The 51st State wrote: ↑01/12/2019 18:17
Da, blizina mora kakvi topovi jbt, neka bihac ponudi povoljne uslove lowcostasima
tih dva sata voznje do plaze nece znaciti nista carterasima za hr primorje.
LBVIEW wrote: ↑02/12/2019 10:10
Ne kontaju da ima ljudi sto bi vidjeli/dozivjeli nesto vise od plaze, npr. NP Una, Plitvice, rafting, planinarenje...
A ako pri tom zabiju Dodicku, jos bolje.
155_mm wrote: ↑02/12/2019 10:28
pa oba aerodroma ciljaju na istu putnicku klijentelu. a to je krajska dijaspora koja je 1992. imala ogroman skok. mozda najveci u historiji. i sigurno je da bi doslo do "borbe" izmedju ta dva
haerodroma za te putnike.
takodje postoje turisti koji vise zele zelenilo nego more i plazu. na primjer turisti iz arapskog svijeta.
u svakom slucaju potencijal za bihacki aerodrom postoji.
Tako je.
Prvo napraviti kompletno novi aerodrom za 100 miliona, pa onda razmisliti šta sa putnom i turističkom infrastrukturom.
Gdje smjestiti sve te goste.
Niko ne spominje nikakve brojke. Smještajni kapacitet. Broj stanovnika u krugu od 100 km od aerodroma. Broj turista USK. Brojnost dijaspore.
Koliko može uopšte USK učestvovati u tome, jer bi se morao subvencionirati avioprevoznik.
Ne znam zašto se ovdje poredi Bihać sa Tuzlom ili Banja Lukom.
Mostar je bolja usporedba. Broj stanovnika, jednako velika dijaspora, blizina većeg turističkog magneta (Plitvice-Bihać, Međugorje-Mostar).
I opet Mostar muku muči sa aerodromom, a infrastrukturno je godinama ispred.