Evo isao sam i licno u Eronet prodajno mjesto i tu me docekala neka djevojka koja mijenja ovog momka sto tu radi dugo i kojeg znam iz vidjenja.
Nazalos,i ona je samo kao papiga ponavljala isto ono sto su mi rekli i na mail i na chat.
Poslije sam ih zvao i na broj za korisnike,pricao sa nekom djevojkom,koja razumije sta pricam ali kaze njihovi unutarnji pravilnik je takav da mora to sve traziti.
Onda sam joj rekao ime i prezime i broj telefona korisnika na koji je kupljen telefon,kaze nemamo takvog u sistemu...jer cuvaju samo korisnike sa ugovorom u bazi.
Pa onda sam je pitao,kakvu pravnu snagu imaju istekli ugovor i istekla garancija koju traze za otkljucavanje telefona,nije mi znala odgovoriti.
Kaze posalji tu primjedbu u vidu zalbe na neki njihov mail ili gdje vec,nije tacno rekla.
Rekao sam joj da nemaju uporiste u zakonu da traze garanciju i ugovor za uredjaj za koji je istekla ugovorena obaveza i garancija i da im samo IMEI treba da otkljucaju telefon.
Takodjer sam joj rekao da nema nikakvog troska za operatera ako otkljuca telefon i djevojka sve konta ali nema nacin da mi kao pomogne.
Evo sada sam poslao i mail ombudsmenu za zastitu potrosaca pa cu vidjeti sta ce odgovoriti.
Stvarno nevjerovatno koliko peglanja i gluposti za nesto sto bi trebala biti rutinska stvar i nebitna...napravis zahtjev,posaljes podatke telefona i posalju ti kod...ali u BiH to ne moRe tako