Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Maxwell2008
- Posts: 22556
- Joined: 15/08/2008 10:13
#1 Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Sve cesce vidjam auta koja dolaze sa zapada, pogotovo veca auta, su automatik.
Koje su prednosti i jednog i drugog mjenjaca, a koji su nedostaci ?
Normalno vozio sam automatika i imam svoje misljenje o tome, automatik je ugodan za voznju...
Da ne odugovlacim pucajte vi sa svojim razmisljanjima...
Koje su prednosti i jednog i drugog mjenjaca, a koji su nedostaci ?
Normalno vozio sam automatika i imam svoje misljenje o tome, automatik je ugodan za voznju...
Da ne odugovlacim pucajte vi sa svojim razmisljanjima...
- chuchumbamayumbe
- Posts: 11046
- Joined: 20/10/2006 22:02
#2 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Sto se mene tice, samo manuelni.
Mada, ovaj DSG, folovi-golovi, cini mi se da je van konkurencije.
Imao sam priliku da se zaglavim (snijeg i led) sa Fordom Taurus-om, 1996, americki, sestak.
I, normalno, da je manuelni, ja bih ga malo na klackalicu, tamo, vamo, izvuk'o bih se bez problema.
Ja malo po gasu u ovom Taurusu (led ispod guma), slusam ga ja, shalta on brzine a ne mice se, a o klackanju da i ne govorim.
Automatik je za americke ceste (i tamo gdje ima puteva), a sto se tice Bosne i brda, manuelni je Tito.
Naravno, ovo je moje subjektivno misljenje.
Mada, ovaj DSG, folovi-golovi, cini mi se da je van konkurencije.
Imao sam priliku da se zaglavim (snijeg i led) sa Fordom Taurus-om, 1996, americki, sestak.
I, normalno, da je manuelni, ja bih ga malo na klackalicu, tamo, vamo, izvuk'o bih se bez problema.
Ja malo po gasu u ovom Taurusu (led ispod guma), slusam ga ja, shalta on brzine a ne mice se, a o klackanju da i ne govorim.
Automatik je za americke ceste (i tamo gdje ima puteva), a sto se tice Bosne i brda, manuelni je Tito.
Naravno, ovo je moje subjektivno misljenje.
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#3 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
za automatika ce ti reci da ne valja samo oni koji ga nisu nikad vozili (i sam sam ti takav bio do prije godinu priznajem ) i lokalni majstori za mahalska auta.
to je moje skromno, licno, personalno, a boga mi i osobno misljenje
to je moje skromno, licno, personalno, a boga mi i osobno misljenje
- Better Man
- Posts: 16770
- Joined: 01/10/2006 20:10
#4 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Ja sam za manuelni. Automatik mi dođe za one koji ne znaju vozit. Prije više godina dođe mi drug iz Amerike i trebali smo negdje da idemo i on mene pita bil ja mogao vozit auto od njegovog rođaka, jer on (moj drug) zna vozit samo automatika, nikad nije vozio manuelca.
Last edited by Better Man on 10/09/2008 13:39, edited 1 time in total.
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#5 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
hebi ga, jesi ga probao ubaciti u 1.?chuchumbamayumbe wrote:Sto se mene tice, samo manuelni.
Mada, ovaj DSG, folovi-golovi, cini mi se da je van konkurencije.
Imao sam priliku da se zaglavim (snijeg i led) sa Fordom Taurus-om, 1996, americki, sestak.
I, normalno, da je manuelni, ja bih ga malo na klackalicu, tamo, vamo, izvuk'o bih se bez problema.
Ja malo po gasu u ovom Taurusu (led ispod guma), slusam ga ja, shalta on brzine a ne mice se, a o klackanju da i ne govorim.
Automatik je za americke ceste (i tamo gdje ima puteva), a sto se tice Bosne i brda, manuelni je Tito.
Naravno, ovo je moje subjektivno misljenje.
PRND123
-
- Posts: 40
- Joined: 19/12/2004 00:24
#6 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Automatic je toliko usavrsen da prakticno manuelni nema niti jednu jedinu prednost.
Svi noviji automatici dolaze sa tip-tronic transmisijom (Porshe je patentirao) tako da mozes voziti ili automatik ili manuelno.
