49ccm , A kategorija?
-
- Posts: 363
- Joined: 14/06/2011 10:36
#1 49ccm , A kategorija?
jel istina da se vise ne moze vozit skuter 49ccm bez A kategorije?
-
- Posts: 363
- Joined: 14/06/2011 10:36
#2 Re: 49ccm , A kategorija?
otsam wrote:jel istina da se vise ne moze vozit skuter 49ccm bez A kategorije?
ajde skuterasi dajte odgovor
- Ringhio
- Posts: 1005
- Joined: 04/04/2011 23:47
- Location: Ni ovdje ni tamo
#4 Re: 49ccm , A kategorija?
Editovano
Last edited by Ringhio on 08/08/2014 11:53, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#5 Re: 49ccm , A kategorija?
otsam wrote:otsam wrote:jel istina da se vise ne moze vozit skuter 49ccm bez A kategorije?
ajde skuterasi dajte odgovor
No way !
Samo vozi.
- mayab
- Posts: 27139
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#6 Re: 49ccm , A kategorija?
On bi trebalo da spada u B1 kategoriju, te se vozi i sa B kategorijom, ako je to kod tebe slucaj
- Ringhio
- Posts: 1005
- Joined: 04/04/2011 23:47
- Location: Ni ovdje ni tamo
#7 Re: 49ccm , A kategorija?
B1 kategorija je motorni trickil i cetverocikl koji se pokrece vlastitim motorom i nemoze ga voziti niko ispod 16 godina.
A1 kategorija je laki motocikl zapremine do 125 ccm i snage motora do 11KW i vrijedi pravilo da niko mladji od 16 godina nemoze upravljati sa istim.
Sa polaganjem B kategorije dobija se dozvola za upravljanje s automobilom, automobilom sa prikolicom te sa cetverociklom ili trociklom, tj B, B1, BE kategorije.
Laki motocikli su A1 kategorija i ona je podjeljena od A kategorije odnosno spada u pod kategoriju ali se dobija automatski sa polaganjem A kategorije.
B1 i A1 se mogu polagati zasebno, i za dobivanje tih dozvola potrebno je poloziti znakove, te poloziti poligonsku i gradsku voznju. Razlikuje se broj casova gdje recimo za A1 kategoriju traze 15, dok za A traze 30, u slucaju da se polaze prvo za A1 pa za A kategoriju broj casova se umanjuje te se ide na 20 casova.
U slucaju da osoba posjeduje bilo koju kategoriju ne ide na test, to jest poznavanje znakova, prvenstva prolaza, zakona, nego ide odmah na poligonsku obuku, obuku voznje i onda na testiranje.
A1 kategorija ima 35 pitanja u testu, prolazi se ako se odgovori, tacno, minimalno 90% pitanja. Polaze se poligon, ja sam polagao za A kategoriju i po valjda ovom redosljedu, posto se nemogu tacno sjetiti, pravolinijska voznja sa saltanjem 2 brzine, iz neutrala u prvu, pa drugu, pa zaustavljanje i isaltavanje ponovo u neutral, a da se motor ne ugasi, nakon toga ide slalom izmedju cunjeva, bez da se spustaju noge, osmica je ukinuta.
Ono sto su gledali kad sam ja polagao je sjedanje na motor, koje uvjek mora biti s desne strane, kretanje mora biti s lijeve noge sto je meni nelogicno i bilo mi je vrlo tesko da se naviknem na to. Fakticki obje noge na zemlji, kvacilo, ubacis u brzinu, spustis lijevu nogu na zemlju, dignes desnu, stisnes kocnicu, i krenes s lijeve noge.
Ako jednom pogrijesis na pologonu mozes jos jednom polagati, ako i drugi put pogrijesis onda si pao i nema gradske voznje, ako polozis poligon ide gradska voznja, imas slusalicu, instruktor ima motorolu ili telefon, i vozi iza tebe s autom i govori ti gdje da vozis. Vozis uvjek krajnjom desnom stranom, tamo gdje gazi desni tocak od auta ti vozis tu, ako treba da skrenes lijevo ide prvo zmigavac, pa se polako prebacujes prvo u sredinu, pa u traku u kojoj gazi lijevi tocak auta, pa se prebacis jos malo uz bijelu liniju i skrenes.
Ako roknes voznju, a polozio si poligon, sljedeci put polazes samo voznju i ja sam ponovni izlazak plato oko 150 maraka, ako se dobro sjecam.
