Dobar dan. Ja sam Petar od Skopje. Imam problem sa golf 5 plus BKD 2005 god. Pocelo je da ide vodu u EGR ventil a zbog to i prave dimnu zavesu. Kad ispraznim vodu od EGR ventil nema beli cad od auspuh ali samo par kilometra. Posle opet ima. Takodze imam meurice u hladnjak gde je antifriz, a cesto zna i da ne vrati vodu u hladnjak gde je antifriz, pa kad otvorim kapak oseca se pritisak i vidi se kao vracca vodu. Ono sto je dobro ne mesa mi ulje i antifriz (nema majoneza na kapace ulje), auto ne dize vise od 90 stepena temperature ali parno ne rade. Pa zbog sve ovo mozda su 3 opcije: 1. Los EGR Coller a mozda i EGR ventil, Otisao dihtung glave ili pucala je glava. Sta vi mislite. Hvala vam puno.esso_sa wrote: ↑09/08/2012 10:07I ja sam u fazi nabavke jednog vozila sa tim motorom, prilicno sam istrazivao, raspitivao se i evo ti moja saznanja.Husqvarnate250 wrote:Zdravo
Namjeravam kupiti Jettu 2.0 TDI 2007 god.
Ako neko ima to auto ili auto sa tim motorom molim da podijeli iskustvo
2.0 TDI motori su najproblematiciji u vozilima kod kojih je motor uzduzno postavljen (Passat itd). Kod njih su malo drugacije izveli mehanizam za uljnu pumpu i tu su i problemi. Takodjer, ovi uzduzno postavljeni motori su najcesce dolazili sa Siemens diznama koje su problematicne i koje su bile predmet opoziva
Audi (modeli sa poprecno postavljenim motorima), Golf, Jetta itd. su manje podlozni problemima i uglavnom su u startu dolazili sa Bosch diznama koje su OK a i taj mehanizam uljne pumpe je bolje izveden i manje podlozan problemima
Vole potrositi malo ulja ali i to je individualno, nekome trose ulje ko blesavi a nekome bukvalno ne trose nista.
Turbina ce ti trajati ako ne budes stedio na kvalitetnom ulju i redovnim zamjenama ulja (do nekih 10 000 km max). Ako budes ipak stedio, racunaj da ce ti i turbo kad tad zveknuti.
Najveca mana na koju treba obratiti najvise paznje su porozne glave motora koje hoce puci i to je u stvari i najveci rizik kod kupovine auta sa 2.0 TDI motorom. Svake godine je isla revidirana verzija glave i mijenjalo se samo slovo na kraju kataloskog broja glave. Imas kataloske brojeve koji zavrsavaju sa slovima A, B ili C. A su najgore i najpodloznije pucanju, B su kao malo popravili ali ipet je bilo slucajeva pucanja glave, C je najbolja i tu su konacno i ispravili ovaj problem. One su krenule u modelima od 2005 godine. U sustini, sve gremline na 2.0 TDI motorima su ispravili od 2005 pa dok nisu presli na CR sistem 2008 god
Obavezno prije kupovine insistiraj da ga prodavac ostavi preko noci i ne pali ujutro. Kad dodjes da je motor hladan kao led. Tako hladan i nakon sto je prenocio, kod starta smije baciti samo malo crnog dima. Ako baci malo bijelog i onda sve normala (nema vise dima) to ti je prvi simptom da je glava napukla. Nizak nivo rashladne tecnosti u posudi, povecan nivo ulja, ljigavi sloj na cepu od ulja itd su takodjer dodatni pokazatelji napukle glave.
Neko je spomenuo oznaku motora BKD, vecina 2.0 TDI motora u svim VAG vozilima do 2006 god. nose oznaku BKD ali postoje neznatne razlike na njima, zavisno u koje su auto ugradjeni
Ne tice se direktno motora ali bitno je da provjeris i zamajac. Svi ovi noviji modeli sa TDI motorima dolaze sa plivajucim zamajcima koji vole prolupat a zamjena je cca 1500 maraka sa dijelovima. Vidi ima li nekih zvukova u podrucju mjenjaca dok motor radi, obicno lagano lupka i kucka, motor vise trese i zvuk dolazi/odlazi kako pritisces i pustas kvacilo
Eto, sretno sa kupovinom i valjda ce ti ovo bit od neke koristi
2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 2
- Joined: 19/03/2021 22:58
#476 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
-
- Posts: 5
- Joined: 24/05/2017 12:51
#477 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
najvjerojatnije prosviro hladnjak egr
-
- Posts: 2
- Joined: 19/03/2021 22:58
- RagibUzoriti
- Posts: 2658
- Joined: 05/12/2018 14:07
- Location: Zemlja snijega,lososa i plavusa
- Vozim: Vozim se na struju
-
- Posts: 21680
- Joined: 05/11/2009 11:49
#480 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Hej masino, pusti paru jace...
-
- Posts: 2090
- Joined: 01/06/2016 16:42
#481 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Nakon svega, zasto bi iko uzeo ovaj motor?
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#482 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
dobar je 2.0 TDI ako je fino održavan, a pogotovo CR motori...