Prednosti automatika: jedna ruka ti je uvijek slobodna, ne koristis lijevu nogom uopste i moze upaliti "cruise".
Nedostatci: nema ih ako imas tip-tronic
Sto se tice kometara tipa - nezna voziti ako nezna voziti sa manuelnim mjenjacem su tipicna "balkanika". Sta cemo sa onima koji nemaju dvije ruke ili dvije noge - automatski neznaju voziti?
Svi noviji automatici dolaze sa tip-tronic transmisijom (Porshe je patentirao) tako da mozes voziti ili automatik ili manuelno.
Prednosti automatika: jedna ruka ti je uvijek slobodna, ne koristis lijevu nogom uopste i moze upaliti "cruise".
Nedostatci: nema ih ako imas tip-tronic
Sto se tice kometara tipa - nezna voziti ako nezna voziti sa manuelnim mjenjacem su tipicna "balkanika". Sta cemo sa onima koji nemaju dvije ruke ili dvije noge - automatski neznaju voziti?
Last edited by ChoosenOne on 10/09/2008 13:53, edited 1 time in total.
- cheguevara_k1
- Posts: 531
- Joined: 19/04/2004 02:35
#7 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
E ventilatoru nek si ga pitao Da nisi ti pitao bih ja
Vozio sam dosta auta sa automatskim mjenjacem, a sad trenutno vozim manuelca ( imam cak i reduktor ), ali... Automatik je daleko ugodniji za voznju. Ja se uvijek sjetim scene od prije par godina sa Bjelasnice. Na snijegu se zaglavio frajer sa starim mercom SE500 naravno automatik, Amerikanac. Nakon 15-ak minuta slajdranja i psovanja, ja zamolim lika da ja sjednem u auto, a da se on i ostali posmatraci odmaknu. Sa automatikom mozes sve isto kao i sa manuelnim, naravno samo ako znas. Malo turiranja i naglo otpustanje kocnice cine cuda. Naravno da to nije preporucljivo, ali kad se mora, mora se
Nesto sto bi se jedino moglo nazvati manom jeste to sto ne moze "Meho iz mahale" da odrzava automatik mjenjac. Takodjer mora da mu se mijenja ulje, pa filter, pa razna elektronika ( kod novijih ). Na Mercedesu E220 mi se desilo da je crkla nekakva bobina koja kontrolise saltanje i nije mogao dalje od 3. da salta. A popravka je moguca jedino u ovlastenom servisu.
Bez obzira na te "nedostatke" ja glasam za automatik, a narocito za tiptronik.
Vozio sam dosta auta sa automatskim mjenjacem, a sad trenutno vozim manuelca ( imam cak i reduktor ), ali... Automatik je daleko ugodniji za voznju. Ja se uvijek sjetim scene od prije par godina sa Bjelasnice. Na snijegu se zaglavio frajer sa starim mercom SE500 naravno automatik, Amerikanac. Nakon 15-ak minuta slajdranja i psovanja, ja zamolim lika da ja sjednem u auto, a da se on i ostali posmatraci odmaknu. Sa automatikom mozes sve isto kao i sa manuelnim, naravno samo ako znas. Malo turiranja i naglo otpustanje kocnice cine cuda. Naravno da to nije preporucljivo, ali kad se mora, mora se
Nesto sto bi se jedino moglo nazvati manom jeste to sto ne moze "Meho iz mahale" da odrzava automatik mjenjac. Takodjer mora da mu se mijenja ulje, pa filter, pa razna elektronika ( kod novijih ). Na Mercedesu E220 mi se desilo da je crkla nekakva bobina koja kontrolise saltanje i nije mogao dalje od 3. da salta. A popravka je moguca jedino u ovlastenom servisu.
Bez obzira na te "nedostatke" ja glasam za automatik, a narocito za tiptronik.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#8 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Tiptronic je nesto drugo nego DGS
- chuchumbamayumbe
- Posts: 11046
- Joined: 20/10/2006 22:02
#9 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Sve sam prob'o, dzaba.Qler wrote:hebi ga, jesi ga probao ubaciti u 1.?chuchumbamayumbe wrote:Sto se mene tice, samo manuelni.
