Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Gradimir S
Posts: 3
Joined: 10/12/2009 17:34

Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by Gradimir S » 14/01/2012 15:08

Planiram da nabavim neki manji avion (najvjerovatnije polovan), npr ovakav: http://www.pipistrel.si/plane/sinus/overview , e sad šta mi sve treba da legalno upravljam sa ovakvom letjelicom i koliko bi koštao uvoz kod nas (polovna, možda i nova)? I da li bi smio npr da odem do Srbije ili Hrvatske?

Hvala...


User avatar
ljubav_aha
Posts: 15082
Joined: 03/04/2008 19:25
Location: TURKISH COFFEEBATH

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by ljubav_aha » 14/01/2012 15:15

Slovenci i Hrvati,koje poznajme su zaljubljeni u Pipistrel :) mogu ih pitati,pa ti javim :)

http://www.pipistrel.si/extras/extreme- ... rld-record

odlican clanak :thumbup:

User avatar
Richard Wagner
Posts: 1138
Joined: 30/04/2011 11:18

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by Richard Wagner » 14/01/2012 16:09

ljudi nemaju šta da jedu a on hoće da leti :mrgreen:

User avatar
shlauf
Posts: 2482
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo
Been thanked: 1 time

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by shlauf » 14/01/2012 18:17

Gdje ćeš ga parkirati ???? :D

Aleeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance:

User avatar
žulijan asanž
Posts: 1907
Joined: 02/09/2011 15:23
Location: šveCki akciJoni

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by žulijan asanž » 14/01/2012 18:22

jel ovo onaj avion slovenački što je od NASA-e dobio priznanje za eco pogon, odnosno minimalnu potrošnju goriva?

User avatar
shlauf
Posts: 2482
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo
Been thanked: 1 time

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by shlauf » 14/01/2012 19:11

Sinus je jednostavno najučinkovitiji i ekonomski svjetla zrakoplova na tržištu! S obzirom na svoju super-nisku potrošnju goriva manju od 10 litara na sat (2,6 GPH) na visokoj brzini krstarenja od 200 km / h (110 KTS), lako možete letjeti preko 1000 km (540 NM), već sa standardnim 60 litara ( 16 gal.) goriva. S dodatnim dalekometni (100 litara, 26 gal) spremnici za gorivo Vaše područje s rezervom nadilazi 1650 km (890 NM)!

User avatar
muha_sa
Posts: 106215
Joined: 12/11/2004 23:33
Location: rajvosa
Has thanked: 31 times
Been thanked: 32 times

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by muha_sa » 14/01/2012 19:15

Gradimir S wrote:Planiram da nabavim neki manji avion (najvjerovatnije polovan), npr ovakav: http://www.pipistrel.si/plane/sinus/overview , e sad šta mi sve treba da legalno upravljam sa ovakvom letjelicom i koliko bi koštao uvoz kod nas (polovna, možda i nova)? I da li bi smio npr da odem do Srbije ili Hrvatske?

Hvala...
odakle ti lova :? :D

User avatar
Optimist
Posts: 8379
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo
Has thanked: 6 times
Been thanked: 12 times

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by Optimist » 14/01/2012 19:16

Ovo je podforum Auto, a ne AviJoni. :D

ismarm
Posts: 26
Joined: 13/05/2005 11:59

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by ismarm » 14/01/2012 19:39

prijatelju, u nasoj BiH svi imaju neko naoruzanje. od pistolja preko PAM-ova do artiljerije. pazi bolan da te ko onako iz zabave ne obori :shock:

Ninoz
Posts: 240
Joined: 30/08/2009 12:43

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by Ninoz » 14/01/2012 19:57

frankwhite wrote:jao pretjerivanja... ne mogu da vjerujem...
zbog ovakvih stavova, mi u BiH nikada necemo napredovati, uvijek cemo ostati glupani kakvi jesmo.Sta po tvom misljenju svi trebamo biti isti ? imati istu svakodnevnicu ? ne vidim razlog takvim komentarima, covjek ocito ima interes za avione itd. tako je u BiH i na fakultetima, student pita profesoraa mogu li ponistiti ocjenu da dobijem bolju, a svi "prasnu" u smijeh i dobacuju "ooooj debila".Ljudi imajte svoje zivote i uradite nesto od njih, budite bolji od drugih !

