AUTO magazin
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 396
- Joined: 20/08/2003 00:00
#1 AUTO magazin
Siguran sam da smo svi mi, ljubitelji automobilizma iz šezdeset i neke godine, odrasli uz legendarni "AvtoMagazin". Svaki drugi utorak u mjesecu zapocinjao nam je odlaskom do kioska, gdje smo sa ushicenjem kupovali novi broj "Avto Magazina". Drzali smo ga u rukama kao nekakvu dragocjenost, dobro pazeci da se, prilikom višekratnog citanja i prelistavanja, slucajno ne oštete njegovi listovi. Fanaticno smo upijali tekstove. I dan-danas se dobro sjecam vecine tekstova, kao da sam ih jucer citao. A, kako i ne bih, kada sam svaki broj procitao barem pet puta. Nakon toga, arhivirao bih svaki primjerak "Avto Magazina" i tako, iz godine u godinu, sve do pocetka rata...
U vihoru rata u BiH, gorile su kuce, stanovi i automobili, ali usprkos
tome, ostalo je dovoljno sacuvanih primjeraka "Avto Magazina". Kako, pitace mnogi? Kao izbjeglica sa Vrbanje, u rukama, pješice, u više navrata, prenio sam, od prvog do posljednjeg broja, svoju arhivu "Avto Magazina". Iz stana sam iznio samo meni najdraze novine, a sve ostalo sam ostavio. "Ostalo" su za mene bile samo stvari, a "Avto Magazin" bio je daleko više. On je imao dušu, bio mi je najdrazi ucitelj. Kada sam kroz durbin gledao kako gore moja dva automobila i zgrada u kojoj sam roden, iskreno sam pomislio: "Sreca da sam iznio "Avto Magazin"."
Istina, bilo je trenutaka u kojima sam pomišljao da sam lud, ali izgleda, da nisam bio jedini. Rat je prošao i koristio sam svako svoje putovanje u inostranstvo kako bih kupio "Avto Magazin" na slovenackom jeziku. I, potajno sam se nadao da ce jednog dana opet doci na naše trzište.
Napokon, od januara 2005. godine, na kioscima u našoj zemlji, ponovo mozete kupiti ''Avto Magazin'', ali, od sada, kao bosansko izdanje - "AutoMagazin". Bosanska redakcija dio je Slovenacke redakcije. Buduci da Slovenacka redakcija uvijek na raspolaganju ima veliki broj atraktivnih automobila i svjetskih noviteta, naši citaoci ce imati privilegiju da prvi citaju o njima. Zajedno sa kolegama iz Slovenije, testirat cemo neke ekskluzivne automobile i raditi usporedne testove uz korištenje najsavremenije mjerne opreme.
Pored toga, Bosanska redakcija testirat ce sve modele automobila prisutnih na bh. trzištu, obradivat ce bh. teme, a posebna paznja bit ce posvecena domacim automobilistima.
Na 38 godina dugom iskustvu "Avto Magazina" vidjeli smo da jedino objektivno pisanje vodi ka uspjehu. Tako ce raditi i Bosanska redakcija. Necemo klecati ni pred kim, ma kako se jakim osjecao. Još manje cemo prihvacati necije ucjene. Istina je, ipak, najjaca. To je duzi i tezi put, ali mi smo, ipak, odlucili koracati njime. Prema svima cemo imati isti odnos, što znaci, da ce svi zastupnici, prodavaci i proizvodaci automobila imati svoj prostor u našem i vašem "AutoMagazinu''.
