Mazda All About
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- Evolution_IV
- Posts: 14016
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5751 Re: Mazda All About
i ne samo to, nego ces imat manje gripa nego meksi set
-
- Posts: 7801
- Joined: 14/06/2012 22:59
#5752 Re: Mazda All About
Zar se stvarno mora biti toliko tvrdoglav (kao mazGa) i ne dodati adaptivni ovjes kao stavku među opcijama?
- Evolution_IV
- Posts: 14016
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5753 Re: Mazda All About
Kad budu priznati luksuzni brend stavit ce, ne vidi msvrhu toga, kako reko il ga podesi kako treba il nemoj prodavat, mazda je ocigledno pogrjesila
i to je dodatni trosak koji niko ne bi platio, jer bi se primaklo auto cijenom premiJumima poput lexusa i bmw, tek tad ne prodali nista...i naravno kvarljivo sranje, amortizeri ko necije auto kostaju
i to je dodatni trosak koji niko ne bi platio, jer bi se primaklo auto cijenom premiJumima poput lexusa i bmw, tek tad ne prodali nista...i naravno kvarljivo sranje, amortizeri ko necije auto kostaju
-
- Posts: 1090
- Joined: 15/09/2005 17:22
- Location: sarajevo ...
#5754 Re: Mazda All About
Svaka stavka u proizvodnji kosta - treba je inzinjer osmisliti, napraviti, testirati, prodati, servisirati. Ako imas malo ljudi, a mazda ih relativno ima, nemas luksuz ko velike firme i moras birati sta (ne) raditi.
Adaptivni ovjes je takva stvar koju nece raditi
- i jasno je zasto, njihova standardna auta imaju bolje vozne karakteristike nego bilo koje standardno auto drugih proizvodjaca u iole slicnom cjenovnom rangu (VW, Skoda, Seat, Opel, Peugeot, Citroen, Renault, Hyundai, Kia, Toyota, Nissan, mozda s izuzetkom Forda). Normalno da ga svi ostali moraju prodavati kao (skupu) opciju, da zadovolje one koji nece body roll u svakoj krivini maltene. Mazda stvarno ne mora.
Last edited by izbjeglica_iz_besmisla on 28/04/2024 21:07, edited 3 times in total.
-
- Posts: 1090
- Joined: 15/09/2005 17:22
- Location: sarajevo ...
#5755 Re: Mazda All About
Meni recimo nije jasno zasto nemaju vise/cesce u prodaji turbobenzince. Razumijem da nece trocilindrase, ali mogu neki manji cetverocilindras staviti i ostati ispod norme. Ima takvih motora dosta, znaci moguce je.. A i oni vec imaju tu liniju motora, nije neizvodljivo toliko valjda.
Meni je to recimo manjak jer - hajde daj atmosferca zeni da vozi na nekom autu od tonu i po. Ja sam se u trici bio navikao da ga drzim stalno bar na 3 hiljade obrtaja, cak i uzivao iako sam daleko od dobrog vozaca, al ona ga nece tako voziti. Cak bi me brinulo kako bi preticala sa svojim pristupom voznji.
Stvarno bih volio voziti opet Mazdu, evo spadam i u fanove, al tesko bih se vratio na njihovog benzinca.
Meni je to recimo manjak jer - hajde daj atmosferca zeni da vozi na nekom autu od tonu i po. Ja sam se u trici bio navikao da ga drzim stalno bar na 3 hiljade obrtaja, cak i uzivao iako sam daleko od dobrog vozaca, al ona ga nece tako voziti. Cak bi me brinulo kako bi preticala sa svojim pristupom voznji.
Stvarno bih volio voziti opet Mazdu, evo spadam i u fanove, al tesko bih se vratio na njihovog benzinca.
Last edited by izbjeglica_iz_besmisla on 28/04/2024 21:27, edited 2 times in total.
- Evolution_IV
- Posts: 14016
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5756 Re: Mazda All About
Pa ima X za zahtjevnije, a za te zene samo automatik nek radi za njih...
-
- Posts: 1090
- Joined: 15/09/2005 17:22
- Location: sarajevo ...
