobar Eno u Zenici.
Autolakirer Mahdi u Zenici Tetovo lakira isto kao fabrika, ne vidi se da je ikad farbano.
Japanauto Vogošća Sarajevo ima dobre dijelove za azijska auta, a i Motor-agent Vitez je odličan.
Problem su složeniji popravci npr, rastavljanje motora i servis mjenjača. To svi nevoljko rade, znači nisu sigurni u ishod popravke. Treba dokumetacija,
moment ključ, komparater za mjerenje odsupanja u 0.01 i i 0.001 mm mikrometar, a oni su obično preskakali školu, a ima i zidara koji rade kod mehaničara pa kad taj uzme da radi onda je to kraj.
Plin promet Zenica ugrađuje plin u auta odlično bez problema, servis im je kao apoteka pogledajte na facebooku.
-
- Posts: 572
- Joined: 07/12/2018 12:57
#38 Re: Auto servis - Sarajevo
Gledao sam dokumetarni film na tv i prikazali su kako u Mercedesu motore skupljih modela sastavljaju polako mašinski inžinjeri, a ne majstori. Toliko je rigorozna kontrola.
Čovjek koj ima 80 godina i još uvijek radi kao auto mehaničar a bio je mašinski inžinjer sa ogromnim iskustvom mi je rekao da Mercedes ne može popravljati svako i da trebaju posebni alati i znanja.
Čovjek koj ima 80 godina i još uvijek radi kao auto mehaničar a bio je mašinski inžinjer sa ogromnim iskustvom mi je rekao da Mercedes ne može popravljati svako i da trebaju posebni alati i znanja.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66051
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
-
- Posts: 572
- Joined: 07/12/2018 12:57
#40 Re: Auto servis - Sarajevo
Oprem dobro!
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66051
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#41 Re: Auto servis - Sarajevo
Ne treba pljuvati ali ni neosnovano hvaliti.
-
- Posts: 2829
- Joined: 30/04/2020 19:47
#42 Re: Auto servis - Sarajevo
Kad već spominjete te vulkanizere, većina šarafe zateže pištoljem. Lakše im tako a to je rizično jer može ošteti navoj i prezategnut šaraf. Sad ako se probuši guma ko garantuje da ćeš uspjeti popustiti šarafe kad ih stegne na 200+ Nm. Drugi koji su pažljiviji zatežu ručno, ali ne koriste kilo ključ. Tada obično zategnu dovoljno jako ali se može desiti ako je vulkanizer manje iskusan i pažljiv da nije svaki zategnut istom približnom silom pa onda svaki od šarafa ne nosi isto opterećenje. Neki mogu biti preopterećeni dok drugi podnese manje opterećenje. Ti koji su preopterećeni mogu vremenom popustiti i eto problema. Kad koriste kilo ili moment ključ tad je najrizičnije osim ako znaš na koliko treba stezati i kažeš im. Oni stežu po nekom svom nahođenju a to ne ide tako. Većinom na 120 Nm. Te ključeve treba redovno kalibrirati da bi bili tačni a to čisto sumnjam da rade. Tako da obično klasične vulkanizerske radnje drže do te stare škole i mogu dobiti pozitivnu ocjenu ali većina servisa koristi pištolje a tako se ne treba da radi.
Usput, nikad nisam još vidio da koriste nasadni ključ za alu felge
Usput, nikad nisam još vidio da koriste nasadni ključ za alu felge
-
- Posts: 1021
- Joined: 05/05/2014 19:18
#43 Re: Auto servis - Sarajevo
Ja kakvih raznih gluposti covjek moze procitati
-
- Posts: 2829
- Joined: 30/04/2020 19:47
#44 Re: Auto servis - Sarajevo
Ako se referišeš na moj post, bolje pisati i držati se "gluposti" nego završiti u banderi ili jarku ili na ortopediji ili... .
Mnogi nisu ni svjesni opasnosti. Nisam ni ja dok jednom nisam provjerio jesu li dovoljno zategnuti poslije vulkanizera pa sam ih popustio sa dva prsta na ključu. I to nije bio prvi i jedini put.
Mnogi nisu ni svjesni opasnosti. Nisam ni ja dok jednom nisam provjerio jesu li dovoljno zategnuti poslije vulkanizera pa sam ih popustio sa dva prsta na ključu. I to nije bio prvi i jedini put.
- Gusar-from-Riga
- Posts: 622
- Joined: 11/06/2020 18:04
#45 Re: Auto servis - Sarajevo
Neko iskustva sa autoservisom Nermin u Blazuju?
-
- Posts: 1983
- Joined: 26/05/2009 21:30
#46 Re: Auto servis - Sarajevo
Ima li neko iskustva sa Automerc Skoro kod Avaza?