Mada, ovaj DSG, folovi-golovi, cini mi se da je van konkurencije.
Imao sam priliku da se zaglavim (snijeg i led) sa Fordom Taurus-om, 1996, americki, sestak.
I, normalno, da je manuelni, ja bih ga malo na klackalicu, tamo, vamo, izvuk'o bih se bez problema.
Ja malo po gasu u ovom Taurusu (led ispod guma), slusam ga ja, shalta on brzine a ne mice se, a o klackanju da i ne govorim.
Automatik je za americke ceste (i tamo gdje ima puteva), a sto se tice Bosne i brda, manuelni je Tito.
Naravno, ovo je moje subjektivno misljenje.
PRND123
Morao sam cekati proljece i da se otopi snijeg, pa da ga pokrenem!
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#10 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
e jebi ga onda
ovu zimu nabavi bolje gume
ovu zimu nabavi bolje gume
- cheguevara_k1
- Posts: 531
- Joined: 19/04/2004 02:35
#11 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
A sto se leda tice ja bih ti preporucio jednu ekstra stvarku koju ja i ne vadim iz gepeka ( funkcionise i u blatu i na pijesku i po ledu i po snijegu... ). Ubacis fino u gepek jedno satorsko krilo ( moje je 1x2m ) i fino kad se tako negdje zaglavis prikacis krilo konopcem solidnim za kuku ili karambolku i podbacis ga ispod tockova ( moze i ispod samo jednog pogonskog ). Sjednes u auto i po gasu Kad se iscupas, ides gdje trebas dok ne skontas da smijes da se zaustavis a da ne ostanes zaglavljen, onda krilo koje si vukao za sobom spakujes ponovo u gepekQler wrote:e jebi ga onda
ovu zimu nabavi bolje gume
-
- Posts: 40
- Joined: 19/12/2004 00:24
#12 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Mislis DSG - koji je "napravljen na principu tip-tronica" ili S-tronic?madner wrote:Tiptronic je nesto drugo nego DGS
Poenta je bila da je Tip-tronic ili bilo koji "tronic" omugucavaju automatik i manuelni.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#13 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Tiptronik ti je u biti samo nacin na koji prebacujes brzine. Mozes imati striktno manualni mjenjac sa tiptronikom (ovo je ferrari dugo furao).ChoosenOne wrote:Mislis DSG - koji je "napravljen na principu tip-tronica" ili S-tronic?madner wrote:Tiptronic je nesto drugo nego DGS
Poenta je bila da je Tip-tronic ili bilo koji "tronic" omugucavaju automatik i manuelni.
Ako se radi o automatiku koji ima dodatnu automatiku onda imamo oba sistema.
DGS omogucava saltanje bez praznog hoda, zato je automatika sa DGS odlicna u ubrzavanju.
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#14 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
nije DGS nego DSG...
-
- Posts: 40
- Joined: 19/12/2004 00:24
#15 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
tiptronic je samo za AUTOMATIK!madner wrote:Tiptronik ti je u biti samo nacin na koji prebacujes brzine. Mozes imati striktno manualni mjenjac sa tiptronikom (ovo je ferrari dugo furao).ChoosenOne wrote:Mislis DSG - koji je "napravljen na principu tip-tronica" ili S-tronic?madner wrote:Tiptronic je nesto drugo nego DGS
Poenta je bila da je Tip-tronic ili bilo koji "tronic" omugucavaju automatik i manuelni.
Ako se radi o automatiku koji ima dodatnu automatiku onda imamo oba sistema.
DGS omogucava saltanje bez praznog hoda, zato je automatika sa DGS odlicna u ubrzavanju.
Ferarijev SuperFast nije tiptronic vec je semi-automatik!
- templar31
- Posts: 81
- Joined: 14/08/2008 12:49
#16 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
I jedan i drugi imaju i prednosti i mane.
Prednosti automatskog mjenjaca su sto sam dozira brzine i uskladjuje obrtaje, tako da se masina ne moze "isforsirati" i po pravilu automatici prelaze 30% vise kilometara bez generalke od motora sa manuelnim mjenjacem.
Prednost je sto je pogodan za taksiste i ljude koji su cesto u gradskim stani-kreni situacijama.