Našu malu Redakciju cine odabrani ljudi, koji su se vec dokazali u ovom poslu. Edis Jašarevic, poznati komentator Formule 1, najviše energije trošit ce na popunjavanje sportskih rubrika, dok ce u "slobodno" vrijeme testirati automobile. Admir Muharemovic bavit ce se tuningom i testiranjem, umjetnik Filip Andronik dizajnom i "pozurivanjem" novinara da redovno predaju tekstove, a Munever Salihovic odgovarat ce za kvalitet fotografija. Direktor Adnan Burazerovic zaduzen je za što bolji plasman "AutoMagazina" na trzištu, dok se ja, po prirodi posla, moram baviti "svim i svacim". Nakon što "AutoMagazin" na bh. trzištu zauzme mjesto koje mu pripada, sve više posla prelazit ce na mlade clanove Redakcije. Jer, na mladima svijet ostaje.
Alden Hadzagic
-
- Posts: 259
- Joined: 14/01/2003 00:00
- Contact:
#2
malo reklame?
ok je automagazin
ok je automagazin
-
- Posts: 3832
- Joined: 09/07/2004 09:49
- Location: Sarajevo
- Contact:
#3
Sta malo...da je jos malo vise, bilo bi za podforum Religija...
-
- Posts: 396
- Joined: 20/08/2003 00:00
#5
sto da ne, malo reklame za dobar proizvod
vec dugo ne citam auto- casopise, ali znam da su hrvatska izdanja okupirala nase trziste. s razlogom, jer su domaca izdanja- pushiona.
par prijatelja kojima sam skrenuo paznju na ovaj magazin kazu da je super. i meni se licno dopao. uredjuju ga nasi ljudi.
vec dugo ne citam auto- casopise, ali znam da su hrvatska izdanja okupirala nase trziste. s razlogom, jer su domaca izdanja- pushiona.
par prijatelja kojima sam skrenuo paznju na ovaj magazin kazu da je super. i meni se licno dopao. uredjuju ga nasi ljudi.
-
- Posts: 3514
- Joined: 03/12/2004 19:20
#6 Re: AUTO magazin
Je li ovo onaj bivsi novinar "Avaza" sto je birvaktile 'pripremao teren' Dini Merlinu kad se ovaj trebao vratii u BiH. Lik je pisao da je jadni Dino morao ostati u Njemackoj da se lijeci jer mu je pozlilo na aerodromu...glasnost wrote: ...Direktor Adnan Burazerovic zaduzen je za što bolji plasman "AutoMagazina" na trzištu...
Znam da nema veze s temom, ali...
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#7
Ovi svi novinari mi bas nisu "naj", bar ovi nabrojani, no dobro to je moje misljenje. Nisam jos uzimao tu reviju, mozda uzmem jedan broj da vidim stvarno jeli tacno ovo sto ovdje pise. A naci cu bar jedan automobil koji sam vozio u reviji i odmah znati jel se nesto bitno "presutilo".
Hr magazini sada vode brojnoscu, no najbolji magazin vec par godina po meni na nasim prostorima su Vrele Gume iz Yu. Ljudi stvarno znaju svoj posao i sve realno kazu, sta valja sta ne valja. Dok drugi vole da presute mane automobila.
Od domacih, Auto Shop je trenutno MENI najbolji magazin. Testiraju automobile kako treba, jos da malo porade na dizajnu casopisa i nekim "sporednim" detaljima bili bi definitivno po svemu najbolji kod nas.
Hr magazini sada vode brojnoscu, no najbolji magazin vec par godina po meni na nasim prostorima su Vrele Gume iz Yu. Ljudi stvarno znaju svoj posao i sve realno kazu, sta valja sta ne valja. Dok drugi vole da presute mane automobila.
Od domacih, Auto Shop je trenutno MENI najbolji magazin. Testiraju automobile kako treba, jos da malo porade na dizajnu casopisa i nekim "sporednim" detaljima bili bi definitivno po svemu najbolji kod nas.
-
- Posts: 259
- Joined: 14/01/2003 00:00
- Contact:
#8
Auto Shop??!!..Trude se ali truba...kada su testirali ladu 110 toliko su je nahvalili da sam mislio odmah uzet jednu..po njima je to savrsen auto..a mislim da svi znamo o kakvom se smecu radi..naravno to nije sporadican slucaj...
