auto od 4-5 hiljadarki

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

proljetni kauboj
Posts: 103
Joined: 16/04/2007 14:13
Location: na kraju u zatisju

#26

Post by proljetni kauboj »

Hajde malo da se bavimo logikom i matematikom (davno su ljudi rekli da nema nista bez papira i olovke).

Analize kazu da prosjecan korisnik osobnim automobilom godisnje predje izmedju 15- 25 tisuca km. Hajde da racunamo opciju koja je za ovu racunicu i golf 2 najpovoljnija, a to je da vlasnik prelazi godisnje 15000 km.

Sada startajte digitron u opciji "accesories" u Vasem racunaru.
Jednostavna racunica pokazat ce vam da je golf 2 '87. godiste, do sada presao 300.000 km, a golf 2 1990. godiste je presao 255.000 km.

Ovo je racunica za najpovoljniju opciju, tj. da je golf 2 na koji si se namjerio, eksploatisan ispod prosjeka, da je bio jedan vlasnik i malo ga vozio.

U tom slucaju ti kupujes auto kojem je masina sigurno za generalku ( nema te masine , osim mercedesove, ma sto vam tko pricao, koja moze preko 300 000 bez generalke, pa makar djelomicne). Ako je nije radio netko prije tebe (a vjerojatno nije) , znaci pripremi se da se uskoro kesiras 1000 KM, ili cetvrtinu njegov cijene.

Druga stvar, kod auta koje je preslo 250-300 tisuca km, svi ostali djelovi ovjesa i kocnica, kao sto netko rece u par postova iznad, su zreli za zamjenu (amortizeri, kugle, krajnice, lafete, diskovi , lezajevi , seleni).
Tako da, tko kupuje golfa 2 u najboljem slucaju , kako smo racunali gore, dovodi sebe u situaciju da kupi prilicni trulju, i da se vise naganja majstora negho sto voza.

Znam puno mangupa koji su kupili golfa 2. pa kad mu kazes "hajmo na Jablanicko" on odma vadionu puca "mojne jarane hajmo s tvojim autom, nesto mi lupa kineticki ili nesto mi pumpa trokira ili lupa mi poluosovina /ili /ili /ili.

Ako hoces da vozis, auto, to je moje skromno misljenje, moras imati autic u koji si siguran i sa kojim si spreman odmah sada. nedjelja 05.06. 21:00 h zapucati za Zagreb.

U protivnom , ako zelis mozes ti naci auto i za 2000 KM ili za 800 KM, ima i takvih po oglasima, ali to definitivno nije posao.

I na kraju, kada smo racunali godisnju kilometrazu, nismo uzimali u obzir gorku istinu da dizele voze bas oni koji puno prelaze (taksisiti, sluzbena auta, trgovci, pijacari) tako da su ti sanse da naidjes na izraubovano auto izuzetno velike, pa ti izvoli.
Takodjer, nije trulju lako ni prodati, kada motor pocne pusiti, a limarija kuckati, nemoj bas biti siguran da ces naci budalu .

S druge strane, mozes uzeti /Fiat / Ford / OPel, tipa KOrsa, PUnto, FIesta. koje je '96-'98. godiste.

Pa ti izvoli.
dugi
Posts: 476
Joined: 05/09/2004 15:06

#27

Post by dugi »

proljetni kauboj wrote:Hajde malo da se bavimo logikom i matematikom (davno su ljudi rekli da nema nista bez papira i olovke).

Analize kazu da prosjecan korisnik osobnim automobilom godisnje predje izmedju 15- 25 tisuca km. Hajde da racunamo opciju koja je za ovu racunicu i golf 2 najpovoljnija, a to je da vlasnik prelazi godisnje 15000 km.

Sada startajte digitron u opciji "accesories" u Vasem racunaru.
Jednostavna racunica pokazat ce vam da je golf 2 '87. godiste, do sada presao 300.000 km, a golf 2 1990. godiste je presao 255.000 km.

Ovo je racunica za najpovoljniju opciju, tj. da je golf 2 na koji si se namjerio, eksploatisan ispod prosjeka, da je bio jedan vlasnik i malo ga vozio.

U tom slucaju ti kupujes auto kojem je masina sigurno za generalku ( nema te masine , osim mercedesove, ma sto vam tko pricao, koja moze preko 300 000 bez generalke, pa makar djelomicne). Ako je nije radio netko prije tebe (a vjerojatno nije) , znaci pripremi se da se uskoro kesiras 1000 KM, ili cetvrtinu njegov cijene.