#5757 Re: Mazda All About
Jest, al onda i ja moram drljati taj automatik. Sto je grehota kraj onakvog manuelnog mjenjaca, on mi je pola gusta u trici bio.Evolution_IV wrote: ↑28/04/2024 21:09 Pa ima X za zahtjevnije, a za te zene samo automatik nek radi za njih...
Last edited by izbjeglica_iz_besmisla on 28/04/2024 21:15, edited 1 time in total.
- FoolControl
- Posts: 159
- Joined: 10/10/2018 02:02
#5758 Re: Mazda All About
Pozdrav,
Mazda CX-5 2.2 CD 150hp, dizel, automatik, auto je 2020 god. Čitam na netu da ovaj motor ima problema (navodno su loša iskustva sa istim)? Koliko je ovo istina?
Hvala.
Mazda CX-5 2.2 CD 150hp, dizel, automatik, auto je 2020 god. Čitam na netu da ovaj motor ima problema (navodno su loša iskustva sa istim)? Koliko je ovo istina?
Hvala.
- Evolution_IV
- Posts: 14016
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5759 Re: Mazda All About
ima istineFoolControl wrote: ↑28/04/2024 21:15 Pozdrav,
Mazda CX-5 2.2 CD 150hp, dizel, automatik, auto je 2020 god. Čitam na netu da ovaj motor ima problema (navodno su loša iskustva sa istim)? Koliko je ovo istina?
Hvala.
Ti su ti ok, problematicni su oni prvi od 2012 do neke 2015/16, taj je ok samo prpvjeri dsr istorijati, ako je sve ok samo naprijed
- Evolution_IV
- Posts: 14016
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5760 Re: Mazda All About
Za njih i jesu ovi euro suv, mali turbo motori i automatici, vuce joj uvijek isto i taman, a sav sik, a ljepuskast joj, a moze se pohvalit u drustvu...izbjeglica_iz_besmisla wrote: ↑28/04/2024 21:14Jest, al onda i ja moram drljati taj automatik. Sto je grehota kraj onakvog manuelnog mjenjaca, on mi je pola gusta u trici bio.Evolution_IV wrote: ↑28/04/2024 21:09 Pa ima X za zahtjevnije, a za te zene samo automatik nek radi za njih...
sta ce s mazdom, smece, jedino je svatka crvena boja al losh znak haos
-
- Posts: 1090
- Joined: 15/09/2005 17:22
- Location: sarajevo ...
#5761 Re: Mazda All About
Nazalost, sve ti je to tacno. Nagledao si se toga, vidim.
Da je viska para, njoj i djeci bi isao taj gradski sminkeraj a meni dosta neka mazda 3 hb. Moze i prosla generacija, nikakav problem.
Da je viska para, njoj i djeci bi isao taj gradski sminkeraj a meni dosta neka mazda 3 hb. Moze i prosla generacija, nikakav problem.
Last edited by izbjeglica_iz_besmisla on 28/04/2024 21:28, edited 1 time in total.
- kabal1337
- Posts: 8556
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#5762 Re: Mazda All About
zanemarivo manje, nije to toliko tvrdo kao neki sportski i trkacki setupi. Toliko da i na mokrom neces osjetiti razliku. Uostalom svi ovi SUV imaju debele balans stange, a pogotovo vjerujem i ta CX-ovi od mazde imaju ( jer se ne naginju u krivinama)
Mislim da bi joj bio definitivno veliki plus ovo sto seawolf govori, jer ovo sve aftermarket je - za komfort sto smatram da je veoma bitno. Smori te kad moras paziti na rupe, i kad je jednostavno tvrdo preko rupa i sl.
- Evolution_IV
- Posts: 14016
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5763 Re: Mazda All About
Ama, ta bica su cudoizbjeglica_iz_besmisla wrote: ↑28/04/2024 21:25 Nazalost, sve ti je to tacno. Nagledao si se toga, vidim.
Da je viska para, njoj i djeci bi isao taj gradski sminkeraj a meni dosta neka mazda 3 hb. Moze i prosla generacija, nikakav problem.