Rokno sam zato sto je policajka iskocila da me zaustavi iako sam imao reflektirajuci prsluk, kacigu, i ogromno L na motoru, ja se izbezumio i spustio obje noge, kreno s desne, sjetio se da ne smijem, kreno da se prebacim na kretanje s lijeve, u tome svemu zaboravio da sam u trecoj brzini, ugasio mi se motor i tu sam znao da sam rokno. Krajni izgovor za obaranje je bio to sto sam kao palio motor a nisam drzo kocnicu...al hajde nejse.
Elem odulji ga ja, ali eto, iz prve ruke, ako sam sta pogresno napisao, ili ako se nesto promjenilo halalite.
A1 kategorija je laki motocikl zapremine do 125 ccm i snage motora do 11KW i vrijedi pravilo da niko mladji od 16 godina nemoze upravljati sa istim.
Sa polaganjem B kategorije dobija se dozvola za upravljanje s automobilom, automobilom sa prikolicom te sa cetverociklom ili trociklom, tj B, B1, BE kategorije.
Laki motocikli su A1 kategorija i ona je podjeljena od A kategorije odnosno spada u pod kategoriju ali se dobija automatski sa polaganjem A kategorije.
B1 i A1 se mogu polagati zasebno, i za dobivanje tih dozvola potrebno je poloziti znakove, te poloziti poligonsku i gradsku voznju. Razlikuje se broj casova gdje recimo za A1 kategoriju traze 15, dok za A traze 30, u slucaju da se polaze prvo za A1 pa za A kategoriju broj casova se umanjuje te se ide na 20 casova.
U slucaju da osoba posjeduje bilo koju kategoriju ne ide na test, to jest poznavanje znakova, prvenstva prolaza, zakona, nego ide odmah na poligonsku obuku, obuku voznje i onda na testiranje.
A1 kategorija ima 35 pitanja u testu, prolazi se ako se odgovori, tacno, minimalno 90% pitanja. Polaze se poligon, ja sam polagao za A kategoriju i po valjda ovom redosljedu, posto se nemogu tacno sjetiti, pravolinijska voznja sa saltanjem 2 brzine, iz neutrala u prvu, pa drugu, pa zaustavljanje i isaltavanje ponovo u neutral, a da se motor ne ugasi, nakon toga ide slalom izmedju cunjeva, bez da se spustaju noge, osmica je ukinuta.
Ono sto su gledali kad sam ja polagao je sjedanje na motor, koje uvjek mora biti s desne strane, kretanje mora biti s lijeve noge sto je meni nelogicno i bilo mi je vrlo tesko da se naviknem na to. Fakticki obje noge na zemlji, kvacilo, ubacis u brzinu, spustis lijevu nogu na zemlju, dignes desnu, stisnes kocnicu, i krenes s lijeve noge.
Ako jednom pogrijesis na pologonu mozes jos jednom polagati, ako i drugi put pogrijesis onda si pao i nema gradske voznje, ako polozis poligon ide gradska voznja, imas slusalicu, instruktor ima motorolu ili telefon, i vozi iza tebe s autom i govori ti gdje da vozis. Vozis uvjek krajnjom desnom stranom, tamo gdje gazi desni tocak od auta ti vozis tu, ako treba da skrenes lijevo ide prvo zmigavac, pa se polako prebacujes prvo u sredinu, pa u traku u kojoj gazi lijevi tocak auta, pa se prebacis jos malo uz bijelu liniju i skrenes.
Ako roknes voznju, a polozio si poligon, sljedeci put polazes samo voznju i ja sam ponovni izlazak plato oko 150 maraka, ako se dobro sjecam.
Rokno sam zato sto je policajka iskocila da me zaustavi iako sam imao reflektirajuci prsluk, kacigu, i ogromno L na motoru, ja se izbezumio i spustio obje noge, kreno s desne, sjetio se da ne smijem, kreno da se prebacim na kretanje s lijeve, u tome svemu zaboravio da sam u trecoj brzini, ugasio mi se motor i tu sam znao da sam rokno. Krajni izgovor za obaranje je bio to sto sam kao palio motor a nisam drzo kocnicu...al hajde nejse.
Elem odulji ga ja, ali eto, iz prve ruke, ako sam sta pogresno napisao, ili ako se nesto promjenilo halalite.
-
- Posts: 363
- Joined: 14/06/2011 10:36
#8 Re: 49ccm , A kategorija?
samo mi jos reci koja auto skola i koliko te sve total izaslo
- Ringhio
- Posts: 1005
- Joined: 04/04/2011 23:47
- Location: Ni ovdje ni tamo
#9 Re: 49ccm , A kategorija?
Eh to ti je vec irelevantno posto nisam iz Sarajeva.