- kabal1337
- Posts: 8067
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#47 Re: Auto servis - Sarajevo
Pa na dosta pistolja se snaga moze regulisati. I da nije toliko precizan moment kljuc ne steti m12/14 sarafu.artur morgan wrote: ↑05/11/2021 11:22 Kad već spominjete te vulkanizere, većina šarafe zateže pištoljem. Lakše im tako a to je rizično jer može ošteti navoj i prezategnut šaraf. Sad ako se probuši guma ko garantuje da ćeš uspjeti popustiti šarafe kad ih stegne na 200+ Nm. Drugi koji su pažljiviji zatežu ručno, ali ne koriste kilo ključ. Tada obično zategnu dovoljno jako ali se može desiti ako je vulkanizer manje iskusan i pažljiv da nije svaki zategnut istom približnom silom pa onda svaki od šarafa ne nosi isto opterećenje. Neki mogu biti preopterećeni dok drugi podnese manje opterećenje. Ti koji su preopterećeni mogu vremenom popustiti i eto problema. Kad koriste kilo ili moment ključ tad je najrizičnije osim ako znaš na koliko treba stezati i kažeš im. Oni stežu po nekom svom nahođenju a to ne ide tako. Većinom na 120 Nm. Te ključeve treba redovno kalibrirati da bi bili tačni a to čisto sumnjam da rade. Tako da obično klasične vulkanizerske radnje drže do te stare škole i mogu dobiti pozitivnu ocjenu ali većina servisa koristi pištolje a tako se ne treba da radi.
Usput, nikad nisam još vidio da koriste nasadni ključ za alu felge
Mislim volim i ja fabricki mnogo sta, al realno neke stvari su cisto preseranje.
Tipa rukom sa obicnim kljucem mozes stegnut vise od 110-120 Nm.
Sta tu ne zna na koliko ide. 110-130 Nm za svako auto i cao.
Uostalom duzan si po pravilu da prije svake voznje obidjes auto i ubjefis se da je sigurno te da mu ne fali tablica i sl.
a cime to odrvrcu alu felge ? @bitanga_sa_otesa znas li ti mozda?
Last edited by kabal1337 on 27/10/2022 18:02, edited 1 time in total.
-
- Posts: 12974
- Joined: 10/06/2016 12:35
#48 Re: Auto servis - Sarajevo
Sarafi ne nose opterecenje, bar ne tezine auta...
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
-
- Posts: 2829
- Joined: 30/04/2020 19:47
#50 Re: Auto servis - Sarajevo
Problem je kad neko nepažnjom, neznanjem i sl. pištoljem ne stegne dovoljno, što mi se desilo, sa dva prsta na malom ključu sam popustio šarafe a pored mene su tako svaki dan ljudima stezali na vozilima u servisu da nikom nije palo na pamet od starijih i iskusnijih mehaničara da mlađem momku kojem su dali da taj jednostavniji posao radi, i koji je bio početnik, da mu pokažu kako treba to pravilno raditi, da je nesigurno kako radi ili kad ih toliko jako pritegnu, što mi je bio slučaj kod jarana, da je patnja bila sa većim ključem sa produžetkom na kojem si dosta jači da se popuste. Zbog toga, radi prije svega sigurnosti a ne ganjanja njutnmetara meni najviše odgovara a kad mi drugi skida i vraća točkove u servisu, ručno ih zavrni pa zategni moment ključem na koliko ti kažem. Nije to sad neki aman zaman zahtjevkabal1337 wrote: ↑27/10/2022 17:56Pa na dosta pistolja se snaga moze regulisati. I da nije toliko precizan moment kljuc ne steti m12/14 sarafu.artur morgan wrote: ↑05/11/2021 11:22 Kad već spominjete te vulkanizere, većina šarafe zateže pištoljem. Lakše im tako a to je rizično jer može ošteti navoj i prezategnut šaraf. Sad ako se probuši guma ko garantuje da ćeš uspjeti popustiti šarafe kad ih stegne na 200+ Nm. Drugi koji su pažljiviji zatežu ručno, ali ne koriste kilo ključ. Tada obično zategnu dovoljno jako ali se može desiti ako je vulkanizer manje iskusan i pažljiv da nije svaki zategnut istom približnom silom pa onda svaki od šarafa ne nosi isto opterećenje. Neki mogu biti preopterećeni dok drugi podnese manje opterećenje. Ti koji su preopterećeni mogu vremenom popustiti i eto problema. Kad koriste kilo ili moment ključ tad je najrizičnije osim ako znaš na koliko treba stezati i kažeš im. Oni stežu po nekom svom nahođenju a to ne ide tako. Većinom na 120 Nm. Te ključeve treba redovno kalibrirati da bi bili tačni a to čisto sumnjam da rade. Tako da obično klasične vulkanizerske radnje drže do te stare škole i mogu dobiti pozitivnu ocjenu ali većina servisa koristi pištolje a tako se ne treba da radi.
Usput, nikad nisam još vidio da koriste nasadni ključ za alu felge
Mislim volim i ja fabricki mnogo sta, al realno neke stvari su cisto preseranje.
Tipa rukom sa obicnim kljucem mozes stegnut vise od 110-120 Nm.
Sta tu ne zna na koliko ide. 110-130 Nm za svako auto i cao.
Uostalom duzan si po pravilu da prije svake voznje obidjes auto i ubjefis se da je sigurno te da mu ne fali tablica i sl.
a cime to odrvrcu alu felge ? @bitanga_sa_otesa znas li ti mozda?