Druga stvar, kod auta koje je preslo 250-300 tisuca km, svi ostali djelovi ovjesa i kocnica, kao sto netko rece u par postova iznad, su zreli za zamjenu (amortizeri, kugle, krajnice, lafete, diskovi , lezajevi , seleni).
Tako da, tko kupuje golfa 2 u najboljem slucaju , kako smo racunali gore, dovodi sebe u situaciju da kupi prilicni trulju, i da se vise naganja majstora negho sto voza.

Znam puno mangupa koji su kupili golfa 2. pa kad mu kazes "hajmo na Jablanicko" on odma vadionu puca "mojne jarane hajmo s tvojim autom, nesto mi lupa kineticki ili nesto mi pumpa trokira ili lupa mi poluosovina /ili /ili /ili.

Ako hoces da vozis, auto, to je moje skromno misljenje, moras imati autic u koji si siguran i sa kojim si spreman odmah sada. nedjelja 05.06. 21:00 h zapucati za Zagreb.

U protivnom , ako zelis mozes ti naci auto i za 2000 KM ili za 800 KM, ima i takvih po oglasima, ali to definitivno nije posao.

I na kraju, kada smo racunali godisnju kilometrazu, nismo uzimali u obzir gorku istinu da dizele voze bas oni koji puno prelaze (taksisiti, sluzbena auta, trgovci, pijacari) tako da su ti sanse da naidjes na izraubovano auto izuzetno velike, pa ti izvoli.
Takodjer, nije trulju lako ni prodati, kada motor pocne pusiti, a limarija kuckati, nemoj bas biti siguran da ces naci budalu .

S druge strane, mozes uzeti /Fiat / Ford / OPel, tipa KOrsa, PUnto, FIesta. koje je '96-'98. godiste.

Pa ti izvoli.
Kao potvrda tvoje tvrdnje da su dizeli iz uvoza maximalni izraubovani pogledajte ovaj auto
http://www.blocket.se/vi/12876239.htm?ca=15_s
Godiste 2003 i presao 450000km :shock:
I onda se ovakav auto uveze u BiH, spusti kilometraza i proda "k´o halva", nazalost.
Zbog velikog poreza na dizela u vecini zemalja evropske unije dizele kupuju ljudi koji godisnje prelaze 30.000 km ili vise jer se tad dizel isplati.
nekooo
Posts: 122
Joined: 23/06/2007 13:38

#28

Post by nekooo »

ma izdgleda da je danas umjetnost kupit kvalitetno polovno auto... moras stvarno imat PUUUUUUUNO srece da naletis na jedno takvo!!!
nekooo
Posts: 122
Joined: 23/06/2007 13:38

#29

Post by nekooo »

imal neko neki konkretan prijedlog,4-4,5 milja???????????????
proljetni kauboj
Posts: 103
Joined: 16/04/2007 14:13
Location: na kraju u zatisju

#30

Post by proljetni kauboj »

Nekoo, slusaj,
Vecina ljudi koja radi sa autima ce ti reci da je najrizicnija para za koju trazis auto upravo 4-5 tisuca.

Za te pare mozes i uzet solidan autic da vozas 4-5 godina bez nekih velikih problema (ali ne i nikakvih, jer nema auta bez troskova).
Takodjer, ako si peh mozes uzeti auto da proklinjes mater sto te rodila, da se ne isplati popravljat a ne moze se kasnije prodat, pa ti izvisi 2-3 tisuce na njemu , nadajes se para na majstore, napopravljas se a ne navozas se.

Moj ti je savjet, probaj nategnut jos 1-2 tisuce, i u toj klasi za 6-7 tisuca mozes naci finu Korsu, Pola, Fiestu i sl.