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#10
Danas kupi kada sam se vraćao sa vlašića, ali još nisam pročitao detaljno, ali kada sam vidio da je onaj Edis Jašarević jedan od novinara, nešto mi se ne kupuje više. To je onaj, što nas nije htio prosvjetliti svojim znanjem ovdje na forumu, nego je uporno tvrdio da je on upravu!
Ja mislim da je to taj Adnan Burazerović koji je radio u avazu, što mu baš kod kulturnog, obrazovanog svijeta (kojeg je sve manje u BiH) baš i nije preporuka, ali eto živi bili pa vidjeli!
Ja mislim da je to taj Adnan Burazerović koji je radio u avazu, što mu baš kod kulturnog, obrazovanog svijeta (kojeg je sve manje u BiH) baš i nije preporuka, ali eto živi bili pa vidjeli!
-
- Posts: 55
- Joined: 22/10/2004 20:03
- Contact:
#11
jeste bas taj.. zamisli.. ljudi iz AVTO magazina su procitali biografije i radove svih novinara iz branse, i poslali bas meni poziv.. a ja pojma nemam. ccc..nineac wrote:Danas kupi kada sam se vraćao sa vlašića, ali još nisam pročitao detaljno, ali kada sam vidio da je onaj Edis Jašarević jedan od novinara, nešto mi se ne kupuje više. To je onaj, što nas nije htio prosvjetliti svojim znanjem ovdje na forumu, nego je uporno tvrdio da je on upravu!
Ja mislim da je to taj Adnan Burazerović koji je radio u avazu, što mu baš kod kulturnog, obrazovanog svijeta (kojeg je sve manje u BiH) baš i nije preporuka, ali eto živi bili pa vidjeli!
Ako se ne varam i ti si tvrdio da si u pravu. al svako ima svoje misljenje zar ne?
-
- Posts: 208
- Joined: 16/06/2004 14:18
#12
Nazalost nemam priliku redovno citati bosanske automagazine (ja sam dijasporac) ali ljeti uspijem procitati par komada i nisam bas odusevljen.
Dobio sam utisak da novinari nemaju guzice kritikovati. Testovi nisu kriticki i stvara se dojam kod citaoca tj. kod mene da je novinar papak i da se zgrano sto ima priliku provozati neko novo auto. Sve lici na reklamu i prepis iz brosure.
Nadam se da Auto magazin nece biti ovakav i da ce steci reputaciju "uglednog" magazina kao sto imaju pojedini casopisi na zapadu cija se rijec uzima za ozbiljno kako od citalaca tako i od autoindustrije.
Dobio sam utisak da novinari nemaju guzice kritikovati. Testovi nisu kriticki i stvara se dojam kod citaoca tj. kod mene da je novinar papak i da se zgrano sto ima priliku provozati neko novo auto. Sve lici na reklamu i prepis iz brosure.
Nadam se da Auto magazin nece biti ovakav i da ce steci reputaciju "uglednog" magazina kao sto imaju pojedini casopisi na zapadu cija se rijec uzima za ozbiljno kako od citalaca tako i od autoindustrije.
-
- Posts: 55
- Joined: 22/10/2004 20:03
- Contact:
#14
ventili...
Adnan Burazerovic nije nikada radio u AUTO. Admir Muharemovic nije radio u AUTO.
Ja i Alden Hadzagic jesmo, a i dizajner i DTP je Filip Andronik je radio u AUTO.
JA i Filip smo dali otkaz, jer smo bili nezadovoljni i novinom i odnosom. I to prije vise od dvije godine. U medjuvremenu smo pokrenuli mnoge uspjesne projekte zajednickim snagama i time se dokazali u bransi. Alden je u medjuvremenu ostao u AUTO kao urednik, i kada mu je ponudjeno mjesto u Auto Magazinu prihvatio je isto.