Nedostatak je sto je upravo zbog doziranja obrtaja i iskoristavanja svake brzine, potrosnja kod automatika oko 10-15% veca od manuelca, kao i prilicno skupo odrzavanje kad pocne da se kvari.
Takodjer, i izmedju manuelnih mjenjaca postoji razlika tj. postoje sa 4 ili 5 brzina. Ovi sa 4 su dobre transmisije koja pase za brdska podrucja, tako da su se golfovi sa 4 brzine cesto prodavali po Austriji i Svicarskoj
Prednosti automatskog mjenjaca su sto sam dozira brzine i uskladjuje obrtaje, tako da se masina ne moze "isforsirati" i po pravilu automatici prelaze 30% vise kilometara bez generalke od motora sa manuelnim mjenjacem.
Prednost je sto je pogodan za taksiste i ljude koji su cesto u gradskim stani-kreni situacijama.
Nedostatak je sto je upravo zbog doziranja obrtaja i iskoristavanja svake brzine, potrosnja kod automatika oko 10-15% veca od manuelca, kao i prilicno skupo odrzavanje kad pocne da se kvari.
Takodjer, i izmedju manuelnih mjenjaca postoji razlika tj. postoje sa 4 ili 5 brzina. Ovi sa 4 su dobre transmisije koja pase za brdska podrucja, tako da su se golfovi sa 4 brzine cesto prodavali po Austriji i Svicarskoj
- Romeo 80
- Posts: 4373
- Joined: 11/12/2006 16:55
- Location: Seljajevo, al Centar brale
- Grijem se na: Džemper
- Vozim: Azijsku nakazu
#17 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Ja lično preferiram ručni mjenjač, jednostavno volim sam da baratam autom, ne da mi nekakava automatika "naređuje" prebacivanje...
Prednost automatike je manje zahtjevna vožnja, pridonosi udobnosti i sl.
Meni su draži ručni mjenjači jer kao što rekoh volim sam baratati mjenjačem, ja hoću da vozim auto a ne ono mene da vozi. Pored toga automatski mjenjači povećavaju potrošnju, smanjuju performanse, skuplji su i daleko im je skuplje održavanje.
I nemojte miješati kruške i jabuke! VW-ov DSG nije klasični automatski već robotizovani ručni mjenjač s dva kvačila! Automatici imaju tkz. hidrodinamički pretvarač obrtnog momenta zahvaljujući kojem su tako uglađeni ali on pridonosi i nešto većem rasipanju snage i samim tim većoj potrošnji.
DSG kao i svi ostali mjenjači s dva kvačila u praksi rade poput klasične automatike, nema velike razlike za krajnjeg korisnika, no postoji velika razlika u koncepciji.
DSG ima 2 kvačila od kojih je jedno zaduženo za parne a drugo za neparne stepene prenosa. Kada je jedno kvačilo u funkciji drugo je već pripremljeno za narednu promjenu brzine i zbog toga je gubitak u vučnoj sili prilikom promjene neznatan. Zbog toga takvi mjenjači imaju još bolje performanse i smanjuju potrošnju čak i u odnosu na klasične ručne mjenjače!
Prednost automatike je manje zahtjevna vožnja, pridonosi udobnosti i sl.
Meni su draži ručni mjenjači jer kao što rekoh volim sam baratati mjenjačem, ja hoću da vozim auto a ne ono mene da vozi. Pored toga automatski mjenjači povećavaju potrošnju, smanjuju performanse, skuplji su i daleko im je skuplje održavanje.
I nemojte miješati kruške i jabuke! VW-ov DSG nije klasični automatski već robotizovani ručni mjenjač s dva kvačila! Automatici imaju tkz. hidrodinamički pretvarač obrtnog momenta zahvaljujući kojem su tako uglađeni ali on pridonosi i nešto većem rasipanju snage i samim tim većoj potrošnji.
DSG kao i svi ostali mjenjači s dva kvačila u praksi rade poput klasične automatike, nema velike razlike za krajnjeg korisnika, no postoji velika razlika u koncepciji.