Ako se ipak odlucis za auto za 4-5 tisuca, idi na malo gradsko auto tipa Polo. Korsa itd. ali malo starije godiste.
nekooo
Posts: 122
Joined: 23/06/2007 13:38

#31

Post by nekooo »

eee da ja imam 6-7 tisuca, nebi ja ovdje trazio prijedlog... puno lakse bi se odlucio. al znate kako je kad zaskripi pa se ne moze navuci tih tisuca-dvije...
proljetni kauboj
Posts: 103
Joined: 16/04/2007 14:13
Location: na kraju u zatisju

#32

Post by proljetni kauboj »

Ma razumijem ja tebe.
Ja kad sam imao 19. god , meni su uvali prvo auto, golfa 1. koji me je kasnije finacijski "sahranio", i na kojem sam izgubio sigurno bar toliko para koliko je i placen (dobro kec je bio 1700 tadasnjih DEM).
Da sam znao kako cu proci, vjeruj, jeo bih kruha i mliijeka i skupio jos malo ili bih posudio, ali bih uzeo bolje auto i bolje prosao na duze staze.

Najgore je uzeti auto, pa ga vise nemati nego imati.

NPR: Vozis se ti autom mjesec dana, vozi se na posao i stari, stara, sestra.
Odjednom, cvrc, ode lamela, i auto je kod majstora dan , dva ...tri. Vi se vozite grasom, taksijem, ti moras izlazit s posla ici kod majstora.

Ili scena 2. Krenes na more , a ono negdje na Ivanu rikne mjenjac, a ti onda kontas kako prebaciti auto do SA, kako prebaciti sebe do SA, gdje do prvog majstora, ima li on sve sto treba da ti to moze popraviti danas, gdje prespavati itd.

MOzda ti sve ovo zvuci kao redanje crnjeka, ali vjeruj, nekada je bolje misliti glavom a ne srcem.

Sa autom ti je kao zenom, bolje je nemati nikakvo nego imati svakavo.

Sretno .
User avatar
Better Man
Posts: 16773
Joined: 01/10/2006 20:10

#33

Post by Better Man »

Za Golfa 2 se ne isplati dati više od 1000 KM! Sve preko je bacanje para!
nekooo
Posts: 122
Joined: 23/06/2007 13:38

#34

Post by nekooo »

ev beze gledam, mozda bi se moglo naci peugeot 106, 95-96god za nekih 4,5 - 5 milja... u svakom slucaju bolje od golfa2!
sabanss
Posts: 4598
Joined: 13/08/2006 11:20

#35

Post by sabanss »

nekooo wrote: ovo sam mislio na hondu civic. feliciju definitivno nebi uzimo. u svakom trenutku moras razmisljati koji dio ti moze otpasti. svi dobro znamo kakva im je limarija. tetak mi je vozio jednu, i to nova bila. u roku 3-4 god nedo bog nikom... :lol: :D
Ma ja, bolje auto staro 17 godina nego 7 :) Hajmo malo usporedbe: sa predjenih 10 000 km u prosjeku godisnje data Honda je presla 170 000 a Felicia 70 000, iskreno auto koje je preslo 170 000 je prije za otpada nego za pouzdane eksploatacije. Dalje velika mogucnost je da je Skoda prva ruka i ako je benzinac kilometraza joj moze biti oko 50 000. Sto se tice tvog tetka, mogu samo reci da kakvo god auto da je vozio, nije ga znao odrzavati. Garancija na karoseriju je 7 godina tako da nema sanse da ce zahrdjati u tom periodu osim ako nije udarana i sl.

Jarane pomiri se da za 4000 ne mozes uzeti Bog zna kakvo auto, iskreno ne mozes ni za 7000. A racunaj pored pocetne cijene i +10% od te cijene za svako auto preko 100 000 km godisnje na odrzavanje.

Sretno sa kupovinom :-)
galaxtics
Posts: 94
Joined: 24/05/2007 16:40
Location: bih
Contact:

#36

Post by galaxtics »

kako nemozes za 7000 a VOLVO S 40?'''
buhh...
STROJJJJJJJJJJJ DO BOLAAAAAAA
nekooo
Posts: 122
Joined: 23/06/2007 13:38

#37

Post by nekooo »

moze se za 7 uzet dobrih auta ba...
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#38

Post by dr.iver »

sabanss wrote:
iskreno auto koje je preslo 170 000 je prije za otpada nego za pouzdane eksploatacije.
nemas ti pojma.....
schnjufko
Posts: 252
Joined: 26/01/2003 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#39

Post by schnjufko »