Gradimir S
Posts: 3
Joined: 10/12/2009 17:34

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by Gradimir S » 14/01/2012 20:00

ljubav_aha wrote:Slovenci i Hrvati,koje poznajme su zaljubljeni u Pipistrel :) mogu ih pitati,pa ti javim :)

http://www.pipistrel.si/extras/extreme- ... rld-record

odlican clanak :thumbup:
shlauf wrote:Sinus je jednostavno najučinkovitiji i ekonomski svjetla zrakoplova na tržištu! S obzirom na svoju super-nisku potrošnju goriva manju od 10 litara na sat (2,6 GPH) na visokoj brzini krstarenja od 200 km / h (110 KTS), lako možete letjeti preko 1000 km (540 NM), već sa standardnim 60 litara ( 16 gal.) goriva. S dodatnim dalekometni (100 litara, 26 gal) spremnici za gorivo Vaše područje s rezervom nadilazi 1650 km (890 NM)!
Čitao sam o Pipstrelu, imaju zaista dobrih modela ali su za mene preskupi (ovaj u prvom postu sam naveo kao primjer aviona koji me zanima)...
seshat wrote: Hoćeš me provozati? :D Obožavam letjeti avionom....
Naravno :D
frankwhite wrote:jao pretjerivanja... ne mogu da vjerujem...
muha_sa wrote: odakle ti lova :? :D
Ljudi gledajte nisu to neke esktra ogromne pare, u inostranstvu se malo stariji modeli mogu naći po cijeni solidnog auta (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2000-AMD ... 4cfd93a25e), mene samo zanima kako bi to mogao uvesti u BiH...

User avatar
markioni
Posts: 2446
Joined: 23/04/2008 17:59
Location: neocekivana sila koja se iznenada pojavljuje i rjesava stvar
Contact:

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by markioni » 14/01/2012 20:06

Gradimir S wrote:
ljubav_aha wrote:Slovenci i Hrvati,koje poznajme su zaljubljeni u Pipistrel :) mogu ih pitati,pa ti javim :)

http://www.pipistrel.si/extras/extreme- ... rld-record

odlican clanak :thumbup:
shlauf wrote:Sinus je jednostavno najučinkovitiji i ekonomski svjetla zrakoplova na tržištu! S obzirom na svoju super-nisku potrošnju goriva manju od 10 litara na sat (2,6 GPH) na visokoj brzini krstarenja od 200 km / h (110 KTS), lako možete letjeti preko 1000 km (540 NM), već sa standardnim 60 litara ( 16 gal.) goriva. S dodatnim dalekometni (100 litara, 26 gal) spremnici za gorivo Vaše područje s rezervom nadilazi 1650 km (890 NM)!
Čitao sam o Pipstrelu, imaju zaista dobrih modela ali su za mene preskupi (ovaj u prvom postu sam naveo kao primjer aviona koji me zanima)...
seshat wrote: Hoćeš me provozati? :D Obožavam letjeti avionom....
Naravno :D
frankwhite wrote:jao pretjerivanja... ne mogu da vjerujem...
muha_sa wrote: odakle ti lova :? :D
Ljudi gledajte nisu to neke esktra ogromne pare, u inostranstvu se malo stariji modeli mogu naći po cijeni solidnog auta (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2000-AMD ... 4cfd93a25e), mene samo zanima kako bi to mogao uvesti u BiH...

podmazes gdje treba i uvezes./ ha ja. ko neka filozofija...

User avatar
muha_sa
Posts: 106215
Joined: 12/11/2004 23:33
Location: rajvosa
Has thanked: 31 times
Been thanked: 32 times

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by muha_sa » 14/01/2012 20:14

Gradimire :) Muha se šali--samo naprijed, široko nebo i sretno :-D

User avatar
4m3l
Posts: 1109
Joined: 04/04/2010 00:31

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by 4m3l » 14/01/2012 20:24

Brate imas li ti zemljiste za aerodroma ?