DSG ima 2 kvačila od kojih je jedno zaduženo za parne a drugo za neparne stepene prenosa. Kada je jedno kvačilo u funkciji drugo je već pripremljeno za narednu promjenu brzine i zbog toga je gubitak u vučnoj sili prilikom promjene neznatan. Zbog toga takvi mjenjači imaju još bolje performanse i smanjuju potrošnju čak i u odnosu na klasične ručne mjenjače!
-
- Posts: 225
- Joined: 04/12/2006 18:54
#18 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
vozim automatika 1.6 i trosi sigurno najmanje 30% manje od manuelca, jer nemozes s automatikom ga ocepit 100 km/h u 3 brini ko nasi pojedini "šumaheri" i normalno da je potrosnja manja. ko nije vozio automatika nema pojma sta propustatemplar31 wrote:I jedan i drugi imaju i prednosti i mane.
Prednosti automatskog mjenjaca su sto sam dozira brzine i uskladjuje obrtaje, tako da se masina ne moze "isforsirati" i po pravilu automatici prelaze 30% vise kilometara bez generalke od motora sa manuelnim mjenjacem.
Prednost je sto je pogodan za taksiste i ljude koji su cesto u gradskim stani-kreni situacijama.
Nedostatak je sto je upravo zbog doziranja obrtaja i iskoristavanja svake brzine, potrosnja kod automatika oko 10-15% veca od manuelca, kao i prilicno skupo odrzavanje kad pocne da se kvari.
Takodjer, i izmedju manuelnih mjenjaca postoji razlika tj. postoje sa 4 ili 5 brzina. Ovi sa 4 su dobre transmisije koja pase za brdska podrucja, tako da su se golfovi sa 4 brzine cesto prodavali po Austriji i Svicarskoj
- srce_ruke_lopata
- Posts: 410
- Joined: 09/09/2007 17:23
- Location: Čeljugovići
#19 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Ne mozemo porediti sada agresivnu voznju manuelca sa laganom voznjom automatika i reci da manuelni vise trosi.Toyota Prius vise trosi od BMW serije 3 kada se pricepi do daske (ima negdje video na youtube).Automobili sa automatskom transmisijom vise trose,naravno kada se testiraju sa istim nacinom voznjom i u istim uvjetima.mirness wrote:vozim automatika 1.6 i trosi sigurno najmanje 30% manje od manuelca, jer nemozes s automatikom ga ocepit 100 km/h u 3 brini ko nasi pojedini "šumaheri" i normalno da je potrosnja manja. ko nije vozio automatika nema pojma sta propustatemplar31 wrote:I jedan i drugi imaju i prednosti i mane.
Prednosti automatskog mjenjaca su sto sam dozira brzine i uskladjuje obrtaje, tako da se masina ne moze "isforsirati" i po pravilu automatici prelaze 30% vise kilometara bez generalke od motora sa manuelnim mjenjacem.
Prednost je sto je pogodan za taksiste i ljude koji su cesto u gradskim stani-kreni situacijama.
Nedostatak je sto je upravo zbog doziranja obrtaja i iskoristavanja svake brzine, potrosnja kod automatika oko 10-15% veca od manuelca, kao i prilicno skupo odrzavanje kad pocne da se kvari.
Takodjer, i izmedju manuelnih mjenjaca postoji razlika tj. postoje sa 4 ili 5 brzina. Ovi sa 4 su dobre transmisije koja pase za brdska podrucja, tako da su se golfovi sa 4 brzine cesto prodavali po Austriji i Svicarskoj
Sto se tice prednosti i mana, neko vec rece, svaki ima svoje prednosti i mane. Ja licno u garazi imam manuelca i automatika, automatika vozim samo po gradu jer su uvijek guzve, stopova i semafora mali milion, tako da mi je dojadilo saltati davnih dana. Naravno drazi mi je manuelni mjenjac,stari dobri strogo mehanicki prenos.
-
- Posts: 1631
- Joined: 18/12/2005 14:54
- Location: Charles River
#20 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Manuelni naravno. Ja kontrolisem auto i nije mi mrsko saltati, naprotiv, uzivam u tome. Kad mi neko kaze da automatika ne voze samo ovi sto nisu probali hoce mi nesto biti. Sjedi pasha i vozi sta hoces ali ne pricaj gluposti.