Fakat imas kriticnu cifru za auto. Sve sto mozes kupit za te pare su auti nize klase stari oko 10 godina koji ce brzo pokazivat mane. Isto ti savjetujem hondu ili mozda klio. Jesu to auti koji su malo rijetki ali se stvarno isplate. Ja da sam mogao nac svojevremeno uzeo bi Hondu civic. Umjesto nje sam uzeo forda escorta 94. Ako nadjes dobro ocuvanog forda escorta il fiestu za ove pare od 92 do 95 godista benzinca dobices auto koje istina treba odrzavati al zato svaki dio dosta dugo traje i nece te zavit u crnjak. Isti slucaj je i sa Hondama znam par ljudi da su ih kupili za relativno malo para i prilicno su se usrecili sa njima. Malo i trose i pravo su zahvalna auta. Inace ja sam vec odlucio da ce mi sledece auto bit definitivno japanac.
nekooo
Posts: 122
Joined: 23/06/2007 13:38

#40

Post by nekooo »

dr.iver wrote:
sabanss wrote:
iskreno auto koje je preslo 170 000 je prije za otpada nego za pouzdane eksploatacije.
nemas ti pojma.....
s ovim se slazem. vecina golfova 4 je presla toliko, a bogami nebi ni jednog na otpad poslao...
nekooo
Posts: 122
Joined: 23/06/2007 13:38

#41

Post by nekooo »

neki dan mi je za oko zapao peugeot106 96god, 1.3 4500KM
svidja mi se i ta ideja. sad ne znam sta cete vi na to reci, al et, vidjecemo... 8-)
rolenc
Posts: 92
Joined: 21/09/2006 09:17

#42

Post by rolenc »

Najbolji izbor ti je felicija 1.3 mpi, 68 KS. U gradu 9 lit/ otvoreno 5,2-6 lit. Isti motor kao onaj u fabiji 1.4 mpi, ovaj je malo redizajniran, bukvalno nepoderiv. Trazi godinu proizvodnje od 98 pa nadalje. One od 92-98 se nisu dobro pokazale, a ove novije su prva liga. Za 5500 KM mozes cak naci i 2000 godinu, a mozda i naletis na jednu od onih koje su radjene u TAS-u za strano trziste, sa dosta opreme. Uglavnom su to vozila koja nisu presla vise od 40000-80000 km i koja su vozila domaca raja, tako da ga komotno mozes vozati bar jos tri godine da nista ne diras. Dijelova ima dovoljno, kao i ovlastenih servisa. Za ove pare koje imas novije i bolje definitivno ne mozes naci.
Mozes ti naci i pola, corsu, fiata ali dosta starije i sigurno dobro raubovano.
Osim toga sigurnost je najbitnija, zar nije tako. Mani se golfova dvojki i krseva za koje dijelove kupujes na pijaci i trafici za par maraka, i za koje ne znas porijeklo (zato i jeste dvojka najjeftinija za odrzavanje).
sabanss
Posts: 4598
Joined: 13/08/2006 11:20

#43

Post by sabanss »

dr.iver wrote:
sabanss wrote:
iskreno auto koje je preslo 170 000 je prije za otpada nego za pouzdane eksploatacije.
nemas ti pojma.....
Vozis auto koje je preslo toliko? Nervira te sto ga je neko dobro izj**o prije tebe? Jos crnje vozis auto staro 10 godina? :D :D :D

Ja prodajem auto kad dodjem do 75.000, ne volim krseve :D
User avatar
amrica
Posts: 7110
Joined: 26/01/2007 17:58

#44

Post by amrica »

sve sto pricate je teorija, u praksi najbitnije ko je vozio auto i kako ga odrzavao. I Fico star kao Metuzalem da ga je vozio strucnjak i ljubitelj, sad bi bio bolji od sluzbenih vozila, gdje ih vozio i kunto i panto, koji ne placa ni odrzavanja ni popravke niti ce platiti kupovinu novog.
Sve je slucajnost ili sreca, ja sam najvise u zivotu vozila golfove i francuze, zajednicko im treba ih odrzavati redovno, ali ne po kalendaru ili po kilometrazi, nego po osjecaju. Golfovi jesu izdrzljiviji, francuzi su osjetljiviji i skuplji za odrzavanje, ali udobniji i ljepsi za voziti. Sve zavisi na sta naletis. Nikakav savjet odavde ti ne moze pomoci, samo uzivo, na licu mjesta pregladati vozilicu.
Usput, ja prodala golfa 2 1,8b lutka, drugi vlasnik, prvi bio Njemac, motor presao 180.000, limarija original, 3-4 tackice hrdje, sredjen ... za manje para od toga koliko ti nudis, a ne bih ga dala ni za sve ove autice koje predlazete stare 10-ak god. Kad sila od 1,8 povuce uzbrdo, malo te ko moze preteci, poneki audi ili passat ili sl.
User avatar
revolver amidza
Posts: 374
Joined: 07/08/2005 11:43