User avatar
mrtva kokoš
Posts: 12177
Joined: 13/01/2009 19:46
Location: komuna

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by mrtva kokoš » 14/01/2012 20:29

ko ce ti ovo servisirati :D

User avatar
Prolaznik
Posts: 692
Joined: 14/07/2004 19:43

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by Prolaznik » 14/01/2012 20:30

Uvesti avion nije nikakav problem. Dovezaš ga (lično ili neko drugi) na jedan od međunarodnih aerodroma u BiH i prijaviš carini uvoz. Prije toga treba da nađeš špediciju koja će ti odraditi svu papirologiju i objasniti šta sve treba da imaš od papira kako na carini ne bi gubio previše vremena. U principu oni će sve odraditi za tebe. Nakon završene procedure i plaćanja dadžbina (carina, PDV i ostale troškove) letjelicu prijavljuješ BHDCA (BH Direkcija za Civilnu Avijaciju) koja ti vrši tehnički pregled i registraciju aviona. Nakon toga dobijaš registarsku oznaku E7-xxx gdje xxx predstavljaju tri slova abecede. Pošto nemamo puno aviona u državi gotovo siguran sam da će prva dva slova biti AA. Možeš i sam odabrati ta tri slova po svom izboru ali za to treba biti malo uporan.

Sada moraš zaljepiti registarske oznake onako kako to zakon predviđa tj. ispod lijevog krila i na repu. Tvoj avion je spreman na let oko svijeta.

Zemljište ti ne treba jer i da ga imaš ne bi smio sletjeti na njega. Imaš male sportske aerodrome pa se sa njima dogovoriš da tamo ostavljaš avion. Neki imaju hangar tako da ti nije vani. Za servis ne brini. Ima u nas ljudi koji su certificirani da to obavljaju a ni Slovenija nije preko Atlantika.

Onako usput, kada si sve završio oko uvoza i registracije da bi poletio trebaš imati PPL dozvolu koju u BiH nećeš moći tako lako i jeftino dobiti. Ako te zanima više detalja o ovome ću ti dati na pp.

Frooteky
Posts: 443
Joined: 20/09/2010 19:39

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by Frooteky » 14/01/2012 20:35

jebo ovo finih volksvagen aviona nisu ni 30 god stari 3-4 milje djelovi jeftini a svako zna odrzavat :mrgreen: jos ako je dizel....
Last edited by Frooteky on 14/01/2012 20:38, edited 1 time in total.

User avatar
chuchumbamayumbe
Posts: 11050
Joined: 20/10/2006 22:02

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by chuchumbamayumbe » 14/01/2012 20:36

Gledao sam ovaj avion u Francuskoj, na nekom aeromitnigu...hajde da kažem da sam bio ponosan što je slovenački (mada samo Bosanac), jer smo i oni i mi 10 godina prije toga bili dio jedne države
Znam da je bila velika gužva oko njega, uzeo je nekakvih nagrada bruku...to je bilo tamo nekada početkom ovog vijeka.

User avatar
mrtva kokoš
Posts: 12177
Joined: 13/01/2009 19:46
Location: komuna

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by mrtva kokoš » 14/01/2012 20:37

za`eban sport ovo :-)

User avatar
nellington
Posts: 10761
Joined: 11/03/2008 13:32
Location: navedeno lice se udaljilo u nepoznatom pravcu.