Auto Magazin, nije radjen vani nego u Sarajevu. Eksluzivni testovi koji su prepisani iz maticnih izdanja nije nista novo. To radi i Auto Klub a pogotovu Auto Blic, ne vidim razloga zasto to ne bi bio slucaj i sa Auto Magazinom.
Adnan Burazerovic nije nikada radio u AUTO. Admir Muharemovic nije radio u AUTO.
Ja i Alden Hadzagic jesmo, a i dizajner i DTP je Filip Andronik je radio u AUTO.
JA i Filip smo dali otkaz, jer smo bili nezadovoljni i novinom i odnosom. I to prije vise od dvije godine. U medjuvremenu smo pokrenuli mnoge uspjesne projekte zajednickim snagama i time se dokazali u bransi. Alden je u medjuvremenu ostao u AUTO kao urednik, i kada mu je ponudjeno mjesto u Auto Magazinu prihvatio je isto.
Auto Magazin, nije radjen vani nego u Sarajevu. Eksluzivni testovi koji su prepisani iz maticnih izdanja nije nista novo. To radi i Auto Klub a pogotovu Auto Blic, ne vidim razloga zasto to ne bi bio slucaj i sa Auto Magazinom.
-
- Posts: 55
- Joined: 22/10/2004 20:03
- Contact:
#16
zasad samo ono sto mozes naci na http://www.automagazin.ba
-
- Posts: 52
- Joined: 24/12/2004 15:12
#17
Edise da si ti neki novinar znao bi da je osnova kulture / novinarstva / kniževnosti i bontona da se "Ja" u nabrajanju stavlja na kraj rečenice.Edis Jasarevic wrote:ventili...
Ja i Alden Hadzagic jesmo, a i dizajner i DTP je Filip Andronik je radio u AUTO.
JA i Filip smo dali otkaz,...
Znači "Alden Hadzagic, dizajner, Filip Andronik i JA..."
Pokazao si svoje znanje iz oblasti automobilizma i formule 1 dok si bio voditelj utrka F1 na TV-u.
P.S. Auto magazin je po meni slovenacko/njemacki magazin.
Last edited by ventil on 23/01/2005 22:01, edited 1 time in total.
-
- Posts: 55
- Joined: 22/10/2004 20:03
- Contact:
#19
kako god... fatas se za gramatiku.. procitaj casopis pa onda kritikuj.ventil wrote:Edise da si ti neki novinar znao bi da je osnova kulture / novinarstva / kniževnosti i bontona da se "Ja" u nabrajanju stavlja na kraj rečenice.Edis Jasarevic wrote:ventili...
Ja i Alden Hadzagic jesmo, a i dizajner i DTP je Filip Andronik je radio u AUTO.
JA i Filip smo dali otkaz,...
Znači "Alden Hadzagic, dizajner, Filip Andronik i JA..."
Pokazao si svoje znanje iz oblasti automobilizma i formule 1 dok si bio voditelj utrka F1 na TV-u.
P.S. Auto magazin je po meni slovenacko/njemacki magazin.
Jos uvijek sam voditelj utrka na TV-u
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#20
Ne znam, taj test nisam vidio. Al neke druge jesam i skroz su realni, dok druge domace revije ne daju skoro nikakve primjedbe.zgembo adislić: "Trude se ali truba...kada su testirali ladu 110 toliko su je nahvalili da sam mislio odmah uzet jednu"
-
- Posts: 73
- Joined: 04/01/2005 00:25
- Location: Bosanska Krupa
- Contact:
#21
a to je taj pametnjakovic
e da sam u sarajevu pa znas sta......
ko tebe stavi na TV da komentiras majko moja mila aaaaaaaaaa
iskreno iako ne razumjem njemacki lijepse mi je gledati formulu na RTL
I PISE SE HVATAS NE FATAS . STA SI IMAO IZ BOSANSKOG BOGATI AKO TE ZANIMA JA SAM 2 IMAO AL BAREM ZNAM PISAT
LJUDI MISLIM DA NA OVOM FORUMU NEMA MJESTA ZA OVAKVE
MA SALIM SE
e da sam u sarajevu pa znas sta......