- Evolution_IV
- Posts: 14016
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5764 Re: Mazda All About
kabal1337 wrote: ↑28/04/2024 21:28zanemarivo manje, nije to toliko tvrdo kao neki sportski i trkacki setupi. Toliko da i na mokrom neces osjetiti razliku. Uostalom svi ovi SUV imaju debele balans stange, a pogotovo vjerujem i ta CX-ovi od mazde imaju ( jer se ne naginju u krivinama)
Mislim da bi joj bio definitivno veliki plus ovo sto seawolf govori, jer ovo sve aftermarket je - za komfort sto smatram da je veoma bitno. Smori te kad moras paziti na rupe, i kad je jednostavno tvrdo preko rupa i sl.
ja nisam imao problem sa tim, na ovoj je pogodjeno bilo, balans dobar, ova nova mi je 2019 pretvrda bila, ne znam sad za ove najnovije trice, nisam probao...
kazu sedan meksi od hb
- sime_cipol
- Posts: 17017
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#5765 Re: Mazda All About
Alfa prodaje manje Stelvia, pa u ponudi imaju i adaptivni ovjes. A na QV i zracni.izbjeglica_iz_besmisla wrote: ↑28/04/2024 20:59Svaka stavka u proizvodnji kosta - treba je inzinjer osmisliti, napraviti, testirati, prodati, servisirati. Ako imas malo ljudi, a mazda ih relativno ima, nemas luksuz ko velike firme i moras birati sta (ne) raditi.
Adaptivni ovjes je takva stvar koju nece raditi
- i jasno je zasto, njihova standardna auta imaju bolje vozne karakteristike nego bilo koje standardno auto drugih proizvodjaca u iole slicnom cjenovnom rangu (VW, Skoda, Seat, Opel, Peugeot, Citroen, Renault, Hyundai, Kia, Toyota, Nissan, mozda s izuzetkom Forda). Normalno da ga svi ostali moraju prodavati kao (skupu) opciju, da zadovolje one koji nece body roll u svakoj krivini maltene. Mazda stvarno ne mora.
-
- Posts: 1090
- Joined: 15/09/2005 17:22
- Location: sarajevo ...
#5766 Re: Mazda All About
Pa mogu oni to ... kad inzinjersko vrijeme ne trose na drzanje visokog nivoa kvalitete
- kabal1337
- Posts: 8556
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#5767 Re: Mazda All About
Tvoju generaciju i opcenito generaciju mazde 3 kada gledam djeluju dosta nize od konkurenata, tako da handling nije ni cudo da je takav kakav jest.Evolution_IV wrote: ↑28/04/2024 21:37kabal1337 wrote: ↑28/04/2024 21:28zanemarivo manje, nije to toliko tvrdo kao neki sportski i trkacki setupi. Toliko da i na mokrom neces osjetiti razliku. Uostalom svi ovi SUV imaju debele balans stange, a pogotovo vjerujem i ta CX-ovi od mazde imaju ( jer se ne naginju u krivinama)
Mislim da bi joj bio definitivno veliki plus ovo sto seawolf govori, jer ovo sve aftermarket je - za komfort sto smatram da je veoma bitno. Smori te kad moras paziti na rupe, i kad je jednostavno tvrdo preko rupa i sl.
ja nisam imao problem sa tim, na ovoj je pogodjeno bilo, balans dobar, ova nova mi je 2019 pretvrda bila, ne znam sad za ove najnovije trice, nisam probao...
kazu sedan meksi od hb
Do duse da ljudi nisu previse optereceni body rollom kao nekim negativom, taj CX je mogao ici na meksi ovjes sa debljim balan stangama nesto po uzoru rally auta. Ali eto ljudi imaju vise pouzdanja u vozilo ako ima manje naginjanja karoserije.
do duse nisam probao, niti se ikad vozio u mazdi tako da fakat ne znam. Ali znam za h&r opruge...
smijesno koliko i -2cm napravi razliku.
-
- Posts: 9935
- Joined: 20/12/2018 16:11
#5768 Re: Mazda All About
Mzda ne zeli da prodaje auta, niti uopce puno auta, zato i ne rade stvari koje su logicne, niti razmisljaju o potrebama kupaca. Kada bi ispunili sve uslove, onda bi mozda porasla prodaja i eto problema.izbjeglica_iz_besmisla wrote: ↑28/04/2024 21:03 Meni recimo nije jasno zasto nemaju vise/cesce u prodaji turbobenzince. Razumijem da nece trocilindrase, ali mogu neki manji cetverocilindras staviti i ostati ispod norme. Ima takvih motora dosta, znaci moguce je.. A i oni vec imaju tu liniju motora, nije neizvodljivo toliko valjda.