#45

Post by revolver amidza »

amrica wrote:sve sto pricate je teorija, u praksi najbitnije ko je vozio auto i kako ga odrzavao. I Fico star kao Metuzalem da ga je vozio strucnjak i ljubitelj, sad bi bio bolji od sluzbenih vozila, gdje ih vozio i kunto i panto, koji ne placa ni odrzavanja ni popravke niti ce platiti kupovinu novog.
Sve je slucajnost ili sreca, ja sam najvise u zivotu vozila golfove i francuze, zajednicko im treba ih odrzavati redovno, ali ne po kalendaru ili po kilometrazi, nego po osjecaju. Golfovi jesu izdrzljiviji, francuzi su osjetljiviji i skuplji za odrzavanje, ali udobniji i ljepsi za voziti. Sve zavisi na sta naletis. Nikakav savjet odavde ti ne moze pomoci, samo uzivo, na licu mjesta pregladati vozilicu.
Usput, ja prodala golfa 2 1,8b lutka, drugi vlasnik, prvi bio Njemac, motor presao 180.000, limarija original, 3-4 tackice hrdje, sredjen ... za manje para od toga koliko ti nudis, a ne bih ga dala ni za sve ove autice koje predlazete stare 10-ak god. Kad sila od 1,8 povuce uzbrdo, malo te ko moze preteci, poneki audi ili passat ili sl.
sve ovo potpisujem!
imao sam sam golfa 2 syncro,..isti motor,..identicna stvar kao i kod tebe,..prvi gazda bio svicer,..ljudi moji koje je to auto bilo,..za zime se ubilo,..ljepio se za cestu,..a platio ga bio ,prije 5 god za 4 milje,..prodao,..necete vjerovati nakon 2 god za isto!
nekooo
Posts: 122
Joined: 23/06/2007 13:38

#46

Post by nekooo »

evo malo konkretno, koje je vase misljenje o slijedecem???

fiat tipo, metalic plava, 1.9 disel, 48kw-65KS, 91 god, preso 195000km, reg do 24.01.2008
od opreme: centralnu bravu, siber, maglenke, e.stakla, volan podesiv po visini, alu felge 16, muzika sony explode mp3 sa daljinskim, visokotnici,tosistemci,pojacalo 600w i bas 12" 600w
cijena: 3300KM ko za mene :-D
u svakom slucaju, bolje mi se cini nego neka golf2...

evo i slika
Image
Bobi
Forum administrator
Posts: 32183
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#47

Post by Bobi »

Evo ga taman za nasheg Anella...:D.
User avatar
nerko13
Posts: 93
Joined: 20/07/2006 10:50

#48

Post by nerko13 »

je li i ova kuca ukljucena u cijenu?? :D :D
salim se!!!

da samo nesto dodam na ove izjave o kilometrazi vozila..mnogi su vec prije mene iznijeli teorije da je veoma bitno ko je vozio auto prije i koliko vlasnika je to isto auto promijenilo... to uvijek treba imati na umu!!!!
vozim nesto malo skuplje :D od onog sto ti trazis, presao sam skoro 100.000km za 2 godine voznje..nikada to auto ne bih dao iz ruku..bas ono sto sam vec procita, najbitnije je to da kada sjedes u auto, mora biti spremno da te transportuje sa tacke A do tacke B a da te ne mora boljeti glava i da ne moras svakih 10km stati da pogledas malo pod haubu da li sve dobro radi!!!! (ali ipak bih ti predlozio da imas ili kreditnu karticu sa sobom ili dovoljno kesa :D ) moje prvo auto Opel Astra 16D fenomenalno vozilo, cak je trcao na tri noge ;-) sjebanih karika sam ga vozio, (karoserija sranje, tipicno opel) ne bih ti bas preporucio, ali sluzio je 2 godine bez ijedne popravke.. drugo vozilo mitsubishi galant.. problem u bih je za dijelove, ali nije ni to neka frka u BL imas tipa koji ti sve moze srediti za najduze od 7 dana imas dijelove (ne original, ali dobra kopija po super cijeni) troskovi su bili samo dizel i nista vise!!!! svakih 7500 mijenjao ulje a na 15000 ulje sa filterom i to je to!!! 3-4 godine voznje.. ti dijelovi su bili remenje i filteri... bilo je tu i drugih japanaca i francuza izmedju, ali nista od toga nije bilo dobro.. a sada vozim svabu.. golfa dvicu (ili ti GLJAGLJAGLJE hahah) ne bih preporucio.. cisto preuvelicana cijena za krs od vozila... FIAT UNO.. ni za zivu glavu decko!!!!! ni za zivu glavu!!!! pogotovo ne ovako nesto napucano, mozes odmah racuna sa popopravkama u vrijednosti od najmanje 1000KM... peugeot 106 prije nego iti jednog italijana.. italijana mozes imati samo da ti stoji u dvoristu kao i ovaj.. svi su lijepi (za ono vrijeme u kojem su pravljeni) ali za voznju ih zaboravi.....
puno srece....
nekooo
Posts: 122
Joined: 23/06/2007 13:38