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by nellington » 14/01/2012 20:38

šime.sparina wrote:za`eban sport ovo :-)
Ko leti vrijedi ;)

User avatar
muha_sa
Posts: 106215
Joined: 12/11/2004 23:33
Location: rajvosa
Has thanked: 31 times
Been thanked: 32 times

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by muha_sa » 14/01/2012 20:41

chuchumbamayumbe wrote:Gledao sam ovaj avion u Francuskoj, na nekom aeromitnigu...hajde da kažem da sam bio ponosan što je slovenački (mada samo Bosanac), jer smo i oni i mi 10 godina prije toga bili dio jedne države
Znam da je bila velika gužva oko njega, uzeo je nekakvih nagrada bruku...to je bilo tamo nekada početkom ovog vijeka.
koliko ih je pokradeno s Butmira (sportskog aerodroma)---te iz kasarne Rajlovac :-)

User avatar
chuchumbamayumbe
Posts: 11050
Joined: 20/10/2006 22:02

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by chuchumbamayumbe » 14/01/2012 20:48

muha_sa wrote:
chuchumbamayumbe wrote:Gledao sam ovaj avion u Francuskoj, na nekom aeromitnigu...hajde da kažem da sam bio ponosan što je slovenački (mada samo Bosanac), jer smo i oni i mi 10 godina prije toga bili dio jedne države
Znam da je bila velika gužva oko njega, uzeo je nekakvih nagrada bruku...to je bilo tamo nekada početkom ovog vijeka.
koliko ih je pokradeno s Butmira (sportskog aerodroma)---te iz kasarne Rajlovac :-)
Ma nema šanse da su u pitanju ovi Pipistrel modeli...takvih nije bilo 1991-2, bilo je sličnih.

User avatar
Toto
Posts: 7358
Joined: 21/04/2009 11:09

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by Toto » 14/01/2012 20:49

Gradimir S wrote:
ljubav_aha wrote:Slovenci i Hrvati,koje poznajme su zaljubljeni u Pipistrel :) mogu ih pitati,pa ti javim :)

http://www.pipistrel.si/extras/extreme- ... rld-record

odlican clanak :thumbup:
shlauf wrote:Sinus je jednostavno najučinkovitiji i ekonomski svjetla zrakoplova na tržištu! S obzirom na svoju super-nisku potrošnju goriva manju od 10 litara na sat (2,6 GPH) na visokoj brzini krstarenja od 200 km / h (110 KTS), lako možete letjeti preko 1000 km (540 NM), već sa standardnim 60 litara ( 16 gal.) goriva. S dodatnim dalekometni (100 litara, 26 gal) spremnici za gorivo Vaše područje s rezervom nadilazi 1650 km (890 NM)!
Čitao sam o Pipstrelu, imaju zaista dobrih modela ali su za mene preskupi (ovaj u prvom postu sam naveo kao primjer aviona koji me zanima)...
seshat wrote: Hoćeš me provozati? :D Obožavam letjeti avionom....
Naravno :D
frankwhite wrote:jao pretjerivanja... ne mogu da vjerujem...
muha_sa wrote: odakle ti lova :? :D
Ljudi gledajte nisu to neke esktra ogromne pare, u inostranstvu se malo stariji modeli mogu naći po cijeni solidnog auta (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2000-AMD ... 4cfd93a25e), mene samo zanima kako bi to mogao uvesti u BiH...
i ti dosao na forum da se raspitujes o uvozu ..
tacno je da se limarija moze pojeftino kupita al' te odrzavenje kosta ko seika ergela lipicanera
posto ti nejmas helera ni za bolje magarice za rikavca bolje ti je ne provaljuj se

User avatar
muha_sa
Posts: 106215
Joined: 12/11/2004 23:33
Location: rajvosa
Has thanked: 31 times
Been thanked: 32 times

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by muha_sa » 14/01/2012 20:51

do mene je :-) mislio sam na pajpere.--ocima gledo pune hangare pajpera-utvi i raznoraznih letjelica.

User avatar
MyCore
Posts: 979
Joined: 25/03/2009 14:14
Location: Vukojebina.com

Re: Troškovi uvoza manje letjelice/aviona?

Post by MyCore » 14/01/2012 20:56

http://www.zenithair.com/stolch801/index1.html
Mislim da je ova opcija da ga uvezes u dijelovima i sebi sastavis mnogo mnogo jeftinija a imala bi vise i drazi :)

Post Reply