- JavierBosnia
- Posts: 3542
- Joined: 22/11/2015 13:59
- Location: Uradi sam
-
- Posts: 31
- Joined: 23/01/2014 08:34
#484 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
U osnovi, 2.0 TDI motori se mogu podeliti u tri kategorije: najgori, zapaženi i preporučeni. Najviše motora koji imaju problema su oni proizvedeni pre 2008. godine, ugrađene u automobile srednje klase – imaju pumpu za ulje lošeg dizajna, motor gubi podmazivanje i turbopunjač isto gubi podmazivanje i na kraju radilica gubi podmazivanje. Osim toga, povećani su slučajevi pucanja glave motora u verzijama 16V. Proizvođač je brzo redizajnirao ove elemente, verovatno već 2008. godine i problemi su prestali. Ostali kvarovi 2.0 TDI uključuju oštećenje karika i kvarove na brizgaljkama. Detaljnije ćemo ih opisati kasnije.
https://sdmauto.wordpress.com/2021/10/1 ... i-kvarovi/
https://sdmauto.wordpress.com/2021/10/1 ... i-kvarovi/
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#485 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Vozam evo Passata 2.0 pd motor neka tri mjeseca, promijenuo bregastu hidropodozace, lezajeve, mali servis dijelovi cca 800 KM. Sad mi trese na leru, hladan teze upali, majstor sumnja na dizne, ili gumice na njima pa vidjecemo. Poceo mi je vaditi zivce, desna strana ne radi grijanje, vjerovatno motoric klapne. Uljna pumpa je cak i najmanji problem.ako se rijesi kako treba, moja je reparirana, novi navoj i deblja osovina. Uglavnom Passati prije redizajna i pd motori su jako jako osjetljivi, mora se sipat vrhunsko ulje kako bi motor dobro radio. Ovi problemi su uoceni i na Passatima 1.9 a ljudi trce za njima ko budale. Generalno auto je dobar za putovanja ali moze izbiti puno para ako je zapusten. Moj je jos u odlicnom stanju redovno odrzavan i ocuvan. Bolje da sam jos malo stedio i ganjao commonrail ali gotovo je sad. Savjetovao bih da se izbjegavaju pd motori jer su vecinom lose odrzavani i zapusteni, ako se nema para za commonrail motor bolje gledati drugi auto.
- hopi
- Posts: 5699
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#486 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Ukratko, kupio si odličan auto.
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#487 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Passat ko passat je odlican auto, ali sa comonrail motorima, neuporedivo su pouzdaniji od pd 1.9 i 2.0. Daleko od toga da su i druge marke bezgresne....moze i 2.0 pd biti dobar kad mu stavis sve novo kao u mom slucaju. Jos moram rijesit to treskanje i mislim da sam miran
Last edited by Mlad i Nevin on 10/10/2021 21:58, edited 1 time in total.
- Evolution_IV
- Posts: 13254
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#488 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
malo veca kocija od golfa
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#489 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Dje ces poredit passata s golfom, golf je ziva kanta pored njega. I oni se isto tako kvare i zezaju.
-
- Posts: 2831
- Joined: 30/04/2020 19:47
#490 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Upaljen im check engine sa 0 kilometara
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#491 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
1.9 je meni iskreno prehvaljen malo. Imao ga, dizne radio, turbinu, alternator, nosače. Imao i Passata 1.6 TDI nikakvih problema, a toliko taj motor prozivaju za dizne. Bukvalno tog 1.6TDI Passata šesticu kupio, navozao se i prodao bez nekih uloga, bio zadovoljniji neg sa 1.9, tiši rad, vuče ljepše nego 1.9 u kasnijim obrtajima.Mlad i Nevin wrote: ↑10/10/2021 21:56 Passat ko passat je odlican auto, ali sa comonrail motorima, neuporedivo su pouzdaniji od pd 1.9 i 2.0. Daleko od toga da su i druge marke bezgresne....moze i 2.0 pd biti dobar kad mu stavis sve novo kao u mom slucaju. Jos moram rijesit to treskanje i mislim da sam miran
Drug ima DSG 2.0 PD, samo hladnjak EGR radio. Dok 1.9 znam nekolicinu slučajeva gdje vazda nešto ode, al ipak je mokri san bošnje. Sad vozam 2.0 CR, samo da sredim ovo oko zamajca i miran.
-
- Posts: 21680
- Joined: 05/11/2009 11:49
#492 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Nema tu mira nikad, leshine su to pregazene sve.
- konektovan
- Posts: 40589
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#493 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Majke mi, vi sa passatima cete završiti na psihijatriji hebote ...
-
- Posts: 21680
- Joined: 05/11/2009 11:49
#494 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Nek otvore temu "Pitamo psihijatre".
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#495 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Nek ste vi sretni i veseli sa francuskim kantama i azijskim nakazama jerbo oni se ne kvare. Passata kad dovedes u dobro stanje poderat ce tri francuza.
Last edited by Mlad i Nevin on 10/10/2021 22:23, edited 1 time in total.
-
- Posts: 2831
- Joined: 30/04/2020 19:47
#496 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Sta psihijatar vozi
- konektovan
- Posts: 40589
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#497 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Zamisli, u nalazu piše uzrok bolesti, passst 2.0 tdi puNpa dizna...
-
- Posts: 21680
- Joined: 05/11/2009 11:49
#498 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Terapija 3x1, ujutro PSA, na podne KIA, pred spavanje Suzuki.konektovan wrote: ↑10/10/2021 22:24 Zamisli, u nalazu piše uzrok bolesti, passst 2.0 tdi puNpa dizna...
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#499 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
To se moze desiti samo.budalama opterecenim i onim koji nemaju para za auto, ja popravim sta treba, istresem lovu i vozim dalje. Nije mi zao jer mi se auto sviđa. Ne bih vozio nakaze ni da se nikad ne pokvari.
- konektovan
- Posts: 40589
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#500 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
A kad ste prvi put primijetili, da vam se to dešava??Mlad i Nevin wrote: ↑10/10/2021 22:29 To se moze desiti samo.budalama opterecenim i onim koji nemaju para za auto, ja popravim sta treba, istresem lovu i vozim dalje. Nije mi zao jer mi se auto sviđa. Ne bih vozio nakaze ni da se nikad ne pokvari.