Naravno da nije tesko shavtiti. Medjutim kako ti izgleda prosirujes vidike izmedju dva posta, ne zaboravi gdje je krenula diskusija: "isto kao i na svim drugim aerodromima koji imaju ILS uređaje."Opet pises o kategorizaciji aerodroma prema opremljenosti sa uredjajima za instrumentalno letenje i govoris da sam rekao sto nisam. Ako se vec drzis propisa onda shvati, ne kategorisu se aerodromi vec poletno-sletne staze. ILS oprema za CAT I, bez obzira na proizvodjaca i na kojem aerodromu je instalirana, mora imati iste tehnicke parametre.
Glavna poletno sletna staza na Aerodromu Tuzla sa oznakom R09 NIJE u categoriji CAT I jer nije opremljena propisanim prilaznim svjetlima.
Oprema za instrumentalno letenje (ILS) koja opsluzuje navedenu pistu je u kategoriji CAT I i prilaz do konačne odluke o nastavku slijetanja ili odustajanju radi se na posve isti nacin kao i na svim drugim aerodromima koji imaju ILS u kategoriji CAT I.
Da li je to tesko shvatiti? Ili ces nastaviti s pricom iz koje proizilazi da piloti po mraku traze neke vizuelne orjentire da pronadju aerodrom.
Sto se tice vizuelnog prilaza, on kao takav uopste nije sporan. Piloti koji dobro poznaju aerodrom, da bi ustedili koju minutu i gorivo, u uslovima dobre vidljivosti odradjuju vizuelni prilaz, naravno, ako im to kontrola leta dozvoli.
I na kraju, ono sto je posebno zanimljivo kod instrumentalnog prilaza u kategorij CAT I, on se UVIJEK zavrsava vizuelnim prilazom od visine odluke koja za CAT I iznosi 60 metara. Kod poletno sletne staze R09, zbog nepropisne rasvjete, visina odluke je oko 70 metara i to je sva razlika u odnosu na poletno sletne staze koje imaju regularnu kategoriju CAT I.
"Takva kombinacija ne postoji?" A u ovom postu postoji jel? Sta ti je Google jbt.