Meni je to recimo manjak jer - hajde daj atmosferca zeni da vozi na nekom autu od tonu i po. Ja sam se u trici bio navikao da ga drzim stalno bar na 3 hiljade obrtaja, cak i uzivao iako sam daleko od dobrog vozaca, al ona ga nece tako voziti. Cak bi me brinulo kako bi preticala sa svojim pristupom voznji.
Stvarno bih volio voziti opet Mazdu, evo spadam i u fanove, al tesko bih se vratio na njihovog benzinca.
Mazda ti je proizvodjac koji zivi od prodaje ali uopce ne zeli povecati prodaju.
Da zele povecati prodaju stancali bi milion verzija suvova..oh wait.
- kabal1337
- Posts: 8556
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#5769 Re: Mazda All About
izvrsni direktor wrote: ↑28/04/2024 22:48Mzda ne zeli da prodaje auta, niti uopce puno auta, zato i ne rade stvari koje su logicne, niti razmisljaju o potrebama kupaca. Kada bi ispunili sve uslove, onda bi mozda porasla prodaja i eto problema.izbjeglica_iz_besmisla wrote: ↑28/04/2024 21:03 Meni recimo nije jasno zasto nemaju vise/cesce u prodaji turbobenzince. Razumijem da nece trocilindrase, ali mogu neki manji cetverocilindras staviti i ostati ispod norme. Ima takvih motora dosta, znaci moguce je.. A i oni vec imaju tu liniju motora, nije neizvodljivo toliko valjda.
Meni je to recimo manjak jer - hajde daj atmosferca zeni da vozi na nekom autu od tonu i po. Ja sam se u trici bio navikao da ga drzim stalno bar na 3 hiljade obrtaja, cak i uzivao iako sam daleko od dobrog vozaca, al ona ga nece tako voziti. Cak bi me brinulo kako bi preticala sa svojim pristupom voznji.
Stvarno bih volio voziti opet Mazdu, evo spadam i u fanove, al tesko bih se vratio na njihovog benzinca.
Mazda ti je proizvodjac koji zivi od prodaje ali uopce ne zeli povecati prodaju.
Da zele povecati prodaju stancali bi milion verzija suvova..oh wait.
- Evolution_IV
- Posts: 14016
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5770 Re: Mazda All About
Ja ne znam da li bi mi trebalo nize , jedino ako bi trke vozio..kabal1337 wrote: ↑28/04/2024 22:14Tvoju generaciju i opcenito generaciju mazde 3 kada gledam djeluju dosta nize od konkurenata, tako da handling nije ni cudo da je takav kakav jest.Evolution_IV wrote: ↑28/04/2024 21:37kabal1337 wrote: ↑28/04/2024 21:28
zanemarivo manje, nije to toliko tvrdo kao neki sportski i trkacki setupi. Toliko da i na mokrom neces osjetiti razliku. Uostalom svi ovi SUV imaju debele balans stange, a pogotovo vjerujem i ta CX-ovi od mazde imaju ( jer se ne naginju u krivinama)
Mislim da bi joj bio definitivno veliki plus ovo sto seawolf govori, jer ovo sve aftermarket je - za komfort sto smatram da je veoma bitno. Smori te kad moras paziti na rupe, i kad je jednostavno tvrdo preko rupa i sl.
ja nisam imao problem sa tim, na ovoj je pogodjeno bilo, balans dobar, ova nova mi je 2019 pretvrda bila, ne znam sad za ove najnovije trice, nisam probao...
kazu sedan meksi od hb
Do duse da ljudi nisu previse optereceni body rollom kao nekim negativom, taj CX je mogao ici na meksi ovjes sa debljim balan stangama nesto po uzoru rally auta. Ali eto ljudi imaju vise pouzdanja u vozilo ako ima manje naginjanja karoserije.
do duse nisam probao, niti se ikad vozio u mazdi tako da fakat ne znam. Ali znam za h&r opruge...
smijesno koliko i -2cm napravi razliku.