ko tebe stavi na TV da komentiras majko moja mila aaaaaaaaaa
iskreno iako ne razumjem njemacki lijepse mi je gledati formulu na RTL
I PISE SE HVATAS NE FATAS . STA SI IMAO IZ BOSANSKOG BOGATI AKO TE ZANIMA JA SAM 2 IMAO AL BAREM ZNAM PISAT
LJUDI MISLIM DA NA OVOM FORUMU NEMA MJESTA ZA OVAKVE
MA SALIM SE
-
- Posts: 55
- Joined: 22/10/2004 20:03
- Contact:
#22
sta bi bilo?e da sam u sarajevu pa znas sta......
Putujem ja stalno po BiH. mogu ja doci kod tebe ako imas neki problem sa mnom.
-
- Posts: 686
- Joined: 14/04/2004 11:28
- Location: sarajevo
#23
Zasto slovenski Auto magazin, kad imamo 10 puta bolji Auto magazin u izdanju NIK "Sezam". Osim toga ovaj Burazerovic ne garantuje nista osim prevare...........i mislim da ovaj forum nije namjenjen za reklamiranje necijih novina, a kad su jos slovenske, to je ravno sramoti
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#24
Vidiš edise, ja kada sam o nečemu govorio to sam podupro činjenicama za koje ja mislim da su relevantne. Međutim, ti si samo nešto baljezgo, nikakve činjenice nisi iznosio, a tvrdio si da si upravu jer eto ti si novinar?
Pa si nam još rekao kako eto trebamo malo sačekati izlazak Auto Magazina pa ćeš nas prosvjetliti svojim znanjem!!! Eto dočekasmo, i šta bi? Teksta A.Burazerovića koji hoće da liči na novinara! Mislim, za mene je novinar čovjek koji ima "muda" a ne kao gosp. Burazerović da napiše tekst o tome kako je eto teška situacija na tržištu BiH, i kako je to do poreza i banaka. Vidi stvarno, nismo znali da je do toga! Stvarno nas je prosvjetlio, i šta sad? Jeli se iko počešao zbog tog teksta? Nije, niti će! Što? Zato što je taj Adnan bivši uposlenik avaza (nisam bio siguran, ali kako nisi demantovao, sada jesam) i svi novinari koji drže do sebe i moralnih vrijednosti nikada nisu, niti će biti uposlenici te "novinske kuće" a novinari, sadašnji ili bivši tog "remek djela" nikada nisu imali "muda" da odu npr. Adnanu Terzići i kroz redove mu kažu da je seljačina koja nije zaslužila da bude predsjednik kućnog savjeta, a kamoli predsjedavajući vijeća ministara!
Što ako hoćete da budete No.1 u BiH niste otišli gospodinu geometru i pitali ga što je porez na nova auta 20%, što se vrši dvostruko oporezivanje tj. beskonačno oporezivanje pri svakoj prodaji auta koje je već oporezovano pri uvozu? Što nam tuneli nemaju rasvjetu (Vranduk 1 i 2 te sikola 1 i 2 su trebali dobiti rasvjetu krajem decembra, ali još nisu). što niste otišli gosp. Ahmetu hadžipašiću i pitali ga šta je sa dionicom auto-puta Podlugovi-Visoko, njegova stranka je obećala na zadnjim parlametarnim izborima 30-35 km auto-puta godišnje i to u Zenici, pa s etoga dobro sjećam? Ništa o tome. što znači gospodo da Vi glumite, uzeli ste par auta na test, i jedino što valja je dijagram razvoja obrtnog momenta na motorima, te tehičke specifikacije! testovi slovenačkih kolega su OK, mislim svako normalan zna da niti jedan časopis u BiH nemože dobiti ioel zanimljivija auta na test, ali eto Vi ste napravili pravi potez i ušli ste u partnerstvo sa auto motor und sportom, ali kritika Vam je nula! Ipak, više s eposvetite našom realnošću, porezima i tome, te pritisnite političare, tako rade pravi novinari, i to je Vaše područje rada, a i tvoje edise, jer eto i ti sebe nazivaš novinarom, pa nemoj reći kako se ti samo sportskim dešavanjima baviš!