#49

Post by nekooo »

moze li jos necije konkretno misljenje??? posto se trebam odluciti u vezi ovog, pa iskreno, ni ja nisam siguran da li bi...
a to sto govoris dalje od talijana, sto li ih to bogati ima ovoliko na nasim cestama u zadnje vrijeme. da su toliko losi ko sto ti govoris, valja ih ljudi nebi uzimali... :-?
nekooo
Posts: 122
Joined: 23/06/2007 13:38

#50

Post by nekooo »

nerko13 wrote:je li i ova kuca ukljucena u cijenu?? :D :D
salim se!!!

da samo nesto dodam na ove izjave o kilometrazi vozila..mnogi su vec prije mene iznijeli teorije da je veoma bitno ko je vozio auto prije i koliko vlasnika je to isto auto promijenilo... to uvijek treba imati na umu!!!!
vozim nesto malo skuplje :D od onog sto ti trazis, presao sam skoro 100.000km za 2 godine voznje..nikada to auto ne bih dao iz ruku..bas ono sto sam vec procita, najbitnije je to da kada sjedes u auto, mora biti spremno da te transportuje sa tacke A do tacke B a da te ne mora boljeti glava i da ne moras svakih 10km stati da pogledas malo pod haubu da li sve dobro radi!!!! (ali ipak bih ti predlozio da imas ili kreditnu karticu sa sobom ili dovoljno kesa :D ) moje prvo auto Opel Astra 16D fenomenalno vozilo, cak je trcao na tri noge ;-) sjebanih karika sam ga vozio, (karoserija sranje, tipicno opel) ne bih ti bas preporucio, ali sluzio je 2 godine bez ijedne popravke.. drugo vozilo mitsubishi galant.. problem u bih je za dijelove, ali nije ni to neka frka u BL imas tipa koji ti sve moze srediti za najduze od 7 dana imas dijelove (ne original, ali dobra kopija po super cijeni) troskovi su bili samo dizel i nista vise!!!! svakih 7500 mijenjao ulje a na 15000 ulje sa filterom i to je to!!! 3-4 godine voznje.. ti dijelovi su bili remenje i filteri... bilo je tu i drugih japanaca i francuza izmedju, ali nista od toga nije bilo dobro.. a sada vozim svabu.. golfa dvicu (ili ti GLJAGLJAGLJE hahah) ne bih preporucio.. cisto preuvelicana cijena za krs od vozila... FIAT UNO.. ni za zivu glavu decko!!!!! ni za zivu glavu!!!! pogotovo ne ovako nesto napucano, mozes odmah racuna sa popopravkama u vrijednosti od najmanje 1000KM... peugeot 106 prije nego iti jednog italijana.. italijana mozes imati samo da ti stoji u dvoristu kao i ovaj.. svi su lijepi (za ono vrijeme u kojem su pravljeni) ali za voznju ih zaboravi.....
puno srece....
ovaj se vozi, a ne stoji samo. i lik govori da extra ide. cak sta vise kaze da ce ga zadrzat jos neko vrijeme ako se ubrzo ne proda... valjda nebi covjek svasta drzo. al opet, mozda je i to suplja... ko ce ti ga danas znat. brat brata za*ebat dok se okrenes, a kamo li ovako :roll: :-)

jos nesto, auto je fiat tipo, a ne uno. ima tu razlike, doduse male, al opet, nije to isto auto...
Post Reply