Audi A4 2.0 TDI neće upaliti nakon lakšeg sudara
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1
- Joined: 01/03/2011 17:32
#1 Audi A4 2.0 TDI neće upaliti nakon lakšeg sudara
Prijatelj mi ima priliku kupiti 2.0 TDI i zanima ga zašto neće da upali poslje udarca u bočnu stranu , auta šteta je manja, a sad jedino što auto neće upaliti, pa ako netko pobliže može nešto reći o čemu se rad?
- daxon
- Posts: 1590
- Joined: 13/12/2010 12:10
#2 Re: Audi A4 2.0 TDI neće upaliti nakon lakšeg sudara
Moguće je da ima automatsko prekidanje strujnog kruga pumpe (dovoda goriva) u slučaju udesa, najčešće Inercioni prekidač ( sklopka ) može se nalaziti na tri mjesta i to : u prostoru motora s desne strane uz amortizer, ispod sjedala vozača, u prtljažniku ispod tapecirane obloge.
- arman1
- Posts: 5344
- Joined: 06/11/2006 12:06
- Location: Na selu čuvam stoku. U gradu se čuvam od stoke.
- Grijem se na: ljubav bližnjih svoj
- Vozim: šta klepim
- Horoskop: BOG
- Contact:
#3 Re: Audi A4 2.0 TDI neće upaliti nakon lakšeg sudara
Najvjerovatnije je ovo što je daxon rekao ali postoje i druge opcije.
Moguće je čak da je usljed udara došlo do nekog manjeg oštećenja u unutrašnjosti koje senzori očitavaju kao potencijalno opasno(varijacije napona->opasnost od kratkog spoja, prenizak pritisak goriva u cijevima->curenje goriva). Najvjerovatnije stvarne opasnosti nema ali su se senzori pojebali i ovo bi trebao da pregleda neko stručan sa dijagnostikom.
Na jednom od auta mi je konstantno javljalo neku grešku na motoru. Na kraju se uspostavi da je neko od majstora vjerovatno ispustio neku alatku i oštetio kontakte na jednom od senzora.
Dok su mi seoski majstori obečavali popravku 200 - 1.500KM, sve se završilo na 35 KM.
Moguće je čak da je usljed udara došlo do nekog manjeg oštećenja u unutrašnjosti koje senzori očitavaju kao potencijalno opasno(varijacije napona->opasnost od kratkog spoja, prenizak pritisak goriva u cijevima->curenje goriva). Najvjerovatnije stvarne opasnosti nema ali su se senzori pojebali i ovo bi trebao da pregleda neko stručan sa dijagnostikom.
Na jednom od auta mi je konstantno javljalo neku grešku na motoru. Na kraju se uspostavi da je neko od majstora vjerovatno ispustio neku alatku i oštetio kontakte na jednom od senzora.
Dok su mi seoski majstori obečavali popravku 200 - 1.500KM, sve se završilo na 35 KM.