Ko će pritisnuti političare da smanje poreze i prekinu lakrdiju sa onim u vogošći te tih 7%? Koće banke pritisnuti? Vi, auto novinari, neće valjda Fatmir Alispahić?
Stoga, počnite s eponašati, i raditi kao novinari!
Inače, za 3.5 km trenutno ima boljih novina, stoga moja odluka je da ću nastaviti kupovati Auto Magazin neko vrijeme. U slučaju da se počnu ponavljati tako glupi tekstovi kao što je taj gosp. Adnana Burazerovića "na tragu prošlog ljeta" ja prestajem kupovati Auto Magazin, a moje 3.5 km će otići vjerovatno za neki novi časopis u hrvatskoj. Malo nalizirajte tekstove gosp. igora Stažića iz AK, možete dosta toga korisnog naučiti!
Pa si nam još rekao kako eto trebamo malo sačekati izlazak Auto Magazina pa ćeš nas prosvjetliti svojim znanjem!!! Eto dočekasmo, i šta bi? Teksta A.Burazerovića koji hoće da liči na novinara! Mislim, za mene je novinar čovjek koji ima "muda" a ne kao gosp. Burazerović da napiše tekst o tome kako je eto teška situacija na tržištu BiH, i kako je to do poreza i banaka. Vidi stvarno, nismo znali da je do toga! Stvarno nas je prosvjetlio, i šta sad? Jeli se iko počešao zbog tog teksta? Nije, niti će! Što? Zato što je taj Adnan bivši uposlenik avaza (nisam bio siguran, ali kako nisi demantovao, sada jesam) i svi novinari koji drže do sebe i moralnih vrijednosti nikada nisu, niti će biti uposlenici te "novinske kuće" a novinari, sadašnji ili bivši tog "remek djela" nikada nisu imali "muda" da odu npr. Adnanu Terzići i kroz redove mu kažu da je seljačina koja nije zaslužila da bude predsjednik kućnog savjeta, a kamoli predsjedavajući vijeća ministara!
Što ako hoćete da budete No.1 u BiH niste otišli gospodinu geometru i pitali ga što je porez na nova auta 20%, što se vrši dvostruko oporezivanje tj. beskonačno oporezivanje pri svakoj prodaji auta koje je već oporezovano pri uvozu? Što nam tuneli nemaju rasvjetu (Vranduk 1 i 2 te sikola 1 i 2 su trebali dobiti rasvjetu krajem decembra, ali još nisu). što niste otišli gosp. Ahmetu hadžipašiću i pitali ga šta je sa dionicom auto-puta Podlugovi-Visoko, njegova stranka je obećala na zadnjim parlametarnim izborima 30-35 km auto-puta godišnje i to u Zenici, pa s etoga dobro sjećam? Ništa o tome. što znači gospodo da Vi glumite, uzeli ste par auta na test, i jedino što valja je dijagram razvoja obrtnog momenta na motorima, te tehičke specifikacije! testovi slovenačkih kolega su OK, mislim svako normalan zna da niti jedan časopis u BiH nemože dobiti ioel zanimljivija auta na test, ali eto Vi ste napravili pravi potez i ušli ste u partnerstvo sa auto motor und sportom, ali kritika Vam je nula! Ipak, više s eposvetite našom realnošću, porezima i tome, te pritisnite političare, tako rade pravi novinari, i to je Vaše područje rada, a i tvoje edise, jer eto i ti sebe nazivaš novinarom, pa nemoj reći kako se ti samo sportskim dešavanjima baviš!
