Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zvek wrote:Koliko znam ni jedan ovlasteni servis ne radi cipovanje motora. Mozda neki i rade ali kada auto izađe iz garancije.
kakav cip i ovlasteni servis..pa to je isto ko da prodaju zastitu tebi za auto a lopovima alat da ti ga ukradu..vecu glupost nisam procitao..da cestitatm vukojebini na audiju,nek je sa srecom i sve najbolje..
sto se tice teme audi a4 sa 1,9 tdi motorom i 130ks ima 310nm okretnog momenta i za prosjecnog vozaca je natprosjecan auto..jednostavano motor je strasan,dodje uglavnom sa 6 brzina i manuelnim mjenjace..ne treba uzimat automatika..
motorola* sto se tice cipova..imao sam ja a4 b7 sa 2.0tdi motorom koji je bi dignut na 175ks..taj motor bez problem moze podnijet i preko 190ks i 410nm al problem je sto se onda mora uradit jos preinaka..na kocnicama prvo pa ojacat mjenjac jer on konstrukcijski moze podnijet toliku silu na papiru al u praksi je puno teze..moj auto je nakon cipa isao do stotke brze haman 1.3 sekunde i u maximalno sam ga vozio 235km/h s tim sto je trosio manje goriva u prosjeku jer je motor manje opterecen i ima vecu iskoristivost..trenutno auto koje vozim ima 240 dizel konja i bez problema se moze dici na 300ks sto i planiram da uradim mozda do kraja godine..s tim sto cip kad se radi garancija se odmah gubi..
To me je i zanimalo ..Vidio sam dva ili tri audija koja su chipovana u "ovlastenom servisu"(tako kaze prodavac).Znam da motor 2.0 kod A4 ima 130,a ovi kazu ima 180.Otkud 180,kaze chipovan itd...Pa me samo zanimalo ovo sad sto si ti napisao.Uglavnom,bar po meni,bjezati od tih nazovi radova na motoru i gledati ove motore koji nisu chipovani i gotovo.Da se ne bi poslije hvatao za glavu...
motorola01 wrote:To me je i zanimalo ..Vidio sam dva ili tri audija koja su chipovana u "ovlastenom servisu"(tako kaze prodavac).Znam da motor 2.0 kod A4 ima 130,a ovi kazu ima 180.Otkud 180,kaze chipovan itd...Pa me samo zanimalo ovo sad sto si ti napisao.Uglavnom,bar po meni,bjezati od tih nazovi radova na motoru i gledati ove motore koji nisu chipovani i gotovo.Da se ne bi poslije hvatao za glavu...
1.9 ima 130KS, a 2.0 140, ali ima i verzija sa 170KS. A vjeruj mi ako se urade kvalitetne prerade, odnosno chip u O.CT-u ili slicno, nema tu brige. Problem je sto kod nas ljudi sve to olako shvataju i onda gledaju sto jeftinije da prodju, normalno da za male pare se ne moze ocekivati kvalitet. Bolje je ne raditi nista nego ici kod nekih kvazi-strucnjaka i na kraju se kajati.
@emko u nekim ovlastenim servisima kod nas se nudi remap, vani u skoro svakom servisu VAG ima.
ja iskreno nisam cuo za to..mislim nema mi logike da fabrika koja te tjera bukvalno da servisiras auto samo u ovlastenom servisu u istom prodaje i software kojim ces izgubit tu garanciju..
olensoner wrote:Ma da, cuo sam da su im mane bregaste osovine, jer se dosta brzo potrose a i nisu bas jeftine..
fabrika je propisala na svakih 80k km da se mjenjaju bregaste i ako to poštuješ, nečeš imati problema. 2.5 V6 TDI je jedan od najbolji audijevih motora, samo zahtejeva održavanje i nije za BH mentaliteta gdje je skupo promjeniti filtere il grijače dok ne crknu, kamo li dati 2500 kerma za set bregastih
Ovo je bas cudno ako je istina, da se bregasta smatra kao potrosni dio
vukojebina wrote:za mene naj ljepsa boja auta je crna, ali samo pola sata nakon sto ga operes..prije audija sam imo golfa crne boje, i reko sam nikad vise crno auto...
Nema jebozovnije boje auta od crne.
Da imam viska evreja, kao sto nemam lakirao bih ovu moju "Skodu" u Matt-Black (ne znam izraz na nasem )
Vidjao sam par takvih egzemplara na ulici i odusevio se.
Cijenim da ce ih biti masa na ulicama za manje od 10 godina.Tako bar pokazuje trend
u zapadnoevropskim zemljama.