-
- Posts: 4134
- Joined: 15/03/2022 11:18
#5771 Re: Mazda All About
Alfa je financijski gubitas u sklopu koncerna, kupuje mjenjace, za QV je i motor „tudji“, Stevo obicni je dosta skuplje auto (minus ovi debeli akcijski rabati u zadnja dva mjeseca da prodaju išta) a QV onda pogotovo.sime_cipol wrote: ↑28/04/2024 21:43 Alfa prodaje manje Stelvia, pa u ponudi imaju i adaptivni ovjes. A na QV i zracni.
Sve je to relativno, npr. za jedan benvej X2 testeri kazu da ima najgori ovjes koji su u zivotu probali.
Lexusa ima sa obicnim amortizerima a udobnijih nego ostala vecina sa zracnim.
Veliki procenat kupaca CX-60 je dosao sa merca i benveja sa zracnim sad kad im je njihovo otislo na 100k€ van budzeta i tu lezi dio nezadovoljstva.
Ovi sto su dosli sa hyundaia/kie ili skode su uglavnom puno zadovoljniji.
Prva serija, koju sam i ja vozio, je imala neskladan prednji i zadnji ovjes, prednji klasicna utegnuta Mazda a zadnji pliva ko francuzi.
Ovo sad sto su svi naknadno dobili nove amortizere je vec ono sto je tradicija, šporcki i s vrlo malo body rolla, najslicnije M ovjesu.
A to naravno na vrlo losim cestama nece biti po mjeri onima sto ocekuju voznju po oblacima.
- canvra888
- Posts: 4785
- Joined: 09/07/2021 15:03
#5772 Re: Mazda All About
Ih otkad ja i ostali to govore ovdjeizbjeglica_iz_besmisla wrote: ↑28/04/2024 21:03 Meni recimo nije jasno zasto nemaju vise/cesce u prodaji turbobenzince. Razumijem da nece trocilindrase, ali mogu neki manji cetverocilindras staviti i ostati ispod norme. Ima takvih motora dosta, znaci moguce je...
-
- Posts: 1090
- Joined: 15/09/2005 17:22
- Location: sarajevo ...
#5773 Re: Mazda All About
To za turbobenzince je jedino sto cu se sloziti s vama, ostalo vecinom dolazite da brljate da prodje dan.
Mislim, ima sigurno razlog zasto ih u principu ne nude - samo ga, za razliku od ovoga s adaptivnim ovjesom, ne mogu skontati. Mozda im cijela proizvodna masinerija radi 2.0 i nemaju viska para da sad to sve mijenjaju. Cinjenica da ce imati turbo od 2.0 ili koliko ono se pominjalo ovdje sa 130 konja mi ide u prilog tome.
Jedino VW i Stellantis nemaju problem s time jer te motore tuse u 5 podbrendova, pa se isplatilo. Ford ih isto ima, al je zato omasio fudbal zadnjih 5 godina sa dizajnom interijera i eksterijera.
Mislim, ima sigurno razlog zasto ih u principu ne nude - samo ga, za razliku od ovoga s adaptivnim ovjesom, ne mogu skontati. Mozda im cijela proizvodna masinerija radi 2.0 i nemaju viska para da sad to sve mijenjaju. Cinjenica da ce imati turbo od 2.0 ili koliko ono se pominjalo ovdje sa 130 konja mi ide u prilog tome.
Jedino VW i Stellantis nemaju problem s time jer te motore tuse u 5 podbrendova, pa se isplatilo. Ford ih isto ima, al je zato omasio fudbal zadnjih 5 godina sa dizajnom interijera i eksterijera.
- Evolution_IV
- Posts: 14016
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5774 Re: Mazda All About
nece, imat ce 2.5 atmosferu 137ks
-
- Posts: 1090
- Joined: 15/09/2005 17:22
- Location: sarajevo ...
#5775 Re: Mazda All About
E da dobro si. Znam da je neobicno nesto bilo, dosli ljudi s tudjih foruma maksuz da iskomentarisu
Al znam u americi imaju 2.5L turbo sa 200 konja, takvo nesto. Ocito imaju dva kalupa samo 2.0 atmo/X i 2.5 turbo, i to je to koliko sebi smiju pamet i resurse razvuci.
Al znam u americi imaju 2.5L turbo sa 200 konja, takvo nesto. Ocito imaju dva kalupa samo 2.0 atmo/X i 2.5 turbo, i to je to koliko sebi smiju pamet i resurse razvuci.