Ko će pritisnuti političare da smanje poreze i prekinu lakrdiju sa onim u vogošći te tih 7%? Koće banke pritisnuti? Vi, auto novinari, neće valjda Fatmir Alispahić?
Stoga, počnite s eponašati, i raditi kao novinari!
Inače, za 3.5 km trenutno ima boljih novina, stoga moja odluka je da ću nastaviti kupovati Auto Magazin neko vrijeme. U slučaju da se počnu ponavljati tako glupi tekstovi kao što je taj gosp. Adnana Burazerovića "na tragu prošlog ljeta" ja prestajem kupovati Auto Magazin, a moje 3.5 km će otići vjerovatno za neki novi časopis u hrvatskoj. Malo nalizirajte tekstove gosp. igora Stažića iz AK, možete dosta toga korisnog naučiti!
-
- Posts: 179
- Joined: 17/01/2005 15:12
#25 Re: AUTO magazin
U vihoru rata u BiH, gorile su kuce, stanovi i automobili, ali usprkos
tome, ostalo je dovoljno sacuvanih primjeraka "Avto Magazina". Kako, pitace mnogi? Kao izbjeglica sa Vrbanje, u rukama, pješice, u više navrata, prenio sam, od prvog do posljednjeg broja, svoju arhivu "Avto Magazina". Iz stana sam iznio samo meni najdraze novine, a sve ostalo sam ostavio. "Ostalo" su za mene bile samo stvari, a "Avto Magazin" bio je daleko više. On je imao dušu, bio mi je najdrazi ucitelj. Kada sam kroz durbin gledao kako gore moja dva automobila i zgrada u kojoj sam roden, iskreno sam pomislio: "Sreca da sam iznio "Avto Magazin"."
Kako primjecujem ovo je uvodnik iz prvog broja Auto magazina, ali stvarno ne znam zasto bi jednog citatelja interesiralo sta je urednik iznjeo iz svoga stana, iako mu ne vjerujem ni rijeci.
Na 38 godina dugom iskustvu "Avto Magazina" vidjeli smo da jedino objektivno pisanje vodi ka uspjehu. Tako ce raditi i Bosanska redakcija. Necemo klecati ni pred kim, ma kako se jakim osjecao. Još manje cemo prihvacati necije ucjene. Istina je, ipak, najjaca. To je duzi i tezi put, ali mi smo, ipak, odlucili koracati njime. Prema svima cemo imati isti odnos, što znaci, da ce svi zastupnici, prodavaci i proizvodaci automobila imati svoj prostor u našem i vašem "AutoMagazinu''.
E sada koliko ce biti istine u Vasim pisanjima u to nisam siguran, s obzirom da je u Vasoj redakciji gosp. Burazerovic koji je u Avazu izmislio intervju sa Mik Dzegerom. Zbog tog "gospodina" sam svojevremeno prestao kupovati magazin "Auto Plus" kojeg cu sada poceti kupovati sa rdoscu. Prvenstveno sto je 100% domaci prozivod, a ne da ostavljam svoje pare slovencima koji su nas prevarili za ljubljansku stednju i dan danas varaju nas narod.
Našu malu Redakciju cine odabrani ljudi, koji su se vec dokazali u ovom poslu. Edis Jašarevic, poznati komentator Formule 1, najviše energije trošit ce na popunjavanje sportskih rubrika, dok ce u "slobodno" vrijeme testirati automobile.
Sto se tice komentatora Formule 1, nemam rijeci, koliko je nepismen vidi se i iz postova koje ovdje ostavlja.
Admir Muharemovic bavit ce se tuningom i testiranjem,
Neko ko je polozio vozacki ispit prije 2-3 godine da testira auto je po meni apsurd, sta nam moze reci djecak sa tek polozenim ispitom.
umjetnik Filip Andronik dizajnom i "pozurivanjem" novinara da redovno predaju tekstove,
O umjetniku dovoljno govori cinjenica da je radio u Auto reviji, koja je dizajnirana kao nogom.