@ChoosenOne,
Cruise control mozes upaliti i na manuelnom.
@ChoosenOne,
Cruise control mozes upaliti i na manuelnom.
-
- Posts: 23
- Joined: 03/09/2008 14:32
#21 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Manuelni
A automatik je za vozačine kao što su amerikanci
A automatik je za vozačine kao što su amerikanci
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#22 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Ja licno, ako je dobar manuelni mjenjač, vise preferiram tu varijantu. Neko gore napisa da jedino ko nije vozio automatik moze reci da je manuelni bolji, pa da spomenem, da sam vozio kamaru automobila sa automatikom i to dosta modernih automatika. Spomenut cu Audi Q7, BMW X3, Cadillac Escalade, Chrysler 300C, Chevrolet Aveo, Corvetta, Mercedesi E, R, S, GL klasa, Subaru Legacy i sl... Manuelni, ako je dobar, uzivam pri samom saltanju brzine i potpunoj kontroli automobila. Nije da imam i nesto protiv automatika, novi automatici su stvarno odlicni, gotovo bez mane. Nekad je i vrlo ugodan, mozes dok vozis jednom rukom bez problema jesti npr. cips, cak i pri voznji uzbrdo krivinama, kod gradske voznje mnogo se brze starta sa semafora, jer samo poklopis papucicu i cao djaci. Moderni automatici omogucavaju i rucno mjenjanje brzina, no to se u vecini slucajeva moze koristiti samo kod voznje nizbrdo - za kocenje motorom i prilikom ovako malo brze voznje, kad ne zelis da ti auto sam presalta u sred krivine. Dosta ovih automatika i u tom rucnom modu ne daje potpunu kontrolu, npr. usaltas u 5-u brzinu pri 40 km/h i pritisnes gas do poda, auto opet sam usalta u drugu, a ne ubrzava maksimalno u petoj. Ili kad navuce obrtaje u crveno, sam presalta brzinu, iako si ukljucio rucno saltanje. No u principu, kad se vozi automatik, u vecini slucajeva nema potrebe za rucnim saltanjem - ta opcija se najcesce koristi kod preticanja. U principu, manualac vise pristaje manjim autima - do recimo srednje klase, dok u onim vecim, namjenjenim "krstarenju", automatik ima velikog smisla.
-
- Posts: 970
- Joined: 22/06/2007 16:21
- Location: Rajvosa
#23 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Romeo 80 wrote: Pored toga automatski mjenjači smanjuju performanse,
bilo nekad davno
pogledaj performanse za recimo Golf 5 GTI sa rucnim i isti auto sa DSG mjenjacem
da ne pricam u koliko auta uopste nemas rucne mjenjace kao opciju...
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#24 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
DSG nije klasicni automatik, to je mjenjac sa dvije spojke i on ubrzava saltanje. I pravi sekvencijalni mjenjaci isto ubrzavaju saltanje, zbog toga se u trkama, stavljaju dodatni "utezi" autima koji koriste sekvencijalu u odnosu na one sa rucnim mjenjacima. A DSG je vrhunski mjenjac kad radi, al jos su "zeleni" sto se pouzdanosti tice. Osjetljivi su pravo a vecina - cak i ovlastenih servisa kod nas, ne zna ih popraviti kad pocnu zezati. I eto ti frke.
-
- Posts: 1176
- Joined: 23/08/2006 16:29
- Location: Halmstad
#25 Re: Atomatik vs. Manuelni mjenjac
Tempomat se moze koristiti i sa manuelnim mjenjacem.ChoosenOne wrote:Automatic je toliko usavrsen da prakticno manuelni nema niti jednu jedinu prednost.
Svi noviji automatici dolaze sa tip-tronic transmisijom (Porshe je patentirao) tako da mozes voziti ili automatik ili manuelno.
Prednosti automatika: jedna ruka ti je uvijek slobodna, ne koristis lijevu nogom uopste i moze upaliti "cruise".
Nedostatci: nema ih ako imas tip-tronic
Sto se tice kometara tipa - nezna voziti ako nezna voziti sa manuelnim mjenjacem su tipicna "balkanika". Sta cemo sa onima koji nemaju dvije ruke ili dvije noge - automatski neznaju voziti?