Direktor Adnan Burazerovic zaduzen je za što bolji plasman "AutoMagazina" na trzištu.
O doticnom "direktoru" sam vec rekao sve sto mislim, na zapadu neko ko onako izgleda ne bi mogao biti ni portir.
Definitivno odustajem od kupovine auto magazina iz razloga sto ne zelim da ostavljam pare slovencima koji danonocno pokradaju nas narod, kroz Mercatore, banke i domace izdajnike poput "direktora" Burazerovica
tome, ostalo je dovoljno sacuvanih primjeraka "Avto Magazina". Kako, pitace mnogi? Kao izbjeglica sa Vrbanje, u rukama, pješice, u više navrata, prenio sam, od prvog do posljednjeg broja, svoju arhivu "Avto Magazina". Iz stana sam iznio samo meni najdraze novine, a sve ostalo sam ostavio. "Ostalo" su za mene bile samo stvari, a "Avto Magazin" bio je daleko više. On je imao dušu, bio mi je najdrazi ucitelj. Kada sam kroz durbin gledao kako gore moja dva automobila i zgrada u kojoj sam roden, iskreno sam pomislio: "Sreca da sam iznio "Avto Magazin"."
Kako primjecujem ovo je uvodnik iz prvog broja Auto magazina, ali stvarno ne znam zasto bi jednog citatelja interesiralo sta je urednik iznjeo iz svoga stana, iako mu ne vjerujem ni rijeci.
Na 38 godina dugom iskustvu "Avto Magazina" vidjeli smo da jedino objektivno pisanje vodi ka uspjehu. Tako ce raditi i Bosanska redakcija. Necemo klecati ni pred kim, ma kako se jakim osjecao. Još manje cemo prihvacati necije ucjene. Istina je, ipak, najjaca. To je duzi i tezi put, ali mi smo, ipak, odlucili koracati njime. Prema svima cemo imati isti odnos, što znaci, da ce svi zastupnici, prodavaci i proizvodaci automobila imati svoj prostor u našem i vašem "AutoMagazinu''.
E sada koliko ce biti istine u Vasim pisanjima u to nisam siguran, s obzirom da je u Vasoj redakciji gosp. Burazerovic koji je u Avazu izmislio intervju sa Mik Dzegerom. Zbog tog "gospodina" sam svojevremeno prestao kupovati magazin "Auto Plus" kojeg cu sada poceti kupovati sa rdoscu. Prvenstveno sto je 100% domaci prozivod, a ne da ostavljam svoje pare slovencima koji su nas prevarili za ljubljansku stednju i dan danas varaju nas narod.
Našu malu Redakciju cine odabrani ljudi, koji su se vec dokazali u ovom poslu. Edis Jašarevic, poznati komentator Formule 1, najviše energije trošit ce na popunjavanje sportskih rubrika, dok ce u "slobodno" vrijeme testirati automobile.
Sto se tice komentatora Formule 1, nemam rijeci, koliko je nepismen vidi se i iz postova koje ovdje ostavlja.
Admir Muharemovic bavit ce se tuningom i testiranjem,
Neko ko je polozio vozacki ispit prije 2-3 godine da testira auto je po meni apsurd, sta nam moze reci djecak sa tek polozenim ispitom.
umjetnik Filip Andronik dizajnom i "pozurivanjem" novinara da redovno predaju tekstove,
O umjetniku dovoljno govori cinjenica da je radio u Auto reviji, koja je dizajnirana kao nogom.
Direktor Adnan Burazerovic zaduzen je za što bolji plasman "AutoMagazina" na trzištu.
O doticnom "direktoru" sam vec rekao sve sto mislim, na zapadu neko ko onako izgleda ne bi mogao biti ni portir.
Definitivno odustajem od kupovine auto magazina iz razloga sto ne zelim da ostavljam pare slovencima koji danonocno pokradaju nas narod, kroz Mercatore, banke i domace izdajnike poput "direktora" Burazerovica